abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:48:46 #1
230788 n8n
Pragmatisch
pi_143085210
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:56 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ik draai nu een weekje Yosemite op mijn mid 2009 MBP (2,66 GHz, wel 8 GB RAM en een SSD), draait prima.
Ah top :) Ik heb wel maar 4 GB en geen SSD, maar ik neem toch aan dat Yosemite niet trager is dan Mavericks?
pi_143085672
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Ah top :) Ik heb wel maar 4 GB en geen SSD, maar ik neem toch aan dat Yosemite niet trager is dan Mavericks?
Ervaring leert dat de ondersteunde computers alleen maar sneller worden van de nieuwste versie van OSX (verse installatie, dat wel).

Sowieso raad ik altijd aan om een versie installatie te doen, ivm achtergebleven rotzooi wat niet in een TM backup wordt meegenomen. Daar zitten (voor zover ik weet) namelijk enkel bestanden en instellingen in.
pi_143086091
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:20 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ervaring leert dat de ondersteunde computers alleen maar sneller worden van de nieuwste versie van OSX (verse installatie, dat wel).

Sowieso raad ik altijd aan om een versie installatie te doen, ivm achtergebleven rotzooi wat niet in een TM backup wordt meegenomen. Daar zitten (voor zover ik weet) namelijk enkel bestanden en instellingen in.
Ik ga hem op een partitie installeren ;) Maar ik was inderdaad van plan om een verse installatie te doen als de echte versie er is :)
pi_143086108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:32 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Ik ga hem op een partitie installeren ;) Maar ik was inderdaad van plan om een verse installatie te doen als de echte versie er is :)
Ik heb net de download aangezet... Ga nog nadenken of ik hem in ga zetten, of niet.

Hoe is de stabiliteit tot nu toe?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:47:47 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_143088563
De nieuwe Shazam app voor mac's is geniaal :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_143090785
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:32 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik heb net de download aangezet... Ga nog nadenken of ik hem in ga zetten, of niet.

Hoe is de stabiliteit tot nu toe?
Ik heb hem nog niet! Mijn backup wilde maar niet gaan werken dus nu maar even via zippen een online backup gemaakt van de belangrijkste dingen. Dus hopelijk kan ik over 10 minuten een partitie gaan maken en Yosemite erop gaan zetten, maar ik laat weten hoe het gaat!

Edit 17:03
Gaat al lekker :') Partitie maken duurt eeuwig en blijkbaar was ik te snel en had hij nog niet begrepen dat ik 25 GB wilde en niet 95 GB, dus nu weer een paar uur wachten en dan de partitie weer verwijderen of wijzigen en dan weer een eeuwigheid wachten. Yosemite gaat m met dit tempo pas morgen worden. :N

Edit 17:21
Yosemite is gedownload en klaar, partitie nog niet eens op de helft :')

[ Bericht 15% gewijzigd door JoelBaka op 05-08-2014 17:22:09 ]
pi_143092561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:47 schreef Klonk het volgende:
De nieuwe Shazam app voor mac's is geniaal :Y
Tering zeg. Shazam heeft het nummer al herkend in de intro. Ik speelde Lorde - Tennis Court (Flume Remix) en na 5 seconden werd het nummer al herkend. Werkt echt zeer goed.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:01:33 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_143092769
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:54 schreef Dimens het volgende:

[..]

Tering zeg. Shazam heeft het nummer al herkend in de intro. Ik speelde Lorde - Tennis Court (Flume Remix) en na 5 seconden werd het nummer al herkend. Werkt echt zeer goed.
jeps, en keimakkelijk, heb het zo vaak dat ik een muziekje in reclame hoor en me afvraag wat dat is en hoppa shazam luistert mee en kan het me vertellen :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_143092884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:01 schreef Klonk het volgende:

[..]

jeps, en keimakkelijk, heb het zo vaak dat ik een muziekje in reclame hoor en me afvraag wat dat is en hoppa shazam luistert mee en kan het me vertellen :D
Ik had het al op mijn iPhone maar daar duurt het langer om het op te starten en te luisteren en als er dan geluisterd wordt door Shazam, dan duurt het naar mijn idee ook langer. Nu is het nog net niet instant.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:06:31 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_143092922
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:05 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik had het al op mijn iPhone maar daar duurt het langer om het op te starten en te luisteren en als er dan geluisterd wordt door Shazam, dan duurt het naar mijn idee ook langer. Nu is het nog net niet instant.
Op een telefoon moet je het bewust aanzetten, eerst telefoon pakken, code intikken, app openen, op luisteren klikken, en op de mac draait ie constant op de achtergrond :P

Scheelt wat tijd ja :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:45:57 #12
230788 n8n
Pragmatisch
pi_143096048
Ben niet zo illuminatie maar wat ik begreep is shazam continue aan het meeluisteren. Niemand met argusoren?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_143096417
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:00 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Ik heb hem nog niet! Mijn backup wilde maar niet gaan werken dus nu maar even via zippen een online backup gemaakt van de belangrijkste dingen. Dus hopelijk kan ik over 10 minuten een partitie gaan maken en Yosemite erop gaan zetten, maar ik laat weten hoe het gaat!

Edit 17:03
Gaat al lekker :') Partitie maken duurt eeuwig en blijkbaar was ik te snel en had hij nog niet begrepen dat ik 25 GB wilde en niet 95 GB, dus nu weer een paar uur wachten en dan de partitie weer verwijderen of wijzigen en dan weer een eeuwigheid wachten. Yosemite gaat m met dit tempo pas morgen worden. :N

Edit 17:21
Yosemite is gedownload en klaar, partitie nog niet eens op de helft :')
:{

Gefaalde partitie kunnen onderbreken, alles leuk en aardig. Macbookje herstart. En toen dit:



Overig was toch echt geen 127 GB, eerder 30... Nu kan ik dus geen goede partitie meer maken en heb ik nog maar 10 GB over wat toch echt te weinig is :') Wat nu?

(Ik heb al schijfhulp EHBO gedaan, dat zit allemaal goed en de partities zijn volgens schijfhulp helemaal prima.)

(En ik heb ook al met een programma gekeken wat hoeveel ruimte inneemt en daar geen gekke 100 gb bestanden, daar registreert hij de overige niet. )

[ Bericht 3% gewijzigd door JoelBaka op 05-08-2014 19:16:44 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:28:12 #14
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_143097435
iPhone event 9 september.

Althans volgens de geruchten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:42:08 #15
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143097909
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
iPhone event 9 september.

Althans volgens de geruchten.
Eindelijk grotere iPhone :9
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:00:49 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_143100899
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:45 schreef n8n het volgende:
Ben niet zo illuminatie maar wat ik begreep is shazam continue aan het meeluisteren. Niemand met argusoren?
je kunt het gewoon uitzetten :P

icoontje komt in je taakbalk naast de klok te staan met een aan-uit schakelaar :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_143104548
Nou, kut. Dit deed mijn MacBook Pro zojuist. Nu krijg ik helemaal geen beeld meer op mijn beeldscherm. Via het ingebouwde beeldscherm zijn er geen problemen.


Heeft de el cheapo Mini DisplayPort > HDMI adapter het begeven? Lijkt me sterk, toch, want HDMI is een digitaal signaal i.e. alles of niets? Geen artifacten of zo? De Mini DisplayPort zelf? De grafische kaart?
pi_143119542
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:57 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

:{

Gefaalde partitie kunnen onderbreken, alles leuk en aardig. Macbookje herstart. En toen dit:

[ afbeelding ]

Overig was toch echt geen 127 GB, eerder 30... Nu kan ik dus geen goede partitie meer maken en heb ik nog maar 10 GB over wat toch echt te weinig is :') Wat nu?

(Ik heb al schijfhulp EHBO gedaan, dat zit allemaal goed en de partities zijn volgens schijfhulp helemaal prima.)

(En ik heb ook al met een programma gekeken wat hoeveel ruimte inneemt en daar geen gekke 100 gb bestanden, daar registreert hij de overige niet. )
Nou, contact opgenomen met Apple. Maar ik heb geen ondersteuning meer dus telefonisch en via de chat kunnen ze me niet helpen. Ik kreeg wel de tip om naar de caches te kijken, dus dat ga ik nu maar doen. En anders zit er niks anders op dan een clean install of naar een genius bar toegaan. Wordt vervolgd...

Als mensen nog goede sites hebben met hoe je een goede clean install doet dan graag, er is zoveel informatie dat het lastig is om te zien wat het beste is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 augustus 2014 @ 12:14:35 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143119566
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:13 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Nou, contact opgenomen met Apple. Maar ik heb geen ondersteuning meer dus telefonisch en via de chat kunnen ze me niet helpen. Ik kreeg wel de tip om naar de caches te kijken, dus dat ga ik nu maar doen. En anders zit er niks anders op dan een clean install of naar een genius bar toegaan. Wordt vervolgd...

Als mensen nog goede sites hebben met hoe je een goede clean install doet dan graag, er is zoveel informatie dat het lastig is om te zien wat het beste is.
Ze kunnen je wel helpen, alleen zijn er dan kosten aan verbonden.

OS X Mavericks: OS X wissen en opnieuw installeren
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143119676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ze kunnen je wel helpen, alleen zijn er dan kosten aan verbonden.

OS X Mavericks: OS X wissen en opnieuw installeren
Klopt, had ik er eigenlijk even bij moeten zetten :P Maar ¤49,- voor een chat gesprekje waarbij ik geen garantie heb dat ze het kunnen fiksen vind ik een beetje overdreven.

En heel erg bedankt voor de link ^O^ (Stom dat ik die zelf niet kon vinden!)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 augustus 2014 @ 12:19:46 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143119720
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:18 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Klopt, had ik er eigenlijk even bij moeten zetten :P Maar ¤49,- voor een chat gesprekje waarbij ik geen garantie heb dat ze het kunnen fiksen vind ik een beetje overdreven.

En heel erg bedankt voor de link ^O^ (Stom dat ik die zelf niet kon vinden!)
dat incident blijft 30 dagen geldig en men zal doorgaan tot er een oplossing is.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143121259
Het Apple logo van mijn macbook pro is te zien in mijn scherm.. Ik ben hiervoor naar iCentre gegaan maar hier rekenen ze 80 euro onderzoekskosten als het niet onder garantie blijkt te vallen.

Half september bezit ik de macbook 2 jaar dus ik moet niet te lang meer wachten, denken jullie dat vanaf maandag de nieuwe Apple store in Den Haag enigzins rustig zodat ik de genius bar kan bereiken? :P
pi_143121555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat incident blijft 30 dagen geldig en men zal doorgaan tot er een oplossing is.
Oh, dat is tenminste iets. Ik houd het in gedachten, momenteel kan ik geen ¤49,- missen maar mocht het in september nog niet opgelost zijn dan is het nog wel de moeite waard.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:11 schreef zoodan het volgende:
Het Apple logo van mijn macbook pro is te zien in mijn scherm.. Ik ben hiervoor naar iCentre gegaan maar hier rekenen ze 80 euro onderzoekskosten als het niet onder garantie blijkt te vallen. [ afbeelding ]

Half september bezit ik de macbook 2 jaar dus ik moet niet te lang meer wachten, denken jullie dat vanaf maandag de nieuwe Apple store in Den Haag enigzins rustig zodat ik de genius bar kan bereiken? :P
Zou jij een foto van het appeltje aan de buitenkant kunnen maken? Ik heb last van een ingezakt appeltje, ben benieuwd of dat bij jou ook het probleem is :P (Ik heb er gelukkig geen last van)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 augustus 2014 @ 13:27:09 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143121676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:11 schreef zoodan het volgende:
Het Apple logo van mijn macbook pro is te zien in mijn scherm.. Ik ben hiervoor naar iCentre gegaan maar hier rekenen ze 80 euro onderzoekskosten als het niet onder garantie blijkt te vallen. [ afbeelding ]

Half september bezit ik de macbook 2 jaar dus ik moet niet te lang meer wachten, denken jullie dat vanaf maandag de nieuwe Apple store in Den Haag enigzins rustig zodat ik de genius bar kan bereiken? :P
waar heb je hem gekocht?
hij is ouder dan 1 jaar, dus bij Apple heb je geen garantie meer en kun je dus verwachten dat er kosten aan verbonden zijn om te laten repareren.
anders consumentenrecht claimen via punt van aankoop? in de hoop dat het al vanaf het begin aanwezig was?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143122110
Op elektronica heb ik in principe recht op 2 jaar garantie, dat staat los van de 1 jaar garantie die apple zelf noemt. Dit konden ze bij de iCentre bevestigen.

Ik heb geen last van een ingevallen appeltje en ik heb dit probleem een aantal maanden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 augustus 2014 @ 13:48:47 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143122309
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:41 schreef zoodan het volgende:
Op elektronica heb ik in principe recht op 2 jaar garantie, dat staat los van de 1 jaar garantie die apple zelf noemt. Dit konden ze bij de iCentre bevestigen.

Ik heb geen last van een ingevallen appeltje en ik heb dit probleem een aantal maanden
Dat is niet waar.
Je hebt 1 jaar via Apple daarna is het via het consumentenrecht
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143122469
Oh een Time Machine Reset (Klik) heeft wonder boven wonder geholpen :) Dus nu is hij eindelijk aan het backuppen en nog 30 minuten :) Hij is nu zo'n 77 GB aan het backuppen dus hij snapt dat er al eerdere backups zijn en die random 150 GB aan overige wordt zo te zien niet meegenomen. Nou, het begint weer ergens op te lijken hier.
pi_143122495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat is niet waar.
Je hebt 1 jaar via Apple daarna is het via het consumentenrecht
Ik zeg precies hetzelfde op een andere manier...
pi_143122581
quote:
Hierbij heb ik geen bootable USB met Mavericks nodig toch?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 augustus 2014 @ 14:01:02 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143122674
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:58 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Hierbij heb ik geen bootable USB met Mavericks nodig toch?
Nee, via de Recovery
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:01:30 #31
230788 n8n
Pragmatisch
pi_143122688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:58 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Hierbij heb ik geen bootable USB met Mavericks nodig toch?
nee. opnieuw opstarten met alt ingedrukt, recover partitie selecteren, schijf wissen, OS X installeren. Vergeet niet eerst te backuppen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_143122714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

Nee, via de Recovery
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:01 schreef n8n het volgende:

[..]

nee. opnieuw opstarten met alt ingedrukt, recover partitie selecteren, schijf wissen, OS X installeren. Vergeet niet eerst te backuppen.
Top ^O^ Mijn Backup werkt eindelijk, dus nog een klein uurtje wachten en ik kan beginnen ^^
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:19:28 #33
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143123257
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat is niet waar.
Je hebt 1 jaar via Apple daarna is het via het consumentenrecht
Dat is niet waar.

Je hebt recht op garantie gedurende de verwachte levensduur van het product.

In het eerste jaar heeft Apple als extra service een coulanceregeling dat je ter plekke bij een Apple Store op service kan rekenen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 augustus 2014 @ 14:23:44 #34
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143123371
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is niet waar.

Je hebt recht op garantie gedurende de verwachte levensduur van het product.
Dat klopt, en dat is het consumentenrecht wat je via het punt van aankoop kunt claimen en niet via de fabrikant
[quote]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143125356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:23 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat klopt, en dat is het consumentenrecht wat je via het punt van aankoop kunt claimen en niet via de fabrikant
[quote]
Heb de laptop via apple.nl gekocht
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 augustus 2014 @ 15:24:55 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143125390
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:23 schreef zoodan het volgende:

[..]

Heb de laptop via apple.nl gekocht
dan kun je consumentenrecht claimen via AppleCare
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143134127
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:02 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

[..]

Top ^O^ Mijn Backup werkt eindelijk, dus nog een klein uurtje wachten en ik kan beginnen ^^
Backup onderbroken |:( Maar het is toch gelukt, backup is helemaal in orde *O*

Op hoop van zegen maar!

Edit do 10:46

Gelukt w/ *O*



[ Bericht 15% gewijzigd door JoelBaka op 07-08-2014 10:47:19 ]
pi_143158224
Gisteren een minuut of 10 gespeeld met Yosemite, maar het kon me (nog) niet bekoren. Vond het te lelijk en Mail weigerde om m'n Exchange account mails te downloaden.

Besloten om toch maar te wachten op de release. Kijken of het dan beter is :+.

Ben nu alleen benieuwd of ik straffeloos de Yosemite partitie kan verwijderen, zonder dat het mijn boot menu (ALT-knop versie) verneukt?
pi_143160686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:20 schreef RvLaak het volgende:
Gisteren een minuut of 10 gespeeld met Yosemite, maar het kon me (nog) niet bekoren. Vond het te lelijk en Mail weigerde om m'n Exchange account mails te downloaden.

Besloten om toch maar te wachten op de release. Kijken of het dan beter is :+.

Ben nu alleen benieuwd of ik straffeloos de Yosemite partitie kan verwijderen, zonder dat het mijn boot menu (ALT-knop versie) verneukt?
Ik heb het er nu eindelijk opstaan en het werkt hier heerlijk :) Alles voelt een heel stuk natuurlijker aan! En mijn macbook loopt tot nu toe heel soepeltjes, een heel stuk minder gepuf en gekreun dan bij Mavericks :) Maar ik heb nog vrij weinig echt ingesteld en gebruik verder gewoon online hotmail. (Ik regel eigenlijk al mijn mail op mijn iPhone, ik heb altijd issues met het mail-programma op mac) Dus het zou kunnen dat ik straks ook issues krijg :P

Tot nu toe zeer tevreden lig ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als het goed is kan je de partitie gewoon verwijderen, maar ik weet het niet helemaal zeker :X
pi_143160762
Oh ja, zal ook eens een testmacje uit de kast trekken, helemaal niet meer aan toegekomen.

Net een totaal gepimpte Mac Pro binnen hier O+. 7 ruggen aan computer :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143160816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, zal ook eens een testmacje uit de kast trekken, helemaal niet meer aan toegekomen.

Net een totaal gepimpte Mac Pro binnen hier O+. 7 ruggen aan computer :P.
:9~ Waar ga je die voor gebruiken?
pi_143160832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

:9~ Waar ga je die voor gebruiken?
Was hij maar voor mij :'(.

Nieuwe Mac voor onze video-editter, ik heb hem alleen besteld :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143160849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was hij maar voor mij :'(.

Nieuwe Mac voor onze video-editter, ik heb hem alleen besteld :P.
Jammer... Maar is het echt zo'n prullenbak, zoals vele boze tongen beweren?
pi_143160877
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:53 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Jammer... Maar is het echt zo'n prullenbak, zoals vele boze tongen beweren?
Ik vind het echt een heel mooi ding, het is gewoon een cylinder idd, maar wel stijlvol, en heel erg klein vind ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143160947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind het echt een heel mooi ding, het is gewoon een cylinder idd, maar wel stijlvol, en heel erg klein vind ik.
Later als ik groot ben ( :') ) wil ik ook een wat betere computer gaan inzetten voor muziekopnamen... Maar ik twijfel tussen een gepimpte iMac en een Pro... Eerlijk gezegd zie ik niet de meerwaarde van een Pro in, maar wil hem wel hebben...

Maar goed, eerst eens een paar jaar sparen :+
pi_143161379
Hmm... Nu even Safari aan het testen (ik heb steeds Google Chrome gebruikt) maar de tabs zijn echt heel irritant... Kan ik ze op een of andere manier in het balkje krijgen of moet ik steeds op het overzicht symbooltje klikken om te switchen?

Edit: Lol :') Ik doe hem op fullscreen, klik op escape en opeens heb ik normale tabs. Spannend.

[ Bericht 29% gewijzigd door JoelBaka op 07-08-2014 13:19:52 ]
pi_143161530
Ik ga DB5 installeren bovenop PB1. Is dat schadelijk voor mijn iMac? doe er alleen wat mee niets en verder niet. :D

gedaan inmiddels. Werkt stabieler dan die PB1. :') dark mode is ook verbeterd, nu kan je ook sociaal doen via notificatie center, of zat dat ook in dp4/pb1?

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 13:56:22 ]
pi_143167902
You've got to be kidding me...

pi_143185709
http://www.ebay.ca/itm/Sa(...)tem1c4434e4a1&_uhb=1

Ergens vind ik het wel grappig, maar ergens anders, dat bod :')
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:46:24 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_143192694
Ik heb gisteren Yosemite op een nieuwe SSD geïnstalleerd die ik nog had liggen. Install enz verloopt prima. Maar liep al direct tegen 2 problemen aan.

1
Safari heeft pas heel laat door dat er een internet verbinding is. Pas na 3 min kan in internetten. Terwijl de apple store gewoon direct werkt en daar kan ik wel apps dowoaden,

2
Itunes laat mij niet de namen van albums veranderen en de optie om schijf 1 van 2 en 2 van 2 maken doet hij ook niet. Hij geeft wel groen vinkje dat je het veranderd maar doet het niet?

Dit is gewoon de publieke beta versie. Doe ik iets fout of zijn dit bekende bugs?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_143193623
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:46 schreef ook_gek het volgende:
1
Safari heeft pas heel laat door dat er een internet verbinding is. Pas na 3 min kan in internetten. Terwijl de apple store gewoon direct werkt en daar kan ik wel apps dowoaden,
Ik had een bug waarbij Safari opeens geen verbinding met internet kon maken (laadbalk bleef stilstaan) en alleen Safari afsluiten, WiFi uit en aan zetten en Safari weer opstarten hielp. Na het verwijderen van een Bluetooth preference file heb ik die bug niet meer gemerkt.

http://www.imore.com/how-fix-mavericks-wi-fi-zapping-bluetooth
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 8 augustus 2014 @ 17:19:34 #53
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143204956
De eerste wachtenden staan er al in Den Haag :')
pi_143205632
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef Pino112 het volgende:
De eerste wachtenden staan er al in Den Haag :')
Dan heb je echt geen leven he :'). Vind het in de rij staan voor een product al vrij ver gaan, maar voor een winkel :{w
pi_143208467


Helaas voor hen kunnen ze niet de hele nacht binnen blijven zitten:

quote:
De opening vindt zaterdag 9 augustus om 10:00 uur plaats, voor de eerste duizend bezoekers zijn er gratis unieke t-shirts. De Passage gaat al om 07:00 uur open, er staat dan waarschijnlijk een lange rij. Op vrijdagavond worden de eerste fans voor de passage verwacht. Binnen wachten is er niet bij, het winkelcentrum zal voorafgaand aan de opening op vrijdagavond om 23.00 uur sluiten. Enthousiastelingen die dan al voor Apple Store wachten dienen buiten de passage een rij te vormen.
http://www.onemorething.n(...)pple-store-den-haag/
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 8 augustus 2014 @ 19:33:27 #56
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143209532


Die petjes :')
pi_143209880
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Die petjes :')
:')

Kansloos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143209991
Apple :')
pi_143225505
Nou, ik ga maar eens richting Passage.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 augustus 2014 @ 08:02:20 #60
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143225671
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:')

Kansloos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:').
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:04:38 #61
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143226447
Den Haag is los: http://moby.to/ri56o8
pi_143227152
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:04 schreef Pino112 het volgende:
Den Haag is los: http://moby.to/ri56o8
Plaatsvervangende schaamte.
pi_143227229
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:04 schreef Pino112 het volgende:
Den Haag is los: http://moby.to/ri56o8
Ziet er wel weer netjes uit dat pand :s)
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 augustus 2014 @ 11:05:52 #64
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143227321
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Plaatsvervangende schaamte.
Precies. Dat Amerikaanse geklap enzo.
pi_143227384
Mijn 'probleem' met mijn beeldscherm bleek een defecte MiniDisplayPort naar HDMI-adapter te zijn.
Dan maar weer een (goedkope) besteld, ga écht niet 40 euro uitgeven voor een adapter :')
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 11:18:38 #66
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143227543
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:04 schreef Pino112 het volgende:
Den Haag is los: http://moby.to/ri56o8
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Plaatsvervangende schaamte.
pi_143228213
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 11:09 schreef J.Appleseed het volgende:
Mijn 'probleem' met mijn beeldscherm bleek een defecte MiniDisplayPort naar HDMI-adapter te zijn.
Dan maar weer een (goedkope) besteld, ga écht niet 40 euro uitgeven voor een adapter :')
Ik heb hetzelfde gehad met een chinese MDP naar DVI adapter. Gewoon ook weer een goedkope van 4 euro voor terug gekocht die inmiddels alweer 2/3 jaar foutloos werkt. :P
pi_143228883
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Plaatsvervangende schaamte.
Maar niet zo erg als in Amsterdam destijds.
pi_143229216
Ach, die mensen doen weinig kwaad, toch?

Ze hadden ook anoniem kunnen zitten zeiken op mensen die iets ondernemen ipv lam achter hun pc te hangen.

Oh, wacht...
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:11:22 #70
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143229687
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:46 schreef Luigi het volgende:
Ach, die mensen doen weinig kwaad, toch?

Ze hadden ook anoniem kunnen zitten zeiken op mensen die iets ondernemen ipv lam achter hun pc te hangen.

Oh, wacht...

Opening Apple Store, Den Haag door Bas van der Ploeg

Eén slomo voor je post.
pi_143237981
Als de volgende Apple Store in Rotterdam komt, en het komt niet in Alexandrium, Zuidplein ( :') ) of een of ander afgesloten ruimte terecht, dan zit ik helemaal vooraan met mijn tentje met drie noodaccu's voor mijn iPhone en iPad.

#AppleStoreRotterdam #OudePostkantoor #Coolsingel #ARS #shoutoutforASPostkantoor #swag #nerdje

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 09-08-2014 19:19:39 ]
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:41:40 #72
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143246923
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Als de volgende Apple Store in Rotterdam komt, en het komt niet in Alexandrium, Zuidplein ( :') ) of een of ander afgesloten ruimte terecht, dan zit ik helemaal vooraan met mijn tentje met drie noodaccu's voor mijn iPhone en iPad.

#AppleStoreRotterdam #OudePostkantoor #Coolsingel #ARS #shoutoutforASPostkantoor #swag #nerdje
Dan doen we een meet. 😎
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143256812
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Die petjes :')
Zien we bij de volgende opening Fok! petjes?

Hoe kansloos dit :') Er is geeneens een nieuw product.
pi_143260999
Vraagje, hoe maak ik op een MacBook een back up van een Samsung Android telefoon? Er zit geen iPhoto op en ze wil uiteindelijk overstappen naar iPhone (maar eerst dus alle gegevens van de huidige telefoon back uppen)

Ik kom alleen betaalde/technische/omslachtige oplossingen tegen.

Ze maakt/wil ook geen gebruik maken van gmail.

-edit-

Ze maakt wel gebruik van gmail zie ik nu.. :') maar waar kan ik dat dan vinden hmm
Worry is a misuse of imagination
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:35:01 #75
230788 n8n
Pragmatisch
pi_143261083
Back-up van wat? Welke gegevens? Zou het ook ff in het/een android/Samsung telefoon topic vragen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_143261391
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef n8n het volgende:
Back-up van wat? Welke gegevens? Zou het ook ff in het/een android/Samsung telefoon topic vragen.
Ja foto's en gegevens

Die kon ik niet vinden mobiel


Heb helium nu en easy back up maar die werken blijkbaar niet met Mac/komt niet op je computer te staan
Worry is a misuse of imagination
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 augustus 2014 @ 14:45:13 #77
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143261453
Zie je de telefoon bij devices? Dan handmatig overzetten?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143261567
Dacht dat Time Machine ook Dropbox meenam in de backup, blijkt dus niet zo te zijn...
quote:
Got this answer from Dropbox:

did some additional research in your problem and this is most likely because of how Timemachine watches something called FSEvents. Dropbox had to implement its own File Event watch methodology since the updates sometimes fail to be reported correctly to third party applications. With that said, it is possible that since we use different file events schemes time machine is not picking up Dropbox initiated changes. Unfortunately there is no way to completely fix this unless FSEvents allows third party applications to interact and read without delays so Dropbox can get information reliably from there.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_143261966
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:45 schreef Ynske het volgende:
Zie je de telefoon bij devices? Dan handmatig overzetten?
Nee, anders was dat idd een oplossing
Of zie hem wel maar kan hem niet openen

iPhoto kost 14 euro? Dacht dat het er standaard bij zat...
Worry is a misuse of imagination
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 augustus 2014 @ 15:01:27 #80
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143262085
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee, anders was dat idd een oplossing
Of zie hem wel maar kan hem niet openen

iPhoto kost 14 euro? Dacht dat het er standaard bij zat...
welke melding krijg je ala je m wilt openen?

Ligt aan aankoop datum met t up to date program
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143262135
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee, anders was dat idd een oplossing
Of zie hem wel maar kan hem niet openen

iPhoto kost 14 euro? Dacht dat het er standaard bij zat...
Vriend van mij met een 5s kon iPhoto zo gratis binnenhengelen, ik met mijn iPhone 5 niet. Was iets van 4 euro nog watte, geen 14 destijds.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_143262148
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

welke melding krijg je ala je m wilt openen?

Ligt aan aankoop datum met t up to date program
Iets van dat het apparaat niet herkend wordt? En syncen lukt ook niet


Daarom heb ik een iPhone.
Worry is a misuse of imagination
pi_143262207
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Vriend van mij met een 5s kon iPhoto zo gratis binnenhengelen, ik met mijn iPhone 5 niet. Was iets van 4 euro nog watte, geen 14 destijds.
iPhone voor op de MacBook bedoel ik, ze heeft geen iPhone
Worry is a misuse of imagination
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:05:23 #84
230788 n8n
Pragmatisch
pi_143262252
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee, anders was dat idd een oplossing
Of zie hem wel maar kan hem niet openen

iPhoto kost 14 euro? Dacht dat het er standaard bij zat...
je hebt geen iPhoto nodig, kan ook met image capture (heet het dacht ik). Zit er standaard op.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_143262284
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Iets van dat het apparaat niet herkend wordt? En syncen lukt ook niet


Daarom heb ik een iPhone.
'Kan geen verbinding maken met het apparaat

Probeer opnieuw verbinding te maken of start het apparaat opnieuw'

Ondertussen al 10x gedaan
Worry is a misuse of imagination
pi_143262411
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef n8n het volgende:

[..]

je hebt geen iPhoto nodig, kan ook met image capture (heet het dacht ik). Zit er standaard op.
Fotolader herkent de telefoon niet..

10.9.4 is de Mac os x versie misschien ligt het daar aan?
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:11:51 #87
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_143333028
Beetje koffiedik kijken, maar hoe groot zal het verschil zijn tussen de huidige generatie MBPR en de nieuwe lijn die in 2015 verwacht wordt?

Zit het verschil alleen in de processor en, zo ja, hoe merkbaar zal dat verschil zijn? Is er al iets bekend van benchmarks?

Ik heb eigenlijk een nieuwe laptop nodig en wil de overstap naar Apple maken, maar twijfel nog over het aankoopmoment. Hoe groot was het verschil tussen de huidige lijn en die daarvoor?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:17:10 #88
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_143333162
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beetje koffiedik kijken, maar hoe groot zal het verschil zijn tussen de huidige generatie MBPR en de nieuwe lijn die in 2015 verwacht wordt?

Zit het verschil alleen in de processor en, zo ja, hoe merkbaar zal dat verschil zijn? Is er al iets bekend van benchmarks?

Ik heb eigenlijk een nieuwe laptop nodig en wil de overstap naar Apple maken, maar twijfel nog over het aankoopmoment. Hoe groot was het verschil tussen de huidige lijn en die daarvoor?
Gewoon kopen nu, het zal ongetwijfeld tegen die tijd iets sneller zijn maar als je hem nu nodig hebt waarom wachten he.

http://buyersguide.macrumors.com/#Retina_MacBook_Pro
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_143333167
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Fotolader herkent de telefoon niet..

10.9.4 is de Mac os x versie misschien ligt het daar aan?
Heeft Samsnung daar niet die "Kies" software ofzo voor? http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/
pi_143338480
Accu van mijn MBP 13'' uit 2010 moet vervangen worden, bij Apple kost dat 129 euro. Wie heeft ervaring met het zelf inbouwen van zo een accu en waar je dus een originele accu kan kopen voor minder geld
  Redactie Games dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:58:53 #91
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143340739
eBay (soms origineel), DealXtreme (niet origineel)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143340781
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja foto's en gegevens

Die kon ik niet vinden mobiel

Heb helium nu en easy back up maar die werken blijkbaar niet met Mac/komt niet op je computer te staan
De minder legale, maar wel werkbare, manier om aan iPhoto te komen is om deze via een torrent te downloaden en vervolgens te proberen te updaten. De AppStore heeft bij mij toen het programma aan de lijst toegevoegd :'). Hetzelfde geldt voor het hele iWorks pakket :').

Wel leuk om zo je apps te legaliseren... Werkte helaas niet met Logic Pro X :'(...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 15:00:45 ]
pi_143342104
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:57 schreef Sala-adin het volgende:
Accu van mijn MBP 13'' uit 2010 moet vervangen worden, bij Apple kost dat 129 euro. Wie heeft ervaring met het zelf inbouwen van zo een accu en waar je dus een originele accu kan kopen voor minder geld
Ik heb vorig jaar de accu van mijn Macbook 13" late 2009 vervangen, ik heb een replacement accu gekocht bij Q24u (Klik). Geen originele maar ook niet echt nepper de nep. (Hij zag er letterlijk bijna exact hetzelfde uit als die van mij, incl stikkers.) En koste maar ¤60,- :) Ik liep wel tegen problemen aan met de schroefjes, ik heb toen een speciaal setje bij Bizzix gekocht. Daar ben ik zeer negatief over. De schroevendraaiers waren top maar ik kreeg van PostNL een brief toegestuurd dat ik de porto niet had betaald wat wel het geval was, zelfs twee keer zoveel als PostNL zelf rekende. Dat was dus nogal naaiend.

Voor super goede handleidingen met foto's en alles moet je bij iFixit zijn.

Dus het is prima te doen maar check van te voren even hoe en wat qua schroefjes en vergelijk verschillende site's waar je de beste deal kan krijgen. Via eBay en DealExtreme kan je vast ook goede dingen vinden dus zoek op zoveel mogelijk plekken om voor jou het beste te krijgen :)
pi_143362910
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:36 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar de accu van mijn Macbook 13" late 2009 vervangen, ik heb een replacement accu gekocht bij Q24u (Klik). Geen originele maar ook niet echt nepper de nep. (Hij zag er letterlijk bijna exact hetzelfde uit als die van mij, incl stikkers.) En koste maar ¤60,- :) Ik liep wel tegen problemen aan met de schroefjes, ik heb toen een speciaal setje bij Bizzix gekocht. Daar ben ik zeer negatief over. De schroevendraaiers waren top maar ik kreeg van PostNL een brief toegestuurd dat ik de porto niet had betaald wat wel het geval was, zelfs twee keer zoveel als PostNL zelf rekende. Dat was dus nogal naaiend.

Voor super goede handleidingen met foto's en alles moet je bij iFixit zijn.

Dus het is prima te doen maar check van te voren even hoe en wat qua schroefjes en vergelijk verschillende site's waar je de beste deal kan krijgen. Via eBay en DealExtreme kan je vast ook goede dingen vinden dus zoek op zoveel mogelijk plekken om voor jou het beste te krijgen :)
Ah nice aan zulke posts heb je ik wat bedankt! ^O^
pi_143370950
Magicmouse dubbelklikzoom werkt niet meer :(
Uit en weer aangezet bij de instellingen van de muis helpt niet, en ik gebruik het veel vooral bij omschakeling naar het tv scherm.
Iemand een idee?
pi_143380003
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik neem aan dat je System Preferences > Mouse al gecontroleerd hebt of die setting niet per ongeluk uit staat?
pi_143380073
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Fotolader herkent de telefoon niet..

10.9.4 is de Mac os x versie misschien ligt het daar aan?
Android's en Macs gaan niet samen :N Misschien dat KIES een oplossing kan bieden.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:43:44 #98
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_143384479
Hmmmzzzz, mn mac begint nu al echt erg vol te lopen, deels natuurlijk door alle movjes die erop staan maar ik ben ook een stuk kwijt aan " backups" en "other" en ik heb met treesize achtige programma's proberen te achterhalen waar dit aan ligt maar ik kan het niet vinden...

Ik gebruik time machine voor m'n backups dus waar dit vandaan komt echt geen idee, net als het nogal vage "other" waar ik ook niet echt wijzer van wordt...ik baal hier wel van want het is 150Gb die ik dus kwijt ben...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_143384724
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:43 schreef YuckFou het volgende:
Hmmmzzzz, mn mac begint nu al echt erg vol te lopen, deels natuurlijk door alle movjes die erop staan maar ik ben ook een stuk kwijt aan " backups" en "other" en ik heb met treesize achtige programma's proberen te achterhalen waar dit aan ligt maar ik kan het niet vinden...
[ afbeelding ]
Ik gebruik time machine voor m'n backups dus waar dit vandaan komt echt geen idee, net als het nogal vage "other" waar ik ook niet echt wijzer van wordt...ik baal hier wel van want het is 150Gb die ik dus kwijt ben...
Disk Inventory X.
http://www.derlien.com/download.php?file=dix1.0universal
For great justice!
pi_143384762
Van OMT:

Met de komst van flashopslag zijn Macs een stuk sneller geworden, nadeel is dat de capaciteit van flashgeheugen lang niet altijd even veel is als dat van een gewone harde schijf. Was een 500GB harddisk vroeger de basis, tegenwoordig is dat 128GB flashopslag.

Beperkte opslag vraagt om slim gebruik van de ruimte die er wel is. In dit artikel lees je vijf tips die je helpen onnodig gebruikte schrijfruimte opnieuw te claimen en blijvend schijfruimte te besparen. Ook voor Mac-computers met een gewone harde schijf handig, een volle schijf presteert minder goed.

http://www.onemorething.n(...)ijvend-schijfruimte/
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:57:09 #101
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_143384857
quote:
Leuk, wat is het? (nog niet gedowload, graag iets meer info?)
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:53 schreef yupyup het volgende:
Van OMT:

Met de komst van flashopslag zijn Macs een stuk sneller geworden, nadeel is dat de capaciteit van flashgeheugen lang niet altijd even veel is als dat van een gewone harde schijf. Was een 500GB harddisk vroeger de basis, tegenwoordig is dat 128GB flashopslag.

Beperkte opslag vraagt om slim gebruik van de ruimte die er wel is. In dit artikel lees je vijf tips die je helpen onnodig gebruikte schrijfruimte opnieuw te claimen en blijvend schijfruimte te besparen. Ook voor Mac-computers met een gewone harde schijf handig, een volle schijf presteert minder goed.

http://www.onemorething.n(...)ijvend-schijfruimte/
Ik heb er een Tb SSD in zitten :+
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_143384918
Maar die begint vol te raken.
In het artikel van OMT staan tips om weer ruimte vrij te maken.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:59:53 #103
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_143384932
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:59 schreef yupyup het volgende:
Maar die begint vol te raken.
In het artikel van OMT staan tips om weer ruimte vrij te maken.
Ik ben er doorgheen gegaan en het enige waar ik dacht heuj dat kan iets zijn zijn de mobiele backups, maar daar stond er maar 1 bij mij....

Edit: via Apple support forums gevonden dat je locale backups via de terminal uit kan zetten, dat probleem is opgelost, nu nog kijken of ik die "other" map kleiner kan krijgen, maar ik heb intussen begrepen dat daar alles onder valt wat niet in de andere catagorien past...->uitdsaging<-
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:13:18 #104
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_143385302
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:59 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik ben er doorgheen gegaan en het enige waar ik dacht heuj dat kan iets zijn zijn de mobiele backups, maar daar stond er maar 1 bij mij....

Edit: via Apple support forums gevonden dat je locale backups via de terminal uit kan zetten, dat probleem is opgelost, nu nog kijken of ik die "other" map kleiner kan krijgen, maar ik heb intussen begrepen dat daar alles onder valt wat niet in de andere catagorien past...->uitdsaging<-
Zoals OMT ook aangeeft zijn er programma's waarmee je inzichtelijk kan maken welke mappen/programma's veel ruimte innemen.

Ook dat kan bij jouw TB-schijf :)
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:55:10 #105
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_143393823
Nooit gedacht dat ik het zou doen, maar nu toch een sticker op mijn MBP geplakt. Ziet er nog cool uit ook :D .

The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 14 augustus 2014 @ 00:30:20 #106
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_143400102
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef DaMook het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou doen, maar nu toch een sticker op mijn MBP geplakt. Ziet er nog cool uit ook :D .

[ afbeelding ]
Gaaf inderdaad! Hoort die GoPro sticker er op?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:00:01 #107
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143423105
Apple gaat naar verwachting dit jaar 20 miljoen mac's verkopen
http://www.heise.de/newst(...)wie-nie-2292272.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143423704
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Apple gaat naar verwachting dit jaar 20 miljoen mac's verkopen
http://www.heise.de/newst(...)wie-nie-2292272.html
Misschien dat ik er ook nog 1 koop dus dat worden er dan 20.000.001. ;)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:23:39 #109
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_143434943
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 00:30 schreef Paksoi het volgende:

[..]

Gaaf inderdaad! Hoort die GoPro sticker er op?
Nee die heb ik meteen maar op de andere sticker geplakt :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 01:07:34 #110
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_143435798
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:23 schreef DaMook het volgende:

[..]

Nee die heb ik meteen maar op de andere sticker geplakt :P .
Ah oke.. nja gaaf! :P
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:00:08 #111
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_143438334
Iemand ervaring met het aansluiten van een MBP op een set-up van 2 monitoren (extended desktop)?Wat is verstandig om aan te schaffen qua kabels? 1x HDMI en 1x Mini-DisplayPort of zitten er nog voordelen aan dubbele MDP?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_143438582
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef DaMook het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou doen, maar nu toch een sticker op mijn MBP geplakt. Ziet er nog cool uit ook :D .

[ afbeelding ]
Waar heb jij zo'n sticker vandaan :o
pi_143438796
Kort vraagje; als ik een app koop in de appstore, dan is bij de factuur die ik in mijn mail krijg de BTW niet vermeld. Iemand enig idee hoe ik een factuur incl. vermelding van BTW van Apple kan krijgen? Heb al met de apple store voor bedrijven aan de telefoon gehangen, maar die wisten het ook niet.
pi_143439565
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Apple gaat naar verwachting dit jaar 20 miljoen mac's verkopen
http://www.heise.de/newst(...)wie-nie-2292272.html
Als ze nou ein-de-lijk eens een keer de Mac Mini upgraden koop ik er ook wel een, maar daar ziet het voorlopig niet naar uit :(
pi_143439585
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:32 schreef krapula het volgende:
Kort vraagje; als ik een app koop in de appstore, dan is bij de factuur die ik in mijn mail krijg de BTW niet vermeld. Iemand enig idee hoe ik een factuur incl. vermelding van BTW van Apple kan krijgen? Heb al met de apple store voor bedrijven aan de telefoon gehangen, maar die wisten het ook niet.
Staat het niet op je CC afschrift?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:01:37 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143440362
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:32 schreef krapula het volgende:
Kort vraagje; als ik een app koop in de appstore, dan is bij de factuur die ik in mijn mail krijg de BTW niet vermeld. Iemand enig idee hoe ik een factuur incl. vermelding van BTW van Apple kan krijgen? Heb al met de apple store voor bedrijven aan de telefoon gehangen, maar die wisten het ook niet.
Niet, de appstore zit in luxemburg. Ik heb wel ooit een BTW factuur voor mac software gekregen en dat was iets van 10% VAT ofzo. Kan je dus nog niets mee.

-edit- Hmz, zie hier nu dat het anders is tegenwoordig
pi_143442652
Verkopen of niet? Kan mijn macbook air eind 2010 1,86ghz 2gb 128gb ssd verkopen voor 460 euro. Of kun je er nog meer voor krijgen?

En ik weet dat bedragen als 450 helemaal fantastisch zijn, maar even los daarvan :P
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:33:17 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143442666
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:32 schreef Apekoek het volgende:
Verkopen of niet? Kan mijn macbook air eind 2010 1,86ghz 2gb 128gb ssd verkopen voor 460 euro. Of kun je er nog meer voor krijgen?
Lijkt me wel ja :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143442698
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja :P.
Hoeveel volgens jou?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:36:10 #120
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_143442738
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef DaMook het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou doen, maar nu toch een sticker op mijn MBP geplakt. Ziet er nog cool uit ook :D .

[ afbeelding ]
Liever jij dan ik.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_143442743
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:34 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoeveel volgens jou?
Die 460 is wel een goed bedrag... Gewoon inzetten op 500, kijken of ze nog wat omhoog willen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:36:45 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143442752
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:34 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoeveel volgens jou?
Hmzzz, lijkt wel een redelijke prijs te zijn, had er meer van verwacht, de airs zijn redelijk gewild, maar zie ze idd voor 500 ongeveer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:39:18 #123
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_143448382
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iemand ervaring met het aansluiten van een MBP op een set-up van 2 monitoren (extended desktop)?Wat is verstandig om aan te schaffen qua kabels? 1x HDMI en 1x Mini-DisplayPort of zitten er nog voordelen aan dubbele MDP?
Maakt voor zover ik het tot nu toe heb geprobeerd geen moer uit, ik heb 2x thunderdinges en HDMI en alles al een keer aan een scherm gehangen en dat wordt allemaal prima herkent en aangestuurd, beter is nog dat ik in de VJ software die ik gebruik daar weer 1 teringgroot scherm van kan maken, native, zonder dat daar een matrox triplehead2go tussen hoeft 8-)
voor t werk wat ik doe is dat en fucking briljant en supermakkelijk *O*
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:27:29 #124
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_143464844
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:17 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Waar heb jij zo'n sticker vandaan :o
www.miniinthebox.com en dan apple/mac/stickers daat staat ie ergens tussen.

quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Liever jij dan ik.
Dat dacht ik ook altijd, maar hij is er zo af als ik hem beu ben en hij laat geen resten achter (iig niet tijdens de 3x herplakken omdat ie scheef zat :P ).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_143472191
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Staat het niet op je CC afschrift?
Nee, helaas.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Niet, de appstore zit in luxemburg. Ik heb wel ooit een BTW factuur voor mac software gekregen en dat was iets van 10% VAT ofzo. Kan je dus nog niets mee.

-edit- Hmz, zie hier nu dat het anders is tegenwoordig
Goed, thx. Via dat linkje kom ik weer uit bij de apple store voor bedrijven. :D. Toch er nog maar eens achteraan bellen.
pi_143476884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Niet, de appstore zit in luxemburg. Ik heb wel ooit een BTW factuur voor mac software gekregen en dat was iets van 10% VAT ofzo. Kan je dus nog niets mee.

-edit- Hmz, zie hier nu dat het anders is tegenwoordig
Dat gaat over de online Apple Store.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:30:45 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143476979
Als het goed is kun je een factuurover appstore aankopen aanvragen met het volgende formulier http://www.apple.com/nl/s(...)ount%20and%20Billing
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:47:12 #128
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143477428
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Dat gaat over de online Apple Store.
Ow ja. Zal het voor apps nog steeds hetzelfde zijn.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:23:59 #129
155227 crew  Guppy
dus
pi_143481491
:W

Ik heb een 24" iMac uit 2007, eentje van de eerste generatie aluminium iMacs. In het kort:


M'n probleem? Hij is traaaaagggg… Dat is iets van de laatste weken/maanden, maar het wordt nu echt heel erg irritant. Veel strandballen, wachten, gedoe. Ik kan gerust even thee gaan zetten als ik Mail wil openen, en InDesign of Photoshop openen probeer ik niet meer meer.

Nou heb ik braaf een Time-machine back-up, dus ik denk erover om m gewoon eens helemaal leeg te maken en opnieuw te installeren. Maar als ik die Time-machine back-up terugzet, ben ik dan niet weer terug bij af? Ik bedoel, zet ik dan niet ook alle troep terug die hem nu zo langzaam maakt? :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:25:03 #130
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143481528
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:23 schreef Guppyfriend het volgende:
:W

Ik heb een 27" iMac uit 2007, eentje van de eerste generatie aluminium iMacs. In het kort:
[ afbeelding ]

M'n probleem? Hij is traaaaagggg… Dat is iets van de laatste weken/maanden, maar het wordt nu echt heel erg irritant. Veel strandballen, wachten, gedoe. Ik kan gerust even thee gaan zetten als ik Mail wil openen, en InDesign of Photoshop openen probeer ik niet meer meer.

Nou heb ik braaf een Time-machine back-up, dus ik denk erover om m gewoon eens helemaal leeg te maken en opnieuw te installeren. Maar als ik die Time-machine back-up terugzet, ben ik dan niet weer terug bij af? Ik bedoel, zet ik dan niet ook alle troep terug die hem nu zo langzaam maakt? :@
Zet er meer geheugen in. Dat is je grootste probleem gok ik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:25:52 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143481550
Je kunt handmatig onderdelen terug zetten. Zoals documenten etc uit je gebruikersbiblotheek.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:30:03 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_143481683
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zet er meer geheugen in. Dat is je grootste probleem gok ik.
Oké, geheugen dus. Maar eens uitzoeken wat er dan in moet. En hoeveel er kan/mag. Apple helpt niet echt, die komt niet verder dan "Voor dat model is momenteel geen geheugen beschikbaar." Stommerds :6
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:38:09 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143481870
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oké, geheugen dus. Maar eens uitzoeken wat er dan in moet. En hoeveel er kan/mag. Apple helpt niet echt, die komt niet verder dan "Voor dat model is momenteel geen geheugen beschikbaar." Stommerds :6
4GB maximaal. Gewoon even googlen op iMac (late/middle/end) 2007 2.8Ghz C2D memory.
OSX is heul gevoelig voor geheugen. Ik weet dat ik ooit mijn MB van 2 naar 4 GB uitbreidde. Het was een verademing :)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:40:50 #134
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143481917
Ow apple is wel picky met geheugen, zie hier voor meer hulp: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1306518

quote:
3e generatie
Deze Macs waren de eerste Macs die in het aluminium uitgevoerd waren. Ze braken radicaal met het oude witte uiterlijk en waren de eerste Apple computers die de trend van aluminium met glanzend zwart inzetten. Deze modellen hebben een Core 2 Duo op 2,0 GHz op 2,4 GHz of op 2,8 GHz. Ze gebruiken PC2-5300 DDR2 SO-dimm geheugen, en ze kunnen tot maximaal 4 GB geheugen aan.
Ze maken gebruik van modelnummers MA876XX/A, MA877XX/A, MA878XX/A, MB199XX/A, MB200XX/A, MB201XX/A en als laatste MB322XX/A.
-edit-

http://www.amazon.com/Cru(...)4AC667/dp/B000PMGZDO

[ Bericht 35% gewijzigd door Swetsenegger op 16-08-2014 16:47:20 ]
  Moderator zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:44:23 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_143481975
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow apple is wel picky met geheugen, zie hier voor meer hulp: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1306518

[..]

Dat lijkt op wat ik hier gevonden heb: http://interngeheugen.com(...)2007-core-2-duo.html

Als ik het goed begrijp heb ik dan twee keer 2GB SODIMM nodig voor een maximale upgrade? :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:48:43 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143482086
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat lijkt op wat ik hier gevonden heb: http://interngeheugen.com(...)2007-core-2-duo.html

Als ik het goed begrijp heb ik dan twee keer 2GB SODIMM nodig voor een maximale upgrade? :)
Als er nu 1 geheugenstrip van 2GB inzit zou je kunnen volstaan met 1x 2GB erbij kopen. Zit er 2x 1GB in zal je inderdaad 2x 2GB moeten kopen en je huidige geheugen vervangen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:50:34 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143482125
Overigens zijn er berichten dat 6GB ook werkt, maar ik zou maar op safe spelen en 4GB doen.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:53:42 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_143482188
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als er nu 1 geheugenstrip van 2GB inzit zou je kunnen volstaan met 1x 2GB erbij kopen. Zit er 2x 1GB in zal je inderdaad 2x 2GB moeten kopen en je huidige geheugen vervangen.
Er zitten nu twee strips van 1GB in, zo heb ik m toentertijd standaard gekocht. Twee nieuwe strips van 2GB gaan t worden dan. En ¤ 100,- is nog wel te overzien.

Thanks ^O^

En op safe spelen met 4GB, ik denk dat dat al een hele verademing is ten opzichte van nu :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:56:25 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143482251
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Er zitten nu twee strips van 1GB in, zo heb ik m toentertijd standaard gekocht. Twee nieuwe strips van 2GB gaan t worden dan. En ¤ 100,- is nog wel te overzien.

Thanks ^O^

En op safe spelen met 4GB, ik denk dat dat al een hele verademing is ten opzichte van nu :')
Kijk even op tweakers pricewatch op het kingston artikelnummer of ze nog ergens goedkoper te vinden zijn.

http://tweakers.net/price(...)-kta-mb667k2-4g.html

72,45
  Moderator zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:07:25 #140
155227 crew  Guppy
dus
pi_143482493
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kijk even op tweakers pricewatch op het kingston artikelnummer of ze nog ergens goedkoper te vinden zijn.

http://tweakers.net/price(...)-kta-mb667k2-4g.html

72,45
Scheelt nogal ja! :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_143484620
Vandaag RoughlyDrafted Magazine ontdekt. Staan veel leuke verhalen op over de technologische strijd die Apple sinds haar oprichten heeft moeten voeren, zoals deze Mac Office, $150 Million, and the Story Nobody Covered maar ook over Hoe Apple en Microsoft met QuickTime omgingen in de jaren 90 alsmede de keuze van Apple voor PowerPC en Intel later.
pi_143484902
Bij de aanschaf van mijn Mac een tegoedbon gekregen van 70 euro. Mocht iemand interesse hebben wil ik ruilen tegen 50 euro.
pi_143484930
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iemand ervaring met het aansluiten van een MBP op een set-up van 2 monitoren (extended desktop)?Wat is verstandig om aan te schaffen qua kabels? 1x HDMI en 1x Mini-DisplayPort of zitten er nog voordelen aan dubbele MDP?
Hier met 2 beeldschermen thuis (thuis werk enzo ) en op kantoor.
kantoor 1x MDP + 1x HDMI

Thuis 2X MDP

maakt eigenlijk geen drol uit, enige (autistische kleine k*t detail ) verschil is dat met 2x MDP je alle kabels netjes aan een kant van je machine kan doen, handig als je daar nou heel druk mee bent :-)
Vooral dat wat hier boven staat.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:42:39 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143485383
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef BlauweSporttas het volgende:
Vandaag RoughlyDrafted Magazine ontdekt. Staan veel leuke verhalen op over de technologische strijd die Apple sinds haar oprichten heeft moeten voeren, zoals deze Mac Office, $150 Million, and the Story Nobody Covered maar ook over Hoe Apple en Microsoft met QuickTime omgingen in de jaren 90 alsmede de keuze van Apple voor PowerPC en Intel later.
Gewoon pirates of silicon valley kijken.
pi_143555040
Zeer klein scheurtje in de kabel van mij MagSafe. Apple gebeld. Geen gezeik krijg gelijk een nieuwe lader opgestuurd, de oude mag ik houden voor reserve. Service *)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:22:01 #146
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_143582959
Als ik mijn foto's vanaf mijn iPhone5 importeer in mijn iPhoto, dan behouden die foto's de originele kwaliteit/resolutie toch? Of worden die automatisch verkleint ivm snelheid?

En als ik mijn foto's vanaf mijn iPhone5 via de dropbox-app upload, dan worden de foto's wel verkleint toch?
pi_143582995
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:22 schreef Saninl het volgende:
Als ik mijn foto's vanaf mijn iPhone5 importeer in mijn iPhoto, dan behouden die foto's de originele kwaliteit/resolutie toch? Of worden die automatisch verkleint ivm snelheid?

En als ik mijn foto's vanaf mijn iPhone5 via de dropbox-app upload, dan worden de foto's wel verkleint toch?
DropBox weet ik niet, maar iPhoto doet de "ruwe" foto's importeren. Dus in volledige kwaliteit. En dat gaat (bij mij iig) bijzonder snel :+.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:57:43 #148
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_143585450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:22 schreef Saninl het volgende:
Als ik mijn foto's vanaf mijn iPhone5 importeer in mijn iPhoto, dan behouden die foto's de originele kwaliteit/resolutie toch? Of worden die automatisch verkleint ivm snelheid?

En als ik mijn foto's vanaf mijn iPhone5 via de dropbox-app upload, dan worden de foto's wel verkleint toch?
Ja en nee.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_143602744
Godver, ik heb m'n ipad mini laten valen van de bank, barst in t scherm....
T schijnt dat als je naar de Apple store gaat, je voor een redelijk bedrag een nieuwe kan krijgen of m kan laten repareren.

Iemand enig idee wat hiervoor de prijzen zijn? Kan er namelijk niet echt iets over vinden
PSN: Metal_Akilla
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:44:03 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143607766
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Akilla het volgende:
Godver, ik heb m'n ipad mini laten valen van de bank, barst in t scherm....
T schijnt dat als je naar de Apple store gaat, je voor een redelijk bedrag een nieuwe kan krijgen of m kan laten repareren.

Iemand enig idee wat hiervoor de prijzen zijn? Kan er namelijk niet echt iets over vinden
231,10 euro vaste prijs

http://support.apple.com/(...)erlands&product=ipad
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:17:49 #151
230788 n8n
Pragmatisch
pi_143612924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

DropBox weet ik niet, maar iPhoto doet de "ruwe" foto's importeren. Dus in volledige kwaliteit. En dat gaat (bij mij iig) bijzonder snel :+.
maand geleden mac opnieuw geïnstalleerd en iPhoto maar laten zitten. Beste keus ooit
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Redactie Games dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:38:32 #152
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143613791
Vandaag Mavericks geïnstalleerd op een MacBook uit 2011/2012. Maar man man wat loopt dat traag. Zat 4GB geheugen in en Intel Core i5 2,4Ghz. Geen idee of dat normaal is maar Mountain Lion liep wel soepel op dat ding.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143613955
Ik heb vandaag Yosemite op een 2010 C2Duo Macbookje gezet, met 2gb ram en een harddisk. Nog best goed te doen, hoewel ik voor mijzelf er wel een SSD in had gezet :P

Mavericks zou volledig soepel moeten lopen op die 2012 van jou.
  Redactie Games dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:46:21 #154
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143614097
Nah, het was er eentje van het werk. Zat geen ssd in. Ik heb zelf een i7 quad-core met 16GB geheugen en 128GB SSD. Maar ik dacht misschien dat m'n referentie van "normale snelheid" verschoven was... :')

Misschien dat ik de schijf eens helemaal moet formatteren en nog eens clean installeren.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143614319
Het is eigenlijk misdadig dat ze nog zo lang die krengen met een harddisk verkochten. Vanaf C2Duo heb je zo veel winst van een SSD :)
  Redactie Games woensdag 20 augustus 2014 @ 00:06:58 #156
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143614797
Dat is dus het vervelende. Ik weet dus niet beter meer tegenwoordig en als ik dan zo'n ding in m'n handen geschoven krijg dan voelt dat (in mijn perceptie) nog trager aan als een iBook G4 met OS X Tiger... :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143644574
Mijn iPhone 5 doet het vandaag opeens niet meer. Ik heb hem uit en weer aan gezet, heb de netwerkinstellingen gereset en dat werkte niet. Vervolgens heb ik mijn provider gebeld. Die zeiden dat ik de SIM-kaart uit het toetsel moest halen en hem er na een kwartier weer in moest doen en hem aan moest zetten. Vervolgens lukte het een keer om gebeld te worden maar vervolgens niet meer. Ook heb ik een sms'je kunnen versturen en er een kunnen ontvangen. Helemaal linksboven aan mijn scherm staan wel bolletje, die suggereren dat ik netwerkverbinding heb. Maar mijn wifi doet het niet.

Mijn vraag is nu: heeft iemand enig idee wat het proleem is? Ligt dit aan mijn toestel (en welk onderdeel zou dit dan betreffen), aan mijn provider of aan iets anders?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 22:17:00 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_143647005
Kan het kloppen dat er een grote storing is bij Vodafone in Den Haag? Hier leid ik uit af van wel maar het zegt me niets wat er staat. Weet niet wat dat 2552 betekent (zijn dat postcodecijfers?) en weet niet wat de status is van de storing.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_143647343
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
Kan het kloppen dat er een grote storing is bij Vodafone in Den Haag? Hier leid ik uit af van wel maar het zegt me niets wat er staat. Weet niet wat dat 2552 betekent (zijn dat postcodecijfers?) en weet niet wat de status is van de storing.
http://forum.vodafone.nl/(...)aag/m-p/182699#M5225

?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 22:28:26 #160
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_143647587
quote:
Ja, daar link ik naar in mijn post maar ik weet niet wat dat betekent. Wat is 2552?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_143647628
De postcode..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 22:30:02 #162
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_143647670
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:29 schreef Blistering het volgende:
De postcode..
Alleen ik zit in een ander postcodegebied en iemand anders die Vodafone heeft ook met hetzelfde probleem. Lijkt me een storing.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_143656956
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:32 schreef krapula het volgende:
Kort vraagje; als ik een app koop in de appstore, dan is bij de factuur die ik in mijn mail krijg de BTW niet vermeld. Iemand enig idee hoe ik een factuur incl. vermelding van BTW van Apple kan krijgen? Heb al met de apple store voor bedrijven aan de telefoon gehangen, maar die wisten het ook niet.
Ik heb mijn facturen binnen! Het is nogal omslachtig; ik heb van de apple store voor bedrijven een mailadres gekregen (itunesstoresupport), waarin ik bovenstaande heb gestuurd. Na reactie hebben ze me factuur met vermelding van BTW toegezonden. Wel vreemd dat het zo omslachtig moet gaan, maar er is geen alternatief.

Thx iig iedereen voor reacties. ^O^
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:26:09 #164
141482 Q.
JurassiQ
pi_143695709
Yosemite Public Beta 2 is uit.
For great justice!
pi_143701979
Een vraagje aan de Apple experts,

Is er een mogelijk om net als Windows 7 een app zoals een browser of word document naar rechts te slepen en dat hij direct de helft van de scherm inneemt? Zodat je heel gemakkelijk je huiswerk van Wikipedia in eigen woorden kunt omzetten? :)
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:52:48 #166
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143702019
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:51 schreef RoW_0 het volgende:
Een vraagje aan de Apple experts,

Is er een mogelijk om net als Windows 7 een app zoals een browser of word document naar rechts te slepen en dat hij direct de helft van de scherm inneemt? Zodat je heel gemakkelijk je huiswerk van Wikipedia in eigen woorden kunt omzetten? :)
Jazeker. BetterTouchTool installeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:57:01 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_143702175
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 10:26 schreef Q. het volgende:
Yosemite Public Beta 2 is uit.
Ik wacht wel lekker tot-ie officieel uit is, maar ik vraag me wel iets af: ik gebruik het groene bolletje linksboven in vensters vaak om sommige vensters een grotere ruimte te geven op mijn scherm. Bij sommige apps is dat best handig namelijk. Ik wil deze bewust niet fullscreen, want fullscreen = aparte space en dan kan ik er niet handig een ander (niet-vergroot) venster voor hangen en cmd-tabben.

Nu meen ik me te herinneren dat Yosemite het groene balletje de functie van fullscreen gaat geven. Is dat nog steeds zo? Want dan verdwijnt er een functie die ik toch wel graag gebruik. Ik hoop stilletjes dat men zich tijdens de beta realiseert dat dat toch geen goede zet is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:02:20 #168
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143702368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik wacht wel lekker tot-ie officieel uit is, maar ik vraag me wel iets af: ik gebruik het groene bolletje linksboven in vensters vaak om sommige vensters een grotere ruimte te geven op mijn scherm. Bij sommige apps is dat best handig namelijk. Ik wil deze bewust niet fullscreen, want fullscreen = aparte space en dan kan ik er niet handig een ander (niet-vergroot) venster voor hangen en cmd-tabben.

Nu meen ik me te herinneren dat Yosemite het groene balletje de functie van fullscreen gaat geven. Is dat nog steeds zo? Want dan verdwijnt er een functie die ik toch wel graag gebruik. Ik hoop stilletjes dat men zich tijdens de beta realiseert dat dat toch geen goede zet is.
Ook voor jou handig dan, installeer gewoon BetterTouchTool. Heb je dat groene bolletje niet nodig om te "maximaliseren".
pi_143702405
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik wacht wel lekker tot-ie officieel uit is, maar ik vraag me wel iets af: ik gebruik het groene bolletje linksboven in vensters vaak om sommige vensters een grotere ruimte te geven op mijn scherm. Bij sommige apps is dat best handig namelijk. Ik wil deze bewust niet fullscreen, want fullscreen = aparte space en dan kan ik er niet handig een ander (niet-vergroot) venster voor hangen en cmd-tabben.

Nu meen ik me te herinneren dat Yosemite het groene balletje de functie van fullscreen gaat geven. Is dat nog steeds zo? Want dan verdwijnt er een functie die ik toch wel graag gebruik. Ik hoop stilletjes dat men zich tijdens de beta realiseert dat dat toch geen goede zet is.
Cinch is een handige app voor dat doel. Dat groene bolletje heeft in beta 2 nog steeds de fullscreen functie.
pi_143702483
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nu meen ik me te herinneren dat Yosemite het groene balletje de functie van fullscreen gaat geven. Is dat nog steeds zo? Want dan verdwijnt er een functie die ik toch wel graag gebruik. Ik hoop stilletjes dat men zich tijdens de beta realiseert dat dat toch geen goede zet is.
Alt + vergroten gaat jouw werking krijgen.
  Redactie Games vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:04:18 #171
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143715690
Meer mensen waarvan iMessage stuk is vandaag?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:13:48 #172
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_143716106
Twee uur geleden deed 'ie het nog.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_143739726
Iemand die toevallig al een oplossing heeft voor het Wi-Fi connectie probleem? Het loopt bij mij nu echt de spuigaten uit.. Het is alleen maar erger geworden sinds de laatste OSX update. Ik moet misschien wel 100 keer opnieuw verbinding maken voordat die de Wi-Fi verbinding staande houd ipv na 1 seconde verbreekt... Al aantal keren contact gehad met Apple, geen oplossing gevonden.
pi_143748473
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:52 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Jazeker. BetterTouchTool installeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt! En dat is een grapje, een flauwe :'(

/edit: werkt geweldig! Nog meer leuke tools die ik als beginner of geavanceerde Windows gebruiker moet hebben?

[ Bericht 6% gewijzigd door RoW_0 op 23-08-2014 19:41:11 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:35:21 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143748555
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:08 schreef davedavy het volgende:
Iemand die toevallig al een oplossing heeft voor het Wi-Fi connectie probleem? Het loopt bij mij nu echt de spuigaten uit.. Het is alleen maar erger geworden sinds de laatste OSX update. Ik moet misschien wel 100 keer opnieuw verbinding maken voordat die de Wi-Fi verbinding staande houd ipv na 1 seconde verbreekt... Al aantal keren contact gehad met Apple, geen oplossing gevonden.
Check even of je beveiliging op WPA2 staat en niet op WPA1
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:36:05 #176
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143748580
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meer mensen waarvan iMessage stuk is vandaag?
Mac? Ik kan niet meer inloggen nee.
pi_143749066
Vraag ter bevestiging: is er een mogelijk, misschien eventueel met parallels, om Office 2013 te kunnen draaien op mijn mac? Of moeten we persé wachten op de nieuwe office for mac 2014/2015.

Ik heb een office 365 licentie dus betreft licensering maakt het voor mij niet zoveel uit.
  Redactie Games zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:09:59 #178
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143749890
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:36 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Mac? Ik kan niet meer inloggen nee.
Yup..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:11:54 #179
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143749991
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:09 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Yup..
"Uw Apple ID "x@x" kan op dit moment niet worden gebruikt voor het instellen van iMessage.

Als dit een nieuwe Apple ID is, hoeft u niet nog een ID aan te maken. Om deze Apple ID met iMessage te gebruiken, neemt u met de onderstaande code contact op met de ondersteuning van iMessage.

Klantcode: "

Heb je toevallig dat two-way authentication aanstaan?
  Redactie Games zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:14:04 #180
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143750093
Nope, nog niet
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:15:45 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143750158
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nope, nog niet
Hmm, dacht dat het misschien daar aan kon liggen. Had al wel gezien hoe je het eventueel kan fixen, door wat .plist-bestanden te verwijderen:
http://www.tonymacx86.com(...)ow-fix-imessage.html
Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:17:53 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143750255
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Pino112 het volgende:

[..]

"Uw Apple ID "x@x" kan op dit moment niet worden gebruikt voor het instellen van iMessage.

Als dit een nieuwe Apple ID is, hoeft u niet nog een ID aan te maken. Om deze Apple ID met iMessage te gebruiken, neemt u met de onderstaande code contact op met de ondersteuning van iMessage.

Klantcode: "

Heb je toevallig dat two-way authentication aanstaan?
hoeveel tekens is die code? Rond de 12 of 24? Dan kan AppleCare je probleem verhelpen. Dat gaat niet zelf.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:20:15 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143750357
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

hoeveel tekens is die code? Rond de 12 of 24? Dan kan AppleCare je probleem verhelpen. Dat gaat niet zelf.
12 ja. Wil dat alleen als je ook AppleCare hebt of is het gewoon gratis?
  Redactie Games zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:20:41 #184
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143750378
Hmm, beetje kak. Kijk na het weekend wel.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:21:31 #185
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143750408
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:20 schreef Pino112 het volgende:

[..]

12 ja. Wil dat alleen als je ook AppleCare hebt of is het gewoon gratis?
is gewoon gratis. Zijn nu dicht maandag 8 uur weer bereikbaar
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:21:43 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143750417
Oh, gesloten :') Naja dan idd maar na het weekend bellen. Gelukkig werkt ie op iPad nog wel.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:25:37 #187
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143750570
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:33 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Bedankt! En dat is een grapje, een flauwe :'(

/edit: werkt geweldig! Nog meer leuke tools die ik als beginner of geavanceerde Windows gebruiker moet hebben?
Werkt goed he. Is de enige tool eigenlijk die ik gebruik. Naast Sophos.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:47 schreef RoW_0 het volgende:
Vraag ter bevestiging: is er een mogelijk, misschien eventueel met parallels, om Office 2013 te kunnen draaien op mijn mac? Of moeten we persé wachten op de nieuwe office for mac 2014/2015.

Ik heb een office 365 licentie dus betreft licensering maakt het voor mij niet zoveel uit.
Met Parallels kan dat zeker. Moet je alleen wel constant Parallels hebben draaien met Windows als je Office 2013 wil draaien, en flink wat resources toewijzen aan je VM met Windows. Qua performance zou ik, ondanks de gebreken, toch kiezen voor Office 2011 for Mac. Maar goed, als je een dikke i7 hebt, 16GB memory en genoeg diskspace op je SSD, dan maakt het performancewise ook niet zoveel meer uit.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:38:02 #188
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_143755542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:08 schreef davedavy het volgende:
Iemand die toevallig al een oplossing heeft voor het Wi-Fi connectie probleem? Het loopt bij mij nu echt de spuigaten uit..
Bij mij was de oplossing om een andere router te kopen, deze keer een TP-Link met een dual band netwerk (dus 2,4 en 5 GZhz).
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_143759615
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Werkt goed he. Is de enige tool eigenlijk die ik gebruik. Naast Sophos.

[..]

Met Parallels kan dat zeker. Moet je alleen wel constant Parallels hebben draaien met Windows als je Office 2013 wil draaien, en flink wat resources toewijzen aan je VM met Windows. Qua performance zou ik, ondanks de gebreken, toch kiezen voor Office 2011 for Mac. Maar goed, als je een dikke i7 hebt, 16GB memory en genoeg diskspace op je SSD, dan maakt het performancewise ook niet zoveel meer uit.
Zojuist ook effe die better-touch-tool geinstalleerd :-)
de hotkeys van OS X kan ik niet echt lekker aan wennen, dus nu even CMD+D CMD+L en ALT+Enter gemapt aan de functies die voor mij logisch zijn ( hide all, lock, en fullscreen )

oh en ala debian default even cmd shit pijltje om windows de goeie kant op te drukken :-) idi-fucking-aal! :-D
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_143766301
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 22:38 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Bij mij was de oplossing om een andere router te kopen, deze keer een TP-Link met een dual band netwerk (dus 2,4 en 5 GZhz).
Standaard gebruik ik het standaard wifimodem van Ziggo die ook een dual band netwerk heeft. Probleem is dat ik dit probleem vrijwel overal heb en het geen reet uit maakt met wel netwerk ik wil verbinden.
pi_143766333
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Check even of je beveiliging op WPA2 staat en niet op WPA1
WPA2-PSK AES, lijkt me correct? :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 augustus 2014 @ 11:53:28 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143766490
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:47 schreef davedavy het volgende:

[..]

WPA2-PSK AES, lijkt me correct? :)
Ja zou geen probleem moeten geven.
pi_143766558
Vreemd ja. Ik denk dat ik hem gewoon maar eens naar de winkel breng, zoeken ze het zich daar maar uit want ik ben nu al 4 maanden aan het zoeken voor een oplossing.
pi_143769453
Overigens, hoort iMovie niet bij mijn Mac te zitten? Ik kan hem nergens vinden in de Applicatie folder en moet nu 14 euro aftikken ervoor?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 augustus 2014 @ 13:35:39 #195
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143769540
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:33 schreef davedavy het volgende:
Overigens, hoort iMovie niet bij mijn Mac te zitten? Ik kan hem nergens vinden in de Applicatie folder en moet nu 14 euro aftikken ervoor?
Google even naar t up to dat programma
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143769568
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

Google even naar t up to dat programma
Heb het al gevonden :D Moest gewoon even inloggen.
  zondag 24 augustus 2014 @ 18:48:56 #197
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_143782507
Weet iemand hoe ik op mijn Macbook Pro, de inserttoets kan doen met een toetsencombinatie? Ik speel een Windows spel in Wine en dat gaat super alleen heb ik daarbij nogal vaak de insert knop nodig en die zit niet op mijn MBP. :')

Heb al meerdere dingen gevonden op internet zoals Fn + M, Fn + Return, etc, maar die werken allemaal niet.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_143789616
Mijn iPhone 5 laad niet op

Iemand een idee hoe dit valt op te lossen en/of wat er aan de hand kan zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 augustus 2014 @ 21:05:38 #199
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_143789867
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn iPhone 5 laad niet op

Iemand een idee hoe dit valt op te lossen en/of wat er aan de hand kan zijn
Stof in je connector? Had ik ook laatst. Zelfs niet zichtbaar maar als je er even in port met een tandenstoker of zo komt er ongetwijfeld wat uit.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 augustus 2014 @ 21:13:43 #200
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143790415
Idd stof in connector anders resetten met sleepwake en home
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143790553
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 21:13 schreef Ynske het volgende:
Idd stof in connector anders resetten met sleepwake en home
Aan/ uit knop en home knop?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 augustus 2014 @ 21:18:48 #202
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143790715
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Aan/ uit knop en home knop?
ja, indrukken tot iPhone opnieuw opstart. Als t dan nog niet werkt lader aansluiten en nog eens resetten.

Heeft hij t met meerdere laders?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143790783
Ja en niet met iPad dus ligt duidelijk aan de iphone
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 augustus 2014 @ 21:25:05 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143791189
Als bovenstaande niet werkt, eerst back-up maken dan als nieuw herstellen. Is t dan nog AppleCare bellen of chatten want moet gerepareerd worden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143796966
Nu is het helemaal afgelopen. Geen teken van de batterij met de kabel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 augustus 2014 @ 22:46:36 #206
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143797116
Balen, laten repareren ben ik bag
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 24 augustus 2014 @ 22:52:47 #207
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143797503
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu is het helemaal afgelopen. Geen teken van de batterij met de kabel
Ook na het schoonmaken van de connector? Tissue om de punt van een paperclip heen en schoonmaken. Als dat niet helpt denk ik dat je echt pech hebt.
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:06:20 #208
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_143798269
Waarom kan ik op mijn MacAir (2011) alleen maar met capslock kiezen als ik mijn usb wil formatteren en een nieuwe naam wil geven?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:12:25 #209
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_143798538
Omdat je hem formatteert voor MS-DOS.
Probeer FAT32 eens.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:14:07 #210
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_143798612
quote:
14s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:12 schreef NJ het volgende:
Omdat je hem formatteert voor MS-DOS.
Probeer FAT32 eens.
Waarom kan ik dat niet kiezen? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143799077
Mijn iphone is overigens van maart 2013, zit er dan nog garantie op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:31:25 #212
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143799349
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn iphone is overigens van maart 2013, zit er dan nog garantie op?
De winkel waar je de iPhone gekocht hebt moet garantie verlenen gedurende de verwachte levensduur van het product. Dat is zeker meer dan twee jaar, dus ja.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143799435
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

De winkel waar je de iPhone gekocht hebt moet garantie verlenen gedurende de verwachte levensduur van het product. Dat is zeker meer dan twee jaar, dus ja.
Niet mogelijk om dat elders te krijgen? Want ik zit op 9000 km nu
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:53:10 #214
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143800289
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet mogelijk om dat elders te krijgen? Want ik zit op 9000 km nu
Nee. Je kan de Apple Store proberen, mogelijk dat zij je helpen uit coulance. Maar garantie gaat juridisch altijd via de verkopende partij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143800470
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:14 schreef Saninl het volgende:

[..]

Waarom kan ik dat niet kiezen? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MS-DOS = FAT(32)

Kan altijd alleen maar in hoofdletters.
pi_143803513
Gebeurt het vaker dat een iphone 5 niet meer laad?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 25 augustus 2014 @ 05:21:19 #217
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_143804523
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gebeurt het vaker dat een iphone 5 niet meer laad?
Jup. De lightning-connector verzamelt graag stof. Even met een tandenstokertje oid de prut er uit peuteren, goede kans dat dat het probleem is.
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:24:01 #218
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_143809467
quote:
2s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:57 schreef no1uknow het volgende:

[..]

MS-DOS = FAT(32)

Kan altijd alleen maar in hoofdletters.
ah oke, dankje :) duidelijk

Jammer dat dit de enige mogelijkheid is met de meeste compatibiliteit zonder hulpprogramma's voor zowel Mac & Windows.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 25 augustus 2014 @ 12:42:02 #219
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143809940
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:21 schreef Ynske het volgende:

[..]

is gewoon gratis. Zijn nu dicht maandag 8 uur weer bereikbaar
Gebeld en gefixt ^O^ ID was geblokkeerd om een één of andere reden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 augustus 2014 @ 12:43:51 #220
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143809984
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:42 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Gebeld en gefixt ^O^ ID was geblokkeerd om een één of andere reden.
*O* dat dacht ik al :)
fijn dat t opgelost is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:25:07 #221
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143811192
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:24 schreef Saninl het volgende:

[..]

ah oke, dankje :) duidelijk

Jammer dat dit de enige mogelijkheid is met de meeste compatibiliteit zonder hulpprogramma's voor zowel Mac & Windows.
Waarom zou je partities een naam willen geven met kleine letters? Als ik dat bij anderen zie krijg ik altijd rillingen. Noem het autistisch, maar partities horen gewoon hoofdletters en cijfers te hebben. :P
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:58:52 #222
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_143812331
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:25 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Waarom zou je partities een naam willen geven met kleine letters? Als ik dat bij anderen zie krijg ik altijd rillingen. Noem het autistisch, maar partities horen gewoon hoofdletters en cijfers te hebben. :P
Nee het is een usb-stick. En nu kan ik net 7 tekens gebruiken ofzo :P
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:13:46 #223
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143812784
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:58 schreef Saninl het volgende:

[..]

Nee het is een usb-stick. En nu kan ik net 7 tekens gebruiken ofzo :P
Gebruik voor een USB gewoon exFAT.
pi_143813747
Nu werkt ie wel weer, maar alleen als ik iets onder de oplader leg :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:47:59 #225
424598 Dirk.
Your one fuck fantasy.
pi_143813821
Hallo allemaal!

Vraagje... Adidas heeft onlangs de MiZX Flux app gelanceerd, waarmee je je eigen foto's op een sneaker kunt laten printen. Su-per-vet! Echterrrrrr, ik heb gemerkt dat het wel werkt wanneer ik een foto gebruik die ik echt met mijn telefoon genomen heb, maar niet wanneer ik een foto gebruik die ik heb opgeslagen vanuit Google of vanuit een email naar mezelf. Daardoor kan ik dus niet in Photoshop iets moois maken, naar mijn telefoon sturen en in de Adidas app openen. :{. Valt de resolutie waarin ik foto's opsla misschien ergens te wijzigen?

(Oh, en ik gebruik een iPhone 5)
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster"
Twitter! / Fotoboek! / DirkTube!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 augustus 2014 @ 14:48:07 #226
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143813824
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu werkt ie wel weer, maar alleen als ik iets onder de oplader leg :')
Dan is je connector kapot
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143814598
Connector is de oplader binnen in de iphone?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 augustus 2014 @ 15:14:07 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143814632
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Connector is de oplader binnen in de iphone?
yep
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143814750
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

yep
Makkelijk te repareren/vervangen voor een specialist?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 augustus 2014 @ 15:18:19 #230
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143814774
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Makkelijk te repareren/vervangen voor een specialist?
niet veel werk, vaak is de aansluiting niet meer helemaal vast
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143815018
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

niet veel werk, vaak is de aansluiting niet meer helemaal vast
Kan iedereen dat die een beetje verstand heeft van iphones?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143820596
Volgens mij is de accu van m'n iPhone 5s niet helemaal lekker meer. 2 keer een half uur streamen met Spotify (waarvan een deel offline gedownloade nummers) en internetten, whatsappen en de NOS app checken = van 65% naar 25% as we speak. Terwijl ik dit typ is 'ie van 27% naar 25% gegaan :')
pi_143820624
24% ondertussen. Tijdsbestek van enkele minuten dus.

Ik ging toch al naar de Apple Store, zit een stofje oid in m'n lens want ik zie een prachtige vlek op m'n foto's en filmpjes.

Edit: 23%
  maandag 25 augustus 2014 @ 19:24:58 #234
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_143822291
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef no1uknow het volgende:
24% ondertussen. Tijdsbestek van enkele minuten dus.

Ik ging toch al naar de Apple Store, zit een stofje oid in m'n lens want ik zie een prachtige vlek op m'n foto's en filmpjes.

Edit: 23%
Wat doet apple met met dat stof? Ik heb dat namelijk ook
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_143822409
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat doet apple met met dat stof? Ik heb dat namelijk ook
Ik vermoed een toestelswap.
pi_143822636
Ik lees overal op internet dat er standaard een wifi analyzer in OSX zit. Weet iemand waar ik die kan vinden?
  maandag 25 augustus 2014 @ 19:37:21 #237
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_143822723
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu werkt ie wel weer, maar alleen als ik iets onder de oplader leg :')
Heb je de connector schoon gemaakt? Ik heb dat ook gehad, na het schoonmaken geen problemen meer.
pi_143824368
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:37 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Heb je de connector schoon gemaakt? Ik heb dat ook gehad, na het schoonmaken geen problemen meer.
Zo goed als het gaat, maar het werkt zo te zien niet perfect.

Sws wachten op de 6 :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143824406
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:33 schreef no1uknow het volgende:
Volgens mij is de accu van m'n iPhone 5s niet helemaal lekker meer. 2 keer een half uur streamen met Spotify (waarvan een deel offline gedownloade nummers) en internetten, whatsappen en de NOS app checken = van 65% naar 25% as we speak. Terwijl ik dit typ is 'ie van 27% naar 25% gegaan :')
Is niet veel tegen te doen behalve een goede batterij te kopen als backup. Levert je ruwweg dubbele tijd op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143826218
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef no1uknow het volgende:
24% ondertussen. Tijdsbestek van enkele minuten dus.

Ik ging toch al naar de Apple Store, zit een stofje oid in m'n lens want ik zie een prachtige vlek op m'n foto's en filmpjes.

Edit: 23%
calibrate issue met de accu lijkt het zo.
Even terug langs apple is in dit geval inderdaad wel het makkelijkste als je nog garantie hebt.
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_143826253
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:35 schreef Stienn het volgende:
Ik lees overal op internet dat er standaard een wifi analyzer in OSX zit. Weet iemand waar ik die kan vinden?
Google ....

http://osxdaily.com/2012/(...)-os-x-mountain-lion/
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_143826600
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is niet veel tegen te doen behalve een goede batterij te kopen als backup. Levert je ruwweg dubbele tijd op
Ja heb ik, ding wat ik heb laadt zelfs iets meer dan 1 keer volledig op. Maar toch, zo snel zou niet mogen denk ik. Hoewel dit altijd natte vingerwerk is, ga maar een keer langs de geniusbar.
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:27:49 #243
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_143827512
Als er iemand nog een betacoin voor Desktopversie van Mailbox wil (mailboxapp.com), stuur even een berichtje :)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_143889916
Ugh. Houdt mijn Magic Mouse er in een keer mee op :(

Een paar dagen geleden nieuwe batterijen in gedaan en verder niet meer gebruikt, en nu doet 'ie helemaal niks meer. Er ratelt wel iets aan de binnenkant, heel vreemd.

EDIT
Ja, hoor, en nu doet 'ie het weer. Is nu mijn vraag of het ratelen ook voorkomt bij anderen? :P
pi_143895625
quote:
Belgische student ontdekt bug in wpa-implementatie iOS
Een Belgische student heeft een gat gevonden in de implementatie van wpa2-enterprise, waardoor een kwaadwillende in staat is een iOS-gebruiker verbinding te laten maken met een vervalst netwerk. Wpa2-personal is niet getroffen.

[...]

Apple heeft het probleem bevestigd en zal het oplossen in iOS 8. Het is onduidelijk of de bètaversies van iOS 8 al voorzien zijn van een fix, of dat de patch voor de introductie van iOS 8 nog wordt toegevoegd. Toestellen die geen upgrade naar iOS 8 krijgen, zoals de iPhone 4, blijven kwetsbaar.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2014 @ 21:32:48 #246
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143895819
:O
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143896535
Ik heb twee betacoins over voor Mailbox. Wie wil?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_143898567
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:55 schreef J.Appleseed het volgende:
Ugh. Houdt mijn Magic Mouse er in een keer mee op :(

Een paar dagen geleden nieuwe batterijen in gedaan en verder niet meer gebruikt, en nu doet 'ie helemaal niks meer. Er ratelt wel iets aan de binnenkant, heel vreemd.

EDIT
Ja, hoor, en nu doet 'ie het weer. Is nu mijn vraag of het ratelen ook voorkomt bij anderen? :P
Ratelen? Nee, dat is een afwijking :)

Mijn muis kapt er ook eens in de zoveel tijd mee, zelfde met het toetsenbord. Bloedirritant...
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2014 @ 22:30:46 #249
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143898661
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb twee betacoins over voor Mailbox. Wie wil?
Graag, als je nog over hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143898731
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Graag, als je nog over hebt.
DM me een e-mailadres waar die naartoe kan.

Hierna nog 1 coin over.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_143898950
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:29 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ratelen? Nee, dat is een afwijking :)

Mijn muis kapt er ook eens in de zoveel tijd mee, zelfde met het toetsenbord. Bloedirritant...
Hm. Garantie zal ik ook niet hebben denk ik, misschien binnenkort eens kijken naar een Trackpad. Als 'ie dan uiteindelijk de geest geeft heb ik tenminste nog iets om te gebruiken aan mijn extern beeldscherm (buiten een halfgare Mighty Mouse die alleen naar beneden scrollt) :P
  woensdag 27 augustus 2014 @ 22:48:21 #252
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_143899627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

DM me een e-mailadres waar die naartoe kan.

Hierna nog 1 coin over.
Gaaf!
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_143901009
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef NJ het volgende:

[..]

Gaaf!
Done, ben er doorheen. Lekker mailtjes swipen _O_
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 28 augustus 2014 @ 07:34:35 #254
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143907155
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hm. Garantie zal ik ook niet hebben denk ik, misschien binnenkort eens kijken naar een Trackpad. Als 'ie dan uiteindelijk de geest geeft heb ik tenminste nog iets om te gebruiken aan mijn extern beeldscherm (buiten een halfgare Mighty Mouse die alleen naar beneden scrollt) :P
valt onder de garantie van je mb of imac normaal
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143907466
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 07:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

valt onder de garantie van je mb of imac normaal
Nee, die heb ik meer dan twee jaar geleden van iemand gekregen :+ niet samen met mijn Mac gekocht.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:09:04 #256
424598 Dirk.
Your one fuck fantasy.
pi_143909174
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:47 schreef Dirk. het volgende:
Adidas heeft onlangs de MiZX Flux app gelanceerd, waarmee je je eigen foto's op een sneaker kunt laten printen. Su-per-vet! Echterrrrrr, ik heb gemerkt dat het wel werkt wanneer ik een foto gebruik die ik echt met mijn telefoon genomen heb, maar niet wanneer ik een foto gebruik die ik heb opgeslagen vanuit Google of vanuit een email naar mezelf. Daardoor kan ik dus niet in Photoshop iets moois maken, naar mijn telefoon sturen en in de Adidas app openen. :{. Valt de resolutie waarin ik foto's opsla misschien ergens te wijzigen?

(Oh, en ik gebruik een iPhone 5)
Niemand?
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster"
Twitter! / Fotoboek! / DirkTube!
pi_143911121
quote:
9s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:09 schreef Dirk. het volgende:

[..]

Niemand?
Staan die foto's wel in de Foto's app?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:14:58 #258
424598 Dirk.
Your one fuck fantasy.
pi_143913666
Op de roll? Ja.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster"
Twitter! / Fotoboek! / DirkTube!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 28 augustus 2014 @ 18:14:25 #259
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143922866
JAAAAAA. Erop of eronder.

  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:34:13 #260
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_143923868
Ik zie een schaduw dus er zullen wel zonne-energiecellen in de nieuwe iWatch zitten waarmee je je iPhone 6 op kunt laden.

Iets serieuzer: 'Wish we could say more'; eindelijk Siri in het Nederlands? Of in ieder geval iets met spraak?
pi_143928414
wejo die schaduw dat heeft Android ook bij veel apps misschien wel een wearable wat op Android draait.
pi_143930389
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:34 schreef Slickk het volgende:
Ik zie een schaduw dus er zullen wel zonne-energiecellen in de nieuwe iWatch zitten waarmee je je iPhone 6 op kunt laden.

Iets serieuzer: 'Wish we could say more'; eindelijk Siri in het Nederlands? Of in ieder geval iets met spraak?
Dat je de iWatch vooral met je stem zou bedienen klinkt opzich wel logisch.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 21:10:08 #263
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_143930482
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:07 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Dat je de iWatch vooral met je stem zou bedienen klinkt opzich wel logisch.
Jup, daar gokte ik eigenlijk ook op. :Y
pi_143935214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:10 schreef Slickk het volgende:

[..]

Jup, daar gokte ik eigenlijk ook op. :Y
Dan is een NL-Siri ook handig :+
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2014 @ 23:00:51 #265
240917 Mula
pi_143935559
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:47 schreef Dirk. het volgende:
Hallo allemaal!

Vraagje... Adidas heeft onlangs de MiZX Flux app gelanceerd, waarmee je je eigen foto's op een sneaker kunt laten printen. Su-per-vet! Echterrrrrr, ik heb gemerkt dat het wel werkt wanneer ik een foto gebruik die ik echt met mijn telefoon genomen heb, maar niet wanneer ik een foto gebruik die ik heb opgeslagen vanuit Google of vanuit een email naar mezelf. Daardoor kan ik dus niet in Photoshop iets moois maken, naar mijn telefoon sturen en in de Adidas app openen. :{. Valt de resolutie waarin ik foto's opsla misschien ergens te wijzigen?

(Oh, en ik gebruik een iPhone 5)
Wat lukt er niet? Krijg je een foutmelding?

Ik kan alleen kleine fotos die ik heb opgeslagen van internet niet gebruiken, voor de rest (fotos van ipad, spiegelreflex en gopro) gaat het zonder problemen.
  Donald Duck held donderdag 28 augustus 2014 @ 23:05:55 #266
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_143935737
Ze zijn nogal wat van plan
quote:
Apple Building Massive Structure at Flint Center for iPhone 6 Event
Apple today issued invitations for its upcoming iPhone 6 event on September 9, which is also said to include its much-anticipated wearable device. According to the invitations, Apple is planning to host the event at the Flint Center for the Performing Arts at De Anza College in Cupertino, the same location where Steve Jobs introduced the original Mac 30 years ago.

For the occasion, it appears that Apple has been building a massive structure on the campus, which has been kept under tight wraps with a white barricade. A MacRumors reader has sent in images of a mysterious structure at the Flint Center, which appears to span three stories and is protected by "scads" of security people. Administrators had previously declined to comment on what the structure is for, stating only "We are not at liberty to discuss that due to client wishes."



Apple has not held an event at the Flint Center in many years, so the company's return to the site of the original Mac unveiling suggests its upcoming announcement will be a major one. The Flint Center has a much higher seating capacity than other venues where Apple has unveiled products in the past, including the Yerba Buena Center and its own Cupertino campus.

Earlier this year, Apple iTunes chief Eddy Cue said that Apple's got the "best product pipeline" he'd seen in his 25 years at the company in the works, and Tim Cook promised "really great stuff" in new product categories.

Despite the cryptic "Wish we could say more" message on the media invitations, rumors have suggested Apple is planning to unveil both the iPhone 6 and a new wearable device at the September 9 event.

It is unknown whether Apple has plans to broadcast the event on the web and Apple TV as it has done for recent events, but MacRumors will provide live coverage both on MacRumors.com and through the MacRumorsLive Twitter account.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1769450
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_143937275
Laat ze maar gewoon met een televisie komen.
  Redactie Games donderdag 28 augustus 2014 @ 23:50:18 #268
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143937412
D'r op of eronder..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143949424
Steve Jobs had dit nooit zo gedaan. ;)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:28:54 #270
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_143950035
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
D'r op of eronder..
:')_.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:29:07 #271
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_143950043
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:11 schreef Shogo het volgende:
Steve Jobs had dit nooit zo gedaan. ;)
:')_____.
Ik ga naar huis.
pi_143950115
Daar gaat de aandelenkoers straks, ik vrees het ergste.
pi_143950872
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:28 schreef nietzman het volgende:

[..]

:')_.
Hij heeft gewoon gelijk. Het is erop of eronder voor Apple.
pi_143951017
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:48 schreef Dimens het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk. Het is erop of eronder voor Apple.
Onzin. Apple heeft zo veel geld dat ze makkelijk een jaar lang zonder inkomen kunnen overleven.
pi_143951674
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:51 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Onzin. Apple heeft zo veel geld dat ze makkelijk een jaar lang zonder inkomen kunnen overleven.
Apple brengt al jaren niets revolutionairs meer uit dus het is erop of eronder voor Apple.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:08:50 #276
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_143951677
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:30 schreef no1uknow het volgende:
Daar gaat de aandelenkoers straks, ik vrees het ergste.
Al onze iDevices worden waardeloos. Het einde van de wereld. ;(
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:10:09 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143951716
Eigenlijk is het al voorbij met Apple, Samsung is de nieuwe heerser _O_.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143951797
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:08 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Al onze iDevices worden waardeloos. Het einde van de wereld. ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk is het al voorbij met Apple, Samsung is de nieuwe heerser _O_.
Ik vind dat er wel wat afhangt van deze keynote. Nu iets rampzaligs produceren is ook echt rampzalig. Laat ik nog buiten beschouwing dat de grote massa al een stuk minder Apple minded is. Het gaat me om de uitstraling van hun merk, en hoe hun merk bij de massa ligt. Daarmee is het, in mijn ogen (!), erop of eronder voor Apple.
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:13:07 #279
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143951809
Xiaomi Bitches! :{w
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:18:50 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143951977
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:12 schreef Dimens het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dat er wel wat afhangt van deze keynote. Nu iets rampzaligs produceren is ook echt rampzalig. Laat ik nog buiten beschouwing dat de grote massa al een stuk minder Apple minded is. Het gaat me om de uitstraling van hun merk, en hoe hun merk bij de massa ligt. Daarmee is het, in mijn ogen (!), erop of eronder voor Apple.
Sja, het is gewoon de iPhone 6, groter, sneller, iets beter. Gewoon weer een nieuw topmodel, maar ik verwacht geen hele schokkende zaken eigenlijk.

Maar idd, ze moeten wel goed concurreren met de high end Android toestellen, zeker op het gebied van pats-specs, want hoe onterecht ook, de ontwetende massa geilt meer en meer op cijfertjes.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143952025
Ik hoop eigenlijk dat er weer een one more thing is. Niet meer gezien na Steve dacht ik?
pi_143952157
Al die poeha zal natuurlijk voor de nieuwe mac mini zijn! *O*

dromen mag toch? ;(
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:26:24 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143952209
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:24 schreef DonJames het volgende:
Al die poeha zal natuurlijk voor de nieuwe mac mini zijn! *O*

dromen mag toch? ;(
Zal geen enorme schok geven denk ik dan ;).

Nee, dat zal dat toch ik de wearable zijn, hoop dat het idd een beetje ok wordt, ik vind de meeste nu echt butt ugly, op de moto360 na.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143952263
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:24 schreef DonJames het volgende:
Al die poeha zal natuurlijk voor de nieuwe mac mini zijn! *O*

dromen mag toch? ;(
Volgens de geruchten komt er inderdaad een nieuwe Mac Mini met een nieuwe ontwerp. Er zijn concepten gemaakt van hoe de nieuwe Mac Mini eruit zal gaan zien. Bijvoorbeeld deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:28:52 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143952308
Nou, ik heb hier pas een Mac Pro in handen gehad, doe mij er maar 1 hoor _O_.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143952348
Wat zijn volgens jullie essentiele apps voor Mac OS?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_143952408
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:27 schreef Dimens het volgende:

[..]

Volgens de geruchten komt er inderdaad een nieuwe Mac Mini met een nieuwe ontwerp. Er zijn concepten gemaakt van hoe de nieuwe Mac Mini eruit zal gaan zien. Bijvoorbeeld deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Nou, ik heb hier pas een Mac Pro in handen gehad, doe mij er maar 1 hoor _O_.
Ja, doe mij ook maar zo'n prullenbak, maar dan wel graag met 2.000 euro korting..
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:32:38 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143952418
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:32 schreef DonJames het volgende:

[..]

:')

[..]

Ja, doe mij ook maar zo'n prullenbak, maar dan wel graag met 2.000 euro korting..
Ja, het kost een paar stuivers, maar dan heb je ook wat :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:33:34 #289
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_143952461
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:08 schreef Dimens het volgende:
Apple brengt al jaren niets revolutionairs meer uit dus het is erop of eronder voor Apple.
En waarom is het dan ineens er op of er onder? Gaat de Jumbo ook ineens kopje onder omdat ze niet heel revolutionair om de twee jaar iets nieuws als een vliegende winkel uitvinden ofzo? :').

Dat sneue doemdenken de hele tijd. :').
Ik ga naar huis.
pi_143952571
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, het kost een paar stuivers, maar dan heb je ook wat :P.
Oh, absoluut. Ik heb het alleen niet nodig. Ik hoef geen 36 apparaten aan te sluiten. Ik heb eigenlijk wel genoeg aan de huidige Mini i7, maar vind hem te duur voor wat je krijgt.
pi_143952647
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef nietzman het volgende:

[..]

En waarom is het dan ineens er op of er onder? Gaat de Jumbo ook ineens kopje onder omdat ze niet heel revolutionair om de twee jaar iets nieuws als een vliegende winkel uitvinden ofzo? :').

Dat sneue doemdenken de hele tijd. :').
De Apple SC is niet meer wat het was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 15:47:08 ]
pi_143952763
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:12 schreef Dimens het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dat er wel wat afhangt van deze keynote. Nu iets rampzaligs produceren is ook echt rampzalig. Laat ik nog buiten beschouwing dat de grote massa al een stuk minder Apple minded is. Het gaat me om de uitstraling van hun merk, en hoe hun merk bij de massa ligt. Daarmee is het, in mijn ogen (!), erop of eronder voor Apple.
_O-
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:44:43 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143952872
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh, absoluut. Ik heb het alleen niet nodig. Ik hoef geen 36 apparaten aan te sluiten. Ik heb eigenlijk wel genoeg aan de huidige Mini i7, maar vind hem te duur voor wat je krijgt.
Oh, ik ook niet, dit was ook nog eens de gepimpte versie van bijna 8 ruggen :').

Maar man oh man wat is dat ding rap :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:50:06 #294
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143953077
Dit topic _O_
pi_143953527
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef nietzman het volgende:

[..]

En waarom is het dan ineens er op of er onder? Gaat de Jumbo ook ineens kopje onder omdat ze niet heel revolutionair om de twee jaar iets nieuws als een vliegende winkel uitvinden ofzo? :').

Dat sneue doemdenken de hele tijd. :').
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:16:57 #296
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_143953995
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef nietzman het volgende:

[..]

En waarom is het dan ineens er op of er onder? Gaat de Jumbo ook ineens kopje onder omdat ze niet heel revolutionair om de twee jaar iets nieuws als een vliegende winkel uitvinden ofzo? :').

Dat sneue doemdenken de hele tijd. :').
Gewoon blijven happen, d'r op of eronder.. :Y)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_143954850
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:08 schreef Dimens het volgende:

[..]

Apple brengt al jaren niets revolutionairs meer uit dus het is erop of eronder voor Apple.
Blijkbaar is de Mac Pro niet revolutionair... :').
pi_143954882
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Blijkbaar is de Mac Pro niet revolutionair... :').
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gewoon blijven happen
pi_143954914
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:45 schreef Dimens het volgende:

[..]

[..]

:Y, topic moet op een manier vol ;)
  Admin vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:49:26 #300
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_143955002
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ook voor jou handig dan, installeer gewoon BetterTouchTool. Heb je dat groene bolletje niet nodig om te "maximaliseren".
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Cinch is een handige app voor dat doel. Dat groene bolletje heeft in beta 2 nog steeds de fullscreen functie.
Ben niet de grootste fan van allerlei extra addons om mijn OS uit te breiden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef Dimens het volgende:

[..]

Alt + vergroten gaat jouw werking krijgen.
Really? Alleen even alt indrukken en klikken? Dat vind ik een acceptabel compromis. ^O^
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_143955056
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:49 schreef Breuls het volgende:

[..]

Really? Alleen even alt indrukken en klikken? Dat vind ik een acceptabel compromis. ^O^
Dat werkt idd goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')