SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando PessoaGeef Rutte geen ideeën.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:45 schreef Jaroon het volgende:
Mensen komen je ineens vertellen dat jouw boerderij jouw boerderij niet meer is. Ik zou boos worden. In in docu pas zag ik ook hoe Hamas dat soms doet. Heel snel bij iemand op zijn land raketinstallaties op bouwen....afvuren en wegwezen. De boer blijft achter met de vraag of Israel hem nu gaat bombarderen.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando PessoaQarrad
Qarrad al-RrabahGisteren nog een filmpje van een Hamas-lid met een mortier. In burgerkleding. In een boomgaard. Je zult er sinds tien generaties gezweet hebben op die bomen met je familie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:45 schreef Jaroon het volgende:
Mensen komen je ineens vertellen dat jouw boerderij jouw boerderij niet meer is. Ik zou boos worden. In in docu pas zag ik ook hoe Hamas dat soms doet. Heel snel bij iemand op zijn land raketinstallaties op bouwen....afvuren en wegwezen. De boer blijft achter met de vraag of Israel hem nu gaat bombarderen.
Komt bij u nog de vraag op: "Wat doen al die VS-basissen daar?" of is het onderhand een fact of life; een geaccepteerde natuurwet?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando PessoaEttovanBelgie
Alles komt goed.Nou en, alsof jij democratie hoog hebt zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:44 schreef Slayage het volgende:
"Enige democratie in de regio"
[ twitter ]Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei GloriamPerrin
Toekomst. Made in Europe.Wel als hij er Israël mee om de oren kan slaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou en, alsof jij democratie hoog hebt zitten.Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.EttovanBelgie
Alles komt goed.Ja, het is wel een figuur he?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel als hij er Israël mee om de oren kan slaan.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei GloriamHeatWave
Apex PredatorHey! Hij neemt het op voor de democratie in Gaza ja!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou en, alsof jij democratie hoog hebt zitten.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!mascara-klodder
make-up veegJa wat heeft Rutte hier nu weer mee te maken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?Soonquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:40 schreef Akathisia het volgende:
Meerdere Tweeteraars citeren Bibi:
[..]
Not sure if true, maar voor de zekerheid:
[..]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.Perrin
Toekomst. Made in Europe.Ja je verwacht eigenlijk dat de hele wereld er inmiddels wel zo uit zou zien:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk wel, en dat terwijl we veruit de knapste en aantrekkelijkste van alle kleurtjes zijn.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.Hopen dat Gaza mensen zelf anders kiezen als er een volgende keer is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey! Hij neemt het op voor de democratie in Gaza ja!Mijn wereld is zo. Bij jou niet. Ik zing dan soms ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja je verwacht eigenlijk dat de hele wereld er inmiddels wel zo uit zou zien:
[ afbeelding ]sp3c
Geef me die goud!!!wat zijn dit voor homo'squote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.Iemand hier die Hebreeuws kan en kan bevestigen dat de ondertitels kloppen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef Slayage het volgende:
Oudjes nostalgisch, lachen gieren brullen over hun oorlogsmisdaden
[ twitter ]
Indien de ondertitels kloppen is dat inderdaad schandalig.
Hieronder de andere partij. Maar dat waren vroeger natuurlijk allemaal hele lieve mannen; zij zijn pas agressief geworden toen die israëlische opa's uit het eerste filmpje zich misdragen hebben..
HeatWave
Apex PredatorAangezien de groep die Hamas steunt onder de jeugd alleen maar groeit zou ik mijn adem niet inhouden mocht het er ooit nog eens van komen .quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hopen dat Gaza mensen zelf anders kiezen als er een volgende keer is.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!Vallon
Life is unpredictableCriminelen en terreurorganisaties hebben een vast handje om anderen af te slachten wanneer die niet doen wat ze wordt opgedragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar heb je het over met dat laatste? Ja. Men gaat wel terugvechten.
Kern is dat een organisatie die ergens lokaal op het thuishonk aardig doet om zieltjes te winnen daarmee niet dus elders ook die vertederende intenties tentoonspreidt.
Terugvechten is prima maar niet als dat bedoeld is om anderen als doel angst aan te jagen, laat staan die de keel af te snijden zoals op 7/10."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."sp3c
Geef me die goud!!!hoe zie je dat, ik raak hier sneeuwblind van manquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.HeatWave
Apex PredatorIk doe een wilde gok dat je de film niet gezien hebtquote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!nixxx
NIET broer van TDIk zou willen dat Europa er weer zo uitzag.. in plaats van terrorisme verheerlijkende meutes op de straten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuwIs dat niet van die gare sekte in een of andere Scandinavische film?quote:Ah, ja dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe een wilde gok dat je de film niet gezien hebt“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando PessoaWas je nu man of vrouw?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe zie je dat, ik raak hier sneeuwblind van manOf in Nederland? Vloderop of zoiets. ook met sekte en eigen munt zelfs.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Is dat niet van die gare sekte in een of andere Scandinavische film?
[..]
Ah, ja dus.Nattekat
De roze zeekatEn op eens hoor je niets meer van die lui die in proberen te spelen op emoties, als je ze met feiten onder de tafel hebt geluld. Flauw, gun mij nou ook even dat plezier van dat je je ongelijk toe geeft
Maar goed, beroep doen op emotie is natuurlijk gewoon een drogreden, dan ben je eigenlijk al meteen af.100.000 katjes
Fuck the EBU!sp3c
Geef me die goud!!!zit je me nu weer te versieren?quote:
wat is dat toch de hele tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.Als jij dat zo voelt.....bij mij gaat het vanzelf. En dan ga je weer zeggen dat je een man bent.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit je me nu weer te versieren?
wat is dat toch de hele tijdkrieg macht geilquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit je me nu weer te versieren?
wat is dat toch de hele tijd“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoasp3c
Geef me die goud!!!probleem is dat niemand ooit weet waar je het over hebt dus dan hebben ze ook niet door als je gelijk hebtquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
En op eens hoor je niets meer van die lui die in proberen te spelen op emoties, als je ze met feiten onder de tafel hebt geluld. Flauw, gun mij nou ook even dat plezier van dat je je ongelijk toe geeft
Maar goed, beroep doen op emotie is natuurlijk gewoon een drogreden, dan ben je eigenlijk al meteen af.
dan moet je wat specifieker zijn dan 'die lui' want dat kan natuurlijk over iedereen gaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.mascara-klodder
make-up veegIk ben van jou toch wel beter gewend.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?sp3c
Geef me die goud!!!ah dus je weet nog precies wat ik zeiquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als jij dat zo voelt.....bij mij gaat het vanzelf. En dan ga je weer zeggen dat je een man bent.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando PessoaNattekat
De roze zeekatMooi, heb je ook niet door dat ik per abuis door een slotje heb gepost hier.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat niemand ooit weet waar je het over hebt dus dan hebben ze ook niet door als je gelijk hebt
dan moet je wat specifieker zijn dan 'die lui' want dat kan natuurlijk over iedereen gaan100.000 katjes
Fuck the EBU!Slayage
INFPFinkelstein is zeker een baas. En dan gewoon door blijven gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Herman Finkelstein. Zijn ruggengraat is van massief edelmetaal. Maar hij is tevens het voorbeeld van waar de joodse lobby toe in staat is. Ze hebben hem écht helemaal kapot gemaakt.
Ik hou van zijn eloquente en directe manier van spreken. Zijn enorme dapperheid om de waarheid te prediken ook al is deze niet welgevallig. En het kan hem niks schelen dat ze hem een nestbevuiler noemen.
Mooie vent.
²
Laatst deze interview bekeken met israelische historicus iIan pappe. hij vertelt hoe hij in de jaren 80 en 90 samen met collega historici onderzoek deed naar de geheime documenten van Israël die "declassified" werden en dat uit die documenten dus blijkt hoe de zionisten een vooropgezet plan hadden om de Palestijnen middels een terreur campagne en moordpartijen te verdrijven uit Palestina. En dat het helemaal geen probleem was in de israelische maatschappij dat deze dingen besproken werden. Totdat de tweede intifada begin in 2000.
Toen werd het van de een op de andere dag opeens landverraad om de gebeurtenissen te bespreken. De meeste mensen werden monddood gemaakt en hij koos ervoor om in Engeland te winnen omdat jij zich niet monddood wilde maken.
Hij vertelt ook over een andere guy, een student, die onderzoek deed naar een slachtpartij onder Palestijnen. Hij ging dus soldaten interviewen die hadden deelgenomen aan de moordpartij. En zij hun verhaal open en eerlijk vertellen. Zeg maar net als die video die ik had gepost in het vorige topic.
En toen hij zijn onderzoek inleverde veroorzaakte het een rel. Opeens trokken die oudjes hun verklaringen in
En gingen ze aangifte doen tegen hem van smaad. Hij werd veroordeeld en moest zijn excuses aanbieden omdat hij alles zou hebben verzonnen.
Alle stress veroorzaakt vervolgens een hersenbloeding en de beste man beland in een rolstoel.
Jaren later maakt een filmmaker een documentaire over de moordpartij. Hij gaat ook die oudjes interviewen en zij vertellen weer alles open en eerlijk wat er is gebeurd en dit keer wordt er geen rel veroorzaakt. Als uiteindelijk blijkt dat die oudjes in de rechtzaak hadden gelogen. Zegt de rechter die hem had veroordeeld voor smaad, dat hij de beste man niet zou veroordelen voor smaad. Dus uiteindelijk wordt zijn naam wel gezuiverd. Maar dat gebeurt dan nadat ze de beste man hebben kapotgemaakt.
Betreffende interview vanaf 3:30
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basrisp3c
Geef me die goud!!!deze man wil een beetje sp3c bij zijn ontbijtje jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.Het staat me vaag bij. Vandaar mijn terughoudendheid.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah dus je weet nog precies wat ik zeiIk heb Duits gehaald met spiekbriefjes in plaats van door de lesboeken door te nemen ja, als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Uit welk boek heb je dat getrokken?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoasp3c
Geef me die goud!!!doe ik ook altijdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, heb je ook niet door dat ik per abuis door een slotje heb gepost hier.
soms voer ik hele gesprekken in mijn eentjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.Weer onduidelijkheid. Wat betekend dit buiten geheimtaal?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, heb je ook niet door dat ik per abuis door een slotje heb gepost hier.Nattekat
De roze zeekatSnap ik wel, soms moet je even wat dingen kwijt aan jezelf.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe ik ook altijd
soms voer ik hele gesprekken in mijn eentje100.000 katjes
Fuck the EBU!Qarrad
Qarrad al-RrabahZe kloppen voor zover ik kan nagaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:54 schreef Rollo het volgende:
[..]
Iemand hier die Hebreeuws kan en kan bevestigen dat de ondertitels kloppen?
Indien de ondertitels kloppen is dat inderdaad schandalig.
Hieronder de andere partij. Maar dat waren vroeger natuurlijk allemaal hele lieve mannen; zij zijn pas agressief geworden toen die israëlische opa's uit het eerste filmpje zich misdragen hebben..
[ afbeelding ]Midsummer ja, echt een creepy film btwquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Is dat niet van die gare sekte in een of andere Scandinavische film?
[..]
Ah, ja dus.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.sp3c
Geef me die goud!!!ja precies en het is fijn om een keer een discussie te voeren met iemand van een vergelijkbaar niveauquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snap ik wel, soms moet je even wat dingen kwijt aan jezelf.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.HeatWave
Apex PredatorIedereen moet zijn ding doen, maar uiteindelijk zitten we allemaal figuurlijk op de bank met een zak chips een beetje mans te doen op FOK!.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
En op eens hoor je niets meer van die lui die in proberen te spelen op emoties, als je ze met feiten onder de tafel hebt geluld. Flauw, gun mij nou ook even dat plezier van dat je je ongelijk toe geeft
Maar goed, beroep doen op emotie is natuurlijk gewoon een drogreden, dan ben je eigenlijk al meteen af.
Natuurlijk vind ik de situatie daar allemaal "verschrikkelijk" en oh the humanity etc. Maar het is voor mij, en iedereen hier opzich een ver van mijn bed show. Er is al mijn hele leven ergens wel een "hartverscheurend" conflict, of natuurramp. Daar kan ik me toch niet 24/7 zelf ellendig om gaan voelen?
Alleen de ontwikkelingen in het westen zelf, die baren me wel zorgen, die zijn namelijk wel dichtbij. Die heb ik zelf al van dichtbij meegemaakt.
Dat zal me wel weer op een aantal "harteloos" of weet ik veel komen te staan, maar so be it.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!mascara-klodder
make-up veegDat kan jij ook zonder slotjesquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe ik ook altijd
soms voer ik hele gesprekken in mijn eentjeOp woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?Er is geen plek prive plek voor dat grieven in je eentje?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snap ik wel, soms moet je even wat dingen kwijt aan jezelf.Je moet gewoon geen onderscheid maken in onschuldig menselijk leed, doe je dat wel dan zit je net zo in elkaar als die mensen waarvan je juist schuim op de bek krijgt en de reden waarom terreur bestaat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, beroep doen op emotie is natuurlijk gewoon een drogreden, dan ben je eigenlijk al meteen af.EttovanBelgie
Alles komt goed.Bingoquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen onderscheid maken in onschuldig menselijk leed, doe je dat wel dan zit je net zo in elkaar als die mensen waarvan je juist schuim op de bek krijgt en de reden waarom terreur bestaat.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei GloriamOja. Vooral die ''spring''-scene was uhm, bijzonder.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Midsummer ja, echt een creepy film btw“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando PessoaDie eerste zin. Dat doe je wel als je normaal in elkaar zit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen onderscheid maken in onschuldig menselijk leed, doe je dat wel dan zit je net zo in elkaar als die mensen waarvan je juist schuim op de bek krijgt en de reden waarom terreur bestaat.sp3c
Geef me die goud!!!fair enoughquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat kan jij ook zonder slotjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.Qarrad
Qarrad al-RrabahJeetje, dat lijkt wel een beetje op wat er gebeurd is met Taner Akçam!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Finkelstein is zeker een baas. En dan gewoon door blijven gaan.
Laatst deze interview bekeken met israelische historicus iIan pappe. hij vertelt hoe hij in de jaren 80 en 90 samen met collega historici onderzoek deed naar de geheime documenten van Israël die "declassified" werden en dat uit die documenten dus blijkt hoe de zionisten een vooropgezet plan hadden om de Palestijnen middels een terreur campagne en moordpartijen te verdrijven uit Palestina. En dat het helemaal geen probleem was in de israelische maatschappij dat deze dingen besproken werden. Totdat de tweede intifada begin in 2000.
Toen werd het van de een op de andere dag opeens landverraad om de gebeurtenissen te bespreken. De meeste mensen werden monddood gemaakt en hij koos ervoor om in Engeland te winnen omdat jij zich niet monddood wilde maken.
Hij vertelt ook over een andere guy, een student, die onderzoek deed naar een slachtpartij onder Palestijnen. Hij ging dus soldaten interviewen die hadden deelgenomen aan de moordpartij. En zij hun verhaal open en eerlijk vertellen. Zeg maar net als die video die ik had gepost in het vorige topic.
En toen hij zijn onderzoek inleverde veroorzaakte het een rel. Opeens trokken die oudjes hun verklaringen in
En gingen ze aangifte doen tegen hem van smaad. Hij werd veroordeeld en moest zijn excuses aanbieden omdat hij alles zou hebben verzonnen.
Alle stress veroorzaakt vervolgens een hersenbloeding en de beste man beland in een rolstoel.
Jaren later maakt een filmmaker een documentaire over de moordpartij. Hij gaat ook die oudjes interviewen en zij vertellen weer alles open en eerlijk wat er is gebeurd en dit keer wordt er geen rel veroorzaakt. Als uiteindelijk blijkt dat die oudjes in de rechtzaak hadden gelogen. Zegt de rechter die hem had veroordeeld voor smaad, dat hij de beste man niet zou veroordelen voor smaad. Dus uiteindelijk wordt zijn naam wel gezuiverd. Maar dat gebeurt dan nadat ze de beste man hebben kapotgemaakt.
Betreffende interview vanaf 3:30Vallon
Life is unpredictableYep, die techniek heet "rekruteren" en wat Hamas doet, is burgers gebruiken als schild om geen schuld te hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:45 schreef Jaroon het volgende:
Mensen komen je ineens vertellen dat jouw boerderij jouw boerderij niet meer is. Ik zou boos worden. In in docu pas zag ik ook hoe Hamas dat soms doet. Heel snel bij iemand op zijn land raketinstallaties op bouwen....afvuren en wegwezen. De boer blijft achter met de vraag of Israel hem nu gaat bombarderen.
Anderen meesleuren in hun zelf veroorzaakt geweld zodat (eigen) burgers ongevraagd, zonder keuze 100% medeplichtig worden aan verder terreur veroorzaken.
Altijd ingewikkeld en complex hoe zo iets - soms zeer geleidelijk - ontstaat dat die boer ontdekt dat die het volgende militaire target is geworden.
Stellen dat Israël zomaar raketten zou afvuren of ergens gaat bombarderen is buiten onzinnig dat het geen doel dient, de andere helft van het oorzakelijke verhaal niet willen onderkennen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."Harvest89
Black Metal fanWat was die langdradig en saai.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Midsummer ja, echt een creepy film btw
Oprechte vraag, wat vond je er creepy aan? Die verbranding op het eind? Vond ik een beetje gejat van The Wicker Man.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.Perrin
Toekomst. Made in Europe.Ja vind je niet dat degene die de doodste baby in beeld kan brengen, gelijk heeft?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, beroep doen op emotie is natuurlijk gewoon een drogreden, dan ben je eigenlijk al meteen af.Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.Nattekat
De roze zeekatDat doe je alleen als je iets te veel luistert naar je apenbrein en niet naar je mensenbrein dat eromheen zit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die eerste zin. Dat doe je wel als je normaal in elkaar zit.100.000 katjes
Fuck the EBU!Ik denk wel dat Israel haar best doet accuraat te zijn. Maar dan zie je een gebouw instorten van 8 hoog....allemaal Hamas?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep, die techniek heet "rekruteren" en wat Hamas doet, is burgers gebruiken als schild om geen schuld te hebben.
Anderen meesleuren in hun zelf veroorzaakt geweld zodat (eigen) burgers ongevraagd, zonder keuze 100% medeplichtig worden aan verder terreur veroorzaken.
Altijd ingewikkeld en complex hoe zo iets - soms zeer geleidelijk - ontstaat dat die boer ontdekt dat die het volgende militaire target is geworden.
Stellen dat Israël zomaar raketten zou afvuren of ergens gaat bombarderen is buiten onzinnig dat het geen doel dient, de andere helft van het oorzakelijke verhaal niet willen onderkennen.mascara-klodder
make-up veegGelukkig hebben we hier allemaal geen emoties.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja vind je niet dat degene die de doodste baby in beeld kan brengen, gelijk heeft?Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?Nattekat
De roze zeekatNee, andersom juist. Ik vind het zo triest om foto's van baby's openbaar te maken dat kant met de de doodste baby automatisch verliest.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja vind je niet dat degene die de doodste baby in beeld kan brengen, gelijk heeft?100.000 katjes
Fuck the EBU!Je begint gewoon over een film hier. Waar? Leuk?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat was die langdradig en saai.
Oprechte vraag, wat vond je er creepy aan? Die verbranding op het eind? Vond ik een beetje gejat van The Wicker Man.Perrin
Toekomst. Made in Europe.Stom gedoe, die dingen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier allemaal geen emoties.Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.Ja. Geheel mee eens. Maar zo werkt dat meer en meer door social media.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, andersom juist. Ik vind het zo triest om foto's van baby's openbaar te maken dat kant met de de doodste baby automatisch verliest.Nattekat
De roze zeekatHet heeft niks met het aldanniet hebben van emoties te maken, maar met of je die emoties te veel de overhand laat nemen. Je moet ook gewoon rationeel naar alles kunnen kijken, die grote mooie neocortex in je schedel bestaat niet voor niets, dat onderscheidt ons van de rest van het dierenrijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier allemaal geen emoties.100.000 katjes
Fuck the EBU!Als het IDF na meer dan twee weken van non-stop bombardementen naar eigen zeggen nog steeds "400 Hamas doelen" in een dag bombardeert wat voor legitieme militaire doelen denk je dat daar nog overeind staanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:06 schreef Vallon het volgende:
[..].
Stellen dat Israël zomaar raketten zou afvuren of ergens gaat bombarderen is buiten onzinnig dat het geen doel dient, de andere helft van het oorzakelijke verhaal niet willen onderkennen.Geen bioloog zijnde. Wat kunnen we verwachten? Wat vindt je van de wolf?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft niks met het aldanniet hebben van emoties te maken, maar met of je die emoties te veel de overhand laat nemen. Je moet ook gewoon rationeel naar alles kunnen kijken, die grote mooie neocortex in je schedel bestaat niet voor niets, dat onderscheidt ons van de rest van het dierenrijk.Nepnieuws, tenzij je met 'ons' naar alle zoogdieren verwijst. Alhoewel, je zegt 'grote mooie'. Toch, da's relatief. Letterlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Nattekat het volgende:
dat onderscheidt ons van de rest van het dierenrijk.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando PessoaNattekat
De roze zeekatMja, ik had al flinke twijfels bij die fusie, maar hoe er door het PvdA op dit conflict gereageerd wordt begin ik wel echt te twijfelen of ik die partij überhaupt wel in overweging wil nemen volgende maand. Ben benieuwd of de journalisten gewoon hun werk doen en hebben gevraagd hoe en waarom.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Golda Meir blijft denk ik erg toepasselijk in deze dagen100.000 katjes
Fuck the EBU!Nattekat
De roze zeekatIk ben ook geen bioloog. Die wolf mogen ze afschieten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geen bioloog zijnde. Wat kunnen we verwachten? Wat vindt je van de wolf?100.000 katjes
Fuck the EBU!Harvest89
Black Metal fanIk begon er niet over.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je begint gewoon over een film hier. Waar? Leuk?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
The time has come to reap what you've sown.De geloofde niet dat het niet mogelijk was samen te leven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Golda Meir blijft denk ik erg toepasselijk in deze dagenQarrad
Qarrad al-RrabahDat vroegen de VS zich ook af.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:11 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als het IDF na meer dan twee weken van non-stop bombardementen naar eigen zeggen nog steeds "400 Hamas doelen" in een dag bombardeert wat voor legitieme militaire doelen denk je dat daar nog overeind staan
Wel zijn de berichten dat de bombardementen meer gericht lijken op de ondergrondse van Hamas de laatste dagen. Dat hebben ze natuurlijk in kaart lopen brengen.
Dat hoop ik tenminste maar, dat ze niet maar wat doen. Dat zou nog erger zijn.Zag deze week al op X pvda en d66 raadsleden van lokale fracties zich negatief uiten over hun partij en hun afschuw uitspreken over wat ze nu zien gebeuren in Nederland en Europa. Amerika is niet anders bij de democraten, het linkerkamp is verdeeld, en er zijn wat oogkleppen afgevallen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Golda Meir blijft denk ik erg toepasselijk in deze dagen
[ Bericht 16% gewijzigd door Tekaschi op 25-10-2023 21:19:01 ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.Dat zou wel een Netanyahu streek kunnen zijn, persco met we zeggen niet wanneer we aanvallen en ondertussen aanvallen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:12 schreef Qarrad het volgende:
Op de stream echt constant knallen al een tijd.Nattekat
De roze zeekatBron? Ik moet even wat vertrouwen in de politiek tanken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zag deze week al op X pvda en d66 raadsleden van lokale fracties zich negatief uiten over hun partij en hun afschuw uitspreken over wat ze nu zien gebeuren in Nederland en Europa. Amerika is niet anders bij de democraten, het linkerkamp is verdeeld, en er zijn wat oogkleppen afgevallen.100.000 katjes
Fuck the EBU!BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = StrontTussen 1940 en 1945 hebben we in Europa de Shoah gehad. Wat een van de vele zwarte bladzijdes in de geschiedenis van de mensheid was en is. Dat gaat en ging vele mensen aan het hart. Zo ook de huidige gebeurtenissen in Palestina. Wat het hier nog erger maakt is dat de hele nu wereld toekijkt, ziet en weet wat er gebeurt. En ook nog eens uitgevoerd door de nazaten van de slachtoffers van de Shoah. Het is wrang. Het is heel wrang. We leren wel, maar houden de stof niet lang vast.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier allemaal geen emoties.
²Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresmamascara-klodder
make-up veegHeb je nu rationeel genoemd in een NWS-topic? Knap.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft niks met het aldanniet hebben van emoties te maken, maar met of je die emoties te veel de overhand laat nemen. Je moet ook gewoon rationeel naar alles kunnen kijken, die grote mooie neocortex in je schedel bestaat niet voor niets, dat onderscheidt ons van de rest van het dierenrijk.Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?HeatWave
Apex PredatorAls er nog bommen vallen zou ik persoonlijk mijn grondtroepen nog even terughouden, maar ik ben geen militair strateeg natuurlijk .quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou wel een Netanyahu streek kunnen zijn, persco met we zeggen niet wanneer we aanvallen en ondertussen aanvallen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!Op de streams bij de eerste post is het daglicht, welke zie jij?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:12 schreef Qarrad het volgende:
Op de stream echt constant knallen al een tijd.Goed gezegd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tussen 1940 en 1945 hebben we in Europa de Shoah gehad. Wat een van de vele zwarte bladzijdes in de geschiedenis van de mensheid was en is. Dat gaat en ging vele mensen aan het hart. Zo ook de huidige gebeurtenissen in Palestina. Wat het hier nog erger maakt is dat de hele nu wereld toekijkt, ziet en weet wat er gebeurt. En ook nog eens uitgevoerd door de nazaten van de slachtoffers van de Shoah. Het is wrang. Het is heel wrang. We leren wel, maar houden de stof niet lang vast.
²Nattekat
De roze zeekatBen je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je nu rationeel genoemd in een NWS-topic? Knap.100.000 katjes
Fuck the EBU!Ik had het eerder vanavond al over de ''onschuldige vrouw'', wijzend naar die aan de ene zijde. Nu die aan de andere:
Zal wel oud zijn maar soit.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando PessoaDeze voetbalwedstrijd staat pas 1 tegen 60000.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tussen 1940 en 1945 hebben we in Europa de Shoah gehad. Wat een van de vele zwarte bladzijdes in de geschiedenis van de mensheid was en is. Dat gaat en ging vele mensen aan het hart. Zo ook de huidige gebeurtenissen in Palestina. Wat het hier nog erger maakt is dat de hele nu wereld toekijkt, ziet en weet wat er gebeurt. En ook nog eens uitgevoerd door de nazaten van de slachtoffers van de Shoah. Het is wrang. Het is heel wrang. We leren wel, maar houden de stof niet lang vast.
²Qarrad
Qarrad al-RrabahHet is net als met Churchill: je kunt er altijd wel een rake quote van vinden maar in het totaalbeeld klopte daar ook wel het een en ander niet aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De geloofde niet dat het niet mogelijk was samen te leven.
Zielig verhaal: mijn Franse leraar, die echt een graflul was, heeft de beste inspirerende spreuk ooit in mijn hoofd gebeiteld, zo'n beetje het motto van mijn leven. Wel jammer dat het ten koste ging van mijn liefde voor Frans en mijn vertrouwen in de mensheid maar soit (<- zie je wat ik deed?! )Op basis van wat? Voelen zij dat aan hun water waar expliciet Hamas strijders zich bevinden? Ze bombarderen gewoon roekeloos door. Je krijgt ook geen duidelijke rapportage van een bombardement hoeveel Hamas strijders etc. omgekomen zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:11 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als het IDF na meer dan twee weken van non-stop bombardementen naar eigen zeggen nog steeds "400 Hamas doelen" in een dag bombardeert wat voor legitieme militaire doelen denk je dat daar nog overeind staan
Pure oorlogsmisdaad dit.Oh die zie ik gewoon voorbij komen als ik wat trends aan het volgen ben op X, en het waren lokale onbekenden. Gewoon beetje rondneuzen op X, kristelnacht is nu o.a. trending, zie je ook interessante tweets. Beetje stemming peilenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bron? Ik moet even wat vertrouwen in de politiek tanken.
Over de verdeeldheid bij de democraten is meer te vinden.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.En wat zegt dit?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Akathisia het volgende:
Ik had het eerder vanavond al over de ''onschuldige vrouw'', wijzend naar die aan de ene zijde. Nu die aan de andere:
[ twitter ]
Zal wel oud zijn maar soit.mascara-klodder
make-up veegMijn sarcasme is op dit moment realiteitquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?EttovanBelgie
Alles komt goed.Dat er walgelijke mensen bestaan.quote:Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei GloriamVrouwen zijn ook kut. Of op zijn minst: niet vanzelfsprekend onschuldig slachtoffer. Ook niet als er een bom op valt.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando PessoaZolang het in Nederland niet strafbaar is om voor de annexatie van de Gaza strook en de Westelijke Jordaanoever te zijn zie ik niet waarom het tegenovergestelde roepen opeens wel zo erg zou zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Golda Meir blijft denk ik erg toepasselijk in deze dagenHarvest89
Black Metal fanDas niet zo netjes.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Akathisia het volgende:
Ik had het eerder vanavond al over de ''onschuldige vrouw'', wijzend naar die aan de ene zijde. Nu die aan de andere:
[ twitter ]
Zal wel oud zijn maar soit.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
The time has come to reap what you've sown.Zo zie ik het ook. Speciale teams begrijp ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:16 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op basis van wat? Voelen zij dat aan hun water waar expliciet Hamas strijders zich bevinden? Ze bombarderen gewoon roekeloos door. Je krijgt ook geen duidelijke rapportage van een bombardement hoeveel Hamas strijders etc. omgekomen zijn.
Pure oorlogsmisdaad dit.woensdag 25 oktober 2023 @ 21:18:15 #100mascara-klodder
make-up veegGelukkig gaan De Turken hier wat aan doen. Toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:16 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op basis van wat? Voelen zij dat aan hun water waar expliciet Hamas strijders zich bevinden? Ze bombarderen gewoon roekeloos door. Je krijgt ook geen duidelijke rapportage van een bombardement hoeveel Hamas strijders etc. omgekomen zijn.
Pure oorlogsmisdaad dit.Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: