Idd gedoe. Ah oke! Zal ik even onthouden.quote:Op maandag 20 april 2015 13:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gedoe steeds
Ik spoel ook alleen en gaas (kerlix)
Die corticosteröiden elimineren het wild vlees en bevorderen gezond weefselgroei
Ja... ware het niet dat ik bij lange na geen geld heb voor een 4-jarige studie (want geen werk, want dat kan niet). En ik ga liever weer naar 't buitenland eigenlijk, om te werken en dan later te studerenquote:Op maandag 20 april 2015 14:55 schreef ekmef123 het volgende:
wat gaan we nu studeren toto69. das denk ik het enige positieve. Je hebt nu tijd om heel veel studies te doen.
quote:Op maandag 20 april 2015 14:57 schreef ekmef123 het volgende:
Tja dan maar snel die klote wondjes dicht.
Heb je geen wajong-uitkering of iets dergelijks?quote:Op maandag 20 april 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja... ware het niet dat ik bij lange na geen geld heb voor een 4-jarige studie (want geen werk, want dat kan niet). En ik ga liever weer naar 't buitenland eigenlijk, om te werken en dan later te studeren
Lol nee, ik had nog geen IQ van een visstick en ik kon nog op een stoel zitten, dus mocht ik weer gaanquote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Dolfijntje90 het volgende:
[..]
Heb je geen wajong-uitkering of iets dergelijks?
Ik wel, in eerste instantie niet omdat ik toen in Enschede wel naar de Universiteit ging, dus "periodes van genezing had", maar ben toen in beroep gegaan en toen kreeg ik hem wel.quote:Op maandag 20 april 2015 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol nee, ik had nog geen IQ van een visstick en ik kon nog op een stoel zitten, dus mocht ik weer gaan
Jij wel?
Beter.quote:Op maandag 20 april 2015 15:01 schreef Dolfijntje90 het volgende:
[..]
Ik wel, in eerste instantie niet omdat ik toen in Enschede wel naar de Universiteit ging, dus "periodes van genezing had", maar ben toen in beroep gegaan en toen kreeg ik hem wel.
Wat bedoel je met had nog geen IQ van een visstick haha?
Oh zo ja haha maar dat hoeft niet per sequote:Op maandag 20 april 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter.
Dat ik niet verstandelijk beperkt ben.
Nee, de regels zijn aangescherpt sinds dit jaar. Alleen mensen met bijv. Down komen nog in aanmerking is mij verteld.quote:Op maandag 20 april 2015 15:05 schreef Dolfijntje90 het volgende:
[..]
Oh zo ja haha maar dat hoeft niet per se![]()
Als je nu al langer dan een jaar aan eengesloten ziek bent en niet kunt werken of naar school kunt. Denk aan thuiszorg enzo, dan moet het gewoon lukken.. scheelt een hoop
Wie weet kan je het nog een keer proberen
quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, de regels zijn aangescherpt sinds dit jaar. Alleen mensen met bijv. Down komen nog in aanmerking is mij verteld.
Ik lees het nu ook dat de regels aangescherpt zijn ja, maar als ik het zo lees, niet onmogelijkquote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, de regels zijn aangescherpt sinds dit jaar. Alleen mensen met bijv. Down komen nog in aanmerking is mij verteld.
" Uw mogelijkheden om te werken verbeteren waarschijnlijk niet binnen 1 jaar"quote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Sylvana het volgende:
Wajong-uitkering krijg je nu idd alleen nog maar als je echt nooit meer kunt werken. Als je wel perspectief op werk hebt in de toekomst krijg je het niet meer idd. Maar je krijgt nog wel gewoon stufi toch als je weer gaat studeren Toto?
Down ook niet meer volgens mij :/ die kunnen namelijk vaak wel werken (vaak aangepast of sociale werkplaats ofzo). Aan de andere kant krijgt mijn broer er wel een, die heeft autisme maar werkt ook (salaris wordt aangevuld tot wajongniveau). Iets met nieuwe regels inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2015 13:24 schreef Toto69 het volgende:
Mooi man, die heb je in de pocket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poe das vervelend zeg! Hopelijk pakken ze het op! En inderdaad gewoon voet bij stuk houden om dit eerst uit te zoeken voor er weer geopereerd wordt!quote:Op maandag 20 april 2015 16:44 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik zit nu met vier keer uitslagen van een algemeen bloedbeeld voor me van het afgelopen jaar. Bij ongeveer de helft van de getallen staat een sterretje, wat betekent dat de waarde afwijkt.![]()
Heb de uitslagen uitgeprint meegekregen van mijn ggz-arts om aan de huisarts te laten zien. Als de huisarts niks wil doen, moet ik deze arts even een seintje geven, want zij vindt het vreemd en wil dat het uitgezocht wordt waar dit vandaan komt.
Donderdag dus naar het ziekenhuis voor het wondje wat nog niet dicht is. Is een halve centimeter groot denk ik. Ik kan niet goed zien of er een gaatje in zit (oftewel dat er nog een sinus achter zit), maar ik vrees het ergste.
Lijkt me wel handig dat eerst die bloedwaardes weer op peil komen voor er weer een operatie komt, want anders heeft het waarschijnlijk weinig zin...
Nee, weet ik nog niet. Zal de uitslagen donderdag ook meenemen naar de chirurg.quote:Op maandag 20 april 2015 16:53 schreef Dolfijntje90 het volgende:
[..]
Poe das vervelend zeg! Hopelijk pakken ze het op! En inderdaad gewoon voet bij stuk houden om dit eerst uit te zoeken voor er weer geopereerd wordt!
Wie weet als de bloedwaardes op peil komen dat de rest ook beter gaat! Weet je of het invloed heeft op de wondgenezing?
Shit johquote:Op maandag 20 april 2015 16:44 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik zit nu met vier keer uitslagen van een algemeen bloedbeeld voor me van het afgelopen jaar. Bij ongeveer de helft van de getallen staat een sterretje, wat betekent dat de waarde afwijkt.![]()
Heb de uitslagen uitgeprint meegekregen van mijn ggz-arts om aan de huisarts te laten zien. Als de huisarts niks wil doen, moet ik deze arts even een seintje geven, want zij vindt het vreemd en wil dat het uitgezocht wordt waar dit vandaan komt.
Donderdag dus naar het ziekenhuis voor het wondje wat nog niet dicht is. Is een halve centimeter groot denk ik. Ik kan niet goed zien of er een gaatje in zit (oftewel dat er nog een sinus achter zit), maar ik vrees het ergste.
Lijkt me wel handig dat eerst die bloedwaardes weer op peil komen voor er weer een operatie komt, want anders heeft het waarschijnlijk weinig zin...
Momenteel nog niet, helaas.quote:Op maandag 20 april 2015 17:01 schreef komrad het volgende:
Heb je ondanks het slechte nieuws van het vorige gesprek, wel het gevoel dat de wond iets verbeterd en dat het op termijn wel beheersbaar zou kunnen worden? Of zie je zelf weinig vooruitgang?
En ik hoop dat je de komende periode veel leuke dingen kunt gaan ondernemen! Dat geneest de wond niet maar maakt het misschien wel minder zwaar om mee om te gaan.
Ja gewoon vragen dan! Nee veel mensen denken dat, maar dat doen de chirurgen idd niet automatisch.quote:Op maandag 20 april 2015 17:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Nee, weet ik nog niet. Zal de uitslagen donderdag ook meenemen naar de chirurg.
Ggz-arts: 'Want ze hebben voor die operatie vast ook laten prikken toch?' Nou nee.
Klopt.quote:Op maandag 20 april 2015 17:08 schreef Dolfijntje90 het volgende:
[..]
Ja gewoon vragen dan! Nee veel mensen denken dat, maar dat doen de chirurgen idd niet automatisch.
Mogen wij dan weer op bezoek komen?quote:Op maandag 20 april 2015 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Shit johhoop dat ze het fixen voor je!
[..]
Momenteel nog niet, helaas.
Ik wil eigenlijk maar 1 ding, en dan ben ik echt heel eerlijk, het is bijna het enige waar ik nog aan denk, en dat is weer naar Lissabon
Uiteraardquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mogen wij dan weer op bezoek komen?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hmm, nu is de wond weer 1,5 centimeter.Zat maar een heel dun velletje over blijkbaar. Nog steeds hoop dat het alleen dat dunne velletje is, want ik zie geen gaatjes, maar ik kan natuurlijk niet van heel dichtbij kijken.
Maar dan nog is het niet goed dat het weer opengegaan is natuurlijk.
Had ik niet in de gaten, wou het k-woord niet gebruiken ....quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Slechte woordgrap![]()
Verder natuurlijk ontzettend kut, gelukkig is ie niet weer opengegaan.
Och vervelend zeg! Het open gaan en dichtgaan hoort er dus bij want, ik heb twee gaatjes, en eentje die is 's ochtends groot en 's avonds klein, nu al een paar dagen, en vrijdag pas ontdekt dat ik er uberhaupt twee had,... dus erg vreemd. Alle drie de artsen buzy.. morgen gelukkig wel een afspraak kunnen krijgen, wel met iemand anders, maar hopelijk kan die wel gewoon zeggen of het goed gaat of niet..quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hmm, nu is de wond weer 1,5 centimeter.Zat maar een heel dun velletje over blijkbaar. Nog steeds hoop dat het alleen dat dunne velletje is, want ik zie geen gaatjes, maar ik kan natuurlijk niet van heel dichtbij kijken.
Voor jullie ook heel veel respect dat jullie toch de moed erin houden ....quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:07 schreef Dolfijntje90 het volgende:
[..]
Och vervelend zeg! Het open gaan en dichtgaan hoort er dus bij want, ik heb twee gaatjes, en eentje die is 's ochtends groot en 's avonds klein, nu al een paar dagen, en vrijdag pas ontdekt dat ik er uberhaupt twee had,... dus erg vreemd. Alle drie de artsen buzy.. morgen gelukkig wel een afspraak kunnen krijgen, wel met iemand anders, maar hopelijk kan die wel gewoon zeggen of het goed gaat of niet..
Dank je dat is lief!quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie ook heel veel respect dat jullie toch de moed erin houden ....
Basisconditie is sneller terug dan dat ie weg is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:25 schreef Toto69 het volgende:
Toch weer even 2 uurtjes frisse lucht gehaald, wel de hele tijd heen en weer gedwarreld en dan ben ik ook echt helemaal kapotecht 0 conditie...
Jouw lichaam is nu ook met topsport bezig he .....quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:25 schreef Toto69 het volgende:
Toch weer even 2 uurtjes frisse lucht gehaald, wel de hele tijd heen en weer gedwarreld en dan ben ik ook echt helemaal kapotecht 0 conditie
En het is wel balen om er maar bij te staan en nog geen bal te kunnen schieten
Klopt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Basisconditie is sneller terug dan dat ie weg is.
Al 4 jaar.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:50 schreef maily het volgende:
[..]
Jouw lichaam is nu ook met topsport bezig he .....
Dat komt me wel bekend voor inderdaad, dat het per dag verschilt of het groot of klein is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:07 schreef Dolfijntje90 het volgende:
[..]
Och vervelend zeg! Het open gaan en dichtgaan hoort er dus bij want, ik heb twee gaatjes, en eentje die is 's ochtends groot en 's avonds klein, nu al een paar dagen, en vrijdag pas ontdekt dat ik er uberhaupt twee had,... dus erg vreemd. Alle drie de artsen buzy.. morgen gelukkig wel een afspraak kunnen krijgen, wel met iemand anders, maar hopelijk kan die wel gewoon zeggen of het goed gaat of niet..
Gisteren was ik de moed heel even kwijt en als ik donderdag hoor dat ik opnieuw geopereerd moet worden... dat is zo'n stap terug weer. Dan kan ik in augustus mijn 1-jarig-sinus-pilonidalis-jubileum nog vieren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie ook heel veel respect dat jullie toch de moed erin houden ....
Respect; ik weet niet of ik het je/jullie zo zou nadoen ....quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Gisteren was ik de moed heel even kwijt en als ik donderdag hoor dat ik opnieuw geopereerd moet worden... dat is zo'n stap terug weer. Dan kan ik in augustus mijn 1-jarig-sinus-pilonidalis-jubileum nog vieren.![]()
Maar over het algemeen blijf ik wel positief. Ik geniet erg van mijn eigen bedrijf dat ik sinds januari heb. Waar ik weliswaar maar 8 uur per week in kan werken, maar dat geeft genoeg voldoening om positief te blijven.
Ja pff dat is inderdaad lastig en soms makkelijker dan anders. Zeker als je slecht nieuws hoort, en idd weer een stapje terug bent dan is het erg lastig.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Gisteren was ik de moed heel even kwijt en als ik donderdag hoor dat ik opnieuw geopereerd moet worden... dat is zo'n stap terug weer. Dan kan ik in augustus mijn 1-jarig-sinus-pilonidalis-jubileum nog vieren.![]()
Maar over het algemeen blijf ik wel positief. Ik geniet erg van mijn eigen bedrijf dat ik sinds januari heb. Waar ik weliswaar maar 8 uur per week in kan werken, maar dat geeft genoeg voldoening om positief te blijven.
Ik woon op mezelf en heb geen partner. Dus dat is wel lastig. Ik heb wel begeleiding voor mijn autisme, maar die zijn natuurlijk ook gebonden aan een agenda en kunnen niet een hele ochtend vrijhouden, omdat niet duidelijk is hoe laat ik geopereerd word. Dus bij de vorige operatie ben ik met de bus heen gegaan en met de taxi weer terug. Daar voelde ik me best eenzaam bij.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:35 schreef Dolfijntje90 het volgende:
[..]
Ja pff dat is inderdaad lastig en soms makkelijker dan anders. Zeker als je slecht nieuws hoort, en idd weer een stapje terug bent dan is het erg lastig.
Ik heb gelukkig een super fijne partner die me er door heen sleept en leuke dingen doen helpt!
Ik in juni 4-jarig jubileum dus daar word je ook niet blij van. Eerst studeerde ik nog enzo en nu een beetje uitvogelen wat te elke dag!
Wat voor een bedrijf ben je begonnen?
Goed dat je een bedrijf bent begonnen ondanks allesquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf en heb geen partner. Dus dat is wel lastig. Ik heb wel begeleiding voor mijn autisme, maar die zijn natuurlijk ook gebonden aan een agenda en kunnen niet een hele ochtend vrijhouden, omdat niet duidelijk is hoe laat ik geopereerd word. Dus bij de vorige operatie ben ik met de bus heen gegaan en met de taxi weer terug. Daar voelde ik me best eenzaam bij.
Ik ben een onderneming gestart in fotografie en tekst(redactie).
Oh mijn hemeltje dat is inderdaad niet fijn! Wat vervelend voor je! En wat geweldig sterk en knap van je dat je je er zo dan doorheen sleept!!quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf en heb geen partner. Dus dat is wel lastig. Ik heb wel begeleiding voor mijn autisme, maar die zijn natuurlijk ook gebonden aan een agenda en kunnen niet een hele ochtend vrijhouden, omdat niet duidelijk is hoe laat ik geopereerd word. Dus bij de vorige operatie ben ik met de bus heen gegaan en met de taxi weer terug. Daar voelde ik me best eenzaam bij.
Ik ben een onderneming gestart in fotografie en tekst(redactie).
Ja, ik kan het voornamelijk thuis uitvoeren (en af en toe een opdracht buiten de deur). Dus ik vermaak me wel ja.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:07 schreef Dolfijntje90 het volgende:
[..]
Oh mijn hemeltje dat is inderdaad niet fijn! Wat vervelend voor je! En wat geweldig sterk en knap van je dat je je er zo dan doorheen sleept!!
Erg veel succes donderdag en hopelijk hoef je dan niet nogmaals geopereerd te worden
Ah leuk! Zo kom je iig een beetje de tijd door
Herken het, ik wil ook werkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, ik kan het voornamelijk thuis uitvoeren (en af en toe een opdracht buiten de deur). Dus ik vermaak me wel ja.
Thanks, Toto! Helemaal niet werken is niet voor mij weggelegd en op deze manier kan ik alles zelf indelen, zodat het haalbaar is en leuk blijft.
Heb je inderdaad erg slim gedaan! Lekker vanaf huis en ook nog iets wat je leuk vindquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, ik kan het voornamelijk thuis uitvoeren (en af en toe een opdracht buiten de deur). Dus ik vermaak me wel ja.
Thanks, Toto! Helemaal niet werken is niet voor mij weggelegd en op deze manier kan ik alles zelf indelen, zodat het haalbaar is en leuk blijft.
Kun je niet een domeinnaam vanuit Portugal importeren?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herken het, ik wil ook werkenben alleen niet handig genoeg om zelf een bedrijf te beginnen oid en zou ook niet weten wat voor bedrijf
daarnaast wil ik sowieso niet in NL werken
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet een domeinnaam vanuit Portugal importeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |