Hi, dat zou ik graag voor je laten doen, maar dat is helaas niet mogelijk, omdat de waarde tussen de 2 verzendmethodes verschilt (PDM is duurder dan de gekozen verzendmethode en ons systeem kan helaas niet een betaallink sturen). Er zit dus helaas niets anders op dan de order annuleren en opnieuw bestellen met PDMquote:Op vrijdag 10 november 2017 01:45 schreef ITsEZ het volgende:
Ik heb gisteren een order geplaatst voor een smartphone, alleen vergeten Priority Direct aan te vinken, zou dit aangepast kunnen worden zonder de order te annuleren? Ordernummer 38416459
Bedankt!
Hi, was dit toevallig 1 van de orders die je laatst had doorgegeven of is dit een andere? Indien dat laatste dan vraag ik om een oplossingquote:
Hi, je kunt via Flytexpress je order tracken door je trackingnummer of ordernummer in te voeren Als je er niet uitkomt hoor ik het van je!quote:Op zaterdag 11 november 2017 02:24 schreef Lidl het volgende:
Kan ik ergens traceren of mijn pakket al in NL aanwezig is? Ik heb een BG t&t maar weet niet waar die ik kan tracen
dat is die order die ik nog steeds niet had en je een resend deetquote:Op zaterdag 11 november 2017 08:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, was dit toevallig 1 van de orders die je laatst had doorgegeven of is dit een andere? Indien dat laatste dan vraag ik om een oplossing
Ok net mn collega over gecontact, dus ik laat je weten hoe dat zit als ik een antwoord hebquote:Op zaterdag 11 november 2017 09:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is die order die ik nog steeds niet had en je een resend deet
Hi, dat is erg vervelend! Kun je even een kort filmpje maken waarin te zien is dat 'ie niet goed werkt en deze via bijv. Youtube uploaden? Ik zal dan voor een snelle afhandeling zorgen. Stuur ook ajb even je ordernummer meequote:Op zondag 12 november 2017 10:12 schreef Pharkus het volgende:
https://m.banggood.com/Or(...).html?rmmds=myorders
Ik heb deze pen nu een weekje of twee, hij deed het goed, maar nu niet meer. Hij is opgeladen, heb ook al een ander puntje geprobeerd.
Als ik het puntje heel heel erg los er op doe dan komt er af en toe een response (maar dan valt puntje er af).
Hi, dat is balen.. Annuleren is inderdaad de enige optie, omdat we via ons systeem niet zelf verzendmethodes kunnen wijzigen als daarvoor een hoger bedrag vereist is. Ik denk dat het wel moet lukken om je code nogmaals te kunnen gebruiken; daar vraag ik m'n collega naar en dan hoor je het van mequote:Op maandag 13 november 2017 13:50 schreef Freaky-FOK het volgende:
op 11/11 heb ik een Xiaomi M1 A1 bij Banggood besteld en betaald, ik ging er vanuit dat ik de optie Priority Direct Mail to EU had aangekruist en mijn bestelling geplaatst en betaald.
Toen ik op de invoice keek stond er echter standard shipping. Heb gevraagd voor een resend met via PDM maar nu kreeg ik de optie om de order te cancelen en een refund te krijgen.
order 38647841
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat mijn geld dan weer op mijn Paypal account staat?
Ik heb ook een coupon gebruikt van 20$ off bij een order van over 200$ krijg ik die coupon terug?
Filmpje en ordernummer gestuurd via de DM.quote:Op dinsdag 14 november 2017 10:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is erg vervelend! Kun je even een kort filmpje maken waarin te zien is dat 'ie niet goed werkt en deze via bijv. Youtube uploaden? Ik zal dan voor een snelle afhandeling zorgen. Stuur ook ajb even je ordernummer mee
Heb inmiddels een optie gekregen om de extra PDM shiping kosten te betalen en nu wordt m'n bestelling als nog via PDM verzonden.quote:Op dinsdag 14 november 2017 10:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is balen.. Annuleren is inderdaad de enige optie, omdat we via ons systeem niet zelf verzendmethodes kunnen wijzigen als daarvoor een hoger bedrag vereist is. Ik denk dat het wel moet lukken om je code nogmaals te kunnen gebruiken; daar vraag ik m'n collega naar en dan hoor je het van me
Hi, mij was eerder verteld dat met ons systeem bovenstaande niet mogelijk was, maar daarover ben ik dus niet juist ingelicht; sorry daarvoor. Ik heb je order voor je gecontroleerd en je bestelling wordt nu inderdaad met PDM verzonden, dus dat komt goedquote:Op woensdag 15 november 2017 12:41 schreef Freaky-FOK het volgende:
[..]
Heb inmiddels een optie gekregen om de extra PDM shiping kosten te betalen en nu wordt m'n bestelling als nog via PDM verzonden.
Hoop dat het allemaal goed gaat nu. Eerst mail gestuurd om te cancelen en nu toch de shiping betaalt via Paypal. En nog maar een mailtje om mijn bestelling wel weer door te laten gaan. Nieuwe Order nr is A0000617111500N8 wellicht kan je even kijken of het nu goed gaat en de bestelling wordt verzonden.
Hi, m'n collega heeft me laten weten dat de voorraad voor de zwarte variant op 24 november wordt verwacht, en dat het aantal genoeg is om alle huidige pre-orders te verzenden, dus als je rekening houdt met eventueel een paar dagen na 24 november als verzenddatum, dan is het toestel daarna tussen 6 en 14 werkdagen bij jou.quote:Op dinsdag 14 november 2017 11:23 schreef dotdot2 het volgende:
Hi, ik heb en Doogee Mix 2 voorgeordend (38337253) en vroeg de klantenservice waneer het werd afgeleverd, maar het antwoord was dat het out of stock is. Is er betere informatie over de bezorgdatum?
Hi, ik zie het en dank daarvoor. Gaat je voorkeur uit naar een resend of refund?quote:Op dinsdag 14 november 2017 20:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Filmpje en ordernummer gestuurd via de DM.
Resend aub. Voordat hij er mee op hield vond ik het wel een fijne pen. (BTW kan ik die video weer van youtube afhalen of nog even laten staan?)quote:Op donderdag 16 november 2017 03:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie het en dank daarvoor. Gaat je voorkeur uit naar een resend of refund?
Hi, prima, dan doen we een resend en de video kan inderdaad offlinequote:Op donderdag 16 november 2017 07:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Resend aub. Voordat hij er mee op hield vond ik het wel een fijne pen. (BTW kan ik die video weer van youtube afhalen of nog even laten staan?)
Hi, ik heb een reactie ontvangen over de door jou niet ontvangen producten. M'n collega heeft 38427069 opnieuw verzonden, en voor 38427068 heeft ze een refund gedaan, omdat dat product voor onbepaalde tijd niet op voorraad was. Dat bedrag zou je inmiddels moeten hebben ontvangen. Mocht er nog iets niet kloppen dan zoek ik het voor je uitquote:Op zaterdag 11 november 2017 09:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is die order die ik nog steeds niet had en je een resend deet
Hi, vervelend dat je eerste order meteen niet goed isquote:Op donderdag 16 november 2017 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Hai. ik heb voor het eerst iets besteld (een usb-c kabel) maar de kabel werkt dus niet nouja alleen als ik 'm op een bepaalde manier "vouw" lijkt dus iets van een breukje in te zitten, heb een bericht gestuurd via de site gister maar nog geen reactie, dus ik dacht ik probeer het hier
Order No: 37600775 is het ordernummer, thanks
onder mijn orders via de optie aftersales op de site heb ik een berichtje gestuurd.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat je eerste order meteen niet goed is
Kun je me laten weten op welke manier je je bericht hebt verzonden via de site (per e-mail bijv.)? Ik zal dan m'n collega vragen er achteraan te gaan om tot een oplossing te komen
Hi, het systeem werkt niet helemaal lekker mee en daarom kan m'n collega je bericht op dit moment niet terugvinden. Als je me via hier (PM mag ook) even een foto stuurt waarop te zien is dat de kabel in je lader en telefoon zit maar dat de telefoon niet oplaadt (met een beetje creativiteit past dat allemaal in 1 foto) dan zorg ik ervoor dat je snel een oplossing krijgt. Mocht dat door het tijdsverschil tussen hier en Nederland niet meer lukken dan regel ik het maandagmorgen voor je.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onder mijn orders via de optie aftersales op de site heb ik een berichtje gestuurd.
ik zit nu op mn werk en de kabel is thuis dus dat zal ik van het weekend even regelen en dan komt het maandag welquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het systeem werkt niet helemaal lekker mee en daarom kan m'n collega je bericht op dit moment niet terugvinden. Als je me via hier (PM mag ook) even een foto stuurt waarop te zien is dat de kabel in je lader en telefoon zit maar dat de telefoon niet oplaadt (met een beetje creativiteit past dat allemaal in 1 foto) dan zorg ik ervoor dat je snel een oplossing krijgt. Mocht dat door het tijdsverschil tussen hier en Nederland niet meer lukken dan regel ik het maandagmorgen voor je.
Ok primaquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit nu op mn werk en de kabel is thuis dus dat zal ik van het weekend even regelen en dan komt het maandag wel
Ik wacht nog steeds op antwoord m.b.t. mijn order historie.quote:
hierbij de foto's, de bij jullie bestelde kabel :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Memento-Mori op 19-11-2017 20:10:29 ]
Hi, ik heb je DM zojuist beantwoord. Wat betreft je eerdere vraag: volgens m'n collega moet je volledige orderhistorie wel te zien zijn in de app, en verdwijnen de orders die je langer dan 200 dagen geleden hebt geplaatst automatisch uit je overzicht op desktopsite. Ik vraag me af of dat juist is (volgens mij hoort je volledige historie ook op de desktopversie zichtbaar te zijn), maar als je bovenstaande even zou willen checken dan zal ik het hogerop laten uitzoeken als het niet blijkt te kloppen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 10:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op antwoord m.b.t. mijn order historie.
Daarnaast heb ik jou een dm gestuurd.
quote:Op zondag 19 november 2017 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hierbij de foto's, de bij jullie bestelde kabel :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de spoiler zie je het met een andere kabel waarbij je ziet dat het lampje rechtsboven brandt als er opgeladen wordtHi, dank je voor de foto's M'n collega denkt ook dat het hier om een breukje gaat en het lijkt een kwaliteitsissue met dit specifieke exemplaar te zijn. Vind je het oke als we je een nieuw exemplaar toesturen of heb je liever je aankoopbedrag terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil wel graag een nieuwequote:Op maandag 20 november 2017 10:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor de foto's M'n collega denkt ook dat het hier om een breukje gaat en het lijkt een kwaliteitsissue met dit specifieke exemplaar te zijn. Vind je het oke als we je een nieuw exemplaar toesturen of heb je liever je aankoopbedrag terug?
Hi, dat is balen! Ik zou je normaal om een filmpje vragen, maar als je bovenstaande (tip aanraken terwijl ie op een opgeladen powerbank is aangesloten) op een foto kunt krijgen dan denk ik dat we het daarmee ook wel kunnen afhandelen (ik moedig je niet aan, een filmpje is anders ook goed ).quote:Op zondag 19 november 2017 11:21 schreef Miniem het volgende:
Beste Thomas,
Heb pas geleden een soldeerbout gekocht bij jullie. (order 33737985) Deze wilde ik nu voor het eerst gebruiken maar hij wordt helaas niet warm
Heb het geprobeerd met een powerbank en Blitzwolf usb laders maar werkt op geen van allen. Lampje brand een tijdje (10 a 15 sec.) en gaat daarna weer uit, ondertussen kan ik mijn vinger op de tip houden, er gebeurt niks...
Hi, dat is erg vervelend.. Ik heb navraag voor je gedaan maar nog geen antwoord ontvangen. Je hoort het van me als ik meer weet!quote:Op zondag 19 november 2017 11:39 schreef ketamientje het volgende:
Hallo Banggood,
Ik heb een vraag over order 30416932.
De koptelefoon deed het eerst goed maar vertoont nu kuren.
Deze is heel moeilijk te pairen met zowel telefoons als tablets.
De keren dat hij wel pairt dan hapert de muziek en in het geval dat ik een filmpje afspeel in de Youtube app dan speelt het filmpje niet meer af, wat dus door de koptelefoon komt. Ik heb het geprobeerd met verschillende telefoons en tablets om alles uit te sluiten maar bij allemaal dezelfde problemen. Zou hier nog iets van garantie opzitten?
Yes, thanks.quote:Op maandag 20 november 2017 10:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb je DM zojuist beantwoord. Wat betreft je eerdere vraag: volgens m'n collega moet je volledige orderhistorie wel te zien zijn in de app, en verdwijnen de orders die je langer dan 200 dagen geleden hebt geplaatst automatisch uit je overzicht op desktopsite. Ik vraag me af of dat juist is (volgens mij hoort je volledige historie ook op de desktopversie zichtbaar te zijn), maar als je bovenstaande even zou willen checken dan zal ik het hogerop laten uitzoeken als het niet blijkt te kloppen.
Done, via DM gestuurd.quote:Op maandag 20 november 2017 11:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is balen! Ik zou je normaal om een filmpje vragen, maar als je bovenstaande (tip aanraken terwijl ie op een opgeladen powerbank is aangesloten) op een foto kunt krijgen dan denk ik dat we het daarmee ook wel kunnen afhandelen (ik moedig je niet aan, een filmpje is anders ook goed ).
Ok duidelijk. Ik ga bij een andere collega na hoe het zit en wat de mogelijkheden zijn om de historie ook weer in de desktopversie te kunnen zien.quote:Op maandag 20 november 2017 15:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Yes, thanks.
Orderhistorie is wel zichtbaar in de app inderdaad, maar niet op de desktopsite.
Zou het wel fijn vinden als ik het ook op mijn desktop terug kan zien.
Hi, ik heb de foto gezien en dat ziet er duidelijk uit. Wil je een nieuwe of wil je een refund?quote:
Nieuwe graag.quote:Op dinsdag 21 november 2017 03:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb de foto gezien en dat ziet er duidelijk uit. Wil je een nieuwe of wil je een refund?
Hi, balen dat er een vertraging in zit.. Dat gebeurt helaas zo nu en dan, maar ik heb voor je gekeken en ik zie dat de blauwe variant a.s. maandag (27 november) bij ons op voorraad moet zijn. Vervolgens wordt 'ie als het goed is de volgende dag verzonden!quote:Op donderdag 23 november 2017 13:09 schreef ITsEZ het volgende:
Order 38502085
Mijn nieuw geplaatste order, naar aanleiding van de vorige comment in dit topic
Was een pre-order die op 20 November uitgeleverd zou worden. Nou is het 20 november geweest, wordt de telefoon niet verstuur maar op back-order gezet. Wanneer wordt deze telefoon eindelijk verzonden... Betaal niet voor niets voor snelle verzending natuurlijk.
Hi, dat is echt bizar.. Geef me ajb even een paar dagen, dan ga ik het helemaal laten uitzoeken en dan kom ik er volgende week uiteraard op terug!quote:Op donderdag 23 november 2017 17:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Nou ik was zeer verbaasd dat het pakket toch na 2 maanden weer terug bij mij kwam vandaag, maar nog grotere verbazing: alles zat er nog gewoon zo in als ik het erin heb gedaan
[ afbeelding ]
Behoorlijk gedeukt, het is schijnbaar via zeepost weer terug gedaan, daarom duurde het ook zo lang.
[ afbeelding ]
Zag al meteen dat het papiertje wat ik er bij in had gedaan, waar op stond om welk artikel het ging en waarom het terug kwam etc, er nog gewoon in zat.
[ afbeelding ]
Doosje van de telefoon met het bubbelspul er om heen zat nog naast het briefje, zoals ik het er in had gedaan
[ afbeelding ]
Telefoon zit er nog gewoon in, inclusief accu. Lader en backcover zitten ook nog netjes in het doosje
Hi, hij lijkt een beetje kwijt te zijn.. Wil je een nieuwe of een refund?quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:54 schreef mtchel112 het volgende:
Hallo BG, mijn order 37159693 is nog steeds niet binnen. kunnen jullie zien wat er aan de hand is?
Los van dit alles zou ik een voeding in dergelijke staat van afwerking nergens voor willen gebruiken in de buurt van zaken die me dierbaar zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
Hallo,
ik heb vandaag order 38342600 ontvangen met daarin een voeding.
Deze voeding is zeer beroerd qua afwerking want niks afgebraamd en overal nog plastic folie.
https://i.imgur.com/SztjnCh.jpg
https://i.imgur.com/0NT1WWP.jpg (het blauwe is folie)
Ook is er een bevestigingslipje krom:
https://i.imgur.com/Rv7MK1H.jpg
Maar het belangrijkste is nog dat ik niet bij de klemmen kan. De oranje bescherming kan ik niet volledig omhoog klappen om zo met een schroevendraaier er bij te kunnen.
[ afbeelding ]
is dit standaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |