Waarvoor, voor die shoarma?quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb ook honger, maar alles is op in huis
Got yaquote:
\quote:Op zondag 25 september 2005 02:26 schreef PyTh het volgende:
Mateja groeit als kool en het gaat keigoed met 'm
En hij zegt ff hallo!
[afbeelding]
Hier hebben ze wat professionelere messen, elektrisch enzoquote:Op zondag 25 september 2005 03:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hools for Heerlijke Happen![]()
[afbeelding]
quote:
feestje gehad?quote:Op zondag 25 september 2005 05:00 schreef DutchGooner het volgende:
Vind het best rond dit tijdstip,hik
en gezopen dusquote:
bacardi, idd valt wel meequote:Op zondag 25 september 2005 05:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
half flesje,valt wel mee dus
mwahquote:Op zondag 25 september 2005 05:13 schreef rubbereend het volgende:
nog ff de dames gekeken bij t sport journaal, suzanne![]()
één van de leukste wielrenstersquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 05:19 schreef DutchGooner het volgende:
tis bij jou al snel leuk is het niet?
Ze willen allemaal in de voetsporen van Tong treden.. maar tja dat kan natuurlijk niet.. want toen heeft kwaliteitsposten ...quote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef Noca het volgende:
Wat zit dat voetbal associatie spel trouwens vol met postopkrikkers. Een paar van die lui posten alleen maar in topics met spelletjes, associatietopics, plaatjestopics, wat eet je nu topics, wat luister je nu topics etc..wat een lol.
WK Wielrennen, nog een uur of 5 vermaak op de tvquote:Op zondag 25 september 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Iemand een idee?
dvdtje kijkenquote:Op zondag 25 september 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Iemand een idee?
Op jou kan ik altijd vertrouwenquote:
Ja, best suf, ik snap er de lol ook niet van.quote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef Noca het volgende:
Wat zit dat voetbal associatie spel trouwens vol met postopkrikkers. Een paar van die lui posten alleen maar in topics met spelletjes, associatietopics, plaatjestopics, wat eet je nu topics, wat luister je nu topics etc..wat een lol.
Ongeveer een jaar geleden, poste ik ook bijna alleen maar in dat soort topics. Waarom ik dat deed, weet ik nu eigenlijk ook niet meer.quote:Op zondag 25 september 2005 12:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, best suf, ik snap er de lol ook niet van.
Gelukkig heb jij de overstap gemaakt naar kwaliteitsposts.quote:Op zondag 25 september 2005 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar geleden, poste ik ook bijna alleen maar in dat soort topics. Waarom ik dat deed, weet ik nu eigenlijk ook niet meer.
quote:Op zondag 25 september 2005 12:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij de overstap gemaakt naar kwaliteitsposts.
En gelijk mijn nek erbij ??quote:
hoi!quote:Op zondag 25 september 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:oi
postopkriktopics zijn ideaal om de tijd de doden op fok!
Zelfs daar ben ik te lui voorquote:Op zondag 25 september 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:oi
postopkriktopics zijn ideaal om de tijd de doden op fok!
heerlijk wielrennen op tv
quote:Op zondag 25 september 2005 14:06 schreef Noca het volgende:
Doe je al aan middagdutjes golfer? Dat komt toch met ouderdom, dat je dat meer gaat doen?
14.00 - 4.00 dan heb je 10 uur in bed gelegen, dan is het dus ook al middagquote:Op zondag 25 september 2005 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm, als je om 4 uur half 5 naar bed gaat, is dit ochtend
Dan ga ik maar eens een brunchje in elkaar toverenquote:Op zondag 25 september 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
14.00 - 4.00 dan heb je 10 uur in bed gelegen, dan is het dus ook al middag
Lekker bluezz, croissantjes met jam en boursin graag.quote:Op zondag 25 september 2005 14:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens een brunchje in elkaar toveren
auw, dan zullen we je maar niet aan t lachen maken.quote:Op zondag 25 september 2005 14:12 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt na het voetballen met waarschijnlijk een gekneusde rib binnenzetten
Auw! Doe mij maar een paracetamolletje
ranzige combinatie jam en boursinquote:Op zondag 25 september 2005 14:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lekker bluezz, croissantjes met jam en boursin graag.
Dat doet inderdaad nogal pijnquote:Op zondag 25 september 2005 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
auw, dan zullen we je maar niet aan t lachen maken.
Als ie echt gekneusd is ben je daar een week of 6 zoet mee.quote:Op zondag 25 september 2005 14:41 schreef Eilanden het volgende:
Dat doet inderdaad nogal pijn![]()
Je voelt het ook met adenhalen .... geen fijn gevoel
Ik hoop dan ook dat mijn ribben een flinke opdoffer hebben gehad en geen kneuzing. Maar dat knietje dat ik tussen mijn ribben heb gehad voel ik nog steeds en met de meest normale bewegingen ga ik soms door de grond van de pijn. Maar ik kijk het nog even aan voordat ik denk aan een doktersbezoek of wat dan ookquote:Op zondag 25 september 2005 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie echt gekneusd is ben je daar een week of 6 zoet mee.
Kan uit recente ervaring vertellen dat het een verdomd pijnlijke blessure is.
voetballen in Utreg is dan ook behoorlijk slecht voor je gezondheidquote:Op zondag 25 september 2005 14:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat mijn ribben een flinke opdoffer hebben gehad en geen kneuzing. Maar dat knietje dat ik tussen mijn ribben heb gehad voel ik nog steeds en met de meest normale bewegingen ga ik soms door de grond van de pijn. Maar ik kijk het nog even aan voordat ik denk aan een doktersbezoek of wat dan ook
Ik ben verdediger, dus die slalom zie je mij niet echt doenquote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
voetballen in Utreg is dan ook behoorlijk slecht voor je gezondheid
Een speler uit ons team kan vrij goed dribbelen dus die slalomt overal doorheen. Krijgt ie de meest vreselijke doodschoppen en op gegeven moment zegt zo'n vent van de tegenstander : ja moet je maar niet gaan dribbelen eh
...
idd dramatisch ditquote:Op zondag 25 september 2005 15:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Waarschijnlijk geen Nederlandse wielerwereldkampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |