Hi, ik durf niet te zeggen hoe het met de afwerking van dit product zit, maar de beschadigingen horen in ieder geval uiteraard niet. Als ik naar je foto's kijk dan lijkt het plastic klepje niet helemaal omhoog te kunnen omdat het metalen paneeltje erboven aan de linkerzijde los zit. Gaat het klepje wel helemaal open als je dit wat naar achteren duwt? Mocht dat het geval zijn en kun je de voeding verder zonder problemen gebruiken dan kunnen we je een gedeeltelijke refund doen als je daarmee akkoord gaat. Mocht de voeding niet bruikbaar zijn dan hoor ik dat ook graag van je. Ik wacht je antwoord af!quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
Hallo,
ik heb vandaag order 38342600 ontvangen met daarin een voeding.
Deze voeding is zeer beroerd qua afwerking want niks afgebraamd en overal nog plastic folie.
https://i.imgur.com/SztjnCh.jpg
https://i.imgur.com/0NT1WWP.jpg (het blauwe is folie)
Ook is er een bevestigingslipje krom:
https://i.imgur.com/Rv7MK1H.jpg
Maar het belangrijkste is nog dat ik niet bij de klemmen kan. De oranje bescherming kan ik niet volledig omhoog klappen om zo met een schroevendraaier er bij te kunnen.
[ afbeelding ]
is dit standaard?
Hmm lastig, liever een refund dan. Ik heb nog een powerbank en we gaan de kersttijd in dat kan dan weer lang wachten worden.quote:Op maandag 27 november 2017 07:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, hij lijkt een beetje kwijt te zijn.. Wil je een nieuwe of een refund?
Hi, wat dacht je in dat geval van een refund?quote:Op maandag 27 november 2017 09:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Het klepje wil ook niet helemaal omhoog als ik het metaal naar achteren duw.
Hi, dat is vervelend. Heb je het ordernummer toevallig voor me? En is er niet-officiële firmware geïnstalleerd of ging het om een update van de officiële firmware?quote:Op maandag 27 november 2017 14:00 schreef tailfox het volgende:
De miband 2 van mijn vriendin werkt niet meer na een update.
Ding is gebrickt.
ideeen hoe ik dit kan oplossen? vriendin is sad nu
Hi, ok ik zal m'n collega een refund laten doen voor deze order!quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hmm lastig, liever een refund dan. Ik heb nog een powerbank en we gaan de kersttijd in dat kan dan weer lang wachten worden.
Thnx! Echt ideaal deze klantenservicequote:Op donderdag 30 november 2017 10:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ok ik zal m'n collega een refund laten doen voor deze order!
ik heb dat ding meerdere keren besteld geen idee welke mijn vriendin heeft.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend. Heb je het ordernummer toevallig voor me? En is er niet-officiële firmware geïnstalleerd of ging het om een update van de officiële firmware?
mag wel een refundquote:Op donderdag 30 november 2017 10:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, wat dacht je in dat geval van een refund?
Wel he? Je refund is onderweg!quote:Op donderdag 30 november 2017 10:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Thnx! Echt ideaal deze klantenservice
hallo ik dm de het ordernummerquote:Op donderdag 30 november 2017 10:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb dat ding meerdere keren besteld geen idee welke mijn vriendin heeft.
Nee geen onofficiële software. Gewoon de app van de Appstore
Hi, ik vrees dat 'ie in dat geval al verzonden is, maar ik check het graag nog even voor je als je het ordernummer voor me hebtquote:Op zaterdag 2 december 2017 09:42 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb gisteren een telefoon besteld voor iemand in Italië, maar die vroeg nu of het nog mogelijk is om het adres te wijzigen (niet het hotel waar ze - een groep profsporters - tijdens het seizoen verblijven, maar het huisadres van hun coach aldaar). Vanmorgen had ik al een mailtje met 'your order has been shipped', dus ik ga er vanuit dat het niet meer mogelijk is, maar niet geschoten is altijd mis
Ik DM het evenquote:Op maandag 4 december 2017 06:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik vrees dat 'ie in dat geval al verzonden is, maar ik check het graag nog even voor je als je het ordernummer voor me hebt
Hi, ik heb even voor je gekeken en zie inderdaad dat deze order al verzonden is, en daar is dus helaas niets meer aan te doen..quote:
Hi, dat is vervelend.. Kun je proberen dit op een filmpje te krijgen, door de microfoon dicht bij je earphone te houden en van die laatste het volume hoog te zetten? Daar vraagt mn collega namelijk om. We kunnen het in dat geval uiteraard netjes voor je oplossen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:06 schreef Horsemen het volgende:
Hallo klantenservice,
Ik heb een probleempje met een setje bluetooth oordopjes welke 1,5 maand geleden heb binnen gekregen. Het rechter oordopje gaat steeds na een aantal minuten uit. Ik krijg dan na een piepje de tekst "power off". Vervolgens doet hij niets meer terwijl de linker gewoon doorspeelt. (Zelfde tekst als je hem uit doet). Na een aantal minuten kan je hem vervolgens gewoon weer inschakelen en werkt hij weer een aantal minuten normaal. Uiteraard zijn de dopjes goed opgeladen. Het ordernummer is 36072259.
Ik heb geprobeerd het gevraagde filmpje te maken echter op het moment dat ik op mijn telefoon (Nokia 6 met Android 7.1.2) de opname voor het filmpje start wordt onmiddellijk het geluid naar de oordopjes afgebroken. Daarnaast is het geluid op maximaal inderdaad niet zo hard dus zou ik de dopjes zeker vlak bij de microfoon van mijn telefoon gehouden moeten hebben waardoor er misschien wel geluid te horen zou zijn maar de dopjes niet in beeld kunnen komen als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 7 december 2017 10:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend.. Kun je proberen dit op een filmpje te krijgen, door de microfoon dicht bij je earphone te houden en van die laatste het volume hoog te zetten? Daar vraagt mn collega namelijk om. We kunnen het in dat geval uiteraard netjes voor je oplossen.
Thomas, ik heb de nieuwe ontvangen. Maar bij deze is precies hetzelfde aan de hand. Is dit nu zulke slechte kwaliteit?quote:Op dinsdag 21 november 2017 03:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb de foto gezien en dat ziet er duidelijk uit. Wil je een nieuwe of wil je een refund?
Hi, bij mij werkten beide codes wel. Als je op 'Get it!' klikt dan worden de codes automatisch gekopieerd en kun je deze plakken in het daarvoor bestemde veld in je winkelmandje.quote:Op woensdag 6 december 2017 18:30 schreef wiiguy het volgende:
waarom kan ik nooit de "get it!" knop indrukken als er een coupon al op de product pagina staat ?
bevoorbeeld op deze pagina staan er zelfs 2 > https://www.banggood.com/(...)cts&cur_warehouse=CN
Hi, ik snap het inderdaad. M'n collega is echter nogal volhardend over het filmpjes-verhaal. Kun je met een andere telefoon een filmpje maken terwijl je de dopjes connect met je eigen telefoon (of andersom)? Het feit dat ze dan niet of slecht te zien zijn is dan verder geen probleem.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het gevraagde filmpje te maken echter op het moment dat ik op mijn telefoon (Nokia 6 met Android 7.1.2) de opname voor het filmpje start wordt onmiddellijk het geluid naar de oordopjes afgebroken. Daarnaast is het geluid op maximaal inderdaad niet zo hard dus zou ik de dopjes zeker vlak bij de microfoon van mijn telefoon gehouden moeten hebben waardoor er misschien wel geluid te horen zou zijn maar de dopjes niet in beeld kunnen komen als je begrijpt wat ik bedoel.
Hi, dat is vervelend.. Kun je daar een filmpje van sturen, en om het uitvoerbaar te houden de lampjes een tikje te geven om zo een hobbel te simuleren?quote:Op donderdag 7 december 2017 19:04 schreef d4v1d het volgende:
De lampjes uit order 38997102 moet ik als ik op de fiets zit wel eens een klein tikje geven omdat ze uit vallen. Als ik dan over de volgende hobbel rij vallen ze weer uit.
Kan hier iets aan gedaan worden?
Ik heb maar 1 telefoon dus dat gaat niet lukken. Ik kan ze wel gewoon terug sturen dan kunnen ze het zelf constateren en daarna nieuwe sturen? Vergoeden jullie wel de verzendkosten?quote:Op maandag 11 december 2017 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik snap het inderdaad. M'n collega is echter nogal volhardend over het filmpjes-verhaal. Kun je met een andere telefoon een filmpje maken terwijl je de dopjes connect met je eigen telefoon (of andersom)? Het feit dat ze dan niet of slecht te zien zijn is dan verder geen probleem.
Ik ben als een gek op die lampjes aan het tikken maar het komt niet voor. Ook op de fiets is het maar 1 á 2 x per rit voor.quote:Op maandag 11 december 2017 03:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend.. Kun je daar een filmpje van sturen, en om het uitvoerbaar te houden de lampjes een tikje te geven om zo een hobbel te simuleren?
Heb je hier al een terugkoppeling op?quote:Op maandag 20 november 2017 11:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is erg vervelend.. Ik heb navraag voor je gedaan maar nog geen antwoord ontvangen. Je hoort het van me als ik meer weet!
Ik zag ze tijdens het fietsen beide weer uitgaan. Hier mijn paar seconden internetfaam:quote:Op maandag 11 december 2017 03:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend.. Kun je daar een filmpje van sturen, en om het uitvoerbaar te houden de lampjes een tikje te geven om zo een hobbel te simuleren?
Over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 9 december 2017 16:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thomas, ik heb de nieuwe ontvangen. Maar bij deze is precies hetzelfde aan de hand. Is dit nu zulke slechte kwaliteit?
Mmm, dat is jammer. Ik bestel wel alvast een nieuw setje en ga er vanuit dat e.e.a. wel tot een oplossing gaat komen.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:26 schreef Banggood het volgende:
Beste iedereen, door onvoorziene omstandigheden is er t/m a.s. woensdag (20 dec.) helaas geen webcare beschikbaar, waarvoor excuses. Alle nog niet-beantwoorde vragen en verzoeken worden daarna direct afgehandeld. Mocht je niet willen wachten, dan kun je altijd even in het Engels mailen naar Cservice@banggood,com, of kun je uiteraard terecht bij onze Live-chat via banggood.com.
NVM is binnen. Thanks!quote:Op donderdag 16 november 2017 10:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, prima, dan doen we een resend en de video kan inderdaad offline
Hi, ik zie dat het inmiddels is opgelostquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zag ze tijdens het fietsen beide weer uitgaan. Hier mijn paar seconden internetfaam:
https://streamable.com/hj96w
https://streamable.com/ash81
Hi, we hebben je zojuist een refund gedaan, en laten een extra kwaliteitscheck uitvoeren in het warehouse om te checken hoe het is gesteld met de rest van de voorraad.quote:
Hi, volgens m'n collega is de refund op 6 december gedaan en is die geslaagd. Zou je nog eens kunnen kijken of je 'em niet toevallig over het hoofd hebt gezien?quote:Op woensdag 13 december 2017 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
Hoe lang duurt zo'n refund? Ik heb nog niks ontvangen op mijn bankrekening.
Hi, ik snap je probleem en zie dat je o.a. de metalen pen en een setje refills voor de metalen pen hebt besteld. Zou je me je eigen foto kunnen laten zien van wat je hebt binnen gekregen (refill)? Ik zal dan zorgen voor een snelle oplossing.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:15 schreef TheDoors het volgende:
Ik heb een poosje geleden order 39747425 binnen gekregen met daarin een verkeerd product.
Nu heb ik via de website al de klantenservice hierop geattendeerd maar nu wordt daar tot twee keer toe ontkent dat het om het een ander product gaat, zelfs nadat ik foto's van beide producten heb gestuurd.
Het betreffende product is een refill set voor de metalen Xiaomi pen terwijl ik een refill set voor de plastic Xiaomi pen heb gekregen.
Zie afbeeldingen hieronder:
Bestelde product:
[ afbeelding ]
Ontvangen product:
[ afbeelding ]
Hi, m'n collega geeft aan echt een filmpje nodig te hebben, en helaas ben ik niet in de positie om daar iets aan te veranderen. Is het niet mogelijk de dopjes even te pairen met het toestel van een collega/vriend/gezinslid o.i.d.? Het is in dat geval snel opgelost.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:14 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Mmm, dat is jammer. Ik bestel wel alvast een nieuw setje en ga er vanuit dat e.e.a. wel tot een oplossing gaat komen.
Hi, op het moment dat je voor het eerst melding deed over je probleem viel deze nog onder de garantietermijn, dus dat is goed nieuwsquote:Op maandag 11 december 2017 21:47 schreef ketamientje het volgende:
[..]
Heb je hier al een terugkoppeling op?
Ik zal wel eens kijken als ik eerdaags vrienden op bezoek heb maar ik blijf het raar vinden dat ik een kapot product niet terug kan sturen, dan kunnen ze snel genoeg zien dat hij regelmatig gewoon uitschakeltquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega geeft aan echt een filmpje nodig te hebben, en helaas ben ik niet in de positie om daar iets aan te veranderen. Is het niet mogelijk de dopjes even te pairen met het toestel van een collega/vriend/gezinslid o.i.d.? Het is in dat geval snel opgelost.
weet je wel wat dat kostquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:07 schreef Horsemen het volgende:
[..]
ik blijf het raar vinden dat ik een kapot product niet terug kan sturen,
Heb jij daar meer informatie over? Op welke rekening is dit gestort? Ik zie geen refund op mijn bankrekening.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:17 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, volgens m'n collega is de refund op 6 december gedaan en is die geslaagd. Zou je nog eens kunnen kijken of je 'em niet toevallig over het hoofd hebt gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |