De geloofde niet dat het niet mogelijk was samen te leven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Golda Meir blijft denk ik erg toepasselijk in deze dagen
Dat vroegen de VS zich ook af.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:11 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als het IDF na meer dan twee weken van non-stop bombardementen naar eigen zeggen nog steeds "400 Hamas doelen" in een dag bombardeert wat voor legitieme militaire doelen denk je dat daar nog overeind staan
Zag deze week al op X pvda en d66 raadsleden van lokale fracties zich negatief uiten over hun partij en hun afschuw uitspreken over wat ze nu zien gebeuren in Nederland en Europa. Amerika is niet anders bij de democraten, het linkerkamp is verdeeld, en er zijn wat oogkleppen afgevallen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Dat zou wel een Netanyahu streek kunnen zijn, persco met we zeggen niet wanneer we aanvallen en ondertussen aanvallen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:12 schreef Qarrad het volgende:
Op de stream echt constant knallen al een tijd.
Bron? Ik moet even wat vertrouwen in de politiek tanken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zag deze week al op X pvda en d66 raadsleden van lokale fracties zich negatief uiten over hun partij en hun afschuw uitspreken over wat ze nu zien gebeuren in Nederland en Europa. Amerika is niet anders bij de democraten, het linkerkamp is verdeeld, en er zijn wat oogkleppen afgevallen.
Tussen 1940 en 1945 hebben we in Europa de Shoah gehad. Wat een van de vele zwarte bladzijdes in de geschiedenis van de mensheid was en is. Dat gaat en ging vele mensen aan het hart. Zo ook de huidige gebeurtenissen in Palestina. Wat het hier nog erger maakt is dat de hele nu wereld toekijkt, ziet en weet wat er gebeurt. En ook nog eens uitgevoerd door de nazaten van de slachtoffers van de Shoah. Het is wrang. Het is heel wrang. We leren wel, maar houden de stof niet lang vast.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier allemaal geen emoties.
Heb je nu rationeel genoemd in een NWS-topic? Knap.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft niks met het aldanniet hebben van emoties te maken, maar met of je die emoties te veel de overhand laat nemen. Je moet ook gewoon rationeel naar alles kunnen kijken, die grote mooie neocortex in je schedel bestaat niet voor niets, dat onderscheidt ons van de rest van het dierenrijk.
Als er nog bommen vallen zou ik persoonlijk mijn grondtroepen nog even terughouden, maar ik ben geen militair strateeg natuurlijk .quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou wel een Netanyahu streek kunnen zijn, persco met we zeggen niet wanneer we aanvallen en ondertussen aanvallen.
Op de streams bij de eerste post is het daglicht, welke zie jij?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:12 schreef Qarrad het volgende:
Op de stream echt constant knallen al een tijd.
Goed gezegd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tussen 1940 en 1945 hebben we in Europa de Shoah gehad. Wat een van de vele zwarte bladzijdes in de geschiedenis van de mensheid was en is. Dat gaat en ging vele mensen aan het hart. Zo ook de huidige gebeurtenissen in Palestina. Wat het hier nog erger maakt is dat de hele nu wereld toekijkt, ziet en weet wat er gebeurt. En ook nog eens uitgevoerd door de nazaten van de slachtoffers van de Shoah. Het is wrang. Het is heel wrang. We leren wel, maar houden de stof niet lang vast.
²
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je nu rationeel genoemd in een NWS-topic? Knap.
Deze voetbalwedstrijd staat pas 1 tegen 60000.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tussen 1940 en 1945 hebben we in Europa de Shoah gehad. Wat een van de vele zwarte bladzijdes in de geschiedenis van de mensheid was en is. Dat gaat en ging vele mensen aan het hart. Zo ook de huidige gebeurtenissen in Palestina. Wat het hier nog erger maakt is dat de hele nu wereld toekijkt, ziet en weet wat er gebeurt. En ook nog eens uitgevoerd door de nazaten van de slachtoffers van de Shoah. Het is wrang. Het is heel wrang. We leren wel, maar houden de stof niet lang vast.
²
Het is net als met Churchill: je kunt er altijd wel een rake quote van vinden maar in het totaalbeeld klopte daar ook wel het een en ander niet aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De geloofde niet dat het niet mogelijk was samen te leven.
Op basis van wat? Voelen zij dat aan hun water waar expliciet Hamas strijders zich bevinden? Ze bombarderen gewoon roekeloos door. Je krijgt ook geen duidelijke rapportage van een bombardement hoeveel Hamas strijders etc. omgekomen zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:11 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als het IDF na meer dan twee weken van non-stop bombardementen naar eigen zeggen nog steeds "400 Hamas doelen" in een dag bombardeert wat voor legitieme militaire doelen denk je dat daar nog overeind staan
Oh die zie ik gewoon voorbij komen als ik wat trends aan het volgen ben op X, en het waren lokale onbekenden. Gewoon beetje rondneuzen op X, kristelnacht is nu o.a. trending, zie je ook interessante tweets. Beetje stemming peilenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bron? Ik moet even wat vertrouwen in de politiek tanken.
En wat zegt dit?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Akathisia het volgende:
Ik had het eerder vanavond al over de ''onschuldige vrouw'', wijzend naar die aan de ene zijde. Nu die aan de andere:
[ twitter ]
Zal wel oud zijn maar soit.
Mijn sarcasme is op dit moment realiteitquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
Dat er walgelijke mensen bestaan.quote:
Vrouwen zijn ook kut. Of op zijn minst: niet vanzelfsprekend onschuldig slachtoffer. Ook niet als er een bom op valt.quote:
Zolang het in Nederland niet strafbaar is om voor de annexatie van de Gaza strook en de Westelijke Jordaanoever te zijn zie ik niet waarom het tegenovergestelde roepen opeens wel zo erg zou zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Das niet zo netjes.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Akathisia het volgende:
Ik had het eerder vanavond al over de ''onschuldige vrouw'', wijzend naar die aan de ene zijde. Nu die aan de andere:
[ twitter ]
Zal wel oud zijn maar soit.
Zo zie ik het ook. Speciale teams begrijp ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:16 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op basis van wat? Voelen zij dat aan hun water waar expliciet Hamas strijders zich bevinden? Ze bombarderen gewoon roekeloos door. Je krijgt ook geen duidelijke rapportage van een bombardement hoeveel Hamas strijders etc. omgekomen zijn.
Pure oorlogsmisdaad dit.
Gelukkig gaan De Turken hier wat aan doen. Toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:16 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op basis van wat? Voelen zij dat aan hun water waar expliciet Hamas strijders zich bevinden? Ze bombarderen gewoon roekeloos door. Je krijgt ook geen duidelijke rapportage van een bombardement hoeveel Hamas strijders etc. omgekomen zijn.
Pure oorlogsmisdaad dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |