Of in Nederland? Vloderop of zoiets. ook met sekte en eigen munt zelfs.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Is dat niet van die gare sekte in een of andere Scandinavische film?
[..]
Ah, ja dus.
zit je me nu weer te versieren?quote:
Als jij dat zo voelt.....bij mij gaat het vanzelf. En dan ga je weer zeggen dat je een man bent.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit je me nu weer te versieren?
wat is dat toch de hele tijd
krieg macht geilquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit je me nu weer te versieren?
wat is dat toch de hele tijd
probleem is dat niemand ooit weet waar je het over hebt dus dan hebben ze ook niet door als je gelijk hebtquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
En op eens hoor je niets meer van die lui die in proberen te spelen op emoties, als je ze met feiten onder de tafel hebt geluld. Flauw, gun mij nou ook even dat plezier van dat je je ongelijk toe geeft
Maar goed, beroep doen op emotie is natuurlijk gewoon een drogreden, dan ben je eigenlijk al meteen af.
Ik ben van jou toch wel beter gewend.quote:
ah dus je weet nog precies wat ik zeiquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als jij dat zo voelt.....bij mij gaat het vanzelf. En dan ga je weer zeggen dat je een man bent.
Mooi, heb je ook niet door dat ik per abuis door een slotje heb gepost hier.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat niemand ooit weet waar je het over hebt dus dan hebben ze ook niet door als je gelijk hebt
dan moet je wat specifieker zijn dan 'die lui' want dat kan natuurlijk over iedereen gaan
Finkelstein is zeker een baas. En dan gewoon door blijven gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Herman Finkelstein. Zijn ruggengraat is van massief edelmetaal. Maar hij is tevens het voorbeeld van waar de joodse lobby toe in staat is. Ze hebben hem écht helemaal kapot gemaakt.
Ik hou van zijn eloquente en directe manier van spreken. Zijn enorme dapperheid om de waarheid te prediken ook al is deze niet welgevallig. En het kan hem niks schelen dat ze hem een nestbevuiler noemen.
Mooie vent.²
Het staat me vaag bij. Vandaar mijn terughoudendheid.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah dus je weet nog precies wat ik zei
Ik heb Duits gehaald met spiekbriefjes in plaats van door de lesboeken door te nemen ja, als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Uit welk boek heb je dat getrokken?
doe ik ook altijdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, heb je ook niet door dat ik per abuis door een slotje heb gepost hier.
Weer onduidelijkheid. Wat betekend dit buiten geheimtaal?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, heb je ook niet door dat ik per abuis door een slotje heb gepost hier.
Snap ik wel, soms moet je even wat dingen kwijt aan jezelf.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe ik ook altijd
soms voer ik hele gesprekken in mijn eentje
Ze kloppen voor zover ik kan nagaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:54 schreef Rollo het volgende:
[..]
Iemand hier die Hebreeuws kan en kan bevestigen dat de ondertitels kloppen?
Indien de ondertitels kloppen is dat inderdaad schandalig.
Hieronder de andere partij. Maar dat waren vroeger natuurlijk allemaal hele lieve mannen; zij zijn pas agressief geworden toen die israëlische opa's uit het eerste filmpje zich misdragen hebben..
[ afbeelding ]
Midsummer ja, echt een creepy film btwquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Is dat niet van die gare sekte in een of andere Scandinavische film?
[..]
Ah, ja dus.
ja precies en het is fijn om een keer een discussie te voeren met iemand van een vergelijkbaar niveauquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snap ik wel, soms moet je even wat dingen kwijt aan jezelf.
Iedereen moet zijn ding doen, maar uiteindelijk zitten we allemaal figuurlijk op de bank met een zak chips een beetje mans te doen op FOK!.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:57 schreef Nattekat het volgende:
En op eens hoor je niets meer van die lui die in proberen te spelen op emoties, als je ze met feiten onder de tafel hebt geluld. Flauw, gun mij nou ook even dat plezier van dat je je ongelijk toe geeft
Maar goed, beroep doen op emotie is natuurlijk gewoon een drogreden, dan ben je eigenlijk al meteen af.
Dat kan jij ook zonder slotjesquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe ik ook altijd
soms voer ik hele gesprekken in mijn eentje
Er is geen plek prive plek voor dat grieven in je eentje?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snap ik wel, soms moet je even wat dingen kwijt aan jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |