Ok primaquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit nu op mn werk en de kabel is thuis dus dat zal ik van het weekend even regelen en dan komt het maandag wel
Ik wacht nog steeds op antwoord m.b.t. mijn order historie.quote:
hierbij de foto's, de bij jullie bestelde kabel :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Memento-Mori op 19-11-2017 20:10:29 ]
Hi, ik heb je DM zojuist beantwoord.quote:Op zaterdag 18 november 2017 10:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op antwoord m.b.t. mijn order historie.
Daarnaast heb ik jou een dm gestuurd.
quote:Op zondag 19 november 2017 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hierbij de foto's, de bij jullie bestelde kabel :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de spoiler zie je het met een andere kabel waarbij je ziet dat het lampje rechtsboven brandt als er opgeladen wordtHi, dank je voor de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n collega denkt ook dat het hier om een breukje gaat en het lijkt een kwaliteitsissue met dit specifieke exemplaar te zijn. Vind je het oke als we je een nieuw exemplaar toesturen of heb je liever je aankoopbedrag terug?
ik wil wel graag een nieuwequote:Op maandag 20 november 2017 10:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor de foto'sM'n collega denkt ook dat het hier om een breukje gaat en het lijkt een kwaliteitsissue met dit specifieke exemplaar te zijn. Vind je het oke als we je een nieuw exemplaar toesturen of heb je liever je aankoopbedrag terug?
Hi, dat is balen! Ik zou je normaal om een filmpje vragen, maar als je bovenstaande (tip aanraken terwijl ie op een opgeladen powerbank is aangesloten) op een foto kunt krijgen dan denk ik dat we het daarmee ook wel kunnen afhandelen (ik moedig je niet aan, een filmpje is anders ook goedquote:Op zondag 19 november 2017 11:21 schreef Miniem het volgende:
Beste Thomas,
Heb pas geleden een soldeerbout gekocht bij jullie. (order 33737985) Deze wilde ik nu voor het eerst gebruiken maar hij wordt helaas niet warm![]()
Heb het geprobeerd met een powerbank en Blitzwolf usb laders maar werkt op geen van allen. Lampje brand een tijdje (10 a 15 sec.) en gaat daarna weer uit, ondertussen kan ik mijn vinger op de tip houden, er gebeurt niks...
Hi, dat is erg vervelend.. Ik heb navraag voor je gedaan maar nog geen antwoord ontvangen. Je hoort het van me als ik meer weet!quote:Op zondag 19 november 2017 11:39 schreef ketamientje het volgende:
Hallo Banggood,
Ik heb een vraag over order 30416932.
De koptelefoon deed het eerst goed maar vertoont nu kuren.
Deze is heel moeilijk te pairen met zowel telefoons als tablets.
De keren dat hij wel pairt dan hapert de muziek en in het geval dat ik een filmpje afspeel in de Youtube app dan speelt het filmpje niet meer af, wat dus door de koptelefoon komt. Ik heb het geprobeerd met verschillende telefoons en tablets om alles uit te sluiten maar bij allemaal dezelfde problemen. Zou hier nog iets van garantie opzitten?
Yes, thanks.quote:Op maandag 20 november 2017 10:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb je DM zojuist beantwoord.Wat betreft je eerdere vraag: volgens m'n collega moet je volledige orderhistorie wel te zien zijn in de app, en verdwijnen de orders die je langer dan 200 dagen geleden hebt geplaatst automatisch uit je overzicht op desktopsite. Ik vraag me af of dat juist is (volgens mij hoort je volledige historie ook op de desktopversie zichtbaar te zijn), maar als je bovenstaande even zou willen checken dan zal ik het hogerop laten uitzoeken als het niet blijkt te kloppen.
Done, via DM gestuurd.quote:Op maandag 20 november 2017 11:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is balen! Ik zou je normaal om een filmpje vragen, maar als je bovenstaande (tip aanraken terwijl ie op een opgeladen powerbank is aangesloten) op een foto kunt krijgen dan denk ik dat we het daarmee ook wel kunnen afhandelen (ik moedig je niet aan, een filmpje is anders ook goed).
Ok duidelijk. Ik ga bij een andere collega na hoe het zit en wat de mogelijkheden zijn om de historie ook weer in de desktopversie te kunnen zien.quote:Op maandag 20 november 2017 15:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Yes, thanks.
Orderhistorie is wel zichtbaar in de app inderdaad, maar niet op de desktopsite.
Zou het wel fijn vinden als ik het ook op mijn desktop terug kan zien.
Hi, ik heb de foto gezien en dat ziet er duidelijk uit. Wil je een nieuwe of wil je een refund?quote:
Nieuwe graag.quote:Op dinsdag 21 november 2017 03:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb de foto gezien en dat ziet er duidelijk uit. Wil je een nieuwe of wil je een refund?
Hi, balen dat er een vertraging in zit.. Dat gebeurt helaas zo nu en dan, maar ik heb voor je gekeken en ik zie dat de blauwe variant a.s. maandag (27 november) bij ons op voorraad moet zijn. Vervolgens wordt 'ie als het goed is de volgende dag verzonden!quote:Op donderdag 23 november 2017 13:09 schreef ITsEZ het volgende:
Order 38502085
Mijn nieuw geplaatste order, naar aanleiding van de vorige comment in dit topic
Was een pre-order die op 20 November uitgeleverd zou worden. Nou is het 20 november geweest, wordt de telefoon niet verstuur maar op back-order gezet. Wanneer wordt deze telefoon eindelijk verzonden... Betaal niet voor niets voor snelle verzending natuurlijk.
Hi, dat is echt bizar..quote:Op donderdag 23 november 2017 17:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Nou ik was zeer verbaasd dat het pakket toch na 2 maanden weer terug bij mij kwam vandaag, maar nog grotere verbazing: alles zat er nog gewoon zo in als ik het erin heb gedaan![]()
[ afbeelding ]
Behoorlijk gedeukt, het is schijnbaar via zeepost weer terug gedaan, daarom duurde het ook zo lang.
[ afbeelding ]
Zag al meteen dat het papiertje wat ik er bij in had gedaan, waar op stond om welk artikel het ging en waarom het terug kwam etc, er nog gewoon in zat.
[ afbeelding ]
Doosje van de telefoon met het bubbelspul er om heen zat nog naast het briefje, zoals ik het er in had gedaan
[ afbeelding ]
Telefoon zit er nog gewoon in, inclusief accu. Lader en backcover zitten ook nog netjes in het doosje
Hi, hij lijkt een beetje kwijt te zijn.. Wil je een nieuwe of een refund?quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:54 schreef mtchel112 het volgende:
Hallo BG, mijn order 37159693 is nog steeds niet binnen. kunnen jullie zien wat er aan de hand is?
Los van dit alles zou ik een voeding in dergelijke staat van afwerking nergens voor willen gebruiken in de buurt van zaken die me dierbaar zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
Hallo,
ik heb vandaag order 38342600 ontvangen met daarin een voeding.
Deze voeding is zeer beroerd qua afwerking want niks afgebraamd en overal nog plastic folie.
https://i.imgur.com/SztjnCh.jpg
https://i.imgur.com/0NT1WWP.jpg (het blauwe is folie)
Ook is er een bevestigingslipje krom:
https://i.imgur.com/Rv7MK1H.jpg
Maar het belangrijkste is nog dat ik niet bij de klemmen kan. De oranje bescherming kan ik niet volledig omhoog klappen om zo met een schroevendraaier er bij te kunnen.
[ afbeelding ]
is dit standaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |