abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151891469
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:52 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Mogen wij dan weer op bezoek komen? :D
Uiteraard
pi_151896761
Hmm, nu is de wond weer 1,5 centimeter. ;( Zat maar een heel dun velletje over blijkbaar. Nog steeds hoop dat het alleen dat dunne velletje is, want ik zie geen gaatjes, maar ik kan natuurlijk niet van heel dichtbij kijken.

Maar dan nog is het niet goed dat het weer opengegaan is natuurlijk. }:|
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 16:55:57 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151896866
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hmm, nu is de wond weer 1,5 centimeter. ;( Zat maar een heel dun velletje over blijkbaar. Nog steeds hoop dat het alleen dat dunne velletje is, want ik zie geen gaatjes, maar ik kan natuurlijk niet van heel dichtbij kijken.

:{

Wat but weer ....
pi_151897008
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:55 schreef maily het volgende:

[..]

:{

Wat but weer ....
Slechte woordgrap :P

Verder natuurlijk ontzettend kut, gelukkig is ie niet weer opengegaan.
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 17:02:38 #280
197773 crew  maily
pi_151897040
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:01 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Slechte woordgrap :P

Verder natuurlijk ontzettend kut, gelukkig is ie niet weer opengegaan.
Had ik niet in de gaten, wou het k-woord niet gebruiken .... :{
En het is wel weer opengegaan .... :{

[ Bericht 8% gewijzigd door maily op 21-04-2015 17:08:35 ]
pi_151897158
quote:

Och vervelend zeg! Het open gaan en dichtgaan hoort er dus bij want, ik heb twee gaatjes, en eentje die is 's ochtends groot en 's avonds klein, nu al een paar dagen, en vrijdag pas ontdekt dat ik er uberhaupt twee had,... dus erg vreemd. Alle drie de artsen buzy.. morgen gelukkig wel een afspraak kunnen krijgen, wel met iemand anders, maar hopelijk kan die wel gewoon zeggen of het goed gaat of niet..
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 17:09:52 #282
197773 crew  maily
pi_151897241
quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:07 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Och vervelend zeg! Het open gaan en dichtgaan hoort er dus bij want, ik heb twee gaatjes, en eentje die is 's ochtends groot en 's avonds klein, nu al een paar dagen, en vrijdag pas ontdekt dat ik er uberhaupt twee had,... dus erg vreemd. Alle drie de artsen buzy.. morgen gelukkig wel een afspraak kunnen krijgen, wel met iemand anders, maar hopelijk kan die wel gewoon zeggen of het goed gaat of niet..
Voor jullie ook heel veel respect dat jullie toch de moed erin houden .... ^O^
pi_151897614
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:09 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Dank je dat is lief! :)
pi_151898966
quote:

:{ ;( sterkte :*
pi_151898985
Toch weer even 2 uurtjes frisse lucht gehaald, wel de hele tijd heen en weer gedwarreld en dan ben ik ook echt helemaal kapot :') echt 0 conditie
En het is wel balen om er maar bij te staan en nog geen bal te kunnen schieten :{
  dinsdag 21 april 2015 @ 18:44:49 #286
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_151899556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:25 schreef Toto69 het volgende:
Toch weer even 2 uurtjes frisse lucht gehaald, wel de hele tijd heen en weer gedwarreld en dan ben ik ook echt helemaal kapot :') echt 0 conditie...
Basisconditie is sneller terug dan dat ie weg is. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 18:50:02 #287
197773 crew  maily
pi_151899694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:25 schreef Toto69 het volgende:
Toch weer even 2 uurtjes frisse lucht gehaald, wel de hele tijd heen en weer gedwarreld en dan ben ik ook echt helemaal kapot :') echt 0 conditie
En het is wel balen om er maar bij te staan en nog geen bal te kunnen schieten :{
Jouw lichaam is nu ook met topsport bezig he .....
pi_151899715
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:44 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Basisconditie is sneller terug dan dat ie weg is. :)
Klopt. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:50 schreef maily het volgende:

[..]

Jouw lichaam is nu ook met topsport bezig he .....
Al 4 jaar. ;(
pi_151900015
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:07 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Dat komt me wel bekend voor inderdaad, dat het per dag verschilt of het groot of klein is.
pi_151900126
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:09 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Gisteren was ik de moed heel even kwijt en als ik donderdag hoor dat ik opnieuw geopereerd moet worden... dat is zo'n stap terug weer. Dan kan ik in augustus mijn 1-jarig-sinus-pilonidalis-jubileum nog vieren. -O-

Maar over het algemeen blijf ik wel positief. Ik geniet erg van mijn eigen bedrijf dat ik sinds januari heb. Waar ik weliswaar maar 8 uur per week in kan werken, maar dat geeft genoeg voldoening om positief te blijven. :)
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 19:05:31 #291
197773 crew  maily
pi_151900207
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:03 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Gisteren was ik de moed heel even kwijt en als ik donderdag hoor dat ik opnieuw geopereerd moet worden... dat is zo'n stap terug weer. Dan kan ik in augustus mijn 1-jarig-sinus-pilonidalis-jubileum nog vieren. -O-

Maar over het algemeen blijf ik wel positief. Ik geniet erg van mijn eigen bedrijf dat ik sinds januari heb. Waar ik weliswaar maar 8 uur per week in kan werken, maar dat geeft genoeg voldoening om positief te blijven. :)
Respect; ik weet niet of ik het je/jullie zo zou nadoen .... ^O^

En ook voor jou is het natuurlijk goed om hier je hart te luchten!
pi_151901345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:03 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja pff dat is inderdaad lastig en soms makkelijker dan anders. Zeker als je slecht nieuws hoort, en idd weer een stapje terug bent dan is het erg lastig.

Ik heb gelukkig een super fijne partner die me er door heen sleept en leuke dingen doen helpt!
Ik in juni 4-jarig jubileum dus daar word je ook niet blij van. Eerst studeerde ik nog enzo en nu een beetje uitvogelen wat te elke dag!

Wat voor een bedrijf ben je begonnen?
pi_151902396
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:35 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Ja pff dat is inderdaad lastig en soms makkelijker dan anders. Zeker als je slecht nieuws hoort, en idd weer een stapje terug bent dan is het erg lastig.

Ik heb gelukkig een super fijne partner die me er door heen sleept en leuke dingen doen helpt!
Ik in juni 4-jarig jubileum dus daar word je ook niet blij van. Eerst studeerde ik nog enzo en nu een beetje uitvogelen wat te elke dag!

Wat voor een bedrijf ben je begonnen?
Ik woon op mezelf en heb geen partner. Dus dat is wel lastig. Ik heb wel begeleiding voor mijn autisme, maar die zijn natuurlijk ook gebonden aan een agenda en kunnen niet een hele ochtend vrijhouden, omdat niet duidelijk is hoe laat ik geopereerd word. Dus bij de vorige operatie ben ik met de bus heen gegaan en met de taxi weer terug. Daar voelde ik me best eenzaam bij.

Ik ben een onderneming gestart in fotografie en tekst(redactie). :)
pi_151902468
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:01 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ik woon op mezelf en heb geen partner. Dus dat is wel lastig. Ik heb wel begeleiding voor mijn autisme, maar die zijn natuurlijk ook gebonden aan een agenda en kunnen niet een hele ochtend vrijhouden, omdat niet duidelijk is hoe laat ik geopereerd word. Dus bij de vorige operatie ben ik met de bus heen gegaan en met de taxi weer terug. Daar voelde ik me best eenzaam bij.

Goed dat je een bedrijf bent begonnen ondanks alles ^O^
pi_151902601
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:01 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Oh mijn hemeltje dat is inderdaad niet fijn! Wat vervelend voor je! En wat geweldig sterk en knap van je dat je je er zo dan doorheen sleept!!
Erg veel succes donderdag en hopelijk hoef je dan niet nogmaals geopereerd te worden ;)

Ah leuk! Zo kom je iig een beetje de tijd door ^O^
pi_151902776
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:07 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Oh mijn hemeltje dat is inderdaad niet fijn! Wat vervelend voor je! En wat geweldig sterk en knap van je dat je je er zo dan doorheen sleept!!
Erg veel succes donderdag en hopelijk hoef je dan niet nogmaals geopereerd te worden ;)

Ah leuk! Zo kom je iig een beetje de tijd door ^O^
Ja, ik kan het voornamelijk thuis uitvoeren (en af en toe een opdracht buiten de deur). Dus ik vermaak me wel ja.

Thanks, Toto! Helemaal niet werken is niet voor mij weggelegd en op deze manier kan ik alles zelf indelen, zodat het haalbaar is en leuk blijft.
pi_151902845
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:13 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, ik kan het voornamelijk thuis uitvoeren (en af en toe een opdracht buiten de deur). Dus ik vermaak me wel ja.

Thanks, Toto! Helemaal niet werken is niet voor mij weggelegd en op deze manier kan ik alles zelf indelen, zodat het haalbaar is en leuk blijft.
Herken het, ik wil ook werken :') ben alleen niet handig genoeg om zelf een bedrijf te beginnen oid en zou ook niet weten wat voor bedrijf :P daarnaast wil ik sowieso niet in NL werken
pi_151902894
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:13 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Heb je inderdaad erg slim gedaan! Lekker vanaf huis en ook nog iets wat je leuk vind ^O^
Hopelijk vind ik ook zoiets ;)
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 20:17:47 #299
197773 crew  maily
pi_151902914
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Herken het, ik wil ook werken :') ben alleen niet handig genoeg om zelf een bedrijf te beginnen oid en zou ook niet weten wat voor bedrijf :P daarnaast wil ik sowieso niet in NL werken
Kun je niet een domeinnaam vanuit Portugal importeren? :@
pi_151902942
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:17 schreef maily het volgende:

[..]

Kun je niet een domeinnaam vanuit Portugal importeren? :@
:D _O-
Ik wil ook niet in NL wonen, zo beter? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: