quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb dat vorig jaar ook eens gedaan. Stond met 5 minuten weer buiten (en het goede nieuws dat mijn suikergehalte op orde was)
quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:35 schreef sigme het volgende:
Ben ik even weg, moet ik vijf(!) topics bijlezen! Maar wat moet dat moet.
Wat een klotenieuws heb je gekregen, toto. Ik hoop dat het, ondanks dat het een vervelende prognose is, toch iets rust in de tent geeft. En je kan je altijd nog gaan verdiepen in het katholicisme, er zijn een aantal "inspirerende" martelaars met open wonden (en altijd blijmoedig, een steun voor hun omgeving, omringd door bloemengeur en uiteindelijk dus heilig).
quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Welkom Dolfijn en kut dat het jou overkomen en zich fijn dat Toot's topic niet wordt geclaimd door mensen die er geen bal van snappen ene er geen reet (sorry Toot) mee te maken hebben
Ja, het is positief. Maar dat kan met een week weer anders zijn, koffiedik kijken, dus ik blijf maar gewoon neutraal.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vind dat wel positief klinken toot! Ze laten je beslist niet aan je lot over en corticosteroïden helpen vaak heel goed bij hardnekkig gerotzooi waar je eigen lichaam maar niet van opknapt.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik vind je nog steeds uiterst stoer en vergeet niet: het slechtste nieuws maar met jouw positieve instelling ondanks alles kan het nog wel eens anders (beter) aflopen, toch? Ik blijf het net zo hard hopen als de rest van betrokken fok!kers(en de rest van de wereld)
En zo fijn (nou ja, fijn is een raar woord in deze "fijn" dat je nog een extra lotgenoot hier hebt die uit ervaring weet wat je door moet maken .
![]()
![]()
en zo voor iedereen die dit gekut moet doorstaan. Wat een "simpel" ingegroeid haar niet kan veroorzaken
![]()
kun je op zoek naar een mooie rol in een horrorfilmquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:34 schreef Toto69 het volgende:
M'n reet ziet er momenteel wel freaky uit trouwens door dat aanstippen van het wild vlees, die wonden worden daardoor helemaal 'grijs/zwart'
Heu, de gemiddelde ende normale mensch kijkt nou niet bepaald in eerste instantie naar je reet hoorquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:34 schreef Toto69 het volgende:
M'n reet ziet er momenteel wel freaky uit trouwens door dat aanstippen van het wild vlees, die wonden worden daardoor helemaal 'grijs/zwart'
quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:30 schreef Isegrim het volgende:
Wij wel!De meeste mensen in dit topic hebben een bovenmatige interesse in Toto zijn reet.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach ja, maar even 4-5 km gelopen in 't zonnetje
Goed bezigquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Yay!quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind het knap dat je het positief blijft toppiequote:Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Zoooo!quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
It's in the pocket in every way!quote:Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik er wat aan heb zo, maar ik ben geslaagd voor de TEFL cursus
goed gedaan!quote:Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Toppiequote:Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Goed gedaan!quote:Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Ja, gistermiddag evenquote:Op zondag 19 april 2015 15:04 schreef Sylvana het volgende:
Goed bezig Toto
Ben je nog bij Historisch Festival wezen kijken toevallig?
Vond er geen zak aanquote:Op zondag 19 april 2015 15:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gaaf hè?
Ik ben 2 jaar geleden geweest, best indrukwekkend
Haha okéquote:Op zondag 19 april 2015 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vond er geen zak aanmaar een vriend wilde met z'n hond even heen dus ja
Toch gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |