abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151740305
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:09 schreef Voszje het volgende:

[..]

Hoe voel je je met deze temperaturen? Net als dat je de griep hebt of voelt het anders?
Dat varieert ook heel erg, waardoor het voor mij ook erg verwarrend is.
Mijn vriend verwoordde het t mooist, hij was laatst ziek en had een verhoging van 37,5 ongeveer, en hij voelde zich erg lamlendig en kwam zijn bed niet uit.
Terwijl ik met 38 of hoger me af en toe prima voel. Het is wel zo dat als ik me inspan, boodschappen ga doen of ga koken bijvoorbeeld, ik me erna wel heel erg moe voel. Dat heb ik ook na het eten bijvoorbeeld, omdat mijn lichaam dan energie kwijt is aan het verwerken enzo.
Maar soms kan ik ook uit bed stappen en me erg grieperig kan voelen en dan weet ik al gelijk dat mijn temperatuur hoog is..

Edit: Paar weken geleden voor de operatie ging hij een keer wel naar 38.7 en toen voelde ik me inderdaad ook erug kut
  donderdag 16 april 2015 @ 13:12:28 #102
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_151740308
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Persoonlijk voel ik het altijd wel meteen, toen ik laatst 38.4 had voelde ik me echt ziek door die koorts :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:7

Ik heb niet zo snel koorts, ook al voel ik me echt beroerd. Zelfs toen mijn blindedarm vol zat met ontlasting en op knappen stond, kwam ik niet verder dan 38. Best wel vreemd dat je koorts móet hebben, anders kan het onmogelijk een ontsteking zijn. :?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_151740380
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:12 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik heb niet zo snel koorts, ook al voel ik me echt beroerd. Zelfs toen mijn blindedarm vol zat met ontlasting en op knappen stond, kwam ik niet verder dan 38. Best wel vreemd dat je koorts móet hebben, anders kan het onmogelijk een ontsteking zijn. :?
Da's wel vreemd ja: {
pi_151740402
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:12 schreef Voszje het volgende:

[..]

Oh dat bedoelde ik niet, maar bedoelde meer dat het een symptoom is die er dan bij komt.
Meestal als je koorts heb, is er ergens in het lichaam iets mis of een ontsteking zeg maar.
Maar bij mij geld dat dus niet altijd. En ik kan het ook wel ergens begrijpen dat als je lichaam probeert te werken aan zo een grote wond dat hij daar wat moeite mee heeft dus met koorts reageerd.
Of zeg ik nu iets heel raars
  donderdag 16 april 2015 @ 13:20:12 #105
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_151740542
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:15 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Oh dat bedoelde ik niet, maar bedoelde meer dat het een symptoom is die er dan bij komt.
Meestal als je koorts heb, is er ergens in het lichaam iets mis of een ontsteking zeg maar.
Maar bij mij geld dat dus niet altijd. En ik kan het ook wel ergens begrijpen dat als je lichaam probeert te werken aan zo een grote wond dat hij daar wat moeite mee heeft dus met koorts reageerd.
Of zeg ik nu iets heel raars
Ik doelde ook niet op jou, ik doelde op de artsen in mijn situatie. ;) Ik voelde me al dagen niet goed, maar ik had geen koorts, dus het zou allemaal wel meevallen. Uiteindelijk bleek het dus allemaal niet goed te zijn.

Hebben ze je overigens wel eens getest op B12? Dit zal niet de koorts verklaren, maar wellicht wel de vermoeidheid. Wanneer je wonden uit zichzelf niet kunnen genezen en de ontsteking blijft, dan kan ik me inderdaad voorstellen dat de koorts ook aanhoudt. Ieder lichaam zal anders reageren, maar voor mij klinkt het wel raar dat ze het wegwuiven in jouw situatie.
pi_151740565
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik doelde ook niet op jou, ik doelde op de artsen in mijn situatie. ;) Ik voelde me al dagen niet goed, maar ik had geen koorts, dus het zou allemaal wel meevallen. Uiteindelijk bleek het dus allemaal niet goed te zijn.
Dat was bij mijn vriend ook geloof ik, toen zijn blindedarm eruit moest.
  donderdag 16 april 2015 @ 13:23:17 #107
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_151740640
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat was bij mijn vriend ook geloof ik, toen zijn blindedarm eruit moest.
Hm, vreemd. Als het dan al vaker voorkomt, dan zou je toch zeggen dat ze toch die optie openhouden dat het wél ene blindedarmontsteking kan zijn. Al snap ik echter ook dat ze mensen met alleen buikpijn niet direct doorsturen.
pi_151740771
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Hebben ze je overigens wel eens getest op B12? Dit zal niet de koorts verklaren, maar wellicht wel de vermoeidheid. Wanneer je wonden uit zichzelf niet kunnen genezen en de ontsteking blijft, dan kan ik me inderdaad voorstellen dat de koorts ook aanhoudt. Ieder lichaam zal anders reageren, maar voor mij klinkt het wel raar dat ze het wegwuiven in jouw situatie.
Oh zo omdat ik erboven ook al een verband trok met koorts en infectie.
Maar pfoe zeg dat is niet best, dat je dan zo weggewuift wordt.. zo van ach zal wel niets zijn. Soms moet je echt goed in je schoenen staan hoor!! Ik heb dat in het begin heel erg gehad, kwam ik weer op de EHBO, zeiden ze van ooh antibiotica kuur en dan zal het wel beter gaan, ik zo heb je mijn dossier gelezen.. ik wil geen antibiotica kuur, dat helpt niet, ja maar mevrouw, ik zo nee lees mijn dossier maar. Komen ze daarna kruipend terug oh nee sorry! Maar goed

Uhm mijn bloed is wel vaker onderzocht, maar weet niet of ze ook specifiek daar naar gekeken hebben, ze hebben toen wel een keer vitamine D te kort opgemerkt. Ook heel vaak op bloedarmoede enzo getest maar komt elke keer negatief eruit. Dus misschien is dit iets. Zal het zeker onthouden voor bij de internist! Dank je voor je tip.
Ja op een gegeven moment ga je zelf overal verklaringen voor geven.. Zo veel operaties, zoveel elende, ja het lichaam zal wel moe zijn.. en zal dan wel met koorts reageren. En inderdaad ieders lichaam reageert anders
pi_151740777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:23 schreef Voszje het volgende:

[..]

Hm, vreemd. Als het dan al vaker voorkomt, dan zou je toch zeggen dat ze toch die optie openhouden dat het wél ene blindedarmontsteking kan zijn. Al snap ik echter ook dat ze mensen met alleen buikpijn niet direct doorsturen.
Ook mijn gedachte inderdaad. Beter iets te voorzichtig zijn dan ernstige gevolge riskeren...
pi_151740838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zo'n chirurg in opleiding zei een keer tegen mij: 'Wij zien dit probleem hier heel vaak voorbij komen.' En dan denk ik: als zoveel mensen er last van hebben, waarom weten ze dan nog steeds niet de beste behandelmethode en hoe het daarna te verzorgen? Zelfs tussen artsen in hetzelfde ziekenhuis...

Omdat het lichaam een levende fabriek is waarbij de miljarden cellen elk een eigen wil hebben, en we simpelweg niet ver genoeg zijn om alle problemen die daaruit voortkomen te voorkomen en/of genezen.

Het is makkelijk om het als laksheid te zien, maar dit soort problemen zijn voor medisch personeel bijna net zo vervelend als voor de patiënt. Het hele doel van je werk, de reden waarom artsen 15+jaar studeren is om mensen een zo goed en gezond mogelijk leven te geven. Als dan een háártje nota bene een wond veroorzaakt die je met de beste wil in de wereld niet dicht krijgt, is dat een bijna onoplosbare puzzel die heel hard frustreert.

We weten het gewoon niet. Simpel as that. Het is een hele oneerlijke aandoening, en de behandeling is voornamelijk symptomatisch, en dat is voor werkelijk iedereen kut.
pi_151741653
Het lijkt zoiets onbenulligs... Kan me heel goed voorstellen dat dit voor artsen ook super frustrerend is.
  donderdag 16 april 2015 @ 14:25:38 #112
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151742209
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:23 schreef Voszje het volgende:

[..]

Liever 'n keer teveel doorgestuurd dan 'n gesprongen blinde darm vind ik dan...urineweginfectie/blaasontsteking kan ook vreselijk pijn doen en lijkt me alleen maar goed dat ze ff goed kijken of het idd dat is (bijvoorbeeld) en niet de blinde darm.
Hallon!
  donderdag 16 april 2015 @ 15:30:15 #113
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_151744127
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:25 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Liever 'n keer teveel doorgestuurd dan 'n gesprongen blinde darm vind ik dan...urineweginfectie/blaasontsteking kan ook vreselijk pijn doen en lijkt me alleen maar goed dat ze ff goed kijken of het idd dat is (bijvoorbeeld) en niet de blinde darm.
Eens. Bij mij dacht de huisarts inderdaad ook aan een blaasontsteking.
pi_151744986
Dat lijkt me toch heel anders voelen en ook op een andere plek?
  donderdag 16 april 2015 @ 16:19:09 #115
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_151745430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:02 schreef Isegrim het volgende:
Mijn hele buik was pijnlijk. Het begon eigenlijk gewoon met een vreemde ontlasting en geen eetlust. Waarschijnlijk heeft die vreemde ontlasting er niet eens mee te maken gehad, aangezien ik erachter ben dat ik gewoon lastige darmen heb. Maar, het was dus wel de reden voor mijn eerste bezoek aan de huisarts. :) Ze kon niks vinden, bloedprikken en alles. Geen ontstekingswaarden, dus waarschijnlijk een griepje. Na twee dagen toch terug, want de pijn en steken bleven. Toen dacht de huisarts aan een blaasontsteking waarbij de ontsteking wellicht hoger was gaan zitten.
pi_151746454
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:19 schreef Voszje het volgende:

[..]

Mijn hele buik was pijnlijk. Het begon eigenlijk gewoon met een vreemde ontlasting en geen eetlust. Waarschijnlijk heeft die vreemde ontlasting er niet eens mee te maken gehad, aangezien ik erachter ben dat ik gewoon lastige darmen heb. Maar, het was dus wel de reden voor mijn eerste bezoek aan de huisarts. :) Ze kon niks vinden, bloedprikken en alles. Geen ontstekingswaarden, dus waarschijnlijk een griepje. Na twee dagen toch terug, want de pijn en steken bleven. Toen dacht de huisarts aan een blaasontsteking waarbij de ontsteking wellicht hoger was gaan zitten.
Ik dacht altijd dat blinde darm heel specifiek te pinpointen was door op een bepaalde plek druk uit te oefenen.
pi_151746467
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat blinde darm heel specifiek te pinpointen was door op een bepaalde plek druk uit te oefenen.
Onderbuik rechts, vastpakken voor een paar seconden en dan loslaten.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:56:26 #118
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_151746513
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ook daar deed het pijn inderdaad, maar aangezien ik geen koorts had en geen ontstekingswaarden, dacht de huisarts daar niet direct aan. Toch heeft ze me wel naar het ziekenhuis gestuurd voor een echo, ook daar wisten ze het nog niet 100% zeker, de blindedarm was wel dik, maar toch eerst nog even naar de EHBO. Daar kwam de koorts pas en zei de chirurg dat ze me dezelfde avond nog zouden opereren.

Daar ging mijn leuke geplande avond, geen balletvoorstelling van Het Zwanenmeer. ;(
pi_151747138
Ik had bij blindedarmontsteking geen ontstekingswaarden en temperatuur van 37,5. Toch geopereerd gelukkig, want was flink ontstoken.

Maar om terug te komen op je vraag Dolfijntje... Ik heb vaak periodes met verhoging, maar dat had ik voor deze operaties ook. Ik heb in ieder geval niet continu verhoging.
pi_151747789
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik had bij blindedarmontsteking geen ontstekingswaarden en temperatuur van 37,5. Toch geopereerd gelukkig, want was flink ontstoken.

Maar om terug te komen op je vraag Dolfijntje... Ik heb vaak periodes met verhoging, maar dat had ik voor deze operaties ook. Ik heb in ieder geval niet continu verhoging.
Ook nog eens een blindedarmontsteking! Pfoe..

Oke bedankt, hmmmm
pi_151748106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Onderbuik rechts, vastpakken voor een paar seconden en dan loslaten.
Nee. Is niet specifiek genoeg.
pi_151764202
Hoe is ie deze morgen toto.
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:02:52 #123
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151764248
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:02 schreef Isegrim het volgende:
Geen persoonlijke ervaring mee maar 'n vriendin van me heeft regelmatig blaasontsteking en ja je kan ontzettende buikpijn hebben die echt lijkt op blindedarmonsteking.
Hallon!
pi_151773257
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:58 schreef ekmef123 het volgende:
Hoe is ie deze morgen toto.
Gaat wel, zo weer naar 't hospitaal
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 17 april 2015 @ 14:16:52 #125
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151773343
Hopelijk komt daar iets positiefs uit..
pi_151773380
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:16 schreef qltel het volgende:
Hopelijk komt daar iets positiefs uit..
Welnee, gewoon wondpoli, even 1 minuutje kijken en wild vlees aanstippen en that's it. Woensdag al naar chirurgie gebeld voor 'n afspraak, zouden terugbellen; guess what, niet teruggebeld, dus daar óók maar weer achteraan straks.
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:29:17 #127
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_151773762
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Welnee, gewoon wondpoli, even 1 minuutje kijken en wild vlees aanstippen en that's it. Woensdag al naar chirurgie gebeld voor 'n afspraak, zouden terugbellen; guess what, niet teruggebeld, dus daar óók maar weer achteraan straks.
Sterkte, мой милый друг! :*
pi_151774381
:o Net gehoord dat ik een fors te laag ijzergehalte heb en een te hoog aantal trombocyten (en dat dit laatste al bij meer bloeduitslagen het geval was :X ). Zou dat iets met wondgenezing te maken kunnen hebben?
pi_151774734
Hebben ze al bloed geprikt Toto?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_151777807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:29 schreef Voszje het volgende:

[..]

Sterkte, мой милый друг! :*
:*
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
:o Net gehoord dat ik een fors te laag ijzergehalte heb en een te hoog aantal trombocyten (en dat dit laatste al bij meer bloeduitslagen het geval was :X ). Zou dat iets met wondgenezing te maken kunnen hebben?
Zou kunnen... denk ik. :X
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:09 schreef roos85 het volgende:
Hebben ze al bloed geprikt Toto?
Nog niet, ga 't maandag eens vragen bij de chirurg, lijkt me verstandig.

Heb dus een afspraak geregeld bij de chirurg voor maandagochtend. Donderdagmiddag weer naar de wondpoli. De holte (die dus op de MRI zichtbaar was etc.) is wel kleiner geworden beweerden ze. Met de kop van een wattenstaafje konden ze de bodem raken, dieper was het niet meer. De bovenste wond ging ook goed. Ze waren momenteel tevreden.

Vanaf volgende week willen ze mogelijk met corticosteroïden gaan beginnen. Dan krijg ik als dat doorgaat ook thuiszorg, want de eerste week moet er dan 2-maal daags in de wonden gedruppeld worden, en ook echt in die holte. Secuur werk dus.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 april 2015 @ 17:42:48 #131
22592 crew  Ole
pi_151778578
Hoe kunnen ze nou geen bloed geprikt hebben? Raar..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151778587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:42 schreef Ole het volgende:
Hoe kunnen ze nou geen bloed geprikt hebben? Raar..
Vind ik ook. Zeker na al die opnames.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 april 2015 @ 17:45:08 #133
22592 crew  Ole
pi_151778619
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vind ik ook. Zeker na al die opnames.
deden ze bij mij sowieso.
Straks heb je suiker of zo (hoop het niet voor je ) of iets waardoor het niet vreemd is dat een wond niet geneest
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151778629
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:45 schreef Ole het volgende:

[..]

deden ze bij mij sowieso.
Straks heb je suiker of zo (hoop het niet voor je ) of iets waardoor het niet vreemd is dat een wond niet geneest
Klopt. Suiker is wel geprikt trouwens, 3 jaar geleden, daar niet van, was prima.
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:47:16 #135
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151778678
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klopt. Suiker is wel geprikt trouwens, 3 jaar geleden, daar niet van, was prima.
3 jaar is wel lang.. Kan een hoop gebeuren. Zou het toch eens laten testen. Kan gewoon bij de huisarts
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151778685
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

3 jaar is wel lang.. Kan een hoop gebeuren. Zou het toch eens laten testen. Kan gewoon bij de huisarts
^O^
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:03:41 #137
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151778986
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^
Heb dat vorig jaar ook eens gedaan. Stond met 5 minuten weer buiten (en het goede nieuws dat mijn suikergehalte op orde was :) )
pi_151781718
Ben ik even weg, moet ik vijf(!) topics bijlezen! Maar wat moet dat moet.
Wat een klotenieuws heb je gekregen, toto. Ik hoop dat het, ondanks dat het een vervelende prognose is, toch iets rust in de tent geeft. En je kan je altijd nog gaan verdiepen in het katholicisme, er zijn een aantal "inspirerende" martelaars met open wonden (en altijd blijmoedig, een steun voor hun omgeving, omringd door bloemengeur en uiteindelijk dus heilig).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_151781984
Welkom Dolfijn en kut dat het jou overkomen en zich fijn dat Toot's topic niet wordt geclaimd door mensen die er geen bal van snappen ene er geen reet (sorry Toot :* ) mee te maken hebben :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_151782376
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:12 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

Zou kunnen... denk ik. :X

[..]

Nog niet, ga 't maandag eens vragen bij de chirurg, lijkt me verstandig.

Heb dus een afspraak geregeld bij de chirurg voor maandagochtend. Donderdagmiddag weer naar de wondpoli. De holte (die dus op de MRI zichtbaar was etc.) is wel kleiner geworden beweerden ze. Met de kop van een wattenstaafje konden ze de bodem raken, dieper was het niet meer. De bovenste wond ging ook goed. Ze waren momenteel tevreden.

Vanaf volgende week willen ze mogelijk met corticosteroïden gaan beginnen. Dan krijg ik als dat doorgaat ook thuiszorg, want de eerste week moet er dan 2-maal daags in de wonden gedruppeld worden, en ook echt in die holte. Secuur werk dus.
Ik vind dat wel positief klinken toot! Ze laten je beslist niet aan je lot over en corticosteroïden helpen vaak heel goed bij hardnekkig gerotzooi waar je eigen lichaam maar niet van opknapt.
pi_151782401
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb dat vorig jaar ook eens gedaan. Stond met 5 minuten weer buiten (en het goede nieuws dat mijn suikergehalte op orde was :) )
^O^
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:35 schreef sigme het volgende:
Ben ik even weg, moet ik vijf(!) topics bijlezen! Maar wat moet dat moet.
Wat een klotenieuws heb je gekregen, toto. Ik hoop dat het, ondanks dat het een vervelende prognose is, toch iets rust in de tent geeft. En je kan je altijd nog gaan verdiepen in het katholicisme, er zijn een aantal "inspirerende" martelaars met open wonden (en altijd blijmoedig, een steun voor hun omgeving, omringd door bloemengeur en uiteindelijk dus heilig).
:D
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Welkom Dolfijn en kut dat het jou overkomen en zich fijn dat Toot's topic niet wordt geclaimd door mensen die er geen bal van snappen ene er geen reet (sorry Toot :* ) mee te maken hebben :*
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:54 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik vind dat wel positief klinken toot! Ze laten je beslist niet aan je lot over en corticosteroïden helpen vaak heel goed bij hardnekkig gerotzooi waar je eigen lichaam maar niet van opknapt.
Ja, het is positief. Maar dat kan met een week weer anders zijn, koffiedik kijken, dus ik blijf maar gewoon neutraal. :)
Maar dat is zo, ze doen hun best.
pi_151784719
Ik vind je nog steeds uiterst stoer en vergeet niet: het slechtste nieuws maar met jouw positieve instelling ondanks alles kan het nog wel eens anders (beter) aflopen, toch? Ik blijf het net zo hard hopen als de rest van betrokken fok!kers(en de rest van de wereld)
En zo fijn (nou ja, fijn is een raar woord in deze "fijn" dat je nog een extra lotgenoot hier hebt die uit ervaring weet wat je door moet maken .
:* :* O+ en zo voor iedereen die dit gekut moet doorstaan. Wat een "simpel" ingegroeid haar niet kan veroorzaken :X

[ Bericht 6% gewijzigd door knoblaucha6 op 17-04-2015 21:07:16 ]
pi_151789045
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik vind je nog steeds uiterst stoer en vergeet niet: het slechtste nieuws maar met jouw positieve instelling ondanks alles kan het nog wel eens anders (beter) aflopen, toch? Ik blijf het net zo hard hopen als de rest van betrokken fok!kers(en de rest van de wereld)
En zo fijn (nou ja, fijn is een raar woord in deze "fijn" dat je nog een extra lotgenoot hier hebt die uit ervaring weet wat je door moet maken .
:* :* O+ en zo voor iedereen die dit gekut moet doorstaan. Wat een "simpel" ingegroeid haar niet kan veroorzaken :X
pi_151789062
M'n reet ziet er momenteel wel freaky uit trouwens door dat aanstippen van het wild vlees, die wonden worden daardoor helemaal 'grijs/zwart' :X
pi_151789144
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:34 schreef Toto69 het volgende:
M'n reet ziet er momenteel wel freaky uit trouwens door dat aanstippen van het wild vlees, die wonden worden daardoor helemaal 'grijs/zwart' :X
kun je op zoek naar een mooie rol in een horrorfilm ;)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_151789553
ach je moet het zo zien toto die variant had je nog niet gehad dus die is nu ook geweest.
Weer een stap dichter bij genezing dus (eerst moet jij schijnbaar alle gekke varianten van wonden hebben meegemaakt).
pi_151789796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:34 schreef Toto69 het volgende:
Heu, de gemiddelde ende normale mensch kijkt nou niet bepaald in eerste instantie naar je reet hoor ;)
pi_151790975
Wij wel! :Y De meeste mensen in dit topic hebben een bovenmatige interesse in Toto zijn reet. :Y
pi_151792945
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:30 schreef Isegrim het volgende:
Wij wel! :Y De meeste mensen in dit topic hebben een bovenmatige interesse in Toto zijn reet. :Y
26 topics over 1 19-jarig kontje
pi_151792964
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:38 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

26 topics over 1 19-jarig kontje
_O-
pi_151794625
:W
pi_151797954
Gisteren 'prachtig', vandaag weer uitspuitend pus ^O^
En zo kansloos veranderend is het dus
pi_151801363
pfff mooi kut.
pi_151801419
Ach ja, maar even 4-5 km gelopen in 't zonnetje
pi_151801570
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
^O^
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:51:59 #156
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151801735
quote:
Goed bezig *O*
pi_151801877
quote:
Yay! ^O^
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:33:46 #158
274310 agenda
altijd vol!
pi_151804990
quote:
Ik vind het knap dat je het positief blijft toppie ^O^
pi_151805037
quote:
Zoooo! :o *)
pi_151820238
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
  Spellchecker zondag 19 april 2015 @ 11:56:01 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151820270
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
It's in the pocket in every way! ^O^
  zondag 19 april 2015 @ 12:00:12 #162
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_151820342
quote:
goed gedaan! ^O^
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_151824870
quote:
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_151824927
quote:
Toppie ^O^
pi_151825162
Goed bezig Toto ^O^
Ben je nog bij Historisch Festival wezen kijken toevallig? :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 april 2015 @ 15:05:59 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_151825206
quote:
Goed gedaan! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_151825218
^O^
pi_151825222
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 15:04 schreef Sylvana het volgende:
Goed bezig Toto ^O^
Ben je nog bij Historisch Festival wezen kijken toevallig? :)
Ja, gistermiddag even :P
pi_151825276
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, gistermiddag even :P
Gaaf hè? 8-)
Ik ben 2 jaar geleden geweest, best indrukwekkend :D
pi_151825287
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 15:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gaaf hè? 8-)
Ik ben 2 jaar geleden geweest, best indrukwekkend :D
Vond er geen zak aan :@ maar een vriend wilde met z'n hond even heen dus ja :P
pi_151825314
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 15:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vond er geen zak aan :@ maar een vriend wilde met z'n hond even heen dus ja :P
Haha oké :P
  zondag 19 april 2015 @ 16:21:42 #172
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_151828343
quote:
Toch gefeliciteerd! :)
pi_151828497
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

Toch gefeliciteerd! :)
thanks ;)
pi_151828543
*O* Aan alles waar je voldoening uit haalt heb je wel degelijk wat ^O^
  zondag 19 april 2015 @ 16:37:19 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151828866
quote:
*O*
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 19 april 2015 @ 16:40:57 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151828955
Als het een beetje gaat, kom je lekker een weekje hier :). Ik verzorg je wel en de zeelucht doet iedereen goed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151829134
quote:
^O^ Goed bezig!!
pi_151829143
quote:
17s.gif Op zondag 19 april 2015 16:40 schreef Samzz het volgende:
Als het een beetje gaat, kom je lekker een weekje hier :). Ik verzorg je wel en de zeelucht doet iedereen goed.
Deal :)
  zondag 19 april 2015 @ 16:47:50 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151829159
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Deal :)
:*.

Goed van je cursus O+.
pi_151829160
quote:
17s.gif Op zondag 19 april 2015 16:40 schreef Samzz het volgende:
O+ nog even en Toot is de meest gewilde logeergast ever ^O^
pi_151829215
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat is ie nu toch al ;) Ideale gast volgens mij! Als ie nou ook nog van honden houdt kan hij bij mij helemaal nooit meer stuk.
  zondag 19 april 2015 @ 16:49:26 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151829218
quote:

[..]

Ik gun hem een weekje weg. En ik woon aan het strand, dus O+.
pi_151829242
Het is dan ook een scheet 8-)
pi_151829272
quote:
Goed zo :*
pi_151829307
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

:*.

Goed van je cursus O+.
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 16:49 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Dat is ie nu toch al ;) Ideale gast volgens mij! Als ie nou ook nog van honden houdt kan hij bij mij helemaal nooit meer stuk.
Ik kan wel goed met honden overweg ja :P
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het is dan ook een scheet 8-)
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 16:51 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Goed zo :*
pi_151829407
Volgens mij zijn er veel mannen met perfecte kontjes jaloers op zo veel vrouwelijke aandacht toot O-) en jij maar denken dat het een afknapper zou zijn :D
pi_151829489
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:54 schreef _Joy_ het volgende:
Volgens mij zijn er veel mannen met perfecte kontjes jaloers op zo veel vrouwelijke aandacht toot O-) en jij maar denken dat het een afknapper zou zijn :D
Nou, ik zou toch liever vrouwelijke aandacht hebben om andere redenen :+ ben liever niet zielig of zo in elk geval :D
pi_151829571
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou, ik zou toch liever vrouwelijke aandacht hebben om andere redenen :+ ben liever niet zielig of zo in elk geval :D
Ik vind je ook niet zielig overkomen, altijd heel sympathiek en positief.
pi_151829604
Nou is het wel zo dat ik zijn moeder( haast zijn oma :P) had kunnen zijn maar als ik de keuze zou hebben tussen een vent met een hele reet maar die knap arrogant en irritant is of een lieverd met een half gesloopte reet maar een leuk karakter dan wist ik het wel *O*
En nee, ik heb geen lelijke dochter die ik probeer te koppelen _O-
pi_151829672
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 16:59 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik vind je ook niet zielig overkomen, altijd heel sympathiek en positief.
Gelukkig maar :D
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou is het wel zo dat ik zijn moeder( haast zijn oma :P) had kunnen zijn maar als ik de keuze zou hebben tussen een vent met een hele reet maar die knap arrogant en irritant is of een lieverd met een half gesloopte reet maar een leuk karakter dan wist ik het wel *O*
Mja, uiterlijk vind ik sowieso niet het belangrijkst. Ik ben zelf ook maar gemiddeld, dus het zou wel heel hypocriet zijn om dan extreem veel naar uiterlijk te kijken :+
pi_151829735
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja zo denk ik er ook over :) en ik had ook z'n moeder kunnen zijn als ik er heel vroeg bij was :@
pi_151829766
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:02 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ja zo denk ik er ook over :) en ik had ook z'n moeder kunnen zijn als ik er heel vroeg bij was :@
Ik dacht dat jij 25 of zo was joh.
pi_151829797
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2015 17:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij 25 of zo was joh.
Was ik ook! 16 jaar geleden :+
  zondag 19 april 2015 @ 17:05:20 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151829840
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 16:54 schreef _Joy_ het volgende:
Ik denk dat mannen met perfecte kontjes op andersoortige aandacht hopen :@. No offence, Toot O+.
pi_151829921
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

En m'n aandacht dan? ;(
pi_151829995
Nou, ben jij mooi blij dat ik die lelijke dochter niet heb, anders had je mij als schoonmoeder gehad :+
Zonder gein: het is geen sinecure allemaal en dat je hier je ei kwijt kunt is behalve prettig ook nuttig. Daar waar je leeftijdsgenoten genieten en soms lekker de beest uithangen zit jij grotendeels aan huis gekluisterd. Dat is na 3 jaar voor jou, voor je ouders ontzettend klote maar voor iedereen die met je meeleeft, ook wildvreemden ook steeds weer hopen op beter nieuws (en dat gaat ook op voor je lotgenoten hier) dus ja, ik vind het zo shit voor je en zelfs meneer Knob vraagt serieus altijd naar je (en da's best een harde) O+
We kunnen er als betrokken meele(v)(z)ers niks aan veranderen dat het zo gaat als het gaat maar ik vind het persoonlijk hartverwarmend dat je een schare fans hier achter je hebt staan die het je allemaal zo veel beter gunnen.
Het ontroerd me serieus. :*
pi_151830027
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:04 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Was ik ook! 16 jaar geleden :+
Jij jonkie :P
pi_151830072
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou, ben jij mooi blij dat ik die lelijke dochter niet heb, anders had je mij als schoonmoeder gehad :+
Zonder gein: het is geen sinecure allemaal en dat je hier je ei kwijt kunt is behalve prettig ook nuttig. Daar waar je leeftijdsgenoten genieten en soms lekker de beest uithangen zit jij grotendeels aan huis gekluisterd. Dat is na 3 jaar voor jou, voor je ouders ontzettend klote maar voor iedereen die met je meeleeft, ook wildvreemden ook steeds weer hopen op beter nieuws (en dat gaat ook op voor je lotgenoten hier) dus ja, ik vind het zo shit voor je en zelfs meneer Knob vraagt serieus altijd naar je (en da's best een harde) O+
We kunnen er als betrokken meele(v)(z)ers niks aan veranderen dat het zo gaat als het gaat maar ik vind het persoonlijk hartverwarmend dat je een schare fans hier achter je hebt staan die het je allemaal zo veel beter gunnen.
Het ontroerd me serieus. :*
Mijn moeder weet ook hiervan. Ze werkt zelf op de OK en ze wist meteen wat ik bedoelde toen ik over een gaatje bij een bilnaad had. :+
Ze vindt het compleet achterlijk dat het zo is gegaan, en zelf vraagt ze ook regelmatig hoe het gaat. :)
pi_151830142
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

Mijn moeder weet ook hiervan. Ze werkt zelf op de OK en ze wist meteen wat ik bedoelde toen ik over een gaatje bij een bilnaad had. :+
Ze vindt het compleet achterlijk dat het zo is gegaan, en zelf vraagt ze ook regelmatig hoe het gaat. :)
Ja maar jij bent ook één van de ueberliefste betrokkene en dat meen ik :*
  zondag 19 april 2015 @ 17:14:17 #200
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151830173
De steun hier is sowieso ^O^.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: