abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  CHI shopkeeper woensdag 27 september 2017 @ 08:18:54 #1
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174024708
registreer om deze reclame te verbergen
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD

OwKvkWp.png

Banggood bestaat sinds 2006 en vanaf dat moment zijn we één van de snelstgroeiende Chinese E-commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 150.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creeër hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 02:00 en 10.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email([email protected]) of via de livechat-functie op onze website. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen!
logo.png
pi_174025633
Thomas, ik wil nog wel effe wachten (en dat zal ook 't enige zijn wat kan nu), maar wil toch effe aangeven dat ik order 34249635 nog niet ontvangen heb. Is 4-9 verzonden. Alle orders rondom (laatste 9-9) zijn inmiddels binnen, maar deze nog niet.

Kun je misschien iets zien in jullie systeem qua tracking?
"If you're not a manc, you're a wank"
  CHI shopkeeper woensdag 27 september 2017 @ 12:18:19 #3
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174028456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:30 schreef VixenFromHell het volgende:
https://www.banggood.com/(...)phone-p-1192846.html

Is er iets bekend over de levertijd hiervan? Dit leek mij wel een goede vervanger voor die andere telefoon (had ik ook al gemaild). Eerst stond er dat deze verwacht werden op 22 september, maar nu staat er Coming soon, dus vandaar.
Hi, de leverancier kan op dit moment alleen zeggen dat dat voor 15 oktober is, maar een precieze datum ontbreekt helaas nog.. Mocht je vragen hebben over een ander toestel dan beantwoord ik die ook graag voor je ;)

Wat betreft je vorige bericht: daarop had ik per ongeluk nog niet gereageerd, maar dat is prima; ik hoor het van je als je meer weet en dan zorgen we in ieder geval dat het uiteindelijk netjes wordt opgelost ;)
  CHI shopkeeper woensdag 27 september 2017 @ 12:22:31 #4
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174028557
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:19 schreef -Tommy- het volgende:

[..]

Nou Heb liever een nieuwe valt daar iets mee te regelen?
Hi, dat kan inderdaad; hij is op dit moment even niet op voorraad, maar ik heb een resend in het systeem laten aanmaken, dus zodra de voorraad er is komt 'ie naar je toe ;)
pi_174028669
Dankje voor de reactie! Ik zie nog niet echt interessante alternatieven, dus dan wacht ik nog wel even :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  CHI shopkeeper woensdag 27 september 2017 @ 12:35:15 #6
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174028881
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Thomas, ik wil nog wel effe wachten (en dat zal ook 't enige zijn wat kan nu), maar wil toch effe aangeven dat ik order 34249635 nog niet ontvangen heb. Is 4-9 verzonden. Alle orders rondom (laatste 9-9) zijn inmiddels binnen, maar deze nog niet.

Kun je misschien iets zien in jullie systeem qua tracking?
Hi, de tracking geeft aan dat 'ie gisteren aan PostNL is overgegeven, dus er is nog een redelijke kans dat 'ie binnen de termijn wordt bezorgd (voor a.s. maandag). Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je ;)
  CHI shopkeeper woensdag 27 september 2017 @ 12:37:17 #7
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174028929
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Dankje voor de reactie! Ik zie nog niet echt interessante alternatieven, dus dan wacht ik nog wel even :)
Ok prima!
pi_174029488
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, de tracking geeft aan dat 'ie gisteren aan PostNL is overgegeven, dus er is nog een redelijke kans dat 'ie binnen de termijn wordt bezorgd (voor a.s. maandag). Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je ;)
En laat net vandaag 't pakketje afgeleverd worden :D

Toch bedankt!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_174029738
Omdat oude topic was afgesloten:

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:18 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik kan je voor deze orders een resend of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit? :)
Graag een resend. Zit met smart op deze items te wachten namelijk.
Nu wel met priority direct?
pi_174032600
Ik heb op 12 september een goude Xiaomi mi a1 bij jullie besteld. Nu vraag ik me af wanneer die verstuurd gaan worden. Al enig idee? Alvast bedankt!
pi_174033522
Hoi,

Mijn order nummer :34147156
Digoo DG-WO2F outdoor wifi camera.
Nu al een week bezig met de camera aan de gang te krijgen.
Zowel wifi als netwerk aansluiting werkt niet.
De camera word niet gezien en herkent ook niet als je gewoon zoekt naar een wifi punt.
Met digoo gemaild geen oplossing.
Met jullie gemaild geen oplossing.
Door iedereen keurig geholpen maar geen oplossing nu willen jullie dat ik een filmpje maak van het probleem.
Misschien dat jij nog wat kan betekenen.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_174035117
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:22 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat kan inderdaad; hij is op dit moment even niet op voorraad, maar ik heb een resend in het systeem laten aanmaken, dus zodra de voorraad er is komt 'ie naar je toe ;)
Top super, krijg ik daar nog bericht van zodra deze verstuurd word ?
KLOOTVIOOL! luister is, je mot echt effe normaal doen met je HOOFD !!
  woensdag 27 september 2017 @ 18:13:40 #13
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174035821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:15 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,

Mijn order nummer :34147156
Digoo DG-WO2F outdoor wifi camera.
Nu al een week bezig met de camera aan de gang te krijgen.
Zowel wifi als netwerk aansluiting werkt niet.
De camera word niet gezien en herkent ook niet als je gewoon zoekt naar een wifi punt.
Met digoo gemaild geen oplossing.
Met jullie gemaild geen oplossing.
Door iedereen keurig geholpen maar geen oplossing nu willen jullie dat ik een filmpje maak van het probleem.
Misschien dat jij nog wat kan betekenen.
Hoezo maak je niet gewoon een filmpje
pi_174039687
https://m.banggood.com/Xi(...)phone-p-1198702.html

Vraagje, heeft bovenstaande link de global rom er op en dus de Play Store pre installed?
pi_174042350
Beste banggood.

Mijn order met nummer 34383686 is binnengekomen. Het betreft een QI draadloze ontvanger. Helaas werkt hij niet. Ik kon het vandaag pas testen omdat de blitzwolf draadloze QI lader vandaag pas binnenkwam. Ik heb het vanmiddag ook nog geverifieerd bij de draadloze laders in de IKEA.

Kan ik hiervoor een resend krijgen?

Groetjes
Thomox
  CHI shopkeeper donderdag 28 september 2017 @ 04:17:14 #16
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174046295
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:09 schreef kapeens het volgende:
Omdat oude topic was afgesloten:

[..]

Graag een resend. Zit met smart op deze items te wachten namelijk.
Nu wel met priority direct?
Hi, een resend kunnen we uiteraard doen, en ook met tracking dit keer. PDM helaas niet, omdat dat alles bij elkaar opgeteld aardig wat extra gaat kosten. Mocht je daar alsnog voor willen gaan dan kunnen we uiteraard de orders refunden en dan kun je ze vervolgens met PDM bestellen. Ik hoor graag van je waar je voorkeur in dat geval naar uitgaat :)
  CHI shopkeeper donderdag 28 september 2017 @ 04:18:04 #17
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174046297
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:28 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb op 12 september een goude Xiaomi mi a1 bij jullie besteld. Nu vraag ik me af wanneer die verstuurd gaan worden. Al enig idee? Alvast bedankt!
Hi, als je het ordernummer voor me hebt ga ik m'n best voor je doen ;)
  CHI shopkeeper donderdag 28 september 2017 @ 04:23:52 #18
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174046302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:15 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,

Mijn order nummer :34147156
Digoo DG-WO2F outdoor wifi camera.
Nu al een week bezig met de camera aan de gang te krijgen.
Zowel wifi als netwerk aansluiting werkt niet.
De camera word niet gezien en herkent ook niet als je gewoon zoekt naar een wifi punt.
Met digoo gemaild geen oplossing.
Met jullie gemaild geen oplossing.
Door iedereen keurig geholpen maar geen oplossing nu willen jullie dat ik een filmpje maak van het probleem.
Misschien dat jij nog wat kan betekenen.
Hi, allereerst vervelend dat je product niet werkt! Wat betreft de oplossing: daarvoor hebben we inderdaad even een filmpje nodig. Reden daarvoor is dat m'n collega's alleen op die manier kunnen bevestigen dat het product inderdaad een probleem/defect heeft, en daarnaast kan eventueel verkeerd gebruik ook op die manier worden ontdekt (waarna we in dat geval kunnen uitleggen hoe het product wel werkend te krijgen is).
Als je dus even een kort filmpje kunt maken van het probleem, dan zal ik zorgen voor een snelle oplossing!
  CHI shopkeeper donderdag 28 september 2017 @ 04:24:21 #19
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174046306
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef -Tommy- het volgende:

[..]

Top super, krijg ik daar nog bericht van zodra deze verstuurd word ?
Hi, daar krijg je normaal gesproken een mailtje over inderdaad ;)
  CHI shopkeeper donderdag 28 september 2017 @ 04:26:53 #20
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174046310
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:10 schreef Thomox het volgende:
Beste banggood.

Mijn order met nummer 34383686 is binnengekomen. Het betreft een QI draadloze ontvanger. Helaas werkt hij niet. Ik kon het vandaag pas testen omdat de blitzwolf draadloze QI lader vandaag pas binnenkwam. Ik heb het vanmiddag ook nog geverifieerd bij de draadloze laders in de IKEA.

Kan ik hiervoor een resend krijgen?

Groetjes
Thomox
Hi, dat is vervelend! Kun je even een kort filmpje maken (en deze via bijv. Youtube uploaden) waarin te zien is dat de lader je telefoon niet oplaadt, en ook nog even vermelden om welk merk en type telefoon het gaat? Ik ga er dan voor je achteraan!
  CHI shopkeeper donderdag 28 september 2017 @ 04:30:13 #21
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174046316
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:41 schreef radeloosje1987 het volgende:
https://m.banggood.com/Xi(...)phone-p-1198702.html

Vraagje, heeft bovenstaande link de global rom er op en dus de Play Store pre installed?
Hi, momenteel beschikken deze toestellen over de officiële Stable Rom. Dat betekent dat de Play Store nog niet is geïnstalleerd, en dat je zelf Google Play Services nog even moet installeren na ontvangst. De verwachting is wel dat we op een later moment toestellen met de officiële Global Rom gaan verkopen, maar op dit moment is het helaas nog niet bekend wanneer we die gaan krijgen..
  CHI shopkeeper donderdag 28 september 2017 @ 04:30:46 #22
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174046317
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:58 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

En laat net vandaag 't pakketje afgeleverd worden :D

Toch bedankt!
Goed om te horen! *O*
pi_174047088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 04:18 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, als je het ordernummer voor me hebt ga ik m'n best voor je doen ;)
Natuurlijk! Ordernr: 35149621

Hebben jullie de Xiaomi mi a1 wel in een andere kleur in voorraad? Als ie bijv wel in Roze beschikbaar is en snel verstuurd kan worden vind ik het goed. Dan wil ik best wisselen namelijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ludacriss op 28-09-2017 18:12:15 ]
  donderdag 28 september 2017 @ 08:10:32 #24
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_174047125
Ik heb een zwarte Mi A1 gepreorderd begin deze maand. Enig idee wanneer deze verstuurd gaat worden? 35362140
Deathlift or Die.
pi_174047603
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 04:23 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, allereerst vervelend dat je product niet werkt! Wat betreft de oplossing: daarvoor hebben we inderdaad even een filmpje nodig. Reden daarvoor is dat m'n collega's alleen op die manier kunnen bevestigen dat het product inderdaad een probleem/defect heeft, en daarnaast kan eventueel verkeerd gebruik ook op die manier worden ontdekt (waarna we in dat geval kunnen uitleggen hoe het product wel werkend te krijgen is).
Als je dus even een kort filmpje kunt maken van het probleem, dan zal ik zorgen voor een snelle oplossing!
Ok doet ik morgen even
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_174047909
Ordernummer 35073802 moet al sinds 17 september in Nederland zijn. Ik heb echter nog niets gezien of gehoord. ;( Kun je het misschien even checken?
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_174051418
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 04:17 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, een resend kunnen we uiteraard doen, en ook met tracking dit keer. PDM helaas niet, omdat dat alles bij elkaar opgeteld aardig wat extra gaat kosten. Mocht je daar alsnog voor willen gaan dan kunnen we uiteraard de orders refunden en dan kun je ze vervolgens met PDM bestellen. Ik hoor graag van je waar je voorkeur in dat geval naar uitgaat :)
Doe maar de resend dan gewoon alsjeblieft aangezien sommige prijzen inmiddels gestegen zijn ben ik dan een stuk duurder uit
  CHI shopkeeper vrijdag 29 september 2017 @ 10:42:38 #28
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174068960
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 09:21 schreef dimmak het volgende:
Ordernummer 35073802 moet al sinds 17 september in Nederland zijn. Ik heb echter nog niets gezien of gehoord. ;( Kun je het misschien even checken?
Hi, ik kan bij deze order helaas niets anders zien dan dat 'ie inderdaad al een tijdje in NL is. Het is dus nog even een kwestie van geduld hebben, en als 'ie na volgende week nog niet binnen is (eind van volgende week loopt de bezorgtermijn af) dan hoor ik het graag van je!
pi_174068994
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:42 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik kan bij deze order helaas niets anders zien dan dat 'ie inderdaad al een tijdje in NL is. Het is dus nog even een kwestie van geduld hebben, en als 'ie na volgende week nog niet binnen is (eind van volgende week loopt de bezorgtermijn af) dan hoor ik het graag van je!
Thnx voor de reactie. Ik hou het in de gaten.
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
  CHI shopkeeper vrijdag 29 september 2017 @ 11:19:07 #30
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174069465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 08:04 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Natuurlijk! Ordernr: 35149621

Hebben jullie de Xiaomi mi a1 wel in een andere kleur in voorraad? Als ie bijv wel in Roze beschikbaar is en snel verstuurd kan worden vind ik het goed. Dan wil ik best wisselen namelijk.
Hi, op jouw verzoek hebben we de kleur gewijzigd in Roze (die nu op voorraad is), en die wordt spoedig opgestuurd ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 29 september 2017 @ 11:19:31 #31
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174069473
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:45 schreef dimmak het volgende:

[..]

Thnx voor de reactie. Ik hou het in de gaten.
Ok top ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 29 september 2017 @ 11:20:59 #32
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174069498
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 08:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een zwarte Mi A1 gepreorderd begin deze maand. Enig idee wanneer deze verstuurd gaat worden? 35362140
Hi, de nieuwe voorraad staat gepland voor 6 oktober, dus als het goed is wordt 'ie snel daarna verzonden. :)
pi_174069644
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:19 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, op jouw verzoek hebben we de kleur gewijzigd in Roze (die nu op voorraad is), en die wordt spoedig opgestuurd ;)
Bedankt!
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:31:57 #34
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174069704
Bestelling met nummer 34882761 gisteren binnen gekregen, met daarin onder andere een screenprotector voor mijn S7.

Helaas, die was al stuk on arrival.

Een eerdere screenprotector onder bestelnummer 34882762 was van zonnebrilmateriaal gemaakt en dus uiterst beroerd qua kwaliteit. Gewoon niet doorheen te kijken :').

Dus wil ik vragen :
Graag een resend van een goede kwaliteit tempered glass screenprotector voor een Galaxy S7.
pi_174069954
Hoi,
Ik heb met enekele weken tussentijd 2 Cube tabletjes gekocht voor mijn dochters.
Nu heb ik enkele vragen.
Bij het opstarten van de laatst geleverde tablet merkte ik onmiddellijk een verschil in de interface en in kwalitiet van de Wifi ontvangst. De nieuwste levering heeft een recentere firmware. Onderzoek leert me dat die firmware inderdaad problemen met 5GHz oplost. De nieuwe firmware heeft nu ook een OTA update functie.
Ik ben dan op zoek gegaan naar de firmware maar stuit op problemen. Ik vind de downloadpagina (http://www.51cube.com/search.php?productname=U78) van de firmware (U78_V1.0_20170613).
Deze linkt naar een Chinese downloadsite. Zo ver geraak ik nog. Maar op die site word ik verplicht van een client te installeren en een account aan te maken. Het aanmaken van de account lukt niet omdat ik een telefoonnummer moet opgeven.
Hebben jullie de mogelijkheid om die firmware via een andere weg te delen?

Bijkomend is er nu bij mijn onderzoek uitgekomen dat de eerst geleverde tablet slechts 8GB geheugen heeft in plaats van de geadverteerde 16GB!
jaja, en azo...
pi_174076279
Filmpje gestuurd.
Ik heb alles geprobreerd zowel bedraad als alleen wifi.
Niks werkt jammer genoeg.
Het filmpje is alleen via de bedrade aansluiting.
Alvast bedankt voor je hulp.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 04:07:53 #37
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174085582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:41 schreef -wtf- het volgende:
Filmpje gestuurd.
Ik heb alles geprobreerd zowel bedraad als alleen wifi.
Niks werkt jammer genoeg.
Het filmpje is alleen via de bedrade aansluiting.
Alvast bedankt voor je hulp.
Oke top, dan ga ik er vanuit dat het nu gewoon goed komt! Mocht je toch nog tegen iets aanlopen dan help ik je ;)
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 05:13:23 #38
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174085672
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:42 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi,
Ik heb met enekele weken tussentijd 2 Cube tabletjes gekocht voor mijn dochters.
Nu heb ik enkele vragen.
Bij het opstarten van de laatst geleverde tablet merkte ik onmiddellijk een verschil in de interface en in kwalitiet van de Wifi ontvangst. De nieuwste levering heeft een recentere firmware. Onderzoek leert me dat die firmware inderdaad problemen met 5GHz oplost. De nieuwe firmware heeft nu ook een OTA update functie.
Ik ben dan op zoek gegaan naar de firmware maar stuit op problemen. Ik vind de downloadpagina (http://www.51cube.com/search.php?productname=U78) van de firmware (U78_V1.0_20170613).
Deze linkt naar een Chinese downloadsite. Zo ver geraak ik nog. Maar op die site word ik verplicht van een client te installeren en een account aan te maken. Het aanmaken van de account lukt niet omdat ik een telefoonnummer moet opgeven.
Hebben jullie de mogelijkheid om die firmware via een andere weg te delen?

Bijkomend is er nu bij mijn onderzoek uitgekomen dat de eerst geleverde tablet slechts 8GB geheugen heeft in plaats van de geadverteerde 16GB!
Hi, dat eerste ga ik voor je navragen! Wat betreft dat laatste: ik heb dat laatst toevallig ook meegemaakt met een andere klant (wel andere tablet) en dat is erg slordig. Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. Heb je een screenshot om dat te laten zien? En heb je ook de ordernummers van beide tablets voor me?
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 05:17:05 #39
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174085678
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:28 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Bedankt!
Geen dank ;)
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 08:38:11 #40
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174086144
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:31 schreef BadderHaring het volgende:
Bestelling met nummer 34882761 gisteren binnen gekregen, met daarin onder andere een screenprotector voor mijn S7.

Helaas, die was al stuk on arrival.

Een eerdere screenprotector onder bestelnummer 34882762 was van zonnebrilmateriaal gemaakt en dus uiterst beroerd qua kwaliteit. Gewoon niet doorheen te kijken :').

Dus wil ik vragen :
Graag een resend van een goede kwaliteit tempered glass screenprotector voor een Galaxy S7.
Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!
  zaterdag 30 september 2017 @ 08:49:28 #41
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174086210
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!
Super fijn! Ik wacht vrolijk af.
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 11:12:18 #42
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174088067
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Super fijn! Ik wacht vrolijk af.
Top!
  CHI shopkeeper zaterdag 30 september 2017 @ 11:20:24 #43
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174088266
T/m 11 oktober is er tijdelijk geen webcare i.v.m. de Chinese National Day Holidays. Voor vragen of afhandeling van problemen kun je in de tussentijd natuurlijk wel gewoon bij onze customer service terecht. Je kunt in dat geval in het Engels contact met ons opnemen.
Na de 11de kan dat ook weer via hier ;)

P.s. Eventuele lopende zaken zal ik a.s. maandag nog wel afhandelen.
pi_174096543
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 05:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat eerste ga ik voor je navragen! Wat betreft dat laatste: ik heb dat laatst toevallig ook meegemaakt met een andere klant (wel andere tablet) en dat is erg slordig. Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. Heb je een screenshot om dat te laten zien? En heb je ook de ordernummers van beide tablets voor me?
Bovenste helft van de foto is de eerst geleverde tablet (order 31591912) onderste is order 34817907.
JZPxaNP.png

Bedankt!
jaja, en azo...
pi_174138304
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 04:26 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is vervelend! Kun je even een kort filmpje maken (en deze via bijv. Youtube uploaden) waarin te zien is dat de lader je telefoon niet oplaadt, en ook nog even vermelden om welk merk en type telefoon het gaat? Ik ga er dan voor je achteraan!
Ik heb een kort filmpje gemaakt waarin dit te zien is :) ik heb een Xiaomi Mi 5. De lader is een blitzwolf QI.

Filmlink:
pi_174170834
Goedenavond!
Afgelopen weekend heb ik order 35304107 mogen ontvangen. Volgens mij is er iets verkeerd gegaan bij het verschepen want het is aardig kapot binnengekomen helaas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174204962
Hoi

Order nummer ; 31442714

Item ; Original Xiaomi Piston Basic Edition In-ear Headset Earphone With Mic

Aantal ; 2x

Ordered '11 juli 2017, verzonden 11 juli 2017

Nooit aangekomen.

Oplossing ajb..
pi_174221443
Hallo

Ik verwachtte twee pakketjes, 35494387 & 35494386, geleverd op mijn werkadres. Bij beiden is hetzelfde fout gelopen, twee dagen na elkaar:

• pakket komt voorbij douane
• pakket komt in distributiecentrum Gent (Belgie)
• pakket gaat mee met postbode op toer
• pakket wordt nooit bij werkadres aangeboden en in track trace de melding: Terug naar afzender : bestemmeling ontvangt niet meer op het aangeduide adres

Beide pakketten worden nu, vermoed ik, teruggezonden naar Thailand. Wat eigenlijk absurd is aangezien ze momenteel op 10km van mijn deur opgeborgen liggen...
Bpost kan de pakketten nergens blokkeren of achterlaten in een postkantoor om op te halen, ze kunnen ook het adres van de pakketten niet bekijken.

Is het adres op het pakket verkeerd overgenomen tov van hetgeen ik doorgaf? Ik heb het nog eens nagekeken en het adres staat correct bij beide bestellingen op mijn account.

Kan het pakket alsnog ergens worden tegengehouden?

Hoe zit het met eventuele douanekosten? Als dit twee maal betaald moet worden zeg ik liever mijn bestelling af en koop ik wel ergens lokaal...

Dank bij voorbaat
pi_174236250
Kan je een resend doen voor: 34894931 ?
pi_174237020
Alles keurig opgelost.
Bedankt.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_174269358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:48 schreef maartend het volgende:
Hoi

Order nummer ; 31442714

Item ; Original Xiaomi Piston Basic Edition In-ear Headset Earphone With Mic

Aantal ; 2x

Ordered '11 juli 2017, verzonden 11 juli 2017

Nooit aangekomen.

Oplossing ajb..
Solved
  Grappenmaker zondag 8 oktober 2017 @ 18:28:07 #52
388507 d4v1d
Wat vind je van de Singel?
pi_174283541
quote:
Please add your number to allow the courier to deliver your parcel
Is dit nieuw? :o

Waarvoor wordt dit gebruikt?
Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
D4v1d is wel een baas _O_
Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
Ik vind jou echt een onwijs leuke user.
pi_174284174
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Is dit nieuw? :o

Waarvoor wordt dit gebruikt?
Ik ben dit een paar maanden geleden voor het eerst tegengekomen. Ik denk dat dit wellicht voor extra zekerheid van bezorging wordt gebruikt. Als de bezorger je huis niet weet te vinden, dan word je gebeld.

Sinds ik het heb ingevuld zie ik op al mijn pakketjes m'n telefoonnummer staan.
pi_174322521
Vraagje:

Klopt het dat in de factuur (PDF) echt alleen maar de verzendgegevens worden gebruikt? Dat niet onder water ook bijvoorbeeld 'customer name' wordt gebruikt?

Ik heb hier op kantoor een paar mensen die wellicht ook m'n nieuwe keyboard willen. Maar een daarvan wil dan de factuur wel echt op haar naam en adres hebben staan.

Ik kan bij de verzendgegevens wel een first name en een last name invullen, dus het zal vast wel goed komen. Maar ik zou het fijn vinden de bevestiging te krijgen.
  CHI shopkeeper woensdag 11 oktober 2017 @ 09:15:50 #55
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174343625
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:33 schreef Thomox het volgende:

[..]

Ik heb een kort filmpje gemaakt waarin dit te zien is :) ik heb een Xiaomi Mi 5. De lader is een blitzwolf QI.

Filmlink:
Hi, dank je voor je filmpje. Ik zie helaas meteen al wat er aan scheelt: jouw toestel is niet geschikt voor Qi-charging, en om die reden werkt deze lader niet i.c.m. jouw toestel. Ik heb nog even de productpagina bekeken, en daar is een lijstje te vinden met toestellen die werken met deze lader, en de Mi5 staat daar niet tussen. Dat betekent dat ik helaas niets voor je kan betekenen, tenzij de lader ook niet werkt met een toestel dat wel Qi-charging ondersteunt, maar om dat te testen heb je een toestel nodig dat deze vorm van laden ondersteunt..
Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen of heb je nog vragen dan hoor ik dat graag van je!
  CHI shopkeeper woensdag 11 oktober 2017 @ 09:59:12 #56
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174344327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:50 schreef noodgang het volgende:
Goedenavond!
Afgelopen weekend heb ik order 35304107 mogen ontvangen. Volgens mij is er iets verkeerd gegaan bij het verschepen want het is aardig kapot binnengekomen helaas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi, die ziet er behoorlijk in elkaar geslagen uit.. Wil je een resend of refund? :)
  CHI shopkeeper woensdag 11 oktober 2017 @ 10:06:34 #57
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174344461
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 18:45 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Bovenste helft van de foto is de eerst geleverde tablet (order 31591912) onderste is order 34817907.
[ afbeelding ]

Bedankt!
Hi, m'n collega heeft een account en gaat de files downloaden en die zal ik je dan vervolgens per Wetransfer toesturen. Kun je me per DM even je e-mailadres doorgeven?
Wat betreft het verschil in geheugen: volgens m'n collega was deze tablet in eerste instantie 8GB, en zijn latere batches voorzien van 16GB, wat het verschil zou verklaren. Mocht je het op prijs stellen dan kun je me de serienummers van beide tablets nog even doorgeven, dan kan ik dat voor je laten verifiëren. :)
  CHI shopkeeper woensdag 11 oktober 2017 @ 12:01:53 #58
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174346585
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Is dit nieuw? :o

Waarvoor wordt dit gebruikt?
Hi, dat wordt sinds enige tijd inderdaad gevraagd omdat in bepaalde landen wordt gebeld als het pakket is afgeleverd bij een afgeefpunt. Naar mijn weten doet in ieder geval PostNL dit niet normaal gesproken, maar mochten ze zoals hierboven wordt gezegd je huis niet kunnen vinden dan maken ze er wellicht gebruik van, dus in dat geval kan het geen kwaad :)
  CHI shopkeeper woensdag 11 oktober 2017 @ 12:10:27 #59
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174346784
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:27 schreef Azerdion het volgende:
Vraagje:

Klopt het dat in de factuur (PDF) echt alleen maar de verzendgegevens worden gebruikt? Dat niet onder water ook bijvoorbeeld 'customer name' wordt gebruikt?

Ik heb hier op kantoor een paar mensen die wellicht ook m'n nieuwe keyboard willen. Maar een daarvan wil dan de factuur wel echt op haar naam en adres hebben staan.

Ik kan bij de verzendgegevens wel een first name en een last name invullen, dus het zal vast wel goed komen. Maar ik zou het fijn vinden de bevestiging te krijgen.
Vraag ik voor je na en hoor je morgen van me!
  CHI shopkeeper woensdag 11 oktober 2017 @ 12:11:53 #60
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174346819
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:41 schreef kapeens het volgende:
Kan je een resend doen voor: 34894931 ?
Hi, is deze order niet aangekomen?
pi_174348523
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:06 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, m'n collega heeft een account en gaat de files downloaden en die zal ik je dan vervolgens per Wetransfer toesturen. Kun je me per DM even je e-mailadres doorgeven?
Wat betreft het verschil in geheugen: volgens m'n collega was deze tablet in eerste instantie 8GB, en zijn latere batches voorzien van 16GB, wat het verschil zou verklaren. Mocht je het op prijs stellen dan kun je me de serienummers van beide tablets nog even doorgeven, dan kan ik dat voor je laten verifiëren. :)
alvast bedankt. heb m'n adres ge-DM-d voor wetransfer.

En inderdaad, de serienummers verklappen het verschil ook
U788GB17211351050
U7816GB17303970548

Wel raar... Ik heb de 2e tablet besteld door gewoon in het "My orders" overzicht door te klikken naar de productpagina en daar opnieuw te bestellen. Het gaat dan toch eigenlijk om een ander product? Wel een beetje een wrange nasmaak aangezien er maar een paar weken tussen zaten en ik de tablet van 16GB minder heb betaald dan die van 8GB.
jaja, en azo...
  CHI shopkeeper donderdag 12 oktober 2017 @ 04:10:30 #62
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174365712
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:42 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

alvast bedankt. heb m'n adres ge-DM-d voor wetransfer.

En inderdaad, de serienummers verklappen het verschil ook
U788GB17211351050
U7816GB17303970548

Wel raar... Ik heb de 2e tablet besteld door gewoon in het "My orders" overzicht door te klikken naar de productpagina en daar opnieuw te bestellen. Het gaat dan toch eigenlijk om een ander product? Wel een beetje een wrange nasmaak aangezien er maar een paar weken tussen zaten en ik de tablet van 16GB minder heb betaald dan die van 8GB.
Hi, de leverancier gaf inderdaad al aan dat de serienummers het geheugen in GB zouden bevatten, dus dat is bij deze dan bevestigd.

Het komt normaal gesproken nauwelijks voor dat hetzelfde product qua specificaties veranderd, omdat het dan meestal een nieuwe versie betreft die inderdaad als nieuw product wordt toegevoegd aan het assortiment. In dit geval gaat het echter niet om een nieuwe versie, en heeft de fabrikant er alleen voor gekozen nieuwere batches te voorzien van extra geheugen, zonder het product een nieuw versienummer/productnummer te geven, waardoor de voorraad van deze tablet gewoon automatisch is overgegaan in de 16GB-variant nadat de 8GB-voorraad was uitverkocht.
Mochten ze dat niet hebben gedaan dan had je nu 2 tablets met 8GB gehad, dus zo kun je het ook bekijken ;)
  CHI shopkeeper donderdag 12 oktober 2017 @ 05:55:54 #63
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174365779
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:25 schreef -wtf- het volgende:
Alles keurig opgelost.
Bedankt.
Goed om te horen en geen dank ;)
  CHI shopkeeper donderdag 12 oktober 2017 @ 05:58:01 #64
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174365781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:27 schreef Azerdion het volgende:
Vraagje:

Klopt het dat in de factuur (PDF) echt alleen maar de verzendgegevens worden gebruikt? Dat niet onder water ook bijvoorbeeld 'customer name' wordt gebruikt?

Ik heb hier op kantoor een paar mensen die wellicht ook m'n nieuwe keyboard willen. Maar een daarvan wil dan de factuur wel echt op haar naam en adres hebben staan.

Ik kan bij de verzendgegevens wel een first name en een last name invullen, dus het zal vast wel goed komen. Maar ik zou het fijn vinden de bevestiging te krijgen.
Hi, m'n collega geeft inderdaad aan dat de factuur alleen de naam + adresgegevens van de geadresseerde bevat. ;)
  CHI shopkeeper donderdag 12 oktober 2017 @ 07:40:59 #65
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174366179
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:41 schreef jveessen het volgende:
Hallo

Ik verwachtte twee pakketjes, 35494387 & 35494386, geleverd op mijn werkadres. Bij beiden is hetzelfde fout gelopen, twee dagen na elkaar:

• pakket komt voorbij douane
• pakket komt in distributiecentrum Gent (Belgie)
• pakket gaat mee met postbode op toer
• pakket wordt nooit bij werkadres aangeboden en in track trace de melding: Terug naar afzender : bestemmeling ontvangt niet meer op het aangeduide adres

Beide pakketten worden nu, vermoed ik, teruggezonden naar Thailand. Wat eigenlijk absurd is aangezien ze momenteel op 10km van mijn deur opgeborgen liggen...
Bpost kan de pakketten nergens blokkeren of achterlaten in een postkantoor om op te halen, ze kunnen ook het adres van de pakketten niet bekijken.

Is het adres op het pakket verkeerd overgenomen tov van hetgeen ik doorgaf? Ik heb het nog eens nagekeken en het adres staat correct bij beide bestellingen op mijn account.

Kan het pakket alsnog ergens worden tegengehouden?

Hoe zit het met eventuele douanekosten? Als dit twee maal betaald moet worden zeg ik liever mijn bestelling af en koop ik wel ergens lokaal...

Dank bij voorbaat
Hoi, m'n collega heeft bevestigd dat allebei de orders inderdaad weer onze kant op komen, dus we hebben 35494386 opnieuw verstuurd. 35494387 is op 24 oktober weer op voorraad; wil je daar op wachten of heb je liever een refund voor die order?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 14:11:49 #66
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_174373215
Hoe lang duurt het voordat een Xiaomi Notebook aankomt in NL?
Zat er al een tijdje naar te kijken maar heb nu op 23 okt opeens een laptop nodig voor een project.
Er kan er maar één de domste zijn
pi_174386195
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:59 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, die ziet er behoorlijk in elkaar geslagen uit.. Wil je een resend of refund? :)
Een resend is prima, thanks! :)
pi_174386584
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:15 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor je filmpje. Ik zie helaas meteen al wat er aan scheelt: jouw toestel is niet geschikt voor Qi-charging, en om die reden werkt deze lader niet i.c.m. jouw toestel. Ik heb nog even de productpagina bekeken, en daar is een lijstje te vinden met toestellen die werken met deze lader, en de Mi5 staat daar niet tussen. Dat betekent dat ik helaas niets voor je kan betekenen, tenzij de lader ook niet werkt met een toestel dat wel Qi-charging ondersteunt, maar om dat te testen heb je een toestel nodig dat deze vorm van laden ondersteunt..
Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen of heb je nog vragen dan hoor ik dat graag van je!
Het gaat niet om de lader, maar om de ontvanger die ik in mijn toestel heb aangesloten. Dat zou niet uit hoeven maken bij welk toestel het wordt aangesloten.

Zou ik alsnog een refund kunnen krijgen aub?

Alvast bedankt.
pi_174387737
Hallo

Order nummer ; 35995821 EN 35994067

Besteld op 27 sept met Priority Direct Mail
De tracking info geeft aan dat het bezorgd is.

Nooit aangekomen.

Graag hoor ik een oplossing, aangezien het een bestelling van mn vriendin is en ik haar anders nooit meer zo ver krijg China orders te doen :P
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
  CHI shopkeeper vrijdag 13 oktober 2017 @ 04:29:37 #70
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174390268
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:21 schreef Thomox het volgende:

[..]

Het gaat niet om de lader, maar om de ontvanger die ik in mijn toestel heb aangesloten. Dat zou niet uit hoeven maken bij welk toestel het wordt aangesloten.

Zou ik alsnog een refund kunnen krijgen aub?

Alvast bedankt.
Hi, sorry dat was mijn fout, ik heb je eerste bericht niet helemaal zorgvuldig gelezen. We refunden je de ontvanger ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 13 oktober 2017 @ 04:39:58 #71
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174390283
quote:
3s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:55 schreef Timminater het volgende:
Hallo

Order nummer ; 35995821 EN 35994067

Besteld op 27 sept met Priority Direct Mail
De tracking info geeft aan dat het bezorgd is.

Nooit aangekomen.

Graag hoor ik een oplossing, aangezien het een bestelling van mn vriendin is en ik haar anders nooit meer zo ver krijg China orders te doen :P
Hi, ik zie dat bij beide bestellingen het huisnummer ontbreekt in het bezorgadres, maar beide pakketjes zijn wel bezorgd, op huisnummer 2 in de straat uit je bezorgadres (ik stuur je de link via DM).
Daar moeten allebei je bestellingen liggen, dus zou je daar eens langs kunnen gaan? ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Banggood op 13-10-2017 04:49:20 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 13 oktober 2017 @ 04:40:15 #72
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174390284
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:10 schreef noodgang het volgende:

[..]

Een resend is prima, thanks! :)
Ok gaan we doen :)
  CHI shopkeeper vrijdag 13 oktober 2017 @ 04:42:26 #73
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174390285
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Xiaomi Notebook
Hi, bij ons kan de Xiaomi Notebook alleen worden verzonden met verzendmethode EMS, en daarvoor staat 7-15 werkdagen. Dat gaat dus erg krap worden.. :'(
  CHI shopkeeper vrijdag 13 oktober 2017 @ 04:56:16 #74
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174390291
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:41 schreef jveessen het volgende:
Hallo

Ik verwachtte twee pakketjes, 35494387 & 35494386, geleverd op mijn werkadres. Bij beiden is hetzelfde fout gelopen, twee dagen na elkaar:

• pakket komt voorbij douane
• pakket komt in distributiecentrum Gent (Belgie)
• pakket gaat mee met postbode op toer
• pakket wordt nooit bij werkadres aangeboden en in track trace de melding: Terug naar afzender : bestemmeling ontvangt niet meer op het aangeduide adres

Beide pakketten worden nu, vermoed ik, teruggezonden naar Thailand. Wat eigenlijk absurd is aangezien ze momenteel op 10km van mijn deur opgeborgen liggen...
Bpost kan de pakketten nergens blokkeren of achterlaten in een postkantoor om op te halen, ze kunnen ook het adres van de pakketten niet bekijken.

Is het adres op het pakket verkeerd overgenomen tov van hetgeen ik doorgaf? Ik heb het nog eens nagekeken en het adres staat correct bij beide bestellingen op mijn account.

Kan het pakket alsnog ergens worden tegengehouden?

Hoe zit het met eventuele douanekosten? Als dit twee maal betaald moet worden zeg ik liever mijn bestelling af en koop ik wel ergens lokaal...

Dank bij voorbaat
Hi, we hebben je 2 orders opnieuw naar je opgestuurd en we verrekenen in dit geval geen eventuele kosten voor de producten die weer terugkomen naar ons ;)
pi_174397696
Hey banggood ik heb een telefoon bij jullie besteld maar ik kwam er achter dat er geen oplader bij zit
36247247 order nummer kan ik misschien in nederland een oplader kopen dat jullie de prijs vergoeden
  CHI shopkeeper zaterdag 14 oktober 2017 @ 03:13:47 #76
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174408452
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:27 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Hey banggood ik heb een telefoon bij jullie besteld maar ik kwam er achter dat er geen oplader bij zit
36247247 order nummer kan ik misschien in nederland een oplader kopen dat jullie de prijs vergoeden
Hi, dat is bijzonder, want die hoort er normaal gesproken gewoon bij te zitten. Kun je me even een foto sturen van wat je hebt aangetroffen in de verpakking?
pi_174413576
https://www.mupload.nl/img/iwtoczxyab7qn.jpg
Link voor de foto wat ik er wel heb bijgekregen
pi_174413594
Gewoon alles dus ook een hoesje en een screenprotector maar geen oplader en geen kabel
pi_174419517
Vandaag netjes een pakje van banggood mogen ontvangen. Zonder problemen.

Thnx banggood
pi_174424059
Hi Banggood,

Ik heb net een bestelling gedaan (36921801) waarbij ik PDM shipping heb aangevinkt bij het toevoengen in de winkelmand. Nu zie ik het alleen niet terug in de order.

Is het mogelijk om de huidige order te verzenden met Priority Direct Mail?

Alvast bedankt!
pi_174427034
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef Music4all het volgende:
Hi Banggood,

Ik heb net een bestelling gedaan (36921801) waarbij ik PDM shipping heb aangevinkt bij het toevoengen in de winkelmand. Nu zie ik het alleen niet terug in de order.

Is het mogelijk om de huidige order te verzenden met Priority Direct Mail?

Alvast bedankt!
Zie je misschien wel Priority Air Mail bij je order staan? Dat is een andere naam voor PDM :)

Helaas werkt het systeem van Banggood niet helemaal lekker want het komt voor dat als je een product met PDM hebt toegevoegd aan de winkelwagen en je vervolgens naar de winkelwagenpagina gaat, dat PDM niet meer geselecteerd staat. Dat kan dus ook de reden zijn dat je geen PDM hebt. Kan je de order cancelen en opnieuw bestellen waarbij je oplet of PDM geselecteerd blijft tijdens het hele proces?

Er is namelijk een kans dat je order verzonden wordt voordat Banggood hier je bericht überhaupt ziet.

[ Bericht 11% gewijzigd door Azerdion op 15-10-2017 09:30:16 ]
pi_174430403
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 04:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, sorry dat was mijn fout, ik heb je eerste bericht niet helemaal zorgvuldig gelezen. We refunden je de ontvanger ;)
Ik zie dat ik de refund ontvangen heb, bedankt voor je service!
pi_174431709
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 09:21 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Zie je misschien wel Priority Air Mail bij je order staan? Dat is een andere naam voor PDM :)

Helaas werkt het systeem van Banggood niet helemaal lekker want het komt voor dat als je een product met PDM hebt toegevoegd aan de winkelwagen en je vervolgens naar de winkelwagenpagina gaat, dat PDM niet meer geselecteerd staat. Dat kan dus ook de reden zijn dat je geen PDM hebt. Kan je de order cancelen en opnieuw bestellen waarbij je oplet of PDM geselecteerd blijft tijdens het hele proces?

Er is namelijk een kans dat je order verzonden wordt voordat Banggood hier je bericht überhaupt ziet.
Nee, Priority Air/Direct Mail staat er niet bij. Ik zie dat chrome de optie daarvoor in de winkelwagen niet laat zien. Internet Explorer laat het wel zien. Helaas krijg ik een scherm te zien met "Can't refund" als ik probeer te cancellen. Hopelijk lukt het nog op tijd :) we zullen zien.
pi_174438744
Waarom werkt de live chat niet? ik wil graag een order cancelen voordat het verstuurd word alleen weet ik niet of het op tijd gaat lukken.
Ordernummer: 36913006
  CHI shopkeeper maandag 16 oktober 2017 @ 05:30:30 #85
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174444694
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:46 schreef Marc_Vroegh het volgende:
https://www.mupload.nl/img/iwtoczxyab7qn.jpg
Link voor de foto wat ik er wel heb bijgekregen
Hi, dank je voor de foto. Je kunt inderdaad in Nederland een lader en kabel kopen, en op vertoon van de factuur vergoeden wij maximaal $15. De lader die oorspronkelijk meegeleverd had moeten worden is 5V/1A, dus dat moet binnen dat budget goed te vinden zijn. :)
  CHI shopkeeper maandag 16 oktober 2017 @ 05:30:51 #86
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174444696
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
Vandaag netjes een pakje van banggood mogen ontvangen. Zonder problemen.

Thnx banggood
Fijn om te horen ;)
  CHI shopkeeper maandag 16 oktober 2017 @ 05:32:45 #87
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174444698
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef Music4all het volgende:
Hi Banggood,

Ik heb net een bestelling gedaan (36921801) waarbij ik PDM shipping heb aangevinkt bij het toevoengen in de winkelmand. Nu zie ik het alleen niet terug in de order.

Is het mogelijk om de huidige order te verzenden met Priority Direct Mail?

Alvast bedankt!
Hi, ik heb de order voor je laten annuleren, omdat wij de verzendmethode niet kunnen aanpassen. De reden daarvan is dat PDM een betaalde verzendmethode is. Je kunt het toestel dus desgewenst opnieuw bestellen met PDM, en het aankoopbedrag van het gecancelde toestel heb je binnen nu en 2 dagen weer op je rekening staan. :)
  CHI shopkeeper maandag 16 oktober 2017 @ 05:32:57 #88
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174444699
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:54 schreef Thomox het volgende:

[..]

Ik zie dat ik de refund ontvangen heb, bedankt voor je service!
Top, geen dank!
  CHI shopkeeper maandag 16 oktober 2017 @ 05:33:58 #89
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174444700
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:58 schreef davy55 het volgende:
Waarom werkt de live chat niet? ik wil graag een order cancelen voordat het verstuurd word alleen weet ik niet of het op tijd gaat lukken.
Ordernummer: 36913006
Hi, ik heb geen idee, maar het werkt nu in ieder geval wel gewoon. Wellicht was er een tijdelijke storing. Ik heb voor je gekeken en zie dat je order al gecanceld is. :)
pi_174445286
Hoi Banggood,
Ik heb pasgeleden toen ik hem kreeg al even bij de action zo'n kabel gehaald zo dat ik hem iedergeval weer kan opladen
Misschien dat ik dan bij jullie deze kan bestellen
https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=flashdeals
En deze kan bestellen?
https://www.banggood.com/(...)22.html?rmmds=search
Hier hebben ze niet van die stevige kabels voor dat geld,
Oja nog even een vraag, Deze zijn wel goed voor mijn telefoon toch?

[ Bericht 7% gewijzigd door Marc_Vroegh op 17-10-2017 08:40:37 ]
pi_174449169


[ Bericht 100% gewijzigd door Marc_Vroegh op 17-10-2017 08:34:11 ]
pi_174464576
Mijn order: 32938945 is nu al 2 maanden onderweg wat ik niet gewend ben van jullie. Enig idee wat hier de status van is?
pi_174470017
34694556. ik heb 3 keer
BlitzWolf® BW-MC1 2.4A Micro USB Braided Charging Data Cable gekregen in plaats van 2 keer
en een
BlitzWolf® BW-TC1 3A USB Type-C Braided Charging Data Cable.

dus is het mogelijk dat ik de c kabel nogsteeds krijg?

34694554 deze bestelling nooit gehad
Op vrijdag 16 september 2016 10:27 schreef Frozen_Glitterpen het volgende: Gezegend door de beste DJ van het forum :')
Op donderdag 1 december 2016 19:20 schreef Henkelientje het volgende:Aaaahh hou ook van jou hoor tail
Op donderdag 13 april 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Hij bedoelt het wel goed die Tailfox maar het komt wat ongelukkig zijn strot uit.
pi_174472593
Hoi Banggood ik heb een vraag over 2 orders namelijk :
RS001215904TH
RE217190896SE

Die hadden al binnen moeten zijn, aangezien de beloofde levertijd al is verstreken?
Een later bestel product heb ik al wel mogen ontvangen welke zelfs langer zou moeten duren?
m.v.g Daniel Smit
pi_174472603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:11 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, is deze order niet aangekomen?
Inmiddels wel gelukkig ;-)
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:03:02 #96
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174490710
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 05:33 schreef Banggood het volgende:

Hi..

Ik heb ordernr 35832934 nog steeds niet ontvangen.. heb je meer info?
Een refund mag ook dan bestel ik hem dit keer met pdm (Als dat mogelijk is.. ging de vorige keer fout)

Alvast bedankt ^O^

(Ik heb exact dezelfde set ook al eens op ebay besteld en is ook nooit aangekomen, andere pakketjes komen wel gewoon aan.. Misschien toeval, misschien iets anders aan de hand?)


[ Bericht 6% gewijzigd door Zolderkamer op 18-10-2017 12:08:26 ]
pi_174494271
Hoi Banggood,

Ik heb order 35797640 nog steeds niet ontvangen. Meestal is het binnen 2-2,5 week wel binnen, maar nu nog niets gezien. Kunnen jullie ergens zien of dit pakket al in NL is? Ik heb ook niets van PostNL ontvangen dat ik het ergens moet afhalen bij een PostNL punt of iets dergelijks.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:15:14 #98
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_174495152
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:18:25 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174495203
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!
Superfijn, vandaag de screenprotector ontvangen! Wanneer komt de telefoon waar hij op past?

Het is namelijk een protector voor een S7 edge, terwijl ik een gewone S7 heb....
pi_174496594
Thomas, ik heb nu de nieuwe generatie Blitzwolf charger van jullie ontvangen omdat die van mij kapot was gegaan. Het is alleen een witte ipv een zwarte ;( Zijn er geen zwarte in de nieuwe versie of is dit een foutje?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')