Hi, de leverancier kan op dit moment alleen zeggen dat dat voor 15 oktober is, maar een precieze datum ontbreekt helaas nog.. Mocht je vragen hebben over een ander toestel dan beantwoord ik die ook graag voor jequote:Op dinsdag 26 september 2017 20:30 schreef VixenFromHell het volgende:
https://www.banggood.com/(...)phone-p-1192846.html
Is er iets bekend over de levertijd hiervan? Dit leek mij wel een goede vervanger voor die andere telefoon (had ik ook al gemaild). Eerst stond er dat deze verwacht werden op 22 september, maar nu staat er Coming soon, dus vandaar.
Hi, dat kan inderdaad; hij is op dit moment even niet op voorraad, maar ik heb een resend in het systeem laten aanmaken, dus zodra de voorraad er is komt 'ie naar je toequote:Op dinsdag 26 september 2017 15:19 schreef -Tommy- het volgende:
[..]
Nou Heb liever een nieuwe valt daar iets mee te regelen?
Hi, de tracking geeft aan dat 'ie gisteren aan PostNL is overgegeven, dus er is nog een redelijke kans dat 'ie binnen de termijn wordt bezorgd (voor a.s. maandag). Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag van jequote:Op woensdag 27 september 2017 09:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Thomas, ik wil nog wel effe wachten (en dat zal ook 't enige zijn wat kan nu), maar wil toch effe aangeven dat ik order 34249635 nog niet ontvangen heb. Is 4-9 verzonden. Alle orders rondom (laatste 9-9) zijn inmiddels binnen, maar deze nog niet.
Kun je misschien iets zien in jullie systeem qua tracking?
Ok prima!quote:Op woensdag 27 september 2017 12:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Dankje voor de reactie! Ik zie nog niet echt interessante alternatieven, dus dan wacht ik nog wel even
En laat net vandaag 't pakketje afgeleverd wordenquote:Op woensdag 27 september 2017 12:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, de tracking geeft aan dat 'ie gisteren aan PostNL is overgegeven, dus er is nog een redelijke kans dat 'ie binnen de termijn wordt bezorgd (voor a.s. maandag). Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je
Graag een resend. Zit met smart op deze items te wachten namelijk.quote:Op woensdag 27 september 2017 08:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik kan je voor deze orders een resend of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit?
Top super, krijg ik daar nog bericht van zodra deze verstuurd word ?quote:Op woensdag 27 september 2017 12:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat kan inderdaad; hij is op dit moment even niet op voorraad, maar ik heb een resend in het systeem laten aanmaken, dus zodra de voorraad er is komt 'ie naar je toe
Hoezo maak je niet gewoon een filmpjequote:Op woensdag 27 september 2017 16:15 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,
Mijn order nummer :34147156
Digoo DG-WO2F outdoor wifi camera.
Nu al een week bezig met de camera aan de gang te krijgen.
Zowel wifi als netwerk aansluiting werkt niet.
De camera word niet gezien en herkent ook niet als je gewoon zoekt naar een wifi punt.
Met digoo gemaild geen oplossing.
Met jullie gemaild geen oplossing.
Door iedereen keurig geholpen maar geen oplossing nu willen jullie dat ik een filmpje maak van het probleem.
Misschien dat jij nog wat kan betekenen.
Hi, een resend kunnen we uiteraard doen, en ook met tracking dit keer. PDM helaas niet, omdat dat alles bij elkaar opgeteld aardig wat extra gaat kosten. Mocht je daar alsnog voor willen gaan dan kunnen we uiteraard de orders refunden en dan kun je ze vervolgens met PDM bestellen. Ik hoor graag van je waar je voorkeur in dat geval naar uitgaatquote:Op woensdag 27 september 2017 13:09 schreef kapeens het volgende:
Omdat oude topic was afgesloten:
[..]
Graag een resend. Zit met smart op deze items te wachten namelijk.
Nu wel met priority direct?
Hi, als je het ordernummer voor me hebt ga ik m'n best voor je doenquote:Op woensdag 27 september 2017 15:28 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb op 12 september een goude Xiaomi mi a1 bij jullie besteld. Nu vraag ik me af wanneer die verstuurd gaan worden. Al enig idee? Alvast bedankt!
Hi, allereerst vervelend dat je product niet werkt! Wat betreft de oplossing: daarvoor hebben we inderdaad even een filmpje nodig. Reden daarvoor is dat m'n collega's alleen op die manier kunnen bevestigen dat het product inderdaad een probleem/defect heeft, en daarnaast kan eventueel verkeerd gebruik ook op die manier worden ontdekt (waarna we in dat geval kunnen uitleggen hoe het product wel werkend te krijgen is).quote:Op woensdag 27 september 2017 16:15 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,
Mijn order nummer :34147156
Digoo DG-WO2F outdoor wifi camera.
Nu al een week bezig met de camera aan de gang te krijgen.
Zowel wifi als netwerk aansluiting werkt niet.
De camera word niet gezien en herkent ook niet als je gewoon zoekt naar een wifi punt.
Met digoo gemaild geen oplossing.
Met jullie gemaild geen oplossing.
Door iedereen keurig geholpen maar geen oplossing nu willen jullie dat ik een filmpje maak van het probleem.
Misschien dat jij nog wat kan betekenen.
Hi, daar krijg je normaal gesproken een mailtje over inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2017 17:38 schreef -Tommy- het volgende:
[..]
Top super, krijg ik daar nog bericht van zodra deze verstuurd word ?
Hi, dat is vervelend! Kun je even een kort filmpje maken (en deze via bijv. Youtube uploaden) waarin te zien is dat de lader je telefoon niet oplaadt, en ook nog even vermelden om welk merk en type telefoon het gaat? Ik ga er dan voor je achteraan!quote:Op woensdag 27 september 2017 22:10 schreef Thomox het volgende:
Beste banggood.
Mijn order met nummer 34383686 is binnengekomen. Het betreft een QI draadloze ontvanger. Helaas werkt hij niet. Ik kon het vandaag pas testen omdat de blitzwolf draadloze QI lader vandaag pas binnenkwam. Ik heb het vanmiddag ook nog geverifieerd bij de draadloze laders in de IKEA.
Kan ik hiervoor een resend krijgen?
Groetjes
Thomox
Hi, momenteel beschikken deze toestellen over de officiële Stable Rom. Dat betekent dat de Play Store nog niet is geïnstalleerd, en dat je zelf Google Play Services nog even moet installeren na ontvangst. De verwachting is wel dat we op een later moment toestellen met de officiële Global Rom gaan verkopen, maar op dit moment is het helaas nog niet bekend wanneer we die gaan krijgen..quote:Op woensdag 27 september 2017 20:41 schreef radeloosje1987 het volgende:
https://m.banggood.com/Xi(...)phone-p-1198702.html
Vraagje, heeft bovenstaande link de global rom er op en dus de Play Store pre installed?
Goed om te horen!quote:Op woensdag 27 september 2017 12:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En laat net vandaag 't pakketje afgeleverd worden
Toch bedankt!
Natuurlijk! Ordernr: 35149621quote:Op donderdag 28 september 2017 04:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, als je het ordernummer voor me hebt ga ik m'n best voor je doen
Ok doet ik morgen evenquote:Op donderdag 28 september 2017 04:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, allereerst vervelend dat je product niet werkt! Wat betreft de oplossing: daarvoor hebben we inderdaad even een filmpje nodig. Reden daarvoor is dat m'n collega's alleen op die manier kunnen bevestigen dat het product inderdaad een probleem/defect heeft, en daarnaast kan eventueel verkeerd gebruik ook op die manier worden ontdekt (waarna we in dat geval kunnen uitleggen hoe het product wel werkend te krijgen is).
Als je dus even een kort filmpje kunt maken van het probleem, dan zal ik zorgen voor een snelle oplossing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |