nee. opnieuw opstarten met alt ingedrukt, recover partitie selecteren, schijf wissen, OS X installeren. Vergeet niet eerst te backuppen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:58 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Hierbij heb ik geen bootable USB met Mavericks nodig toch?
quote:
Topquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:01 schreef n8n het volgende:
[..]
nee. opnieuw opstarten met alt ingedrukt, recover partitie selecteren, schijf wissen, OS X installeren. Vergeet niet eerst te backuppen.
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Je hebt 1 jaar via Apple daarna is het via het consumentenrecht
Dat klopt, en dat is het consumentenrecht wat je via het punt van aankoop kunt claimen en niet via de fabrikantquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Je hebt recht op garantie gedurende de verwachte levensduur van het product.
Heb de laptop via apple.nl gekochtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat is het consumentenrecht wat je via het punt van aankoop kunt claimen en niet via de fabrikant
[quote]
dan kun je consumentenrecht claimen via AppleCarequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:23 schreef zoodan het volgende:
[..]
Heb de laptop via apple.nl gekocht
Backup onderbrokenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:02 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
[..]
TopMijn Backup werkt eindelijk, dus nog een klein uurtje wachten en ik kan beginnen ^^
Ik heb het er nu eindelijk opstaan en het werkt hier heerlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:20 schreef RvLaak het volgende:
Gisteren een minuut of 10 gespeeld met Yosemite, maar het kon me (nog) niet bekoren. Vond het te lelijk en Mail weigerde om m'n Exchange account mails te downloaden.
Besloten om toch maar te wachten op de release. Kijken of het dan beter is.
Ben nu alleen benieuwd of ik straffeloos de Yosemite partitie kan verwijderen, zonder dat het mijn boot menu (ALT-knop versie) verneukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als het goed is kan je de partitie gewoon verwijderen, maar ik weet het niet helemaal zeker![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, zal ook eens een testmacje uit de kast trekken, helemaal niet meer aan toegekomen.
Net een totaal gepimpte Mac Pro binnen hier. 7 ruggen aan computer
.
Was hij maar voor mijquote:
Jammer... Maar is het echt zo'n prullenbak, zoals vele boze tongen beweren?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was hij maar voor mij.
Nieuwe Mac voor onze video-editter, ik heb hem alleen besteld.
Ik vind het echt een heel mooi ding, het is gewoon een cylinder idd, maar wel stijlvol, en heel erg klein vind ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer... Maar is het echt zo'n prullenbak, zoals vele boze tongen beweren?
Later als ik groot ben (quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel mooi ding, het is gewoon een cylinder idd, maar wel stijlvol, en heel erg klein vind ik.
Ik had een bug waarbij Safari opeens geen verbinding met internet kon maken (laadbalk bleef stilstaan) en alleen Safari afsluiten, WiFi uit en aan zetten en Safari weer opstarten hielp. Na het verwijderen van een Bluetooth preference file heb ik die bug niet meer gemerkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:46 schreef ook_gek het volgende:
1
Safari heeft pas heel laat door dat er een internet verbinding is. Pas na 3 min kan in internetten. Terwijl de apple store gewoon direct werkt en daar kan ik wel apps dowoaden,
Dan heb je echt geen leven hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef Pino112 het volgende:
De eerste wachtenden staan er al in Den Haag
http://www.onemorething.n(...)pple-store-den-haag/quote:De opening vindt zaterdag 9 augustus om 10:00 uur plaats, voor de eerste duizend bezoekers zijn er gratis unieke t-shirts. De Passage gaat al om 07:00 uur open, er staat dan waarschijnlijk een lange rij. Op vrijdagavond worden de eerste fans voor de passage verwacht. Binnen wachten is er niet bij, het winkelcentrum zal voorafgaand aan de opening op vrijdagavond om 23.00 uur sluiten. Enthousiastelingen die dan al voor Apple Store wachten dienen buiten de passage een rij te vormen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |