Hi, de leverancier kan op dit moment alleen zeggen dat dat voor 15 oktober is, maar een precieze datum ontbreekt helaas nog.. Mocht je vragen hebben over een ander toestel dan beantwoord ik die ook graag voor jequote:Op dinsdag 26 september 2017 20:30 schreef VixenFromHell het volgende:
https://www.banggood.com/(...)phone-p-1192846.html
Is er iets bekend over de levertijd hiervan? Dit leek mij wel een goede vervanger voor die andere telefoon (had ik ook al gemaild). Eerst stond er dat deze verwacht werden op 22 september, maar nu staat er Coming soon, dus vandaar.
Hi, dat kan inderdaad; hij is op dit moment even niet op voorraad, maar ik heb een resend in het systeem laten aanmaken, dus zodra de voorraad er is komt 'ie naar je toequote:Op dinsdag 26 september 2017 15:19 schreef -Tommy- het volgende:
[..]
Nou Heb liever een nieuwe valt daar iets mee te regelen?
Hi, de tracking geeft aan dat 'ie gisteren aan PostNL is overgegeven, dus er is nog een redelijke kans dat 'ie binnen de termijn wordt bezorgd (voor a.s. maandag). Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag van jequote:Op woensdag 27 september 2017 09:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Thomas, ik wil nog wel effe wachten (en dat zal ook 't enige zijn wat kan nu), maar wil toch effe aangeven dat ik order 34249635 nog niet ontvangen heb. Is 4-9 verzonden. Alle orders rondom (laatste 9-9) zijn inmiddels binnen, maar deze nog niet.
Kun je misschien iets zien in jullie systeem qua tracking?
Ok prima!quote:Op woensdag 27 september 2017 12:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Dankje voor de reactie! Ik zie nog niet echt interessante alternatieven, dus dan wacht ik nog wel even
En laat net vandaag 't pakketje afgeleverd wordenquote:Op woensdag 27 september 2017 12:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, de tracking geeft aan dat 'ie gisteren aan PostNL is overgegeven, dus er is nog een redelijke kans dat 'ie binnen de termijn wordt bezorgd (voor a.s. maandag). Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je
Graag een resend. Zit met smart op deze items te wachten namelijk.quote:Op woensdag 27 september 2017 08:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik kan je voor deze orders een resend of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit?
Top super, krijg ik daar nog bericht van zodra deze verstuurd word ?quote:Op woensdag 27 september 2017 12:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat kan inderdaad; hij is op dit moment even niet op voorraad, maar ik heb een resend in het systeem laten aanmaken, dus zodra de voorraad er is komt 'ie naar je toe
Hoezo maak je niet gewoon een filmpjequote:Op woensdag 27 september 2017 16:15 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,
Mijn order nummer :34147156
Digoo DG-WO2F outdoor wifi camera.
Nu al een week bezig met de camera aan de gang te krijgen.
Zowel wifi als netwerk aansluiting werkt niet.
De camera word niet gezien en herkent ook niet als je gewoon zoekt naar een wifi punt.
Met digoo gemaild geen oplossing.
Met jullie gemaild geen oplossing.
Door iedereen keurig geholpen maar geen oplossing nu willen jullie dat ik een filmpje maak van het probleem.
Misschien dat jij nog wat kan betekenen.
Hi, een resend kunnen we uiteraard doen, en ook met tracking dit keer. PDM helaas niet, omdat dat alles bij elkaar opgeteld aardig wat extra gaat kosten. Mocht je daar alsnog voor willen gaan dan kunnen we uiteraard de orders refunden en dan kun je ze vervolgens met PDM bestellen. Ik hoor graag van je waar je voorkeur in dat geval naar uitgaatquote:Op woensdag 27 september 2017 13:09 schreef kapeens het volgende:
Omdat oude topic was afgesloten:
[..]
Graag een resend. Zit met smart op deze items te wachten namelijk.
Nu wel met priority direct?
Hi, als je het ordernummer voor me hebt ga ik m'n best voor je doenquote:Op woensdag 27 september 2017 15:28 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb op 12 september een goude Xiaomi mi a1 bij jullie besteld. Nu vraag ik me af wanneer die verstuurd gaan worden. Al enig idee? Alvast bedankt!
Hi, allereerst vervelend dat je product niet werkt! Wat betreft de oplossing: daarvoor hebben we inderdaad even een filmpje nodig. Reden daarvoor is dat m'n collega's alleen op die manier kunnen bevestigen dat het product inderdaad een probleem/defect heeft, en daarnaast kan eventueel verkeerd gebruik ook op die manier worden ontdekt (waarna we in dat geval kunnen uitleggen hoe het product wel werkend te krijgen is).quote:Op woensdag 27 september 2017 16:15 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,
Mijn order nummer :34147156
Digoo DG-WO2F outdoor wifi camera.
Nu al een week bezig met de camera aan de gang te krijgen.
Zowel wifi als netwerk aansluiting werkt niet.
De camera word niet gezien en herkent ook niet als je gewoon zoekt naar een wifi punt.
Met digoo gemaild geen oplossing.
Met jullie gemaild geen oplossing.
Door iedereen keurig geholpen maar geen oplossing nu willen jullie dat ik een filmpje maak van het probleem.
Misschien dat jij nog wat kan betekenen.
Hi, daar krijg je normaal gesproken een mailtje over inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef -Tommy- het volgende:
[..]
Top super, krijg ik daar nog bericht van zodra deze verstuurd word ?
Hi, dat is vervelend! Kun je even een kort filmpje maken (en deze via bijv. Youtube uploaden) waarin te zien is dat de lader je telefoon niet oplaadt, en ook nog even vermelden om welk merk en type telefoon het gaat? Ik ga er dan voor je achteraan!quote:Op woensdag 27 september 2017 22:10 schreef Thomox het volgende:
Beste banggood.
Mijn order met nummer 34383686 is binnengekomen. Het betreft een QI draadloze ontvanger. Helaas werkt hij niet. Ik kon het vandaag pas testen omdat de blitzwolf draadloze QI lader vandaag pas binnenkwam. Ik heb het vanmiddag ook nog geverifieerd bij de draadloze laders in de IKEA.
Kan ik hiervoor een resend krijgen?
Groetjes
Thomox
Hi, momenteel beschikken deze toestellen over de officiële Stable Rom. Dat betekent dat de Play Store nog niet is geïnstalleerd, en dat je zelf Google Play Services nog even moet installeren na ontvangst. De verwachting is wel dat we op een later moment toestellen met de officiële Global Rom gaan verkopen, maar op dit moment is het helaas nog niet bekend wanneer we die gaan krijgen..quote:Op woensdag 27 september 2017 20:41 schreef radeloosje1987 het volgende:
https://m.banggood.com/Xi(...)phone-p-1198702.html
Vraagje, heeft bovenstaande link de global rom er op en dus de Play Store pre installed?
Goed om te horen!quote:Op woensdag 27 september 2017 12:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En laat net vandaag 't pakketje afgeleverd worden
Toch bedankt!
Natuurlijk! Ordernr: 35149621quote:Op donderdag 28 september 2017 04:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, als je het ordernummer voor me hebt ga ik m'n best voor je doen
Ok doet ik morgen evenquote:Op donderdag 28 september 2017 04:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, allereerst vervelend dat je product niet werkt! Wat betreft de oplossing: daarvoor hebben we inderdaad even een filmpje nodig. Reden daarvoor is dat m'n collega's alleen op die manier kunnen bevestigen dat het product inderdaad een probleem/defect heeft, en daarnaast kan eventueel verkeerd gebruik ook op die manier worden ontdekt (waarna we in dat geval kunnen uitleggen hoe het product wel werkend te krijgen is).
Als je dus even een kort filmpje kunt maken van het probleem, dan zal ik zorgen voor een snelle oplossing!
Doe maar de resend dan gewoon alsjeblieft aangezien sommige prijzen inmiddels gestegen zijn ben ik dan een stuk duurder uitquote:Op donderdag 28 september 2017 04:17 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, een resend kunnen we uiteraard doen, en ook met tracking dit keer. PDM helaas niet, omdat dat alles bij elkaar opgeteld aardig wat extra gaat kosten. Mocht je daar alsnog voor willen gaan dan kunnen we uiteraard de orders refunden en dan kun je ze vervolgens met PDM bestellen. Ik hoor graag van je waar je voorkeur in dat geval naar uitgaat
Hi, ik kan bij deze order helaas niets anders zien dan dat 'ie inderdaad al een tijdje in NL is. Het is dus nog even een kwestie van geduld hebben, en als 'ie na volgende week nog niet binnen is (eind van volgende week loopt de bezorgtermijn af) dan hoor ik het graag van je!quote:Op donderdag 28 september 2017 09:21 schreef dimmak het volgende:
Ordernummer 35073802 moet al sinds 17 september in Nederland zijn. Ik heb echter nog niets gezien of gehoord.Kun je het misschien even checken?
Thnx voor de reactie. Ik hou het in de gaten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:42 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik kan bij deze order helaas niets anders zien dan dat 'ie inderdaad al een tijdje in NL is. Het is dus nog even een kwestie van geduld hebben, en als 'ie na volgende week nog niet binnen is (eind van volgende week loopt de bezorgtermijn af) dan hoor ik het graag van je!
Hi, op jouw verzoek hebben we de kleur gewijzigd in Roze (die nu op voorraad is), en die wordt spoedig opgestuurdquote:Op donderdag 28 september 2017 08:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ordernr: 35149621
Hebben jullie de Xiaomi mi a1 wel in een andere kleur in voorraad? Als ie bijv wel in Roze beschikbaar is en snel verstuurd kan worden vind ik het goed. Dan wil ik best wisselen namelijk.
Ok topquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Thnx voor de reactie. Ik hou het in de gaten.
Hi, de nieuwe voorraad staat gepland voor 6 oktober, dus als het goed is wordt 'ie snel daarna verzonden.quote:Op donderdag 28 september 2017 08:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een zwarte Mi A1 gepreorderd begin deze maand. Enig idee wanneer deze verstuurd gaat worden? 35362140
Bedankt!quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, op jouw verzoek hebben we de kleur gewijzigd in Roze (die nu op voorraad is), en die wordt spoedig opgestuurd
Oke top, dan ga ik er vanuit dat het nu gewoon goed komt! Mocht je toch nog tegen iets aanlopen dan help ik jequote:Op vrijdag 29 september 2017 17:41 schreef -wtf- het volgende:
Filmpje gestuurd.
Ik heb alles geprobreerd zowel bedraad als alleen wifi.
Niks werkt jammer genoeg.
Het filmpje is alleen via de bedrade aansluiting.
Alvast bedankt voor je hulp.
Hi, dat eerste ga ik voor je navragen! Wat betreft dat laatste: ik heb dat laatst toevallig ook meegemaakt met een andere klant (wel andere tablet) en dat is erg slordig. Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. Heb je een screenshot om dat te laten zien? En heb je ook de ordernummers van beide tablets voor me?quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:42 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi,
Ik heb met enekele weken tussentijd 2 Cube tabletjes gekocht voor mijn dochters.
Nu heb ik enkele vragen.
Bij het opstarten van de laatst geleverde tablet merkte ik onmiddellijk een verschil in de interface en in kwalitiet van de Wifi ontvangst. De nieuwste levering heeft een recentere firmware. Onderzoek leert me dat die firmware inderdaad problemen met 5GHz oplost. De nieuwe firmware heeft nu ook een OTA update functie.
Ik ben dan op zoek gegaan naar de firmware maar stuit op problemen. Ik vind de downloadpagina (http://www.51cube.com/search.php?productname=U78) van de firmware (U78_V1.0_20170613).
Deze linkt naar een Chinese downloadsite. Zo ver geraak ik nog. Maar op die site word ik verplicht van een client te installeren en een account aan te maken. Het aanmaken van de account lukt niet omdat ik een telefoonnummer moet opgeven.
Hebben jullie de mogelijkheid om die firmware via een andere weg te delen?
Bijkomend is er nu bij mijn onderzoek uitgekomen dat de eerst geleverde tablet slechts 8GB geheugen heeft in plaats van de geadverteerde 16GB!
Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:31 schreef BadderHaring het volgende:
Bestelling met nummer 34882761 gisteren binnen gekregen, met daarin onder andere een screenprotector voor mijn S7.
Helaas, die was al stuk on arrival.
Een eerdere screenprotector onder bestelnummer 34882762 was van zonnebrilmateriaal gemaakt en dus uiterst beroerd qua kwaliteit. Gewoon niet doorheen te kijken.
Dus wil ik vragen :
Graag een resend van een goede kwaliteit tempered glass screenprotector voor een Galaxy S7.
Super fijn! Ik wacht vrolijk af.quote:Op zaterdag 30 september 2017 08:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!
Top!quote:Op zaterdag 30 september 2017 08:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Super fijn! Ik wacht vrolijk af.
Bovenste helft van de foto is de eerst geleverde tablet (order 31591912) onderste is order 34817907.quote:Op zaterdag 30 september 2017 05:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat eerste ga ik voor je navragen! Wat betreft dat laatste: ik heb dat laatst toevallig ook meegemaakt met een andere klant (wel andere tablet) en dat is erg slordig. Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. Heb je een screenshot om dat te laten zien? En heb je ook de ordernummers van beide tablets voor me?
Ik heb een kort filmpje gemaakt waarin dit te zien isquote:Op donderdag 28 september 2017 04:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend! Kun je even een kort filmpje maken (en deze via bijv. Youtube uploaden) waarin te zien is dat de lader je telefoon niet oplaadt, en ook nog even vermelden om welk merk en type telefoon het gaat? Ik ga er dan voor je achteraan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Solvedquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:48 schreef maartend het volgende:
Hoi
Order nummer ; 31442714
Item ; Original Xiaomi Piston Basic Edition In-ear Headset Earphone With Mic
Aantal ; 2x
Ordered '11 juli 2017, verzonden 11 juli 2017
Nooit aangekomen.
Oplossing ajb..
Is dit nieuw?quote:Please add your number to allow the courier to deliver your parcel
Ik ben dit een paar maanden geleden voor het eerst tegengekomen. Ik denk dat dit wellicht voor extra zekerheid van bezorging wordt gebruikt. Als de bezorger je huis niet weet te vinden, dan word je gebeld.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dit nieuw?![]()
Waarvoor wordt dit gebruikt?
Hi, dank je voor je filmpje. Ik zie helaas meteen al wat er aan scheelt: jouw toestel is niet geschikt voor Qi-charging, en om die reden werkt deze lader niet i.c.m. jouw toestel. Ik heb nog even de productpagina bekeken, en daar is een lijstje te vinden met toestellen die werken met deze lader, en de Mi5 staat daar niet tussen. Dat betekent dat ik helaas niets voor je kan betekenen, tenzij de lader ook niet werkt met een toestel dat wel Qi-charging ondersteunt, maar om dat te testen heb je een toestel nodig dat deze vorm van laden ondersteunt..quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:33 schreef Thomox het volgende:
[..]
Ik heb een kort filmpje gemaakt waarin dit te zien isik heb een Xiaomi Mi 5. De lader is een blitzwolf QI.
Filmlink:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:50 schreef noodgang het volgende:
Goedenavond!
Afgelopen weekend heb ik order 35304107 mogen ontvangen. Volgens mij is er iets verkeerd gegaan bij het verschepen want het is aardig kapot binnengekomen helaas.Hi, die ziet er behoorlijk in elkaar geslagen uit.. Wil je een resend of refund?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hi, m'n collega heeft een account en gaat de files downloaden en die zal ik je dan vervolgens per Wetransfer toesturen. Kun je me per DM even je e-mailadres doorgeven?quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:45 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Bovenste helft van de foto is de eerst geleverde tablet (order 31591912) onderste is order 34817907.
[ afbeelding ]
Bedankt!
Hi, dat wordt sinds enige tijd inderdaad gevraagd omdat in bepaalde landen wordt gebeld als het pakket is afgeleverd bij een afgeefpunt. Naar mijn weten doet in ieder geval PostNL dit niet normaal gesproken, maar mochten ze zoals hierboven wordt gezegd je huis niet kunnen vinden dan maken ze er wellicht gebruik van, dus in dat geval kan het geen kwaadquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dit nieuw?![]()
Waarvoor wordt dit gebruikt?
Vraag ik voor je na en hoor je morgen van me!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:27 schreef Azerdion het volgende:
Vraagje:
Klopt het dat in de factuur (PDF) echt alleen maar de verzendgegevens worden gebruikt? Dat niet onder water ook bijvoorbeeld 'customer name' wordt gebruikt?
Ik heb hier op kantoor een paar mensen die wellicht ook m'n nieuwe keyboard willen. Maar een daarvan wil dan de factuur wel echt op haar naam en adres hebben staan.
Ik kan bij de verzendgegevens wel een first name en een last name invullen, dus het zal vast wel goed komen. Maar ik zou het fijn vinden de bevestiging te krijgen.
Hi, is deze order niet aangekomen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:41 schreef kapeens het volgende:
Kan je een resend doen voor: 34894931 ?
alvast bedankt. heb m'n adres ge-DM-d voor wetransfer.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:06 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega heeft een account en gaat de files downloaden en die zal ik je dan vervolgens per Wetransfer toesturen. Kun je me per DM even je e-mailadres doorgeven?
Wat betreft het verschil in geheugen: volgens m'n collega was deze tablet in eerste instantie 8GB, en zijn latere batches voorzien van 16GB, wat het verschil zou verklaren. Mocht je het op prijs stellen dan kun je me de serienummers van beide tablets nog even doorgeven, dan kan ik dat voor je laten verifiëren.
Hi, de leverancier gaf inderdaad al aan dat de serienummers het geheugen in GB zouden bevatten, dus dat is bij deze dan bevestigd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:42 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
alvast bedankt. heb m'n adres ge-DM-d voor wetransfer.
En inderdaad, de serienummers verklappen het verschil ook
U788GB17211351050
U7816GB17303970548
Wel raar... Ik heb de 2e tablet besteld door gewoon in het "My orders" overzicht door te klikken naar de productpagina en daar opnieuw te bestellen. Het gaat dan toch eigenlijk om een ander product? Wel een beetje een wrange nasmaak aangezien er maar een paar weken tussen zaten en ik de tablet van 16GB minder heb betaald dan die van 8GB.
Hi, m'n collega geeft inderdaad aan dat de factuur alleen de naam + adresgegevens van de geadresseerde bevat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:27 schreef Azerdion het volgende:
Vraagje:
Klopt het dat in de factuur (PDF) echt alleen maar de verzendgegevens worden gebruikt? Dat niet onder water ook bijvoorbeeld 'customer name' wordt gebruikt?
Ik heb hier op kantoor een paar mensen die wellicht ook m'n nieuwe keyboard willen. Maar een daarvan wil dan de factuur wel echt op haar naam en adres hebben staan.
Ik kan bij de verzendgegevens wel een first name en een last name invullen, dus het zal vast wel goed komen. Maar ik zou het fijn vinden de bevestiging te krijgen.
Hoi, m'n collega heeft bevestigd dat allebei de orders inderdaad weer onze kant op komen, dus we hebben 35494386 opnieuw verstuurd. 35494387 is op 24 oktober weer op voorraad; wil je daar op wachten of heb je liever een refund voor die order?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:41 schreef jveessen het volgende:
Hallo
Ik verwachtte twee pakketjes, 35494387 & 35494386, geleverd op mijn werkadres. Bij beiden is hetzelfde fout gelopen, twee dagen na elkaar:
• pakket komt voorbij douane
• pakket komt in distributiecentrum Gent (Belgie)
• pakket gaat mee met postbode op toer
• pakket wordt nooit bij werkadres aangeboden en in track trace de melding: Terug naar afzender : bestemmeling ontvangt niet meer op het aangeduide adres
Beide pakketten worden nu, vermoed ik, teruggezonden naar Thailand. Wat eigenlijk absurd is aangezien ze momenteel op 10km van mijn deur opgeborgen liggen...
Bpost kan de pakketten nergens blokkeren of achterlaten in een postkantoor om op te halen, ze kunnen ook het adres van de pakketten niet bekijken.
Is het adres op het pakket verkeerd overgenomen tov van hetgeen ik doorgaf? Ik heb het nog eens nagekeken en het adres staat correct bij beide bestellingen op mijn account.
Kan het pakket alsnog ergens worden tegengehouden?
Hoe zit het met eventuele douanekosten? Als dit twee maal betaald moet worden zeg ik liever mijn bestelling af en koop ik wel ergens lokaal...
Dank bij voorbaat
Een resend is prima, thanks!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 09:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die ziet er behoorlijk in elkaar geslagen uit.. Wil je een resend of refund?
Het gaat niet om de lader, maar om de ontvanger die ik in mijn toestel heb aangesloten. Dat zou niet uit hoeven maken bij welk toestel het wordt aangesloten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 09:15 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je filmpje. Ik zie helaas meteen al wat er aan scheelt: jouw toestel is niet geschikt voor Qi-charging, en om die reden werkt deze lader niet i.c.m. jouw toestel. Ik heb nog even de productpagina bekeken, en daar is een lijstje te vinden met toestellen die werken met deze lader, en de Mi5 staat daar niet tussen. Dat betekent dat ik helaas niets voor je kan betekenen, tenzij de lader ook niet werkt met een toestel dat wel Qi-charging ondersteunt, maar om dat te testen heb je een toestel nodig dat deze vorm van laden ondersteunt..
Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen of heb je nog vragen dan hoor ik dat graag van je!
Hi, sorry dat was mijn fout, ik heb je eerste bericht niet helemaal zorgvuldig gelezen. We refunden je de ontvangerquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:21 schreef Thomox het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lader, maar om de ontvanger die ik in mijn toestel heb aangesloten. Dat zou niet uit hoeven maken bij welk toestel het wordt aangesloten.
Zou ik alsnog een refund kunnen krijgen aub?
Alvast bedankt.
Hi, ik zie dat bij beide bestellingen het huisnummer ontbreekt in het bezorgadres, maar beide pakketjes zijn wel bezorgd, op huisnummer 2 in de straat uit je bezorgadres (ik stuur je de link via DM).quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:55 schreef Timminater het volgende:
Hallo
Order nummer ; 35995821 EN 35994067
Besteld op 27 sept met Priority Direct Mail
De tracking info geeft aan dat het bezorgd is.
Nooit aangekomen.
Graag hoor ik een oplossing, aangezien het een bestelling van mn vriendin is en ik haar anders nooit meer zo ver krijg China orders te doen
Hi, bij ons kan de Xiaomi Notebook alleen worden verzonden met verzendmethode EMS, en daarvoor staat 7-15 werkdagen. Dat gaat dus erg krap worden..quote:
Hi, we hebben je 2 orders opnieuw naar je opgestuurd en we verrekenen in dit geval geen eventuele kosten voor de producten die weer terugkomen naar onsquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:41 schreef jveessen het volgende:
Hallo
Ik verwachtte twee pakketjes, 35494387 & 35494386, geleverd op mijn werkadres. Bij beiden is hetzelfde fout gelopen, twee dagen na elkaar:
• pakket komt voorbij douane
• pakket komt in distributiecentrum Gent (Belgie)
• pakket gaat mee met postbode op toer
• pakket wordt nooit bij werkadres aangeboden en in track trace de melding: Terug naar afzender : bestemmeling ontvangt niet meer op het aangeduide adres
Beide pakketten worden nu, vermoed ik, teruggezonden naar Thailand. Wat eigenlijk absurd is aangezien ze momenteel op 10km van mijn deur opgeborgen liggen...
Bpost kan de pakketten nergens blokkeren of achterlaten in een postkantoor om op te halen, ze kunnen ook het adres van de pakketten niet bekijken.
Is het adres op het pakket verkeerd overgenomen tov van hetgeen ik doorgaf? Ik heb het nog eens nagekeken en het adres staat correct bij beide bestellingen op mijn account.
Kan het pakket alsnog ergens worden tegengehouden?
Hoe zit het met eventuele douanekosten? Als dit twee maal betaald moet worden zeg ik liever mijn bestelling af en koop ik wel ergens lokaal...
Dank bij voorbaat
Hi, dat is bijzonder, want die hoort er normaal gesproken gewoon bij te zitten. Kun je me even een foto sturen van wat je hebt aangetroffen in de verpakking?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 15:27 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Hey banggood ik heb een telefoon bij jullie besteld maar ik kwam er achter dat er geen oplader bij zit
36247247 order nummer kan ik misschien in nederland een oplader kopen dat jullie de prijs vergoeden
Zie je misschien wel Priority Air Mail bij je order staan? Dat is een andere naam voor PDMquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef Music4all het volgende:
Hi Banggood,
Ik heb net een bestelling gedaan (36921801) waarbij ik PDM shipping heb aangevinkt bij het toevoengen in de winkelmand. Nu zie ik het alleen niet terug in de order.
Is het mogelijk om de huidige order te verzenden met Priority Direct Mail?
Alvast bedankt!
Ik zie dat ik de refund ontvangen heb, bedankt voor je service!quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 04:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, sorry dat was mijn fout, ik heb je eerste bericht niet helemaal zorgvuldig gelezen. We refunden je de ontvanger
Nee, Priority Air/Direct Mail staat er niet bij. Ik zie dat chrome de optie daarvoor in de winkelwagen niet laat zien. Internet Explorer laat het wel zien. Helaas krijg ik een scherm te zien met "Can't refund" als ik probeer te cancellen. Hopelijk lukt het nog op tijdquote:Op zondag 15 oktober 2017 09:21 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Zie je misschien wel Priority Air Mail bij je order staan? Dat is een andere naam voor PDM
Helaas werkt het systeem van Banggood niet helemaal lekker want het komt voor dat als je een product met PDM hebt toegevoegd aan de winkelwagen en je vervolgens naar de winkelwagenpagina gaat, dat PDM niet meer geselecteerd staat. Dat kan dus ook de reden zijn dat je geen PDM hebt. Kan je de order cancelen en opnieuw bestellen waarbij je oplet of PDM geselecteerd blijft tijdens het hele proces?
Er is namelijk een kans dat je order verzonden wordt voordat Banggood hier je bericht überhaupt ziet.
Hi, dank je voor de foto. Je kunt inderdaad in Nederland een lader en kabel kopen, en op vertoon van de factuur vergoeden wij maximaal $15. De lader die oorspronkelijk meegeleverd had moeten worden is 5V/1A, dus dat moet binnen dat budget goed te vinden zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:46 schreef Marc_Vroegh het volgende:
https://www.mupload.nl/img/iwtoczxyab7qn.jpg
Link voor de foto wat ik er wel heb bijgekregen
Fijn om te horenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
Vandaag netjes een pakje van banggood mogen ontvangen. Zonder problemen.
Thnx banggood
Hi, ik heb de order voor je laten annuleren, omdat wij de verzendmethode niet kunnen aanpassen. De reden daarvan is dat PDM een betaalde verzendmethode is. Je kunt het toestel dus desgewenst opnieuw bestellen met PDM, en het aankoopbedrag van het gecancelde toestel heb je binnen nu en 2 dagen weer op je rekening staan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:08 schreef Music4all het volgende:
Hi Banggood,
Ik heb net een bestelling gedaan (36921801) waarbij ik PDM shipping heb aangevinkt bij het toevoengen in de winkelmand. Nu zie ik het alleen niet terug in de order.
Is het mogelijk om de huidige order te verzenden met Priority Direct Mail?
Alvast bedankt!
Top, geen dank!quote:Op zondag 15 oktober 2017 12:54 schreef Thomox het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de refund ontvangen heb, bedankt voor je service!
Hi, ik heb geen idee, maar het werkt nu in ieder geval wel gewoon. Wellicht was er een tijdelijke storing. Ik heb voor je gekeken en zie dat je order al gecanceld is.quote:Op zondag 15 oktober 2017 20:58 schreef davy55 het volgende:
Waarom werkt de live chat niet? ik wil graag een order cancelen voordat het verstuurd word alleen weet ik niet of het op tijd gaat lukken.
Ordernummer: 36913006
Inmiddels wel gelukkig ;-)quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, is deze order niet aangekomen?
Hi..quote:
Superfijn, vandaag de screenprotector ontvangen! Wanneer komt de telefoon waar hij op past?quote:Op zaterdag 30 september 2017 08:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega heeft je een resend gedaan van de screenprotector die je beschadigd hebt ontvangen. Zij geeft aan dat dit een goede screenprotector is, maar dat 'die waarschijnlijk slecht was verpakt en daardoor onderweg is beschadigd. Daar is bij het warehouse tevens melding van gemaakt, dus dat zou nu wel goed moeten gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |