De Kneet draait zich om in zijn graf...quote:
Nou, what's new zou ik zeggen. We zijn niet zo goed meer bij het wielrennen natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 15:25 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Eilanden, die de Ambachtse politie heeft ontmoet.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef Suijk het volgende:
Bluezz weet trouwens wel wat ik lekker vind.
Sportpark zag er wel aardig uit, goede veldenquote:Op zondag 25 september 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Oh, viel mee dan. Hoe vond je het sportpark trouwens? En ik had mijn mobiel nog bij me ook...
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef DeTolk het volgende:
Net even een patatje wezen eten ( in Vierhouten ). Vraag 1 patat pinda en broodje hamburger.
Geeft ze me een zak patat en een beker pindasaus, waar 3 mensen van kunnen eten.
(En ik moest 1,70 betalen voor die patat. Ze stond me trouwens welzwoel aan te kijken.. Had ik er toch op die toonbank moeten pakken? )
M'n vader belde net dat ik dat echt moest zien, beetje jammer dat ik hier geen RTL7 hebquote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
Dat A1 gp is best geinig.
En NAC wint van AZquote:Op zondag 25 september 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:
prachtige sportmiddag, wielrennenA1
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef DeTolk het volgende:
(En ik moest 1,70 betalen voor die patat. Ze stond me trouwens welzwoel aan te kijken.. Had ik er toch op die toonbank moeten pakken? )
Dan moet je geen kiezeltje tegenkomenquote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Die motorracers rijden verdomme met een topsnelheid van 300 KMpU.
Op twee wieltjes.
en als ze dan vallen staan ze op en lopen ze verderquote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Op twee wieltjes.
hoe hard zouden ze gaan als ze maar 1 wiel zouden hebben?quote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Op twee wieltjes.
Binnenkort kan je lekker Kangaroo bereiden .quote:Op zondag 25 september 2005 17:28 schreef appelsientje het volgende:
En het avond eten zit er weer in.. lekker gekookt voor mijn ouders...
Misschien had ik kok moeten worden
Wat heb je gemaakt dan??quote:Op zondag 25 september 2005 17:28 schreef appelsientje het volgende:
En het avond eten zit er weer in.. lekker gekookt voor mijn ouders...
Misschien had ik kok moeten worden
quote:Naakte slaapwandelaar sluit zichzelf buiten
Gepost door Kirsty (ChrisJX)
Gepubliceerd: zondag 25 september 2005 @ 17:02
FdBeer had ons via de nieuws-submit te melden:
Al slaapwandelend kun je soms voor gekke dingen komen te staan, helemaal als je naar buiten bent gelopen. Vervelend wordt het echter wanneer je in je blootje op straat staat en je jezelf hebt buitengesloten.
Bovenstaande overkwam een inwoner van Zaltbommel vannacht rond 01.45 uur. Gelukkig voor hem kon een buurvrouw de politie waarschuwen, zodat de gealarmeerde agenten de deur van de woning van de man konden openmaken.
quote:Op zondag 25 september 2005 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt dan??
En wat een lange lijst heb je in travel gepost, is je rugzak wel groot genoeg
Tongie, wat lees ik nu weer op de FP
[..]
quote:Op zondag 25 september 2005 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt dan??
En wat een lange lijst heb je in travel gepost, is je rugzak wel groot genoeg
Tongie, wat lees ik nu weer op de FP
[..]
whehehequote:Op zondag 25 september 2005 17:35 schreef golfer het volgende:
Kennen we Harrie (nee, niet onze Harrie van Hools) nog?
FOK!bruidegom valt van podium en verlaat feest per ambulance
![]()
Wij doen maar wat jullie niet luktquote:
AZ zakt nu al in.quote:Op zondag 25 september 2005 17:41 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wij doen maar wat jullie niet lukt![]()
Nee, Harrie is Harrie en Furby is weer een andere user, maar het zijn wel dikke maten van elkaar.quote:Op zondag 25 september 2005 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar HArrie is toch furby
Ik snap het allemaal niet meer
Wij zijn gewoon goed.quote:
Ah oke, dan zat ik verkeerdquote:Op zondag 25 september 2005 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Harrie is Harrie en Furby is weer een andere user, maar het zijn wel dikke maten van elkaar.
gewoon vanavond de herhaling kijkenquote:Op zondag 25 september 2005 17:58 schreef Spideyman het volgende:
ik wilde dus buitenhof terugzien, maar kan de stream niet afspelen
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/23683297/ (kies video aan de rechterkant)
wie lukt het wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |