Iemand reageerde als volgt op haar blog:quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.iglossy.nl/sonja-blogt-dik-tevreden/ Even een quote door google gehaald
Genoeg vrouwenfora waar ze de gemiddelde mening van dit topic delen gok ik zoquote:
Kiwi's? Is dat een koosnaampje of weer een afkorting?quote:Aan al mijn mede kiwi's. Wat kan ik het beste drinken? Water valt zoooo zwaar... Hoor jullie graag!
Vast een afkorting voor Kijk Ik Wil Inkrimpen ofzo....quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Kiwi's? Is dat een koosnaampje of weer een afkorting?
twitter:sonjasilva twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 17:02:56Aan al mijn mede kiwi's. Wat kan ik het beste drinken? Water valt zoooo zwaar... Hoor jullie graag! ❤️ reageer retweet
Ohquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:04 schreef Lovechild het volgende:
Oooh waarom noemen ze het ook alweer kiwi??? Ik weet het...ik weet het... Omdat je maag nog maar de grootte van een kiwi heeft dacht ik.
Milkshaaaaaaaakesquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Kiwi's? Is dat een koosnaampje of weer een afkorting?
Ja haha ik had het ook gelezen, dat moet een Fokker zijn geweestquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iemand reageerde als volgt op haar blog:
"Wat een luie zak ben je. Meer sporten en minder eten had dit zo opgelost. Gezien je geen doorzetter ben zal je over een tijdje ook wel weer je buikje vol eten."
Wie van jullie was dat?
Ja voor mij ook, maar die schijnen ook een bepaalde aanleg te hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:25 schreef megamandy het volgende:
Voor mij blijft een kiwi iemand van Nieuw Zeeland
M'n vingers jeukenquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat er nog niemand met "Bedankt Henk" heeft gereageerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |