abonnement Unibet Coolblue
pi_151705189
Ik ben 14 Februari 2012 geopereerd aan een sinus pilonidalis ofwel een haarnestcyste. Hierbij is een snee van tien centimeter gemaakt. Echter, deze wond geneest maar niet. Sta nog altijd onder controle in het ziekenhuis, maar ze doen vrijwel niks. "Doe maar suiker in de wond." Kreeg ik vorige keer te horen.. Maar nog altijd blijft de wond circa 3 cm openliggen, zo niet meer. En dit is echt al heel lang zo, het herstel stagneert...
Vrijdag moet ik wéér naar het ziekenhuis, zal wel weer nutteloos zijn overigens..
We zijn nu bijna VIER maand verder.. en nog kan ik niet zeggen dat ik pijn vrij ben, lang niet zelfs. Tevens zat mijn verband vannacht weer vol helder bloed.. Al met al niet zo fijn, en ik vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.. :)

UPDATE 26-12-2014:

Inmiddels vijf keer geopereerd, laatste operatie was een zware zwaailap operatie (plastische chirurgie), gedaan op 18 december 2014. Nu afwachten.
Voor die tijd van alles geprobeerd, Normale operaties, MRI-scan, gaasjes, honing, suiker, tientallen doktoren, ziekenhuizen.

De vaste gasten in dit topic (helaas):

Toto69
easy-t
soms Sangha
Aspergermeisje

[..]

Operatie Toto: Begin december
Operatie Aspergermeisje: 19 november.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2015 12:24:31 ]
pi_151705205
Ik reageer later op alle reacties :) ben net wakker
pi_151705380
NoorsBloed topic?
Eerste waar ik aan moest denken...

Fotoboek van Noorsbloed
U MAD?
pi_151705460
quote:
3s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
NoorsBloed topic?
Eerste waar ik aan moest denken...

Fotoboek van Noorsbloed
Ik ken het topic en dat was indd een lullo. Dat van mij is helaas niet verzonnen. De afgelopen tijd ook meerdere fokkers langsgeweest in het ziekenhuis die het vast wel willen bevestigen.
pi_151705482
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ken het topic en dat was indd een lullo. Dat van mij is helaas niet verzonnen. De afgelopen tijd ook meerdere fokkers langsgeweest in het ziekenhuis die het vast wel willen bevestigen.
Wie dan? Beetje betrouwbare Fokkers?
Of zijn het van die KLB SC leugenaars matties.
U MAD?
pi_151705518
quote:
3s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wie dan? Beetje betrouwbare Fokkers?
Of zijn het van die KLB SC leugenaars matties.
Lonaa, Lt.Surge, CrashO, rulerofdeath. Geen klb'ers, Surge is zelfs een mod.
pi_151705575
quote:
3s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wie dan? Beetje betrouwbare Fokkers?
Of zijn het van die KLB SC leugenaars matties.
:')
  woensdag 15 april 2015 @ 11:52:52 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151705584
Denken dat dit een verzonnen topic is :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151705591
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Lonaa, Lt.Surge, CrashO, rulerofdeath. Geen klb'ers, Surge is zelfs een mod.
OK, ik geloof je. Sorry dat ik je wantrouwde.

Kun je geen samenvatting geven zonder dat ik 26 topics moet doorlezen?
U MAD?
pi_151705604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:52 schreef Maraca het volgende:
Denken dat dit een verzonnen topic is :')
Is al goed. We hebben overeenstemming bereikt.
U MAD?
pi_151705618
wtf :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_151705639
Wat een verhaal Toto :{
Bij deze heel veel sterkte gewenst!

Hopelijk krijg je een indicatie voor thuiszorg en gaan ze eindelijk eens je bloed onderzoeken.

De tip om keer naar een Academisch ziekenhuis te gaan is ook niet slecht. Wellicht iets om over na te denken als je er aan toe bent.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 15 april 2015 @ 11:54:45 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151705647
quote:
3s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Is al goed. We hebben overeenstemming bereikt.
Gelukkig maar? :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 15 april 2015 @ 11:55:47 #14
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_151705691
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

OK, ik geloof je. Sorry dat ik je wantrouwde.

Kun je geen samenvatting geven zonder dat ik 26 topics moet doorlezen?
Zoiets:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 00:31 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben 14 Februari 2012 geopereerd aan een sinus pilonidalis ofwel een haarnestcyste. Hierbij is een snee van tien centimeter gemaakt. Echter, deze wond geneest maar niet. Sta nog altijd onder controle in het ziekenhuis, maar ze doen vrijwel niks. "Doe maar suiker in de wond." Kreeg ik vorige keer te horen.. Maar nog altijd blijft de wond circa 3 cm openliggen, zo niet meer. En dit is echt al heel lang zo, het herstel stagneert...
Vrijdag moet ik wéér naar het ziekenhuis, zal wel weer nutteloos zijn overigens..
We zijn nu bijna VIER maand verder.. en nog kan ik niet zeggen dat ik pijn vrij ben, lang niet zelfs. Tevens zat mijn verband vannacht weer vol helder bloed.. Al met al niet zo fijn, en ik vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.. :)

UPDATE 26-12-2014:

Inmiddels vijf keer geopereerd, laatste operatie was een zware zwaailap operatie (plastische chirurgie), gedaan op 18 december 2014. Nu afwachten.
Voor die tijd van alles geprobeerd, Normale operaties, MRI-scan, gaasjes, honing, suiker, tientallen doktoren, ziekenhuizen.

De vaste gasten in dit topic (helaas):

Toto69
easy-t
soms Sangha
Aspergermeisje

[..]

Operatie Toto: Begin december
Operatie Aspergermeisje: 19 november.
pi_151705779
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

OK, ik geloof je. Sorry dat ik je wantrouwde.

Kun je geen samenvatting geven zonder dat ik 26 topics moet doorlezen?
Geen probleem, ik ken de neppe verhalen uit het verleden.

In het kort (zit nu mobiel):

Feb 2012 geopereerd aan een cyste in mn bilnaad, half jaar lang aan lopen klooien met een grote open wond met grote dank aan het ziekenhuis hier, daarna naar Hengelo gegaan, daar hebben ze ook weer een kleine 2 jaar aangekloot. Toen naar het Radboud in Nijmegen, een MRI gemaakt om te kijken of er nog iets van een cyste zat oid waardoor de wond al 2.5 jaar niet genas, dat was niet zo. Daarna naar Enschede, daar nu 4 (totaal 8 ) operaties in korte tijd verder, vacuumtherapie, wondverlegging, allerlei geavanceerde technieken in elk geval. Gisteren weer een MRI gehad waar niks uitkwam. Waardoor de conclusie nu is dat mn lichaam mogelijk zelf die ellende aanmaakt (cystes dus) en het redelijk onzeker is of ik ooit weer een normaal leven krijg zonder grote open wonden. hoop dat je het een beetje snapt zo, het is een nog veel langer en gecompliceerder verhaal eigenlijk.
pi_151705845
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:58 schreef Toto69 het volgende:

In het kort (zit nu mobiel):

Feb 2012 geopereerd aan een cyste in mn bilnaad, half jaar lang aan lopen klooien met een grote open wond met grote dank aan het ziekenhuis hier, daarna naar Hengelo gegaan, daar hebben ze ook weer een kleine 2 jaar aangekloot. Toen naar het Radboud in Nijmegen, een MRI gemaakt om te kijken of er nog iets van een cyste zat oid waardoor de wond al 2.5 jaar niet genas, dat was niet zo. Daarna naar Enschede, daar nu 4 (totaal 8 ) operaties in korte tijd verder, vacuumtherapie, wondverlegging, allerlei geavanceerde technieken in elk geval. Gisteren weer een MRI gehad waar niks uitkwam. Waardoor de conclusie nu is dat mn lichaam mogelijk zelf die ellende aanmaakt (cystes dus) en het redelijk onzeker is of ik ooit weer een normaal leven krijg zonder grote open wonden. hoop dat je het een beetje snapt zo, het is een nog veel langer en gecompliceerder verhaal eigenlijk.
Wow, wtf.....
U MAD?
  woensdag 15 april 2015 @ 12:10:16 #17
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151706147
'WTF' is nogal van toepassing ja...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151706566
Ga je wel een beetje genieten van het weer buiten Toto :)
pi_151706584
quote:
3s.gif Op woensdag 15 april 2015 12:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wow, wtf.....
Zeg dat wel -O-
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 12:28 schreef sneakydesert het volgende:
Ga je wel een beetje genieten van het weer buiten Toto :)
Ja ga vanmiddag nog wel even een stukje lopen :) beetje jammer om de hele dag binnen te zitten.
pi_151706637
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2015 02:05 schreef MaleDuck het volgende:
Heftig nieuws hoor Toto, sterkte ermee.
Als ik het zo lees dat je lichaam het zelf veroorzaakt, dan kan je het ook lezen, dat je lichaam het zelf niet kan oplossen. Misschien eens vragen of je een mineraal, metaal, vitamine of wat dan ook teveel hebt of mist, dat zou een oplossing kunnen bieden. Ik wil niet zeggen dat dit de oplossing is, maar wie weet helpt het je de juiste kant op. Een orthomoleculair arts weet hier meer over. ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Orthomoleculaire_behandelwijzen )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks. Ik heb het genoteerd (kladblokje :))

quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2015 06:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Toto :*

We zijn ervoor je. Zie app :)
:*

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 07:13 schreef maily het volgende:

[..]

Dat is een nog niet zo bekende geneesmethode .... vriendin heeft er goede resultaten mee behaald!

En Toot, er wordt zo hard aan je gedacht! :*
:*

quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 07:23 schreef computergirl het volgende:
Toot :W
:W

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 07:40 schreef Worteltjestaart het volgende:
Jee Toto, je hebt het weer eens te pakken hoor.

Sterkte.

[..]

Sorry, maar ik vind het niet verstandig om onwetenschappelijke geneeswijzen hier aan te prijzen.
Laat Toto alsjeblieft eerst eens even tot rust komen en zien of er binnen de normale geneeskunde niet experts rondlopen, wmb op Tasmanië...
Dank je. :)

quote:
15s.gif Op woensdag 15 april 2015 07:51 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, wat een kutnieuws :{
Ja -O- had liever gehad dat ze wel wat hadden gevonden (en dus de verklaring)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:06 schreef _Joy_ het volgende:
Goedemorgen toot, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen!
Gaat wel :)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:09 schreef het-is-mij het volgende:
Sterkte ermee!

Weet niet of het al eens ter sprake is gebracht en of het met jouw wond mogelijk is maar misschien eens met een arts hebben over de behandeling d.m.v. zuurstoftherapie?
Ga ik hem voorleggen, heb al wel vactherapie gehad al weet ik niet of dat vergelijkbaar is.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Misschien kan je arts je case op figure 1 zetten? Is een app over medische (lastige) zaken. Zitten veel Amerikanen op.
Noteer ik, thnx :)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:02 schreef hebikweer het volgende:
Jeetje, wat een vervelend nieuws voor je Toto!

Toch wel bizar dat een arts denkt dat dit wel kan: http://www.msn.com/nl-nl/(...)5?ocid=mailsignoutmd

Maar dat er voor jou vooralsnog geen oplossing is?
Ja, bizar -O-, maar met mij vele anderen helaas

quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:16 schreef alors het volgende:
Jeetje Toot dit is niet wat ik hoopte te lezen... Heel veel sterkte met het verwerken en hopelijk wordt er ergens toch nog een oplossing gevonden.
Thanks, dat hoop ik ook.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:04 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou dit dus
Toto :* ongelooflijk klote :{
:*

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:04 schreef Northernlights86 het volgende:
Vervelend weer zeg. Ik zou inderdaad vragen om een bloedonderzoek als dit nog nooit is gedaan. Mochten ze er bij het ziekenhuis niet aan willen, kun je het altijd nog daarna via de huisarts vragen.

Er is misschien nog iets wat ik zelf als optie zou open houden. Ik kwam in een ander topic (op MB-forum) over deze aandoening enkele reacties tegen over een homeopaat in Roermond geloof ik. Normaal gesproken heb ik hier helemaal niks mee, maar wellicht heb je er wat aan als toch niks anders helpt.
MB-forum lees ik ook regelmatig, veel lotgenoten daar. Heb 't iig genoteerd, dank je.
  Moderator woensdag 15 april 2015 @ 12:32:42 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_151706651
Geniet je ook een beetje namens mij? Groetjes vanuit de kelder :W :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_151706653
Ik hoop dat ik zo iedereen gequote heb, zo niet, quote me gerust nog eens.
Heb in elk geval een afspraak voor de wondpoli vrijdagmiddag. Ga daar ook bloedprikken voor leggen. En zal zo de chirurgie poli nog even bellen voor een afspraak volgende week.

@ Guppy: komt goed :)

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2015 12:32:59 ]
  Moderator woensdag 15 april 2015 @ 12:41:54 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_151706881
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 12:32 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoop dat ik zo iedereen gequote heb, zo niet, quote me gerust nog eens.
Heb in elk geval een afspraak voor de wondpoli vrijdagmiddag. Ga daar ook bloedprikken voor leggen. En zal zo de chirurgie poli nog even bellen voor een afspraak volgende week.

@ Guppy: komt goed :)
Ik zie een streepje blauwe lucht. Moet goedkomen dus :) enjoy!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_151707064
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 12:29 schreef Toto69 het volgende:

Ja ga vanmiddag nog wel even een stukje lopen :) beetje jammer om de hele dag binnen te zitten.
^O^
pi_151707151
Wat is het MB forum? Google geeft alleen Mercedes Benz aan.
Spoilers!
pi_151707227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is het MB forum? Google geeft alleen Mercedes Benz aan.
mountainbike
pi_151707633
Ja over die homeopaat in Roermond heb ik ook veel gelezen. Die heeft een aantal mensen met een sinus pilonidalis geholpen inderdaad.
Ook anderen die naar een (andere) homeopaat zijn gegaan, en ook geholpen zijn. Ik ga het ook eens proberen, wie weet.
pi_151707641
Hoi Toto, en iedereen die hetzelfde meemaakt.

Ik weet helaas precies wat je meemaakt. Ik ben momenteel op hetzelfde moment als jij aan beland. Deze toppic vind ik heel fijn want ik heb lang gedacht dat ik maar de pechvogel was, maar er zijn er meer. Dus ik wil ook graag mijn verhaal doen. (Het wordt wel een beetje een lang verhaal)

Ik ben als 12 jarig meisje geopereerd aan wat ze zeggen twee ingegroeide haren. Klein littekentje aan over gehouden en ging jaren goed.
Tot in 2011 (in Enschede toevallig) er ineens weer een nieuw fisteltje net onder het litteken ontstond. Kleine operatie (nr 2). Helaas was de ontsteking onder het litteken gaan zitten waardoor deze helemaal ging opzwellen.
Toen is er besloten om een Limberg plastiek (een huidtransplantatie) te doen, vanuit mijn linker bil. (nr3)
Dit ging een beetje dramatisch, veel pus, paar hechtingen vroegtijdig moeten weghalen, veel elende maargoed hij ging dicht. Maar in de middellijn helemaal aan de bovenkant van het litteken, ging het opnieuw ontsteken. Opnieuw opereren (nr 4). Dit bleef een lange tijd moeilijk doen, niet dicht willen gaan. Dus besloten voor een tweede Limberg plastiek te doen, deze keer vanuit mijn rechter bil (nr 5). Dit ging goed en ook een lange tijd. Alleen op de een of andere manier toch in de middellijn weer fout, aan de onderkant deze keer. Weer geopereerd en de wond werd open gelaten (nr 6).
Deze moest uit zichzelf dicht gaan. Alleen duurde dat maanden.
Tussen elke operatie zat enige tijd, dus ik ben die periode gewoon naar de Universiteit geweest, hoe lastig soms
Inmiddels naar Groningen vertrokken. En september 2013 besloten toch maar weer met een chirurg om tafel te gaan. Toen ook besloten om te stoppen met mijn studie en me alleen te focussen op “ de ziekte”.
De wond die ik vanuit Enschede meenam, had namelijk twee fistels aan gemaakt, eentje naar boven en eentje naar mijn rechter litteken.
Toen besloten om te opereren en de gangen iets groter te maken tussen de drie gaatjes, zodat met spoelen alles schoon gehouden kon worden (nr 7). Dit duurde maar liefst twee dagen en toen zat alles dicht. Dus een week later weer geopereerd (nr 8), en toen werd er een handschoen achter gelaten, bewust om de gangen open te houden, en het spoelen te vergemakkelijken.
Helaas begon er een abces te ontstaan op mijn rechter litteken. (Achteraf gezien, was dat nooit gebeurd als daar geen Limberg plastiek gebruikt was, maar goed). Dus weer geopereerd (nr 9) en deze keer werd er een VAC pomp geplaatst.
Ik wil ook niet de drama queen uithangen maar holy crap wat een drama, pijn, fouten enzo. De eerste keer dat de spons gewisseld moest worden was verschrikkelijk, 2 uur van water er op doen, beetje trekken, huilen en schreeuwen. Toen werd er besloten om de volgende wissel op de OK te doen. (nr10) Daarna naar huis gegaan en twee keer per week de spons wisselen met thuiszorg. Dit was een ware hel. Toen gingen we na twee weken op controle.. en ik dacht hoe ga ik dat in vredesnaam doen, normaal ben ik twee uur onder de douche bezig.. Kwam ik bij de arts, zegt die ja ik heb hier een verdovingsmiddel die via het slangetje naar de spons kan en terwijl we aan het praten waren viel de spons er zo uit! Zonder dat ik het door had.. En toen zei de arts ook nog van ja ik heb dat wel doorgegeven aan je afdeling.. maar waarschijnlijk niet aan de verpleegkundige die mij toevallig hielp!! Dus vanaf dat moment gingen de sponswissels thuis ook ietsje beter.
Toen besloten om weer in de middellijn te opereren omdat die wond sinds de laatste operatie in Enschede niet kleiner was geworden. Dit was in december 2013. Ook hier werd besloten om VAC pomp te plaatsen (nr 11). Daarna hebben we besloten om de wissels op OK te doen, om hem zo beter te plaatsen dan thuis en mij zo wat pijn te besparen. In januari 2014 ben ik twee keer per week in het ziekenhuis geweest (nr 12-18)
In april was de wond nog steeds niet dicht en deed moeilijk, toen ging hij ineens van de een op de andere dag dicht en we dachten dat is niet goed. Dus naar het ziekenhuis, en weer geopereerd (nr19) om hem te openen. Eind augustus was de wond nog steeds niet dicht en toen ben ik weer geopereerd en werd er weer een vac pomp geplaatst (nr20). De wond ging in november ongeveer dicht. En bleef dicht, ik ging weer nadenken om te gaan sporten, misschien weer te studeren. Maaaaar in januari 2015, ging hij toch ineens open. Geen idee waarom, ze zeggen dat er bij het sluiten misschien toch een beetje vocht in bleef zitten en dat dit nu eruit kwam.. Bloed onderzoek gaf geen ontstekingswaarden, en op de mri was niets te zien zeiden ze. Naja oke, de wond was rustig, ik had wel koorts, maar nog geen reden tot actie. Toen paar weken laden ging de wond meer viezigheid produceren en toen hebben ze nogmaals de mri bekeken. Ze zeiden dat er wel wat te zien was misschien in combinatie met mijn symptomen. Dus weer besloten om te opereren (nr22). Dit was eind maart. De wond werd open gelaten met maar een paar hechtingen, die er nu ook inmiddels wel weer uit zijn.
Duss nu is het weer wachten tot deze dicht gaat, elke dag 3 x spoelen en wachten maar.

Dus ik begrijp je frustratie/verdriet/woede/moedeloosheid/enzooo volkomen!
Ik ben nu bezig om zelf een beetje onderzoek te doen naar sinus pilonidalis, en misschien iets opzetten waar mensen info en ervaringen kunnen delen.
Ik wens je veel sterkte met alles!
pi_151707722
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:13 schreef Dolfijntje90 het volgende:
Hoi Toto, en iedereen die hetzelfde meemaakt.

Ik weet helaas precies wat je meemaakt. Ik ben momenteel op hetzelfde moment als jij aan beland. Deze toppic vind ik heel fijn want ik heb lang gedacht dat ik maar de pechvogel was, maar er zijn er meer. Dus ik wil ook graag mijn verhaal doen. (Het wordt wel een beetje een lang verhaal)

Ik ben als 12 jarig meisje geopereerd aan wat ze zeggen twee ingegroeide haren. Klein littekentje aan over gehouden en ging jaren goed.
Tot in 2011 (in Enschede toevallig) er ineens weer een nieuw fisteltje net onder het litteken ontstond. Kleine operatie (nr 2). Helaas was de ontsteking onder het litteken gaan zitten waardoor deze helemaal ging opzwellen.
Toen is er besloten om een Limberg plastiek (een huidtransplantatie) te doen, vanuit mijn linker bil. (nr3)
Dit ging een beetje dramatisch, veel pus, paar hechtingen vroegtijdig moeten weghalen, veel elende maargoed hij ging dicht. Maar in de middellijn helemaal aan de bovenkant van het litteken, ging het opnieuw ontsteken. Opnieuw opereren (nr 4). Dit bleef een lange tijd moeilijk doen, niet dicht willen gaan. Dus besloten voor een tweede Limberg plastiek te doen, deze keer vanuit mijn rechter bil (nr 5). Dit ging goed en ook een lange tijd. Alleen op de een of andere manier toch in de middellijn weer fout, aan de onderkant deze keer. Weer geopereerd en de wond werd open gelaten (nr 6).
Deze moest uit zichzelf dicht gaan. Alleen duurde dat maanden.
Tussen elke operatie zat enige tijd, dus ik ben die periode gewoon naar de Universiteit geweest, hoe lastig soms
Inmiddels naar Groningen vertrokken. En september 2013 besloten toch maar weer met een chirurg om tafel te gaan. Toen ook besloten om te stoppen met mijn studie en me alleen te focussen op “ de ziekte”.
De wond die ik vanuit Enschede meenam, had namelijk twee fistels aan gemaakt, eentje naar boven en eentje naar mijn rechter litteken.
Toen besloten om te opereren en de gangen iets groter te maken tussen de drie gaatjes, zodat met spoelen alles schoon gehouden kon worden (nr 7). Dit duurde maar liefst twee dagen en toen zat alles dicht. Dus een week later weer geopereerd (nr 8), en toen werd er een handschoen achter gelaten, bewust om de gangen open te houden, en het spoelen te vergemakkelijken.
Helaas begon er een abces te ontstaan op mijn rechter litteken. (Achteraf gezien, was dat nooit gebeurd als daar geen Limberg plastiek gebruikt was, maar goed). Dus weer geopereerd (nr 9) en deze keer werd er een VAC pomp geplaatst.
Ik wil ook niet de drama queen uithangen maar holy crap wat een drama, pijn, fouten enzo. De eerste keer dat de spons gewisseld moest worden was verschrikkelijk, 2 uur van water er op doen, beetje trekken, huilen en schreeuwen. Toen werd er besloten om de volgende wissel op de OK te doen. (nr10) Daarna naar huis gegaan en twee keer per week de spons wisselen met thuiszorg. Dit was een ware hel. Toen gingen we na twee weken op controle.. en ik dacht hoe ga ik dat in vredesnaam doen, normaal ben ik twee uur onder de douche bezig.. Kwam ik bij de arts, zegt die ja ik heb hier een verdovingsmiddel die via het slangetje naar de spons kan en terwijl we aan het praten waren viel de spons er zo uit! Zonder dat ik het door had.. En toen zei de arts ook nog van ja ik heb dat wel doorgegeven aan je afdeling.. maar waarschijnlijk niet aan de verpleegkundige die mij toevallig hielp!! Dus vanaf dat moment gingen de sponswissels thuis ook ietsje beter.
Toen besloten om weer in de middellijn te opereren omdat die wond sinds de laatste operatie in Enschede niet kleiner was geworden. Dit was in december 2013. Ook hier werd besloten om VAC pomp te plaatsen (nr 11). Daarna hebben we besloten om de wissels op OK te doen, om hem zo beter te plaatsen dan thuis en mij zo wat pijn te besparen. In januari 2014 ben ik twee keer per week in het ziekenhuis geweest (nr 12-18)
In april was de wond nog steeds niet dicht en deed moeilijk, toen ging hij ineens van de een op de andere dag dicht en we dachten dat is niet goed. Dus naar het ziekenhuis, en weer geopereerd (nr19) om hem te openen. Eind augustus was de wond nog steeds niet dicht en toen ben ik weer geopereerd en werd er weer een vac pomp geplaatst (nr20). De wond ging in november ongeveer dicht. En bleef dicht, ik ging weer nadenken om te gaan sporten, misschien weer te studeren. Maaaaar in januari 2015, ging hij toch ineens open. Geen idee waarom, ze zeggen dat er bij het sluiten misschien toch een beetje vocht in bleef zitten en dat dit nu eruit kwam.. Bloed onderzoek gaf geen ontstekingswaarden, en op de mri was niets te zien zeiden ze. Naja oke, de wond was rustig, ik had wel koorts, maar nog geen reden tot actie. Toen paar weken laden ging de wond meer viezigheid produceren en toen hebben ze nogmaals de mri bekeken. Ze zeiden dat er wel wat te zien was misschien in combinatie met mijn symptomen. Dus weer besloten om te opereren (nr22). Dit was eind maart. De wond werd open gelaten met maar een paar hechtingen, die er nu ook inmiddels wel weer uit zijn.
Duss nu is het weer wachten tot deze dicht gaat, elke dag 3 x spoelen en wachten maar.

Dus ik begrijp je frustratie/verdriet/woede/moedeloosheid/enzooo volkomen!
Ik ben nu bezig om zelf een beetje onderzoek te doen naar sinus pilonidalis, en misschien iets opzetten waar mensen info en ervaringen kunnen delen.
Ik wens je veel sterkte met alles!
Wtf -O- het lijkt wel of ik m'n eigen verhaal zit te lezen, alles is zo herkenbaar, inclusief die vac verhalen met spons eruit halen en de plastieken etc. ;(
Jij loopt er dus ook al jaaaren mee inmiddels :{ Hoop echt voor je dat het gauw weer dichtgaat en dan eens dicht blijft, maar schijnbaar is dat een gigantisch probleem bij deze kl*re aandoening -O-... bij welk ziekenhuis sta je nu onder behandeling? Enschede nog toevallig?

Edit: ik lees weer eens niet goed, Groningen dus

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2015 13:16:42 ]
pi_151707892
Haha ja dat had ik dus met jouw verhaal ook. UMCG in Groningen ja. Waar ik nu inmiddels bij drie artsen toevallig loop haha. Eentje tot december, toen ging ze met zwangerschapsverlof, dus iemand anders nam het over, maar nog iemand anders nam de laatste operatie van hem over haha.
Dus drie artsen, die allemaal hetzelfde zeggen, dat ze dus niets weten hahaha.

Ja ik loop er sinds 2011 dus mee. Inmiddels als anderhalf jaar thuis. En ja beetje ten einde raad. Dus wil me nu inzetten om mensen te uniten zeg maar. Beetje zoals er hier gebeurd, maar met meer info en ervaringen enzo. Want je bent in het ziekenhuis " alleen" zeg maar en neemt aan dat de artsen weten wat ze doen. Maar het erge van dit is dat de conclusie is dat ze het niet weten. Ze weten alleen hoe ze het weg moeten halen maar daar blijft het bij.
Dus je weet niet of het elke keer terug komt, of dat het mis gaat in de genezing, je weet niets, dus ook niet waar je het moet aanpakken. Dus ik speur het internet af naar antwoorden. En ga zo'n homeopaat dus een kans geven. Het kan vast geen kwaad!
Maar sinds wanneer ben je bezig en hoeveel operaties heb je nu dus gehad? En wat doe/deed je qua werk/studie?
pi_151707909
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:13 schreef Dolfijntje90 het volgende:
-knip-
Jeetje..
pi_151707949
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:23 schreef Dolfijntje90 het volgende:
Haha ja dat had ik dus met jouw verhaal ook. UMCG in Groningen ja. Waar ik nu inmiddels bij drie artsen toevallig loop haha. Eentje tot december, toen ging ze met zwangerschapsverlof, dus iemand anders nam het over, maar nog iemand anders nam de laatste operatie van hem over haha.
Dus drie artsen, die allemaal hetzelfde zeggen, dat ze dus niets weten hahaha.

Ja ik loop er sinds 2011 dus mee. Inmiddels als anderhalf jaar thuis. En ja beetje ten einde raad. Dus wil me nu inzetten om mensen te uniten zeg maar. Beetje zoals er hier gebeurd, maar met meer info en ervaringen enzo. Want je bent in het ziekenhuis " alleen" zeg maar en neemt aan dat de artsen weten wat ze doen. Maar het erge van dit is dat de conclusie is dat ze het niet weten. Ze weten alleen hoe ze het weg moeten halen maar daar blijft het bij.
Dus je weet niet of het elke keer terug komt, of dat het mis gaat in de genezing, je weet niets, dus ook niet waar je het moet aanpakken. Dus ik speur het internet af naar antwoorden. En ga zo'n homeopaat dus een kans geven. Het kan vast geen kwaad!
Maar sinds wanneer ben je bezig en hoeveel operaties heb je nu dus gehad? En wat doe/deed je qua werk/studie?
Klinkt wel vrij herkenbaar allemaal an sich.
Bezig sinds eind 2011 ook, 8 operaties gehad, waaronder zo'n plastiek en ook vac therapie. Ik heb de havo gehaald ondanks vele ziekenhuisbezoeken op schooldagen e.d., zelfs nog een paar maanden in Lissabon gewoond/gewerkt, maar dat ging dus niet langer met een open wond, helaas. Verder wat kleinere baantjes die ook niet gingen. En wat acteerklusjes, maar ook dat kan niet meer momenteel. Geen studie nog.
pi_151708071
Ja pff vervelend idd. Ja las dat je in Lissabon was, heb je dat vroegtijdig moeten stoppen?
Ik studeerde in Maastricht, en dat heb ik kunnen volhouden toen ik in Enschede woonde, (maar ouders wonen in Utrecht, dus pittstop daar), maar dat heb ik in 2013 gestopt toen ik hier weer mee begon.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
pi_151708111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:29 schreef Dolfijntje90 het volgende:
Ja pff vervelend idd. Ja las dat je in Lissabon was, heb je dat vroegtijdig moeten stoppen?
Ik studeerde in Maastricht, en dat heb ik kunnen volhouden toen ik in Enschede woonde, (maar ouders wonen in Utrecht, dus pittstop daar), maar dat heb ik in 2013 gestopt toen ik hier weer mee begon.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Met deze quote.png quote je trouwens :) is wat handiger 8-)

Ja vroegtijdig gestopt inderdaad. Hele land door geweest dus? Kan je ooit nog weer verder met je studie, weet niet hoe ver je was?

Ik ben van '95, volgende week 20. Jij van '90 gok ik?
  woensdag 15 april 2015 @ 13:32:25 #35
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151708138
Pfff, dat is gewoon bijna hetzelfde verhaal... Bak ellende zeg. :(
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Spellchecker woensdag 15 april 2015 @ 13:32:56 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151708151
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:13 schreef Dolfijntje90 het volgende:
-- knip --
Meisje toch, wat een ellende ook voor jou ....
Stort hier ook maar lekker je hart uit!
pi_151708203
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:31 schreef Toto69 het volgende:

Haha ja oke, ben een beetje nieuw. Uhm ja klopt! Ik was een beetje in de war door je naam met 69 en je geboortedatum.. jaren 20 in je profiel hahaha maar is goed

Ik heb de helft van de vakken kunnen doen, en die cijfers blijven 6 jaar geldig. De vraag is nu meer een beetje of ik hem wel weer zal doen. Altijd wel de bedoeling geweest.
Laatst op een traineeship van een jaar gesolliciteerd maar ben niet gekozen, dus nu weer even kijken wat nu haha
[..]

Met deze [ afbeelding ] quote je trouwens :) is wat handiger 8-)

Ja vroegtijdig gestopt inderdaad. Hele land door geweest dus? Kan je ooit nog weer verder met je studie, weet niet hoe ver je was?

Ik ben van '95, volgende week 20. Jij van '90 gok ik?
pi_151708234
Hahahhaha volgens mij heb ik dat niet goed gedaan.
Even oefenen haha
pi_151708253
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:32 schreef maily het volgende:

[..]

Meisje toch, wat een ellende ook voor jou ....
Stort hier ook maar lekker je hart uit!
Dank je! Zal ik ook zeker doen. Wie weet kunnen we elkaar helpen, zou toch mooi zijn!
pi_151708302
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:34 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Bijna goed gequote :D :P
Ah, je kunt er dus wel mee verder gelukkig. Dat scheelt al een hoop.
Hoe is jouw familie eronder? Vriendinnen? Steunen ze je?
pi_151708438
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bijna goed gequote :D :P
Ah, je kunt er dus wel mee verder gelukkig. Dat scheelt al een hoop.
Hoe is jouw familie eronder? Vriendinnen? Steunen ze je?
Ja mijn familie is ook ten einde raad, steunen me heel erg. Maar alle lof gaat uit naar mijn vriend. Die is bijna een specialist, het enige wat hij nog niet gedaan heeft is zelf opereren haha!
Hij is super lief, is er bij elke operatie. En mocht dat niet lukken komt altijd wel een van mijn ouders. Dus ik heb altijd veel liefde om me heen.
Vriendinnen is helaas wat lastiger. Die wonen of in Utrecht of Enschede.
Door al deze elende heb ik hier eigenlijk nog niet echt een sociaal leven kunnen opbouwen, dus hier ken ik eigenlijk niemand. Maar door de selectiedag van de traineeship wel een aantal, dus daar ga ik gauw mee afspreken haha
pi_151708469
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:42 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Ja mijn familie is ook ten einde raad, steunen me heel erg. Maar alle lof gaat uit naar mijn vriend. Die is bijna een specialist, het enige wat hij nog niet gedaan heeft is zelf opereren haha!
Hij is super lief, is er bij elke operatie. En mocht dat niet lukken komt altijd wel een van mijn ouders. Dus ik heb altijd veel liefde om me heen.
Vriendinnen is helaas wat lastiger. Die wonen of in Utrecht of Enschede.
Door al deze elende heb ik hier eigenlijk nog niet echt een sociaal leven kunnen opbouwen, dus hier ken ik eigenlijk niemand. Maar door de selectiedag van de traineeship wel een aantal, dus daar ga ik gauw mee afspreken haha
En bij jou? Partner? Je ouders zullen ook ten einde raad zijn.
pi_151708482
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:43 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

En bij jou? Partner? Je ouders zullen ook ten einde raad zijn.
Zelfquote :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_151708526
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zelfquote :D
Ja ik wou editten, maar wist niet hoe, pas erna hahaha
Ik ben nog lerende... sorry haha
Nu nog kijken hoe ik emoticons toevoeg..
pi_151708534
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:42 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Ja mijn familie is ook ten einde raad, steunen me heel erg. Maar alle lof gaat uit naar mijn vriend. Die is bijna een specialist, het enige wat hij nog niet gedaan heeft is zelf opereren haha!
Hij is super lief, is er bij elke operatie. En mocht dat niet lukken komt altijd wel een van mijn ouders. Dus ik heb altijd veel liefde om me heen.
Vriendinnen is helaas wat lastiger. Die wonen of in Utrecht of Enschede.
Door al deze elende heb ik hier eigenlijk nog niet echt een sociaal leven kunnen opbouwen, dus hier ken ik eigenlijk niemand. Maar door de selectiedag van de traineeship wel een aantal, dus daar ga ik gauw mee afspreken haha
^O^ Goed dat je iig sociaal niet té veel lijdt en wel probeert met mensen af te spreken, en dat je vriend je steunt.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:43 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

En bij jou? Partner? Je ouders zullen ook ten einde raad zijn.
Ik heb geen vriendin, wel een aantal gehad maar het komt altijd op hetzelfde neer: in het begin ben ik de leukste jongen en blabla, totdat ze merken dat dit probleem toch wel wat erger is dan ze aanvankelijk denken. En ach, dan gaan ze maar vreemd hè :'). Dus daar begin ik niet eens meer aan, koop wel een hond of zo ^O^
pi_151708670
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^ Goed dat je iig sociaal niet té veel lijdt en wel probeert met mensen af te spreken, en dat je vriend je steunt.

[..]

Ik heb geen vriendin, wel een aantal gehad maar het komt altijd op hetzelfde neer: in het begin ben ik de leukste jongen en blabla, totdat ze merken dat dit probleem toch wel wat erger is dan ze aanvankelijk denken. En ach, dan gaan ze maar vreemd hè :'). Dus daar begin ik niet eens meer aan, koop wel een hond of zo ^O^
Oh pff dat is wel heel erg!! Pff dat is echt wel het laagste van het laagste... vreemdgaan.
Ja ik ben blij dat ik mijn vriend ontmoet heb voordat het echt mis ging.
Want ik zou het denk ik niet goed aankunnen om met zo'n misvormde kont te daten en dergelijke.
Dus ik ben heel dankbaar voor mijn vriend.

Hahaha een hond kan helpen. Wij hebben vorig jaar een kitten erbij genomen haha tegen mijn eenzaamheid, dus daar kan je je dan wel even mee bezig houden!
pi_151708714
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:51 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Oh pff dat is wel heel erg!! Pff dat is echt wel het laagste van het laagste... vreemdgaan.
Ja ik ben blij dat ik mijn vriend ontmoet heb voordat het echt mis ging.
Want ik zou het denk ik niet goed aankunnen om met zo'n misvormde kont te daten en dergelijke.
Dus ik ben heel dankbaar voor mijn vriend.

Hahaha een hond kan helpen. Wij hebben vorig jaar een kitten erbij genomen haha tegen mijn eenzaamheid, dus daar kan je je dan wel even mee bezig houden!
Ach ja, zo gaan die dingen :+ Goed dat jouw vriend niet zo is in elk geval. Zo hoort het ook.

het hond gedeelte was maar een grap :D
pi_151708791
Hahahaha oeps, maar goed bij mij heeft het wel wat geholpen, ben je niet zo alleen thuis ;)
pi_151708797
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:55 schreef Dolfijntje90 het volgende:
Hahahaha oeps, maar goed bij mij heeft het wel wat geholpen, ben je niet zo alleen thuis ;)
We hebben hier een heel leuk konijn gelukkig :7
pi_151708849
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

We hebben hier een heel leuk konijn gelukkig :7
Haha top ^O^
pi_151709998
Maaruh Toto om weer on topic te komen haha klopt het dat ze bij jou eigenlijk dus ook niet weten waar het vandaan komt? En ook ooit begonnen met een ingegroeide haren?
Zijn er hier nog meer mensen met hetzelfde verhaal?

Ik ga binnenkort naar een internist om te kijken of er een onderliggende reden is.. een of andere rare ziekte, geen idee.
In het ziekenhuis lag er een keer een dame tegenover me die al zo'n 40 keer geopereerd was aan haad borsten en buik, met elke keer dus een terugkerende fistel. Uiteindelijk na veel elende toevallig kwam ze er met een internist achter dat ze een bacterie had. Dus ze bestreden elke keer wel de fistel, maar de onderliggende reden bleef. Ik ben toen wel getest, maar bleek dat ik het niet had.
Maargoed nu even meer onderzoeken doen.
Heb jij dat ook gedaan?

En nu maandag ga ik ook iets anders proberen, iemand die bioresonantie doet (zou ik ff opzoeken haha lastig uit te leggen) Ik heb zelf ook veel allergieen en daar schijnt hij goede dingen voor te doen, maar wie weet ook voor dit "probleempje".
Anders zit ik ook sterk te denken aan die man in Roermond, aangezien hij ook echt mensen van sinus pilonidalissen heeft afgeholpen. Ken jij toevallig iemand haha die bevrijd is?

En wat vind je van het idee om plek te hebben waar mensen info kunnen opzoeken en ervaringen kunnen uitwisselen? Een site ofzo met facebook of twitter
pi_151710052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:42 schreef Dolfijntje90 het volgende:
Maaruh Toto om weer on topic te komen haha klopt het dat ze bij jou eigenlijk dus ook niet weten waar het vandaan komt? En ook ooit begonnen met een ingegroeide haren?
Zijn er hier nog meer mensen met hetzelfde verhaal?

Ik ga binnenkort naar een internist om te kijken of er een onderliggende reden is.. een of andere rare ziekte, geen idee.
In het ziekenhuis lag er een keer een dame tegenover me die al zo'n 40 keer geopereerd was aan haad borsten en buik, met elke keer dus een terugkerende fistel. Uiteindelijk na veel elende toevallig kwam ze er met een internist achter dat ze een bacterie had. Dus ze bestreden elke keer wel de fistel, maar de onderliggende reden bleef. Ik ben toen wel getest, maar bleek dat ik het niet had.
Maargoed nu even meer onderzoeken doen.
Heb jij dat ook gedaan?

En nu maandag ga ik ook iets anders proberen, iemand die bioresonantie doet (zou ik ff opzoeken haha lastig uit te leggen) Ik heb zelf ook veel allergieen en daar schijnt hij goede dingen voor te doen, maar wie weet ook voor dit "probleempje".
Anders zit ik ook sterk te denken aan die man in Roermond, aangezien hij ook echt mensen van sinus pilonidalissen heeft afgeholpen. Ken jij toevallig iemand haha die bevrijd is?

En wat vind je van het idee om plek te hebben waar mensen info kunnen opzoeken en ervaringen kunnen uitwisselen? Een site ofzo met facebook of twitter
Ingegroeide haar inderdaad.

Ik ga nog wel bloed laten prikken in elk geval, of er geen onderliggende reden is. Ik ken niemand persoonlijk die er vanaf is geholpen moet ik zeggen.

Over dat laatste denk ik even na, momenteel focus ik me eerst even op nieuwe afspraken maken en de rest :)
pi_151710140
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ingegroeide haar inderdaad.

Ik ga nog wel bloed laten prikken in elk geval, of er geen onderliggende reden is. Ik ken niemand persoonlijk die er vanaf is geholpen moet ik zeggen.

Over dat laatste denk ik even na, momenteel focus ik me eerst even op nieuwe afspraken maken en de rest :)
Ja oke ik ken wel een verhaal van een dame die na 10 jaar en hevig laseren er vanaf is. Maar nu weer met een bult zit, dus ja of het terug komt is nog altijd de angst.

Oke ja begrijp ik natuurlijk, wilde alleen je mening, kijken of er behoefte aan is, om zoiets zelf op te zetten ;)
pi_151710159
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:48 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Ja oke ik ken wel een verhaal van een dame die na 10 jaar en hevig laseren er vanaf is. Maar nu weer met een bult zit, dus ja of het terug komt is nog altijd de angst.

Oke ja begrijp ik natuurlijk, wilde alleen je mening, kijken of er behoefte aan is, om zoiets zelf op te zetten ;)
Grote kans op recidive inderdaad.

Ja op zich is het wel een aardig idee hoor.
pi_151710712
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:52 schreef Maraca het volgende:
Denken dat dit een verzonnen topic is :')
D'r zijn helaas wel raardere topics verzonnen op FOK! :') maar dit is niet de plaats om dat te bespreken. :N
Hallon!
  woensdag 15 april 2015 @ 15:30:01 #56
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151711143
Nee, Toto verzint deze shit niet... Was het maar waar. :(

Bizar dat je gewoon bijna hetzelfde verhaal hebt als Toto, Dolfijntje90! Ook aan jou veel sterkte toegewenst. Mocht er hulp nodig zijn met het opzetten van een website, laat het weten.
pi_151711310
Ik heb even gekeken naar die site.. Bizar dat mensen uberhaupt deze dingen verzinnen!!
Of ons niet geloven haha, maar ja dan denk ik laat ze maar lullen.. die mensen heb je dan toch niet nodig.

Dank je! Oh ik zal je onthouden ;)!
pi_151712480
Dolfijntje jij ook heel veel sterkte, wat n verhaal joh :*
pi_151713358
Zo'n chirurg in opleiding zei een keer tegen mij: 'Wij zien dit probleem hier heel vaak voorbij komen.' En dan denk ik: als zoveel mensen er last van hebben, waarom weten ze dan nog steeds niet de beste behandelmethode en hoe het daarna te verzorgen? Zelfs tussen artsen in hetzelfde ziekenhuis...

Ik heb overigens wel meegedaan aan een onderzoek waarbij een vergelijking werd gemaakt tussen fenoliseren (wegbranden met chemische vloeistof) of wegsnijden. Ik heb tweemaal de fenolisatie gehad. Ze denken dat de kans op recidive daarbij groter is, omdat je niet de hele cyste en de gangetjes weghaalt.

Maarja, het was wel een veel kleinere operatie met sneller herstel (zeiden ze). Totdat mijn wondjes openscheurden tot gaten van 4 centimeter. Ik hoop dat ze dit meenemen als casestudy in het onderzoek. :P
pi_151713512
Sterkte Dolfijntje! Probleem blijft kut, maar ik ben stiekem blij dat Toto nu iemand heeft met wie hij erover kan hebben en dat de ander het ook echt begrijpt :@ Voor een buitenstaander is t natuurlijk lastig.
pi_151713707
Hey dolfijntje. Ook jij veel sterkte. Ik heb al zo vaak gevraagd en onderzoek gedaan maar het komt er gewoon op neer dat het komt door een ingegroeide haar maar waarom bij de ene wel en de andere niet?. En waarom duurt het bij sommige slechts een paar weken en bij andere jaren. Ik las dat je positief ingesteld staat tegenover een homeophaat. Ik zou het zeker proberen. Je weet nooit. Er zijn wel eens meer wondertjes gebeurd.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 april 2015 @ 17:04:03 #62
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151713771
Ik vind het ook raar dat ze, bij mij in elk geval, niets hebben verteld over de risico's van een Haarnestcyste weghalen. Bij mij is er in 2002 één weggehaald en over de risico's van niet meer dichtgaan is me niets verteld. Wel vertelde men toen dat het gat misschien niet dichtgemaakt kon worden en dat ik dan langere tijd een open wond had die ik goed schoon moest houden.
Het gat kon dus ook niet dichtgemaakt worden en gelukkig is het bij mij goed dichtgegroeid, maar intussen ben ik er wel achter dat dat dus niet altijd zomaar dichtgroeit en daarover is toen dus niets verteld, terwijl de gevolgen dus zeer vervelend zijn.

Ik ben trouwens blij dat je je er niet zomaar bij neerlegt Toto. Ik hoop echt dat er op termijn een oplossing voor te vinden is.
pi_151714456
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:13 schreef _Joy_ het volgende:
Dolfijntje jij ook heel veel sterkte, wat n verhaal joh :*

Dank je !

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zo'n chirurg in opleiding zei een keer tegen mij: 'Wij zien dit probleem hier heel vaak voorbij komen.' En dan denk ik: als zoveel mensen er last van hebben, waarom weten ze dan nog steeds niet de beste behandelmethode en hoe het daarna te verzorgen? Zelfs tussen artsen in hetzelfde ziekenhuis...

Ik heb overigens wel meegedaan aan een onderzoek waarbij een vergelijking werd gemaakt tussen fenoliseren (wegbranden met chemische vloeistof) of wegsnijden. Ik heb tweemaal de fenolisatie gehad. Ze denken dat de kans op recidive daarbij groter is, omdat je niet de hele cyste en de gangetjes weghaalt.

Maarja, het was wel een veel kleinere operatie met sneller herstel (zeiden ze). Totdat mijn wondjes openscheurden tot gaten van 4 centimeter. Ik hoop dat ze dit meenemen als casestudy in het onderzoek. :P
Ik denk dat er weinig tot geen onderzoek gedaan wordt omdat het niet levensbedreigend is, zelfs bij zoiets als ALS weten ze het ook niet en hebben ze ook te weinig geld voor onderzoek.. dus ja zoiets als dat van ons.. ik weet ook niet eens hoe ik het moet noemen.. chronische wond is het eigenlijk geworden. Kan je spreken van een ziekte? Een kwaal.. een ongemak.. geen idee.
Ik heb wel een site gevonden (die ik nog eens goed moet bekijken) met allemaal engelstalige onderzoeken:
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)ilonidal%20treatment

Waarom fenoliseren ze in vredesnaam nog als de kans op recidive groter is? Sneller herstel.. maar als het daarna maar blijft gebeuren. Naja..

Hoe is het met jou nu dan? Ik ken jou verhaal nog niet

quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:52 schreef Etsu het volgende:
Sterkte Dolfijntje! Probleem blijft kut, maar ik ben stiekem blij dat Toto nu iemand heeft met wie hij erover kan hebben en dat de ander het ook echt begrijpt :@ Voor een buitenstaander is t natuurlijk lastig.
Dank je! Het blijft zeker kut. Haha dat is lief. Ik had tot nu toe ook niemand die het begreep hoor, dus ben jullie gevonden te hebben !

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:04 schreef qltel het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze, bij mij in elk geval, niets hebben verteld over de risico's van een Haarnestcyste weghalen. Bij mij is er in 2002 één weggehaald en over de risico's van niet meer dichtgaan is me niets verteld. Wel vertelde men toen dat het gat misschien niet dichtgemaakt kon worden en dat ik dan langere tijd een open wond had die ik goed schoon moest houden.
Het gat kon dus ook niet dichtgemaakt worden en gelukkig is het bij mij goed dichtgegroeid, maar intussen ben ik er wel achter dat dat dus niet altijd zomaar dichtgroeit en daarover is toen dus niets verteld, terwijl de gevolgen dus zeer vervelend zijn.

Ik ben trouwens blij dat je je er niet zomaar bij neerlegt Toto. Ik hoop echt dat er op termijn een oplossing voor te vinden is.
Daar ben ik het compleet mee eens! Ik was hier ook niet op voorbereid, maar gaan de weg kom je er achter inderdaad.
Ik vind ook dat de chirurgen/huisartsen meer uitleg moeten geven over de problematiek.
En ook over de verschillende mogelijkheden, helaas heeft iedere arts een eigen mening, en manier van doen. Maar daar kom ik dus pas na 22x achter, en niet in het begin van oke we hebben deze behandel methodes, dit kan er gebeuren, laten we dit proberen. En als we dan alles moeten proberen omdat het niet werkt prima. Zo ook die Limberg plastiek die ik had, oude eigenwijze arts, die het vond dat het op die manier moest, want een jonge meid als jij moet niet met een grote wond lopen. En vervolgens heb ik er alleen maar problemen van!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:00 schreef easy-t het volgende:
Hey dolfijntje. Ook jij veel sterkte. Ik heb al zo vaak gevraagd en onderzoek gedaan maar het komt er gewoon op neer dat het komt door een ingegroeide haar maar waarom bij de ene wel en de andere niet?. En waarom duurt het bij sommige slechts een paar weken en bij andere jaren. Ik las dat je positief ingesteld staat tegenover een homeophaat. Ik zou het zeker proberen. Je weet nooit. Er zijn wel eens meer wondertjes gebeurd.
Dank je! Ja klopt.. maar ik hoor ook van artsen, ja ik heb sommige jonge meiden gehad die helemaal geen haar hebben! En hebben het ook. Laseren.. nog zoiets, sommige mensen komen er zo vanaf, maar andere mensen komen juist in de problemen door laseren.. Tja dan weet ik het ook niet meer.
Ik denk dat ze idd niet weten waarom bij de ene wel en bij de ander niet. En ook niet of bijvoorbeeld elke complicatie door een nieuwe ingegroeide haar is of door iets anders, want op een litteken groeit geen haar......... dus ja haha geen idee.

Ja inderdaad op een gegeven moment moet je wat. Hihi bedankt voor je steun!
pi_151714725
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zo'n chirurg in opleiding zei een keer tegen mij: 'Wij zien dit probleem hier heel vaak voorbij komen.' En dan denk ik: als zoveel mensen er last van hebben, waarom weten ze dan nog steeds niet de beste behandelmethode en hoe het daarna te verzorgen? Zelfs tussen artsen in hetzelfde ziekenhuis...

Ik heb overigens wel meegedaan aan een onderzoek waarbij een vergelijking werd gemaakt tussen fenoliseren (wegbranden met chemische vloeistof) of wegsnijden. Ik heb tweemaal de fenolisatie gehad. Ze denken dat de kans op recidive daarbij groter is, omdat je niet de hele cyste en de gangetjes weghaalt.

Maarja, het was wel een veel kleinere operatie met sneller herstel (zeiden ze). Totdat mijn wondjes openscheurden tot gaten van 4 centimeter. Ik hoop dat ze dit meenemen als casestudy in het onderzoek. :P
Ik had nog nooit gehoord van chemisch wegbranden :X
pi_151715662
Wauw, bizar zeg, dat jij met precies hetzelfde zit Dolfijntje90. Heel veel sterkte ook voor jou.

Toto, misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar waarom is er eigenlijk abrupt gestopt met de vacuumtherapie? Want op zich was het voor de wond wel goed toch? Kwam dat door die nieuwe wond?
Koel en donker bewaren
pi_151715677
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:08 schreef Guanabana het volgende:
Wauw, bizar zeg, dat jij met precies hetzelfde zit Dolfijntje90. Heel veel sterkte ook voor jou.

Toto, misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar waarom is er eigenlijk abrupt gestopt met de vacuumtherapie? Want op zich was het voor de wond wel goed toch? Kwam dat door die nieuwe wond?
Omdat ze nooit doorgaan tot de wond gesloten is, maar tot hij 'halverwege' opgevuld is. Blijkbaar. :o
pi_151716965
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:08 schreef Guanabana het volgende:
Wauw, bizar zeg, dat jij met precies hetzelfde zit Dolfijntje90. Heel veel sterkte ook voor jou.

Toto, misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar waarom is er eigenlijk abrupt gestopt met de vacuumtherapie? Want op zich was het voor de wond wel goed toch? Kwam dat door die nieuwe wond?
Ja, we zijn maar een select groepje, maar toch met te veel als ik zo lees op andere forums/fora?

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Omdat ze nooit doorgaan tot de wond gesloten is, maar tot hij 'halverwege' opgevuld is. Blijkbaar. :o
Ik heb er 3 gehad en elke was verschillend. Eentje ging heel mooi binnen 4 weken naar de oppervlakte en zag je goed dat er zich gewoon weer huid aan het vormen was. Dit was op mijn rechter bil, dus makkelijker dan in de middellijn. Daar zijn we de eerste keer ook mee gestopt toen we dachten oke nu moet het lichaam het doen, wat niet gebeurde. De tweede keer wilden we zo lang mogelijk door gaan omdat het beter hielp dan alleen het lichaam zeg maar. We gingen door totdat de spons eigenlijk nog maar een nageltje groot was. Maar op een gegeven moment moet je een kosten baten analyse maken, en kan je er misschien wat mee kapot maken, dat de huid week wordt en dergelijke. Dus ja altijd lastig
pi_151717021
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:52 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Ja, we zijn maar een select groepje, maar toch met te veel als ik zo lees op andere forums/fora?

[..]

Ik heb er 3 gehad en elke was verschillend. Eentje ging heel mooi binnen 4 weken naar de oppervlakte en zag je goed dat er zich gewoon weer huid aan het vormen was. Dit was op mijn rechter bil, dus makkelijker dan in de middellijn. Daar zijn we de eerste keer ook mee gestopt toen we dachten oke nu moet het lichaam het doen, wat niet gebeurde. De tweede keer wilden we zo lang mogelijk door gaan omdat het beter hielp dan alleen het lichaam zeg maar. We gingen door totdat de spons eigenlijk nog maar een nageltje groot was. Maar op een gegeven moment moet je een kosten baten analyse maken, en kan je er misschien wat mee kapot maken, dat de huid week wordt en dergelijke. Dus ja altijd lastig
Lastige zooi inderdaad -O-
pi_151717029
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik had nog nooit gehoord van chemisch wegbranden :X
Ik ook niet :O
  woensdag 15 april 2015 @ 19:17:08 #70
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151717838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:52 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Ja, we zijn maar een select groepje, maar toch met te veel als ik zo lees op andere forums/fora?

Heb je je geregistreerd door het verhaal van Toto?
pi_151717994
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:17 schreef Voszje het volgende:

[..]

Heb je je geregistreerd door het verhaal van Toto?
Ja hoezo? Zodat ik mijn verhaal kon doen, en we elkaar misschien konden helpen.
  woensdag 15 april 2015 @ 19:28:05 #72
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151718199
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:21 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Ja hoezo? Zodat ik mijn verhaal kon doen, en we elkaar misschien konden helpen.
Vroeg het me gewoon af, ben soms een beetje (te) sceptisch, waarvoor mijn oprechte excuses. :s) Ik kom niet beweren dat je een troll bent, maar helaas zit het forum wel vol met een hoop trollen. Gelukkig blijven die toch redelijk weg uit dit topic.

Juist goed dat je hier je verhaal komt doen. Ik hoop oprecht dat het jou en Toto helpt! Heb je meerdere fora gevonden waarop jullie probleem beschreven wordt?
pi_151718546
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:28 schreef Voszje het volgende:

[..]

Vroeg het me gewoon af, ben soms een beetje (te) sceptisch, waarvoor mijn oprechte excuses. :s) Ik kom niet beweren dat je een troll bent, maar helaas zit het forum wel vol met een hoop trollen. Gelukkig blijven die toch redelijk weg uit dit topic.

Juist goed dat je hier je verhaal komt doen. Ik hoop oprecht dat het jou en Toto helpt! Heb je meerdere fora gevonden waarop jullie probleem beschreven wordt?
Jammer dat je er zo over dacht, na mijn super lange gedetailleerde verhaal, oprechte interesse en vragen. Snap niet dat je dat dacht, maar goed ik heb dan ook niet echt een 'trol-verhaal' gelezen, alleen de excusses van iemand.
Ja er zijn veel fora, ook die van de mountainbikes die eerder werd beschreven, die ongeveer hetzelfde probleem beschrijven.
  woensdag 15 april 2015 @ 19:43:44 #74
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151718761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:37 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Jammer dat je er zo over dacht, na mijn super lange gedetailleerde verhaal, oprechte interesse en vragen. Snap niet dat je dat dacht, maar goed ik heb dan ook niet echt een 'trol-verhaal' gelezen, alleen de excusses van iemand.
Ja er zijn veel fora, ook die van de mountainbikes die eerder werd beschreven, die ongeveer hetzelfde probleem beschrijven.
Het is niets persoonlijks tegenover jou. Ik heb ook te lang in KLB rondgehangen waar het alleen maar getroll is.

Inmiddels heb ik al je berichten wél gelezen en nogmaals, ik beweer niet dat jij een troll bent. Eerder heb ik je ook sterkte gewenst en aangegeven je eventueel te kunnen helpen met een website, dus ik bedoel het allemaal niet zo negatief als het misschien overkwam. ;)

Ik denk dat ik mag zeggen dat ik Toto wel goed ken, enorm lieve jongen en daardoor hoop ik ook oprecht dat jullie elkaar kunnen steunen.
pi_151718821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:37 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Jammer dat je er zo over dacht, na mijn super lange gedetailleerde verhaal, oprechte interesse en vragen. Snap niet dat je dat dacht, maar goed ik heb dan ook niet echt een 'trol-verhaal' gelezen, alleen de excusses van iemand.
Ja er zijn veel fora, ook die van de mountainbikes die eerder werd beschreven, die ongeveer hetzelfde probleem beschrijven.
Hier op FOK! zijn er helaas af en toe users die "trollen", dus kijk niet vreemd op van iemand die even sceptisch naar jouw verhaal kijkt. We willen hier allemaal het beste voor elkaar. Verder hoop ik dat je hier je verhaal ook kwijt kan en toto kan steunen. Hoe vreselijk kut het ook is.
pi_151719312
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:43 schreef Voszje het volgende:

[..]

Het is niets persoonlijks tegenover jou. Ik heb ook te lang in KLB rondgehangen waar het alleen maar getroll is.

Inmiddels heb ik al je berichten wél gelezen en nogmaals, ik beweer niet dat jij een troll bent. Eerder heb ik je ook sterkte gewenst en aangegeven je eventueel te kunnen helpen met een website, dus ik bedoel het allemaal niet zo negatief als het misschien overkwam. ;)

Ik denk dat ik mag zeggen dat ik Toto wel goed ken, enorm lieve jongen en daardoor hoop ik ook oprecht dat jullie elkaar kunnen steunen.
Ik begrijp je enigsinds wel, maar hopelijk begrijp je ook dat net als jij sceptisch was, ik een beetje verontwaardigd was. Het is vervelend het gevoel te krijgen dat je niet geloofd wordt.
Maar laten we het zitten, ik geloof jij jij gelooft mij, eind goed al goed haha
En zie nu pas dat jij het bent, toen je zei de website te maken had je een andere foto haha

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:45 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Hier op FOK! zijn er helaas af en toe users die "trollen", dus kijk niet vreemd op van iemand die even sceptisch naar jouw verhaal kijkt. We willen hier allemaal het beste voor elkaar. Verder hoop ik dat je hier je verhaal ook kwijt kan en toto kan steunen. Hoe vreselijk kut het ook is.
Ja ik begrijp het wel, maar toch krijg ik er een vervelend gevoel van, dat is toch ook begrijpelijk?
Er zijn meerdere mensen die hun eigen verhaal deden en waarom is mijn verhaal dan ineens verdacht? Omdat het ineens een lang verhaal was?
Maar goed laten we het maar zitten
  woensdag 15 april 2015 @ 20:19:05 #77
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151720154
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:59 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Ik begrijp je enigsinds wel, maar hopelijk begrijp je ook dat net als jij sceptisch was, ik een beetje verontwaardigd was. Het is vervelend het gevoel te krijgen dat je niet geloofd wordt.
Maar laten we het zitten, ik geloof jij jij gelooft mij, eind goed al goed haha
En zie nu pas dat jij het bent, toen je zei de website te maken had je een andere foto haha

Andere UI inderdaad. ;)

Ik begrijp jou ook. Vandaar ook mijn excuses, ik wil niet dat je je rot voelt omdat ik toevallig gewoon een beetje verpest ben door dit forum. ;) Vat het alsjeblieft niet persoonlijk op. Wanneer je de troll verhalen leest, lijkt alles gewoon oprecht en kun je je amper voorstellen dat zoiets verzonnen is (zoals Noorsbloed).

Maar goed, ik geloof jou, jij gelooft mij zoals je aangeeft, en dus laten we het maar beter zo. Het was in ieder geval niet mijn intentie om jou een vervelend gevoel te geven.
pi_151720279
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:19 schreef Voszje het volgende:

[..]

Andere UI inderdaad. ;)

Ik begrijp jou ook. Vandaar ook mijn excuses, ik wil niet dat je je rot voelt omdat ik toevallig gewoon een beetje verpest ben door dit forum. ;) Vat het alsjeblieft niet persoonlijk op. Wanneer je de troll verhalen leest, lijkt alles gewoon oprecht en kun je je amper voorstellen dat zoiets verzonnen is (zoals Noorsbloed).

Maar goed, ik geloof jou, jij gelooft mij zoals je aangeeft, en dus laten we het maar beter zo. Het was in ieder geval niet mijn intentie om jou een vervelend gevoel te geven.
Het is al goed. Noorsbloed bedoelde ik inderdaad maar ik kon alleen zijn excusses vinden.
  woensdag 15 april 2015 @ 20:24:08 #79
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151720367
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:21 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Het is al goed. Noorsbloed bedoelde ik inderdaad maar ik kon alleen zijn excusses vinden.
Mocht je je ooit vervelen, dit was zijn verhaal: R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
pi_151720711
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:24 schreef Voszje het volgende:

[..]

Mocht je je ooit vervelen, dit was zijn verhaal: R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Pff even gauw gelezen en haleluja wat een klootzak. Moet wel zeggen dat nu je weet dat het nep is ga je gelijk vraagtekens bij van alles zetten.
Gelukkig is hij opgehouden !

Edit: Ik moest gelijk denken aan fundraisers enzo, maar mensen waren idd bezig om geld in te zamelen :O Pfff
  woensdag 15 april 2015 @ 20:38:08 #81
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151721070
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:31 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Pff even gauw gelezen en haleluja wat een klootzak. Moet wel zeggen dat nu je weet dat het nep is ga je gelijk vraagtekens bij van alles zetten.
Gelukkig is hij opgehouden !

Edit: Ik moest gelijk denken aan fundraisers enzo, maar mensen waren idd bezig om geld in te zamelen :O Pfff
Inderdaad, enorm ziek!
pi_151721183
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:38 schreef Voszje het volgende:

[..]

Inderdaad, enorm ziek!
Я тебя люблю
  woensdag 15 april 2015 @ 20:41:06 #83
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151721221
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:40 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Я тебя люблю
Я тебя тоже :*
pi_151721294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:41 schreef Voszje het volgende:
Я тебя тоже
:o :@
  woensdag 15 april 2015 @ 20:42:48 #85
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151721330
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:o :@
Hoe gaat het nu met je?
pi_151721354
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:42 schreef Voszje het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met je?
Gaat wel. Vanmiddag toch nog anderhalf uur buiten geweest, maar goed, meevoetballen kan toch niet ;(
  woensdag 15 april 2015 @ 20:44:50 #87
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151721437
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Gaat wel. Vanmiddag toch nog anderhalf uur buiten geweest, maar goed, meevoetballen kan toch niet ;(
Gelukkig heb je toch nog een beetje van het weer kunnen genieten. Ik blijf voor je duimen in ieder geval, zo gauw het kan trappen we ook een balletje. Kom ik even mijn voetbalskills showen. :D
pi_151721538
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:44 schreef Voszje het volgende:

[..]

Gelukkig heb je toch nog een beetje van het weer kunnen genieten. Ik blijf voor je duimen in ieder geval, zo gauw het kan trappen we ook een balletje. Kom ik even mijn voetbalskills showen. :D
:D Ik ben heel benieuwd
pi_151722429
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:45 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Hier op FOK! zijn er helaas af en toe users die "trollen", dus kijk niet vreemd op van iemand die even sceptisch naar jouw verhaal kijkt. We willen hier allemaal het beste voor elkaar. Verder hoop ik dat je hier je verhaal ook kwijt kan en toto kan steunen. Hoe vreselijk kut het ook is.
Wat minder haha en hihi in haar posts zou de geloofwaardigheid in elk geval ten goede komen :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151725320
@Dolfijntje90, mijn verhaal begon begin vorig jaar ergens. Eerst antibioticazalf van de huisarts gekregen. Hielp natuurlijk niks. Inmiddels had ik al gelezen over de operatie en dat de wond opengelaten moest worden e.d. Ook veel ervaringen waarbij het niet goed ging.

In de zomer ging ik weer terug naar de huisarts en kwam het nieuws dat ik naar de chirurg moest. Ik had één zichtbaar uitgangetje. Tijdens de operatie (in augustus) hoorde ik de chirurg zeggen: 'Jeetje, het is een enorm ding!' Dus toen wist ik al dat het niet zo goed was. Hij maakte vier gaatjes waar vanuit hij de gangetjes dichtbrandde.

Ongeveer vijf dagen na de operatie kreeg ik de schrik van mijn leven toen die vier gaatjes ineens twee grote gaten waren geworden. Chirurg ook helemaal verbaasd: 'Dit heb ik nog nóóit gezien!'

In november kwam ik bij een andere arts en die concludeerde dat het niet goed dichtgroeide. Toen ben ik voor de tweede keer geopereerd met dezelfde techniek. De wonden zijn toen gelukkig niet groter geworden, dus ik had toen een wond van 3 centimeter en een van 2 centimeter.

In januari is de bovenste wond dichtgegroeid. Die sprong toen nog een keer open, maar is daarna dichtgebleven. De onderste wond is van bovenaf aan het dichtgroeien, maar er blijft een stukje open. Van de chirurg hoefde ik niet meer terug te komen, maar aangezien het nu zes weken na de laatste controle nog niet dicht is, ga ik volgende week terug naar het ziekenhuis.

Ik mag hopen dat ontharen en misschien wat schoonmaken helpt om dat laatste stukje ook dicht te krijgen... Er lijkt ook geen gaatje/gangetje meer in dat laatste wondje te zitten. Het is gewoon een wondje van 5mm lang en ook zo diep denk ik. Dat is alleen al zes weken zo...
pi_151736862
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:02 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat minder haha en hihi in haar posts zou de geloofwaardigheid in elk geval ten goede komen :+
In mijn verhaal zit geen enkele hihi en haha, en buiten alle serieuze vragen en posts heb ik wel eens gelachen ja omdat ik nieuw ben hier en het nog niet goed deed.
Maar goed denk wat je denken wil
pi_151737027
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
@Dolfijntje90, mijn verhaal begon begin vorig jaar ergens. Eerst antibioticazalf van de huisarts gekregen. Hielp natuurlijk niks. Inmiddels had ik al gelezen over de operatie en dat de wond opengelaten moest worden e.d. Ook veel ervaringen waarbij het niet goed ging.

In de zomer ging ik weer terug naar de huisarts en kwam het nieuws dat ik naar de chirurg moest. Ik had één zichtbaar uitgangetje. Tijdens de operatie (in augustus) hoorde ik de chirurg zeggen: 'Jeetje, het is een enorm ding!' Dus toen wist ik al dat het niet zo goed was. Hij maakte vier gaatjes waar vanuit hij de gangetjes dichtbrandde.

Ongeveer vijf dagen na de operatie kreeg ik de schrik van mijn leven toen die vier gaatjes ineens twee grote gaten waren geworden. Chirurg ook helemaal verbaasd: 'Dit heb ik nog nóóit gezien!'

In november kwam ik bij een andere arts en die concludeerde dat het niet goed dichtgroeide. Toen ben ik voor de tweede keer geopereerd met dezelfde techniek. De wonden zijn toen gelukkig niet groter geworden, dus ik had toen een wond van 3 centimeter en een van 2 centimeter.

In januari is de bovenste wond dichtgegroeid. Die sprong toen nog een keer open, maar is daarna dichtgebleven. De onderste wond is van bovenaf aan het dichtgroeien, maar er blijft een stukje open. Van de chirurg hoefde ik niet meer terug te komen, maar aangezien het nu zes weken na de laatste controle nog niet dicht is, ga ik volgende week terug naar het ziekenhuis.

Ik mag hopen dat ontharen en misschien wat schoonmaken helpt om dat laatste stukje ook dicht te krijgen... Er lijkt ook geen gaatje/gangetje meer in dat laatste wondje te zitten. Het is gewoon een wondje van 5mm lang en ook zo diep denk ik. Dat is alleen al zes weken zo...
Poe vervelend zeg!
Met zo'n klein wondje kan je helaas ook maanden rondgelopen. Dus terug gaan naar het ziekenhuis zou ik zeker doen, om het goed in de gaten te blijven houden. Moet je de wond op een bepaalde manier verzorgen? Spoelen, creme, of zoiets? Ontharen zou ik mee wachten tot het dicht is. Ik lees dat andere mensen juist door scheren bv problemen krijgen.

Heb jij trouwens ooit koorts gehad met je wonden, of na de operaties? Zo ja en hoe hoog?

Toto69 hoe zit dat bij jou?
pi_151739221
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:27 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Poe vervelend zeg!
Met zo'n klein wondje kan je helaas ook maanden rondgelopen. Dus terug gaan naar het ziekenhuis zou ik zeker doen, om het goed in de gaten te blijven houden. Moet je de wond op een bepaalde manier verzorgen? Spoelen, creme, of zoiets? Ontharen zou ik mee wachten tot het dicht is. Ik lees dat andere mensen juist door scheren bv problemen krijgen.

Heb jij trouwens ooit koorts gehad met je wonden, of na de operaties? Zo ja en hoe hoog?

Toto69 hoe zit dat bij jou?
Paar weken geleden wel eens een beetje koorts gehad. Verder weinig.
pi_151739784
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Paar weken geleden wel eens een beetje koorts gehad. Verder weinig.
Hmm oke, ik heb altijd koorts namelijk (38C ongeveer) En artsen zeiden altijd dat het wel logisch was met zo'n grote wond, of na een operatie. Ervoor bij een wond kan het een teken van infectie zijn.
Maar bij mijn laatste operatie opereerde toevallig een andere arts, en die zei dat het niet normaal was om na een operatie koorts te hebben, maar omdat ik dat eigenlijk altijd is, zal het wel iets van mijn lichaam zijn.. Maar ja nu de hele week al 38,5 en ze zeggen dat t pas kritisch wordt als ik erboven kom..
pi_151739875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:51 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Hmm oke, ik heb altijd koorts namelijk (38C ongeveer) En artsen zeiden altijd dat het wel logisch was met zo'n grote wond, of na een operatie. Ervoor bij een wond kan het een teken van infectie zijn.
Maar bij mijn laatste operatie opereerde toevallig een andere arts, en die zei dat het niet normaal was om na een operatie koorts te hebben, maar omdat ik dat eigenlijk altijd is, zal het wel iets van mijn lichaam zijn.. Maar ja nu de hele week al 38,5 en ze zeggen dat t pas kritisch wordt als ik erboven kom..
Da's wel vaag -O- mijn temp is gewoon 36.5 's ochtends en 37.3-5 op de avond. En ik heb 2 grote open wonden.
pi_151739978
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Da's wel vaag -O- mijn temp is gewoon 36.5 's ochtends en 37.3-5 op de avond. En ik heb 2 grote open wonden.
Hmm vreemd.. zeker omdat mijn familie zich daar erg zorgen over maakt elke keer en de artsen het eigenlijk een beetje wegwuiven, of iig niet weten wat ze er mee moeten.
Misschien moet ik er toch wat meer werk van maken. Of bij de internist aangeven, wie weet is het een onderliggend iets..
pi_151739989
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:59 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Hmm vreemd.. zeker omdat mijn familie zich daar erg zorgen over maakt elke keer en de artsen het eigenlijk een beetje wegwuiven, of iig niet weten wat ze er mee moeten.
Misschien moet ik er toch wat meer werk van maken. Of bij de internist aangeven, wie weet is het een onderliggend iets..
38.0 is niet schokkend maar wel 'hoog' als standaard temp
pi_151740045
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

38.0 is niet schokkend maar wel 'hoog' als standaard temp
Klopt weet ik, daarom zeggen ze ook dat als het boven de 38,5 komt dat ik dan idd moet bellen.
Maar ik zit rond de 38, maar de afgelopen dagen tussen 38 en 38.5 en dat vind ik wel hoog maar ja
  donderdag 16 april 2015 @ 13:09:17 #99
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151740217
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:02 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Klopt weet ik, daarom zeggen ze ook dat als het boven de 38,5 komt dat ik dan idd moet bellen.
Maar ik zit rond de 38, maar de afgelopen dagen tussen 38 en 38.5 en dat vind ik wel hoog maar ja
Hoe voel je je met deze temperaturen? Net als dat je de griep hebt of voelt het anders?
pi_151740244
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:09 schreef Voszje het volgende:

[..]

Hoe voel je je met deze temperaturen? Net als dat je de griep hebt of voelt het anders?
Persoonlijk voel ik het altijd wel meteen, toen ik laatst 38.4 had voelde ik me echt ziek door die koorts :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151740305
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:09 schreef Voszje het volgende:

[..]

Hoe voel je je met deze temperaturen? Net als dat je de griep hebt of voelt het anders?
Dat varieert ook heel erg, waardoor het voor mij ook erg verwarrend is.
Mijn vriend verwoordde het t mooist, hij was laatst ziek en had een verhoging van 37,5 ongeveer, en hij voelde zich erg lamlendig en kwam zijn bed niet uit.
Terwijl ik met 38 of hoger me af en toe prima voel. Het is wel zo dat als ik me inspan, boodschappen ga doen of ga koken bijvoorbeeld, ik me erna wel heel erg moe voel. Dat heb ik ook na het eten bijvoorbeeld, omdat mijn lichaam dan energie kwijt is aan het verwerken enzo.
Maar soms kan ik ook uit bed stappen en me erg grieperig kan voelen en dan weet ik al gelijk dat mijn temperatuur hoog is..

Edit: Paar weken geleden voor de operatie ging hij een keer wel naar 38.7 en toen voelde ik me inderdaad ook erug kut
  donderdag 16 april 2015 @ 13:12:28 #102
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151740308
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Persoonlijk voel ik het altijd wel meteen, toen ik laatst 38.4 had voelde ik me echt ziek door die koorts :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:7

Ik heb niet zo snel koorts, ook al voel ik me echt beroerd. Zelfs toen mijn blindedarm vol zat met ontlasting en op knappen stond, kwam ik niet verder dan 38. Best wel vreemd dat je koorts móet hebben, anders kan het onmogelijk een ontsteking zijn. :?
pi_151740380
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:12 schreef Voszje het volgende:

[..]

:7

Ik heb niet zo snel koorts, ook al voel ik me echt beroerd. Zelfs toen mijn blindedarm vol zat met ontlasting en op knappen stond, kwam ik niet verder dan 38. Best wel vreemd dat je koorts móet hebben, anders kan het onmogelijk een ontsteking zijn. :?
Da's wel vreemd ja: {
pi_151740402
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:12 schreef Voszje het volgende:

[..]

:7

Ik heb niet zo snel koorts, ook al voel ik me echt beroerd. Zelfs toen mijn blindedarm vol zat met ontlasting en op knappen stond, kwam ik niet verder dan 38. Best wel vreemd dat je koorts móet hebben, anders kan het onmogelijk een ontsteking zijn. :?
Oh dat bedoelde ik niet, maar bedoelde meer dat het een symptoom is die er dan bij komt.
Meestal als je koorts heb, is er ergens in het lichaam iets mis of een ontsteking zeg maar.
Maar bij mij geld dat dus niet altijd. En ik kan het ook wel ergens begrijpen dat als je lichaam probeert te werken aan zo een grote wond dat hij daar wat moeite mee heeft dus met koorts reageerd.
Of zeg ik nu iets heel raars
  donderdag 16 april 2015 @ 13:20:12 #105
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151740542
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:15 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Oh dat bedoelde ik niet, maar bedoelde meer dat het een symptoom is die er dan bij komt.
Meestal als je koorts heb, is er ergens in het lichaam iets mis of een ontsteking zeg maar.
Maar bij mij geld dat dus niet altijd. En ik kan het ook wel ergens begrijpen dat als je lichaam probeert te werken aan zo een grote wond dat hij daar wat moeite mee heeft dus met koorts reageerd.
Of zeg ik nu iets heel raars
Ik doelde ook niet op jou, ik doelde op de artsen in mijn situatie. ;) Ik voelde me al dagen niet goed, maar ik had geen koorts, dus het zou allemaal wel meevallen. Uiteindelijk bleek het dus allemaal niet goed te zijn.

Hebben ze je overigens wel eens getest op B12? Dit zal niet de koorts verklaren, maar wellicht wel de vermoeidheid. Wanneer je wonden uit zichzelf niet kunnen genezen en de ontsteking blijft, dan kan ik me inderdaad voorstellen dat de koorts ook aanhoudt. Ieder lichaam zal anders reageren, maar voor mij klinkt het wel raar dat ze het wegwuiven in jouw situatie.
  donderdag 16 april 2015 @ 13:20:56 #106
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151740565
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik doelde ook niet op jou, ik doelde op de artsen in mijn situatie. ;) Ik voelde me al dagen niet goed, maar ik had geen koorts, dus het zou allemaal wel meevallen. Uiteindelijk bleek het dus allemaal niet goed te zijn.
Dat was bij mijn vriend ook geloof ik, toen zijn blindedarm eruit moest.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 16 april 2015 @ 13:23:17 #107
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151740640
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat was bij mijn vriend ook geloof ik, toen zijn blindedarm eruit moest.
Hm, vreemd. Als het dan al vaker voorkomt, dan zou je toch zeggen dat ze toch die optie openhouden dat het wél ene blindedarmontsteking kan zijn. Al snap ik echter ook dat ze mensen met alleen buikpijn niet direct doorsturen.
pi_151740771
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik doelde ook niet op jou, ik doelde op de artsen in mijn situatie. ;) Ik voelde me al dagen niet goed, maar ik had geen koorts, dus het zou allemaal wel meevallen. Uiteindelijk bleek het dus allemaal niet goed te zijn.

Hebben ze je overigens wel eens getest op B12? Dit zal niet de koorts verklaren, maar wellicht wel de vermoeidheid. Wanneer je wonden uit zichzelf niet kunnen genezen en de ontsteking blijft, dan kan ik me inderdaad voorstellen dat de koorts ook aanhoudt. Ieder lichaam zal anders reageren, maar voor mij klinkt het wel raar dat ze het wegwuiven in jouw situatie.
Oh zo omdat ik erboven ook al een verband trok met koorts en infectie.
Maar pfoe zeg dat is niet best, dat je dan zo weggewuift wordt.. zo van ach zal wel niets zijn. Soms moet je echt goed in je schoenen staan hoor!! Ik heb dat in het begin heel erg gehad, kwam ik weer op de EHBO, zeiden ze van ooh antibiotica kuur en dan zal het wel beter gaan, ik zo heb je mijn dossier gelezen.. ik wil geen antibiotica kuur, dat helpt niet, ja maar mevrouw, ik zo nee lees mijn dossier maar. Komen ze daarna kruipend terug oh nee sorry! Maar goed

Uhm mijn bloed is wel vaker onderzocht, maar weet niet of ze ook specifiek daar naar gekeken hebben, ze hebben toen wel een keer vitamine D te kort opgemerkt. Ook heel vaak op bloedarmoede enzo getest maar komt elke keer negatief eruit. Dus misschien is dit iets. Zal het zeker onthouden voor bij de internist! Dank je voor je tip.
Ja op een gegeven moment ga je zelf overal verklaringen voor geven.. Zo veel operaties, zoveel elende, ja het lichaam zal wel moe zijn.. en zal dan wel met koorts reageren. En inderdaad ieders lichaam reageert anders
  donderdag 16 april 2015 @ 13:29:13 #109
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151740777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:23 schreef Voszje het volgende:

[..]

Hm, vreemd. Als het dan al vaker voorkomt, dan zou je toch zeggen dat ze toch die optie openhouden dat het wél ene blindedarmontsteking kan zijn. Al snap ik echter ook dat ze mensen met alleen buikpijn niet direct doorsturen.
Ook mijn gedachte inderdaad. Beter iets te voorzichtig zijn dan ernstige gevolge riskeren...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151740838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zo'n chirurg in opleiding zei een keer tegen mij: 'Wij zien dit probleem hier heel vaak voorbij komen.' En dan denk ik: als zoveel mensen er last van hebben, waarom weten ze dan nog steeds niet de beste behandelmethode en hoe het daarna te verzorgen? Zelfs tussen artsen in hetzelfde ziekenhuis...

Omdat het lichaam een levende fabriek is waarbij de miljarden cellen elk een eigen wil hebben, en we simpelweg niet ver genoeg zijn om alle problemen die daaruit voortkomen te voorkomen en/of genezen.

Het is makkelijk om het als laksheid te zien, maar dit soort problemen zijn voor medisch personeel bijna net zo vervelend als voor de patiënt. Het hele doel van je werk, de reden waarom artsen 15+jaar studeren is om mensen een zo goed en gezond mogelijk leven te geven. Als dan een háártje nota bene een wond veroorzaakt die je met de beste wil in de wereld niet dicht krijgt, is dat een bijna onoplosbare puzzel die heel hard frustreert.

We weten het gewoon niet. Simpel as that. Het is een hele oneerlijke aandoening, en de behandeling is voornamelijk symptomatisch, en dat is voor werkelijk iedereen kut.
  donderdag 16 april 2015 @ 14:03:15 #111
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151741653
Het lijkt zoiets onbenulligs... Kan me heel goed voorstellen dat dit voor artsen ook super frustrerend is.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 16 april 2015 @ 14:25:38 #112
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151742209
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:23 schreef Voszje het volgende:

[..]

Hm, vreemd. Als het dan al vaker voorkomt, dan zou je toch zeggen dat ze toch die optie openhouden dat het wél ene blindedarmontsteking kan zijn. Al snap ik echter ook dat ze mensen met alleen buikpijn niet direct doorsturen.
Liever 'n keer teveel doorgestuurd dan 'n gesprongen blinde darm vind ik dan...urineweginfectie/blaasontsteking kan ook vreselijk pijn doen en lijkt me alleen maar goed dat ze ff goed kijken of het idd dat is (bijvoorbeeld) en niet de blinde darm.
Hallon!
  donderdag 16 april 2015 @ 15:30:15 #113
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151744127
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:25 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Liever 'n keer teveel doorgestuurd dan 'n gesprongen blinde darm vind ik dan...urineweginfectie/blaasontsteking kan ook vreselijk pijn doen en lijkt me alleen maar goed dat ze ff goed kijken of het idd dat is (bijvoorbeeld) en niet de blinde darm.
Eens. Bij mij dacht de huisarts inderdaad ook aan een blaasontsteking.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:02:31 #114
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151744986
Dat lijkt me toch heel anders voelen en ook op een andere plek?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 16 april 2015 @ 16:19:09 #115
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151745430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:02 schreef Isegrim het volgende:
Dat lijkt me toch heel anders voelen en ook op een andere plek?
Mijn hele buik was pijnlijk. Het begon eigenlijk gewoon met een vreemde ontlasting en geen eetlust. Waarschijnlijk heeft die vreemde ontlasting er niet eens mee te maken gehad, aangezien ik erachter ben dat ik gewoon lastige darmen heb. Maar, het was dus wel de reden voor mijn eerste bezoek aan de huisarts. :) Ze kon niks vinden, bloedprikken en alles. Geen ontstekingswaarden, dus waarschijnlijk een griepje. Na twee dagen toch terug, want de pijn en steken bleven. Toen dacht de huisarts aan een blaasontsteking waarbij de ontsteking wellicht hoger was gaan zitten.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:54:27 #116
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151746454
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:19 schreef Voszje het volgende:

[..]

Mijn hele buik was pijnlijk. Het begon eigenlijk gewoon met een vreemde ontlasting en geen eetlust. Waarschijnlijk heeft die vreemde ontlasting er niet eens mee te maken gehad, aangezien ik erachter ben dat ik gewoon lastige darmen heb. Maar, het was dus wel de reden voor mijn eerste bezoek aan de huisarts. :) Ze kon niks vinden, bloedprikken en alles. Geen ontstekingswaarden, dus waarschijnlijk een griepje. Na twee dagen toch terug, want de pijn en steken bleven. Toen dacht de huisarts aan een blaasontsteking waarbij de ontsteking wellicht hoger was gaan zitten.
Ik dacht altijd dat blinde darm heel specifiek te pinpointen was door op een bepaalde plek druk uit te oefenen.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151746467
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat blinde darm heel specifiek te pinpointen was door op een bepaalde plek druk uit te oefenen.
Onderbuik rechts, vastpakken voor een paar seconden en dan loslaten.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:56:26 #118
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151746513
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat blinde darm heel specifiek te pinpointen was door op een bepaalde plek druk uit te oefenen.
Ook daar deed het pijn inderdaad, maar aangezien ik geen koorts had en geen ontstekingswaarden, dacht de huisarts daar niet direct aan. Toch heeft ze me wel naar het ziekenhuis gestuurd voor een echo, ook daar wisten ze het nog niet 100% zeker, de blindedarm was wel dik, maar toch eerst nog even naar de EHBO. Daar kwam de koorts pas en zei de chirurg dat ze me dezelfde avond nog zouden opereren.

Daar ging mijn leuke geplande avond, geen balletvoorstelling van Het Zwanenmeer. ;(
pi_151747138
Ik had bij blindedarmontsteking geen ontstekingswaarden en temperatuur van 37,5. Toch geopereerd gelukkig, want was flink ontstoken.

Maar om terug te komen op je vraag Dolfijntje... Ik heb vaak periodes met verhoging, maar dat had ik voor deze operaties ook. Ik heb in ieder geval niet continu verhoging.
pi_151747789
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik had bij blindedarmontsteking geen ontstekingswaarden en temperatuur van 37,5. Toch geopereerd gelukkig, want was flink ontstoken.

Maar om terug te komen op je vraag Dolfijntje... Ik heb vaak periodes met verhoging, maar dat had ik voor deze operaties ook. Ik heb in ieder geval niet continu verhoging.
Ook nog eens een blindedarmontsteking! Pfoe..

Oke bedankt, hmmmm
pi_151748106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Onderbuik rechts, vastpakken voor een paar seconden en dan loslaten.
Nee. Is niet specifiek genoeg.
pi_151764202
Hoe is ie deze morgen toto.
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:02:52 #123
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151764248
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:02 schreef Isegrim het volgende:
Dat lijkt me toch heel anders voelen en ook op een andere plek?
Geen persoonlijke ervaring mee maar 'n vriendin van me heeft regelmatig blaasontsteking en ja je kan ontzettende buikpijn hebben die echt lijkt op blindedarmonsteking.
Hallon!
pi_151773257
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:58 schreef ekmef123 het volgende:
Hoe is ie deze morgen toto.
Gaat wel, zo weer naar 't hospitaal
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 17 april 2015 @ 14:16:52 #125
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151773343
Hopelijk komt daar iets positiefs uit..
pi_151773380
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:16 schreef qltel het volgende:
Hopelijk komt daar iets positiefs uit..
Welnee, gewoon wondpoli, even 1 minuutje kijken en wild vlees aanstippen en that's it. Woensdag al naar chirurgie gebeld voor 'n afspraak, zouden terugbellen; guess what, niet teruggebeld, dus daar óók maar weer achteraan straks.
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:29:17 #127
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151773762
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Welnee, gewoon wondpoli, even 1 minuutje kijken en wild vlees aanstippen en that's it. Woensdag al naar chirurgie gebeld voor 'n afspraak, zouden terugbellen; guess what, niet teruggebeld, dus daar óók maar weer achteraan straks.
Sterkte, мой милый друг! :*
pi_151774381
:o Net gehoord dat ik een fors te laag ijzergehalte heb en een te hoog aantal trombocyten (en dat dit laatste al bij meer bloeduitslagen het geval was :X ). Zou dat iets met wondgenezing te maken kunnen hebben?
pi_151774734
Hebben ze al bloed geprikt Toto?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_151777807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:29 schreef Voszje het volgende:

[..]

Sterkte, мой милый друг! :*
:*
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
:o Net gehoord dat ik een fors te laag ijzergehalte heb en een te hoog aantal trombocyten (en dat dit laatste al bij meer bloeduitslagen het geval was :X ). Zou dat iets met wondgenezing te maken kunnen hebben?
Zou kunnen... denk ik. :X
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:09 schreef roos85 het volgende:
Hebben ze al bloed geprikt Toto?
Nog niet, ga 't maandag eens vragen bij de chirurg, lijkt me verstandig.

Heb dus een afspraak geregeld bij de chirurg voor maandagochtend. Donderdagmiddag weer naar de wondpoli. De holte (die dus op de MRI zichtbaar was etc.) is wel kleiner geworden beweerden ze. Met de kop van een wattenstaafje konden ze de bodem raken, dieper was het niet meer. De bovenste wond ging ook goed. Ze waren momenteel tevreden.

Vanaf volgende week willen ze mogelijk met corticosteroïden gaan beginnen. Dan krijg ik als dat doorgaat ook thuiszorg, want de eerste week moet er dan 2-maal daags in de wonden gedruppeld worden, en ook echt in die holte. Secuur werk dus.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 april 2015 @ 17:42:48 #131
22592 crew  Ole
pi_151778578
Hoe kunnen ze nou geen bloed geprikt hebben? Raar..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151778587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:42 schreef Ole het volgende:
Hoe kunnen ze nou geen bloed geprikt hebben? Raar..
Vind ik ook. Zeker na al die opnames.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 april 2015 @ 17:45:08 #133
22592 crew  Ole
pi_151778619
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vind ik ook. Zeker na al die opnames.
deden ze bij mij sowieso.
Straks heb je suiker of zo (hoop het niet voor je ) of iets waardoor het niet vreemd is dat een wond niet geneest
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151778629
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:45 schreef Ole het volgende:

[..]

deden ze bij mij sowieso.
Straks heb je suiker of zo (hoop het niet voor je ) of iets waardoor het niet vreemd is dat een wond niet geneest
Klopt. Suiker is wel geprikt trouwens, 3 jaar geleden, daar niet van, was prima.
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:47:16 #135
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151778678
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klopt. Suiker is wel geprikt trouwens, 3 jaar geleden, daar niet van, was prima.
3 jaar is wel lang.. Kan een hoop gebeuren. Zou het toch eens laten testen. Kan gewoon bij de huisarts
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151778685
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

3 jaar is wel lang.. Kan een hoop gebeuren. Zou het toch eens laten testen. Kan gewoon bij de huisarts
^O^
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:03:41 #137
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151778986
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^
Heb dat vorig jaar ook eens gedaan. Stond met 5 minuten weer buiten (en het goede nieuws dat mijn suikergehalte op orde was :) )
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151781718
Ben ik even weg, moet ik vijf(!) topics bijlezen! Maar wat moet dat moet.
Wat een klotenieuws heb je gekregen, toto. Ik hoop dat het, ondanks dat het een vervelende prognose is, toch iets rust in de tent geeft. En je kan je altijd nog gaan verdiepen in het katholicisme, er zijn een aantal "inspirerende" martelaars met open wonden (en altijd blijmoedig, een steun voor hun omgeving, omringd door bloemengeur en uiteindelijk dus heilig).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_151781984
Welkom Dolfijn en kut dat het jou overkomen en zich fijn dat Toot's topic niet wordt geclaimd door mensen die er geen bal van snappen ene er geen reet (sorry Toot :* ) mee te maken hebben :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_151782376
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:12 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:*

[..]

Zou kunnen... denk ik. :X

[..]

Nog niet, ga 't maandag eens vragen bij de chirurg, lijkt me verstandig.

Heb dus een afspraak geregeld bij de chirurg voor maandagochtend. Donderdagmiddag weer naar de wondpoli. De holte (die dus op de MRI zichtbaar was etc.) is wel kleiner geworden beweerden ze. Met de kop van een wattenstaafje konden ze de bodem raken, dieper was het niet meer. De bovenste wond ging ook goed. Ze waren momenteel tevreden.

Vanaf volgende week willen ze mogelijk met corticosteroïden gaan beginnen. Dan krijg ik als dat doorgaat ook thuiszorg, want de eerste week moet er dan 2-maal daags in de wonden gedruppeld worden, en ook echt in die holte. Secuur werk dus.
Ik vind dat wel positief klinken toot! Ze laten je beslist niet aan je lot over en corticosteroïden helpen vaak heel goed bij hardnekkig gerotzooi waar je eigen lichaam maar niet van opknapt.
pi_151782401
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb dat vorig jaar ook eens gedaan. Stond met 5 minuten weer buiten (en het goede nieuws dat mijn suikergehalte op orde was :) )
^O^
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:35 schreef sigme het volgende:
Ben ik even weg, moet ik vijf(!) topics bijlezen! Maar wat moet dat moet.
Wat een klotenieuws heb je gekregen, toto. Ik hoop dat het, ondanks dat het een vervelende prognose is, toch iets rust in de tent geeft. En je kan je altijd nog gaan verdiepen in het katholicisme, er zijn een aantal "inspirerende" martelaars met open wonden (en altijd blijmoedig, een steun voor hun omgeving, omringd door bloemengeur en uiteindelijk dus heilig).
:D
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Welkom Dolfijn en kut dat het jou overkomen en zich fijn dat Toot's topic niet wordt geclaimd door mensen die er geen bal van snappen ene er geen reet (sorry Toot :* ) mee te maken hebben :*
:*
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:54 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik vind dat wel positief klinken toot! Ze laten je beslist niet aan je lot over en corticosteroïden helpen vaak heel goed bij hardnekkig gerotzooi waar je eigen lichaam maar niet van opknapt.
Ja, het is positief. Maar dat kan met een week weer anders zijn, koffiedik kijken, dus ik blijf maar gewoon neutraal. :)
Maar dat is zo, ze doen hun best.
pi_151784719
Ik vind je nog steeds uiterst stoer en vergeet niet: het slechtste nieuws maar met jouw positieve instelling ondanks alles kan het nog wel eens anders (beter) aflopen, toch? Ik blijf het net zo hard hopen als de rest van betrokken fok!kers(en de rest van de wereld)
En zo fijn (nou ja, fijn is een raar woord in deze "fijn" dat je nog een extra lotgenoot hier hebt die uit ervaring weet wat je door moet maken .
:* :* O+ en zo voor iedereen die dit gekut moet doorstaan. Wat een "simpel" ingegroeid haar niet kan veroorzaken :X

[ Bericht 6% gewijzigd door knoblaucha6 op 17-04-2015 21:07:16 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_151789045
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik vind je nog steeds uiterst stoer en vergeet niet: het slechtste nieuws maar met jouw positieve instelling ondanks alles kan het nog wel eens anders (beter) aflopen, toch? Ik blijf het net zo hard hopen als de rest van betrokken fok!kers(en de rest van de wereld)
En zo fijn (nou ja, fijn is een raar woord in deze "fijn" dat je nog een extra lotgenoot hier hebt die uit ervaring weet wat je door moet maken .
:* :* O+ en zo voor iedereen die dit gekut moet doorstaan. Wat een "simpel" ingegroeid haar niet kan veroorzaken :X
:*
pi_151789062
M'n reet ziet er momenteel wel freaky uit trouwens door dat aanstippen van het wild vlees, die wonden worden daardoor helemaal 'grijs/zwart' :X
pi_151789144
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:34 schreef Toto69 het volgende:
M'n reet ziet er momenteel wel freaky uit trouwens door dat aanstippen van het wild vlees, die wonden worden daardoor helemaal 'grijs/zwart' :X
kun je op zoek naar een mooie rol in een horrorfilm ;)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_151789553
ach je moet het zo zien toto die variant had je nog niet gehad dus die is nu ook geweest.
Weer een stap dichter bij genezing dus (eerst moet jij schijnbaar alle gekke varianten van wonden hebben meegemaakt).
pi_151789796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:34 schreef Toto69 het volgende:
M'n reet ziet er momenteel wel freaky uit trouwens door dat aanstippen van het wild vlees, die wonden worden daardoor helemaal 'grijs/zwart' :X
Heu, de gemiddelde ende normale mensch kijkt nou niet bepaald in eerste instantie naar je reet hoor ;)
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:30:52 #148
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151790975
Wij wel! :Y De meeste mensen in dit topic hebben een bovenmatige interesse in Toto zijn reet. :Y
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151792945
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:30 schreef Isegrim het volgende:
Wij wel! :Y De meeste mensen in dit topic hebben een bovenmatige interesse in Toto zijn reet. :Y
:D
26 topics over 1 19-jarig kontje
pi_151792964
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:38 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

:D
26 topics over 1 19-jarig kontje
_O-
pi_151794625
:W
pi_151797954
Gisteren 'prachtig', vandaag weer uitspuitend pus ^O^
En zo kansloos veranderend is het dus
pi_151801363
pfff mooi kut.
pi_151801419
Ach ja, maar even 4-5 km gelopen in 't zonnetje
pi_151801570
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach ja, maar even 4-5 km gelopen in 't zonnetje
^O^
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:51:59 #156
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151801735
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach ja, maar even 4-5 km gelopen in 't zonnetje
Goed bezig *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 18 april 2015 @ 16:00:04 #157
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151801877
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach ja, maar even 4-5 km gelopen in 't zonnetje
Yay! ^O^
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:33:46 #158
274310 agenda
altijd vol!
pi_151804990
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach ja, maar even 4-5 km gelopen in 't zonnetje
Ik vind het knap dat je het positief blijft toppie ^O^
pi_151805037
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach ja, maar even 4-5 km gelopen in 't zonnetje
Zoooo! :o *)
pi_151820238
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
  Spellchecker zondag 19 april 2015 @ 11:56:01 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151820270
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
It's in the pocket in every way! ^O^
  zondag 19 april 2015 @ 12:00:12 #162
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_151820342
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
goed gedaan! ^O^
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_151824870
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_151824927
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
Toppie ^O^
pi_151825162
Goed bezig Toto ^O^
Ben je nog bij Historisch Festival wezen kijken toevallig? :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 april 2015 @ 15:05:59 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151825206
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
Goed gedaan! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151825218
^O^
pi_151825222
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 15:04 schreef Sylvana het volgende:
Goed bezig Toto ^O^
Ben je nog bij Historisch Festival wezen kijken toevallig? :)
Ja, gistermiddag even :P
pi_151825276
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, gistermiddag even :P
Gaaf hè? 8-)
Ik ben 2 jaar geleden geweest, best indrukwekkend :D
pi_151825287
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 15:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gaaf hè? 8-)
Ik ben 2 jaar geleden geweest, best indrukwekkend :D
Vond er geen zak aan :@ maar een vriend wilde met z'n hond even heen dus ja :P
pi_151825314
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 15:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vond er geen zak aan :@ maar een vriend wilde met z'n hond even heen dus ja :P
Haha oké :P
  zondag 19 april 2015 @ 16:21:42 #172
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151828343
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
Toch gefeliciteerd! :)
pi_151828497
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

Toch gefeliciteerd! :)
thanks ;)
pi_151828543
*O* Aan alles waar je voldoening uit haalt heb je wel degelijk wat ^O^
Waar het stinkt is het warm.
  zondag 19 april 2015 @ 16:37:19 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151828866
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
*O*
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 19 april 2015 @ 16:40:57 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151828955
Als het een beetje gaat, kom je lekker een weekje hier :). Ik verzorg je wel en de zeelucht doet iedereen goed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151829134
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
^O^ Goed bezig!!
pi_151829143
quote:
17s.gif Op zondag 19 april 2015 16:40 schreef Samzz het volgende:
Als het een beetje gaat, kom je lekker een weekje hier :). Ik verzorg je wel en de zeelucht doet iedereen goed.
Deal :)
  zondag 19 april 2015 @ 16:47:50 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151829159
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Deal :)
:*.

Goed van je cursus O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151829160
quote:
17s.gif Op zondag 19 april 2015 16:40 schreef Samzz het volgende:
Als het een beetje gaat, kom je lekker een weekje hier :). Ik verzorg je wel en de zeelucht doet iedereen goed.
O+ nog even en Toot is de meest gewilde logeergast ever ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_151829215
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

O+ nog even en Toot is de meest gewilde logeergast ever ^O^
Dat is ie nu toch al ;) Ideale gast volgens mij! Als ie nou ook nog van honden houdt kan hij bij mij helemaal nooit meer stuk.
  zondag 19 april 2015 @ 16:49:26 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151829218
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

O+ nog even en Toot is de meest gewilde logeergast ever ^O^
Ik gun hem een weekje weg. En ik woon aan het strand, dus O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151829242
Het is dan ook een scheet 8-)
Waar het stinkt is het warm.
pi_151829272
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
Goed zo :*
pi_151829307
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

:*.

Goed van je cursus O+.
:*
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

O+ nog even en Toot is de meest gewilde logeergast ever ^O^
:D
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 16:49 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Dat is ie nu toch al ;) Ideale gast volgens mij! Als ie nou ook nog van honden houdt kan hij bij mij helemaal nooit meer stuk.
Ik kan wel goed met honden overweg ja :P
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het is dan ook een scheet 8-)
:D
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 16:51 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Goed zo :*
:*
pi_151829407
Volgens mij zijn er veel mannen met perfecte kontjes jaloers op zo veel vrouwelijke aandacht toot O-) en jij maar denken dat het een afknapper zou zijn :D
pi_151829489
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:54 schreef _Joy_ het volgende:
Volgens mij zijn er veel mannen met perfecte kontjes jaloers op zo veel vrouwelijke aandacht toot O-) en jij maar denken dat het een afknapper zou zijn :D
Nou, ik zou toch liever vrouwelijke aandacht hebben om andere redenen :+ ben liever niet zielig of zo in elk geval :D
pi_151829571
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou, ik zou toch liever vrouwelijke aandacht hebben om andere redenen :+ ben liever niet zielig of zo in elk geval :D
Ik vind je ook niet zielig overkomen, altijd heel sympathiek en positief.
pi_151829604
Nou is het wel zo dat ik zijn moeder( haast zijn oma :P) had kunnen zijn maar als ik de keuze zou hebben tussen een vent met een hele reet maar die knap arrogant en irritant is of een lieverd met een half gesloopte reet maar een leuk karakter dan wist ik het wel *O*
En nee, ik heb geen lelijke dochter die ik probeer te koppelen _O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_151829672
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 16:59 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik vind je ook niet zielig overkomen, altijd heel sympathiek en positief.
Gelukkig maar :D
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou is het wel zo dat ik zijn moeder( haast zijn oma :P) had kunnen zijn maar als ik de keuze zou hebben tussen een vent met een hele reet maar die knap arrogant en irritant is of een lieverd met een half gesloopte reet maar een leuk karakter dan wist ik het wel *O*
En nee, ik heb geen lelijke dochter die ik probeer te koppelen _O-
:D
Mja, uiterlijk vind ik sowieso niet het belangrijkst. Ik ben zelf ook maar gemiddeld, dus het zou wel heel hypocriet zijn om dan extreem veel naar uiterlijk te kijken :+
pi_151829735
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou is het wel zo dat ik zijn moeder( haast zijn oma :P) had kunnen zijn maar als ik de keuze zou hebben tussen een vent met een hele reet maar die knap arrogant en irritant is of een lieverd met een half gesloopte reet maar een leuk karakter dan wist ik het wel *O*
En nee, ik heb geen lelijke dochter die ik probeer te koppelen _O-
Ja zo denk ik er ook over :) en ik had ook z'n moeder kunnen zijn als ik er heel vroeg bij was :@
pi_151829766
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:02 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ja zo denk ik er ook over :) en ik had ook z'n moeder kunnen zijn als ik er heel vroeg bij was :@
Ik dacht dat jij 25 of zo was joh.
pi_151829797
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2015 17:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij 25 of zo was joh.
Was ik ook! 16 jaar geleden :+
  zondag 19 april 2015 @ 17:05:20 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151829840
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:54 schreef _Joy_ het volgende:
Volgens mij zijn er veel mannen met perfecte kontjes jaloers op zo veel vrouwelijke aandacht toot O-) en jij maar denken dat het een afknapper zou zijn :D
Ik denk dat mannen met perfecte kontjes op andersoortige aandacht hopen :@. No offence, Toot O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151829921
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou, ik zou toch liever vrouwelijke aandacht hebben om andere redenen :+ ben liever niet zielig of zo in elk geval :D
En m'n aandacht dan? ;(
pi_151829995
Nou, ben jij mooi blij dat ik die lelijke dochter niet heb, anders had je mij als schoonmoeder gehad :+
Zonder gein: het is geen sinecure allemaal en dat je hier je ei kwijt kunt is behalve prettig ook nuttig. Daar waar je leeftijdsgenoten genieten en soms lekker de beest uithangen zit jij grotendeels aan huis gekluisterd. Dat is na 3 jaar voor jou, voor je ouders ontzettend klote maar voor iedereen die met je meeleeft, ook wildvreemden ook steeds weer hopen op beter nieuws (en dat gaat ook op voor je lotgenoten hier) dus ja, ik vind het zo shit voor je en zelfs meneer Knob vraagt serieus altijd naar je (en da's best een harde) O+
We kunnen er als betrokken meele(v)(z)ers niks aan veranderen dat het zo gaat als het gaat maar ik vind het persoonlijk hartverwarmend dat je een schare fans hier achter je hebt staan die het je allemaal zo veel beter gunnen.
Het ontroerd me serieus. :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_151830027
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:04 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Was ik ook! 16 jaar geleden :+
Jij jonkie :P
Waar het stinkt is het warm.
pi_151830072
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou, ben jij mooi blij dat ik die lelijke dochter niet heb, anders had je mij als schoonmoeder gehad :+
Zonder gein: het is geen sinecure allemaal en dat je hier je ei kwijt kunt is behalve prettig ook nuttig. Daar waar je leeftijdsgenoten genieten en soms lekker de beest uithangen zit jij grotendeels aan huis gekluisterd. Dat is na 3 jaar voor jou, voor je ouders ontzettend klote maar voor iedereen die met je meeleeft, ook wildvreemden ook steeds weer hopen op beter nieuws (en dat gaat ook op voor je lotgenoten hier) dus ja, ik vind het zo shit voor je en zelfs meneer Knob vraagt serieus altijd naar je (en da's best een harde) O+
We kunnen er als betrokken meele(v)(z)ers niks aan veranderen dat het zo gaat als het gaat maar ik vind het persoonlijk hartverwarmend dat je een schare fans hier achter je hebt staan die het je allemaal zo veel beter gunnen.
Het ontroerd me serieus. :*
Mijn moeder weet ook hiervan. Ze werkt zelf op de OK en ze wist meteen wat ik bedoelde toen ik over een gaatje bij een bilnaad had. :+
Ze vindt het compleet achterlijk dat het zo is gegaan, en zelf vraagt ze ook regelmatig hoe het gaat. :)
pi_151830142
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

Mijn moeder weet ook hiervan. Ze werkt zelf op de OK en ze wist meteen wat ik bedoelde toen ik over een gaatje bij een bilnaad had. :+
Ze vindt het compleet achterlijk dat het zo is gegaan, en zelf vraagt ze ook regelmatig hoe het gaat. :)
Ja maar jij bent ook één van de ueberliefste betrokkene en dat meen ik :*
Waar het stinkt is het warm.
  zondag 19 april 2015 @ 17:14:17 #200
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151830173
De steun hier is sowieso ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151830559
quote:
17s.gif Op zondag 19 april 2015 17:14 schreef Samzz het volgende:
De steun hier is sowieso ^O^.
Precies en terecht. Maar die steun is er voor Toot en ook ongemerkt en ongezegd voor veel mensen hier op FOK! en elders want het is makkelijker (vind ik dan persoonlijk) iemand die je niet kent proberen te steunen op een forum met zo'n aandoening als Toto heeft dan iemand met kanker of een hartafwijking, je wil wel maar de juiste woorden vindt je niet. Ik ken niemand in mijn kring met wat Toto heeft maar wel veel mensen met kanker én met ernstige hartafwijkingen maar die staan dicht bij je dus daar kun je weinig verkeerd zeggen, daarom is het zo raar ergens dat we onbewust verschil maken op een forum in wat iemand heeft want het raakt ons maar de juiste woorden vinden is verdomd lastig en daar ben ik zelf ook schuldig aan, aan de juiste woorden vinden voor anderen.
Daarom is dit topic ook zo mooi, het is een begin om naar de juiste woorden zoeken want hier kun je nog geinen hoewel het ook bepaald om iets ernstigs gaat maar het geinen wel gewoon kan en Toto dat ook leuk vindt. We blijven mensen die steeds de juiste balans zoeken en dat is soms best lastig.
Waar het stinkt is het warm.
pi_151830732
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:26 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Precies en terecht. Maar die steun is er voor Toot en ook ongemerkt en ongezegd voor veel mensen hier op FOK! en elders want het is makkelijker (vind ik dan persoonlijk) iemand die je niet kent proberen te steunen op een forum met zo'n aandoening als Toto heeft dan iemand met kanker of een hartafwijking, je wil wel maar de juiste woorden vindt je niet. Ik ken niemand in mijn kring met wat Toto heeft maar wel veel mensen met kanker én met ernstige hartafwijkingen maar die staan dicht bij je dus daar kun je weinig verkeerd zeggen, daarom is het zo raar ergens dat we onbewust verschil maken op een forum in wat iemand heeft want het raakt ons maar de juiste woorden vinden is verdomd lastig en daar ben ik zelf ook schuldig aan, aan de juiste woorden vinden voor anderen.
Daarom is dit topic ook zo mooi, het is een begin om naar de juiste woorden zoeken want hier kun je nog geinen hoewel het ook bepaald om iets ernstigs gaat maar het geinen wel gewoon kan en Toto dat ook leuk vindt. We blijven mensen die steeds de juiste balans zoeken en dat is soms best lastig.
Mooi gezegd ^O^
pi_151830943
De steun hier is echt indrukwekkend ja, ik denk ook omdat het twee richtingen op is. Toot houdt ons altijd op de hoogte en is erg openhartig.

Als ik in andere topics iets lees over iemand die iets mankeert, reageer ik ook. Meestal kun je niet veel meer zeggen dan 'sterkte', maar ik weet uit eigen ervaring hoe ontzettend fijn het is als mensen op wat voor manier dan ook met je meeleven en dat probeer ik voor anderen ook te doen.

Het verhaal van toto is echt uitzonderlijk, gewoon al drie jaar ellende... Dat kun je je toch niet voorstellen pfffff...
pi_151831505
Ik denk dat je daar iets teers mooi raakt, Toot's aandoening is uitzonderlijk, denk dat het daarom veiliger is misschien een keer per ongeluk iets verkeerds te zeggen. En wat jij zegt over niet meer kunnen zeggen dat sterkte naar mensen met meer , raakt me ook. Je hebt zo gelijk maar die woorden die te kort schieten...
En voor Toto is alle steun, zelfs mét grapjes tof. En dat trekt mensen aan, zijn positiviteit, zijn kracht en het feit dat het ánders is dan dat waar we moeilijker reageren.
Maar het kán allemaal, drie jaar ellende op die leeftijd en toch nog zo positief, ik geef het een ieder die nog zo piepjong is dat te doen, daar heb ik enkel respect voor, ook voor zijn ouders die ook al die 3 jaar tussen hoop en anti-hoop zitten _O_
Waar het stinkt is het warm.
pi_151832286
Zoals Q-music zijn knuffelbejaarde heeft (mevrouw de Jong) en Nederland zijn knuffelmarokkaan (Ali B) zo hebben wij hier onze knuffeljongere, met recht ^O^
Waar het stinkt is het warm.
  Admin zondag 19 april 2015 @ 18:20:22 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151832308
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
Goezzo ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151832539
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 18:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zoals Q-music zijn knuffelbejaarde heeft (mevrouw de Jong) en Nederland zijn knuffelmarokkaan (Ali B) zo hebben wij hier onze knuffeljongere, met recht ^O^
Knuffeljongere _O_
  zondag 19 april 2015 @ 19:20:46 #208
274310 agenda
altijd vol!
pi_151834470
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
fijn !
pi_151849261
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:26 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Precies en terecht. Maar die steun is er voor Toot en ook ongemerkt en ongezegd voor veel mensen hier op FOK! en elders want het is makkelijker (vind ik dan persoonlijk) iemand die je niet kent proberen te steunen op een forum met zo'n aandoening als Toto heeft dan iemand met kanker of een hartafwijking, je wil wel maar de juiste woorden vindt je niet. Ik ken niemand in mijn kring met wat Toto heeft maar wel veel mensen met kanker én met ernstige hartafwijkingen maar die staan dicht bij je dus daar kun je weinig verkeerd zeggen, daarom is het zo raar ergens dat we onbewust verschil maken op een forum in wat iemand heeft want het raakt ons maar de juiste woorden vinden is verdomd lastig en daar ben ik zelf ook schuldig aan, aan de juiste woorden vinden voor anderen.
Daarom is dit topic ook zo mooi, het is een begin om naar de juiste woorden zoeken want hier kun je nog geinen hoewel het ook bepaald om iets ernstigs gaat maar het geinen wel gewoon kan en Toto dat ook leuk vindt. We blijven mensen die steeds de juiste balans zoeken en dat is soms best lastig.
^O^
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 18:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Goezzo ^O^
:*
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 19:20 schreef agenda het volgende:

[..]

fijn !
Zeker :)

quote:
17s.gif Op zondag 19 april 2015 17:14 schreef Samzz het volgende:
De steun hier is sowieso ^O^.
eensch ^O^
pi_151849264
Zo maar weer naar Enschede, nu wel bij een chirurg
  maandag 20 april 2015 @ 07:35:43 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151849281
Op hoop van zegen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 20 april 2015 @ 07:36:18 #212
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_151849289
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 07:33 schreef Toto69 het volgende:
Zo maar weer naar Enschede, nu wel bij een chirurg
Succes Toto!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_151849295
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 07:35 schreef Lienekien het volgende:
Op hoop van zegen.
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 07:36 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Succes Toto!
^O^
pi_151849311
Succes. :)

Nooit verwacht dat smorgensvroeg ook veel mensen meelezen :P
pi_151849364
succes en vraag alles en laat je niet afschepen (makkelijker gezegd dan gedaan)
  maandag 20 april 2015 @ 07:48:25 #216
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151849386
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 07:38 schreef Etsu het volgende:
Succes. :)

Nooit verwacht dat smorgensvroeg ook veel mensen meelezen :P
En dat zijn alleen nog de mensen die reageren. Dit topic heeft ook 250 lurkers _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 april 2015 @ 07:59:47 #217
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151849466
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 07:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

En dat zijn alleen nog de mensen die reageren. Dit topic heeft ook 250 lurkers _O-
Is de kont van Toto zo interessant ???

Succes in Enschede, Toot!
  maandag 20 april 2015 @ 08:01:18 #218
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151849474
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 07:59 schreef qltel het volgende:

[..]

Is de kont van Toto zo interessant ???

Succes in Enschede, Toot!
Blijkbaar :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151849667
Succes Toot! :*
Gek? kan je dat eten?
pi_151849931
:W
pi_151849937
Dank :)
pi_151850010
Succes toot!!
  maandag 20 april 2015 @ 08:54:18 #223
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_151850073
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 07:33 schreef Toto69 het volgende:
Zo maar weer naar Enschede, nu wel bij een chirurg
succes maar weer! Is de situatie eigenlijk beheersbaar of nog lang niet?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_151850530
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 07:33 schreef Toto69 het volgende:
Zo maar weer naar Enschede, nu wel bij een chirurg
Succes :*
pi_151850718
Succes Toot.

Ik heb hier in het verleden vooral veel gelurkt, maar er zit een soort 'aantrekkingsvermogen' in dit topic (begrijp me niet verkeerd, het is geen ramptoerisme ofzo) waardoor je blijft lezen en, in mijn geval, uit eindelijk ook gaat reageren.

Ik woon natuurlijk in Enschede en kom met regelmaat langs het ziekenhuis. Los van de andere (kut)herinneringen die ik daar heb, schoot Toto steeds vaker door m'n hoofd als ik daar langs fietste.
Naja, ik heb m ook maar gemeet dan vorige week en mensen om me heen over het wonderlijke, idiote verhaal verteld.

Anyway, ik weet niet waarom ik dit typ. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_151851865
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 08:55 schreef komrad het volgende:

[..]

succes maar weer! Is de situatie eigenlijk beheersbaar of nog lang niet?
:N
pi_151851934


Rood = wond, dat lichtbruine is die holte. Die holte loopt dus nog een stukje 'omhoog' zeg maar. Ze vonden de wonden wel weer kleiner, maar daar doe ik niks op uit, want het is allemaal heel simpel, zolang die holte niet dichtgaat gaat die wond ertussen ook niet dicht.
Volgens de verpleegster zou die bovenste wond volgende week donderdag (dan weer bij chirurg) dichtzitten. Maar dat moet ik eerst nog maar eens zien.
  maandag 20 april 2015 @ 10:25:08 #229
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151851996
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 07:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

En dat zijn alleen nog de mensen die reageren. Dit topic heeft ook 250 lurkers _O-
Ik ben er zo 1. Lees af en toe eens een stukkie maar reageer bijna nooit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151852902
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ben er zo 1. Lees af en toe eens een stukkie maar reageer bijna nooit.
Dit ja.

Maar succes straks! ^O^
pi_151852967
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 11:03 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dit ja.

Maar succes straks! ^O^
Ik ben al lang terug :@
pi_151853032
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben al lang terug :@
oh _O-

Maar kleiner wordende wonden is goed, toch? Het zal nog wel even duren, maar elke vooruitgang is positief lijkt me zo.
pi_151853045
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2015 11:07 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

oh _O-

Maar kleiner wordende wonden is goed, toch? Het zal nog wel even duren, maar elke vooruitgang is positief lijkt me zo.
Jep, maar zolang die holte niet dichtgaat zal het nooit genezen,
pi_151853081
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jep, maar zolang die holte niet dichtgaat zal het nooit genezen,
En die holte ligt onderhuids ofzo, of wat is het verschil tussen een holte en een wond precies? (of had je dat al uitgelegd en heb ik er overheen gelezen?)
pi_151853092
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 11:08 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

En die holte ligt onderhuids ofzo, of wat is het verschil tussen een holte en een wond precies? (of had je dat al uitgelegd en heb ik er overheen gelezen?)
Onderhuids, inderdaad. Zie de paint hierboven. :P
  maandag 20 april 2015 @ 11:16:46 #236
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_151853308
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Onderhuids, inderdaad. Zie de paint hierboven. :P
Ik mis de tarrels in de peent
  maandag 20 april 2015 @ 11:16:58 #237
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_151853314
:@
pi_151853395
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik mis de tarrels in de peent
Lul
  Spellchecker maandag 20 april 2015 @ 11:25:02 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151853612
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:25 schreef maily het volgende:
Goeiesmorges Toot! c_/
hoi :)
pi_151855580
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:22 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]

Rood = wond, dat lichtbruine is die holte. Die holte loopt dus nog een stukje 'omhoog' zeg maar. Ze vonden de wonden wel weer kleiner, maar daar doe ik niks op uit, want het is allemaal heel simpel, zolang die holte niet dichtgaat gaat die wond ertussen ook niet dicht.
Volgens de verpleegster zou die bovenste wond volgende week donderdag (dan weer bij chirurg) dichtzitten. Maar dat moet ik eerst nog maar eens zien.
Wow, das exact hetzelfde wat ik nu heb :o
Ik had 11 mei pas weer een afspraak, maar ipv een had ik ineens twee gangen/wonden naar binnen, merkte ik vrijdag op. En nu ineens is de ene veel kleiner.
Ik heb in het verleden ook wel eens gehad dat het te vroeg dicht ging, de wond om het gangetje..
En tja dat is dus ook niet goed.
Dus nu maar even voor de zekerheid gebeld om te kijken voor een afspraak. Ik loop inmiddels bij 3 verschillende chirurgen maar allemaal geen plek.. Ik word vanmiddag teruggebeld of ze me ergens tussendoor kunnen zien... pff wel weer ff schrikken allemaal.

Wat doe jij verder qua wond verzorging? Ik alleen drie keer spoelen..
Ik las eerder dat ze misschien met corticosteroïden gingen starten? Wat zal dat doen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dolfijntje90 op 20-04-2015 12:48:38 ]
pi_151855895
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Welkom Dolfijn en kut dat het jou overkomen en zich fijn dat Toot's topic niet wordt geclaimd door mensen die er geen bal van snappen ene er geen reet (sorry Toot :* ) mee te maken hebben :*
Bedankt. Ik ben blij de topic ontdekt te hebben om zo ervaringen uit te wisselen!
pi_151856600
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:35 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Wow, das exact hetzelfde wat ik nu heb :o
Ik had 11 mei pas weer een afspraak, maar ipv een had ik ineens twee gangen/wonden naar binnen, merkte ik vrijdag op. En nu ineens is de ene veel kleiner.
Ik heb in het verleden ook wel eens gehad dat het te vroeg dicht ging, de wond om het gangetje..
En tja dat is dus ook niet goed.
Dus nu maar even voor de zekerheid gebeld om te kijken voor een afspraak. Ik loop inmiddels bij 3 verschillende chirurgen maar allemaal geen plek.. Ik word vanmiddag teruggebeld of ze me ergens tussendoor kunnen zien... pff wel weer ff schrikken allemaal.

Wat doe jij verder qua wond verzorging? Ik alleen drie keer spoelen..
Ik las eerder dat ze misschien met corticosteroïden gingen starten? Wat zal dat doen?
Gedoe steeds :{
Ik spoel ook alleen en gaas (kerlix)
Die corticosteröiden elimineren het wild vlees en bevorderen gezond weefselgroei
pi_151856627
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 april 2015 @ 13:24:54 #245
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151856645
Nice man! Gefeli
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_151856665
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 13:24 schreef richolio het volgende:
Nice man! Gefeli
Dank u *)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2015 13:25:40 ]
pi_151856812
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 13:24 schreef Toto69 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan en ik hoop echt dat je er wat mee kunt doen later :*
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 april 2015 @ 13:34:25 #248
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151856907
Wow, goed gedaan!
pi_151857184
thnx ^O^
pi_151858487
Succes poeppie:))
pi_151859151
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 13:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Gedoe steeds :{
Ik spoel ook alleen en gaas (kerlix)
Die corticosteröiden elimineren het wild vlees en bevorderen gezond weefselgroei
Idd gedoe. Ah oke! Zal ik even onthouden.
Maar wat goed van je certificaat, zou hou je je nog tenminste een beetje bezig ;) Knap hoor!
pi_151859173
thnx :)
pi_151859626
wat gaan we nu studeren toto69. das denk ik het enige positieve. Je hebt nu tijd om heel veel studies te doen.
pi_151859668
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:55 schreef ekmef123 het volgende:
wat gaan we nu studeren toto69. das denk ik het enige positieve. Je hebt nu tijd om heel veel studies te doen.
Ja... ware het niet dat ik bij lange na geen geld heb voor een 4-jarige studie (want geen werk, want dat kan niet). En ik ga liever weer naar 't buitenland eigenlijk, om te werken en dan later te studeren
pi_151859702
Tja dan maar snel die klote wondjes dicht.
pi_151859714
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:57 schreef ekmef123 het volgende:
Tja dan maar snel die klote wondjes dicht.
^O^
pi_151859728
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja... ware het niet dat ik bij lange na geen geld heb voor een 4-jarige studie (want geen werk, want dat kan niet). En ik ga liever weer naar 't buitenland eigenlijk, om te werken en dan later te studeren
Heb je geen wajong-uitkering of iets dergelijks?
pi_151859774
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Heb je geen wajong-uitkering of iets dergelijks?
Lol nee, ik had nog geen IQ van een visstick en ik kon nog op een stoel zitten, dus mocht ik weer gaan
Jij wel?
pi_151859841
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2015 14:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Lol nee, ik had nog geen IQ van een visstick en ik kon nog op een stoel zitten, dus mocht ik weer gaan
Jij wel?
Ik wel, in eerste instantie niet omdat ik toen in Enschede wel naar de Universiteit ging, dus "periodes van genezing had", maar ben toen in beroep gegaan en toen kreeg ik hem wel.
Wat bedoel je met had nog geen IQ van een visstick haha?
pi_151859866
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:01 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Ik wel, in eerste instantie niet omdat ik toen in Enschede wel naar de Universiteit ging, dus "periodes van genezing had", maar ben toen in beroep gegaan en toen kreeg ik hem wel.
Wat bedoel je met had nog geen IQ van een visstick haha?
Beter.

Dat ik niet verstandelijk beperkt ben. :+
pi_151859947
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Beter.

Dat ik niet verstandelijk beperkt ben. :+
Oh zo ja haha maar dat hoeft niet per se ;)
Als je nu al langer dan een jaar aan eengesloten ziek bent en niet kunt werken of naar school kunt. Denk aan thuiszorg enzo, dan moet het gewoon lukken.. scheelt een hoop
Wie weet kan je het nog een keer proberen
pi_151859976
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:05 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Oh zo ja haha maar dat hoeft niet per se ;)
Als je nu al langer dan een jaar aan eengesloten ziek bent en niet kunt werken of naar school kunt. Denk aan thuiszorg enzo, dan moet het gewoon lukken.. scheelt een hoop
Wie weet kan je het nog een keer proberen
Nee, de regels zijn aangescherpt sinds dit jaar. Alleen mensen met bijv. Down komen nog in aanmerking is mij verteld.
pi_151860110
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee, de regels zijn aangescherpt sinds dit jaar. Alleen mensen met bijv. Down komen nog in aanmerking is mij verteld.
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee, de regels zijn aangescherpt sinds dit jaar. Alleen mensen met bijv. Down komen nog in aanmerking is mij verteld.
Ik lees het nu ook dat de regels aangescherpt zijn ja, maar als ik het zo lees, niet onmogelijk ;)

Wat zijn de voorwaarden voor Wajong 2015?
U kunt Wajong aanvragen als u door een ziekte of handicap geen mogelijkheden heeft om te werken. En als 1 van deze situaties voor u geldt:

- U heeft op uw 18e verjaardag een langdurige ziekte of handicap.
- U kreeg na uw 18e verjaardag en vóór uw 30e verjaardag een langdurige ziekte of handicap. In het jaar voordat u uw ziekte of handicap kreeg, volgde u minimaal 6 maanden een opleiding.

Daarnaast moet u voldoen aan de volgende voorwaarden:
U woont in Nederland.
Uw mogelijkheden om te werken verbeteren waarschijnlijk niet binnen 1 jaar.
U volgt op dit moment geen opleiding.
pi_151860158
Wajong-uitkering krijg je nu idd alleen nog maar als je echt nooit meer kunt werken. Als je wel perspectief op werk hebt in de toekomst krijg je het niet meer idd. Maar je krijgt nog wel gewoon stufi toch als je weer gaat studeren Toto?
pi_151860297
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Sylvana het volgende:
Wajong-uitkering krijg je nu idd alleen nog maar als je echt nooit meer kunt werken. Als je wel perspectief op werk hebt in de toekomst krijg je het niet meer idd. Maar je krijgt nog wel gewoon stufi toch als je weer gaat studeren Toto?
" Uw mogelijkheden om te werken verbeteren waarschijnlijk niet binnen 1 jaar"
Ik zou het gewoon proberen ! Nee heb je ja kun je krijgen. Maargoed hij heeft het al een keer geprobeerd, weet niet wanneer, en hoe dat dan precies zit,
  maandag 20 april 2015 @ 15:18:29 #266
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_151860307
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee, de regels zijn aangescherpt sinds dit jaar. Alleen mensen met bijv. Down komen nog in aanmerking is mij verteld.
Down ook niet meer volgens mij :/ die kunnen namelijk vaak wel werken (vaak aangepast of sociale werkplaats ofzo). Aan de andere kant krijgt mijn broer er wel een, die heeft autisme maar werkt ook (salaris wordt aangevuld tot wajongniveau). Iets met nieuwe regels inderdaad.
Aparte regels wel :{

Wel heel tof dat je de tefl hebt gehaald ^O^
pi_151861862
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 13:24 schreef Toto69 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi man, die heb je in de pocket. ^O^
pi_151863080
Ik zit nu met vier keer uitslagen van een algemeen bloedbeeld voor me van het afgelopen jaar. Bij ongeveer de helft van de getallen staat een sterretje, wat betekent dat de waarde afwijkt. :')

Heb de uitslagen uitgeprint meegekregen van mijn ggz-arts om aan de huisarts te laten zien. Als de huisarts niks wil doen, moet ik deze arts even een seintje geven, want zij vindt het vreemd en wil dat het uitgezocht wordt waar dit vandaan komt.

Donderdag dus naar het ziekenhuis voor het wondje wat nog niet dicht is. Is een halve centimeter groot denk ik. Ik kan niet goed zien of er een gaatje in zit (oftewel dat er nog een sinus achter zit), maar ik vrees het ergste.

Lijkt me wel handig dat eerst die bloedwaardes weer op peil komen voor er weer een operatie komt, want anders heeft het waarschijnlijk weinig zin...
pi_151863405
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:44 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik zit nu met vier keer uitslagen van een algemeen bloedbeeld voor me van het afgelopen jaar. Bij ongeveer de helft van de getallen staat een sterretje, wat betekent dat de waarde afwijkt. :')

Heb de uitslagen uitgeprint meegekregen van mijn ggz-arts om aan de huisarts te laten zien. Als de huisarts niks wil doen, moet ik deze arts even een seintje geven, want zij vindt het vreemd en wil dat het uitgezocht wordt waar dit vandaan komt.

Donderdag dus naar het ziekenhuis voor het wondje wat nog niet dicht is. Is een halve centimeter groot denk ik. Ik kan niet goed zien of er een gaatje in zit (oftewel dat er nog een sinus achter zit), maar ik vrees het ergste.

Lijkt me wel handig dat eerst die bloedwaardes weer op peil komen voor er weer een operatie komt, want anders heeft het waarschijnlijk weinig zin...
Poe das vervelend zeg! Hopelijk pakken ze het op! En inderdaad gewoon voet bij stuk houden om dit eerst uit te zoeken voor er weer geopereerd wordt!
Wie weet als de bloedwaardes op peil komen dat de rest ook beter gaat! Weet je of het invloed heeft op de wondgenezing?
pi_151863674
Heb je ondanks het slechte nieuws van het vorige gesprek, wel het gevoel dat de wond iets verbeterd en dat het op termijn wel beheersbaar zou kunnen worden? Of zie je zelf weinig vooruitgang?

En ik hoop dat je de komende periode veel leuke dingen kunt gaan ondernemen! Dat geneest de wond niet maar maakt het misschien wel minder zwaar om mee om te gaan.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_151863709
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:53 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Poe das vervelend zeg! Hopelijk pakken ze het op! En inderdaad gewoon voet bij stuk houden om dit eerst uit te zoeken voor er weer geopereerd wordt!
Wie weet als de bloedwaardes op peil komen dat de rest ook beter gaat! Weet je of het invloed heeft op de wondgenezing?
Nee, weet ik nog niet. Zal de uitslagen donderdag ook meenemen naar de chirurg.

Ggz-arts: 'Want ze hebben voor die operatie vast ook laten prikken toch?' Nou nee.
pi_151863722
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:44 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik zit nu met vier keer uitslagen van een algemeen bloedbeeld voor me van het afgelopen jaar. Bij ongeveer de helft van de getallen staat een sterretje, wat betekent dat de waarde afwijkt. :')

Heb de uitslagen uitgeprint meegekregen van mijn ggz-arts om aan de huisarts te laten zien. Als de huisarts niks wil doen, moet ik deze arts even een seintje geven, want zij vindt het vreemd en wil dat het uitgezocht wordt waar dit vandaan komt.

Donderdag dus naar het ziekenhuis voor het wondje wat nog niet dicht is. Is een halve centimeter groot denk ik. Ik kan niet goed zien of er een gaatje in zit (oftewel dat er nog een sinus achter zit), maar ik vrees het ergste.

Lijkt me wel handig dat eerst die bloedwaardes weer op peil komen voor er weer een operatie komt, want anders heeft het waarschijnlijk weinig zin...
Shit joh ;( hoop dat ze het fixen voor je!
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 17:01 schreef komrad het volgende:
Heb je ondanks het slechte nieuws van het vorige gesprek, wel het gevoel dat de wond iets verbeterd en dat het op termijn wel beheersbaar zou kunnen worden? Of zie je zelf weinig vooruitgang?

En ik hoop dat je de komende periode veel leuke dingen kunt gaan ondernemen! Dat geneest de wond niet maar maakt het misschien wel minder zwaar om mee om te gaan.
Momenteel nog niet, helaas.

Ik wil eigenlijk maar 1 ding, en dan ben ik echt heel eerlijk, het is bijna het enige waar ik nog aan denk, en dat is weer naar Lissabon
pi_151863862
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 17:02 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Nee, weet ik nog niet. Zal de uitslagen donderdag ook meenemen naar de chirurg.

Ggz-arts: 'Want ze hebben voor die operatie vast ook laten prikken toch?' Nou nee.
Ja gewoon vragen dan! Nee veel mensen denken dat, maar dat doen de chirurgen idd niet automatisch.
pi_151890463
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 17:08 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Ja gewoon vragen dan! Nee veel mensen denken dat, maar dat doen de chirurgen idd niet automatisch.
Klopt.
  dinsdag 21 april 2015 @ 13:52:26 #275
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_151891456
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 17:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Shit joh ;( hoop dat ze het fixen voor je!

[..]

Momenteel nog niet, helaas.

Ik wil eigenlijk maar 1 ding, en dan ben ik echt heel eerlijk, het is bijna het enige waar ik nog aan denk, en dat is weer naar Lissabon
Mogen wij dan weer op bezoek komen? :D
pi_151891469
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:52 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Mogen wij dan weer op bezoek komen? :D
Uiteraard
pi_151896761
Hmm, nu is de wond weer 1,5 centimeter. ;( Zat maar een heel dun velletje over blijkbaar. Nog steeds hoop dat het alleen dat dunne velletje is, want ik zie geen gaatjes, maar ik kan natuurlijk niet van heel dichtbij kijken.

Maar dan nog is het niet goed dat het weer opengegaan is natuurlijk. }:|
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 16:55:57 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151896866
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hmm, nu is de wond weer 1,5 centimeter. ;( Zat maar een heel dun velletje over blijkbaar. Nog steeds hoop dat het alleen dat dunne velletje is, want ik zie geen gaatjes, maar ik kan natuurlijk niet van heel dichtbij kijken.

Maar dan nog is het niet goed dat het weer opengegaan is natuurlijk. }:|
:{

Wat but weer ....
pi_151897008
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:55 schreef maily het volgende:

[..]

:{

Wat but weer ....
Slechte woordgrap :P

Verder natuurlijk ontzettend kut, gelukkig is ie niet weer opengegaan.
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 17:02:38 #280
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151897040
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:01 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Slechte woordgrap :P

Verder natuurlijk ontzettend kut, gelukkig is ie niet weer opengegaan.
Had ik niet in de gaten, wou het k-woord niet gebruiken .... :{
En het is wel weer opengegaan .... :{

[ Bericht 8% gewijzigd door maily op 21-04-2015 17:08:35 ]
pi_151897158
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hmm, nu is de wond weer 1,5 centimeter. ;( Zat maar een heel dun velletje over blijkbaar. Nog steeds hoop dat het alleen dat dunne velletje is, want ik zie geen gaatjes, maar ik kan natuurlijk niet van heel dichtbij kijken.

Maar dan nog is het niet goed dat het weer opengegaan is natuurlijk. }:|
Och vervelend zeg! Het open gaan en dichtgaan hoort er dus bij want, ik heb twee gaatjes, en eentje die is 's ochtends groot en 's avonds klein, nu al een paar dagen, en vrijdag pas ontdekt dat ik er uberhaupt twee had,... dus erg vreemd. Alle drie de artsen buzy.. morgen gelukkig wel een afspraak kunnen krijgen, wel met iemand anders, maar hopelijk kan die wel gewoon zeggen of het goed gaat of niet..
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 17:09:52 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151897241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hmm, nu is de wond weer 1,5 centimeter. ;( Zat maar een heel dun velletje over blijkbaar. Nog steeds hoop dat het alleen dat dunne velletje is, want ik zie geen gaatjes, maar ik kan natuurlijk niet van heel dichtbij kijken.

Maar dan nog is het niet goed dat het weer opengegaan is natuurlijk. }:|
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:07 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Och vervelend zeg! Het open gaan en dichtgaan hoort er dus bij want, ik heb twee gaatjes, en eentje die is 's ochtends groot en 's avonds klein, nu al een paar dagen, en vrijdag pas ontdekt dat ik er uberhaupt twee had,... dus erg vreemd. Alle drie de artsen buzy.. morgen gelukkig wel een afspraak kunnen krijgen, wel met iemand anders, maar hopelijk kan die wel gewoon zeggen of het goed gaat of niet..
Voor jullie ook heel veel respect dat jullie toch de moed erin houden .... ^O^
pi_151897614
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:09 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Voor jullie ook heel veel respect dat jullie toch de moed erin houden .... ^O^
Dank je dat is lief! :)
pi_151898966
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hmm, nu is de wond weer 1,5 centimeter. ;( Zat maar een heel dun velletje over blijkbaar. Nog steeds hoop dat het alleen dat dunne velletje is, want ik zie geen gaatjes, maar ik kan natuurlijk niet van heel dichtbij kijken.

Maar dan nog is het niet goed dat het weer opengegaan is natuurlijk. }:|
:{ ;( sterkte :*
pi_151898985
Toch weer even 2 uurtjes frisse lucht gehaald, wel de hele tijd heen en weer gedwarreld en dan ben ik ook echt helemaal kapot :') echt 0 conditie
En het is wel balen om er maar bij te staan en nog geen bal te kunnen schieten :{
  dinsdag 21 april 2015 @ 18:44:49 #286
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_151899556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:25 schreef Toto69 het volgende:
Toch weer even 2 uurtjes frisse lucht gehaald, wel de hele tijd heen en weer gedwarreld en dan ben ik ook echt helemaal kapot :') echt 0 conditie...
Basisconditie is sneller terug dan dat ie weg is. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 18:50:02 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151899694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:25 schreef Toto69 het volgende:
Toch weer even 2 uurtjes frisse lucht gehaald, wel de hele tijd heen en weer gedwarreld en dan ben ik ook echt helemaal kapot :') echt 0 conditie
En het is wel balen om er maar bij te staan en nog geen bal te kunnen schieten :{
Jouw lichaam is nu ook met topsport bezig he .....
pi_151899715
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:44 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Basisconditie is sneller terug dan dat ie weg is. :)
Klopt. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:50 schreef maily het volgende:

[..]

Jouw lichaam is nu ook met topsport bezig he .....
Al 4 jaar. ;(
pi_151900015
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:07 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Och vervelend zeg! Het open gaan en dichtgaan hoort er dus bij want, ik heb twee gaatjes, en eentje die is 's ochtends groot en 's avonds klein, nu al een paar dagen, en vrijdag pas ontdekt dat ik er uberhaupt twee had,... dus erg vreemd. Alle drie de artsen buzy.. morgen gelukkig wel een afspraak kunnen krijgen, wel met iemand anders, maar hopelijk kan die wel gewoon zeggen of het goed gaat of niet..
Dat komt me wel bekend voor inderdaad, dat het per dag verschilt of het groot of klein is.
pi_151900126
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:09 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Voor jullie ook heel veel respect dat jullie toch de moed erin houden .... ^O^
Gisteren was ik de moed heel even kwijt en als ik donderdag hoor dat ik opnieuw geopereerd moet worden... dat is zo'n stap terug weer. Dan kan ik in augustus mijn 1-jarig-sinus-pilonidalis-jubileum nog vieren. -O-

Maar over het algemeen blijf ik wel positief. Ik geniet erg van mijn eigen bedrijf dat ik sinds januari heb. Waar ik weliswaar maar 8 uur per week in kan werken, maar dat geeft genoeg voldoening om positief te blijven. :)
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 19:05:31 #291
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151900207
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:03 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Gisteren was ik de moed heel even kwijt en als ik donderdag hoor dat ik opnieuw geopereerd moet worden... dat is zo'n stap terug weer. Dan kan ik in augustus mijn 1-jarig-sinus-pilonidalis-jubileum nog vieren. -O-

Maar over het algemeen blijf ik wel positief. Ik geniet erg van mijn eigen bedrijf dat ik sinds januari heb. Waar ik weliswaar maar 8 uur per week in kan werken, maar dat geeft genoeg voldoening om positief te blijven. :)
Respect; ik weet niet of ik het je/jullie zo zou nadoen .... ^O^

En ook voor jou is het natuurlijk goed om hier je hart te luchten!
pi_151901345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:03 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Gisteren was ik de moed heel even kwijt en als ik donderdag hoor dat ik opnieuw geopereerd moet worden... dat is zo'n stap terug weer. Dan kan ik in augustus mijn 1-jarig-sinus-pilonidalis-jubileum nog vieren. -O-

Maar over het algemeen blijf ik wel positief. Ik geniet erg van mijn eigen bedrijf dat ik sinds januari heb. Waar ik weliswaar maar 8 uur per week in kan werken, maar dat geeft genoeg voldoening om positief te blijven. :)
Ja pff dat is inderdaad lastig en soms makkelijker dan anders. Zeker als je slecht nieuws hoort, en idd weer een stapje terug bent dan is het erg lastig.

Ik heb gelukkig een super fijne partner die me er door heen sleept en leuke dingen doen helpt!
Ik in juni 4-jarig jubileum dus daar word je ook niet blij van. Eerst studeerde ik nog enzo en nu een beetje uitvogelen wat te elke dag!

Wat voor een bedrijf ben je begonnen?
pi_151902396
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:35 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Ja pff dat is inderdaad lastig en soms makkelijker dan anders. Zeker als je slecht nieuws hoort, en idd weer een stapje terug bent dan is het erg lastig.

Ik heb gelukkig een super fijne partner die me er door heen sleept en leuke dingen doen helpt!
Ik in juni 4-jarig jubileum dus daar word je ook niet blij van. Eerst studeerde ik nog enzo en nu een beetje uitvogelen wat te elke dag!

Wat voor een bedrijf ben je begonnen?
Ik woon op mezelf en heb geen partner. Dus dat is wel lastig. Ik heb wel begeleiding voor mijn autisme, maar die zijn natuurlijk ook gebonden aan een agenda en kunnen niet een hele ochtend vrijhouden, omdat niet duidelijk is hoe laat ik geopereerd word. Dus bij de vorige operatie ben ik met de bus heen gegaan en met de taxi weer terug. Daar voelde ik me best eenzaam bij.

Ik ben een onderneming gestart in fotografie en tekst(redactie). :)
pi_151902468
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:01 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ik woon op mezelf en heb geen partner. Dus dat is wel lastig. Ik heb wel begeleiding voor mijn autisme, maar die zijn natuurlijk ook gebonden aan een agenda en kunnen niet een hele ochtend vrijhouden, omdat niet duidelijk is hoe laat ik geopereerd word. Dus bij de vorige operatie ben ik met de bus heen gegaan en met de taxi weer terug. Daar voelde ik me best eenzaam bij.

Ik ben een onderneming gestart in fotografie en tekst(redactie). :)
Goed dat je een bedrijf bent begonnen ondanks alles ^O^
pi_151902601
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:01 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ik woon op mezelf en heb geen partner. Dus dat is wel lastig. Ik heb wel begeleiding voor mijn autisme, maar die zijn natuurlijk ook gebonden aan een agenda en kunnen niet een hele ochtend vrijhouden, omdat niet duidelijk is hoe laat ik geopereerd word. Dus bij de vorige operatie ben ik met de bus heen gegaan en met de taxi weer terug. Daar voelde ik me best eenzaam bij.

Ik ben een onderneming gestart in fotografie en tekst(redactie). :)
Oh mijn hemeltje dat is inderdaad niet fijn! Wat vervelend voor je! En wat geweldig sterk en knap van je dat je je er zo dan doorheen sleept!!
Erg veel succes donderdag en hopelijk hoef je dan niet nogmaals geopereerd te worden ;)

Ah leuk! Zo kom je iig een beetje de tijd door ^O^
pi_151902776
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:07 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Oh mijn hemeltje dat is inderdaad niet fijn! Wat vervelend voor je! En wat geweldig sterk en knap van je dat je je er zo dan doorheen sleept!!
Erg veel succes donderdag en hopelijk hoef je dan niet nogmaals geopereerd te worden ;)

Ah leuk! Zo kom je iig een beetje de tijd door ^O^
Ja, ik kan het voornamelijk thuis uitvoeren (en af en toe een opdracht buiten de deur). Dus ik vermaak me wel ja.

Thanks, Toto! Helemaal niet werken is niet voor mij weggelegd en op deze manier kan ik alles zelf indelen, zodat het haalbaar is en leuk blijft.
pi_151902845
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:13 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, ik kan het voornamelijk thuis uitvoeren (en af en toe een opdracht buiten de deur). Dus ik vermaak me wel ja.

Thanks, Toto! Helemaal niet werken is niet voor mij weggelegd en op deze manier kan ik alles zelf indelen, zodat het haalbaar is en leuk blijft.
Herken het, ik wil ook werken :') ben alleen niet handig genoeg om zelf een bedrijf te beginnen oid en zou ook niet weten wat voor bedrijf :P daarnaast wil ik sowieso niet in NL werken
pi_151902894
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:13 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, ik kan het voornamelijk thuis uitvoeren (en af en toe een opdracht buiten de deur). Dus ik vermaak me wel ja.

Thanks, Toto! Helemaal niet werken is niet voor mij weggelegd en op deze manier kan ik alles zelf indelen, zodat het haalbaar is en leuk blijft.
Heb je inderdaad erg slim gedaan! Lekker vanaf huis en ook nog iets wat je leuk vind ^O^
Hopelijk vind ik ook zoiets ;)
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 20:17:47 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151902914
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Herken het, ik wil ook werken :') ben alleen niet handig genoeg om zelf een bedrijf te beginnen oid en zou ook niet weten wat voor bedrijf :P daarnaast wil ik sowieso niet in NL werken
Kun je niet een domeinnaam vanuit Portugal importeren? :@
pi_151902942
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:17 schreef maily het volgende:

[..]

Kun je niet een domeinnaam vanuit Portugal importeren? :@
:D _O-
Ik wil ook niet in NL wonen, zo beter? :@
pi_151902947
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')