Hi, ik heb net je tracking bekeken en zie dat je bestelling gisteren in Nederland is aangekomen. Hij moet officieel voor a.s. maandag bezorgd zijn (20 werkdagen vanaf het moment van versturen voor onze standaardverzending) dus als het even meezit gaat dat ook gewoon lukkenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hi..
Ik heb ordernr 35832934 nog steeds niet ontvangen.. heb je meer info?
Een refund mag ook dan bestel ik hem dit keer met pdm (Als dat mogelijk is.. ging de vorige keer fout)
Alvast bedankt
(Ik heb exact dezelfde set ook al eens op ebay besteld en is ook nooit aangekomen, andere pakketjes komen wel gewoon aan.. Misschien toeval, misschien iets anders aan de hand?)
Hi, ik zie dat je pakketje een paar dagen geleden is overgedragen aan PostNL, en aangezien de bezorgtermijn nog niet is verlopen ga ik er vanuit dat 'ie spoedig wordt bezorgdquote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:23 schreef Tiger_blood het volgende:
Hoi Banggood,
Ik heb order 35797640 nog steeds niet ontvangen. Meestal is het binnen 2-2,5 week wel binnen, maar nu nog niets gezien. Kunnen jullie ergens zien of dit pakket al in NL is? Ik heb ook niets van PostNL ontvangen dat ik het ergens moet afhalen bij een PostNL punt of iets dergelijks.
Hi, heb je de ordernummers voor me? Dan ga ik voor je kijkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:39 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hoi Banggood ik heb een vraag over 2 orders namelijk :
RS001215904TH
RE217190896SE
Die hadden al binnen moeten zijn, aangezien de beloofde levertijd al is verstreken?
Een later bestel product heb ik al wel mogen ontvangen welke zelfs langer zou moeten duren?
m.v.g Daniel Smit
Hi, helaas niet momenteel, omdat het product nog niet op voorraad is heeft het nu een voorverkoopprijs, en als er op een gegeven moment voorraad is komen er gewoonlijk acties en coupons. Op dit moment zijn die helaas nog niet te gebruiken, en dus ook niet beschikbaar..quote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:15 schreef Sotchi2014 het volgende:
Is 'r nog een code voor https://www.banggood.com/(...)QV2409786796201409DB?
De ordernummers zijn:quote:Op donderdag 19 oktober 2017 08:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, heb je de ordernummers voor me? Dan ga ik voor je kijken
Oh dan heb ik me vergist en wacht ik nog even af..quote:Op donderdag 19 oktober 2017 08:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb net je tracking bekeken en zie dat je bestelling gisteren in Nederland is aangekomen. Hij moet officieel voor a.s. maandag bezorgd zijn (20 werkdagen vanaf het moment van versturen voor onze standaardverzending) dus als het even meezit gaat dat ook gewoon lukken
Hi, ik heb het allemaal nog eens bekeken, en dacht in eerste instantie dat m'n collega een fout had gemaakt, maar ze heeft dezelfde screenprotector gestuurd die je eerder zelf hebt besteld. Order 34882761 bevat namelijk een protector voor de S7 Edge, en niet voor de S7. Nadat je vroeg om een goede protector liet m'n telefooncollega weten dat deze protector van goede kwaliteit is, en dus heb ik die nogmaals op laten sturen, er van uitgaande dat je de protector voor het juiste model had besteld. Je gaf daarna aan dat dat opnieuw opsturen oké was, dus ook op basis daarvan ging ik er vanuit dat dit degene was die je wilde hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Superfijn, vandaag de screenprotector ontvangen! Wanneer komt de telefoon waar hij op past?
Het is namelijk een protector voor een S7 edge, terwijl ik een gewone S7 heb....
Ik zie het al. Het is fout gegaan in de Nederlandse vertaling van de app. Die maakt er Galaxy S7 'board' van, op de één of andere manier. Daardoor heb ik niet gezien dat het om de Edge ging.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 10:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb het allemaal nog eens bekeken, en dacht in eerste instantie dat m'n collega een fout had gemaakt, maar ze heeft dezelfde screenprotector gestuurd die je eerder zelf hebt besteld. Order 34882761 bevat namelijk een protector voor de S7 Edge, en niet voor de S7. Nadat je vroeg om een goede protector liet m'n telefooncollega weten dat deze protector van goede kwaliteit is, en dus heb ik die nogmaals op laten sturen, er van uitgaande dat je de protector voor het juiste model had besteld. Je gaf daarna aan dat dat opnieuw opsturen oké was, dus ook op basis daarvan ging ik er vanuit dat dit degene was die je wilde hebben.
Ik kan vanwege bovenstaande helaas niet zorgen voor alsnog een resend van de juiste screenprotector, maar ik kan je wel punten aanbieden, waarvan ik graag hoor of je daar interesse in hebt!
Hi, ik zie nu inderdaad dat er alleen maar witte zijn, dus er was helaas geen andere keuze..quote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:45 schreef Miniem het volgende:
Thomas, ik heb nu de nieuwe generatie Blitzwolf charger van jullie ontvangen omdat die van mij kapot was gegaan. Het is alleen een witte ipv een zwarte Zijn er geen zwarte in de nieuwe versie of is dit een foutje?
mag order 34694554 resend?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:38 schreef tailfox het volgende:
34694556. ik heb 3 keer
BlitzWolf® BW-MC1 2.4A Micro USB Braided Charging Data Cable gekregen in plaats van 2 keer
en een
BlitzWolf® BW-TC1 3A USB Type-C Braided Charging Data Cable.
dus is het mogelijk dat ik de c kabel nogsteeds krijg?
34694554 deze bestelling nooit gehad
Je hebt helemaal gelijk. Hij kwam toevallig vandaag binnen. Opgelost!quote:Op donderdag 19 oktober 2017 08:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je pakketje een paar dagen geleden is overgedragen aan PostNL, en aangezien de bezorgtermijn nog niet is verlopen ga ik er vanuit dat 'ie spoedig wordt bezorgd
Topquote:Op donderdag 19 oktober 2017 13:00 schreef Tiger_blood het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Hij kwam toevallig vandaag binnen. Opgelost!
Hi, dat is zeer vervelend. Ik heb PostNL (even je trackingnummer + postcode invullen) ook even gecheckt, en daar staat inderdaad dat je bestelling afgelopen woensdag is afgeleverd op het door jou opgegeven adres, en daar is ook voor getekend. In iedere situatie waarbij een bestelling om wat voor reden dan ook niet is afgeleverd nemen wij de verantwoordelijkheid voor een passende oplossing, maar omdat hier expliciet wordt aangegeven dat het pakketje is bezorgd op het afleveradres, kan ik helaas niets voor je betekenen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:10 schreef Vinh08 het volgende:
Hey Banggood,
Onlangs een mobiel aangeschaft bij jullie en PostNL heeft aangegeven dat de pakket is afgeleverd maar dat is helaas niet het geval geweest.
Hoogstwaarschijnlijk dat het pakket gestolen is en heb ik hun daarover geïnformeerd.
Is er nog iets wat je voor mij kan betekenen of heb ik nu ¤330 voor niks gespendeerd?
Gaat om order: 36572735
quote:Op maandag 16 oktober 2017 08:21 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Hoi Banggood,
Ik heb pasgeleden toen ik hem kreeg al even bij de action zo'n kabel gehaald zo dat ik hem iedergeval weer kan opladen
Misschien dat ik dan bij jullie deze kan bestellen
https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=flashdeals
En deze kan bestellen?
https://www.banggood.com/(...)22.html?rmmds=search
Hier hebben ze niet van die stevige kabels voor dat geld,
Oja nog even een vraag, Deze zijn wel goed voor mijn telefoon toch?
Hi, voor 34694554 hebben we een resend gedaan. 1 item is nog niet op voorraad, maar volgende week wel, dus die komt er dan achter aan. Je huisnummer stond voor je straatnaam ik het adres, dus mogelijk was dat de reden dat het pakketje is teruggestuurd (dat was namelijk het geval), dus check dat alsjeblieft even bij de volgende bestelling.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:38 schreef tailfox het volgende:
34694556. ik heb 3 keer
BlitzWolf® BW-MC1 2.4A Micro USB Braided Charging Data Cable gekregen in plaats van 2 keer
en een
BlitzWolf® BW-TC1 3A USB Type-C Braided Charging Data Cable.
dus is het mogelijk dat ik de c kabel nogsteeds krijg?
34694554 deze bestelling nooit gehad
Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb een nieuwe customer service-collega, en daarbij gaat een aantal dingen nog wat moeizaam, waaronder de oplossing voor jouw probleem. Voor de snelste oplossing stel ik het volgende voor: je bestelt zelf even via onze website de kabel en lader die je wilt hebben (onder $15 in totaal) en als je mij dan de invoice stuurt zorg ik ervoor dat we je meteen een refund doen. Is dat ok?quote:
Haal zelf een paar euro van de prijs af en koop voor het geld een Xiaomi....quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:36 schreef Racer88 het volgende:
Banggood, Heb je wellicht een code voor de Bluboo s8 in t goud:
https://www.banggood.com/(...)GEAAYASAAEgI0HfD_BwE
Alvast dank.
Waarom? Heb de bluboo s8 gewonnen met de banggood actie, bevalt zeer goed na enkele maanden gebruik dat vriendin er nu ook 1 wil .quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Haal zelf een paar euro van de prijs af en koop voor het geld een Xiaomi....
Daar ben je veel beter mee af
Hi, ik zie dat er nu een kortingsactie voor de S8 loopt waardoor het niet mogelijk is coupons te gebruiken, en daarnaast zie ik dat er in het systeem ook geen coupons voor de S8 te vinden zijn. Normaal gesproken kan ik daar zelf een verzoek voor indienen, maar voor telefoons is dat helaas niet mogelijk, dus daarvoor ben ik afhankelijk van wat er door m'n collega uit eingen beweging wordt aangemaakt. Ik kan je op dit moment dus helaas niet voorzienquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:54 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Waarom? Heb de bluboo s8 gewonnen met de banggood actie, bevalt zeer goed na enkele maanden gebruik dat vriendin er nu ook 1 wil .
de doosjes of de kabels?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, voor 34694554 hebben we een resend gedaan. 1 item is nog niet op voorraad, maar volgende week wel, dus die komt er dan achter aan. Je huisnummer stond voor je straatnaam ik het adres, dus mogelijk was dat de reden dat het pakketje is teruggestuurd (dat was namelijk het geval), dus check dat alsjeblieft even bij de volgende bestelling.
Wat betreft de eerste order met de kabels: kun je me even een foto sturen van wat je hebt gehad? We maken het dan daarna in orde voor je!
Hi, ik herinner me jouw geval inderdaad, en als ik het goed heb zouden wij dat oplossen. Kun je me je ordernummer nog een keer doorgeven? Die kan ik nl. niet meer terugvindenquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm. De telefoon die ik als vervanging uitgezocht had was nog steeds of weer niet leverbaar, dus ik stuurde een mail of ik dan toch een refund kon krijgen. Zodat ik dan zelf een keer iets kan bestellen als er wat beschikbaar is. Krijg ik opnieuw te horen dat mijn pakket leeg aangekomen en geweigerd is, dat ik bij het postbedrijf om compensatie kan vragen en als ik iets wil bestellen kan dat gewoon via de site. Heb ik nou eea verkeerd begrepen of..
Tijdje terug wel formulier ingevuld om een onderzoek aan te vragen bij PostNL, dus die zijn er mee bezig. Pakket is na een maand iig nog niet weer terug bij mij, maar zo'n onderzoek kan ook wel een paar maandjes duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |