Solvedquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:48 schreef maartend het volgende:
Hoi
Order nummer ; 31442714
Item ; Original Xiaomi Piston Basic Edition In-ear Headset Earphone With Mic
Aantal ; 2x
Ordered '11 juli 2017, verzonden 11 juli 2017
Nooit aangekomen.
Oplossing ajb..
Is dit nieuw?quote:Please add your number to allow the courier to deliver your parcel
Ik ben dit een paar maanden geleden voor het eerst tegengekomen. Ik denk dat dit wellicht voor extra zekerheid van bezorging wordt gebruikt. Als de bezorger je huis niet weet te vinden, dan word je gebeld.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dit nieuw?
Waarvoor wordt dit gebruikt?
Hi, dank je voor je filmpje. Ik zie helaas meteen al wat er aan scheelt: jouw toestel is niet geschikt voor Qi-charging, en om die reden werkt deze lader niet i.c.m. jouw toestel. Ik heb nog even de productpagina bekeken, en daar is een lijstje te vinden met toestellen die werken met deze lader, en de Mi5 staat daar niet tussen. Dat betekent dat ik helaas niets voor je kan betekenen, tenzij de lader ook niet werkt met een toestel dat wel Qi-charging ondersteunt, maar om dat te testen heb je een toestel nodig dat deze vorm van laden ondersteunt..quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:33 schreef Thomox het volgende:
[..]
Ik heb een kort filmpje gemaakt waarin dit te zien is ik heb een Xiaomi Mi 5. De lader is een blitzwolf QI.
Filmlink:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:50 schreef noodgang het volgende:
Goedenavond!
Afgelopen weekend heb ik order 35304107 mogen ontvangen. Volgens mij is er iets verkeerd gegaan bij het verschepen want het is aardig kapot binnengekomen helaas.Hi, die ziet er behoorlijk in elkaar geslagen uit.. Wil je een resend of refund?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi, m'n collega heeft een account en gaat de files downloaden en die zal ik je dan vervolgens per Wetransfer toesturen. Kun je me per DM even je e-mailadres doorgeven?quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:45 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Bovenste helft van de foto is de eerst geleverde tablet (order 31591912) onderste is order 34817907.
[ afbeelding ]
Bedankt!
Hi, dat wordt sinds enige tijd inderdaad gevraagd omdat in bepaalde landen wordt gebeld als het pakket is afgeleverd bij een afgeefpunt. Naar mijn weten doet in ieder geval PostNL dit niet normaal gesproken, maar mochten ze zoals hierboven wordt gezegd je huis niet kunnen vinden dan maken ze er wellicht gebruik van, dus in dat geval kan het geen kwaadquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dit nieuw?
Waarvoor wordt dit gebruikt?
Vraag ik voor je na en hoor je morgen van me!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:27 schreef Azerdion het volgende:
Vraagje:
Klopt het dat in de factuur (PDF) echt alleen maar de verzendgegevens worden gebruikt? Dat niet onder water ook bijvoorbeeld 'customer name' wordt gebruikt?
Ik heb hier op kantoor een paar mensen die wellicht ook m'n nieuwe keyboard willen. Maar een daarvan wil dan de factuur wel echt op haar naam en adres hebben staan.
Ik kan bij de verzendgegevens wel een first name en een last name invullen, dus het zal vast wel goed komen. Maar ik zou het fijn vinden de bevestiging te krijgen.
Hi, is deze order niet aangekomen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:41 schreef kapeens het volgende:
Kan je een resend doen voor: 34894931 ?
alvast bedankt. heb m'n adres ge-DM-d voor wetransfer.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:06 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega heeft een account en gaat de files downloaden en die zal ik je dan vervolgens per Wetransfer toesturen. Kun je me per DM even je e-mailadres doorgeven?
Wat betreft het verschil in geheugen: volgens m'n collega was deze tablet in eerste instantie 8GB, en zijn latere batches voorzien van 16GB, wat het verschil zou verklaren. Mocht je het op prijs stellen dan kun je me de serienummers van beide tablets nog even doorgeven, dan kan ik dat voor je laten verifiėren.
Hi, de leverancier gaf inderdaad al aan dat de serienummers het geheugen in GB zouden bevatten, dus dat is bij deze dan bevestigd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:42 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
alvast bedankt. heb m'n adres ge-DM-d voor wetransfer.
En inderdaad, de serienummers verklappen het verschil ook
U788GB17211351050
U7816GB17303970548
Wel raar... Ik heb de 2e tablet besteld door gewoon in het "My orders" overzicht door te klikken naar de productpagina en daar opnieuw te bestellen. Het gaat dan toch eigenlijk om een ander product? Wel een beetje een wrange nasmaak aangezien er maar een paar weken tussen zaten en ik de tablet van 16GB minder heb betaald dan die van 8GB.
Hi, m'n collega geeft inderdaad aan dat de factuur alleen de naam + adresgegevens van de geadresseerde bevat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:27 schreef Azerdion het volgende:
Vraagje:
Klopt het dat in de factuur (PDF) echt alleen maar de verzendgegevens worden gebruikt? Dat niet onder water ook bijvoorbeeld 'customer name' wordt gebruikt?
Ik heb hier op kantoor een paar mensen die wellicht ook m'n nieuwe keyboard willen. Maar een daarvan wil dan de factuur wel echt op haar naam en adres hebben staan.
Ik kan bij de verzendgegevens wel een first name en een last name invullen, dus het zal vast wel goed komen. Maar ik zou het fijn vinden de bevestiging te krijgen.
Hoi, m'n collega heeft bevestigd dat allebei de orders inderdaad weer onze kant op komen, dus we hebben 35494386 opnieuw verstuurd. 35494387 is op 24 oktober weer op voorraad; wil je daar op wachten of heb je liever een refund voor die order?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:41 schreef jveessen het volgende:
Hallo
Ik verwachtte twee pakketjes, 35494387 & 35494386, geleverd op mijn werkadres. Bij beiden is hetzelfde fout gelopen, twee dagen na elkaar:
• pakket komt voorbij douane
• pakket komt in distributiecentrum Gent (Belgie)
• pakket gaat mee met postbode op toer
• pakket wordt nooit bij werkadres aangeboden en in track trace de melding: Terug naar afzender : bestemmeling ontvangt niet meer op het aangeduide adres
Beide pakketten worden nu, vermoed ik, teruggezonden naar Thailand. Wat eigenlijk absurd is aangezien ze momenteel op 10km van mijn deur opgeborgen liggen...
Bpost kan de pakketten nergens blokkeren of achterlaten in een postkantoor om op te halen, ze kunnen ook het adres van de pakketten niet bekijken.
Is het adres op het pakket verkeerd overgenomen tov van hetgeen ik doorgaf? Ik heb het nog eens nagekeken en het adres staat correct bij beide bestellingen op mijn account.
Kan het pakket alsnog ergens worden tegengehouden?
Hoe zit het met eventuele douanekosten? Als dit twee maal betaald moet worden zeg ik liever mijn bestelling af en koop ik wel ergens lokaal...
Dank bij voorbaat
Een resend is prima, thanks!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 09:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die ziet er behoorlijk in elkaar geslagen uit.. Wil je een resend of refund?
Het gaat niet om de lader, maar om de ontvanger die ik in mijn toestel heb aangesloten. Dat zou niet uit hoeven maken bij welk toestel het wordt aangesloten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 09:15 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je filmpje. Ik zie helaas meteen al wat er aan scheelt: jouw toestel is niet geschikt voor Qi-charging, en om die reden werkt deze lader niet i.c.m. jouw toestel. Ik heb nog even de productpagina bekeken, en daar is een lijstje te vinden met toestellen die werken met deze lader, en de Mi5 staat daar niet tussen. Dat betekent dat ik helaas niets voor je kan betekenen, tenzij de lader ook niet werkt met een toestel dat wel Qi-charging ondersteunt, maar om dat te testen heb je een toestel nodig dat deze vorm van laden ondersteunt..
Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen of heb je nog vragen dan hoor ik dat graag van je!
Hi, sorry dat was mijn fout, ik heb je eerste bericht niet helemaal zorgvuldig gelezen. We refunden je de ontvangerquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:21 schreef Thomox het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lader, maar om de ontvanger die ik in mijn toestel heb aangesloten. Dat zou niet uit hoeven maken bij welk toestel het wordt aangesloten.
Zou ik alsnog een refund kunnen krijgen aub?
Alvast bedankt.
Hi, ik zie dat bij beide bestellingen het huisnummer ontbreekt in het bezorgadres, maar beide pakketjes zijn wel bezorgd, op huisnummer 2 in de straat uit je bezorgadres (ik stuur je de link via DM).quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:55 schreef Timminater het volgende:
Hallo
Order nummer ; 35995821 EN 35994067
Besteld op 27 sept met Priority Direct Mail
De tracking info geeft aan dat het bezorgd is.
Nooit aangekomen.
Graag hoor ik een oplossing, aangezien het een bestelling van mn vriendin is en ik haar anders nooit meer zo ver krijg China orders te doen
Hi, bij ons kan de Xiaomi Notebook alleen worden verzonden met verzendmethode EMS, en daarvoor staat 7-15 werkdagen. Dat gaat dus erg krap worden..quote:
Hi, we hebben je 2 orders opnieuw naar je opgestuurd en we verrekenen in dit geval geen eventuele kosten voor de producten die weer terugkomen naar onsquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:41 schreef jveessen het volgende:
Hallo
Ik verwachtte twee pakketjes, 35494387 & 35494386, geleverd op mijn werkadres. Bij beiden is hetzelfde fout gelopen, twee dagen na elkaar:
• pakket komt voorbij douane
• pakket komt in distributiecentrum Gent (Belgie)
• pakket gaat mee met postbode op toer
• pakket wordt nooit bij werkadres aangeboden en in track trace de melding: Terug naar afzender : bestemmeling ontvangt niet meer op het aangeduide adres
Beide pakketten worden nu, vermoed ik, teruggezonden naar Thailand. Wat eigenlijk absurd is aangezien ze momenteel op 10km van mijn deur opgeborgen liggen...
Bpost kan de pakketten nergens blokkeren of achterlaten in een postkantoor om op te halen, ze kunnen ook het adres van de pakketten niet bekijken.
Is het adres op het pakket verkeerd overgenomen tov van hetgeen ik doorgaf? Ik heb het nog eens nagekeken en het adres staat correct bij beide bestellingen op mijn account.
Kan het pakket alsnog ergens worden tegengehouden?
Hoe zit het met eventuele douanekosten? Als dit twee maal betaald moet worden zeg ik liever mijn bestelling af en koop ik wel ergens lokaal...
Dank bij voorbaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |