Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:04 schreef Pino112 het volgende:
Den Haag is los: http://moby.to/ri56o8
Ziet er wel weer netjes uit dat pandquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:04 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:04 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Ik heb hetzelfde gehad met een chinese MDP naar DVI adapter. Gewoon ook weer een goedkope van 4 euro voor terug gekocht die inmiddels alweer 2/3 jaar foutloos werkt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:09 schreef J.Appleseed het volgende:
Mijn 'probleem' met mijn beeldscherm bleek een defecte MiniDisplayPort naar HDMI-adapter te zijn.
Dan maar weer een (goedkope) besteld, ga écht niet 40 euro uitgeven voor een adapter
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:46 schreef Luigi het volgende:
Ach, die mensen doen weinig kwaad, toch?
Ze hadden ook anoniem kunnen zitten zeiken op mensen die iets ondernemen ipv lam achter hun pc te hangen.
Oh, wacht...
Dan doen we een meet. 😎quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Als de volgende Apple Store in Rotterdam komt, en het komt niet in Alexandrium, Zuidplein () of een of ander afgesloten ruimte terecht, dan zit ik helemaal vooraan met mijn tentje met drie noodaccu's voor mijn iPhone en iPad.
#AppleStoreRotterdam #OudePostkantoor #Coolsingel #ARS #shoutoutforASPostkantoor #swag #nerdje
Zien we bij de volgende opening Fok! petjes?quote:
Ja foto's en gegevensquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef n8n het volgende:
Back-up van wat? Welke gegevens? Zou het ook ff in het/een android/Samsung telefoon topic vragen.
quote:Got this answer from Dropbox:
did some additional research in your problem and this is most likely because of how Timemachine watches something called FSEvents. Dropbox had to implement its own File Event watch methodology since the updates sometimes fail to be reported correctly to third party applications. With that said, it is possible that since we use different file events schemes time machine is not picking up Dropbox initiated changes. Unfortunately there is no way to completely fix this unless FSEvents allows third party applications to interact and read without delays so Dropbox can get information reliably from there.
Nee, anders was dat idd een oplossingquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:45 schreef Ynske het volgende:
Zie je de telefoon bij devices? Dan handmatig overzetten?
welke melding krijg je ala je m wilt openen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee, anders was dat idd een oplossing
Of zie hem wel maar kan hem niet openen
iPhoto kost 14 euro? Dacht dat het er standaard bij zat...
Vriend van mij met een 5s kon iPhoto zo gratis binnenhengelen, ik met mijn iPhone 5 niet. Was iets van 4 euro nog watte, geen 14 destijds.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Iets van dat het apparaat niet herkend wordt? En syncen lukt ook nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke melding krijg je ala je m wilt openen?
Ligt aan aankoop datum met t up to date program
iPhone voor op de MacBook bedoel ik, ze heeft geen iPhonequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vriend van mij met een 5s kon iPhoto zo gratis binnenhengelen, ik met mijn iPhone 5 niet. Was iets van 4 euro nog watte, geen 14 destijds.
je hebt geen iPhoto nodig, kan ook met image capture (heet het dacht ik). Zit er standaard op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:58 schreef Probability het volgende:
[..]
'Kan geen verbinding maken met het apparaatquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Iets van dat het apparaat niet herkend wordt? En syncen lukt ook niet
Daarom heb ik een iPhone.
Fotolader herkent de telefoon niet..quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef n8n het volgende:
[..]
je hebt geen iPhoto nodig, kan ook met image capture (heet het dacht ik). Zit er standaard op.
Gewoon kopen nu, het zal ongetwijfeld tegen die tijd iets sneller zijn maar als je hem nu nodig hebt waarom wachten he.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beetje koffiedik kijken, maar hoe groot zal het verschil zijn tussen de huidige generatie MBPR en de nieuwe lijn die in 2015 verwacht wordt?
Zit het verschil alleen in de processor en, zo ja, hoe merkbaar zal dat verschil zijn? Is er al iets bekend van benchmarks?
Ik heb eigenlijk een nieuwe laptop nodig en wil de overstap naar Apple maken, maar twijfel nog over het aankoopmoment. Hoe groot was het verschil tussen de huidige lijn en die daarvoor?
Heeft Samsnung daar niet die "Kies" software ofzo voor? http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Fotolader herkent de telefoon niet..
10.9.4 is de Mac os x versie misschien ligt het daar aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |