Al onze iDevices worden waardeloos. Het einde van de wereld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:30 schreef no1uknow het volgende:
Daar gaat de aandelenkoers straks, ik vrees het ergste.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Al onze iDevices worden waardeloos. Het einde van de wereld.
Ik vind dat er wel wat afhangt van deze keynote. Nu iets rampzaligs produceren is ook echt rampzalig. Laat ik nog buiten beschouwing dat de grote massa al een stuk minder Apple minded is. Het gaat me om de uitstraling van hun merk, en hoe hun merk bij de massa ligt. Daarmee is het, in mijn ogen (!), erop of eronder voor Apple.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk is het al voorbij met Apple, Samsung is de nieuwe heerser.
Sja, het is gewoon de iPhone 6, groter, sneller, iets beter. Gewoon weer een nieuw topmodel, maar ik verwacht geen hele schokkende zaken eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat er wel wat afhangt van deze keynote. Nu iets rampzaligs produceren is ook echt rampzalig. Laat ik nog buiten beschouwing dat de grote massa al een stuk minder Apple minded is. Het gaat me om de uitstraling van hun merk, en hoe hun merk bij de massa ligt. Daarmee is het, in mijn ogen (!), erop of eronder voor Apple.
Zal geen enorme schok geven denk ik danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:24 schreef DonJames het volgende:
Al die poeha zal natuurlijk voor de nieuwe mac mini zijn!![]()
dromen mag toch?![]()
Volgens de geruchten komt er inderdaad een nieuwe Mac Mini met een nieuwe ontwerp. Er zijn concepten gemaakt van hoe de nieuwe Mac Mini eruit zal gaan zien. Bijvoorbeeld deze:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:24 schreef DonJames het volgende:
Al die poeha zal natuurlijk voor de nieuwe mac mini zijn!![]()
dromen mag toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens de geruchten komt er inderdaad een nieuwe Mac Mini met een nieuwe ontwerp. Er zijn concepten gemaakt van hoe de nieuwe Mac Mini eruit zal gaan zien. Bijvoorbeeld deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, doe mij ook maar zo'n prullenbak, maar dan wel graag met 2.000 euro korting..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Nou, ik heb hier pas een Mac Pro in handen gehad, doe mij er maar 1 hoor.
Ja, het kost een paar stuivers, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
Ja, doe mij ook maar zo'n prullenbak, maar dan wel graag met 2.000 euro korting..
En waarom is het dan ineens er op of er onder? Gaat de Jumbo ook ineens kopje onder omdat ze niet heel revolutionair om de twee jaar iets nieuws als een vliegende winkel uitvinden ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:08 schreef Dimens het volgende:
Apple brengt al jaren niets revolutionairs meer uit dus het is erop of eronder voor Apple.
Oh, absoluut. Ik heb het alleen niet nodig. Ik hoef geen 36 apparaten aan te sluiten. Ik heb eigenlijk wel genoeg aan de huidige Mini i7, maar vind hem te duur voor wat je krijgt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het kost een paar stuivers, maar dan heb je ook wat.
De Apple SC is niet meer wat het was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
En waarom is het dan ineens er op of er onder? Gaat de Jumbo ook ineens kopje onder omdat ze niet heel revolutionair om de twee jaar iets nieuws als een vliegende winkel uitvinden ofzo?.
Dat sneue doemdenken de hele tijd..
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat er wel wat afhangt van deze keynote. Nu iets rampzaligs produceren is ook echt rampzalig. Laat ik nog buiten beschouwing dat de grote massa al een stuk minder Apple minded is. Het gaat me om de uitstraling van hun merk, en hoe hun merk bij de massa ligt. Daarmee is het, in mijn ogen (!), erop of eronder voor Apple.
Oh, ik ook niet, dit was ook nog eens de gepimpte versie van bijna 8 ruggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, absoluut. Ik heb het alleen niet nodig. Ik hoef geen 36 apparaten aan te sluiten. Ik heb eigenlijk wel genoeg aan de huidige Mini i7, maar vind hem te duur voor wat je krijgt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
En waarom is het dan ineens er op of er onder? Gaat de Jumbo ook ineens kopje onder omdat ze niet heel revolutionair om de twee jaar iets nieuws als een vliegende winkel uitvinden ofzo?.
Gewoon blijven happen, d'r op of eronder..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Blijkbaar is de Mac Pro niet revolutionair...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apple brengt al jaren niets revolutionairs meer uit dus het is erop of eronder voor Apple.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar is de Mac Pro niet revolutionair....
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ook voor jou handig dan, installeer gewoon BetterTouchTool. Heb je dat groene bolletje niet nodig om te "maximaliseren".
Ben niet de grootste fan van allerlei extra addons om mijn OS uit te breiden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cinch is een handige app voor dat doel. Dat groene bolletje heeft in beta 2 nog steeds de fullscreen functie.
Really? Alleen even alt indrukken en klikken? Dat vind ik een acceptabel compromis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alt + vergroten gaat jouw werking krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |