De Kneet draait zich om in zijn graf...quote:
Nou, what's new zou ik zeggen. We zijn niet zo goed meer bij het wielrennen natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 15:25 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Eilanden, die de Ambachtse politie heeft ontmoet.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef Suijk het volgende:
Bluezz weet trouwens wel wat ik lekker vind.
Sportpark zag er wel aardig uit, goede veldenquote:Op zondag 25 september 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Oh, viel mee dan. Hoe vond je het sportpark trouwens? En ik had mijn mobiel nog bij me ook...
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef DeTolk het volgende:
Net even een patatje wezen eten ( in Vierhouten ). Vraag 1 patat pinda en broodje hamburger.
Geeft ze me een zak patat en een beker pindasaus, waar 3 mensen van kunnen eten.
(En ik moest 1,70 betalen voor die patat. Ze stond me trouwens welzwoel aan te kijken.. Had ik er toch op die toonbank moeten pakken? )
M'n vader belde net dat ik dat echt moest zien, beetje jammer dat ik hier geen RTL7 hebquote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
Dat A1 gp is best geinig.
En NAC wint van AZquote:Op zondag 25 september 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:
prachtige sportmiddag, wielrennenA1
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef DeTolk het volgende:
(En ik moest 1,70 betalen voor die patat. Ze stond me trouwens welzwoel aan te kijken.. Had ik er toch op die toonbank moeten pakken? )
Dan moet je geen kiezeltje tegenkomenquote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Die motorracers rijden verdomme met een topsnelheid van 300 KMpU.
Op twee wieltjes.
en als ze dan vallen staan ze op en lopen ze verderquote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Die motorracers rijden verdomme met een topsnelheid van 300 KMpU.
Op twee wieltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |