abonnement Unibet Coolblue
pi_150252624
De hoofdrolspelers:


Overzicht van Sonja's (ware) liefdes:
2002 - "Ik wil met je trouwen Spiros!"
2002 - (één maand voor het huwelijk:) "Toch maar niet, ik doe het liever met cameraman Mladen"
2003 - "Of toch liever met Yorick, die matroos van de Venga Boys"
2003 - "Oh nee, ik wil met cameraman Eddy trouwen en een kind krijgen"
2007 - "Ik wil scheiden en verder met (homoseksuele) DirkJan, die kan ik wel bekeren!"
2008 - "Laten we trouwen DirkJan, we zijn tenslotte AL een jaar samen
2009 - "Sorry DirkJan, ik val toch op die ene ICT-er die zojuist mjin netwerkje kwam beheren"
2010 - "Kom ICT'ertje, laten we naar Mexico gaan en daar verloven, op precies dezelfde plek (én week) waar ik twee jaar terug iemand anders het ja-woord gaf"
Sept2011 - "Dit voelt als nooit tevoren" http://www.nu.nl/achterklap/2608989/sonja-silva-verloofd.html
Dec2011 - "Met hem ga ik een veilige toekomst tegemoet" http://www.nu.nl/achterkl(...)eilige-toekomst.html
Mei2012 - "Eigenlijk had ik toch twijffels" http://www.nu.nl/achterkl(...)fels-echtgenoot.html
Mei2012 - "Hij is vreemdgegaan" http://www.nu.nl/achterkl(...)ing-sonja-silva.html
Juli2012 - "Nieuwe relatie, gelukkiger dan ooit en het werd tijd ook!' (al in mei, voordat de scheiding bekend werd in de media) http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-werd-tijd-ook.dhtml
http://www.nujij.nl/showb(...).lynkx#axzz22NhfTM7V
November2014 - "Ja, ik wil (voor de vierde keer)!" http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-het-huwelijksbootje

Een overzicht van Sonja's klachten en ziektes

De opsomming tot nu toe:
- Hoogsensitiviteit
- Slaapaanvallen
- ME
- In- en door slaapstoornis
- ADHD
- Bijna doodervaring
- Hoogtevrees
- Artrose
- slaapapneu
- emo eter (ook wel BED Binge Eating Disorder genoemd )
- Breukje in middenrif
- GBP (2015, te volgen op www.iglossy.nl )


quote:
wo 25 jul 2012, 06:00
Derde ex-man over oud-TMF-vj?
„Ik heb mij erg in Sonja vergist"

AMSTERDAM - De scheiding is nog niet eens rond of er is alweer een nieuwe liefde in het leven van Sonja Silva. De gelukkige is oud-X Factor-deelnemer Pyke Pos. Declan Vermaat, met wie Sonja op papier nog steeds getrouwd is, vertelt dat de twee elkaar al kenden toen zij nog een relatie had met hem. „Hij heeft in januari zelfs op onze bruiloft gezongen. Of er toen al iets gaande was tussen hen weten alleen zij. Maar dat zij nu een relatie hebben, verbaast mij niets. Ik hoorde in mei al dat ze hand in hand waren gesignaleerd.”

Volgens Sonja ging Declan een maand voor het jawoord vreemd. Voor haar dé reden om de scheiding aan te vragen. Ingewijden die zich bij ons meldden, beweren echter het omgekeerde. „Declan is nooit vreemdgegaan, die vrouw verzint alles bij elkaar!” Declan bevestigt wat de bronnen beweren.
En nu is Sonja dus met Pyke. Declan: „Hoe erg ik mij in haar heb vergist… Zo bizar! Ik leefde met haar in een soort droomwereld, maar ben heel blij dat ik wakker ben geworden. In die tijd zag ik mijn kinderen en familie niet en mijn vrienden amper. Ik raakte zelfs mijzelf kwijt. Ik zat voornamelijk binnen en was best ongelukkig.”
In een reactie laat Sonja weten dat Declans verhaal niet klopt. „Er is gewoon niks van waar. Ik weet zoveel dingen waarmee ik hem kapot kan maken. Maar ik ga niet in details treden. Ik wil me niet tot zijn niveau verlagen door modder te gooien.” Ook beweert Sonja dat de scheiding al rond is en dat ze al verhuisd was voordat ze een relatie met Pyke kreeg.
Overige artikelen:

quote:
Sonja Silva is verloofd
Laatste update: 7 september 2011 08:33 info
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft zich in Mexico verloofd met haar vriend Declan. De 34-jarige presentatrice was al twee keer eerder getrouwd. "Het leek ons mooi om nu voor onze liefde uit te komen."

"Dit voelt als nooit tevoren", laat Sonja weten aan De Telegraaf. Een trouwdatum hebben de twee nog niet geprikt.
Silva brak in 2006 met haar man Eddy, met wie ze twee jaar daarvoor een zoon kreeg, Damian River. In 2008 gaf ze haar jawoord aan Dirk-Jan en begin vorig jaar werd bekend dat het stel uit elkaar was.

"Al mijn exen waren vrienden van me", legt ze uit. "En die vriendschap heb ik verward met liefde. Dat ene dingetje dat je hoort te voelen voor je toekomstige man, heb ik ontdekt bij Declan." Ook haar huidige vriend was eerder getrouwd. Uit zijn huwelijk heeft hij twee dochters.
Begin dit jaar werd bekend dat Sonja Silva aan de chronische ziekte ME lijdt. Door de liefde zegt ze zich beter te voelen. "Al zijn er nog steeds dagen dat ik me 56 of zelfs 86 voel."
quote:
Sonja Silva gaat voor een veilige toekomst

Laatste update: 29 december 2011 07:58 info
AMSTERDAM - Sonja Silva stapt in januari voor de derde keer in het huwelijksbootje en is dolblij met haar verloofde Declan.

"Met hem ga ik een veilige toekomst tegemoet. We hopen op Gods zegening", vertelt de presentatrice aan De Telegraaf.

Silva stond al twee keer eerder voor het altaar. "Nu weet ik het zeker", vertelt de voormalige TMF-vj. "We hebben elkaar buiten de tv-business ontmoet."

Declan ging in Mexico op zijn knieën voor de 34-jarige presentatrice. "Ik heb twee meisjes en Sonja heeft Damian", vertelt Declan. "Maar we willen ook graag een kindje van elkaar. Dan vind ik dat we eerst moeten trouwen."

Een eventuele zwangerschap kan volgens Silva, die lijdt aan vermoeidheidsziekte ME, een extra voordeel hebben.

"Er wordt beweerd dat je elke zwangerschap opnieuw kans hebt de ME-verschijnselen kwijt te raken. Dat zou een mooi geschenk zijn."
quote:
Man Sonja Silva viel voor haar geur
Laatste update: 25 januari 2012 14:31 info
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft haar nieuwe man aan de haak geslagen door haar geurtje. 'Ik ben eerst op haar heerlijke geur gevallen', vertelt kersverse echtgenoot Declan aan De Telegraaf.

De twee leerden elkaar kennen toen de voormalig TMF-vj nog 30 kilo zwaarder was. "Ik lette niet op haar omvang", zegt haar derde man. Haar parfum gaf de doorslag. Toen viel hij op haar innerlijk en pas later op haar uiterlijk.

De twee spraken afgelopen weekend in een kerk in Noord-Holland het jawoord uit. Het was een heerlijke dag, maar Declan miste zijn kinderen. "Mijn ex-vrouw had daar moeite mee. Dit maakt me best verdrietig."

Het stel heeft het overigens niet makkelijk gehad. "Niet alleen door de ME van Sonja, maar ons blijft werkelijk niets bespaard. De scheidingen zijn lastig, er zijn financiële tegenvallers..."

Maar dat zorgt er wel voor dat ze steeds meer een twee-eenheid worden, zegt Declan in de krant. "We groeien heel erg naar elkaar toe. Voor Sonja ga ik door het vuur."
quote:
Huwelijk Sonja Silva na 4 maanden al in ernstige crisis
BEWAAR
ARTIKEL
REACTIES
Door: redactie
10-5-12 - 09:55 bron: AD
Sonja Silva. © ANP.
Het huwelijk van Sonja Silva en haar man Declan Vermaat is na amper vier maanden al in zwaar weer beland. De relatiecrisis is zo ernstig dat een scheiding onvermijdelijk lijkt.
De presentatrice en actrice stapte in januari dit jaar in het huwelijksbootje. Over de reden van de breuk houdt ze zich op de vlakte. 'Ik moet nu alles op een rijtje zien te krijgen. Ik zit in een moeilijke fase, maar ik red me wel weer voor de zoveelste keer. Ik ben totaal op en kan even niet meer'.

Mocht het daadwerkelijk uitdraaien op een scheiding, dan betekent dat het derde mislukte huwelijk voor de brunette. Eerder was ze getrouwd met Eddy Stuy en Dirk-Jan Leene.

Kort voor haar huwelijk met Declan zei Sonja 'eindelijk weer gelukkig te zijn'. Na de trouwpartij op 18 januari maakte het stel zich op voor hun huwelijksreis. Vlak voor dat ze het vliegtuig wilden pakken kreeg Sonja echter een miskraam. Sonja en Declan probeerden hierna hun leven weer op de rails te krijgen en aanvankelijk leek niets hun geluk in de weg te staan. Maar nu stelt Sonja vast 'er weer alleen voor te staan'.
quote:
Sonja Silva wil nooit meer trouwen

AMSTERDAM - Sonja Silva piekert er niet over om ooit nog haar jawoord aan iemand te geven. "Dat is iets waarvan ik kan zeggen: dat doe ik nooit meer", zei Silva vrijdag tegen radiozender FunX.

"Ze zeggen altijd: zeg nooit nooit. Maar ik zeg: nooit", benadrukte de 35-jarige Silva.

Ze laat niet los waarom haar relatie met Vermaat, met wie ze vier maanden geleden in het huwelijksbootje stapte, voorbij is. "Het is bij mij altijd een drama op de een of andere manier."
.
Eerder liet de presentatrice nog weten 'zeker' te weten dat ze in Vermaat de liefde van haar leven had gevonden. Desondanks heeft Silva vertrouwen in de toekomst. "Bij mij komt het altijd goed, onkruid vergaat niet."

Voordat Silva getrouwd was met Vermaat, was ze getrouwd met Eddy Stuy en Dirk-Jan Leenen. Het huewelijk met Van Stuy, met wie ze een zoon heeft, liep in 2006 stuk. Het huwelijk met haar tweede man strandde vier jaar later.
quote:
Sonja Silva toch weer in het huwelijksbootje

Drie keer eerder liep haar huwelijk uit op een scheiding waarna de voormalige TMF-vj Sonja Silva riep nóóit meer iemand haar jawoord te geven. Tot 1 november vorig jaar dan, waarop ze met haar nieuwe vlam Pyke Pos in het huwelijksbootje stapte.

De 38-jarige Sonja Silva was er na haar scheiding van Declan Vermaat in 2012 helemaal klaar mee. Voor de derde keer was haar huwelijk op de klippen gelopen. Het boterbriefje ging slechts vier maanden mee. Voor Sonja hoefde al dat getrouw niet meer. "Ze zeggen altijd: zeg nooit nooit. Maar ik zeg: nooit", aldus een vastberaden Sonja Silva destijds in een gesprek met radiozender Fun X.

Dat 'nooit' bleek toch iets minder definitief. Op 1 november 2014 zegt Sonja ja tegen haar nieuwe vlam Pyke Pos, de Friese blonde god uit het vierde seizoen van X Factor, en daarmee is haar vierde huwelijk een feit.

De twee hebben het naar eigen zeggen klein gehouden. Pyke laat aan RTL Boulevard weten dat het 'een heel mooie dag' was.

Of Sonja in Pyke dan eindelijk de ware heeft gevonden moet nog blijken. Voorlopig hebben de twee het samen goed.

Sonja Silva was eerder getrouwd met opnameleider Eddy Stuy, Dirk-Jan Leenen en dus Declan Vermaat.
Sonja's tweets en facebookberichtjes:
sonjasilva twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:53:42 @PykeMusiQ Aaaaaaw! Schatje!!! Zo lief! #numisikjenogmeer reageer retweet
sonjasilva twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:53:13 @Gefascineerd Bedankt, maar ik ga het niet eens lezen. Die mensen die online, vaak ook nog anoniem, andere mensen gaan bashen zijn zielig... reageer retweet
sonjasilva twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 10:58:50 Wow! Nu heb ik weer een advocaat op een of andere vage site waar alleen maar mensen aan het bashen zijn af gestuurd... Haha! #leukomtelezen reageer retweet
sonjasilva twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 11:02:02 Wat is dat toch dat mensen er zo van genieten om andere mensen te bashen op internet? Ik heb dat nooit zo... http://t.co/1mjcasvl reageer retweet
sonjasilva twitterde op zondag 29-07-2012 om 12:57:42 Zoveel liefde... Zucht! Echte onvoorwaardelijke liefde thuis, op FB, op Twitter! Wow, ik ben echt een gezegend meisje! #nogmeerliefdeterug reageer retweet
sonjasilva twitterde op zondag 28-10-2012 om 19:49:25 Hellendoorn. Zucht... Meteen even wat angsten overwonnen. Was er nou toch. #metbloedzweetentranen #kapotmoe #zo voldaan http://t.co/AmcsVRj8 reageer retweet


[ Bericht 3% gewijzigd door Ole op 29-03-2015 21:22:02 ]
pi_150252656
quote:
want dat staat toch echt in dat bericht
pi_150252729
Dus ze is in november al getrouwd?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 maart 2015 @ 16:32:28 #4
22592 crew  Ole
pi_150252818
Er staat niks op haar Facebook toch?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150253012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:28 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

want dat staat toch echt in dat bericht
Excuus, ze is al getrouwd :')
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 maart 2015 @ 16:39:15 #6
22592 crew  Ole
pi_150253029
AhDrie keer eerder liep haar huwelijk uit op een scheiding waarna de voormalige TMF-vj Sonja Silva riep nóóit meer iemand haar jawoord te geven. Tot 1 november vorig jaar dan, waarop ze met haar nieuwe vlam Pyke Pos in het huwelijksbootje stapte.

De 38-jarige Sonja Silva was er na haar scheiding van Declan Vermaat in 2012 helemaal klaar mee. Voor de derde keer was haar huwelijk op de klippen gelopen. Het boterbriefje ging slechts vier maanden mee. Voor Sonja hoefde al dat getrouw niet meer. "Ze zeggen altijd: zeg nooit nooit. Maar ik zeg: nooit", aldus een vastberaden Sonja Silva destijds in een gesprek met radiozender Fun X.
[/q]

ZIE OOK: Scheiding Sonja Silva wordt moddergooien

Dat 'nooit' bleek toch iets minder definitief. Op 1 november 2014 zegt Sonja ja tegen haar nieuwe vlam Pyke Pos, de Friese blonde god uit het vierde seizoen van X Factor, en daarmee is haar vierde huwelijk een feit.

De twee hebben het naar eigen zeggen klein gehouden. Pyke laat aan RTL Boulevard weten dat het 'een heel mooie dag' was.

Of Sonja in Pyke dan eindelijk de ware heeft gevonden moet nog blijken. Voorlopig hebben de twee het samen goed.

Sonja Silva was eerder getrouwd met opnameleider Eddy Stuy, Dirk-Jan Leenen en dus Declan Vermaat.

[Q]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150253167
ik heb de op effe een update gegeven
pi_150253192
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Excuus, ze is al getrouwd :')
ja wel goed lezen he
dus nu heet ze son pos!
pi_150253253
3 jaar geleden :')

quote:
Sonja Silva wil nooit meer trouwen

AMSTERDAM - Sonja Silva piekert er niet over om ooit nog haar jawoord aan iemand te geven. "Dat is iets waarvan ik kan zeggen: dat doe ik nooit meer", zei Silva vrijdag tegen radiozender FunX.

"Ze zeggen altijd: zeg nooit nooit. Maar ik zeg: nooit", benadrukte de 35-jarige Silva.

Ze laat niet los waarom haar relatie met Vermaat, met wie ze vier maanden geleden in het huwelijksbootje stapte, voorbij is. "Het is bij mij altijd een drama op de een of andere manier."
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2015 @ 16:47:21 #10
43556 miss_dynastie
pi_150253333
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:45 schreef JaneDoe het volgende:
3 jaar geleden :')

[..]

Ik snap ineens ook waarom ze het begrip 'eeuwige trouw' zo slecht vat :7
pi_150253695
In november op haar 37e voor de 4e keer getrouwd. Wat zou de Heer hiervan vinden?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 maart 2015 @ 18:36:03 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_150256840
het duurt in ieder geval al langer dan het derde huwelijk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 maart 2015 @ 18:38:24 #13
22592 crew  Ole
pi_150256908
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:36 schreef rubbereend het volgende:
het duurt in ieder geval al langer dan het derde huwelijk
maar er zijn ook al geruchten dat ze hem zat is.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 maart 2015 @ 18:40:14 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_150256972
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:38 schreef Ole het volgende:

[..]

maar er zijn ook al geruchten dat ze hem zat is.
het duurt dan ook alweer langer dan het vorige
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_150258696
Het is net als je adem inhalen. Elke keer lukt het even wat langer, maar uiteindelijk kom je toch weer boven.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 maart 2015 @ 22:33:41 #16
22592 crew  Ole
pi_150265638
‘HUWELIJK SONJA SILVA OP DE KLIPPEN’

CELEBS, TELEVISIE 4 FEBRUARI 23:23

DELEN:

Sonja Silva zou onlangs voor de vierde keer in het huwelijk zijn getreden met haar vierde grote liefde Pyke (Pijke) Pos, bekend van The Voice en X-Factor.

Weekblad Story meldt woensdag echter dat er volgens bronnen alweer een scheiding op handen is. Als de geruchten waar zijn, heeft geen huwelijk van Sonja langer dan twee jaar standgehouden.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:45:12 #17
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_150275764
Oh crap, mijn SonjaSense is een beetje aan het verstoffen geloof ik.
Hint van Sonnepon op 31 oktober 2014

quote:
Sonja Silva @sonjasilva · 31 okt.
Holy Wedding Day (Live) [feat. Kurt Scobie] http://fb.me/6PX3BGIIk
Fok!bejaarde
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:47:43 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_150275831
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:38 schreef Ole het volgende:

[..]

maar er zijn ook al geruchten dat ze hem zat is.
zij hem?
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 4 maart 2015 @ 10:59:27 #19
43556 miss_dynastie
pi_150276125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef Ole het volgende:
Weekblad Story meldt woensdag echter dat er volgens bronnen alweer een scheiding op handen is. Als de geruchten waar zijn, heeft geen huwelijk van Sonja langer dan twee jaar standgehouden.
Dat zeggen ze dan nog charmant, volgens mij is ze alles bij elkaar nauwelijks twee jaar getrouwd geweest :7
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 maart 2015 @ 11:32:49 #20
22592 crew  Ole
pi_150277116
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zij hem?
oh ja
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:50:40 #21
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_150283260
Playboy pics waren fokking skraal.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_150284197
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
In november op haar 37e voor de 4e keer getrouwd. Wat zou de Heer hiervan vinden?
Elizabeth Taylor zou haar een amateur noemen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150776869
Zou Sonnepon weer auditie gaan doen voor K3?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 20:42:22 #24
22592 crew  Ole
pi_151168053
Er is weer een nieuwe blog *O*
En een volgende afkorting: GBP. Voorlopig dus weer genoeg te verwachten O-)

www.iglossy.nl
quote:
Sonja blogt: Mijn nieuwe leven 5
BY GERMAINE ON MAART 26, 2015 HEALTH
maart 2015

Het is zondag 22 februari 2015 en ik zit thuis op de bank met een grote mok verse muntthee. Ik ben de eerste paar maanden van het jaar aan het overdenken. Ik heb mijn diploma behaald! Jawel! Op 38 jarige leeftijd toch nog een papiertje op zak! Het was een heftig jaar, maar hij is binnen! Ik ben zo ongelofelijk trots op mezelf. Ongeveer anderhalve maand geleden startte ik mijn nieuwe avontuur als pedagogisch medewerker op een BSO. Heerlijk! Even geen suïcidale kids met agressie problemen en psychoses zoals bij mijn vorige job. Even een poosje kinderen waarbij het grootste probleem “broekplassen” is! Wat een verademing! Ik vond het zo ongelofelijk zwaar om bij mijn vorige werkgever iedere dag alleen maar met problemen bezig te zijn. Daarbij was het ook nog eens zo dat de licht verstandelijk beperkte jongeren waar ik mee werkte zelf vonden dat ze geen hulp nodig hadden. Wat heb ik een respect gekregen voor medewerkers van Jeugdzorg!

Ik hoop bij mijn nieuwe baan wat rust te vinden. Even pas op de plaats. Ik vraag me af of ik nog verder wil leren. Ik ga in ieder geval niet meer naar school, ik wil nu echt ervaring op gaan doen op de werkvloer. Nu eerst even rust en dan….toch misschien die HBO opleiding Kindercoach gaan volgen…?

ENOUGH IS ENOUGH
Ik heb net al mijn columns van de afgelopen jaren van o.a. weekblad Vriendin en de website Buddymama terug gelezen. Wow, wat heb ik toch een turbulente tien jaar achter de rug! Ongekend. Wat fijn dat ik eindelijk in rustig vaarwater terecht gekomen ben! Ik kabbel rustig voort met mijn fijne gezinnetje. Ik heb echter wel een beslissing genomen die voor mij “life-changing” gaat zijn! Via iGlossy wil ik jullie graag op de hoogte houden. Ik was van plan om het helemaal stil te houden maar ik denk dat er veel mensen zijn die zich kunnen vinden in mijn gevoelens. Ik heb het idee dat er veel vrouwen en mannen zijn die worstelen met dezelfde gedachten. Dus heb ik besloten om ze met jullie te delen!

Sinds de geboorte van Damian worstel ik met mijn gewicht. Ik heb in deze tien jaar werkelijk alle diëten die er bestaan geprobeerd. In de eerste periode viel ik af, daarna kwam het er weer net zo hard aan en meer. Ik moet toegeven dat ik een emo-eter ben. Na het overlijden van mijn vader ging het helemaal mis. Shoppen was altijd mijn favoriete bezigheid. Totdat ik voorbij alle leuke jurkjes door moest lopen naar de grote maten afdeling. Passen deed ik niet meer omdat ik me echt rot voelde in die benauwde pashokjes met overal spiegels. Toen ik laatst op zoek moest naar een spijkerbroek en twee keer terug moest lopen voor een grotere maat, heb ik de knoop doorgehakt. Maat 48, daar ligt mijn grens. Nu ga ik om hulp vragen. Ik ben bij dr. A. terecht gekomen en na een goed gesprek heb ik besloten om voor de Gastric Bypass te gaan. Ik heb op dit moment een BMI van 36,8. Omdat ik erg veel last heb van slaapapneu kom ik in aanmerking voor deze operatie.

Sonja
Sonja
Bye bye maat 48
Bye bye maat 48

Drie vliegen in 1 klap! 40 kilo overgewicht verliezen, geen slaapapneu meer en stoppen met mijn maagtabletten die ik dagelijks slik voor het breukje in mijn middenrif. Ik doe het!

Ik heb me wekenlang ingelezen, ik ken alle do’s en don’ts en ik ben me bewust van de risico’s. Het is niet zo dat ik er heel licht over denk, begrijp me niet verkeerd. Ik weet dat deze operatie een levenslange verandering teweeg gaat brengen maar niets doen heeft ook risico’s. Diabetes, hart- en vaatziekten. Ik moet er niet aan denken. Ik wil een gezond BMI. Een gezond lichaam! Mijn doel is om volgend jaar aan de Dam tot Dam loop mee te gaan doen. Dat is op dit moment ondenkbaar. Ik loop nu 2.3 km en dan ben ik kapot. Deze minimarathon is 16,1 km. Toch geloof ik dat het me moet lukken. Ik verheug me op de eerste keer winkelen bij de normale maten. Ik kijk uit naar het moment dat ik mijn veters kan strikken zonder dat ik benauwd ben van de massa op mijn buik die me de adem beneemt. Zonder nadenken de trap nemen in plaats van de lift. Weer blij zijn als ik naar mezelf kijk in de gevreesde spiegel. Hier op iGlossy kunnen jullie mijn strijd voor een gezond lijf volgen. Open en eerlijk. Ik ben klaar voor mijn nieuwe leven. Klaar voor herkenning als ik in de spiegel kijk! Want wat heb ik mezelf gemist…!

Door: Sonja Silva
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151168209
Een Bypass.
Die had ze nog niet op haar lijstje afgevinkt, dus dat werd wel tijd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 20:46:31 #26
22592 crew  Ole
pi_151168291
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Een Bypass.
Die had ze nog niet op haar lijstje afgevinkt.
Ik heb hem al toegevoegd in de OP :+

het wachten is op de dingen die mis kunnen gaan na een GPB: dumping, psychische tegenvallers, lang herstel ...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151168393
Ik scrolde nog nooit eerder zo snel naar boven voor de OP _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151168462
God, gaan we dat weer krijgen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 20:51:22 #29
22592 crew  Ole
pi_151168507
Ze had trouwens gewoon dit topic kunnen lezen over haar laatste 10 jaar :P
Of sterker nog, alleen de OP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151168865
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:46 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik heb hem al toegevoegd in de OP :+

het wachten is op de dingen die mis kunnen gaan na een GPB: dumping, psychische tegenvallers, lang herstel ...
breukje in middenrif noemt ze ook nog tussen neus en lippen door, die kende ik nog niet
pi_151168907
Last van dr BMI en dr BiM! 2 voor de prijs van 1!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 20:59:03 #32
22592 crew  Ole
pi_151168998
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:57 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

breukje in middenrif noemt ze ook nog tussen neus en lippen door, die kende ik nog niet
Check!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151169018
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Last van dr BMI en dr BiM! 2 voor de prijs van 1!!
:D
  zondag 29 maart 2015 @ 21:00:09 #34
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_151169086
Je gaat me toch niet vertellen dat dit haar is, toch? :o

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:00:30 #35
22592 crew  Ole
pi_151169111
slaapapneu ook maar even toegevoegd :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151169138
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef static het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit haar is, toch? :o

[ afbeelding ]
Jemig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:01:07 #37
22592 crew  Ole
pi_151169153
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef static het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit haar is, toch? :o

[ afbeelding ]
:Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151169160
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 29 maart 2015 @ 21:01:59 #39
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_151169213
quote:
11s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:01 schreef Ole het volgende:

[..]

:Y
Gewoon pijn aan mijn ogen nu. Wat een verschil.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:02:42 #40
22592 crew  Ole
pi_151169265
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:01 schreef static het volgende:

[..]

Gewoon pijn aan mijn ogen nu. Wat een verschil.
Spuit 11 :s)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zondag 29 maart 2015 @ 21:02:59 #41
43556 miss_dynastie
pi_151169281
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef Ole het volgende:
slaapapneu ook maar even toegevoegd :+
_O-
Ik heb het gevoel dat er complicaties zullen zijn :+
  zondag 29 maart 2015 @ 21:03:34 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_151169322
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

_O-
Ik heb het gevoel dat er complicaties zullen zijn :+
oh man, kan ik ergens mijn jaarsalaris inzetten??
disclaimer
pi_151169346
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef static het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit haar is, toch? :o

[ afbeelding ]
jezus, wat ziet ze er uit!
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:04:07 #44
22592 crew  Ole
pi_151169355
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

_O-
Ik heb het gevoel dat er complicaties zullen zijn :+
We kunnen ze alvast even voor haar opzoeken in het WLS topic..

Galstenen, hangend vel...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zondag 29 maart 2015 @ 21:05:29 #45
43556 miss_dynastie
pi_151169449
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:04 schreef Ole het volgende:

[..]

We kunnen ze alvast even voor haar opzoeken in het WLS topic..

Galstenen, hangend vel...
Naadlekkage. Dumping :7
pi_151169482
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Naadlekkage. Dumping :7
wat is dumping? :?
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:06:43 #47
22592 crew  Ole
pi_151169538
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wat is dumping? :?
Dat je je eten niet binnen kunt houden :9
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151169572
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:06 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat je je eten niet binnen kunt houden :9
kotsen dus?
pi_151169596
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:01 schreef static het volgende:

[..]

Gewoon pijn aan mijn ogen nu. Wat een verschil.
Maar dat kapsel alleen al. Alles past in het hokje van dik, huismoeke, kort-en-pittig...
Ik zou haar graag door de wasstraat gooien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:08:47 #50
22592 crew  Ole
pi_151169663
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

kotsen dus?
Ja, Je kunt veel dingen niet meer hebben. Als je maar even iets teveel eet word je beroerd,

Oh ja, en je kunt ook een vitamine/ mineralengebrek krijgen :Y
Met bijbehorende klachten uiteraard!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151169701
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar dat kapsel alleen al. Alles past in het hokje van dik, huismoeke, kort-en-pittig...
Ik zou haar graag door de wasstraat gooien.
dat dus
die pype, van dat jonge frisse ding dat ook mee deed aan x-factor naar dit..
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:10:16 #52
22592 crew  Ole
pi_151169743
even wat preciezer

Met het dumpingsyndroom worden de klachten bedoeld die ontstaan na een te snelle maagontlediging. Door te snel teveel calorieën te eten of te drinken ontstaan de klachten. De dunne darm kan de calorieën niet snel genoeg verwerken.

Klachten kunnen variëren van vermoeidheid, veelvuldig gapen en een licht gevoel in het hoofd tot zweten, trillen, misselijkheid, een opgeblazen gevoel, diarree, hevig braken, hongergevoel en sterk gevoel van niet-welbevinden. De aanvallen duren, afhankelijk van de hevigheid en de persoon, een half uur tot een uur.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151169754
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja, Je kunt veel dingen niet meer hebben. Als je maar even iets teveel eet word je beroerd,

Oh ja, en je kunt ook een vitamine/ mineralengebrek krijgen :Y
Met bijbehorende klachten uiteraard!
ik hoop maar dat we t kunnen bijhouden straks met al die bijkomende verschijnselen
pi_151169809
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:10 schreef Ole het volgende:
even wat preciezer

Met het dumpingsyndroom worden de klachten bedoeld die ontstaan na een te snelle maagontlediging. Door te snel teveel calorieën te eten of te drinken ontstaan de klachten. De dunne darm kan de calorieën niet snel genoeg verwerken.

Klachten kunnen variëren van vermoeidheid, veelvuldig gapen en een licht gevoel in het hoofd tot zweten, trillen, misselijkheid, een opgeblazen gevoel, diarree, hevig braken, hongergevoel en sterk gevoel van niet-welbevinden. De aanvallen duren, afhankelijk van de hevigheid en de persoon, een half uur tot een uur.

*O* *O* *O*
pi_151169862
N-wbv -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:14:01 #56
22592 crew  Ole
pi_151169958
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
N-wbv -O-
Hey! maar ze kan straks wel weer in gewone maatjes! 40 kg lichter! En de Dam-tot-Damloop doen :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151170086
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:14 schreef Ole het volgende:

[..]

Hey! maar ze kan straks wel weer in gewone maatjes! 40 kg lichter! En de Dam-tot-Damloop doen :Y
Misschien moet ze zelf eens van haar luie emo-eter kont afkomen ipv dit te doen.

Ze heeft áltijd wat en áltijd een excuus ervoor. Ik heb een hekel aan dit soort mensen.
Straks vreet ze het er weer aan :') want die damloop is ook een eenmalig ding natuurlijk. Moe, zwak, misselijk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151170198
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
N-wbv -O-
say what?
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:18:54 #59
22592 crew  Ole
pi_151170222
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien moet ze zelf eens van haar luie emo-eter komt afkomen ipv dit te doen.

Ze heeft áltijd wat en áltijd een excuus ervoor. Ik heb een hekel aan dit soort mensen.
De meeste mensen moeten eerst een half jaar in therapie als blijkt dat ze emo-eter zijn.
Maar ja, Son heeft slaapapneu dus mag meteen (nu heeft ongeveer 70 % van de mensen die overgewicht hebben slaapapneu, maar dat doet er even niet toe)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:19:25 #60
22592 crew  Ole
pi_151170253
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:18 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

say what?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151170257
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef static het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit haar is, toch? :o

[ afbeelding ]
Damzzzzz hoe kan je jezelf zo toetakelen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151170291
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:19 schreef Ole het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_151170373
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:19 schreef Ole het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:21:19 #64
22592 crew  Ole
pi_151170381
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien moet ze zelf eens van haar luie emo-eter kont afkomen ipv dit te doen.

Ze heeft áltijd wat en áltijd een excuus ervoor. Ik heb een hekel aan dit soort mensen.
Straks vreet ze het er weer aan :') want die damloop is ook een eenmalig ding natuurlijk. Moe, zwak, misselijk.
we hebben er weer eentje!

BED: Binge Eating Disorder
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2015 @ 21:23:19 #65
22592 crew  Ole
pi_151170483
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*O*
Wat heb ik gewonnen w/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151170584
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:23 schreef Ole het volgende:

[..]

Wat heb ik gewonnen w/
Een beetje WBV!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151171462
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:11 schreef Deckard het volgende:
Zullen we een gokje doen?
In april is ze er alweer mee opgehouden. Omdat het toch niks voor haar is ofzo.
Ze heeft het een paar maanden langer kunnen volhouden.
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2015 @ 00:12:05 #68
240917 Mula
pi_151178214
Huh? Ze wil een mini-marathon gaan lopen? Maar hoe zit het met die ME dan? :?
  Moderator / Miss SHO maandag 30 maart 2015 @ 03:53:39 #69
22592 crew  Ole
pi_151180632
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:12 schreef Mula het volgende:
Huh? Ze wil een mini-marathon gaan lopen? Maar hoe zit het met die ME dan? :?
we zetten al in hier op de bijwerkingen van een GBP hier
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 30 maart 2015 @ 07:16:24 #70
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_151180836
Ik krijg een DJMO vibe bij Sonja :X .
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2015 @ 07:53:39 #71
43556 miss_dynastie
pi_151180998
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:12 schreef Mula het volgende:
Huh? Ze wil een mini-marathon gaan lopen? Maar hoe zit het met die ME dan? :?
Ik denk dat ze ff vergeten is dat ze dat 'heeft'... denk ook niet dat we moeten onderschatten hoe moeilijk het is om al die lijstjes bij te houden :7
pi_151181382
Volgens mij heeft ze sowieso een onrealistisch beeld van het herstel. Voor zo'n marathon moet je toch ook trainen neem ik aan?
Don't you love her madly?
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2015 @ 08:55:11 #73
43556 miss_dynastie
pi_151181453
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:47 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij heeft ze sowieso een onrealistisch beeld van het herstel. Voor zo'n marathon moet je toch ook trainen neem ik aan?
Is er niet een of andere aandoening waar je het kunnen lopen van de marathon gratis cadeau krijgt? :7

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_dynastie op 30-03-2015 09:31:53 ]
pi_151181539
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:47 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij heeft ze sowieso een onrealistisch beeld van het herstel. Voor zo'n marathon moet je toch ook trainen neem ik aan?
het gaat toch om de dam tot dam? = 16 km
pi_151181570
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:47 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij heeft ze sowieso een onrealistisch beeld van het herstel. Voor zo'n marathon moet je toch ook trainen neem ik aan?
Dat is geen marathon. Dat is weer een debiele woordkeuze. Zo kan je je dagelijkse run ook een micro-marathon noemen.

Daarbij is die afstand alleen geschikt als je al een vlot aantal maanden 10 km gedaan hebt en wilt trainen voor die afsstand.
pi_151181868
Nou oké, geen marathon ;) Maar niet iets dat je ongetraind doet dus.
Don't you love her madly?
pi_151182215
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:32 schreef Lovechild het volgende:
Nou oké, geen marathon ;) Maar niet iets dat je ongetraind doet dus.
ik ben elk jaar vrijwilliger bij de DtD, en helaas doen er best veel mensen ongetraind mee - lekker stoer.
Niet aan te raden.
pi_151183603
Ongetraind meedoen na een GPB lijkt me al helemaal suf.
Don't you love her madly?
pi_151183643
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef static het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit haar is, toch? :o

[ afbeelding ]
Sjeeezus wat een ding :')
pi_151183651
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:11 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat is geen marathon. Dat is weer een debiele woordkeuze. Zo kan je je dagelijkse run ook een micro-marathon noemen.

Ons Sonnetje heeft altijd grote woorden en grote plannen. Krijg je een column dat ze niet meer moe en dik is. Nu is ze weer emo-eter en gaat ze voor een bypass :') En hardlopen, om dan straks te roepen dat ze met haar 1000 kwalen niet kan rennen.
Hallo Jumbo Borderline.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151183690
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 07:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg een DJMO vibe bij Sonja :X .
Die is in ieder geval een stuk dunner _O-
  maandag 30 maart 2015 @ 11:08:09 #82
40566 Ericr
Livewrong
pi_151183744
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef static het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit haar is, toch? :o

[ afbeelding ]
Een jongere versie van Viola Holt is het geworden. Sonja the Hut, heeft ze Damian en Pikkemans ingeslikt of zo?
  Moderator / Miss SHO maandag 30 maart 2015 @ 11:27:56 #83
22592 crew  Ole
pi_151184035
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die is in ieder geval een stuk dunner _O-
dat ligt eraan of ze zwanger is of niet ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151184077
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:27 schreef Ole het volgende:

[..]

dat ligt eraan of ze zwanger is of niet ;)
True, dat is ook wel zo'n babyverzamelaar :') Maar Sonja is niet eens zwanger :D
pi_151184157
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:27 schreef Ole het volgende:

[..]

dat ligt eraan of ze zwanger is of niet ;)


Neuh, dan is Son nog way dikker :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151184711
Wat zijn jullie gemeen ;(
Tap tap tap
pi_151184752
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn jullie gemeen ;(
Ben jij ook zo groot? Eet jij ook babies?
pi_151184829
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 11:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ben jij ook zo groot? Eet jij ook babies?
Ik ben niet zo groot nee :P
Maar na die hele campagne over online pesten zit dit me toch niet helemaal lekker :@
Tap tap tap
pi_151185015
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben niet zo groot nee :P
Maar na die hele campagne over online pesten zit dit me toch niet helemaal lekker :@
Ze zoekt zelf de publiciteit en schrijft dan (van wat ik hier begrijp) de meest belachelijke dingen. Dan kan je verwachten dat mensen hun mening geven. En als je vroeger een slank, strak modepopje was, en nu een pittig kapseltje en maat 54 hebt...
  maandag 30 maart 2015 @ 12:21:29 #90
403253 Meke
after all this time? always.
pi_151185607
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ze zoekt zelf de publiciteit en schrijft dan (van wat ik hier begrijp) de meest belachelijke dingen. Dan kan je verwachten dat mensen hun mening geven. En als je vroeger een slank, strak modepopje was, en nu een pittig kapseltje en maat 54 hebt...
Ik denk niet dat dit over Son gaat, dat vind ik inderdaad een ander verhaal ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 30 maart 2015 @ 12:23:16 #91
403253 Meke
after all this time? always.
pi_151185687
Maar over Son trouwens, begrijp ik het nou goed dat ze helemaal niet heeft hoeven te proberen zelf af te vallen (met begeleiding ;) ) voordat ze de GPB ondergaat? :X Kan me dat echt niet voorstellen, slaapapneu of niet :{
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2015 @ 12:30:25 #92
43556 miss_dynastie
pi_151185924
quote:
17s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef Meke het volgende:
Maar over Son trouwens, begrijp ik het nou goed dat ze helemaal niet heeft hoeven te proberen zelf af te vallen (met begeleiding ;) ) voordat ze de GPB ondergaat? :X Kan me dat echt niet voorstellen, slaapapneu of niet :{
Ze heeft al tien jaar alle diëten geprobeerd, dus tja... :')

Ik vind het ongelooflijk dat een arts erin mee gaat. Het is als schieten met een kanon op een mug, bij zulk relatief gering overgewicht. En laten we het dan al helemaal niet hebben over emo-eten, hetgeen eetstoornis impliceert en dus geen dieet vergt, maar een psycholoog. Nou ja, het moet allemaal maar kunnen kennelijk.
pi_151185943
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze heeft al tien jaar alle diëten geprobeerd, dus tja... :')

Ik vind het ongelooflijk dat een arts erin mee gaat. Het is als schieten met een kanon op een mug, bij zulk relatief gering overgewicht. En laten we het dan al helemaal niet hebben over emo-eten, hetgeen eetstoornis impliceert en dus geen dieet vergt, maar een psycholoog. Nou ja, het moet allemaal maar kunnen kennelijk.
Eens :Y

Maar hij zou waarschijnlijk niet gedurfd hebben de Grote Sonja Silva een operatie te weigeren.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_151186162
quote:
17s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit over Son gaat, dat vind ik inderdaad een ander verhaal ;)
Oh zo :D Ach ja, daar sta ik ook wat 'harder' in qua mening waarschijnlijk. Komt ondertussen toch ook een flinke lading 'eigen schuld, dikke bult' bij, en vooral zwelgen in de 'zielige' rol ipv gewoon eens shit regelen en verdergaan.
pi_151186862
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:32 schreef Lovechild het volgende:
Nou oké, geen marathon ;) Maar niet iets dat je ongetraind doet dus.
Nee. Bij bijvoorbeeld een normale marathon verlies je een flink aantal spieren en ben je je lichaam kapot aan het maken. Een halve marathon kan dat ook veroorzaken als je niet goed genoeg getraind hebt. De 10 mijl (waar zij voor wil trainen) is voor iemand die drie keer in de week loopt en daarnaast de andere avonden nog fitness doet nog steeds geen kattepis.

Een beetje standaard loper heeft genoeg aan 10k voor een wedstrijd. Daar over heen, dan zijn je ambities goed genoeg om het echte hardlopen aan te pakken en niet om slechts af te vallen of een betere conditie te krijgen.
  maandag 30 maart 2015 @ 13:34:11 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151187751
Sonja aan de Gastric Bypass.... en dat wordt vergoed met een BMI van 36 en maat 48? Of gaat ze het zelf betalen van haar schamele loontje?
En dan krijgen we daarna natuurlijk het gejank over al dat loszittende vel wat in de weg zit en wat niet op kosten van de zorgverzekeraar mag worden weggesneden ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151187858
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 13:03 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nee. Bij bijvoorbeeld een normale marathon verlies je een flink aantal spieren en ben je je lichaam kapot aan het maken. Een halve marathon kan dat ook veroorzaken als je niet goed genoeg getraind hebt. De 10 mijl (waar zij voor wil trainen) is voor iemand die drie keer in de week loopt en daarnaast de andere avonden nog fitness doet nog steeds geen kattepis.

Een beetje standaard loper heeft genoeg aan 10k voor een wedstrijd. Daar over heen, dan zijn je ambities goed genoeg om het echte hardlopen aan te pakken en niet om slechts af te vallen of een betere conditie te krijgen.
Ah, dank voor de uitleg. Heb duidelijk geen rennersverstand ;)
Maar ik kan wel gerust stellen dat het nogal ambitieus is van Son om dit volgend jaar te willen...
Don't you love her madly?
  maandag 30 maart 2015 @ 13:40:36 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151187931
Als ze idd 1.70 lang is dan weegt ze met een BMI van 36,8 ruim 105 kg.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 30 maart 2015 @ 13:43:26 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151188005
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 07:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg een DJMO vibe bij Sonja :X .
LOL... die kreeg ik ook toen ik dat van die halve marathon las :D

Misschien moet Sonja gewoon eens naar de sportschool, daar hebben ze ook loopbanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 30 maart 2015 @ 13:55:57 #100
40566 Ericr
Livewrong
pi_151188375
Met Spiros:



Met Yorick:



Met Eddy:



Met Dirkjan:


Met Declan:





Met Pikkemans:



Volgens mij bij Declan dan misgegaan, opeens kort pittig kapsel en matchende onderkin met Declan.
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2015 @ 13:57:44 #101
43556 miss_dynastie
pi_151188429
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 13:55 schreef Ericr het volgende:
Met Spiros:

[ afbeelding ]

Met Yorick:

[ afbeelding ]

Met Eddy:

[ afbeelding ]

Met Dirkjan:
[ afbeelding ]

Met Declan:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Met Pikkemans:

[ afbeelding ]

Volgens mij bij Declan dan misgegaan, opeens kort pittig kapsel en matchende onderkin met Declan.
Het lijkt erop dat Declan zijn vet naar haar heeft getransplanteerd :o
  maandag 30 maart 2015 @ 13:59:11 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151188463
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat Declan zijn vet naar haar heeft getransplanteerd :o
LOL idd, tussen de eerste en tweede foto van hen is het overgewicht gewoon van de een naar de ander gehuppeld :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151188813
Het is in ieder geval niet te zien dat ze al sinds de geboorte van Damian met haar gewicht worstelt. Tenzij ze zich alleen na succesvolle afslankpogingen liet fotograferen natuurlijk.
Don't you love her madly?
pi_151189816
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 13:55 schreef Ericr het volgende:
Met Spiros:

[ afbeelding ]

Wat een enge kleur heeft Spiros daar :o

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 13:55 schreef Ericr het volgende:

Volgens mij bij Declan dan misgegaan, opeens kort pittig kapsel en matchende onderkin met Declan.
Dat ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151190041
Die man heet echt Declan? Ik wist niet dat er mensen >6 jaar oud waren die zo heetten? _O- En dan niet eens lichtgetint, wow eyeopeners hierzo vandaag.
pi_151195497
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die man heet echt Declan? Ik wist niet dat er mensen >6 jaar oud waren die zo heetten? _O- En dan niet eens lichtgetint, wow eyeopeners hierzo vandaag.
Ik had een donkergekrulde balkangod verwacht, het blijkt een corpulente zwetende frietbakker
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 30 maart 2015 @ 17:32:59 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151195682
Hoe kan ze ooit op die Declan zijn gevallen? Kwam hij bij haar aan de deur bijbels verkopen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO maandag 30 maart 2015 @ 17:46:51 #108
22592 crew  Ole
pi_151196082
En van wie is haar zoontje?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151196913
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:46 schreef Ole het volgende:
En van wie is haar zoontje?
ik dacht eddy
pi_151200556
Volgens de op van Eddy, ja.
Don't you love her madly?
pi_151200622
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik had een donkergekrulde balkangod verwacht, het blijkt een corpulente zwetende frietbakker
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151205019
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef static het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit haar is, toch? :o

[ afbeelding ]
Deze is niet veel beter


Maar ze is toch nog maar net zo geëxplodeerd? Dat zo'n arts daar dan mee akkoord gaat. Gewoon bewegen, gezonder eten.
pi_151205405
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik had een donkergekrulde balkangod verwacht, het blijkt een corpulente zwetende frietbakker
Dit ja.
Ik was blijkbaar verkeerd met die Spiros. :D
  maandag 30 maart 2015 @ 21:31:58 #114
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151205429
Kijk maar naar die foto met Pyke. Zo lang is ze nog niet zo zwaar. Ik vind het ook vreemd dat zij 'm zo snel krijgt. Veel mensen moeten er veel langer veel meer moeite voor doen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_151206449
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:31 schreef laziness het volgende:
Kijk maar naar die foto met Pyke. Zo lang is ze nog niet zo zwaar. Ik vind het ook vreemd dat zij 'm zo snel krijgt. Veel mensen moeten er veel langer veel meer moeite voor doen.
Misschien omdat ze verder ook al ME-borderline-adhd-artrose-hoogsensitiviteit heeft, is ze naar voren geschoven? :')
Het arme meisje ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO maandag 30 maart 2015 @ 22:49:24 #116
22592 crew  Ole
pi_151208669
Deze hadden we nog niet :o

quote:
Gepost op Donderdag 26 mei 2011 12:32 door Scarlet Hemkes in Artikelen over eetstoornissen.
Iedereen die vroeger enthousiast naar TMF keek, kent haar wel: Sonja Silva. De knappe brunette met mooie stem. Ze was naast TMF presentatrice, ook actrice, musicalster en miss Nederland. Al eerder vertelde ze in een interview met Catharine Keyl dat ze tijden leed aan boulimia, nu heeft ze hier ook uitgebreid over verteld in een interview voor het blad VIVA.

Na haar tijd bij TMF beviel Sonja op haar 27ste van een kindje. Ze dacht rond die tijd wel terug te kunnen keren in de mediawereld, echter dat bleek helaas niet zo eenvoudig. De banen, rollen en functies bleven uit. Echte vrienden had ze nooit gemaakt binnen het mediawereldje.

Sonja kwam in een depressie terecht en ontwikkelde boulimia. "Ik walgde van mezelf", zegt ze in het interview in Viva. Ze kwam er in die tijd ook steeds meer achter dat het binnen de mediawereld vooral draait om en mooie plaatje en niet om je capaciteiten. Dit stelde haar erg teleur: "Misschien na�ef, maar dat heeft me zo teleurgesteld." (Viva)

Eten werd voor Sonja een vlucht uit de werkelijkheid, een troost en een verslaving.

"Als ik me alleen voelde, ging ik eten. Alles wat voor handen was. De hele dag door, ook 's nachts. Brood, snoep, snacks, warm, koud, alles. Soms had ik niet eens door dat ik aan mijn derde zak chips zat."

Na de eetbuien voelde Sonja zich vreselijk, vies en schuldig. Ze kwam terecht in de bekende vicieuze cirkel en kwam hier niet meer uit. Ze kwam flink aan in gewicht en de media was hierover keihard

"Als je mijn naam googelt, is het eerste wat je vindt: 'Sonja Silva: dik!', 'Sonja de weg kwijt' en 'Wat heeft ze zich laten verslonzen'. Keihard is dat."
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 30 maart 2015 @ 22:52:39 #117
22592 crew  Ole
pi_151208804
En deze is nog van oktober 2014!

quote:
Ons team uitgebreid: Sonja Silva stelt zich voor

16 oktober 2014 Door Sonja Reageren

Goed eten en gezond leven

De titel van deze site zegt het al. Wat wil je nog meer in het leven? Ik houd van eten, mijn hele leven al. Het zit ook een beetje in mijn genen. Mijn lieve vader was een geweldige kok. Vroeger is hij kok geweest op een schip en later bij ons thuis in huis.

Nergens zal ik ooit zulke lekkere spruitjes of hachee eten en zijn kip is niet te evenaren. Dan zou je denken dat het koken mij met de paplepel ingegoten is, maar niets is minder waar! De keuken was papa zijn domein, ik mocht daar niet komen.

Ik kon nog geen ei koken

Het resultaat was dat ik toen ik op mezelf ging wonen op mijn 18e was, nog geen ei kon koken. Helaas is mijn vader in mei overleden en kan ik alleen zijn hachee en rijst met tonijn na maken. De rest van zijn gerechten zijn we niet aan toe gekomen. De eerste tien jaar heb ik geleefd op take out en order in.

Toen ik Damian kreeg vond ik dat ik moest leren koken. Mijn lieve ouders waren regelmatig proefkonijnen. Dat ik een tonijn volledig doorgebakken had, kon ze niet deren, ze waren trots op mijn kookgedrag! Pas 2 jaar geleden, toen ik Jamie Oliver ontdekte, ben ik echt gaan koken. Alleen maar verse ingrediënten. Wat een verademing!

Ik begon het koken steeds leuker te vinden. Ik wilde weer een gezond lichaam. 24 Uur per dag keek ik 24 Kitchen! Doordat ik 5 jaar geleden plotseling ziek werd, ben ik 30 kg aangekomen. Twee jaar op de bank zitten en niet kunnen bewegen helpt natuurlijk niet.

Ik wil een gezond gewicht

Ik worstel al zo’n 4 jaar met mijn gewicht. Ik heb echter wel een belangrijke verandering doorgemaakt dit afgelopen half jaar. Ik was te gefocust op een mooier lichaam. Ik ben altijd vol slank geweest en ik wilde mijn oude figuur terug. Ik realiseer me nu dat mijn lichaam door mijn ziekte (ME) anders werkt dan andere lichamen en ik besloot een streep onder mijn verwoede dieet pogingen te zetten.

Ik wil nu alleen nog maar een gezond lichaam. Hoe het er uit ziet maakt mij niets uit. Pyke vindt me prachtig en Damian (10) zei gisteren nog dat hij het stom vind dat ik zo onzeker ben over mijn lijf. “Je bent de mooiste moeder van de hele wereld”. Ik ga nu voor een gezond BMI.

De knop ging bij mij om toen ik een stuk las over voeding. Ik wil dingen eten die mijn lichaam voeden, waar ik energie, vitaminen en kracht uit kan halen. Niet alleen maar dingen die ik lekker vind. Ik eet gezond en lekker en af en toe trakteer ik mezelf op iets lekkers, de zogenaamde Guilty Pleasure De druk is van de ketel en dat doet me goed.

Ik was klaar met de teleurstellingen van al die mislukte dieetpogingen. Nu voel ik me vrij. Het gaat gelukkig de afgelopen jaren beter met mijn lichaam. Ik geniet daar met volle teugen van want met ME weet je nooit wanneer het weer slechter gaat. Ik ben aan het kickboksen en hierdoor krijgt mijn lijf langzaam weer vorm.

Gedeelde passie met Jenny & Vanessa

Door mijn passie voor gezond eten heb ik Vanessa en Jenny leren kennen. Ik was helemaal in de ban van de site die zij gestart zijn. Goed eten en gezond leven past bij mij! Dat is wie ik wil zijn en ik wil via dit prachtige platform anderen inspireren om dezelfde keuze te maken.

Vergeet die weegschaal en kijk naar hoe je kleding zit! Kijk in de spiegel en wees trots op jezelf. Geniet van het leven, want als er iets is dat ik heb geleerd in 2014 is het dat het leven zo maar opeens voorbij kan zijn!



Doe je met ons mee aan de Challenge?

Ik wil jullie allemaal uitdagen om mee te doen aan de Goed eten Gezond leven challenge. We gaan van start op 1 november en 2 weken lang krijg je alle handvatten om december gezond te starten zodat je straks tijdens de feestdagen kan gaan genieten van al onze heerlijke recepten!

Doen jullie mee? Je kunt je opgeven via het inschrijfformulier.

Groetjes,

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151232278
Het is in elk geval nooit saai met Sonja.. zeg maar.

Over haar huidige omvang zeg ik dan weer niks, dat riekt naar mijn idee wel beetje naar makkelijk afzeiken om het afzeiken.
  woensdag 1 april 2015 @ 00:40:31 #119
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_151249061
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef static het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit haar is, toch? :o

[ afbeelding ]
Wow. Net zo'n bewerkte foto van bekende mensen als ze 'normaal' waren. Nou ja, en dan de dikke versies daarvan dus. Maar waar ik me na het lezen eerst afvroeg of iemand als Sonja wel een Gastric Bypass zou kunnen krijgen kan ik me daar nu iets meer bij voorstellen. Jeetje. Die is flink aangekomen dan, en snel... Hoe ziet Pyke er tegenwoordig eigenlijk uit?
  woensdag 1 april 2015 @ 00:47:57 #120
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_151249164


...ligt het aan mij of is dit een héél rare, beetje enge foto?



Ik vind 'm er ongezond uitzien. Toch is hij niet zo dik, laten de andere foto's op zijn Instagram zien. Maar wel steeds die donkere kringen onder zijn ogen.
pi_151251043
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:47 schreef Grunge. het volgende:
]

Ik vind 'm er ongezond uitzien. Toch is hij niet zo dik, laten de andere foto's op zijn Instagram zien. Maar wel steeds die donkere kringen onder zijn ogen.
Lang leve de filters (foto 1), waar het contrast overal zwaarder is geworden, ook bij de ogen. (Al heb ik niet veel foto's van hem gezien verder).

Ik zit me af te vragen hoe Son zou zijn met een vriend die fysiek wel wat fitter is.
Ze heeft nu de laatste jaren steeds mannen die ook met onderkin rondlopen. Lekker met zijn tweeën eten, eten, eten. En jezelf laten gaan. Kort kapsel laten knippen, groot vest aan en totaal vergeten dat je vroeger niet zo gebouwd was.
Al heeft ze dan vast wel haar 'soulmate' gevonden, want ze leven allemaal hetzelfde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pisces29 op 01-04-2015 06:38:32 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151251197
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:47 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]

...ligt het aan mij of is dit een héél rare, beetje enge foto?

[ afbeelding ]

Ik vind 'm er ongezond uitzien. Toch is hij niet zo dik, laten de andere foto's op zijn Instagram zien. Maar wel steeds die donkere kringen onder zijn ogen.
die donkere kringen heeft hij altijd al gehad
pi_151251531
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:48 schreef avaminerva het volgende:
Het is in elk geval nooit saai met Sonja.. zeg maar.

Over haar huidige omvang zeg ik dan weer niks, dat riekt naar mijn idee wel beetje naar makkelijk afzeiken om het afzeiken.
Helemaal mee eens. Heb hier ook wel eens gezegd dat ik het zo zonde vind van de stoot die ze vroeger was. Maar de nadruk ligt nu wel erg op haar omvang, terwijl er al meer dan genoeg om over te praten is met al haar (semi)aandoeningen.
pi_151251647
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 07:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Heb hier ook wel eens gezegd dat ik het zo zonde vind van de stoot die ze vroeger was. Maar de nadruk ligt nu wel erg op haar omvang, terwijl er al meer dan genoeg om over te praten is met al haar (semi)aandoeningen.
haar omvang heeft ze opnieuw zelf onderwerp gemaakt door er weer een column over te schrijven en op hande zijnde operatie he
volgens mij ging dat hier ook zo toen hoogsensitief, me, adhd etc etc de boventoon voerde...toen werden daar grappen en opmerkingen overgemaakt
  woensdag 1 april 2015 @ 09:31:12 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151253043
Maar begrijp ik nou goed dat haar overgewicht in oktober 2014 van de laatste 5 jaar was, en nu, een half jaar later, worstelt ze al 10 jaar met haar (over)gewicht?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151253420
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 07:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Heb hier ook wel eens gezegd dat ik het zo zonde vind van de stoot die ze vroeger was. Maar de nadruk ligt nu wel erg op haar omvang, terwijl er al meer dan genoeg om over te praten is met al haar (semi)aandoeningen.
Neuh, dit is gewoon het meest recente dat ze ons aanreikt ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151253711
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik had een donkergekrulde balkangod verwacht, het blijkt een corpulente zwetende frietbakker
_O-

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:31 schreef Leandra het volgende:
Maar begrijp ik nou goed dat haar overgewicht in oktober 2014 van de laatste 5 jaar was, en nu, een half jaar later, worstelt ze al 10 jaar met haar (over)gewicht?
Time flies when you're having fun! *O*

Die Pyke is er ook niet op vooruitgegaan sinds zn Idols/Voice/Popstar/wat was het-tijdperk :o Hij heeft ook wat extra kilo's erbij gekregen zo te zien. So much voor Son d'r invloed wat betreft goed eten en gezond leven.
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2015 @ 10:12:06 #128
43556 miss_dynastie
pi_151254100
Pyke is wel twintig jaar ouder geworden sinds Son.

En dat ze tegenover de buitenwereld liegt, dikke prima, maar ik vind het echt kwalijk dat zo'n arts erin meegaat. Wat is het nu, mevrouw Silva? En wat heeft u nu écht zelf geprobeerd? Maar neeeeeee, hop, het mes erin. Of dat moet natuurlijk ook weer een fantasietje zijn :')
pi_151295406
Nou maak je borst maar nat. De complicaties vliegen ons zo dadelijk weer om de oren. De Dam tot Dam loop? Heeft ze ME voor Dummies niet gelezen?
In de reacties onder haar verhaaltje lijkt een ME patiente eea in twijfel te trekken.
pi_151296365
christa jansen on maart 28, 2015 1:27 pm


Als ME patient ben ik erg verbaasd over je artikel wetende dat jij ook ME patient bent. Die narcose en operatie zullen je veel zieker maken en ik vind het al een wonder dat je met deze ziekte nog 2,3 km kan lopen een studie kan volgens en werken. Ik ken eigenlijk geen enkele andere patient die dat kan. Ga het niet verknallen door zo’n operatie je kunt niet meer terug en ipv van de van dam tot dam loopt is de kans groot dat je zo’n terugslag krijgt datje niet eens meer 1 km kan lopen of werken of studeren
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 april 2015 @ 22:06:30 #131
22592 crew  Ole
pi_151312721
dat gaat snel :o

Operation date is april 21st! Time for some PRE pictures!!!

https://www.facebook.com/(...)id=10153177830839235
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151314427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:06 schreef Ole het volgende:
dat gaat snel :o

Operation date is april 21st! Time for some PRE pictures!!!

https://www.facebook.com/(...)id=10153177830839235
Zeker snel. Ben benieuwd of het doorgaat
pi_151314811
Ze is toch ook niet zo groot dat ze in aanmerking komt voor zo'n operatie? Ik heb daar altijd een heel ander beeld bij. En het lijkt me echt kut.
Tap tap tap
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:52:50 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151318160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ze is toch ook niet zo groot dat ze in aanmerking komt voor zo'n operatie? Ik heb daar altijd een heel ander beeld bij. En het lijkt me echt kut.
Nee, met 170 cm lang en 106 kg slaat het nergens op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 april 2015 @ 06:34:29 #135
22592 crew  Ole
pi_151319155
Met haar BMI moet je dan diabetes hebben die niet onder controle te krijgen is. En psychisch in orde zijn.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151319248
Ik ken wel iemand die de operatie in belgie heeft ondergaan, daar ging het wat sneller allemaal.
Tap tap tap
  vrijdag 3 april 2015 @ 07:47:31 #137
300082 roos85
JUICHEN!
pi_151319374
Ze lijkt me echt het type dat expres richting een bepaald heeft gegeten vanwege een operatie en de aandacht die ze hierdoor krijgt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_151319397
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, met 170 cm lang en 106 kg slaat het nergens op.
106 :o
  vrijdag 3 april 2015 @ 08:03:30 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151319473
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 07:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

106 :o
Als haar lengte idd 170 is (ergens online gevonden) dan is het gewicht dat bij het door haar genoemde BMI hoort ruim 105 kg, dat heb ik even naar boven afgerond, maar het blijft een absurde grond voor een maagverkleining.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151321291
Er moet dan sprake zijn van co-morbiditeiten zoals hoge bloeddruk of slaapapneu. Dat laatste heeft ze, schreef ze, dus dan zal dat gewicht wel van iets ondergeschikter belang zijn.
Don't you love her madly?
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:30:17 #141
40566 Ericr
Livewrong
pi_151321733
Uit 2013:

quote:
Wow! Vandaag is Lieke de Lange van In Control Coaching bij me geweest. Ik had vorige week een duidelijke dip. Moe, beetje sjacho, onder de pukkels... Dit blijkt gewoon positief te zijn! Mijn lichaam is hard aan het ontgiften. Al die troep eruit! Toen ook nog eens bleek dat ik 2 kg aangekomen ben brak mijn motivatie even. Ook dit is positief, want wat blijkt:

In 4 weken tijd 3,4% in vetpercentage gezakt! Dat wil zeggen dat ik 3,1 kg vet kwijt ben!!! Mijn vet vrije masse is met 7,7% gestegen! Ben dus gewoon spieren aan het kweken!! En dat terwijl mijn eten op dit moment 60% Lieke-Proof is. Ik had nog pasta liggen, nu pas glute vrije pasta gekocht en om van mijn suiker verlaving af te kicken ook rustig afgebouwd in plaats van cold-turkey! Vanaf maandag ga ik voor 80% Lieke-Proof eten! Ben benieuwd naar de resultaten volgende maand.

Ik kan niets anders zeggen dan dat het gebruik van superfoods, himalayazout, glutevrij en suikervrij eten een positief effect op mijn life heeft!

Dank je wel Lieke!

Zondag geeft Lieke een uitgebreide lezing over wat superfoods doen voor je lichaam, vooral voor je darmen.
Zelfde dus als al die andere personen die maar blijven jojo-en omdat ze van het ene onzindieet naar het andere gaan zonder hun voedingspatroon structureel aan te pakken. Ook die 'superfoods' gaan Sonja niet redden zolang ze zich maar blijft volproppen omdat ze weer eens een dipje heeft.
pi_151322764
Himalayazout, hoe verzin je het.
pi_151323965
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 08:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als haar lengte idd 170 is (ergens online gevonden) dan is het gewicht dat bij het door haar genoemde BMI hoort ruim 105 kg, dat heb ik even naar boven afgerond, maar het blijft een absurde grond voor een maagverkleining.
Ik heb de ballen verstand van zulke operaties, maar als ik dan denk hoeveel vrouwen de 85-90 aantikken. Zij zit er net wat boven. Ze is vroeger gewoon slank geweest. Dan denk ik, je kunt met begeleiding en sport ook afvallen.

Straks heeft ze die verkleining gehad, en dan? Dan zit ze psychisch in de knoop, want ze heeft er geen fuck voor moeten doen, ze kan ineens maar kleine hapjes eten en dan komt borderliner-emo Son weer boven...
Daarna gaat ze ook niet bewegen, of denkt ze daarna werkelijk marathons te gaan lopen? :') Ze heeft núl discipline. Daarom ook dit als 'redding'.
Die operatie is niet de oplossing, ze moet normaal leren eten en bewegen. Maar Pikmans thuis bunkert ook vast lekker mee.

Maar goed, ik hoop dan maar dat er een arts is die dit goed overwogen heeft en daar positieve verwachtingen van heeft.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 april 2015 @ 13:55:10 #144
22592 crew  Ole
pi_151327533
Ben bij een intensieve behandeling voor overgewicht een aantal mensen tegengekomen die een gbp hadden gehad. Zaten ervoor in de knoop, maar erna nog veel meer. Hadden die operatie nooit zo snel mogen krijgen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:04:52 #145
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_151327786
Belachelijke actie weer van Son! Dat ze eerst maar eens van haar luie reet af komt en gaat sporten en minder vreet! Begrijp de arts ook niet dat hij/zij hier in meegaat. :N Er is maar 1 goede optie; naar de psycholoog met je aanstelleritus!
Dat Pikkemans ook al zo'n plofkop heeft gekregen zegt toch wel iets over hun manier van eten.
Als zij denkt een slanke den te worden, zal ze toch vooral haar vreetwijze moeten veranderen icm veel bewegen. Niets meer en niets minder!
´
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:03:17 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_151329577
Ik vermoed dat ze haar MS er bij sleept om als excuus te gebruiken waarom ze niet veel kan bewegen. Dat zou waar kunnen zijn overigens.
Spoilers!
pi_151329845
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vermoed dat ze haar MS er bij sleept om als excuus te gebruiken waarom ze niet veel kan bewegen. Dat zou waar kunnen zijn overigens.
Kan best, maar ze duwt haar eten zelf naar binnen, als een emo eter.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151331418
Dit soort mensen legt de oorzaak van hun problemen altijd bij externe factoren :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151331875
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vermoed dat ze haar MS er bij sleept om als excuus te gebruiken waarom ze niet veel kan bewegen. Dat zou waar kunnen zijn overigens.
MS? ME toch?
MS is een echte ziekte waarmee je flink de sjaak bent
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:46:25 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_151332605
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:22 schreef computergirl het volgende:

[..]

MS? ME toch?
MS is een echte ziekte waarmee je flink de sjaak bent
Oh ja, foutje.
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 april 2015 @ 18:05:32 #151
22592 crew  Ole
pi_151334660
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, foutje.
Die ene letter scheelt een hoop!

MS is verschrikkelijk!

(ME ook wel.. voordat ik verkeerd begrepen word :@ )
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 3 april 2015 @ 19:07:05 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151336047
Wat zou er met Son gebeuren als ze mee zou doen aan Expeditie Robinson?

Ik denk dat ik een BMI+ versie wel interessant zou vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 april 2015 @ 22:11:29 #153
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_151344133
Ik zag net de voorstukjes voor de nieuwe obese en ik vraag me oprecht af of dat geen beter idee was geweest voor Son. Sporten, psychische bijstand, gezonde voeding en een platform voor haar en haar leed.

Oh the fun we would have..
Fok!bejaarde
pi_151344241
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:11 schreef Anosmie het volgende:
Ik zag net de voorstukjes voor de nieuwe obese en ik vraag me oprecht af of dat geen beter idee was geweest voor Son. Sporten, psychische bijstand, gezonde voeding en een platform voor haar en haar leed.

Oh the fun we would have..
Ze hoeft nou ook weer geen 100 kilo kwijt he :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 6 april 2015 @ 10:42:31 #155
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_151412012
Ga lekker ergens anders spelen

[ Bericht 99% gewijzigd door Ole op 06-04-2015 11:29:16 ]
  maandag 6 april 2015 @ 16:59:21 #156
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_151421677
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef static het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit haar is, toch? :o

[ afbeelding ]
OMG!!! :o
pi_151710015
quote:
SONJA BLOGT: MIJN NIEUWE LEVEN, NOG MAAR 1 WEEK

Nog maar een week en dan is het zo ver! Dan krijg ik mijn Gastric Bypass!

Iedere dag vraagt er wel iemand aan me of ik bang ben voor mijn operatie. Bang? Nee… Opgewonden? Jazeker! Ik ben erg goed voorbereid, heb wekenlang alles gelezen wat er te lezen valt op internet. Alle negatieve verhalen gelezen en alle risico’s overwogen. Ik heb besloten me niet op het negatieve te focussen. Ik ben enorm positief en dat wil ik graag zo houden. Ik heb heel veel leuke reactie gehad na mijn eerste blog. Ook van dames die de operatie al gehad hebben, ik kon ze meteen het hemd van het lijf vragen, zo leuk! Die paar negatieve reacties lees ik niet eens. Ik vind het zo bizar dat er nog steeds mensen zijn die negatieve reacties plaatsen onder stukken op het internet. Lekker andere mensen die je niet eens kent bashen. Maar dan niet het lef hebben om je naam erbij te zetten, alles anoniem. Ik moet er alleen maar om lachen. Als je mijn blog niet leuk vind, lees hem dan niet! Ik zal er niet wakker van liggen, dat beloof ik ;) Taylor Swift heeft er niet voor niets een liedje over geschreven: “Cause the players gonna play, And the haters gonna hate, Baby, I’m just gonna shake, shake it off”. Dus dat doe ik dan ook!

21 april 2015 wordt de officiële start van mijn nieuwe leven. Ik doe dit voor mijzelf, om weer met een gezond gewicht verder te kunnen. Mijn start gewicht is precies 106 kilo. Ik ben nu zo’n anderhalve week aan het lijnen om zo fit mogelijk te zijn op de dag van de operatie. Vanochtend heb ik mezelf gewogen bij de diëtiste en ik woog 101,3. Netjes afgevallen dus. In het paasweekend heb ik lekker gegeten waar ik zin in had en daarna weer wat strenger voor mezelf geweest. Vandaag heb ik voor mezelf voor een langere tijd bewust afscheid genomen van chocolade. My guilty pleasure. Ik ga afvallen, dat staat vast. Maar hoeveel en hoe lang ik ga afvallen, dat ligt volledig bij mij. Ik heb een aantal vrouwen gesproken die in het eerste half jaar heel veel afvielen en vervolgens niets veranderden aan de levensstijl. Dat betekent dat je weer gaat aankomen omdat je maag dan simpelweg weer uitrekt. De bypass is slechts een hulpmiddel, het is aan mij om te zorgen dat ik me aan de regels houd en genoeg beweeg. Ik ben er helemaal klaar voor!

Ik heb ontzettend veel leuke en lekkere recepten voorbereid voor de eerste periode. De eerste twee weken na de operatie mag ik alleen maar dik vloeibaar voedsel eten zodat alles goed kan helen. Nu kan ik natuurlijk lekkere vla en volle yoghurt gaan eten, maar hierdoor krijg je stiekem best wel wat calorieën binnen. Het is dan beter om bijvoorbeeld te kiezen voor havermout. Gelukkig ben ik daar gek op! Ik heb een sapcentrifuge gekocht zodat ik lekkere verse groenten- en fruitsappen kan maken om mijn vitamientjes binnen te krijgen en een boek met 500 smoothies. Stiekem ben ik al een beetje aan het rondneuzen op verschillende sites met kleding. Wat zou ik dragen als ik maat 42 heb? En maat 40? Wow, dit is nu nog ondenkbaar. Het leuke is dat ik nog dozen vol met kleding bewaard heb in maat 44 tot en met maat 40. Shoppen in mijn eigen berging dus! Ik heb alle kleding uitgepakt en alvast in mijn kast gelegd…
pi_151710103
Anderhalve week lijnen en dan meteen 5 kilo kwijt, ze heeft heul die operatie niet nodig dus :')
  woensdag 15 april 2015 @ 15:21:48 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_151710889
Echt, zo veel ergernis hier :') Kijk, dat die operaties er zijn voor mensen die al honderd miljoen jaar met extreme obesitas kampen, dat kan ik nog wel begrijpen. Maar voor mensen als Sonja is er echt nog wel hoop op normaal afvallen. Ja, dat kost wat moeite en wat wilskracht. Maar het is echt niet onmogelijk.

Oh en roepen dat je alleen maar kusjekroel mag doen op internet :')_!
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2015 @ 15:26:38 #160
43556 miss_dynastie
pi_151711026
Fruitsapjes... over stiekeme calorieën gesproken zeg :') _O-
  woensdag 15 april 2015 @ 15:28:14 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151711077
quote:
Ik heb een sapcentrifuge gekocht zodat ik lekkere verse groenten- en fruitsappen kan maken om mijn vitamientjes binnen te krijgen en een boek met 500 smoothies.
Zo'n boek lijkt me best zwaar op de maag liggen, ook als je het eerst door de sapcentrifuge gooit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2015 @ 17:08:41 #162
240917 Mula
pi_151713874
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:47 schreef Lyssa het volgende:
Anderhalve week lijnen en dan meteen 5 kilo kwijt, ze heeft heul die operatie niet nodig dus :')
Ik snap echt niet dat je zo'n grote operatie wil doen als het je schijnbaar ook 'gewoon' lukt. Echt, wat een figuur is het toch...
pi_151719880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, zo veel ergernis hier :') Kijk, dat die operaties er zijn voor mensen die al honderd miljoen jaar met extreme obesitas kampen, dat kan ik nog wel begrijpen. Maar voor mensen als Sonja is er echt nog wel hoop op normaal afvallen. Ja, dat kost wat moeite en wat wilskracht. Maar het is echt niet onmogelijk.

Oh en roepen dat je alleen maar kusjekroel mag doen op internet :')_!
Dit ja. 40 kilo afvallen is flink, maar niet onmogelijk. Ik heb geen begrip voor de dokter die het uit gaat voeren. Als ze nou eens elke dag 2,3 kilometer gaat lopen en geen chips meer koopt.
  donderdag 16 april 2015 @ 01:18:46 #164
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_151731319
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:08 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat je zo'n grote operatie wil doen als het je schijnbaar ook 'gewoon' lukt. Echt, wat een figuur is het toch...
Ik begrijp er ook helemaal niets van. Als je vijf kilo af kunt vallen in een week kun je dus afvallen. Het is niet zo dat ze niet of superlangzaam afvalt door gezond te eten, wat ook voorkomt, bijvoorbeeld na jaren boulimia-klooien. Dat je een maagverkleining verkiest boven gezond eten (wat ze nu alsnog moet doen!) en wat sporten... bizar. Daar gaat ze ongetwijfeld nog spijt van krijgen, want een avond lekker ongezond vreten zoals moet kunnen in een leuk leven is er niet meer bij straks.
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 10:03:40 #165
240917 Mula
pi_151734466
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:13 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Dit ja. 40 kilo afvallen is flink, maar niet onmogelijk. Ik heb geen begrip voor de dokter die het uit gaat voeren. Als ze nou eens elke dag 2,3 kilometer gaat lopen en geen chips meer koopt.
Ze is toch 1.70m? Als ze nu 100 kilo is, dan is 72kg een gezond gewicht voor haar (wel de bovengrens maar toch). Dat is 28kg, geen 40kg. 40kg is naar maatje fotomodel willen.

Wat haalt ze zich op de hals. Nooit meer normaal kunnen eten. :{
pi_151734497
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:03 schreef Mula het volgende:

[..]

Ze is toch 1.70m? Als ze nu 100 kilo is, dan is 72kg een gezond gewicht voor haar (wel de bovengrens maar toch). Dat is 28kg, geen 40kg. 40kg is naar maatje fotomodel willen.

Wat haalt ze zich op de hals. Nooit meer normaal kunnen eten. :{
Ja echt he, ze zal waarschijnlijk nog niet eens een glas water wegkrijgen of ze zit al vol :{
Tap tap tap
pi_151734937
quote:
Stiekem ben ik al een beetje aan het rondneuzen op verschillende sites met kleding. Wat zou ik dragen als ik maat 42 heb? En maat 40?
Misschien kun je beter van je luie kont afkomen ipv óp je kont weer op een computer te zitten. :')

Maar misschien is dit ook maar het beste, ze heeft nul wilskracht. Die mensen bestaan. Heeft geen nut om er nog wat mee te doen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 16 april 2015 @ 18:02:27 #168
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_151748178
Trouwens, als ze echt veertig kilo af wil vallen krijgen we :') straks te maken met het volgende probleem: overtollige huid. Want ik zie Son er nou niet echt voor aan straks ineens wèl te gaan sporten, dan had ze net zo goed geen maagverkleining kunnen nemen. Die valt straks razendsnel af omdat ze bijna niets meer kàn eten. Mens, wat doe je jezelf aan :').
pi_151749302
quote:
9s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:02 schreef Grunge. het volgende:
Trouwens, als ze echt veertig kilo af wil vallen krijgen we :') straks te maken met het volgende probleem: overtollige huid. Want ik zie Son er nou niet echt voor aan straks ineens wèl te gaan sporten, dan had ze net zo goed geen maagverkleining kunnen nemen. Die valt straks razendsnel af omdat ze bijna niets meer kàn eten. Mens, wat doe je jezelf aan :').
Plastische chirurgie stond nog niet op het lijstje. Ze vinkt wel lekker door.

En oh jongens, daar moeten we dan weer medelijden mee hebben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151750410
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:03 schreef Mula het volgende:

[..]

Nooit meer normaal kunnen eten. :{
Is dat zo ja?
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2015 @ 19:50:24 #171
240917 Mula
pi_151751297
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is dat zo ja?
"Houdt u altijd rekening met de volgende adviezen om klachten zoveel mogelijk te beperken:

Neem kleine maaltijden en stop met eten na het eerste gevoel van vol zijn
Eet langzaam en kauw goed, zo voelt u op tijd dat u vol bent. Een hap teveel kan al braken veroorzaken
Drink niet tijdens een maaltijd
Eet weinig suiker en vet "

van;

http://www.mlds.nl/operaties/31/gastric-bypass/na-de-operatie/

Klinkt niet alsof je echt normaal kan eten. Het is altijd opletten en af en toe een cheatdag kan niet, want dan krijg je problemen.
pi_151754685
Het is idd geen feest. Er zijn genoeg mensen op dit forum, inclusief mezelf, die het zonder een operatie gelukt is om veel kilo's kwijt te raken en ook niet meer terug te krijgen. Maar dat lukt alleen met een goed besef van wat dat inhoudt en hoeveel moeite dat kost.
pi_151764901
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:17 schreef friekin_ het volgende:
Het is idd geen feest. Er zijn genoeg mensen op dit forum, inclusief mezelf, die het zonder een operatie gelukt is om veel kilo's kwijt te raken en ook niet meer terug te krijgen. Maar dat lukt alleen met een goed besef van wat dat inhoudt en hoeveel moeite dat kost.
Wellicht is het niet alleen een gebrek aan discipline, maar ook een behoefte aan vers drama, nieuwe afko's en inspiratie voor columns. En bevestiging van andere moekes dat ze het ook maar zwaar heeft.
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 08:55:59 #174
43556 miss_dynastie
pi_151764958
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wellicht is het niet alleen een gebrek aan discipline, maar ook een behoefte aan vers drama, nieuwe afko's en inspiratie voor columns. En bevestiging van andere moekes dat ze het ook maar zwaar heeft.
Maar daar had een arts toch verdulleme niet in mee moeten gaan? :(
Nou ja, niet dat opereren op de lange termijn nut heeft als ze niks aan haar eetgewoontes doet, maar dat geeft ook weer reden om te piepen en te klagen (het werrukt nie-hiet :'( )...
pi_151764996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar daar had een arts toch verdulleme niet in mee moeten gaan? :(

Ik wilde nog opperen of zij niet gewoon een smak geld heeft neergelegd om zo deze operatie er doorheen te drukken, maar ze heeft toch geen cent en een arts gaat daar ook niet in mee, mag ik aannemen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151765238
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik wilde nog opperen of zij niet gewoon een smak geld heeft neergelegd om zo deze operatie er doorheen te drukken, maar ze heeft toch geen cent en een arts gaat daar ook niet in mee, mag ik aannemen.
Ik neem aan dat zo'n operatie gewoon in het ziekenhuis wordt uitgevoerd en niet bij één of andere schimmige kliniek waar je met een zak geld wel wat voor elkaar kan krijgen.

En wat je al zei, ze heeft geen geld. Of ze moet van haar vader flink geërfd hebben.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151765241
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik wilde nog opperen of zij niet gewoon een smak geld heeft neergelegd om zo deze operatie er doorheen te drukken, maar ze heeft toch geen cent en een arts gaat daar ook niet in mee, mag ik aannemen.
Dan kan ze gewoon heel goed pijpen. Een ODIRVOtje. Orale dienst in ruil voor operatie
pi_151765324
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:17 schreef friekin_ het volgende:
Het is idd geen feest. Er zijn genoeg mensen op dit forum, inclusief mezelf, die het zonder een operatie gelukt is om veel kilo's kwijt te raken en ook niet meer terug te krijgen. Maar dat lukt alleen met een goed besef van wat dat inhoudt en hoeveel moeite dat kost.
Ik heb echt geen zelfdiscipline maar no way dat ik aan zo'n operatie begin, brrr.
Tap tap tap
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 09:15:11 #179
43556 miss_dynastie
pi_151765391
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik neem aan dat zo'n operatie gewoon in het ziekenhuis wordt uitgevoerd en niet bij één of andere schimmige kliniek waar je met een zak geld wel wat voor elkaar kan krijgen.

En wat je al zei, ze heeft geen geld. Of ze moet van haar vader flink geërfd hebben.
Jep, maar er zit verschil tussen medische richtlijnen en verzekeringstechnische richtlijnen. Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat een operatie vanaf een bmi van 31 al een hogere levensverwachting oplevert, dus medisch ethisch is het wel te verantwoorden om het bij iemand te doen die relatief licht is. Ik blijf erbij dat het schieten met een kanon op een mug is en dat er véél meer aandacht zou moeten zijn voor preventie en (als dat al te laat is) oplossen van de oorzaak, niet van het symptoom.
pi_151765454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep, maar er zit verschil tussen medische richtlijnen en verzekeringstechnische richtlijnen. Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat een operatie vanaf een bmi van 31 al een hogere levensverwachting oplevert, dus medisch ethisch is het wel te verantwoorden om het bij iemand te doen die relatief licht is. Ik blijf erbij dat het schieten met een kanon op een mug is en dat er véél meer aandacht zou moeten zijn voor preventie en (als dat al te laat is) oplossen van de oorzaak, niet van het symptoom.
Ik zit me ook af te vragen, als de operatie voorbij is, gaat het haar dan lukken om te eten zoals 'het moet'. Komt ze psychisch niet in de knoop omdat ze niet meer kan gaan proppen?
Son kennende komt er wel weer iets uit wat niet lukt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151765510
Ik hoop niet dat ze zich een keer laat gaan en dat die maagband knapt ofzo, ik weet niet of dat kan? :X
o wacht, maagband is weer wat anders.
Tap tap tap
pi_151765794
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop niet dat ze zich een keer laat gaan en dat die maagband knapt ofzo, ik weet niet of dat kan? :X
o wacht, maagband is weer wat anders.
Ik dacht dat je daar doorheen kon eten zegmaar.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:47:40 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151766037
Ik kan niet wachten op de nieuwe columns met drama over eten, al misselijk worden van een bekertje melk, want vet, overtollige huid (de verzekering vergoedt de operatie om die huid weg te halen niet :'( :'( :'( ) en allerlei ander ongemak....

Ik denk zelfs dat als je normaal (kilo per maand) afvalt, dat je dan die problemen met overtollige huid niet of nauwelijks hebt (okay, je moet niet van 220 naar 75 kg gaan, dan heb je dat sowieso wel) maar 40 kg die er relatief langzaamaan bijgekomen is, krijg je er vast wel zonder enorme lappen loshangend vel af, met zo'n maagverkleining echter, ga je full speed van maat 48 naar maat 42, maar je huid is nog wel maat 48.

Oh dear, zo komt ze nooit op maat 40 natuurlijk, de eigenlijke Son is dan al maat 40, maar ze blijft op maat 42 steken door al dat maat 48 vel wat ze in haar kleren kwijt moet, the drama :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151766220
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:47 schreef Leandra het volgende:

Oh dear, zo komt ze nooit op maat 40 natuurlijk, de eigenlijke Son is dan al maat 40, maar ze blijft op maat 42 steken door al dat maat 48 vel wat ze in haar kleren kwijt moet, the drama :'(
Genoeg voer voor 20 columns.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151768298
Ik begrijp sowieso niet dat je blij bent met maatje 40-42 als je van nature gewoon altijd een superfiguurtje hebt gehad :@
Maargoed ik begrijp ook niet dat je het zo ver laat komen dat je zo'n drastische ingreep moet laten doen.

Jezelf zo vol eten is jezelf mishandelen en die operatie erna is ook geen feestje, zeg maar.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151768407
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat je blij bent met maatje 40-42 als je van nature gewoon altijd een superfiguurtje hebt gehad :@
Maargoed ik begrijp ook niet dat je het zo ver laat komen dat je zo'n drastische ingreep moet laten doen.

Dat. En dat.

Ik ben veel te ijdel en kritisch om er zo uit te zien. Om nog maar te zwijgen hoe sloom je je dan zult voelen, als je zoveel gewicht meedraagt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151768495
Och, ik weet niet hoe ze er van nature uitziet. Bij TMF was ze slank maar wie weet trainde ze daar veel voor.
Dat is tig jaar geleden dus niet gek dat je lichaam wellicht verandert. Snap dus wel dat je maat 40 dan accepteert. Je moet de lat ook niet te hoog leggen misschien.

Verder natuurlijk wel met jullie eens. :)
pi_151768531
Omdat chocola :9
Tap tap tap
pi_151768532
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:34 schreef vencodark het volgende:
Och, ik weet niet hoe ze er van nature uitziet. Bij TMF was ze slank maar wie weet trainde ze daar veel voor.

Dat kan idd wel, kijk maar naar een Jessica Simpson of Sylvie Meis, die zijn eigenlijk enkel door trainen slank.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151768602
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:34 schreef vencodark het volgende:
Och, ik weet niet hoe ze er van nature uitziet. Bij TMF was ze slank maar wie weet trainde ze daar veel voor.
Dat is tig jaar geleden dus niet gek dat je lichaam wellicht verandert. Snap dus wel dat je maat 40 dan accepteert. Je moet de lat ook niet te hoog leggen misschien.

Verder natuurlijk wel met jullie eens. :)
Ik schat zo in dat ze toen ookal geen discipline had om fanatiek te trainen.
Maar wel de discipline om zich niet vol te stouwen, dag in dag uit, jaar in jaar uit :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151768708
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik schat zo in dat ze toen ookal geen discipline had om fanatiek te trainen.
Maar wel de discipline om zich niet vol te stouwen, dag in dag uit, jaar in jaar uit :+
En dan heeft ze telkens een vriendje die ook van volstouwen houdt.

Ik denk dat zowel Son als Pikmans na 1 minuut sex uitgeput in bed liggen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151768889
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En dan heeft ze telkens een vriendje die ook van volstouwen houdt.

Ik denk dat zowel Son als Pikmans na 1 minuut sex uitgeput in bed liggen :')
Mooi nu zijn Rob en Zure Suus uit mijn hoofd weg...zitten die 2 plofkoppen erin die seks hebben :')
Gaat goed zo op de vrijdagochtend :P

Sylvie vond ik trouwens niet echt een goede vergelijking. Die is juist helemaal de andere kant doorgeslagen.

Ze kunnen het ook nooit goed doen :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:54:07 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_151768983
Er zijn maar weinig vrouwen die op hun 40e ofzo zonder training, met kind, van nature nog het lichaam hebben wat ze op hun 18e hadden. Dat is echt heel normaal. En maat 40 ook een prima en gezond streven. Maar het is absoluut beter om dat gewoon door gezonderen te bewerkstelligen ;)
disclaimer
pi_151769165
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn maar weinig vrouwen die op hun 40e ofzo zonder training, met kind, van nature nog het lichaam hebben wat ze op hun 18e hadden. Dat is echt heel normaal. En maat 40 ook een prima en gezond streven. Maar het is absoluut beter om dat gewoon door gezonderen te bewerkstelligen ;)
1 van die weinige vrouwen meldt zich :P
Zonder sport, met kind nog steeds hetzelfde maatje als 22 jaar geleden. Alleen was het toen strakker. Ben nu wat zachter, meer vorm.

En het is nu ook weer niet zo dat ik supergezond leef. Ik stouw me gewoonweg niet vol met ongezonde dingen en dat voor jarenlang achter mekaar.

En zo zijn er velen met mij. Op 1 vriendin na heeft niemand last van overgewicht bijv.
Bij mijn mannelijke vrienden btw ook niet.
En ook zij zijn geen health-freaks.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:07:10 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_151769316
er zit een verschil tussen geen overgewicht hebben en hetzelfde lichaam hebben als toen je 18 was.

Maar ik ben uiteraard enorm benieuwd naar alle complicaties die zonder twijfel gaan plaatsvinden na deze operatie :Y)
disclaimer
pi_151769388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat kan idd wel, kijk maar naar een Jessica Simpson of Sylvie Meis, die zijn eigenlijk enkel door trainen slank.
vergeet je niet al die ijsjes zonder hoorntje/ :+
pi_151769488
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
er zit een verschil tussen geen overgewicht hebben en hetzelfde lichaam hebben als toen je 18 was.

Dit dus. :)
pi_151771611
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:

Sylvie vond ik trouwens niet echt een goede vergelijking. Die is juist helemaal de andere kant doorgeslagen.

Ja, maar het ging om het niet-sporten, dat ze dan ook niet vanzelf heel slank is.
Ze zou wel met Syl aan kunnen pappen, die heeft een ijzeren discipline :D

quote:
Mooi nu zijn Rob en Zure Suus uit mijn hoofd weg...zitten die 2 plofkoppen erin die seks hebben :')
Ik las 'plofkippen' _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 13:34:49 #199
43556 miss_dynastie
pi_151771772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zit me ook af te vragen, als de operatie voorbij is, gaat het haar dan lukken om te eten zoals 'het moet'. Komt ze psychisch niet in de knoop omdat ze niet meer kan gaan proppen?
Son kennende komt er wel weer iets uit wat niet lukt.
Tuurlijk, dan moet ze een andere uitlaatklep zien te vinden. Sporten bijvoorbeeld (as if, het zal wel weer een verzonnen ziekte worden _O- )

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:34 schreef vencodark het volgende:
Och, ik weet niet hoe ze er van nature uitziet. Bij TMF was ze slank maar wie weet trainde ze daar veel voor.
Dat is tig jaar geleden dus niet gek dat je lichaam wellicht verandert. Snap dus wel dat je maat 40 dan accepteert. Je moet de lat ook niet te hoog leggen misschien.

Verder natuurlijk wel met jullie eens. :)
Nou, toen had ze ook wel skinny fat hoor, als je op dat halfnaaktplaatje kijkt... was wel slank, maar niet getraind.
pi_151797761
Ergens snap ik wel dat je als notoire jojo-er zo'n keuze naakt. Dat je het zat bent dat door je eigen gebrek een discipline dat gewicht steeds weer terugkomt.

Dat disciplineding gaat op die leeftijd ook gewoon niet meer blijvend veranderen denk ik. Dus dan moet je wat...


Denk wél dat ze er spijt van krijgt, maar ja dan is het al te laat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO zaterdag 18 april 2015 @ 22:06:26 #201
22592 crew  Ole
pi_151811109
Hadden we deze al?


Sonja Silva
Gisteren om 21:22 ·
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik van mijn vliegangst af kan komen? ‪#‎bloedserieus‬ ‪#‎ernstigefobie‬
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151811988
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:06 schreef Ole het volgende:
Hadden we deze al?

Sonja Silva
Gisteren om 21:22 ·
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik van mijn vliegangst af kan komen? ‪#‎bloedserieus‬ ‪#‎ernstigefobie‬
Vliegangst?
pi_151812391
Vliegangst kan je ongetwijfeld op elk willekeurig moment ontwikkelen, bv na uit de lucht schieten door russen of zelfmoord van copiloot.
pi_151812656
Ik kwam vandaag het hele gezin tegen op de fiets. Er wordt dus wel wat bewogen. Dat lijkt mij een betere manier dan meteen het mes erin zetten.

Ik herkende haar overigens eerst bijna niet met dit kapsel.
pi_151815224
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:56 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kwam vandaag het hele gezin tegen op de fiets. Er wordt dus wel wat bewogen. Dat lijkt mij een betere manier dan meteen het mes erin zetten.

Ik herkende haar overigens eerst bijna niet met dit kapsel.
[ afbeelding ]
Och wat lekker gek. Kek zo met verschillende nagellakjes.
  zondag 19 april 2015 @ 02:46:44 #206
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_151817221
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 00:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Och wat lekker gek. Kek zo met verschillende nagellakjes.
Zij is dan ook een heule kleurrijke dame ;)
*Team Anti-Waaif*
pi_151817626
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:33 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Vliegangst?

_O-


En wat fijn, weer een aanvulling op Son haar lijst *;
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151817631
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 00:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Och wat lekker gek. Kek zo met verschillende nagellakjes.
Nog leuker, die 50+ bloemetjes. Matcht mooi bij kort en pittig O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 21 april 2015 @ 11:03:48 #209
40566 Ericr
Livewrong
pi_151885854
quote:
Sonja Silva is helemaal klaar voor de operatie die ze vandaag ondergaat. De voormalige Miss Nederland krijgt een gastric bypass, ofwel een maagverkleining. ,,Nog vijf uurtjes!!'', schrijft ze vol enthousiasme op Twitter.

De voormalige TMF-vj, presentatrice en actrice gaat de operatie in met een psalm uit de Bijbel in haar hoofd. ,,Wie schuilt bij God, de Allerhoogste, kan rustig slapen, want de Almachtige beschermt hem (Psalmen 91:1). Ik ga zo lekker slapen met deze Psalm in mijn hoofd! Tot straks allemaal!'', schrijft ze op Facebook.

Sonja schreef vorige week al in haar blog dat ze niet bang is voor de ingrijpende operatie. ,,Opgewonden? Jazeker! 21 april 2015 wordt de officiële start van mijn nieuwe leven. Ik doe dit voor mijzelf, om weer met een gezond gewicht verder te kunnen.''

De brunette is tegenwoordig foodblogger. Ze begon enkele weken geleden met afvallen voor de operatie. Destijds woog ze 106 kilo. Ze heeft de chocolade afgezworen en is van plan flink te zakken in kledingmaat. ,,De bypass is slechts een hulpmiddel, het is aan mij om te zorgen dat ik me aan de regels houd en genoeg beweeg. Ik ben er helemaal klaar voor!''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aagverkleining.dhtml

Vandaag dus een nieuw leven voor Sonja. Als dit net zo gaat als met haar relaties zal ze nog aardig wat psalmen uit haar hoofd moeten leren. Hoop dat god trouwens een brede rug heeft, om Sonja te laten schuilen heb je aardig wat ruimte nodig.
pi_151886179
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2015 04:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nog leuker, die 50+ bloemetjes. Matcht mooi bij kort en pittig O+
Hé, niet miepen over die bloemetjes :{w
Tap tap tap
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:17:06 #211
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151888236
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:03 schreef Ericr het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aagverkleining.dhtml

Vandaag dus een nieuw leven voor Sonja. Als dit net zo gaat als met haar relaties zal ze nog aardig wat psalmen uit haar hoofd moeten leren. Hoop dat god trouwens een brede rug heeft, om Sonja te laten schuilen heb je aardig wat ruimte nodig.
Jezus wat een totaal geschift wijf, een bypass laten uitvoeren als je 106 kilo weegt? Waar is die dwangbuis mensen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_151888594
Ik vind het niet normaal.
Welke dokter keurt zoiets goed?
pi_151888645
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:17 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Jezus wat een totaal geschift wijf, een bypass laten uitvoeren als je 106 kilo weegt? Waar is die dwangbuis mensen.
Dwangbuis om de maag blijkbaar :D
Tap tap tap
pi_151890128
quote:
De bypass is slechts een hulpmiddel, het is aan mij om te zorgen dat ik me aan de regels houd en genoeg beweeg.
Nu kan ze wel bewegen, eerst niet :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 21 april 2015 @ 14:31:07 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151892445
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:27 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het niet normaal.
Welke dokter keurt zoiets goed?
Een dokter die een nieuwe auto wil...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151892502
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een dokter die een nieuwe auto wil...
:D
Zou ze al uit de narcose zijn inmiddels. Kan niet wachten op de eerste jankberichten :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_151892614
De ironie: als foodblogger een maagband nodig hebben omdat je jezelf te dik gevreten hebt :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 21 april 2015 @ 14:39:35 #218
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_151892664
Foodblogger...recepten overtikken en vervolgens een stockfoto gebruiken mag geen foodblogger heten hoor!
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:44:29 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151894730
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:37 schreef TheVulture het volgende:
De ironie: als foodblogger een maagband nodig hebben omdat je jezelf te dik gevreten hebt :')
Leverde dat Foodblogging nog wat op trouwens?
Dat is dan weer een verloren bron van inkomsten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151895169
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Leverde dat Foodblogging nog wat op trouwens?
Dat is dan weer een verloren bron van inkomsten.
Ze hoeft nu ook minder boodschappen te doen, dus dat scheelt.
Tap tap tap
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:58:40 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151895236
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze hoeft nu ook minder boodschappen te doen, dus dat scheelt.
Dat zal wel tegenvallen, ze zal vast allerlei superfoods nodig gaan hebben, en die zijn ook gruwelijk duur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 21 april 2015 @ 15:59:38 #222
43556 miss_dynastie
pi_151895264
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze hoeft nu ook minder boodschappen te doen, dus dat scheelt.
Nou, met een beetje pech betaalt ze zich blauw aan multivitaminen en 'anders' eten omdat ze normaal voedsel niet verdraagt... :')

En ik bedoel het echt niet lullig, als het niet anders kan hebben mensen groot gelijk dat ze zo'n operatie laten uitvoeren, maar in dit geval...
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:05:01 #223
40566 Ericr
Livewrong
pi_151895445
Kan het ook niet rijmen met haar ME. Beter heb je toch een gestel dat voeding zo goed mogelijk opneemt, straks heeft ze een lichaam waar voeding beperkter verwerkt kan worden en ze dus sneller kan heeft op tekorten. De discipline om zonder operatie minder voeding tot je te nemen zal echt minder zijn dan de discipline om voeding te beperken omdat je er anders snel de nadelige gevolgen van ondervindt door die by-pass.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 april 2015 @ 16:26:26 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_151896078
106 kilo en dan een maagband? :')

dit zal niet door de verzekering betaald zijn neem ik aan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_151898067
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:03 schreef Ericr het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aagverkleining.dhtml

Vandaag dus een nieuw leven voor Sonja. Als dit net zo gaat als met haar relaties zal ze nog aardig wat psalmen uit haar hoofd moeten leren. Hoop dat god trouwens een brede rug heeft, om Sonja te laten schuilen heb je aardig wat ruimte nodig.
Wat een onzin. Gewoon minder vreten en vaker bewegen. Zo een operatie heb je helemaal niet nodig.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_151907452
Is het wel nog aan met Pyke? Ze praat niet echt meer over hem. En dat samen schransen kan ze nu ook wel op haar buik schrijven
pi_151909535
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is het wel nog aan met Pyke? Ze praat niet echt meer over hem. En dat samen schransen kan ze nu ook wel op haar buik schrijven
Ja, ik zag ze zondag nog samen.
  dinsdag 21 april 2015 @ 22:59:59 #228
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151910417
Wauw, even dit topic doorgelezen. Mind is blown!
Wat een vreemd wijf is dit zeg :')

En die operatie :') In mijn omgeving ook meegemaakt dat je daar gewoon doorheen kan eten. Die at na een half jaar gewoon weer 3 gangen als we gingen uiteten ^O^
吴 曼 迪
  woensdag 22 april 2015 @ 00:47:35 #229
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151912646
Ik keur die operatie helemaal niet zo af als jullie allemaal, vrees ik :@

Laat haar het maar lekker doen, want zo lang ik niet zelf voor die mogelijkheid heb gestaan (omdat het voor mij niet nodig is. Daar ben ik blij om, maar wie ben ik om in de schoenen van iemand met overgewicht te gaan staan?), durf ik er niet over te oordelen. Ik vind dat er best vaak een stemming is dat dikke mensen een soort van 'gestraft' moeten worden voor hun levensstijl en daardoor louter de moeilijke weg mogen kiezen. Ik begrijp dat nooit zo goed. Er zijn allerlei opties nu. Láát hen. Wat worden jullie er beter van als deze mensen gaan hardlopen en aan jullie gezondheidsregels gaan voldoen?

Ik snap gewoon niet zo goed dat je eigen keuzes ook voor andere mensen zouden moeten gelden en ze anders zwak of stom zijn. :)

Wat niet onverlet laat dat ik sonnepon verder wel een gekkerd vind en van harte meelees hier. *O* :Y)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_151912686
Hear, hear. We zijn een calvinistisch volkje, hè. Ruggenprikken, flesvoeding en maagbandjes - daar hebben we niet zoveel mee. Lijden zullen we.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_151913683
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:51 schreef Claudia_x het volgende:
Hear, hear. We zijn een calvinistisch volkje, hè. Ruggenprikken, flesvoeding en maagbandjes - daar hebben we niet zoveel mee. Lijden zullen we.
De rest van je leven alleen muizehapjes kunnen eten is niet lijden?
pi_151913722
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik keur die operatie helemaal niet zo af als jullie allemaal, vrees ik :@

Laat haar het maar lekker doen, want zo lang ik niet zelf voor die mogelijkheid heb gestaan (omdat het voor mij niet nodig is. Daar ben ik blij om, maar wie ben ik om in de schoenen van iemand met overgewicht te gaan staan?), durf ik er niet over te oordelen. Ik vind dat er best vaak een stemming is dat dikke mensen een soort van 'gestraft' moeten worden voor hun levensstijl en daardoor louter de moeilijke weg mogen kiezen. Ik begrijp dat nooit zo goed. Er zijn allerlei opties nu. Láát hen. Wat worden jullie er beter van als deze mensen gaan hardlopen en aan jullie gezondheidsregels gaan voldoen?

Ik snap gewoon niet zo goed dat je eigen keuzes ook voor andere mensen zouden moeten gelden en ze anders zwak of stom zijn. :)

Wat niet onverlet laat dat ik sonnepon verder wel een gekkerd vind en van harte meelees hier. *O* :Y)
Deels met je eens, deels brengt dit denk ik Hoe dan ook een hoop kosten met zich mee, die ze niet alleen zelf betalen zal...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151914103
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik keur die operatie helemaal niet zo af als jullie allemaal, vrees ik :@

Laat haar het maar lekker doen, want zo lang ik niet zelf voor die mogelijkheid heb gestaan (omdat het voor mij niet nodig is. Daar ben ik blij om, maar wie ben ik om in de schoenen van iemand met overgewicht te gaan staan?), durf ik er niet over te oordelen. Ik vind dat er best vaak een stemming is dat dikke mensen een soort van 'gestraft' moeten worden voor hun levensstijl en daardoor louter de moeilijke weg mogen kiezen. Ik begrijp dat nooit zo goed. Er zijn allerlei opties nu. Láát hen. Wat worden jullie er beter van als deze mensen gaan hardlopen en aan jullie gezondheidsregels gaan voldoen?

Ik snap gewoon niet zo goed dat je eigen keuzes ook voor andere mensen zouden moeten gelden en ze anders zwak of stom zijn. :)

Wat niet onverlet laat dat ik sonnepon verder wel een gekkerd vind en van harte meelees hier. *O* :Y)
Deels wel mee eens. Maar ja we kijken ook allemaal met een bepaald kader naar haar en dat is dat ze inderdaad een gekkie is. De operatie bevreemdde me wel enigszins aangezien een kennis van mij een enorm traject doorliep en aan veel eisen moest voldoen voor ze in aanmerking kwam. En zij was significant zwaarder. Maar we kunnen nooit helemaal weten wat eraan vooraf is gegaan. Overigens ging diezelfde kennis voorafgaand aan de ingreep hardlopen en kreeg ze tijdens het rennen echt nare opmerkingen naar haar hoofd. "Nou dat werd wel tijd hè". Mensen kunnen gemeen doen tegen dikke mensen, niet normaal.
  woensdag 22 april 2015 @ 09:48:59 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_151915737
Ik denk ook dat het juist door haar spierziekte moeilijker is om veel te bewegen. En dat dat misschien als ze zo zwaar is ook helemaal niet goed is voor haar lijf. Dat eerst afvallen, dan bewegen een betere optie voor haar is.
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 april 2015 @ 09:51:01 #235
22592 crew  Ole
pi_151915781
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk ook dat het juist door haar spierziekte moeilijker is om veel te bewegen. En dat dat misschien als ze zo zwaar is ook helemaal niet goed is voor haar lijf. Dat eerst afvallen, dan bewegen een betere optie voor haar is.
Ze heeft geen spierziekte maar ME.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 22 april 2015 @ 09:51:49 #236
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_151915801
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 09:51 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze heeft geen spierziekte maar ME.
Ok., deze fout maakte ik 2 weken geleden ook |:(
Spoilers!
  woensdag 22 april 2015 @ 10:12:04 #237
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_151916328
Iedereen moet/mag zijn eigen keuzes maken. Wat ik echter niet snap ( en ja ik heb zelf overgewicht) is de keus om een toch risicovolle operatie te doen wanneer het echt nog wel haalbaar is om het zelf te doen. Ze heeft toch een kind.

Verder wat letmehearyouscream zei over de kennis.. mensen zijn zo hard en gemeen soms.
Rede waarom ik niet een sportschool meer in ga .. puur om het feit er een hoop wijven zijn die het nodig vinden om 2 loopbanden naast je te roepen hoe lelijk je bent met je vetrollen of dikke kont of benen etc. Dat je een schande bent voor de wereld. Het is zo makkelijk gezegd moet je negeren maar het kwetst enorm en demotiverend als de tiefus.
Wil niet zeggen dat ik niks doe 😉 maar wel op plaatsen en manieren die voor mij prettig zijn.
En ik kan me voorstellen dat iemand die toch nog in de spotlights staat ( al dan niet eigen keus) het nog pijnlijker is.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 22 april 2015 @ 10:14:41 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151916394
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:12 schreef _evenstar_ het volgende:

Rede waarom ik niet een sportschool meer in ga .. puur om het feit er een hoop wijven zijn die het nodig vinden om 2 loopbanden naast je te roepen hoe lelijk je bent met je vetrollen of dikke kont of benen etc. Dat je een schande bent voor de wereld. Het is zo makkelijk gezegd moet je negeren maar het kwetst enorm en demotiverend als de tiefus.

Wat zijn dat voor een asowijven? Ik had direct de leiding erop afgestuurd, dat soort wangedrag moet direct aangepakt worden, niet worden genegeerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2015 @ 10:15:21 #239
43556 miss_dynastie
pi_151916411
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik keur die operatie helemaal niet zo af als jullie allemaal, vrees ik :@

Laat haar het maar lekker doen, want zo lang ik niet zelf voor die mogelijkheid heb gestaan (omdat het voor mij niet nodig is. Daar ben ik blij om, maar wie ben ik om in de schoenen van iemand met overgewicht te gaan staan?), durf ik er niet over te oordelen. Ik vind dat er best vaak een stemming is dat dikke mensen een soort van 'gestraft' moeten worden voor hun levensstijl en daardoor louter de moeilijke weg mogen kiezen. Ik begrijp dat nooit zo goed. Er zijn allerlei opties nu. Láát hen. Wat worden jullie er beter van als deze mensen gaan hardlopen en aan jullie gezondheidsregels gaan voldoen?

Ik snap gewoon niet zo goed dat je eigen keuzes ook voor andere mensen zouden moeten gelden en ze anders zwak of stom zijn. :)

Wat niet onverlet laat dat ik sonnepon verder wel een gekkerd vind en van harte meelees hier. *O* :Y)
Ik heb overgewicht, fors ook, zelfs na 20-30 kilo afvallen. Als je de fora erop naleest, zie je heel, heel veel mensen met problemen na een operatie. Ik snap dat je de mensen bij wie het na jaren goed gaat nauwelijks hoort, maar toch, ik vind het echt schieten met een kanon op een mug bij een relatief klein overgewicht. Op het moment dat ze het probeert valt ze bijna vijf kilo af in tien dagen tijd. Bij iemand van 200 kilo is dat relatief normaal, bij iemand van 100 kilo is dat ronduit veel en geeft dat zeker aan dat de normale weg nog zin heeft. Ik snap er echt en oprecht niets van.
  woensdag 22 april 2015 @ 10:17:47 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_151916465
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb overgewicht, fors ook, zelfs na 20-30 kilo afvallen. Als je de fora erop naleest, zie je heel, heel veel mensen met problemen na een operatie. Ik snap dat je de mensen bij wie het na jaren goed gaat nauwelijks hoort, maar toch, ik vind het echt schieten met een kanon op een mug bij een relatief klein overgewicht. Op het moment dat ze het probeert valt ze bijna vijf kilo af in tien dagen tijd. Bij iemand van 200 kilo is dat relatief normaal, bij iemand van 100 kilo is dat ronduit veel en geeft dat zeker aan dat de normale weg nog zin heeft. Ik snap er echt en oprecht niets van.
dit, helemaal. En normaal (zonder operatie) afvallen is écht écht écht niet altijd de moeilijke / pijnlijke weg. En al helemaal niet bij 100 kilo.
disclaimer
  woensdag 22 april 2015 @ 10:24:39 #241
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_151916634
quote:
15s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor een asowijven? Ik had direct de leiding erop afgestuurd, dat soort wangedrag moet direct aangepakt worden, niet worden genegeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT:
Oh had son ook geen slaapapneu? Volgens mij is het dan wel beter om zsm af te vallen?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2015 @ 10:36:33 #242
43556 miss_dynastie
pi_151916925
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:24 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT:
Oh had son ook geen slaapapneu? Volgens mij is het dan wel beter om zsm af te vallen?
Klopt, maar vijf kilo in anderhalve week is toch ook snel? Nog 1 kilo en ze zit onder de 100! Niet dat je in dat tempo blijft afvallen, maar een week of 12 1 kilo per week moet kunnen en dat heeft al zoveel effect op apneu....
pi_151917049
5 kilo in anderhalve week :X dat kan toch niet goed zijn.
Tap tap tap
pi_151917369
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:41 schreef CherryLips het volgende:
5 kilo in anderhalve week :X dat kan toch niet goed zijn.
Zal voornamelijk vocht zijn geweest.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 22 april 2015 @ 10:59:09 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151917490
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb overgewicht, fors ook, zelfs na 20-30 kilo afvallen. Als je de fora erop naleest, zie je heel, heel veel mensen met problemen na een operatie. Ik snap dat je de mensen bij wie het na jaren goed gaat nauwelijks hoort, maar toch, ik vind het echt schieten met een kanon op een mug bij een relatief klein overgewicht. Op het moment dat ze het probeert valt ze bijna vijf kilo af in tien dagen tijd. Bij iemand van 200 kilo is dat relatief normaal, bij iemand van 100 kilo is dat ronduit veel en geeft dat zeker aan dat de normale weg nog zin heeft. Ik snap er echt en oprecht niets van.
Ja maar zij denkt daar anders over. Soit, denk ik dan. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2015 @ 11:08:12 #246
43556 miss_dynastie
pi_151917714
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:54 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zal voornamelijk vocht zijn geweest.
Nou, da's wel heel fors vocht hoor... lijkt me eerder 'bewijs' dat er inderdaad sprake is van binge en dat stoppen met eetbuien heel veel effect heeft. Überhaupt snap ik niet dat ik wel heb gelezen over binge, niets over een behandeling tegen die binge, maar wel een operatie.... een niet-behandelde eetstoornis is echt een forse contra-indicatie. Kan natuurlijk zijn dat ze daar niks over heeft verteld en de dokter niet gegoogled heeft...
pi_151917915
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik snap gewoon niet zo goed dat je eigen keuzes ook voor andere mensen zouden moeten gelden en ze anders zwak of stom zijn. :)

Omdat de kans groot is dat de keuze die Son maakt voor haarzelf ook stom is. Dat is toch gruwelijk zonde? Het gaat om je gezondheid.

Ik heb ook grote vraagtekens hoe een emotie-eter gebaat is bij zo'n operatie.
Maar laten we hopen dat het succesvol verloopt en ze resultaat boekt. Na alle dra-ha-ma columns wordt het tijd voor een succesje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 22 april 2015 @ 11:23:51 #248
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151918206
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Omdat de kans groot is dat de keuze die Son maakt voor haarzelf ook stom is. Dat is toch gruwelijk zonde? Het gaat om je gezondheid.

Ik heb ook grote vraagtekens hoe een emotie-eter gebaat is bij zo'n operatie.
Maar laten we hopen dat het succesvol verloopt en ze resultaat boekt. Na alle dra-ha-ma columns wordt het tijd voor een succesje.
Ik snap je bezwaren wel hoor.
Maar ik vraag me af of ik zo rationeel zou kunnen denken als ik voor de keuze stond. Anderzijds: wellicht heeft ze de plussen en minnen weldegelijk afgewogen. Dat weten we niet.

En ik vind dat elk mens met zijn lijf mag doen wat hij wil. Ook als dat onverstandig lijkt. Zo'n operatie is kennelijk niet verstandig, maar doen wij allen dagelijks niet dingen die ook niet erg weloverwogen zijn, qua gezondheid?

Er lijkt zo'n strikte norm te zijn. En dan dus met name als het om zogenaamde 'makkelijke' oplossingen tegen overgewicht gaat. Ik zeg niet dat ik een zelfde keus zou maken als zij doet, maar ik denk wel dat ik gevoelig zou zijn voor deze optie en dat ik daarmee geen misdaad zou begaan.

En wat betreft een eerdere post over de risico's en 'je hebt toch een kind': kom op zeg. Moet elke moeder nu maar onbaatzuchtig elke ingreep voorkomen? Het is geen harttransplantatie hoor. Laten we het ook niet overdrijven.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_151918579
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:

Zo'n operatie is kennelijk niet verstandig, maar doen wij allen dagelijks niet dingen die ook niet erg weloverwogen zijn, qua gezondheid?

Het is een grote operatie met een aangepaste levensstijl daarna, ik vind dat niet te vergelijken met kleine dingetjes.

Wat je zegt is wel waar, we weten idd niet of ze de plussen en minnen echt goed overwogen heeft (daarom loopt SHO altijd zo lekker :+ je krijgt maar wat kreten).

Ik hoop oprecht dat de operatie succesvol blijkt. En niet eens voor het 'plaatje', maar dat ze zich veel fitter voelt. Zeker omdat ze fysiek al wat dingen mankeert, volgens mij voelt ze zich stukken fijner als ze een gemiddeld gewicht heeft. Er gaat toch niks boven lekker kunnen bewegen zonder uitgeput op de grond te liggen, of bij voorbaat al op de grond te liggen aan het begin van je dag. Ze is een dertiger, niet een opoe van 80.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 22 april 2015 @ 11:40:07 #250
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151918733
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is een grote operatie met een aangepaste levensstijl daarna, ik vind dat niet te vergelijken met kleine dingetjes.

Wat je zegt is wel waar, we weten idd niet of ze de plussen en minnen echt goed overwogen heeft (daarom loopt SHO altijd zo lekker :+ je krijgt maar wat kreten).

Ik hoop oprecht dat de operatie succesvol blijkt. En niet eens voor het 'plaatje', maar dat ze zich veel fitter voelt. Zeker omdat ze fysiek al wat dingen mankeert, volgens mij voelt ze zich stukken fijner als ze een gemiddeld gewicht heeft. Er gaat toch niks boven lekker kunnen bewegen zonder uitgeput op de grond te liggen, of bij voorbaat al op de grond te liggen aan het begin van je dag. Ze is een dertiger, niet een opoe van 80.
Ik ben dan weer heel vals: ik hoop niet per se dat de hele procedure goed gaat ( :@ :@ :@ :@ ). Ik ben SHO-fan. Ik ben wel ontvankelijk voor wat gedoe en geklaag van Son, naderhand.
Maar ik vind haar keuze dit te doen gewoonweg niet zo verkeerd als de meesten. Daarná denk ik gewoon weer aan mijn SHO-pret hoor. :@ *O*

Ja nee ik wens haar geen lichamelijkke kwalen, maar wel dat we een boel reuring krijgen

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 22-04-2015 11:46:40 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 april 2015 @ 11:44:48 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151918898
- dubbel -
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2015 @ 12:35:59 #252
43556 miss_dynastie
pi_151920680
Ik vind overigens een operatie op langere termijn niet de makkelijke weg, hoor. Altijd gedoe met vitamines, de hoeveelheid die je kan eten, wat verdraag je wel en wat niet, raak je ondervoed of ga je juist weer dik aankomen zonder iets geks te doen, enz. Daarom vind ik het zo bezwaarlijk bij iemand die 100 kilo weegt, de voordelen op de korte termijn kunnen nooit opwegen tegen het levenslang dat je krijgt...

En vroeg of laat zal ze toch zelf aan de slag moeten. Bij een programma op TLC is er iemand die met bijna 300 kilo en operatie niks afvalt, omdat ze maar op bed blijft liggen :X
pi_151921735
Voor de operatie moet je in sommige ziekenhuizen gaan crashen 2 weken voor de operatie. Dit om de lever te ontvetten die voor je maag ligt en ze terug moeten klappen om bij je maag te komen. Een lever met veel vet scheurt veel sneller dan een lever met weinig vet. Vandaar de 5 kg in 10 dagen. Heel gezond is het dus niet gegaan.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 22 april 2015 @ 14:52:57 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151925085
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind overigens een operatie op langere termijn niet de makkelijke weg, hoor. Altijd gedoe met vitamines, de hoeveelheid die je kan eten, wat verdraag je wel en wat niet, raak je ondervoed of ga je juist weer dik aankomen zonder iets geks te doen, enz. Daarom vind ik het zo bezwaarlijk bij iemand die 100 kilo weegt, de voordelen op de korte termijn kunnen nooit opwegen tegen het levenslang dat je krijgt...

En vroeg of laat zal ze toch zelf aan de slag moeten. Bij een programma op TLC is er iemand die met bijna 300 kilo en operatie niks afvalt, omdat ze maar op bed blijft liggen :X
Wie brengt haar dan dat eten? Als je op bed blijft liggen zonder te eten gaat er uiteindelijk ook vanzelf wel wat af....

Ik kwam er net achter dat m'n lengte in m'n weegschaal-app aangepast was, ik vond het al zo vreemd dat m'n BMI 2 weken geleden ineens bijna een punt hoger geworden was, terwijl ik hetzelfde gewicht had.... bleek m'n lengte dus te zijn aangepast :')
Dat 2 cm zo'n verschil kan betekenen.... and they say size doesn't matter :{w
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2015 @ 17:30:53 #255
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_151931026
Ik vind het ook kansloos dat ze die ingreep ondergaat. Ik heb ook ooit 106 kilo gewogen, en ondanks dat ik de laatste afvalronde niet helemaal 100% zelfstandig heb gedaan (nee geen operatie :P) kan het ook anders. Maar wat Dude inderdaad zegt, ze moet het echt helemaal zelf weten. Ik ben Sonja niet. Ik ben iemand anders. We hebben gelukkig elk een andere levensstijl en andere instelling. Haar 106kg is mijn 106 kg niet.
Ik vind het kanslozer dat er blijkbaar een dokter is en een ziekenhuis die er voor kiezen om haar die operatie aan te bieden en het aanmoedigen om met dat 'geringe' overgewicht een dusdanige ingreep uit te voeren terwijl er echt wel andere mogelijkheden zijn. Ook met ME hoor. En met al die andere aandoeningen die ze zich zelf heeft aangepraat. En haar doktoren. Nouja. Ik hoop dat ze het vol weet te houden, want een operatie is makkelijk maar straks dat slanke lijntje vasthouden terwijl je nog immer knettergek bent, dat is lastiger.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_151953350
Is ze nu nog steeds niet uit haar narcose? :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 23 april 2015 @ 12:18:30 #257
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151953432
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Is ze nu nog steeds niet uit haar narcose? :P
sonjasilva twitterde op donderdag 23-04-2015 om 10:29:20 Ik mag naar huis!!!!!!!! reageer retweet
吴 曼 迪
  donderdag 23 april 2015 @ 12:48:51 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151954341
In het Slotervaart ziekenhuis geopereerd kennelijk...

Ik vind het wel wat krom hoor, je zelfs op je Twitter laten voorstaan op gezond eten/leven en een maagverkleining ondergaan :{


Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151962462
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
In het Slotervaart ziekenhuis geopereerd kennelijk...

Ik vind het wel wat krom hoor, je zelfs op je Twitter laten voorstaan op gezond eten/leven en een maagverkleining ondergaan :{


[ afbeelding ]
Het is zowat een contradictie ja. Overgewicht verliezen is wellicht gezond maar de manier waarop kan dat nooit zijn. Zou het daarom zelf echt als uiterste redmiddel aangrijpen. Ik vind het ene middel niet per se makkelijker dan het andere maar dit is zo heftig op de lange termijn...of het nou aanstellerij, luiheid of bittere noodzaak is; erg dat het zo ver moet komen.
pi_151963755
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
In het Slotervaart ziekenhuis geopereerd kennelijk...

Ik vind het wel wat krom hoor, je zelfs op je Twitter laten voorstaan op gezond eten/leven en een maagverkleining ondergaan :{


Dat is ook best krom ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151966534
Nieuwe column: Niemand weet... dat ik liever een maagverkleining neem dan minder eet voor een slanke reet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2015 @ 20:35:01 #262
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151966918
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben dan weer heel vals: ik hoop niet per se dat de hele procedure goed gaat ( :@ :@ :@ :@ ). Ik ben SHO-fan. Ik ben wel ontvankelijk voor wat gedoe en geklaag van Son, naderhand.
Maar ook als alles goed gaat zal ze toch wel klagen? :? :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 april 2015 @ 20:38:18 #263
22592 crew  Ole
pi_151967056
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:35 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar ook als alles goed gaat zal ze toch wel klagen? :? :Y
Er is vast genoeg over!

maar als het afvallen lukt krijgt ze vast last van een hangbuik :9
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151990071
quote:
vr 24 apr 2015, 14:07


Sonja Silva 'dik tevreden' na maagverkleining
van onze redactie

Sonja Silva is aan het bijkomen van haar maagverkleining. Ze heeft wat ongemakken, maar is toch 'dik tevreden'. "Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Ik kan niet wachten tot ik resultaat zal zien!"


Sonja omschrijft op haar weblog wat ze meemaakt, nadat ze dinsdag onder het mes ging om haar maag te laten verkleinen. "Ik had wel echt even pijn de eerste dag, maar dit waren voornamelijk de gassen die er in mijn buik gespoten zijn. Die stond er helemaal bol van, ik leek wel 7 maanden zwanger!" Ze liep vervolgens hard boerend door het ziekenhuis, wat haar applaus van de verpleegsters opleverde.

"De operatie is goed gegaan. Ik had alleen een kleine bloeding waardoor ik een nachtje langer moest blijven ter observatie." Inmiddels is Sonja 'opnieuw aan het leren eten': "Met babyhapjes…want anders gaat het pijn doen. Zodra ik vol zit, wat in dit geval al na drie hapjes is, dan stop ik een half uur."

Sonja, die bekend werd als vj bij TMF en in 1997 de finale van Miss Nederland won, begon nnkele weken voor de operatie met afvallen. Destijds woog ze 106 kilo.
BBB: boeren, bloedingen en buikpijn.
pi_151990092
Waar ze nou blogt heb ik even gemist en kan ik ook zo gauw niet vinden, maar er moet een nieuwe zijn:
quote:
Sonja Silva 'dik tevreden' na maagverkleining

Sonja Silva is aan het bijkomen van haar maagverkleining. Ze heeft wat ongemakken, maar is toch 'dik tevreden'. "Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Ik kan niet wachten tot ik resultaat zal zien!"
Sonja omschrijft op haar weblog wat ze meemaakt, nadat ze dinsdag onder het mes ging om haar maag te laten verkleinen. "Ik had wel echt even pijn de eerste dag, maar dit waren voornamelijk de gassen die er in mijn buik gespoten zijn. Die stond er helemaal bol van, ik leek wel 7 maanden zwanger!" Ze liep vervolgens hard boerend door het ziekenhuis, wat haar applaus van de verpleegsters opleverde.
"De operatie is goed gegaan. Ik had alleen een kleine bloeding waardoor ik een nachtje langer moest blijven ter observatie." Inmiddels is Sonja 'opnieuw aan het leren eten': "Met babyhapjes…want anders gaat het pijn doen. Zodra ik vol zit, wat in dit geval al na drie hapjes is, dan stop ik een half uur."
Sonja, die bekend werd als vj bij TMF en in 1997 de finale van Miss Nederland won, begon enkele weken voor de operatie met afvallen. Destijds woog ze 106 kilo.
Don't you love her madly?
pi_151990592
Dit was toch vroeger een leuk koppie op tv.. kennelijk zegt een leuk koppie niet alles.. ik zou echt knettergek worden van zo'n griet.. snap niet dat iemand daar een relatie mee wil
  vrijdag 24 april 2015 @ 15:10:24 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151990679
quote:
"Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Ik kan niet wachten tot ik resultaat zal zien!"
Alsof ze denkt dat ze automagisch weer superslank gaat worden terwijl ze er niets voor hoeft te doen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 april 2015 @ 15:11:28 #268
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151990708
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 14:46 schreef Lovechild het volgende:
De operatie is goed gegaan. Ik had alleen een kleine bloeding waardoor ik een nachtje langer moest blijven ter observatie
http://www.iglossy.nl/sonja-blogt-dik-tevreden/ Even een quote door google gehaald :P
吴 曼 迪
pi_151991619
Slim! Had ik ff niet bedacht :@
Don't you love her madly?
pi_151992147
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof ze denkt dat ze automagisch weer superslank gaat worden terwijl ze er niets voor hoeft te doen....
Geheel wel volgens verwachting dit :') Het blijft een domme geit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:41:35 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151992794
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Geheel wel volgens verwachting dit :') Het blijft een domme geit.
Ja toch? Alsof ze na een extreme body make-over straks voor het eerst haar nieuwe lichaam te zien krijgt en dat ze denkt dat dat dan weer net zo is als toen ze 21 was.
En ondertussen mag ze zelf even op vakantie in Disneyworld *O* Oh nee, verkeerde make-over ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 april 2015 @ 17:11:39 #272
22592 crew  Ole
pi_151993387
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja toch? Alsof ze na een extreme body make-over straks voor het eerst haar nieuwe lichaam te zien krijgt en dat ze denkt dat dat dan weer net zo is als toen ze 21 was.
En ondertussen mag ze zelf even op vakantie in Disneyworld *O* Oh nee, verkeerde make-over ;(
En dan heeft ze leeggelopen tetten en een hangbuik :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151994218
Ik weet nooit of ik haar dom of zielig moet vinden :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152005752
Maagverkleiningen is al een paar jaar booming business. Er worden zelfs theaters afgehuurd om voorlichting te geven en daarna kun je je inschrijven.

http://www.npo.nl/zembla/11-11-2011/VARA_101266818
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2015 @ 09:55:04 #275
43556 miss_dynastie
pi_152008012
'Dan stop ik een half uur'... meid, als je elk half uur gaat eten kom je alleen maar aan.... die denkt echt dat ze een magische slankmaker heeft en er niks voor hoeft te doen -O-
pi_152008614
Son had veel beter met het tv-programma ''Secret Eaters'' van TLC mee kunnen doen.

Dat gaat over mensen die volgens eigen zeggen dagelijks maar rond de 1500 calorieën eten en ze daarom niet snappen waarom ze aankomen. Altijd blijkt nadat ze een week met camera's en detectives zijn gevolgd ze minimaal het dubbele naar binnen snaaien. Wanneer ze zich daarna aan het dieet ''IVNMDH'' (Ik Vreet Nog Maar De Helft) houden, vallen ze allemaal af!
pi_152013946
Elk half uur vreten. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_152014982
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:11 schreef megamandy het volgende:

[..]

http://www.iglossy.nl/sonja-blogt-dik-tevreden/ Even een quote door google gehaald :P
Iemand reageerde als volgt op haar blog:
"Wat een luie zak ben je. Meer sporten en minder eten had dit zo opgelost. Gezien je geen doorzetter ben zal je over een tijdje ook wel weer je buikje vol eten."

Wie van jullie was dat? :P
pi_152016022
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:24 schreef vencodark het volgende:

Wie van jullie was dat? :P
Genoeg vrouwenfora waar ze de gemiddelde mening van dit topic delen gok ik zo :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152017500
quote:
Aan al mijn mede kiwi's. Wat kan ik het beste drinken? Water valt zoooo zwaar... Hoor jullie graag!
Kiwi's? Is dat een koosnaampje of weer een afkorting?
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:36:00 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152018129
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:12 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Kiwi's? Is dat een koosnaampje of weer een afkorting?
Vast een afkorting voor Kijk Ik Wil Inkrimpen ofzo....

Maar gut, als water je zwaar valt dan zou ik iets calorierijkers nemen... Cola? Oeh, of chocomel, ook lekker vet *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:40:23 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152018233
Nou ze heeft al tips hoor.... Slimpie er bij doen
Slimpie die limonadesiroop met maar liefst 3 verschillende soorten zoetstoffen, gelukkig steunen ze KiKa... je moet het lef maar hebben als je zulke rotzooi op de markt brengt :r

sonjasilva twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 17:02:56 Aan al mijn mede kiwi's. Wat kan ik het beste drinken? Water valt zoooo zwaar... Hoor jullie graag! 󾠣❤️ reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_152018868
Oooh waarom noemen ze het ook alweer kiwi??? Ik weet het...ik weet het... Omdat je maag nog maar de grootte van een kiwi heeft dacht ik.
Don't you love her madly?
  zaterdag 25 april 2015 @ 18:09:49 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152018998
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 18:04 schreef Lovechild het volgende:
Oooh waarom noemen ze het ook alweer kiwi??? Ik weet het...ik weet het... Omdat je maag nog maar de grootte van een kiwi heeft dacht ik.
Oh :{
Dat valt dan weer tegen.... heb ik niks meer aan m'n afkorting :(

Zou me niets verbazen als water daarom zo zwaar valt.... en dat zal dan ook juist de bedoeling wel zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2015 @ 18:19:07 #285
43556 miss_dynastie
pi_152019270
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:12 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Kiwi's? Is dat een koosnaampje of weer een afkorting?
Milkshaaaaaaaakes *O*
  zaterdag 25 april 2015 @ 18:25:46 #286
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_152019451
Voor mij blijft een kiwi iemand van Nieuw Zeeland :Y
吴 曼 迪
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2015 @ 19:14:56 #287
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_152020630
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Iemand reageerde als volgt op haar blog:
"Wat een luie zak ben je. Meer sporten en minder eten had dit zo opgelost. Gezien je geen doorzetter ben zal je over een tijdje ook wel weer je buikje vol eten."

Wie van jullie was dat? :P
Ja haha ik had het ook gelezen, dat moet een Fokker zijn geweest :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_152020649
Groepje voor dikke vrouwen, groepje voor ADHD, groepje voor ME, groepje voor godwatnogmeer :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2015 @ 19:17:30 #289
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_152020690
Groepje voor babyhapjes B-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 25 april 2015 @ 19:18:17 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152020711
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2015 19:14 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ja haha ik had het ook gelezen, dat moet een Fokker zijn geweest :D
Dat er nog niemand met "Bedankt Henk" heeft gereageerd :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_152020761
Als ik kijk naar het verkeerde gebruik van "gezien" moet het inderdaad haast wel iemand van hier zijn :p
Don't you love her madly?
  zaterdag 25 april 2015 @ 22:37:40 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152026784
Ik zit nu naar My 600lb life te kijken maar darn.... zelfs met 240 kg gewoon door blijven eten na een operatie :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_152028837
Gaat ze nu serieus naar een alternatief voor water vragen omdat dat te zwaar valt? _O-

Weten we zeker dat ze geen typetje speelt? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152031340
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2015 18:25 schreef megamandy het volgende:
Voor mij blijft een kiwi iemand van Nieuw Zeeland :Y
Ja voor mij ook, maar die schijnen ook een bepaalde aanleg te hebben :D
Tap tap tap
pi_152031352
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 19:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat er nog niemand met "Bedankt Henk" heeft gereageerd :')
M'n vingers jeuken :@
Tap tap tap
  Moderator / Miss SHO zondag 26 april 2015 @ 07:40:51 #296
22592 crew  Ole
pi_152032316
Sonja Silva
22 uur ·
Hi Frits Bogaart en Machteld van Schie! Het ging super lekker gisteren, tot ik in de avond opeens een flinke terugval kreeg... Keiharde hoofdpijn, beetje verhoging, beetje misselijk... Baalde als een stekker want het ging super lekker! Nu goed geslapen en voel me alweer veel beter gelukkig... Hoe gaat het met jullie?


Ach...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152032323
Als een stekker balen om minimale dingen na een operatie. Daar heet je Sonja voor :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152034580
Lekker he dat online iemand compleet afkraken? :)

Voelen jullie je daar beter bij?
pi_152034590
:Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_152034655
Goed zo. Wees maar trots.
pi_152034657
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 11:32 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker he dat online iemand compleet afkraken? :)

Voelen jullie je daar beter bij?
Welkom in SHO :7

Zuchtttt...zou iemand anders een nieuw deel kunnen openen pleazzz.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')