quote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef pascalheister het volgende:krijg ik net een smsje van SCH
"De grieken worden wel mooi even europees kampioen basketbal omdat ik hier ben. Iedereen heeft ineens een claxon"
k snap dat hele Pub nietquote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kijk maar bij m'n posthistorie
Je bent gewoon gehecht aan je familie/omgeving. Heimwee is helemaal niet mietjesachtig.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Ik krijg soms echt het gevoel dat ik een mietje ben, als ik om me heen kijk. Ik ben een familiemens, ik zou mn zussie, ouders, (schoon)familie en die kleintjes echt niet zo lang kunnen missen.
Ik vind het heul knap van Sientje
quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef popolon het volgende:
[..]
You'll be fine.
Tenminste stoer dat je zoiets durft.
Ik zou het niet kunnen.
Heimwee krijg je altijd, hangt van de mate af.quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent gewoon gehecht aan je familie/omgeving. Heimwee is helemaal niet mietjesachtig.
Maar het is zeker een grote stap.aan Sien
Maar jij hebt je vrouw nog, dat is toch een aardige vervanging. Sien moet het doen met een kangoeroe en wat locale inteelt bevolking.quote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Heimwee krijg je altijd, hangt van de mate af.
Maar 't is allemaal te overzien hoor, 't is maar 10 maanden.
is t misschien een idee voor Sientje om daar met een lokale dame te trouwen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Heimwee krijg je altijd, hangt van de mate af.
Maar 't is allemaal te overzien hoor, 't is maar 10 maanden.
Nou ja ik heb niet zoveel met mijn familie (zie ze 1x per jaarquote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Ik krijg soms echt het gevoel dat ik een mietje ben, als ik om me heen kijk. Ik ben een familiemens, ik zou mn zussie, ouders, (schoon)familie en die kleintjes echt niet zo lang kunnen missen.
Ik vind het heul knap van Sientje
quote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef pascalheister het volgende:krijg ik net een smsje van SCH
"De grieken worden wel mooi even europees kampioen basketbal omdat ik hier ben. Iedereen heeft ineens een claxon"
Die zijn misschien wel veel leuker dan z'n familie.quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar jij hebt je vrouw nog, dat is toch een aardige vervanging. Sien moet het doen met een kangoeroe en wat locale inteelt bevolking.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t misschien een idee voor Sientje om daar met een lokale dame te trouwens?
lokaal inteelt volk...... Sientje komt uit Ermeloquote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar jij hebt je vrouw nog, dat is toch een aardige vervanging. Sien moet het doen met een kangoeroe en wat locale inteelt bevolking.
Oh, dan zal de aanpassing wel snel gaan ja.quote:Op zondag 25 september 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lokaal inteelt volk...... Sientje komt uit Ermelo![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lokaal inteelt volk...... Sientje komt uit Ermelo![]()
Ik was dus 4 maanden in Israël.... om te werken op zo'n kibutz... was echt een mega ervaring.. je leert zoveel van andere mensen..quote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef popolon het volgende:
Maar gaan is goed.
Ik heb ooit een half jaar voor de VN in Joegoslavie gedient (93/94), m'n moeder wou me bijna niet laten gaan maar nu ben ik nog stteds zo blij dat ik gegaan ben, wat een ervaring.
Je ziet wat van de wereld, en dan bedoel ik dus geen vakantie.
met Ermelo heb k nixquote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat heb jij toch met Ermelo ?
Het is zeker goed, ik heb een stage van een half jaar in Zuid Afrika gedaan. Daarna vraag je je ook af waar iedereen zich toch in godsnaam druk om maakt.quote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef popolon het volgende:
Maar gaan is goed.
Ik heb ooit een half jaar voor de VN in Joegoslavie gedient (93/94), m'n moeder wou me bijna niet laten gaan maar nu ben ik nog stteds zo blij dat ik gegaan ben, wat een ervaring.
Je ziet wat van de wereld, en dan bedoel ik dus geen vakantie.
Dat vraag ik me heel vaak afquote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
Het is zeker goed, ik heb een stage van een half jaar in Zuid Afrika gedaan. Daarna vraag je je ook af waar iedereen zich toch in godsnaam druk om maakt.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je hem terug ge-smst dat Riemer bij Studio Voetbal de hoofdgast is?
Yep, en zeker in geval van stage, zo'n buitenkansje krijg je niet snel meer.quote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is zeker goed, ik heb een stage van een half jaar in Zuid Afrika gedaan. Daarna vraag je je ook af waar iedereen zich toch in godsnaam druk om maakt.
En die van twisterquote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef pascalheister het volgende:
vergeet je de reiseditie van monopoly niet sien
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |