abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 april 2014 @ 11:22:15 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138465427
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 3 april 2014 @ 11:22:51 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138465447
TT faal :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138465872
Of had u wat anders in gedachten? :7
Mokkel met stuntstok
pi_138466039
Xuryah, ik denk dat een (sport)fysiotherapeut je er wel bij kan helpen, iig een fysio met wat meer kijk op sport kan handig zijn. Daarom ben ik zo blij met mn trainer :P

Q, hier geen huisdierverzekering. Voor konijn sowieso een beetje overbodig, daarnaast zijn het opvangertjes > geen bekende geboortedatum > geen verzekering nodig en ze zijn ouder dan 3 jaar :').

PluisigNijntje, ook al zo'n prachtig ziek-lijstje. Ik ben nu ook al een kilo kwijt door het ziek zijn en niet eten, brrr :X Ik slaap overigens wel ok, maar ik heb dan naast 10000x ibuprofen ook nog ventolin O+

Net de chocomousse van avocado/banaan/cacao gegeten, dat is zeker een fijne. Ook bij keelpijn.
  donderdag 3 april 2014 @ 11:47:25 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138466064
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:39 schreef Mord_Sith het volgende:
Of had u wat anders in gedachten? :7
:D

Hoest met je?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138466076
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D

Hoest met je?
Mwa, kan beter, maar ik ben er veel beter aan toe dan een week geleden :Y
Mokkel met stuntstok
  donderdag 3 april 2014 @ 11:48:56 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138466099
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:47 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Mwa, kan beter, maar ik ben er veel beter aan toe dan een week geleden :Y
Gelukkig! Dat was not so funny :X
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 3 april 2014 @ 11:49:27 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138466111
Yay! 20 min werd 30 min. Klaar. Dood. Huis. Whey. Eten.


Pff
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138467488
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:49 schreef Qwea het volgende:
Yay! 20 min werd 30 min. Klaar. Dood. Huis. Whey. Eten.

Pff
Jezelf nog extra uitgedaagd terwijl je al kapot ging :) Wat goed zeg!
pi_138470247
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:46 schreef douche-eendje het volgende:
Xuryah, ik denk dat een (sport)fysiotherapeut je er wel bij kan helpen, iig een fysio met wat meer kijk op sport kan handig zijn. Daarom ben ik zo blij met mn trainer :P

Zou ik graag willen ja, maar zit niet in mn verzekering en is veel te duur voor me op t moment.. heb geen inkomen en woon op mezelf. Beetje vervelende situatie allemaal.
pi_138470513
D-e, ik val verdomme niet eens af van ziek zijn. :') Ja 0.3kg, maar ik had er toevallig net 0.7kg bij aan gevreten afgelopen week dus dat maakt verder ook geen verschil..

En ik heb net voor het eerst besteld bij Forever21 :@ Kon het echt níet laten, al die mooie jurkjes met dit mooie weer :D
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 3 april 2014 @ 14:35:15 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138470615
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:41 schreef emily-p het volgende:

[..]

Jezelf nog extra uitgedaagd terwijl je al kapot ging :) Wat goed zeg!
Ja, mijn PT vond dat dat best kon. Ik ook. Ik wilde met 20 verlengen maar dat zat er niet in :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138470702
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, mijn PT vond dat dat best kon. Ik ook. Ik wilde met 20 verlengen maar dat zat er niet in :')
Je spieren waren te moe?
pi_138471374
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:22 schreef xuryah het volgende:

[..]

Zou ik graag willen ja, maar zit niet in mn verzekering en is veel te duur voor me op t moment.. heb geen inkomen en woon op mezelf. Beetje vervelende situatie allemaal.
:( Dan vooral goed kijken of het pijn blijft doen en veel rusten..Mijn fysiotherapeut zegt altijd rusten is het beste medicijn.. Iets wat ik eigenlijk nooit wil horen maar wat (vaak) wel zo is.. Dus mijn advies is wat je zelf al aangaf : verminderen en anders tijdelijk stoppen (even een week niks doen bijvoorbeeld, kijken of het dan weg is)
pi_138471910
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:22 schreef xuryah het volgende:

[..]

Zou ik graag willen ja, maar zit niet in mn verzekering en is veel te duur voor me op t moment.. heb geen inkomen en woon op mezelf. Beetje vervelende situatie allemaal.
Je woont zeker niet bij mij in de buurt? Alkmaar?
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
D-e, ik val verdomme niet eens af van ziek zijn. :') Ja 0.3kg, maar ik had er toevallig net 0.7kg bij aan gevreten afgelopen week dus dat maakt verder ook geen verschil..

En ik heb net voor het eerst besteld bij Forever21 :@ Kon het echt níet laten, al die mooie jurkjes met dit mooie weer :D
Lol. Ik was vanmorgen een kilo lichter dan 2 dagen geleden. Ik durf nog niet echt kleding te bestellen, wil vaak eerst even passen in de winkel :9
pi_138472316
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:25 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je woont zeker niet bij mij in de buurt? Alkmaar?

[..]

Lol. Ik was vanmorgen een kilo lichter dan 2 dagen geleden. Ik durf nog niet echt kleding te bestellen, wil vaak eerst even passen in de winkel :9
Nope ik woon in Leiden.
Dus als iemand werk weet in omgeving Leiden, laat me weten! Dan kan ik naar de fysio :P
pi_138472415
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:05 schreef emily-p het volgende:

[..]

:( Dan vooral goed kijken of het pijn blijft doen en veel rusten..Mijn fysiotherapeut zegt altijd rusten is het beste medicijn.. Iets wat ik eigenlijk nooit wil horen maar wat (vaak) wel zo is.. Dus mijn advies is wat je zelf al aangaf : verminderen en anders tijdelijk stoppen (even een week niks doen bijvoorbeeld, kijken of het dan weg is)
Ga ik doen, thanks! :)
pi_138472630
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:43 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ga ik doen, thanks! :)
Hoeveel ren je (tijd/km) ? ik heb van mijn fysio een heel schema gekregen wat ik moet/mag lopen.. dus wellicht is dat iets voor jou.. Maar dan moet je geen gevorderde/al kms loper zijn, vandaar de vraag :)
  donderdag 3 april 2014 @ 15:52:50 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138472705
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:46 schreef douche-eendje het volgende:

Q, hier geen huisdierverzekering. Voor konijn sowieso een beetje overbodig, daarnaast zijn het opvangertjes > geen bekende geboortedatum > geen verzekering nodig en ze zijn ouder dan 3 jaar :').

Lol, konijn is idd een beetje overbodig :P

Xuryah. ijzen. 3x daags 10 min. Sowieso.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138473502
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lol, konijn is idd een beetje overbodig :P

Xuryah. ijzen. 3x daags 10 min. Sowieso.
Mwah, overbodig... ik had er een met gebitsproblemen die iedere 6-8 weken onder narcose weer geslepen kon worden a 60 euro per keer :P Maar hij was toen al ouder dan 3, dan is de verzekering op aanvraag want het gemiddelde huiskonijn in Nederland word niet ouder dan 3. Dat die van mij nou 7+, minimaal, worden doet er niet toe :+
  donderdag 3 april 2014 @ 16:17:38 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138473578
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Mwah, overbodig... ik had er een met gebitsproblemen die iedere 6-8 weken onder narcose weer geslepen kon worden a 60 euro per keer :P Maar hij was toen al ouder dan 3, dan is de verzekering op aanvraag want het gemiddelde huiskonijn in Nederland word niet ouder dan 3. Dat die van mij nou 7+, minimaal, worden doet er niet toe :+
WGR / Achteraf clausule op polis Ik sluit gvd ook een verzekering af _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138473873
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

WGR / Achteraf clausule op polis Ik sluit gvd ook een verzekering af _O-
Idioot gedoe :')
  Redactie Sport donderdag 3 april 2014 @ 16:53:19 #23
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138474896
Mijn moeder neemt mij ook niet serieus. Ik had honger dus ik nam een beschuitje met kruidenboter. "Je ging toch afvallen?"

Die denkt echt dat je dan niks meer mag eten ;( :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 3 april 2014 @ 16:56:56 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138475040
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:26 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Idioot gedoe :')
Understatement. Wat een mongolen :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 3 april 2014 @ 18:32:55 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138477883
Heb gisteren nog konijn gegeten :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138477947
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb gisteren nog konijn gegeten :9
Die van mij is zo oud dat het niet meer eetbaar is :P
  Redactie Sport donderdag 3 april 2014 @ 18:36:26 #27
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138477981
Lijstje:

O: brinta
S: 2 uur zwemtraining
O: twee sneeën met pindakaas
T: plakje cake
L: 4 sneeën brood met kaas, rucola, tomaat en komkommer
T: banaan
T: beschuit met kruidenboter
D: spinazie, aardappelen en kip

Las ik vandaag toevallig ergens dat sla, tomaat en komkommer de 'minste' groentes zijn, want daar zitten de minste vitamines in. :') ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138478051
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:35 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Die van mij is zo oud dat het niet meer eetbaar is :P
Die van mij is veel te klein :+. En zou (volgens bovenstaand linkje) dus eigenlijk al dood moeten gaan? :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_138478077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die van mij is veel te klein :+. En zou (volgens bovenstaand linkje) dus eigenlijk al dood moeten gaan? :P
Welk linkje?
pi_138478090
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef emily-p het volgende:

[..]

Hoeveel ren je (tijd/km) ? ik heb van mijn fysio een heel schema gekregen wat ik moet/mag lopen.. dus wellicht is dat iets voor jou.. Maar dan moet je geen gevorderde/al kms loper zijn, vandaar de vraag :)
Ik ben echt nog een beginner :P ik beb bezig met Evy. Moest al opnieuw beginnen met de lessen omdat ik mn knie verdraaid had (niet met hardlopen). Ik ben nu bij les 5 en dat is 24 minuten rennen geloof ik en ik kwam toen op bijna 3 km.. :@
pi_138478096
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Welk linkje?
Van de dierenverzekering? :P Daar kwam voorbij dat een doorsnee huis tuin en keuken konijn in NL na 3 jaar het loodje wel legt? :+ (wat een onzin trouwens, van die clausule)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 3 april 2014 @ 18:47:15 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138478242
[quote]17s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:35 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Die van mij is zo oud dat het niet meer eetbaar is :P
[/quote:D
Kende dit konijn ook niet persoonlijk :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138478274
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Van de dierenverzekering? :P Daar kwam voorbij dat een doorsnee huis tuin en keuken konijn in NL na 3 jaar het loodje wel legt? :+ (wat een onzin trouwens, van die clausule)
OW dat was paar jaar geleden, is ook onderzoek naar gedaan dat het gemiddelde huiskonijn alleen achteraf in een tuin staat en minimale medische zorg krijgt.
  donderdag 3 april 2014 @ 18:49:21 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138478288
Heb honger, hoop op gegrilde biefstuk, zalm, eend en haai.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 3 april 2014 @ 22:34:15 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138488497
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb honger, hoop op gegrilde biefstuk, zalm, eend en haai.
Zoals jij het zegt klinkt het altijd alsof je het persoonlijk neergeknuppeld en in totaliteit verorberd hebt :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_138488939
Avond!

Drukke dag gehad op het werk en savonds nog een etentje. Was gezellig, maar lekker druk.

Ik heb me dan ook vandaag voor het eerst (sinds december) niet helemaal aan mijn vastendag lijstje gehouden. Toch nog steeds wel goed gegeten:

O: een gekookt eitje en een sinaasappel
T: thee, water en koffie
D: een courgettesoep met room, een gemengde salade met pijnboompitten, parmezaan, olijfolie en vijgen-dadel balsamico. Buiten vastendagplanning om: vers artisan volkorenspeltbrood met pesto. Nom!
pi_138489030
Ohw en welkom Emily!
  donderdag 3 april 2014 @ 22:47:20 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138489153
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:48 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

OW dat was paar jaar geleden, is ook onderzoek naar gedaan dat het gemiddelde huiskonijn alleen achteraf in een tuin staat en minimale medische zorg krijgt.
Ons konijn loopt los in de tuin. Helaas lukt het het hem steeds weer een uitgang naar de buren en daarmee de rest van de buurt te vinden, dus misschien moeten we hem maar weer ophokken.
Wel sneu. Het beestje is al 8.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_138492318
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ons konijn loopt los in de tuin. Helaas lukt het het hem steeds weer een uitgang naar de buren en daarmee de rest van de buurt te vinden, dus misschien moeten we hem maar weer ophokken.
Wel sneu. Het beestje is al 8.
Ren om zn hok heen/aan zn hok :7 Ik heb nu een zielige weduwe hier zitten van een jaar of 7, ze woont gezellig in de woonkamer. Ben nu aan het mailen met iemand die een nieuw huisje zoekt voor haar senioren-ram, leeftijdsgenoot van haar. Wie weet O+
Mn tuindroom voor mn koppeltje is helaas nooit gelukt, woon nu in een 3hoog achteraf flatje met balkon, balkon is geen optie. Vooral Nijn had het denk ik fantastisch gevonden om rond te mogen racen en holen te graven.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb honger, hoop op gegrilde biefstuk, zalm, eend en haai.
Zin in mij ja? :P

Lijstje;
O: 1stuk volkorenbrood met jam
T: chocomousse van banaan/avocado/cacao. Is fantastisch, ook als je ziek bent
L: Tosti
D: groentensoep met stokbrood.
En veel water, thee, ibuprofen, keelsnoepjes en ander ongemak als in doos tissues weggeblazen.

Iemand mn eetlust gevonden? Ik mis hem -O-
pi_138492761
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:42 schreef An24 het volgende:
Avond!

Drukke dag gehad op het werk en savonds nog een etentje. Was gezellig, maar lekker druk.

Ik heb me dan ook vandaag voor het eerst (sinds december) niet helemaal aan mijn vastendag lijstje gehouden. Toch nog steeds wel goed gegeten:

O: een gekookt eitje en een sinaasappel
T: thee, water en koffie
D: een courgettesoep met room, een gemengde salade met pijnboompitten, parmezaan, olijfolie en vijgen-dadel balsamico. Buiten vastendagplanning om: vers artisan volkorenspeltbrood met pesto. Nom!
Misschien ben ik een beetje spuit 11, maar waarom las je een vastendag in? Wat is daar de bedoeling van? Ben een beetje nieuwsgierig..

Heb me de afgelopen dagen goed aan mn lijstjes gehouden, alleen vanavond een extra handje rozijnen op.

De lijst voor morgen:
O: Havermout, rozijnen, blauwe bessen, chia
S: Fitness (gok op cardio)
T: Whey en mandarijn
L: Ommelet met spinazi, tomaat, bosui en huttekase
T: Kwark met aardbeien
D: Kip, broccoli, cashewnoten, huttekase
T: Whey

Zit te twijfelen om ipv morgen hard te lopen, dit te verplaatsen naar zaterdag. Mn woensdagavond loopje voelde niet geweldig :(
pi_138492849
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Iemand mn eetlust gevonden? Ik mis hem -O-
Ik heb hier nog wat eetlust over, heb echt voor t eerst in ruim een maand ontzettende trek in echt ALLES. Moet me echt inhouden om die hele zak rozijnen op te eten
pi_138493348
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:19 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Misschien ben ik een beetje spuit 11, maar waarom las je een vastendag in? Wat is daar de bedoeling van? Ben een beetje nieuwsgierig..

Ik heb een bindweefselziekte, Ehlers Danlos. Onder in mijn sig, vind je een link naar mijn blog.

Na diverse onderzoeken kwam ik er achter dat nu ook mijn spijsverteringskanaal onder mijn aandoening lijdt. Met een MDL arts ben ik gaan kijken naar oplossingen. Voor mijn slokdarm moet ik uitkijken voor ontstekingen, dus kans op kanker, en voor mijn darmen moet ik uitkijken voor scheuren en perforaties. Daarna ben ik een jaar lang onderzoek gaan doen naar het beste dieet voor mij. Flexitarisch bleek goed te werken, maar intermittend fasting leek nog meer te kunnen doen. Ik volg nu sinds december het 5:2 principe. Vijf dagen gewoon eten wat ik wil ( wel veel groenten en fruit in de basis) en twee dagen leven op 500 kcal op een dag. En dat elke week. Het wetenschappelijke principe is dat op de vastendagen het lichaam meer energie heeft om zich bezig te houden met celvernieuwing en dus herstel. Resultaat: mijn slokdarm is niet meer ontstoken door de EDS problemen en ook is de knik in mijn darm kleiner geworden. Verder: minder bloated, meer energie, minder slechte weerstand en een strakker lijf. Als ik blijf afvallen zal ik overstappen naar 6:1.
pi_138495288
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:40 schreef An24 het volgende:

[..]
Thanks voor de uitleg! Jeetje, dat is niet zomaar iets. Vind het in ieder geval erg knap, het is een hele aanpassing lijkt mij, en soms lastig vol te houden. Al wil dat natuurlijk wel als het om je gezondheid gaat.
pi_138495598
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:41 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik ben echt nog een beginner :P ik beb bezig met Evy. Moest al opnieuw beginnen met de lessen omdat ik mn knie verdraaid had (niet met hardlopen). Ik ben nu bij les 5 en dat is 24 minuten rennen geloof ik en ik kwam toen op bijna 3 km.. :@
Ok je hebt al een goed schema :) Als je last blijft houden (ook bij verminderen) moet je langzamer lopen.. en wat hier ook gezegd werd : ijzen..
pi_138495600
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef An24 het volgende:
Ohw en welkom Emily!
Dank je !
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:50:59 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138496087
Mogguh.

Ontbijten met gerookte zalm op brood O+

Gaslek :(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138496108
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 06:45 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Thanks voor de uitleg! Jeetje, dat is niet zomaar iets. Vind het in ieder geval erg knap, het is een hele aanpassing lijkt mij, en soms lastig vol te houden. Al wil dat natuurlijk wel als het om je gezondheid gaat.
Precies! Maar het begint ook echt een levensstijl te worden, dus aan 'volhouden' denk ik al niet meer. Als je op je vastendag ergens trek in hebt, weet je dat je dat de volgende dag weer mag eten. Dus dan haal je 'ik wil het nu' uit je systeem. Ook een manier dus om beter met voedsel om te leren gaan.
pi_138496245
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Precies! Maar het begint ook echt een levensstijl te worden, dus aan 'volhouden' denk ik al niet meer. Als je op je vastendag ergens trek in hebt, weet je dat je dat de volgende dag weer mag eten. Dus dan haal je 'ik wil het nu' uit je systeem. Ook een manier dus om beter met voedsel om te leren gaan.
Wat houdt een vastendag in?

Bepaald voedsel eten/niet eten en niet boven een aantal kcal komen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_138497016
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat houdt een vastendag in?

Bepaald voedsel eten/niet eten en niet boven een aantal kcal komen?
Op een vastendag eet je 500 kcals op een dag. Het beste kun je die op 1 moment van de dag eten, bijvoorbeeld rond de lunch. Je hebt dan twee lange vastenperiodes: van diner tot lunch en van lunch tot ontbijt. Het 5:2 principe van Micheal Mosley houdt het iets vriendelijker: een klein ontbijt en een iets groter diner. Als je het heel strak doet, eet groenten, fruit en magere proteïnen. Ik eet bijvoorbeeld: een gekookt eitje en een sinaasappel in de morgen. In de avond: een kipfilet met thaise salade. Of helemaal geen vlees met dan veel groenten en fruit achteraf. Ik eet weinig yoghurt, maar dat mag ook gewoon.

Je eet op die dagen dus clean. Niets bewerkt, niet vet en weinig koolhydraten.

http://thefastdiet.co.uk/
  Vis een optie? vrijdag 4 april 2014 @ 10:01:30 #50
70532 loveli
N
pi_138497423
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zoals jij het zegt klinkt het altijd alsof je het persoonlijk neergeknuppeld en in totaliteit verorberd hebt :D
Dank voor de visual O+
crap in = crap out
pi_138498505
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

WGR / Achteraf clausule op polis Ik sluit gvd ook een verzekering af _O-
:') _O- wat een faalhazen daar.

Overigens wel 1 van de redenen dat ik geen huisdierenpolis heb. Bij katten is er echt zoveel uitgesloten waarvoor nou juist die polis is, dat het niet rendabel is.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? vrijdag 4 april 2014 @ 11:01:18 #52
70532 loveli
N
pi_138498782
Het moet rendabel zijn voor de verzekeraar, het belang van de verzekeringsnemer is ondergeschikt oO<
crap in = crap out
pi_138498828
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:01 schreef loveli het volgende:
Het moet rendabel zijn voor de verzekeraar, het belang van de verzekeringsnemer is ondergeschikt oO<
Ja, maar die link van Qwea is wel heel erg. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_138503201
Zo, ik ben weer enigszins fit en dat heb ik meteen gevierd met een patatje speciaal :D . Was ik wel aan toe vond ik zelf.
D-e, hoop dat jij ook snel opknapt!

En maandag ga ik gewoon weer voor het clean eten en liefst ook sporten als ik helemaal fit ben natuurlijk ;)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138503516
Ik hoop het ook. Hijg nu zo goed dat ik opties zie voor een lucratieve bijbaan.
pi_138505288
Mijn lijstje van vandaag:

O: 1 boterham met kipfilet
T: fruit
L:2 boterhammen met pindakaas en een kippensoepje
T: fruit
D: tortilla's met kipfilet en salade (mais/tomaat/komkommer/paprika)
S: hardlopen
T: ?
pi_138505625
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:03 schreef emily-p het volgende:

[..]

Ok je hebt al een goed schema :) Als je last blijft houden (ook bij verminderen) moet je langzamer lopen.. en wat hier ook gezegd werd : ijzen..
Ja Evy is wel fijn opgebouwd :)
Vandaag heb ik geen pijn meer in mijn scheenbenen, maar weet niet of t verstandig is om morgen al te gaan hardlopen. Anders wacht ik tot maandag! Ik ga zo iig mn benen trainen in de sportschool. Niet alleen benen hoor.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:46:06 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138505842
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[..]

Zin in mij ja? :P

Lijstje;
O: 1stuk volkorenbrood met jam
T: chocomousse van banaan/avocado/cacao. Is fantastisch, ook als je ziek bent
L: Tosti
D: groentensoep met stokbrood.
En veel water, thee, ibuprofen, keelsnoepjes en ander ongemak als in doos tissues weggeblazen.

Iemand mn eetlust gevonden? Ik mis hem -O-
Ja altijd maar dat betekent wel dat ik je neer moet schieten :P

Beterschap !
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138506351
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:38 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja Evy is wel fijn opgebouwd :)
Vandaag heb ik geen pijn meer in mijn scheenbenen, maar weet niet of t verstandig is om morgen al te gaan hardlopen. Anders wacht ik tot maandag! Ik ga zo iig mn benen trainen in de sportschool. Niet alleen benen hoor.
Had je ook bij wandelen last van je scheenbenen ? Ik kreeg het alleen bij inspanning ..
Misschien wel slim om het te laten rusten tot maandag , dan weet je zeker dat je het voldoende rust hebt gegeven (voorkomen is beter dan genezen )
pi_138507108
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef emily-p het volgende:

[..]

Had je ook bij wandelen last van je scheenbenen ? Ik kreeg het alleen bij inspanning ..
Misschien wel slim om het te laten rusten tot maandag , dan weet je zeker dat je het voldoende rust hebt gegeven (voorkomen is beter dan genezen )
Ik had ook last van mijn schenen wanneer ik wandelde ja. Nu niet meer gelukkig. Dan laat ik ze even rusten tot maandag :)
pi_138507499
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik had ook last van mijn schenen wanneer ik wandelde ja. Nu niet meer gelukkig. Dan laat ik ze even rusten tot maandag :)
Goede beslissing.. en dan maandag rustig beginnen anders heb je zo weer last.
pi_138512070
Hmmnm een uurtje yoga na zo'n griepje is best lekker. Gelukkig niets verloren aan kracht en flexibiliteit O+

Vanavond een flinke moot kabeljauw, boontjes en gebakken aardappeltjes met knoflooksaus :9
pi_138512971
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:28 schreef An24 het volgende:
Hmmnm een uurtje yoga na zo'n griepje is best lekker. Gelukkig niets verloren aan kracht en flexibiliteit O+

Vanavond een flinke moot kabeljauw, boontjes en gebakken aardappeltjes met knoflooksaus :9
Yoga O+

Ik eet bij mn schoonouders.. en het wordt bami :( (indonesische schoonmoeder..) ik houd er nooit van om ergens anders te eten, dan is het meestal niet gezond!
pi_138514129
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:55 schreef xuryah het volgende:

[..]

Yoga O+

Ik eet bij mn schoonouders.. en het wordt bami :( (indonesische schoonmoeder..) ik houd er nooit van om ergens anders te eten, dan is het meestal niet gezond!
Kan je niet vragen of men er rekening mee kan houden? Of is dat not done?
pi_138514414
Hoi!
Vandaag bijna out gegaan. Gister bloed gegeven en vanmiddag kreeg ik t ineens ontzettend warm. Volgens mn collega's trok ik ineens helemaal wit weg. Later niks meer aan de hand gelukkig..
Vandaag maar even goed eten, dan trekt t zo weer bij als t goed is.
Op t menu staat/stond eerst mandarijn als tussendoortje, zometeen flinke biefstuk, broccoli en wat aardappeltjes.. Ik eet echt bijna nooit hollandse pot, maar dit moet wel goed voor mn ijzer zijn :)
oja, en morgen even een boot kopen!

[ Bericht 19% gewijzigd door the85mc op 04-04-2014 19:55:17 ]
pi_138517467
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:28 schreef An24 het volgende:

[..]

Kan je niet vragen of men er rekening mee kan houden? Of is dat not done?
Mn schoonmoeder kookt niks anders dan Indonesisch en daar gaat overal super veel zonnebloemolie enzo in.. dus dat gaat helaas niet. Alles is altijd zo vettig en amper groenten.. voel me nu ook echt heel ongezond :') Als ik thuis ben maak ik wel even een lekkere groene smoothie met veel groente!
Gelukkig houdt mijn eigen moeder er wel veel rekening mee :)
pi_138518199
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:46 schreef xuryah het volgende:

[..]

Mn schoonmoeder kookt niks anders dan Indonesisch en daar gaat overal super veel zonnebloemolie enzo in.. dus dat gaat helaas niet. Alles is altijd zo vettig en amper groenten.. voel me nu ook echt heel ongezond :') Als ik thuis ben maak ik wel even een lekkere groene smoothie met veel groente!
Gelukkig houdt mijn eigen moeder er wel veel rekening mee :)
Ah, lastig. Indonesisch kan wel super lekker zijn :9
pi_138520677
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja altijd maar dat betekent wel dat ik je neer moet schieten :P

Beterschap !
Ik ben ook om op te eten :P

Hier belde mijn vader gisteren wat ik maandag wil eten (Slaap daar ivm cursus dinsdag etc). Echt, wauw. Ben bijna 7 jaar het huis uit en hij belt echt NOOIT, dit was wel een unicum. Zijn voorstel was soep, ik dacht prima.
  zaterdag 5 april 2014 @ 07:52:06 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138531957
Mogguh :O

Net hardgelopen, heerlijk zo in de vroege ochtend :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138532501
Pfoe wat vroeg Qwea, respect!

Ik heb ook het goede voornemen om in het vervolg 's morgens te gaan sporten. Dan heb je het maar vast gehad en kun je het ook niet uitstellen! En meteen een trots begin van je dag, het lijkt me zo ideaal :9 Alleen moeilijk om je er de eerste keren toe te zetten ;(

Zat te denken aan ma/wo/vr hardlopen en di/do krachttraining, of misschien liever andersom met 3x krachttraining. (In het weekend ben ik een lui varken :+ )
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138533778
Goedemorgen! Heb ook alweer lekker hardgelopen. Merk dat ik nu beter kan doseren, wat loopt dat dan lekker zeg! Ik loop nu 3x in de week hard (net les 21 gelopen met Evy) en ga minimaal 2x pw naar de sportschool. En ook het liefste 's ochtends als dat kan, gelijk een positief begin van de dag :)
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:54:49 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138539575
Hier moet ook weer wat af. Badpak zat net iets te strak }:|

Lijstje
o. havermout met kokos, havermelk, cacaobits
b. 1,5 uur wandelen
t. notenreep
l. Ravioli gevuld met gegrilde groente met zelfgemaakte pesto van Bärlauch, walnoten, olie en parmezaan
b. uurtje zwemmen
d. ?
t. borreltje

Iemand trouwens nog interesse in een opknaphuisje in D met 2000 m2 grond voor ¤ 70.000? Wij twijfelen enorm :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_138545282
leuke site: http://www.mooiwatbloemendoen.nl/

en ik heb een piercing

enn weer contact met mn ex waarmee het twee jaar uit is eigenlijk :? (na een jaar 0 contact niet eens een appje of zo) maar ja het was niet voor niets uit of zo. maar aan de andere kant, ik ben veranderd. hij ook.

ik ga maar weer eens eten :s)
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:20:14 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138548024
Als vrienden of wat anders Prob?

Leuke dag hier O+ moe en tevree :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_138548984
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:20 schreef Probability het volgende:
leuke site: http://www.mooiwatbloemendoen.nl/

en ik heb een piercing

enn weer contact met mn ex waarmee het twee jaar uit is eigenlijk :? (na een jaar 0 contact niet eens een appje of zo) maar ja het was niet voor niets uit of zo. maar aan de andere kant, ik ben veranderd. hij ook.

ik ga maar weer eens eten :s)
Veel meisjes verven hun haar na het verbreken van een relatie, jij gaat een stapje verder :P.

Hier ook een leuke dag gehad: lekker een stad wezen bezoeken met de internationale studenten, paar leuke mensen weer ontmoet en plannen gemaakt voor mn laatste weekenden hier :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_138549329
Zojuist muffins gemaakt van havermout en banaan.. Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk te eten zijn :)
pi_138550213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Veel meisjes verven hun haar na het verbreken van een relatie, jij gaat een stapje verder :P.

Hier ook een leuke dag gehad: lekker een stad wezen bezoeken met de internationale studenten, paar leuke mensen weer ontmoet en plannen gemaakt voor mn laatste weekenden hier :).
die andere piercing was idd ook na het verbreken van een relatie :P!!

Leuk :)

ik loop nog steeds in pyjama en ochtendjas en ben alleen verhuisd van m'n bed naar de bank (om 4 uur) wel een topdag met huisgenootjes die eten voor mij kopen/maken, koffie in bed komen brengen, sigaretjes aanbieden en even met mij in de zon zitten, hapjes op de bank brengen, humus maken echt top brak zijn zo :D heb echt allemaal rtl programma's gekeken (heel seizoen) en alleen maar gegeten :D

Normaal hang ik nooit op de bank/kijk ik nooit tv dus dan doe ik het nu meteen goed *)!
Worry is a misuse of imagination
pi_138562935
Goeiemorgen :) Ik ben weer op tijd uit bed gegaan om m'n paper af te schrijven, die moet morgen voor 12 uur ingeleverd zijn.. Jammer dat er nog niets op papier staat alleen :') Het inlezen beslaat zoveel tijd!
In ander nieuws; gisteravond bijna uitgemaakt met m'n vriend vanwege gedoe, stress en onbegrip van elkaar. Toch niet gedaan uiteindelijk, hoop dat we er samen uitkomen.

En dan nu ontopic :') Dit weekend verschrikkelijk asociaal slecht gegeten, maar ik keek net na het douchen in de spiegel en ik zag er slanker uit dan vrijdag.. Misschien heeft mijn lichaam af en toe wel een vette hap nodig om alle gifstoffen mee uit te spoelen ofzo :')
Nog niks gegeten, alleen koffie en een glas limonade gehad. Denk dat ik straks iets van een gebakken eitje op brood ga doen. En vanavond weer heel veel groenters eten O+ .
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138563064
:W

Hier gister ook super slecht gegeten op een vrijgezellenfeest. Ik wilde nergens rekening mee houden en gewoon mee doen. resultaat: twee kilo aan bloated belly en nu nog steeds geen trek _O-
pi_138567000
Ik heb meegedaan met de eerste proefles bootcamp. Was reuze gezellig en leuk. Dus nu ben ik weer ingeschreven bij de sportschool :).

Inmiddels een bak appel met vette yoghurt en nootjes op, een gebakken ei (2½ ei) met kaas en een bak witlofsalade met steurgarnalen op. En een glas wijn *).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 6 april 2014 @ 15:22:08 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138571721
Wijn 0+, bier. .
/alcoholist
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 7 april 2014 @ 00:45:59 #82
70532 loveli
N
pi_138598523
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Wijn 0+, bier. .
/alcoholist
Die nul is een typfout? ;)

Goed nieuws, hardlopen is ongezond!
http://www.nu.nl/wetensch(...)echt-gezondheid.html

/trusten
crap in = crap out
pi_138600897
Was net zo lekker bezig met hardlopen, blijf ook gewoon lekker doorgaan haha!

Vanmorgen een weegmomentje, 0,1 eraf :(. Heb al een aantal weken hetzelfde patroon dus ga het even omgooien om mn lichaam te verrassen..
pi_138601833
Goedemorgen.

Ik ben net thuis van een weekendje weg, best wel wat gesnoept de afgelopen dagen maar ook veel bewogen, resultaat :0,2 kilo eraf
Mijn lijstje van vandaag

O: smoothie
T:fruit
L: brood met ei/pindakaas
S: hardlopen/fitness
D: aardappelen/snijbonen/gehaktbal
T: ?
pi_138602568
Mweh ik wil eigenlijk weer sporten maar weet niet of het verstandig is :') Al vanaf donderdagmiddag geen koorts meer gehad, maar nog wel ziek als in flink verkouden, stemloos en bij vlagen hoesten/benauwd.
  Vis een optie? maandag 7 april 2014 @ 10:19:17 #86
70532 loveli
N
pi_138602812
Volgens mij weet je wel of het verstandig is :+
crap in = crap out
  maandag 7 april 2014 @ 10:21:10 #87
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_138602860
Zijn er van jullie nog die in horeca/onregelmatig werken?! Merk af en toe laatste tijd dat ik er meer moeite mee krijg met juist eten. En soms ook het idee dat ik juist te weinig ga eten of te lange tijd tussen 2 maaltijden. Maar misschien zit dat ook maar tussen me oren dat ik perse iets moet eten om 2-3 uur. Als ik van 12 tot 18 ofso werk dan heb ik of late lunch, of soms niets omdat het door drukte bijvoorbeeld geen tijd is om te eten en als het dan al 17uur is ga ik niet meer ''lunchen'' omdat ik toch om 18uur klaar ben met werken dan. (als ik om 12 uur begin zorg ik wel dat ik om 11.30-11.45 nog een boterham of yoghurt of iets eet! geen complete lunch maar wel iets in iedergeval
  Vis een optie? maandag 7 april 2014 @ 10:27:49 #88
70532 loveli
N
pi_138603040
Je kunt best wat langer dan 2 uur zonder eten. Incidenteel moet 2 dagen zelfs lukken ;)

Als ik onregelmatig werk, weet ik wel op welke tijden lunch of avondeten staat gepland. Dan pas ik mijn andere eetmomenten daarop aan. Dus als ik weet dat ik om 11 uur lunchpauze heb is mijn 'planning' anders dan wanneer lunch om 14 uur is (grofweg betekent het dat ik in het eerste geval niet ontbijt en in het tweede geval wel).

Wat je eet is imho belangrijker dan wanneer je het eet.

[ Bericht 6% gewijzigd door loveli op 07-04-2014 10:33:40 ]
crap in = crap out
pi_138603809
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:21 schreef jvo91 het volgende:
Zijn er van jullie nog die in horeca/onregelmatig werken?! Merk af en toe laatste tijd dat ik er meer moeite mee krijg met juist eten. En soms ook het idee dat ik juist te weinig ga eten of te lange tijd tussen 2 maaltijden. Maar misschien zit dat ook maar tussen me oren dat ik perse iets moet eten om 2-3 uur. Als ik van 12 tot 18 ofso werk dan heb ik of late lunch, of soms niets omdat het door drukte bijvoorbeeld geen tijd is om te eten en als het dan al 17uur is ga ik niet meer ''lunchen'' omdat ik toch om 18uur klaar ben met werken dan. (als ik om 12 uur begin zorg ik wel dat ik om 11.30-11.45 nog een boterham of yoghurt of iets eet! geen complete lunch maar wel iets in iedergeval
Idee: om half 12 stevig 'brunchen', evt rond 16 uur een mueslireep naar binnen proppen (mocht je echt last hebben van suikerdips) en om 19 uur avondeten? Als ik moest werken van 12 tot 18 dan had ik geen pauzes, dus at ik niet. Is nooit een probleem geweest voor mij.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_138604459
Zo, lijstje voor vandaag, beetje een balansdagje:
O /
T /
L: kleine bruine ciabatta met zalm/roomkaas/rucola en een (grote :o ) banaan
T: handje hazelnoten
D: broccoli, bloemkool, peultjes met kipfilet. Misschien met een aardappel
T: iets van fruit

Nuttig lijstje zo :') moet nog boodschappen doen..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138604490
Hehehe :D Hier tot nu toe 2 volkoren boterhammen met beleg, zo maar eens tas inpakken want over een uurtje richting ouders. Hoef vanavond niet te koken gelukkig, soep :9
Kan ik eindelijk eens bij mn broertje in zn nieuwe huis kijken en weer even bij mn ouders in huis helpen. En vanavond dan maar niet sporten :').
  maandag 7 april 2014 @ 11:38:09 #92
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_138604650
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 10:27 schreef loveli het volgende:
Je kunt best wat langer dan 2 uur zonder eten. Incidenteel moet 2 dagen zelfs lukken ;)

Als ik onregelmatig werk, weet ik wel op welke tijden lunch of avondeten staat gepland. Dan pas ik mijn andere eetmomenten daarop aan. Dus als ik weet dat ik om 11 uur lunchpauze heb is mijn 'planning' anders dan wanneer lunch om 14 uur is (grofweg betekent het dat ik in het eerste geval niet ontbijt en in het tweede geval wel).

Wat je eet is imho belangrijker dan wanneer je het eet.
Dat krijg ik dus niet uit mijn hoofd, kan absoluut 2 uur zonder eten tis ook niet dat ik dan verrek van de honger, maar ja heb gewoon het idee dat ik iets ''moet'' eten omdat dat gezonder is ofso...
Het lukt me ook wel , plan inderdaad ook van oke vandaag pas rond half 4 lunchen dus ja dat wordt laat diner etc. Maar wordt er denk ik gewoon beetje crazy van door er zo veel mee bezig te zijn, dat kan het hem ook best zijn! Kan het af en toe niet laten gaan..
  maandag 7 april 2014 @ 11:39:06 #93
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_138604670
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Idee: om half 12 stevig 'brunchen', evt rond 16 uur een mueslireep naar binnen proppen (mocht je echt last hebben van suikerdips) en om 19 uur avondeten? Als ik moest werken van 12 tot 18 dan had ik geen pauzes, dus at ik niet. Is nooit een probleem geweest voor mij.
Nja is idd ook geen probleem, maar ja zie andere post zit beetje tussen me oren denk ik van die tijdstippen. En loop ik mezelf beetje mee op te fokken ofso! haha
  maandag 7 april 2014 @ 11:57:46 #94
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138605051
Wou dat het voor mij ook zo was: als ik langer dan een X aantal uur niet eet word ik echt trillerig. Heb er 's morgens na het opstaan ook last van: moet dan zo snel mogelijk wat eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_138605171
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wou dat het voor mij ook zo was: als ik langer dan een X aantal uur niet eet word ik echt trillerig. Heb er 's morgens na het opstaan ook last van: moet dan zo snel mogelijk wat eten.
ik kan ook niet direct opstaan en douchen, dan gaat het fout
Worry is a misuse of imagination
pi_138606259
Ik kan zonder problemen een dag zonder eten als ik druk bezig ben. En dat gaat nog makkelijker als ik niet teveel suikers eet. Maar soms ook dagen dat ik heel onrustig ben en móet eten (ondanks geen honger) en ook geen voldaan gevoel krijg.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_138607837
Ik kan prima de hele dag zonder eten. Dat is dus ook mijn probleem. Ik eet te weinig.
Soms eet ik pas rond half 5 voor het eerst iets. Ik heb dan s avonds ook niet de neiging om te gaan snoepen ofzo.
Nu probeer ik zo vroeg mogelijk beginnen met eten. Ik ben nu bijv aan t ontbijten. Zucht..
Wou dat ik gewoon om 9 uur opstond en dan ontbeet. Of desnoods 10 uur.
pi_138608197
Zo lang zonder eten?
Nee dat trekt mijn lichaam echt niet.. Ik moet elke dag naar werk fietsen in de ochtend (ongeveer 35 minuten). Dan voel ik mijn lichaam na die 35 minuten vaak om ontbijt roepen (ik ontbijt op mijn werk).

Jullie lichamen roepen dan ook niet om eten? als ik te lang niet eet ga ik trillen..
pi_138608242
Als ik te lang niet eet krijg ok vreselijke hoofdpijn en kan ik zelfs flauwvallen. Geen goed idee dus :')
  maandag 7 april 2014 @ 13:28:55 #100
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_138608277
Als ik te lang niet eet word ik misselijk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138608415
Krijg er dorst van.. en honger. Maar kan het op zich prima negeren als ik andere dingen moet doen. :P

Net even boodschapjes gehaald, alleen maar gezonde dingen en ik kan weer even vooruit. Een reuzenbloemkool gekocht, weet niet of ik die wel in 2 keer op krijg :') Anders wordt het de hele week bloemkool eten. Ze hadden ook wel kleine bloemkool, maar die was biologisch en dus dubbel zo duur :') ja DOEI.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 7 april 2014 @ 13:41:05 #102
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138608802
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:17 schreef xuryah het volgende:
Ik kan prima de hele dag zonder eten. Dat is dus ook mijn probleem. Ik eet te weinig.
Soms eet ik pas rond half 5 voor het eerst iets. Ik heb dan s avonds ook niet de neiging om te gaan snoepen ofzo.
Nu probeer ik zo vroeg mogelijk beginnen met eten. Ik ben nu bijv aan t ontbijten. Zucht..
Wou dat ik gewoon om 9 uur opstond en dan ontbeet. Of desnoods 10 uur.
Waarom doe je het dan niet gewoon?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_138608908
Vroeger vond ik het al knap van mezelf als ik op een vrije dag rond 10 uur uit bed kwam :P Maar tegenwoordig is dat laat en vind ik na 8 uur al laat! Het is gewoon een kwestie van aanwennen.
Als je dan ook nog eens aanwent 's morgens al te gaan sporten voel je je helemaal een champ denk ik O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138609639
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom doe je het dan niet gewoon?
Lukt me niet.
Ik heb geen studie en geen werk. Heb geen reden om vroeg op te staan. Sporten doe ik s avonds samen met mn vriend. Heb niks te doen. Ik haat het.
Wou dat ik gewoon eindelijk eens een baan had!
  maandag 7 april 2014 @ 14:14:21 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138609951
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:44 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vroeger vond ik het al knap van mezelf als ik op een vrije dag rond 10 uur uit bed kwam :P Maar tegenwoordig is dat laat en vind ik na 8 uur al laat! Het is gewoon een kwestie van aanwennen.
Als je dan ook nog eens aanwent 's morgens al te gaan sporten voel je je helemaal een champ denk ik O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest om 05:00 de pup uitlaten, had om 05:30 mijn hardloopschoenen aan. :D Daarna douchen, ff krantje lezen, ontbijten en naar de sportschool. Ik kan echt niet meer uitslapen. Irriteerd me mateloos, maar ja :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138610030
Anyway, mijn lijstje van vandaag:

O: kwark met restje Griekse yoghurt met homemade granola en stukjes gedroogde dadel en abrikoos
T: 2 kiwi's
L: ga zo denk ik een ei bakken, met volkoren brood en wat kaas. En wat champignons wokken
T: smoothie met banaan, ananas en kokosmelk
D: gegrilde kipfilet (Griekse style) met tzatziki, tomatensalade en rijst/homemade aardappel wedges/couscous
S: hardlopen en KT bovenlichaam in de sportschool
T: whey shake
pi_138610543
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:44 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vroeger vond ik het al knap van mezelf als ik op een vrije dag rond 10 uur uit bed kwam :P Maar tegenwoordig is dat laat en vind ik na 8 uur al laat! Het is gewoon een kwestie van aanwennen.
Als je dan ook nog eens aanwent 's morgens al te gaan sporten voel je je helemaal een champ denk ik O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn vrije dagen (behalve op zondag) gaat mijn wekker standaard om half 7, kan dan meteen eten en dus ook in de ochtend hardlopen/sporten.. Dan heb ik nog zooooo n lange dag om van alles te doen! Vind het heerlijk.. Alleen als ik een drukke week heb gehad wil ik af en toe nog eens blijven liggen :)
pi_138610664
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 14:05 schreef xuryah het volgende:

[..]

Lukt me niet.
Ik heb geen studie en geen werk. Heb geen reden om vroeg op te staan. Sporten doe ik s avonds samen met mn vriend. Heb niks te doen. Ik haat het.
Wou dat ik gewoon eindelijk eens een baan had!
Zit je al lang zonder? Wat zoek je en heb je al zicht op een baan of helemaal niet? Wat voor opleiding heb je gedaan?
Lijkt mij inderdaad ook helemaal niks zonder werk.. Snap wel dat je dan tot laat in bed ligt.. JE kan ook weinig doen omdat er geen geld binnenkomt (of nou ja een uitkering maar dat is tegenwoordig ook bijna niks)..

;(
pi_138610758
Ohja, sinds 1,5 maand drink ik elke dag veel water. Daarvoor kon ik hele dagen helemaal niets drinken en hoefde ik dus ook maar bijv. 1x per dag naar de wc (heel slecht, I know). Moet er nog steeds aan wennen dat ik zo vaak naar de wc moet, en wilde dat even met jullie delen haha..
  Vis een optie? maandag 7 april 2014 @ 14:40:26 #110
70532 loveli
N
pi_138610934
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik te lang niet eet word ik misselijk. :')
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:28 schreef douche-eendje het volgende:
Als ik te lang niet eet krijg ok vreselijke hoofdpijn en kan ik zelfs flauwvallen. Geen goed idee dus :')
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:27 schreef emily-p het volgende:
Zo lang zonder eten?
Nee dat trekt mijn lichaam echt niet.. Ik moet elke dag naar werk fietsen in de ochtend (ongeveer 35 minuten). Dan voel ik mijn lichaam na die 35 minuten vaak om ontbijt roepen (ik ontbijt op mijn werk).

Jullie lichamen roepen dan ook niet om eten? als ik te lang niet eet ga ik trillen..
Als ik te lang niet eet ga ik dood oO<
crap in = crap out
pi_138611004
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 14:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moest om 05:00 de pup uitlaten, had om 05:30 mijn hardloopschoenen aan. :D Daarna douchen, ff krantje lezen, ontbijten en naar de sportschool. Ik kan echt niet meer uitslapen. Irriteerd me mateloos, maar ja :')
Sodeju, dat is ook wel heel vroeg.. maar ritme hebben is wel fijn :)

Ik wil graag naar de sportschool en zelf met gewichten aan het slingeren gaan, maar ik durf het niet zo goed :'( Bang dat ik dingen fout doe of voor paal sta of me gewoon ga vervelen..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138611231
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:32 schreef emily-p het volgende:

[..]

Zit je al lang zonder? Wat zoek je en heb je al zicht op een baan of helemaal niet? Wat voor opleiding heb je gedaan?
Lijkt mij inderdaad ook helemaal niks zonder werk.. Snap wel dat je dan tot laat in bed ligt.. JE kan ook weinig doen omdat er geen geld binnenkomt (of nou ja een uitkering maar dat is tegenwoordig ook bijna niks)..

;(
Jep. Ben in december met mijn opleiding gestopt. Heb dus ook geen diploma..
Uitkering heb ik geen recht op. Ik reageer echt op allerlei vacatures, maar geen positieve reacties. Heb niet genoeg ervaring. Zelfs niet voor de mcdonalds :') ben gewoon te oud dus (22).
Er komt dus helemaal geen geld binnen, maar woon wel op mezelf en heb dus rekeningen te betalen. Pff...
In september wil ik wel met een nieuwe opleiding beginnen, maar ben er niet helemaal over uit welke. iig de voeding/horeca kant op.
  maandag 7 april 2014 @ 14:50:15 #113
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138611251
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 14:40 schreef loveli het volgende:

[..]


[..]


[..]

Als ik te lang niet eet ga ik dood oO<
Dat ook ja.
pi_138611572
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 14:49 schreef xuryah het volgende:

[..]

Jep. Ben in december met mijn opleiding gestopt. Heb dus ook geen diploma..
Uitkering heb ik geen recht op. Ik reageer echt op allerlei vacatures, maar geen positieve reacties. Heb niet genoeg ervaring. Zelfs niet voor de mcdonalds :') ben gewoon te oud dus (22).
Er komt dus helemaal geen geld binnen, maar woon wel op mezelf en heb dus rekeningen te betalen. Pff...
In september wil ik wel met een nieuwe opleiding beginnen, maar ben er niet helemaal over uit welke. iig de voeding/horeca kant op.
jeetje... geen uitkering, hoe doe je dat dan met je vaste lasten :@ ? Ja zonder diploma's is het erg lastig tegenwoordig.. Wel slim om dan een nieuwe opleiding te beginnen. Als je het kan betalen zou ik dat zeker doen!
Maar het duurt nog 5 maanden voor het september is.. En strandtenten? Daar heb je geen ervaring voor nodig (doet het vriendinnetje van mijn broertje ook dit jaar en die heeft geen ervaring en is 23) (even een tip)
pi_138611692
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:57 schreef emily-p het volgende:

[..]

jeetje... geen uitkering, hoe doe je dat dan met je vaste lasten :@ ? Ja zonder diploma's is het erg lastig tegenwoordig.. Wel slim om dan een nieuwe opleiding te beginnen. Als je het kan betalen zou ik dat zeker doen!
Maar het duurt nog 5 maanden voor het september is.. En strandtenten? Daar heb je geen ervaring voor nodig (doet het vriendinnetje van mijn broertje ook dit jaar en die heeft geen ervaring en is 23) (even een tip)
Strandtenten heb ik ook geprobeerd.. maar er is gewoon te veel aanbod voor hun en ik val dan al snel af zonder ervaring. Het is gewoon echt kut op t moment.
Ik betaal mn vaste lasten met een beetje spaargeld die ik had. En mn vriend betaald een hoop (we wonen samen). Maar zijn geld raakt ook een beetje op.. ;( en ik wil gewoon zelf alles kunnen betalen..
pi_138611786
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 14:43 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Sodeju, dat is ook wel heel vroeg.. maar ritme hebben is wel fijn :)

Ik wil graag naar de sportschool en zelf met gewichten aan het slingeren gaan, maar ik durf het niet zo goed :'( Bang dat ik dingen fout doe of voor paal sta of me gewoon ga vervelen..
Niet bang zijn , je kan het altijd aan de fitness instructeur vragen.. het is hun werk en dat vinden ze helemaal niet raar :)
pi_138611874
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:01 schreef xuryah het volgende:

[..]

Strandtenten heb ik ook geprobeerd.. maar er is gewoon te veel aanbod voor hun en ik val dan al snel af zonder ervaring. Het is gewoon echt kut op t moment.
Ik betaal mn vaste lasten met een beetje spaargeld die ik had. En mn vriend betaald een hoop (we wonen samen). Maar zijn geld raakt ook een beetje op.. ;( en ik wil gewoon zelf alles kunnen betalen..
Ja logisch.. heftige situatie zeg.. Ik zou het ook zwaar hebben als ik voor 2 mensen alles moet betalen (het kan wel maar ideaal is anders).. Maar wel heel lief van je vriend dat hij dat wil doen :) Toch fijn als je iemand hebt waar je op terug kunt vallen als je het even zwaar hebt.
  maandag 7 april 2014 @ 15:11:18 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138612025
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 14:43 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Sodeju, dat is ook wel heel vroeg.. maar ritme hebben is wel fijn :)
Nou ben er niet zo blij mee hoor :P Stort overdag in :')

quote:
Ik wil graag naar de sportschool en zelf met gewichten aan het slingeren gaan, maar ik durf het niet zo goed :'( Bang dat ik dingen fout doe of voor paal sta of me gewoon ga vervelen..
Vraag wat gasten om je te helpen? Ik vroeg v/d week zo'n gast om me ff te helpen met benchpressen. Was geen probleem.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138612064
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:06 schreef emily-p het volgende:

[..]

Ja logisch.. heftige situatie zeg.. Ik zou het ook zwaar hebben als ik voor 2 mensen alles moet betalen (het kan wel maar ideaal is anders).. Maar wel heel lief van je vriend dat hij dat wil doen :) Toch fijn als je iemand hebt waar je op terug kunt vallen als je het even zwaar hebt.
Ja.. onze relatie lijdt er ook nogal onder. Pff..

Maar goed, weer genoeg gezeurd voor vandaag! Ik ga een chia pudding maken. Eens kijken of dat lekker is.. en straks weer voor het eerst hardlopen na mn scheenbeen pijn. Ik hoop echt dat het vandaag goed gaat!
  maandag 7 april 2014 @ 15:13:36 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138612096
Ooh en mag ik nog even zeggen dat ik reuma echt haat? Ja? Oke, bij deze dan.

Ga ik nu een appel eten.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138612249
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:12 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja.. onze relatie lijdt er ook nogal onder. Pff..

Maar goed, weer genoeg gezeurd voor vandaag! Ik ga een chia pudding maken. Eens kijken of dat lekker is.. en straks weer voor het eerst hardlopen na mn scheenbeen pijn. Ik hoop echt dat het vandaag goed gaat!
Krantenwijk? Waar woon je?
Rot situatie..

[ Bericht 0% gewijzigd door Probability op 07-04-2014 15:29:41 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_138612414
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:12 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja.. onze relatie lijdt er ook nogal onder. Pff..

Maar goed, weer genoeg gezeurd voor vandaag! Ik ga een chia pudding maken. Eens kijken of dat lekker is.. en straks weer voor het eerst hardlopen na mn scheenbeen pijn. Ik hoop echt dat het vandaag goed gaat!
ik vind het geen zeuren hoor.. Ik denk eerder dat het logisch is dat je daar mee zit... Heb je een recept van de pudding? Ben wel benieuwd!

En als je scheenbeen pijn doet.. stoppen.. Dat betekent dat het nog niet is geheeld.. :)

Ik ga straks na werk ook hardlopen (als het niet gaat onweren waar het knmi maar over blijft zeuren/waarschuwen )
pi_138612418
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Qwea het volgende:
Ooh en mag ik nog even zeggen dat ik reuma echt haat? Ja? Oke, bij deze dan.

Ga ik nu een appel eten.
Dat mag je zeggen :)
  Vis een optie? maandag 7 april 2014 @ 15:28:44 #124
70532 loveli
N
pi_138612685
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:01 schreef xuryah het volgende:

[..]

Strandtenten heb ik ook geprobeerd.. maar er is gewoon te veel aanbod voor hun en ik val dan al snel af zonder ervaring.
Emily kent blijkbaar een strandtent waar wel werk is (of was) voor iemand zonder ervaring, misschien een idee om te vragen of er bij die tent nog een plekje open is?
/netwerken ftw
crap in = crap out
pi_138612825
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Emily kent blijkbaar een strandtent waar wel werk is (of was) voor iemand zonder ervaring, misschien een idee om te vragen of er bij die tent nog een plekje open is?
/netwerken ftw
Nee ik ken geen plek waar ze direct aan de slag zou kunnen helaas.. , maar het is seizoensgebonden werk en als Xuryah in september weer wilde beginnen leek me dat een goede oplossing :) Maar ze heeft het bij haar in de buurt al geprobeerd gaf ze ook aan :)
pi_138614767
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:21 schreef emily-p het volgende:

[..]

ik vind het geen zeuren hoor.. Ik denk eerder dat het logisch is dat je daar mee zit... Heb je een recept van de pudding? Ben wel benieuwd!

En als je scheenbeen pijn doet.. stoppen.. Dat betekent dat het nog niet is geheeld.. :)

Ik ga straks na werk ook hardlopen (als het niet gaat onweren waar het knmi maar over blijft zeuren/waarschuwen )
Ja maar ik val liever andere mensen er niet mee lastig.

Ik zal je mijn receptje geven als de pudding gelukt is! Is voor mij ook de eerste keer :p

Ja bluh.. het is nu nog droog enzo, dus geloof niet zo dat het straks onwijs gaat onweren. Hoe laat ben je vrij?
pi_138615091
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja maar ik val liever andere mensen er niet mee lastig.

Ik zal je mijn receptje geven als de pudding gelukt is! Is voor mij ook de eerste keer :p

Ja bluh.. het is nu nog droog enzo, dus geloof niet zo dat het straks onwijs gaat onweren. Hoe laat ben je vrij?
Ik stop om 5 uur vandaag.. ben dan rond half 6 thuis (moet fietsen dus hopelijk blijft het droog) en dan omkleden en rennen..

Mij val je er niet mee lastig hoor.. Ik vind het alleen gewoon echt een rotsituatie voor jou.. Mijn contract eindigt ook dit jaar (eind november) en ik hoop dat ik mag blijven.. Met al die bezuinigingen weet je het nooit... Dus af en toe kan ik me ook ontzettend druk maken over werk .. Enige ( voordeel ) wat ik in dit geval heb is dat ik 11 jaar gewerkt heb en dus 11 maanden recht op WW..

Ben benieuwd naar de pudding :)
  maandag 7 april 2014 @ 16:30:52 #128
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_138615109
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 14:40 schreef loveli het volgende:

[..]


[..]


[..]

Als ik te lang niet eet ga ik dood oO<
Uiteindelijk. Maar nog genoeg reserves om op te teren. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138615252
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Uiteindelijk. Maar nog genoeg reserves om op te teren. :')
_O-
pi_138615695
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:01 schreef xuryah het volgende:

[..]

Strandtenten heb ik ook geprobeerd.. maar er is gewoon te veel aanbod voor hun en ik val dan al snel af zonder ervaring. Het is gewoon echt kut op t moment.
Ik betaal mn vaste lasten met een beetje spaargeld die ik had. En mn vriend betaald een hoop (we wonen samen). Maar zijn geld raakt ook een beetje op.. ;( en ik wil gewoon zelf alles kunnen betalen..
Welke regio zoek je? (er komen nog wel eens vacatures voorbij op mijn FB uit de omgeving Utrecht). En misschien een open deur: maar al bij zorgcentra geïnformeerd? Ik heb daar meerdere keren op de afdeling gewerkt; koffie/thee schenken, bedden afhalen, was naar wasruimte brengen, in de keuken etc. Allemaal zonder ervaring. Was toen betaald, maar doe het desnoods vrijwillig zodat je iets te dóen hebt? Want ik ken het gevoel: als het niet moet, kan ik niet uit bed komen (als het wel moet ook met moeite), er is een externe prikkel nodig :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_138615927
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Welke regio zoek je? (er komen nog wel eens vacatures voorbij op mijn FB uit de omgeving Utrecht). En misschien een open deur: maar al bij zorgcentra geïnformeerd? Ik heb daar meerdere keren op de afdeling gewerkt; koffie/thee schenken, bedden afhalen, was naar wasruimte brengen, in de keuken etc. Allemaal zonder ervaring. Was toen betaald, maar doe het desnoods vrijwillig zodat je iets te dóen hebt? Want ik ken het gevoel: als het niet moet, kan ik niet uit bed komen (als het wel moet ook met moeite), er is een externe prikkel nodig :+.
Werken bij de thuiszorg! Geen diploma nodig en er is heel veel werk in!
Het verdient ook nog eens hartstikke prima, als je 22 bent schat ik rond de 12 euro per uur.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Vis een optie? maandag 7 april 2014 @ 17:28:38 #132
70532 loveli
N
pi_138617790
Volgens de spiegel zie ik er nogal slank uit. Meetlint erbij, taille +3 cm :'( Het wordt tijd dat ik weer echt actief kan bewegen.
crap in = crap out
pi_138622246
Maartens Moestuin op 2, over rode kool. :)
pi_138623231
:s)
Worry is a misuse of imagination
  Redactie Sport maandag 7 april 2014 @ 20:17:51 #135
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138624970
4cm buikomvang kwijt tussen 11 maart en 1 april. :D wtf.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 7 april 2014 @ 20:23:43 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_138625270
Laiverds, ik ga naar de buren verhuizen :). Voel me hier niet meer zo op m'n plek. Hopelijk over een tijdje weer :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_138625543
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laiverds, ik ga naar de buren verhuizen :). Voel me hier niet meer zo op m'n plek. Hopelijk over een tijdje weer :Y.
:'( succes :*
pi_138627596
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 20:17 schreef DeLuna het volgende:
4cm buikomvang kwijt tussen 11 maart en 1 april. :D wtf.
Wauw wat goed! En veel :D

De lijst voor vandaag:
O: Havermoutmuffin met blauwe bessen, twee crackers met kipfilet en huttekase, magere yoghurt met blauwe bessen en lijnzaad.
S: 5km hardlopen
T: Protein pancakes (met kaneel :P heeeeeeeerlijk)
L: Havermout met blauwe bessen, rozijnen en chiazaad, rijstwafel met kipfilet en huttekase
T: Whey
D: Kip, snijbonen, walnoten, huttekase en een roerei
T: Whey

Een beeeetje veel blauwe bessen zie ik nu.. Volgende keer op letten.
  maandag 7 april 2014 @ 21:16:32 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138628332
Bootcamp + stortregen + modder + schreeuwen + weetikveelwat = :D + modderige ik in trein :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 7 april 2014 @ 21:17:47 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138628417
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laiverds, ik ga naar de buren verhuizen :). Voel me hier niet meer zo op m'n plek. Hopelijk over een tijdje weer :Y.
Succesjes!

:*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 7 april 2014 @ 22:51:23 #141
70532 loveli
N
pi_138633732
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laiverds, ik ga naar de buren verhuizen :). Voel me hier niet meer zo op m'n plek. Hopelijk over een tijdje weer :Y.
Geen XM en bijbehorende plaatjes meer... -O- Veel plezier hiernaast!
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 7 april 2014 @ 22:52:50 #142
70532 loveli
N
pi_138633789
En Mickey Rooney overleden -O-
crap in = crap out
pi_138633818
Honger .
Worry is a misuse of imagination
  maandag 7 april 2014 @ 22:57:52 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_138633990
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef loveli het volgende:
En Mickey Rooney overleden -O-
Peaches Geldof ook!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_138639541
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 14:05 schreef xuryah het volgende:

[..]

Lukt me niet.
Ik heb geen studie en geen werk. Heb geen reden om vroeg op te staan. Sporten doe ik s avonds samen met mn vriend. Heb niks te doen. Ik haat het.
Wou dat ik gewoon eindelijk eens een baan had!
Welke regio woon je?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_138639950
Goedemorgen,

Gister liep ik dus wel degelijk in de stromende regen!
Mijn lijstje van vandaag :

O: smoothie
T: granen biscuit
L: boterhammen met iets van vleeswaren
D: tortilla met kip en groente
T: kwark
S: fitness en fietsen
pi_138640691
Vrije dag vandaag, maar ben er al uit, heb een boterham met pindakaas op en heb de auto voor raampjesreparatie naar de garage gebracht.Nu zitten de haartjes in de verf. Tot nu toe dus best productief.

Ohja, nog interesse in spulletjes? O-)
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:29:56 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138640706
Mogguh!

Lijstje :

S: Hardlopen
O: 2x spelt met gerookte zalm, bakje kwark
L: 4x spelt, 1x pindakaas, 1x muisjes, 1x runderrookvlees, 1x kalkoenfilet, bakje kwark
T: 2x gebakken eieren met banaan erdoor
D: Wokgroente, zilvervliesrijst, varkenshaasje, sausje gemaakt van yoghurt, sambal, kruiden. Toetje
T : Bakje kwark, appel.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138642008
Ik denk dat ik zo maar eens ga hardlopen door weer en wind. Het regent hier al non stop sinds gisteravond.. ;(
M'n goeie voornemen is vandaag weer niet gelukt, hopelijk vind ik morgen de moed om lekker vroeg te gaan sporten.

Lijstje:
O: kwark/yoghurt met honing en muesli, 1 banaan
T: geen
S: hardlopen, iets van 30min
L: 2 boterhammen met gebakken ei
D: spruitjesstamppot met spekjes
S: misschien nog een groepsles doen met huisgenootjes
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138642109
Oh oh en ik had vandaag een ATL! *O* Van wel 0,2kg :+

Wat ik trouwens wel heel raar vind.. Ik ben een week ziek en eet bijna niks, en dan val ik niet af. Eet ik van vrijdag t/m zondag veel en slecht en op maandag 1 dag gezond, en ik zit ineens op een ATL. :') Wie kan me dat uitleggen.

Oh, en als ik weer fanatiek aan het sporten ga moet ik eigenlijk niet op gewicht letten want ik wil spiermassa bijkomen. Maar toch.

[ Bericht 49% gewijzigd door PluisigNijntje op 08-04-2014 10:41:10 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138643366
Ik wil weer gaan sporten.

's ochtend vroeg krachttraining

En dan als het zonnig is skaten en ik wil ook gaan wielrennen en klimmen *)

O en 's avonds voor het slapen gaan bodybalance

Haha :s)
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:21:36 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138643541
Wat een tyfusweer! :r

Vakantieschade = + 1 kg, da's wel erg netjes naar liters sagria en bier en 2 x per dag buffet.

Zo, nu de ramen van binnen wassen, stoffen en dweilen, buiten kan je toch niet zijn, wandelen komt morgen wel weer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138644003
Morgen is er zon !!
Worry is a misuse of imagination
pi_138644074
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:35 schreef Probability het volgende:
Morgen is er zon !!
Ja dit weer is niks.. Ik ben gelukkig wel droog op werk aangekomen.. Nu nog vanmiddag/vanavond terug :(
pi_138644091
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een tyfusweer! :r

Vakantieschade = + 1 kg, da's wel erg netjes naar liters sagria en bier en 2 x per dag buffet.

Zo, nu de ramen van binnen wassen, stoffen en dweilen, buiten kan je toch niet zijn, wandelen komt morgen wel weer
dat valt dan reuze mee :) Hoelang ben je op vakantie geweest en waarheen?
pi_138644111
Nou, net dus hardgelopen, en ik heb NU al het gevoel dat ik vocht vasthoud.. Iemand een idee hoe dat kan komen?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138645803
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou, net dus hardgelopen, en ik heb NU al het gevoel dat ik vocht vasthoud.. Iemand een idee hoe dat kan komen?
Hoezo denk je dat?
pi_138646168
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:33 schreef emily-p het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat?
Ze heeft een glas water in haar hand?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 8 april 2014 @ 12:59:15 #159
70532 loveli
N
pi_138646610
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh oh en ik had vandaag een ATL! *O* Van wel 0,2kg :+

Wat ik trouwens wel heel raar vind.. Ik ben een week ziek en eet bijna niks, en dan val ik niet af. Eet ik van vrijdag t/m zondag veel en slecht en op maandag 1 dag gezond, en ik zit ineens op een ATL. :') Wie kan me dat uitleggen.

Oh, en als ik weer fanatiek aan het sporten ga moet ik eigenlijk niet op gewicht letten want ik wil spiermassa bijkomen. Maar toch.
Omdat afvallen en aankomen niet a la minute op je weegschaal te zien is. Een keer zout eten of goed naar de wc en je gewicht is toch weer anders.
crap in = crap out
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:07:21 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138646909
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:45 schreef Probability het volgende:

[..]

Ze heeft een glas water in haar hand?
Ik moest lachen :D

Zo maar eens een nieuwe pot whey bestellen. Kan nog 2x scheppen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138647344
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moest lachen :D

Zo maar eens een nieuwe pot whey bestellen. Kan nog 2x scheppen.
Ik vind het zo vies.. Kreeg vorige week een zakje kiwi/aardbei om te proberen zo vies :(
pi_138647510
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef emily-p het volgende:

[..]

Ik vind het zo vies.. Kreeg vorige week een zakje kiwi/aardbei om te proberen zo vies :(
Ik vind de smaken buiten basissmaken als Strawberry, Banana, Vanille en Choco ook echt niet lekker. Krijg bij elke nieuwe bestelling een proefverpakking waarvan de smaak niet te kiezen is en krijg dan vaak smaken als White chocolat, Cappuccino e.d., maar vind die ook echt niet lekker!

Drink het nu zelfs met water en vind het nog niet vies! Met melk is helemaal lekker :Y
Krijg vanmiddag weer Choco geleverd!
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:27:25 #163
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138647642
Ik heb net een pot isolaat besteld ipv Whey Perfection (ik ben eigenwijs :P ) in de smaak smakeloos. Door de yoghurt met wat frambozen in de blender, hopla.

Ik had van DE chocolade gekregen een zakje en een zakje cocos.. vond ik ook niet echt geweldig. En meng nu banaan met yoghurt en frambozen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138648815
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net een pot isolaat besteld ipv Whey Perfection (ik ben eigenwijs :P ) in de smaak smakeloos. Door de yoghurt met wat frambozen in de blender, hopla.

Ik had van DE chocolade gekregen een zakje en een zakje cocos.. vond ik ook niet echt geweldig. En meng nu banaan met yoghurt en frambozen.
Hoe is die Isolaat? Heb tot nu toe Afslank eiwit (vind de naam niet echt toepasselijk, gaat mij meer om de inname van langzame eiwitten 's avonds en die zitten daar nou eenmaal het meeste in..)
Ben benieuwd!
pi_138648909
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:33 schreef emily-p het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat?
Omdat ik na het sporten een dikkere buik heb. -En dan niet van water drinken-
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138649111
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:01 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Omdat ik na het sporten een dikkere buik heb. -En dan niet van water drinken-
Ik heb dat inderdaad ook, als ik hard sport voel ik me erna altijd eventjes dikker (opgeblazen)..
pi_138649681
Stom is dat he ;(

Ohh mijn broodje ei was heel lekker en vullend O+ Af en toe kan ik zo genieten van die simpele dingen :') Denk wel dat ik er zo nog een broodje pindakaas achteraan prop.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:25:01 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138649924
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Hoe is die Isolaat? Heb tot nu toe Afslank eiwit (vind de naam niet echt toepasselijk, gaat mij meer om de inname van langzame eiwitten 's avonds en die zitten daar nou eenmaal het meeste in..)
Ben benieuwd!
Geen idee. Had whey van de tuinen om te proberen. Troep. Pot leeggemaakt en nu tijd voor goeie shit. Gekozen voor isolaat omdat het puurder is, plus minder suikers/KH en vet.

Doe 17,75 weken met zo'n pot (4x per week KT dus 4 shakes per week), dus vond de priks niet zo schokkend ten opzichte van de whey perfection.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:25:48 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138649962
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
Stom is dat he ;(

Ohh mijn broodje ei was heel lekker en vullend O+ Af en toe kan ik zo genieten van die simpele dingen :') Denk wel dat ik er zo nog een broodje pindakaas achteraan prop.
Als ie vullend was waarom dan nog een bth? :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138649995
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Als ie vullend was waarom dan nog een bth? :P
Als T :+ Om 1 uur ei gehad, en nu die pindakaas.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138650049
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen idee. Had whey van de tuinen om te proberen. Troep. Pot leeggemaakt en nu tijd voor goeie shit. Gekozen voor isolaat omdat het puurder is, plus minder suikers/KH en vet.

Doe 17,75 weken met zo'n pot (4x per week KT dus 4 shakes per week), dus vond de priks niet zo schokkend ten opzichte van de whey perfection.
Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:28:42 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138650078
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:28 schreef emily-p het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?
Bodyenfitshop.nl
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:28:52 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138650086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Als T :+ Om 1 uur ei gehad, en nu die pindakaas.
Aaaaaah!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138650241
Zitten hier toevallig veganisten? :@
pi_138651701
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Welke regio woon je?
Ik woon in Leiden!
pi_138651813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:23 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Ik vind de smaken buiten basissmaken als Strawberry, Banana, Vanille en Choco ook echt niet lekker. Krijg bij elke nieuwe bestelling een proefverpakking waarvan de smaak niet te kiezen is en krijg dan vaak smaken als White chocolat, Cappuccino e.d., maar vind die ook echt niet lekker!

Drink het nu zelfs met water en vind het nog niet vies! Met melk is helemaal lekker :Y
Krijg vanmiddag weer Choco geleverd!
Ik heb ook een grote pot choco, drink ik met water. Heerlijk! :P
Heb ook nog zo'n doosje met verschillende smaken, heb alleen vanille en framboos nog geprobeerd en die vond ik eigenlijk ook beide wel lekker! Vooral framboos :)
pi_138651972
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:28 schreef emily-p het volgende:

[..]

Ik heb die pudding trouwens uitgeprobeerd vanmorgen en het was best wel lekker!
Het receptje staat op mn blog: JamJum

Fotootje erbij :P



Gister hardlopen ging echt slecht trouwens. Oh en ik was zeiknat thuis..
Ging echt slechter dan ooit (qua snelheid dan bedoel ik) en ik kreeg alwéér last van mn scheenbenen. Al kan ik vandaag wel redelijk lopen. Heb zo veel mogelijk over gras gelopen ipv stoeptegels. Pff.. hoop dat het wel ooit weggaat, want ik wil zo graag ooit die 5km en daarna 10km rennen!
pi_138652245
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik heb die pudding trouwens uitgeprobeerd vanmorgen en het was best wel lekker!
Het receptje staat op mn blog: JamJum

Fotootje erbij :P

[ afbeelding ]

Gister hardlopen ging echt slecht trouwens. Oh en ik was zeiknat thuis..
Ging echt slechter dan ooit (qua snelheid dan bedoel ik) en ik kreeg alwéér last van mn scheenbenen. Al kan ik vandaag wel redelijk lopen. Heb zo veel mogelijk over gras gelopen ipv stoeptegels. Pff.. hoop dat het wel ooit weggaat, want ik wil zo graag ooit die 5km en daarna 10km rennen!
Ziet er goed uit, was het erg lekker of wel oke ?:)

Hoeveel km en welke tijd heb je precies gelopen (kan ik even voor je kijken wat ik nog aan aantekeningen heb uit mijn scheenbeentijd, ik ging namelijk vaak nog te snel al zei mijn gevoel dat ik erg langzaam ging.. van de fysio moest ik dan nog langzamer rennen)? Misschien even paar weken laten rusten ? kun je in de tussentijd gaan fietsen/zwemmen/krachttrainen maar elke vorm van scheenbeen belasting even laten?
pi_138652404
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef emily-p het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, was het erg lekker of wel oke ?:)

Hoeveel km en welke tijd heb je precies gelopen (kan ik even voor je kijken wat ik nog aan aantekeningen heb uit mijn scheenbeentijd, ik ging namelijk vaak nog te snel al zei mijn gevoel dat ik erg langzaam ging.. van de fysio moest ik dan nog langzamer rennen)? Misschien even paar weken laten rusten ? kun je in de tussentijd gaan fietsen/zwemmen/krachttrainen maar elke vorm van scheenbeen belasting even laten?
Het was lekker! Pudding op zichzelf wel ok, je hebt er wel een laagje fruit bij nodig :)

Gister was les 5 van evy en heb ik 1,95 km in 26 min gedaan.. Normaal ren ik bijna 3km in dezelfde tijd! Fietsen en krachttrainen kan ik wel doen, maar mijn vriend is ook aan het hardlopen en hij is nu al zoveel verder dan ik met evy.. zo jammer dit.
pi_138652408
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:14 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik heb ook een grote pot choco, drink ik met water. Heerlijk! :P
Heb ook nog zo'n doosje met verschillende smaken, heb alleen vanille en framboos nog geprobeerd en die vond ik eigenlijk ook beide wel lekker! Vooral framboos :)
Ik vind het heel zoet/chemisch smaken (de kiwi/aardbei)
pi_138652463
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef emily-p het volgende:

[..]

Ik vind het heel zoet/chemisch smaken (de kiwi/aardbei)
Ik vind het niet per se chemisch smaken, wel zoet ja. Kiwi/aardbei nog nooit geprobeerd. Haal jij het ook van Body&Fit?
Chocola drink ik gewoon als chocolade melk, maar dan met water :P
pi_138652609
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef xuryah het volgende:
1,95 km in 26 min gedaan.. Normaal ren ik bijna 3km in dezelfde tijd! Fietsen en krachttrainen kan ik wel doen, maar mijn vriend is ook aan het hardlopen en hij is nu al zoveel verder dan ik met evy.. zo jammer dit.
O dat is inderdaad niet te snel.. 100 m per minuut mocht ik max doen geloof ik (zal het even voor je opzoeken) .. Mannen zijn vaak sneller en hebben betere basisconditie.. Rennen jullie altijd samen, want misschien ren je dan te snel om hem bij te houden (normaal). Ik weet niet wat zijn conditie is maar het kan zijn dat jij dan teveel bij hem in de buurt wil blijven en boven je eigen kunnen rent en je scheenbenen daardoor overbelast (ik denk even met je mee) :( Maar je kan ook naast hem gaan fietsen, dan beweeg je toch en geef je je scheenbenen wat rust !
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:39:33 #183
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_138652749
Klinkt toch alsof je beter echt even rust gaat moeten houden xuryah. Hoe frustrerend ook, jezelf kapotlopen is nog frustrerender.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138652823
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt toch alsof je beter echt even rust gaat moeten houden xuryah. Hoe frustrerend ook, jezelf kapotlopen is nog frustrerender.
Dat is zeker waar... En bovendien is de kans dan groot dat het een zwakke plek blijft :(
pi_138652864
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:32 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik vind het niet per se chemisch smaken, wel zoet ja. Kiwi/aardbei nog nooit geprobeerd. Haal jij het ook van Body&Fit?
Chocola drink ik gewoon als chocolade melk, maar dan met water :P
Ja ik had hem/het van body&fit :) Maar choco is dus wel te drinken?
pi_138652944
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:35 schreef emily-p het volgende:

[..]

O dat is inderdaad niet te snel.. 100 m per minuut mocht ik max doen geloof ik (zal het even voor je opzoeken) .. Mannen zijn vaak sneller en hebben betere basisconditie.. Rennen jullie altijd samen, want misschien ren je dan te snel om hem bij te houden (normaal). Ik weet niet wat zijn conditie is maar het kan zijn dat jij dan teveel bij hem in de buurt wil blijven en boven je eigen kunnen rent en je scheenbenen daardoor overbelast (ik denk even met je mee) :( Maar je kan ook naast hem gaan fietsen, dan beweeg je toch en geef je je scheenbenen wat rust !
Ja we rennen samen, maar niet naast elkaar. Hij gaat zijn eigen tempo, ik de mijne.
Ik zal wel weer even niet meer hardlopen, maar ik hoop maar dat dat helpt. Heb wel dure schoenen gekocht enzo, pff..
pi_138653009
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:42 schreef emily-p het volgende:

[..]

Ja ik had hem/het van body&fit :) Maar choco is dus wel te drinken?
Ik vind van wel! En ik hoor meerdere mensen zeggen dat choco wel lekker is :)
pi_138653029
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja we rennen samen, maar niet naast elkaar. Hij gaat zijn eigen tempo, ik de mijne.
Ik zal wel weer even niet meer hardlopen, maar ik hoop maar dat dat helpt. Heb wel dure schoenen gekocht enzo, pff..
De hardloopschoenen kun je altijd nog gebruiken in de sportschool of voor mooie wandelingen (mocht het echt niet gaan) maar neem even een paar weken met rust en dan ook echt rust voor de scheenbenen (en dat is super lastig ik weet het) .. De fiets op met dit weer is gelukkig ook geen straf (als het niet zoals gisteravond is)
pi_138653081
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik vind van wel! En ik hoor meerdere mensen zeggen dat choco wel lekker is :)
Weet jij of je ergens een probeerverpakking of iets kunt kopen/krijgen? Welke versie heb je (ik wil niet weer zo'n vieze chemische smaak namelijk :) )?
pi_138654460
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef emily-p het volgende:

[..]

Weet jij of je ergens een probeerverpakking of iets kunt kopen/krijgen? Welke versie heb je (ik wil niet weer zo'n vieze chemische smaak namelijk :) )?
Je kunt wel een variety pack kopen bij B&F, daar zitten verschillende smaken in.. Verder is de kleinste verpakking voor 26 shakes.. Ze zijn wel zoet, maar ik vind ze zeker niet chemisch smaken, al helemaal niet met melk..
pi_138654534
Ik zit nu aan m'n allereerste kopje oploskoffie ooit :D Als arme student met een kapotte Senseo moet je wat.. Ben benieuwd of het te zuipen is :')

Lijstje van vandaag is dit geworden:
O: kwark/yoghurt/muesli/honing, banaan
T: niks
L: 2 boterhammen ei en chilisaus
T: boterham pindakaas
T: 250ml verse sinaasappelsap
D: garnalen met bloemkool en aardappels (misschien maak ik er stamppotje van)

Ik was zó blij verrast in de winkel! Bij onze Jumbo kun je bevroren zeevruchten scheppen. Dus ik dacht ik pak een stuk of 5 grote garnalen, daar red ik t wel mee. Dat was zó goedkoop dat ik er maar 10 heb geschept. Voor 75ct! :') Ik dacht dat ik als student nooit meer garnalen zou kunnen eten maar het tegendeel is dus waar.. goedkoper dan vlees!
*happymomentje* :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138654971
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit nu aan m'n allereerste kopje oploskoffie ooit :D Als arme student met een kapotte Senseo moet je wat.. Ben benieuwd of het te zuipen is :')

Lijstje van vandaag is dit geworden:
O: kwark/yoghurt/muesli/honing, banaan
T: niks
L: 2 boterhammen ei en chilisaus
T: boterham pindakaas
T: 250ml verse sinaasappelsap
D: garnalen met bloemkool en aardappels (misschien maak ik er stamppotje van)

Ik was zó blij verrast in de winkel! Bij onze Jumbo kun je bevroren zeevruchten scheppen. Dus ik dacht ik pak een stuk of 5 grote garnalen, daar red ik t wel mee. Dat was zó goedkoop dat ik er maar 10 heb geschept. Voor 75ct! :') Ik dacht dat ik als student nooit meer garnalen zou kunnen eten maar het tegendeel is dus waar.. goedkoper dan vlees!
*happymomentje* :')
Het gaat er geloof ik om dat het water de juiste temperatuur is, anders wordt het niet lekker.
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:39:58 #193
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_138655129
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Het gaat er geloof ik om dat het water de juiste temperatuur is, anders wordt het niet lekker.
Het mag niet koken geloof ik, dan wordt het echt heel bitter. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138655511
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het mag niet koken geloof ik, dan wordt het echt heel bitter. :+
Ja het is nog een hele techniek
Worry is a misuse of imagination
pi_138655759
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit nu aan m'n allereerste kopje oploskoffie ooit :D Als arme student met een kapotte Senseo moet je wat.. Ben benieuwd of het te zuipen is :')

Lijstje van vandaag is dit geworden:
O: kwark/yoghurt/muesli/honing, banaan
T: niks
L: 2 boterhammen ei en chilisaus
T: boterham pindakaas
T: 250ml verse sinaasappelsap
D: garnalen met bloemkool en aardappels (misschien maak ik er stamppotje van)

Ik was zó blij verrast in de winkel! Bij onze Jumbo kun je bevroren zeevruchten scheppen. Dus ik dacht ik pak een stuk of 5 grote garnalen, daar red ik t wel mee. Dat was zó goedkoop dat ik er maar 10 heb geschept. Voor 75ct! :') Ik dacht dat ik als student nooit meer garnalen zou kunnen eten maar het tegendeel is dus waar.. goedkoper dan vlees!
*happymomentje* :')
OMG is dat een speciale Jumbo ofzo? En klun je dat scheppen bij de diepvries, of hoe werkt dat? :o
Mokkel met stuntstok
pi_138656539
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit nu aan m'n allereerste kopje oploskoffie ooit :D Als arme student met een kapotte Senseo moet je wat.. Ben benieuwd of het te zuipen is :')

Lijstje van vandaag is dit geworden:
O: kwark/yoghurt/muesli/honing, banaan
T: niks
L: 2 boterhammen ei en chilisaus
T: boterham pindakaas
T: 250ml verse sinaasappelsap
D: garnalen met bloemkool en aardappels (misschien maak ik er stamppotje van)

Ik was zó blij verrast in de winkel! Bij onze Jumbo kun je bevroren zeevruchten scheppen. Dus ik dacht ik pak een stuk of 5 grote garnalen, daar red ik t wel mee. Dat was zó goedkoop dat ik er maar 10 heb geschept. Voor 75ct! :') Ik dacht dat ik als student nooit meer garnalen zou kunnen eten maar het tegendeel is dus waar.. goedkoper dan vlees!
*happymomentje* :')
Ja welke jumbo is dat? Onze jumbo doet dat (nog) niet!
pi_138656685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:21 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Je kunt wel een variety pack kopen bij B&F, daar zitten verschillende smaken in.. Verder is de kleinste verpakking voor 26 shakes.. Ze zijn wel zoet, maar ik vind ze zeker niet chemisch smaken, al helemaal niet met melk..
Misschien is het met melk dan wel beter.. Misschien een keer zo'n variety pack proberen
pi_138657385
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:56 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

OMG is dat een speciale Jumbo ofzo? En klun je dat scheppen bij de diepvries, of hoe werkt dat? :o
Geen idee, het is gewoon de Jumbo aan de Biltstraat in Utrecht. :P
Het is zo'n grote vriesbak met allemaal bakkies met mosselen, garnalen enz. En er staan een weegschaal en bakjes om t in te doen naast. Ik kende het idd ook nog niet, maar nu ben ik verliefd :D
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:43:01 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138657468
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef emily-p het volgende:

[..]

Misschien is het met melk dan wel beter.. Misschien een keer zo'n variety pack proberen
Ik vind de choco echt niet lekker. De kokos ook niet. Maar ik ben een zeikerd. Vandaar de neutraal, meng het toch met yoghurt en frambozen :Y

Krijg er 2 gratis sample packs bij. Ben benieuwd welke het zijn.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138658349
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind de choco echt niet lekker. De kokos ook niet. Maar ik ben een zeikerd. Vandaar de neutraal, meng het toch met yoghurt en frambozen :Y

Krijg er 2 gratis sample packs bij. Ben benieuwd welke het zijn.
T verscheelt ook wel met het soort whey. Perfection vond ik met water echt niet te drinken, maar die ik nu heb is wat dikker.. Zie net dat mn pakketje is bezorgd, krijg er dit keer een pannenkoeken mixje bij :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:26:55 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138658886
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:09 schreef TailorMade het volgende:

[..]

T verscheelt ook wel met het soort whey. Perfection vond ik met water echt niet te drinken, maar die ik nu heb is wat dikker.. Zie net dat mn pakketje is bezorgd, krijg er dit keer een pannenkoeken mixje bij :)
Perfection vond ik ook echt niet te drinken. Isolaat ga ik niet proberen en mik ik wel gewoon door de yoghurt :P

Ik kon ook kiezen voor pancake mix, heb maar gekozen voor 2x whey perfection samples
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138659362
Groene asperges, entrecote en Casillero del Diablo

Dan ga je toch niet m'n ID vragen }:|
Worry is a misuse of imagination
pi_138660602
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:41 schreef Probability het volgende:
Groene asperges, entrecote en Casillero del Diablo

Dan ga je toch niet m'n ID vragen }:|
Als ze daar over 5 jaar nog om vragen ben je er blij mee ;)

Hier aardappeltjes uit de oven, runderworst en tomatensalade met guacamole, lekkere restjesdag :)
pi_138662384
Haha, jezus.. Ik had m'n eten maar weer eens ingevoerd in Myfitnesspal.
Kom ik nog maar op 1350kcal uit voor het hele lijstje dat ik eerder heb gepost.. :')

Kan ik straks iig nog lekker een bakkie kwark met honing eten :9
En een peer en appel of banaan O+

Da's weer ongeveer 400-450 kcal extra = 1800 kcal totaal. Daarna heb ik denk ik geen honger meer :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138662850
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:41 schreef Probability het volgende:
Groene asperges, entrecote en Casillero del Diablo

Dan ga je toch niet m'n ID vragen }:|
Ik kreeg laatst uitgebreide excuses dat ze om mn ID had gevraagd (geloof dat je vanaf 16 wijn mag kopen). En dat was tegelijk met de weekboodschappen, dus band vol met dingen als toiletpapier, veel groente, vlees, brood, schoonmaakmiddel etc :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_138663250
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
Haha, jezus.. Ik had m'n eten maar weer eens ingevoerd in Myfitnesspal.
Kom ik nog maar op 1350kcal uit voor het hele lijstje dat ik eerder heb gepost.. :')

Kan ik straks iig nog lekker een bakkie kwark met honing eten :9
En een peer en appel of banaan O+

Da's weer ongeveer 400-450 kcal extra = 1800 kcal totaal. Daarna heb ik denk ik geen honger meer :')
Ga je je dan proppie vol zitten eten alleen om de kcals?
pi_138663686
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Als ze daar over 5 jaar nog om vragen ben je er blij mee ;)

Hier aardappeltjes uit de oven, runderworst en tomatensalade met guacamole, lekkere restjesdag :)
Ben al bijna 30 hoor
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 8 april 2014 @ 20:11:34 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138663782
Kwark met muesli :9
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138663794
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Ben al bijna 30 hoor
Dus je bent er nu al blij mee? :P
Ben ook alweer bijna 28 :')
pi_138664747
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dus je bent er nu al blij mee? :P
Ben ook alweer bijna 28 :')
O dan schelen wij echt net een jaar :P
Worry is a misuse of imagination
pi_138665988
Laat ik eens proberen m'n daglijst te noteren
• ontbijt: appel, mineola, vette yoghurt, schep zure pruimencompote
• middageten: worstje, spinzie-omelet (half pak diepvriesspinazie, 3 eieren, feta, kliekje stoofvlees, 3 plakjes kaas)
• avondeten: half pond broccoli, half pond spitskool, schouderkarbonade
• toe: mousse van avocado, bevroren banaan, stemgember, koekkruiden en oploskoffie

Morgen een kantoordag op een verre locatie. Planning is:
• ontbijt: appel, mineola, vette yoghurt, schep zure pruimencompote
• onderweg: 4 gekookte eitjes, bak koude linzen-met-lamsvleesstoofpot, handvol mosselen
• avondeten: zalm, koolvisfilet, paar ons gekookte wortels, geroerbakte spinazie, roomsausje
• toe: creme fraiche met een smaakmaker, scheut likeur ofzo
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_138666384
Sigme lijstjes :9 O+

Ik ben eigenlijk wel benieuwd, omdat je een hobby boerderij hebt...wat ben jij maandelijks nu kwijt aan kosten? Voor je boodschappen? :@ Je eet super gevarieerd, als ik dat bij de appie wil halen ben ik volgens mij meer kwijt :D
pi_138666802
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Ga je je dan proppie vol zitten eten alleen om de kcals?
Nee, ik vind kwark wel lekker als late night toetje en ik moest sowieso nog meer fruit eten vandaag. Bovendien val ik met 1800kcal nog langzaam af en is dat helemaal niet mijn hoofddoel.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138666822
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef An24 het volgende:
Sigme lijstjes :9 O+

Ik ben eigenlijk wel benieuwd, omdat je een hobby boerderij hebt...wat ben jij maandelijks nu kwijt aan kosten? Voor je boodschappen? :@ Je eet super gevarieerd, als ik dat bij de appie wil halen ben ik volgens mij meer kwijt :D
Eerlijk gezegd durf ik dat bijna niet te zeggen. Maar ik weet het wel, want ik hou het vrij netjes bij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_138666990
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Nee, ik vind kwark wel lekker als late night toetje en ik moest sowieso nog meer fruit eten vandaag. Bovendien val ik met 1800kcal nog langzaam af en is dat helemaal niet mijn hoofddoel.
Ok dan is het goed. In slank verschil ik nogal van mening over voedingsstoffen versus kcals, vandaar dat ik even check ;)
pi_138667121
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:05 schreef An24 het volgende:

[..]

Ok dan is het goed. In slank verschil ik nogal van mening over voedingsstoffen versus kcals, vandaar dat ik even check ;)
Ik ben ook gestopt met kcal tellen, maar af en toe voer ik het nog even in om te kijken of het een beetje goed gaat.
Ik krijg vaak 's avonds trek en dan voel ik me soms schuldig als ik dan nog wat eet, maar zoals nu kwam ik erachter dat het nog zàt kan, dat is dan juist wel weer handig. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138667132
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd durf ik dat bijna niet te zeggen. Maar ik weet het wel, want ik hou het vrij netjes bij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super dat je het toch vertelt, thanks!

Het verschil is idd wel aanwezig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138667226
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:07 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik ben ook gestopt met kcal tellen, maar af en toe voer ik het nog even in om te kijken of het een beetje goed gaat.
Ik krijg vaak 's avonds trek en dan voel ik me soms schuldig als ik dan nog wat eet, maar zoals nu kwam ik erachter dat het nog zàt kan, dat is dan juist wel weer handig. :)
Ohw ik tel ook hoor, maar meer omdat ik vastendagen heb en juist daarom wil bijhouden welke voedingsstoffen ik nog mis enzo. Meer als dagboek dus.
pi_138668093
Zoo jeetje, vandaag al de hele dag trek in chips.. Net aan toegegeven door zo'n kinderzakje op te eten. Zo lekker was t helemaal niet :(
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:23:54 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138668168
Lijstje hier:
O: roergebakken champignons met zout/peper/verse knoflook/beetje room en peterselie op volk.pistolet met kaas onder de grill :9 , beschuit boter/suiker, beschuit achterham
T: appel, sinaasappel, beker melk
L: tosti ham/kaas (volkoren) met curry, boterham gekookt ei/tomaat
T: paar dropjes, blokje pure choco, pruim
D: bloemkool , gekookte zoete wortels, aardappelpuree, gegratineerde kabeljauwfilet
T: zoute stokjes, kwark/vla/jam
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:40:45 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138669207
Wow. Wij zitten nog ruim onder de 500 euro voor boodschappen, met vier personen en incl. vlees enzo. Volgende week wordt er trouwens een half varken bezorgd :Y)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_138669381
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Wow. Wij zitten nog ruim onder de 500 euro voor boodschappen, met vier personen en incl. vlees enzo. Volgende week wordt er trouwens een half varken bezorgd :Y)
En wat zijn jou trucjes om het bedrag laag houden? Niet dat het gier nodig is, maar als ik iets mis, hoor ik het graag :Y
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:48:04 #223
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138669537
¤30euro per week voor 1 persoon :') hehe. Maar ik ben vegetariër, dat scheelt een hoop hoor :P

Vandaag ook beetje raar lijstje, als in ik weet de helft niet meer wat ik heb gegeten. Maar ik heb iig weer wat gegeten, t gaat nog niet met heel veel plezier maar wel beter dan vorige week. Morgen maar weer eens werken...
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:48:09 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138669543
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:44 schreef An24 het volgende:

[..]

En wat zijn jou trucjes om het bedrag laag houden? Niet dat het gier nodig is, maar als ik iets mis, hoor ik het graag :Y
Wij hebben een ijzeren basisvoorraad groente en vlees en fruit. Daarnaast varieren we aan de hand van aanbiedingen. Eigenlijk maken we alles 'from scratch', behalve ijs en alcohol. Dat kopen we kant en klaar. En we halen onze boodschappen vooral bij de Aldi en Lidl, behalve vlees: dat kopen we direct van de boer of bij een goede slager.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 8 april 2014 @ 21:58:27 #225
70532 loveli
N
pi_138670093
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Ben al bijna 30 hoor
Mij vragen ze niet meer om ID en toen laatst een agent naar m'n rijbewijs keek zei 'ie over het adres (studentenflat) "daar woon je zeker al heel lang niet meer?"
*grmpf*
crap in = crap out
pi_138670171
Ik ben trouwens een groentetuin aan het aanleggen!
Worry is a misuse of imagination
pi_138670203
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Mij vragen ze niet meer om ID en toen laatst een agent naar m'n rijbewijs keek zei 'ie over het adres (studentenflat) "daar woon je zeker al heel lang niet meer?"
*grmpf*
Haha aaaah
Heb je nog een oud contract ?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 8 april 2014 @ 22:03:41 #228
70532 loveli
N
pi_138670378
Nee, dat was inderdaad m'n oude adres. Maar hij had het anders kunnen brengen :')

Net poging gedaan een laptop te kopen (laatste van de voorraad met wat korting, je kent het wel). Zijn ze de doos met accu en adapter kwijt :')

/verzonden vanaf mijn mobiel
crap in = crap out
pi_138670657
Wat is er met je oude laptop ?


Iets met koffie(omdat dat vaak op rare plaatsen zit bij jou)
Worry is a misuse of imagination
pi_138670690
Trouwens een nieuw vestje voor¤3 en een ander vestje voor ¤4 gekocht
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 8 april 2014 @ 22:14:27 #231
70532 loveli
N
pi_138671031
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:08 schreef Probability het volgende:
Wat is er met je oude laptop ?


Iets met koffie(omdat dat vaak op rare plaatsen zit bij jou)
Niet eens door koffie. Er hangt een losse monitor aan omdat ik anders geen beeld meer heb :') :') :')
crap in = crap out
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:15:03 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_138671073
Heb ook een nieuwe Laptop (als voorbereiding op een eventueel zzp-schap). Heel blij mee, alleen lukt het me Maar niet om de tekt in IE op NL te krijgen. Als ik type is alles onderstreept en bepaalde worden worden nu in kapitaal geschreven :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 8 april 2014 @ 22:22:06 #233
70532 loveli
N
pi_138671483
Opera nemen oO<
crap in = crap out
pi_138672394
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wij hebben een ijzeren basisvoorraad groente en vlees en fruit. Daarnaast varieren we aan de hand van aanbiedingen. Eigenlijk maken we alles 'from scratch', behalve ijs en alcohol. Dat kopen we kant en klaar. En we halen onze boodschappen vooral bij de Aldi en Lidl, behalve vlees: dat kopen we direct van de boer of bij een goede slager.
Diepvrieswerk dus? Met groenten doen we dat niet. En we eten niet veel vlees. Kwestie van andere winkel dus. Jumbo schijnt ook goedkoper te zijn. En daar is het groente en fruit ook vers.
  dinsdag 8 april 2014 @ 22:42:08 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138672868
Al bijna 250 euro per maand aan alleen al groente en fruit :')

Vandaag geweest bij:
Lidl voor: 2 komkommers, 2 courgettes, 4 trostomaten, 1 bloemkool, 1 kg sperziebonen, 2 kiwi's, 4 appels, 500 gr geschrapte wortel, 2 kg uien, 2 bananen, 1kg mineola (goedkoper dan andere winkels)
Aldi: 2 kg (4 x 500 gr dus :') ) broccoli want daar 0,39 cent per 500 gr. (mooie aanbieding)
Jumbo: zilveruitjes, diepvries bladspinazie (ook goedkoop)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138672964
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ook een nieuwe Laptop (als voorbereiding op een eventueel zzp-schap). Heel blij mee, alleen lukt het me Maar niet om de tekt in IE op NL te krijgen. Als ik type is alles onderstreept en bepaalde worden worden nu in kapitaal geschreven :')
gebruik Chrome, ondersteunt meerdere talen en eenvoudig wisselen tussen de talen ook.

Als je echt IE fan bent wil ik wel ff uitzoeken hoe je het kan wijzigen :)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_138675346
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Al bijna 250 euro per maand aan alleen al groente en fruit :')

Vandaag geweest bij:
Lidl voor: 2 komkommers, 2 courgettes, 4 trostomaten, 1 bloemkool, 1 kg sperziebonen, 2 kiwi's, 4 appels, 500 gr geschrapte wortel, 2 kg uien, 2 bananen, 1kg mineola (goedkoper dan andere winkels)
Aldi: 2 kg (4 x 500 gr dus :') ) broccoli want daar 0,39 cent per 500 gr. (mooie aanbieding)
Jumbo: zilveruitjes, diepvries bladspinazie (ook goedkoop)
Ruim 8 euro per dag... Ik weet dat je veel groente en fruit eet.. Maar voor 8 euro heb je volgens mij mega veel fruit/groente??
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:32:59 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138675645
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Probability het volgende:

[..]

Ruim 8 euro per dag... Ik weet dat je veel groente en fruit eet.. Maar voor 8 euro heb je volgens mij mega veel fruit/groente??
Rekenen :') nee maar iig wel 5 euro per dag
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138679364
Mogge :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wij hebben een ijzeren basisvoorraad groente en vlees en fruit. Daarnaast varieren we aan de hand van aanbiedingen. Eigenlijk maken we alles 'from scratch', behalve ijs en alcohol. Dat kopen we kant en klaar. En we halen onze boodschappen vooral bij de Aldi en Lidl, behalve vlees: dat kopen we direct van de boer of bij een goede slager.
Tsja, eigenlijk geldt dit voor mij ook wel. Ik vrees dat we gewoon heel véél eten (zeg maar uniekhoornachtige hoeveelheden groente). Maar ik koop uitsluitend goedkope groente (Lidl, markt). We eten wel aardig wat vis/schaaldieren, dat tikt wel aan.

Ik ben wel al weer flink bezig in de moestuin; als de moestuin goed aan de praat is koop ik maanden geen groenten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 9 april 2014 @ 07:21:52 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138679594
Hier 90 euro p/w boodschappen met zijn 2. Inc alles.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Sport woensdag 9 april 2014 @ 09:07:02 #241
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138680704
Ik kon vanochtend de bovenste 2 'blokjes' zien :o Zo snel al.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138681870
Weer 0.3kg afgevallen sinds gisteren. :')
Ik ga zo maar eens de stoute schoenen aantrekken en naar de fitness om zelf met gewichten bezig te gaan. Ben benieuwd :9
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138683588
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
Weer 0.3kg afgevallen sinds gisteren. :')
Ik ga zo maar eens de stoute schoenen aantrekken en naar de fitness om zelf met gewichten bezig te gaan. Ben benieuwd :9
Haha dat durf ik ook niet.. straks ook ff lekker sporten, want vanavond ga ik onbeperkt wokken en grillen met mn schoonouders....... hoop dat ik me een beetje in kan houden met de sushi enzo :@ denk dat ik vooral groenten ga wokken en vis ga eten (eiwitten) :)

Heeft iemand hier toevallig een foodprocessor waar die heel tevreden mee is? Eentje onder de 200 euro? Ben hard opzoek, maar vind het maar lastig!
pi_138684168
Foodprocesser? Keukenmachine zeg maar?

Heb een blender die is heel fijn en een oude keukenmachine van m'n ouders die is ook heel fijn
Worry is a misuse of imagination
pi_138684594
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:25 schreef Probability het volgende:
Foodprocesser? Keukenmachine zeg maar?

Heb een blender die is heel fijn en een oude keukenmachine van m'n ouders die is ook heel fijn
Foodprocessor en keukenmachine zit nog wel veel verschil in. Keukenmachine is met een bak eronder en is meer om deeg te kneden enzo :)
Foodprocessor is meer voor hak en rasp werk enzo! Blender heb ik al, maar elke x als ik hem gebruik ruik ik iets en denk dat hij elk moment kan doorbranden :')
pi_138686554
Nou het is gelukt hoor. Het was een beetje aankloten, maar toch. Eerst even veilig op de machines gegaan en toen gewichten gepakt. Voor squats en lunges moest ik wel naar dat grote mannenrek, maar dat is ook gelukt. Alleen volgende keer doe ik die eerst want ik heb er echt een hekel aan en op het laatst had ik geen zin meer.. :P
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138686832
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou het is gelukt hoor. Het was een beetje aankloten, maar toch. Eerst even veilig op de machines gegaan en toen gewichten gepakt. Voor squats en lunges moest ik wel naar dat grote mannenrek, maar dat is ook gelukt. Alleen volgende keer doe ik die eerst want ik heb er echt een hekel aan en op het laatst had ik geen zin meer.. :P
Haha goed zo! :)
pi_138693588
Zo, ik heb wel weer genoeg gedaan vandaag.. Zojuist de hele ranzige studentenkeuken schoongemaakt. Let wel, we hebben 6 kookplaten en bijbehorend gigantisch aanrechtblad met de nodige zwarte en bruine en rotte en rauwe troep in alle hoekjes verstopt. Gad-ver. Maar nu is het na 2 uur hard werken schoon en wat zal ik goed slapen vannacht haha O+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138693695
Zal ook maar eens een lijstje posten:
O: kwark/muesli/honing
S: ruim een uur KT
L: 3bth, 2 kip 1 pindakaas, een banaan
T: niet aan toegekomen :')
B: 2 uur schrobben
D: spruitjesstamppot met spekjes
T: glaasje wijn

Het zal wel weer totaal niet uitkomen met de calorieën maar daar heb ik lekker schijt aan. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 9 april 2014 @ 17:02:11 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138694728


Nou ik kan ff vooruit :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Vis een optie? woensdag 9 april 2014 @ 19:35:12 #251
70532 loveli
N
pi_138699884
crap in = crap out
pi_138703924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:35 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Nou kan ik dat nooit meer níet zien _O-
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_138704060
Ik heb na de vergaderdag nog even een uurtje gebootcampt.
Helaas zag ik bij thuiskomst dat ik m'n zonnebankpasje in plaats van m'n aanwezigheidspasje door de gleuf getrokken heb :+. Dus m'n uurtje martelen in het natte zand heeft me 20 minuten zonillusie gekost.

Gelukkig vertrek ik zondag naar de olijfboomgaard. Echte zon.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 9 april 2014 @ 21:06:38 #254
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138704259
Bootcamp O+ ik wil ook weer maar ik blijf maar hoesten, blehg :r Zit nu weer aan de kamillethee en straks weer even stomen. Weet dus ook nog niet of ik morgen wel of niet ga, beetje afhankelijk van hoe het gaat morgen.

O: magere kwark, knackebrod met smeerkaas
T: appel (granny smith omnomnom :9 )
L: kleine salade, snee volkorenbrood met ei.
T: banaan
D: burrito's
T: stukje chocolade.
  Vis een optie? woensdag 9 april 2014 @ 21:09:26 #255
70532 loveli
N
pi_138704416
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef sigme het volgende:

[..]

:D
Nou kan ik dat nooit meer níet zien _O-
^O^

En yay voor je boomgaard. Je hebt het goed voor elkaar.
crap in = crap out
pi_138707040
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:35 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zelfbeeld wat doe je. :') :D
  woensdag 9 april 2014 @ 21:58:07 #257
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138707120
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:56 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Mijn zelfbeeld wat doe je. :') :D
Ja heb jij dat ook? Pics please :+ :P
  Vis een optie? woensdag 9 april 2014 @ 22:08:24 #258
70532 loveli
N
pi_138707861
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja heb jij dat ook? Pics please :+ :P
Muf is al van de markt, dus kijken is het hoogst haalbare :P
crap in = crap out
  woensdag 9 april 2014 @ 22:19:48 #259
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138708668
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Muf is al van de markt, dus kijken is het hoogst haalbare :P
Lol :D Maar moeten we niet weten of hij stiekem ook een slank persoon is? :P
pi_138709189
Zie je wel! Zie je wel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138709260
Wooooooow
Voor groepsproduct een 9
Net cijfer terug voor verslag: 8
Net voorlopig cijfer terug van tentamen van gister: 9,4

Hahaha waaaaaaaaaaaaaaat
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 9 april 2014 @ 22:29:15 #262
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138709352
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Mufasa208 het volgende:
Zie je wel! Zie je wel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- *)
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef Probability het volgende:
Wooooooow
Voor groepsproduct een 9
Net cijfer terug voor verslag: 8
Net voorlopig cijfer terug van tentamen van gister: 9,4

Hahaha waaaaaaaaaaaaaaat
Goed bezig ^O^
pi_138709500
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:29 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

_O- _O- _O- *)

[..]

Goed bezig ^O^
Jaaaa zo chill!!!!
Alleen wel herkansing voor groepsproduct helaas, maar zei al dat het niet goed was..
Worry is a misuse of imagination
pi_138709949
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Jaaaa zo chill!!!!
Alleen wel herkansing voor groepsproduct helaas, maar zei al dat het niet goed was..
Altijd dat groepswerk waar anderen het cijfer omlaag halen.

Lekkere cijfers ook! :D
pi_138710738
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef Probability het volgende:
Wooooooow
Voor groepsproduct een 9
Net cijfer terug voor verslag: 8
Net voorlopig cijfer terug van tentamen van gister: 9,4

Hahaha waaaaaaaaaaaaaaat
Strebertje :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138711153
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:51 schreef An24 het volgende:

[..]

Strebertje :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn geen tienen he B-)

Ik vertelde mijn psycholoog kort over jouw analyse, vond ze wel leuk (en interessant) :P
Worry is a misuse of imagination
pi_138711185
uniek weet dit vast wel... hoeveel gram is een paprika ongeveer?
Worry is a misuse of imagination
pi_138711270
quote:
6s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef Probability het volgende:

[..]

Het zijn geen tienen he B-)

Ik vertelde mijn psycholoog kort over jouw analyse, vond ze wel leuk (en interessant) :P
Wat leuk! :D
pi_138711815
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat leuk! :D
haha ja ik wist hem niet helemaal meer uit m'n hoofd, maar ze dacht misschien wel dat bepaalde dingen die ik doe daar ook wel mee overeen kwamen :s) en of ik dat ook zo zie
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 9 april 2014 @ 23:13:42 #270
70532 loveli
N
pi_138711874
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef Probability het volgende:
uniek weet dit vast wel... hoeveel gram is een paprika ongeveer?
Twee keer de helft :Y
crap in = crap out
pi_138711882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef Probability het volgende:

[..]

haha ja ik wist hem niet helemaal meer uit m'n hoofd, maar ze dacht misschien wel dat bepaalde dingen die ik doe daar ook wel mee overeen kwamen :s) en of ik dat ook zo zie
Ik kan wel een keer een klein verslagje maken hoor. Kan je het naast jullie mening leggen :Y
pi_138711972
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik kan wel een keer een klein verslagje maken hoor. Kan je het naast jullie mening leggen :Y
Leuk :D

Haha ik had haar beetje de les gelezen + tips gegeven over tijdsplanning. haha oeps. was wel terecht.

Deze dagen gaan goed zeg *) ben ook echt super vrolijk en blij constant

vandaag achterop de scooter gezeten alsof ik in Italië was zo leuk 8-) 8-)

*O* single lady :P *O*
Worry is a misuse of imagination
pi_138714343
Probje *O*. Lekker bezig hoor :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 10 april 2014 @ 05:01:53 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138716131
Mogguh!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138717033
Goedemorgen,

Mijn lijstje vandaag :

O:smoothie
T:fruit
L: brood met ei (omelet met spinazie,champignons en ui)
D: pasta
S:sportschool (cardio en kracht) en mijn huis een grote schoonmaakbeurt geven :)
pi_138717046
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:41 schreef emily-p het volgende:
Goedemorgen,

Mijn lijstje vandaag :

O:smoothie
T:fruit
L: brood met ei (omelet met spinazie,champignons en ui)
D: pasta
S:sportschool (cardio en kracht) en mijn huis een grote schoonmaakbeurt geven :)
weinig??
Worry is a misuse of imagination
pi_138717065
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:42 schreef Probability het volgende:

[..]

weinig??
Er moet nog een tussendoortje bij maar die heb ik nog niet besloten :) (dus als je een idee hebt, graag)
  donderdag 10 april 2014 @ 09:01:31 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138717374
Oef!

Goeie vriend van me staat in de telegraaf om te vertellen over zijn ziekte (ALS), filmpje staat ook online. Meh.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138717470
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:43 schreef emily-p het volgende:

[..]

Er moet nog een tussendoortje bij maar die heb ik nog niet besloten :) (dus als je een idee hebt, graag)
misschien iets meer uitleggen wat je precies eet en hoeveel, is nu beetje lastig in te schatten...
gekookt eitje etc.
Worry is a misuse of imagination
pi_138717586
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:10 schreef Probability het volgende:

[..]

misschien iets meer uitleggen wat je precies eet en hoeveel, is nu beetje lastig in te schatten...
gekookt eitje etc.
Ok ik eet als lunch : 2 boterhammen met 2 eieren (champignons spinazie en ui) best wel een lekkere flinke lunch :)

Mijn pasta is volkoren met tomatensaus/gehakt/champignons/ui en dat soort dingen :) mijn smoothie :yoghurt en dit keer banaan/kiwi/aardbei/frambozen

en tussendoor een fruitsalade achtig iets met die fruitsoorten :)
  donderdag 10 april 2014 @ 09:38:51 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138717974
O : Kwark, 2x bth, kipfilet en runderookvlees.
S : Hardlopen naar de sportschool met omweg
S2 : KT
S3 : Terug hardlopen met omweg
L : Whey Isolaat, 4x spelt, pindakaas, muisjes, kalkoenfilet, runderrookvlees
T : 2x eieren met een banaan erdoor
D : Groente, vlees, aardappelen, jus, vla
T : Appel
T2 : Iets
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138717999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:17 schreef emily-p het volgende:

[..]

Ok ik eet als lunch : 2 boterhammen met 2 eieren (champignons spinazie en ui) best wel een lekkere flinke lunch :)

Mijn pasta is volkoren met tomatensaus/gehakt/champignons/ui en dat soort dingen :) mijn smoothie :yoghurt en dit keer banaan/kiwi/aardbei/frambozen

en tussendoor een fruitsalade achtig iets met die fruitsoorten :)
O je had al eieren haha sorry
Rauwkost salade bij de lunch ?

Je kan je lijstjes invoeren in zo'n app om te zien of je voldoende micro en macro nutriënten binnenkrijgt, dat is nog belangrijker dan het aantal kcals
Worry is a misuse of imagination
pi_138718100
O: Spelt bagel met creame cheese en aardbeien jam, zwarte koffie (een bagel bevat echt heeeeel veel kcals wel lekker :P)
T: banaan wss of twee
L: ?
D: entrecote met groene asperges en dijonaise.
Denk met een rauwkost salade van cherry tomaatjes, hele avocado, rode paprika en rucola (met voldoende olijfolie)


M'n L weet ik nog niet.. Ben crackers dik besmeerd met pindakaas ook wel zat.. En echt 0 inspiratie. Of ik eet 's middags die salade maar dan moet er nog wel wat bij, en moet ik nog iets te eten hebben voor na m'n D
Oooooh ik kan bietenhummus maken en dat dan opeten met worteltjes :9
Worry is a misuse of imagination
pi_138718295
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:40 schreef Probability het volgende:

[..]

O je had al eieren haha sorry
Rauwkost salade bij de lunch ?

Je kan je lijstjes invoeren in zo'n app om te zien of je voldoende micro en macro nutriënten binnenkrijgt, dat is nog belangrijker dan het aantal kcals
Welke app is dat? :)
pi_138718410
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:55 schreef emily-p het volgende:

[..]

Welke app is dat? :)
Myfitnesspal geeft ook een lijstje van je macro's en micro's.

Qwea, leuk van je vriend in de krant! Minder leuk van de ALS ;(

Ik heb best wel spierpijn :9 Behalve in m'n buikspieren, daar moet ik maar eens harder op gaan trainen want een paar setjes op machine met 36kg en wat crunches erna doen geen fuck meer :')
Morgenvroeg weer fitnessen *O* vandaag toch maar een rustdag nemen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138718462
oh of bij deze toko inspiratie opdoen, hebben altijd wel lekkere dingen: https://www.facebook.com/ilovesla
Worry is a misuse of imagination
pi_138718754
Ik gebruik ook my fitness pal en werkt prima! Vandaag broodjeslunch op het werk (lees: witte broodjes, kruidenboter en vaak belegd met veel plakken kaas en saus). Vind dat nog altijd lastig, t is nogal zakelijk en kan daar niet met mn crackertjes kipfilet aankomen haha..

Maargoed, zorg gewoon dat ik mn gezonde eten eromheen plan!
pi_138718960
Witte broodjes -O- dan zou ik echt wel m'n eigen eten meenemen, stik maar in je witbrood :+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138719051
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:15 schreef TailorMade het volgende:
Ik gebruik ook my fitness pal en werkt prima! Vandaag broodjeslunch op het werk (lees: witte broodjes, kruidenboter en vaak belegd met veel plakken kaas en saus). Vind dat nog altijd lastig, t is nogal zakelijk en kan daar niet met mn crackertjes kipfilet aankomen haha..

Maargoed, zorg gewoon dat ik mn gezonde eten eromheen plan!
haha nu moet ik denken aan 'van 9 tot 5' met laurenz de hipster
Worry is a misuse of imagination
pi_138719413
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:01 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Myfitnesspal geeft ook een lijstje van je macro's en micro's.

Qwea, leuk van je vriend in de krant! Minder leuk van de ALS ;(

Ik heb best wel spierpijn :9 Behalve in m'n buikspieren, daar moet ik maar eens harder op gaan trainen want een paar setjes op machine met 36kg en wat crunches erna doen geen fuck meer :')
Morgenvroeg weer fitnessen *O* vandaag toch maar een rustdag nemen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Voor sportschool heb ik anders wel goede buikspiersetje...
Moet er wel zo'n decline bench zijn, maar dan pak je een 20kg plate op je borst, gooi je die bench op z'n max. en doe je 3x30 crunches afbuigend naar links, 3x30 recht omhoog en 3x30 naar rechts.
Gegarandeerd dat je dan morgen niet normaal uit je bed kunt komen! :P
Als je alleen zo'n machine tot je beschikking hebt zou ik gaan werken met super-/dropsets.
Machine voor de obliques kun je dan echte combinatie van doen door te wisselen van kant.
En crunch machine dropsets met minimale tijd tussen elke drop.

Voorbeeld (gewichten er van zelf bepalen, geef de procenten aan van het zwaarst wat je doet):
Oblique-machine:
Warming-up L 10x 50%, 10x 70%
Warming-up R 10x 50%, 10x 70%

L 20x 95-100%, R 20x 95-100%
L 20x 80-90%, R 20x 80-90%
L 20x 70-80%, R 20x 70-80%
...
Dan telkens zo'n 10% zakken in gewicht tot je op zo'n 30% zit van je maximale gewicht.

Crunch:
Idem maar dan 10reps extra per drop
Dus: 20x 95-100%
30x 80-90%
40x 70-80%
...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138719483
kan iemand mij aan het werk schoppen?
Worry is a misuse of imagination
pi_138723355
Is het gelukt Prob? Zo niet: *schop in je aars*

Thnx voor de tip V1z0R. Ik deed eerder altijd buikspierkwartier en dat werkte wel. Denk dat ik maar losse oefeningen met gewichten ga doen. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138724824
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Is het gelukt Prob? Zo niet: *schop in je aars*

Thnx voor de tip V1z0R. Ik deed eerder altijd buikspierkwartier en dat werkte wel. Denk dat ik maar losse oefeningen met gewichten ga doen. :)
hahaha jaaa wel redelijk gelukt! ben iig bezig
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 10 april 2014 @ 13:37:39 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138724954
Nou, die isolaat smakeloos smaakt idd smakeloos. M.a.w prima te nassen door de yoghurt en de frambozen :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138724972
Bedankt voor de app! Ga hem later even bekijken! Ik heb net weer even stiekem op de weegschaal gestaan (ik weeg mezelf normaal op zaterdag) en er is 0,1 kg af.. Niet echt veel... maar ik heb deze week veel krachttraining gedaan dus ik denk dat het daar ook mee te maken heeft.. Al met al ben ik bestl tevreden , ik val nog steeds iets af al gaat het steeds langzamer :) en nu zaterdagochtend officieel op de weegschaal :)
pi_138725005
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef Qwea het volgende:
Nou, die isolaat smakeloos smaakt idd smakeloos. M.a.w prima te nassen door de yoghurt en de frambozen :D
eigenlijk een aanrader dus (in mijn geval) ? :)
  donderdag 10 april 2014 @ 13:41:31 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138725086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:39 schreef emily-p het volgende:

[..]

eigenlijk een aanrader dus (in mijn geval) ? :)
Smaken verschillen, maar ik had er totaaaaaal geen moeite mee iig. Schep in de yoghurt, frambozen erbij, wat water, klein drupje magere perzik yoghurt, blenden, opzuipen :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138730038
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]


[..]

Als je alleen zo'n machine tot je beschikking hebt zou ik gaan werken met super-/dropsets.
Machine voor de obliques kun je dan echte combinatie van doen door te wisselen van kant.
En crunch machine dropsets met minimale tijd tussen elke drop.

Voorbeeld (gewichten er van zelf bepalen, geef de procenten aan van het zwaarst wat je doet):
Oblique-machine:
Warming-up L 10x 50%, 10x 70%
Warming-up R 10x 50%, 10x 70%

L 20x 95-100%, R 20x 95-100%
L 20x 80-90%, R 20x 80-90%
L 20x 70-80%, R 20x 70-80%
...
Dan telkens zo'n 10% zakken in gewicht tot je op zo'n 30% zit van je maximale gewicht.

Crunch:
Idem maar dan 10reps extra per drop
Dus: 20x 95-100%
30x 80-90%
40x 70-80%
...
O+ hai O+

Hoe gaat ie Vaiz? Hoe gaat 't op werk? Sport je nog een beetje?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138732963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Witte broodjes -O- dan zou ik echt wel m'n eigen eten meenemen, stik maar in je witbrood :+
Heb de cateraar nog net kunnen verzoeken een volkoren broodje met kipfilet te maken :)
Had dit (heul slim) zelf georganiseerd dus de volgende keer ieeetsje beter nadenken..
  donderdag 10 april 2014 @ 20:02:50 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138738325
Volgende week inderdaad ook weer een werklunch met witte bolletjes, dikke kwak margarine erop gegooid en 4 x de hoeveelheden kaas of ham.
Neem wel een paar volkorenboterhammen mee en smijt er wel wat ham v.d. bolletjes op :P
Natuurlijk hebben ze ook kroketten en een vette mosterdsoep met spekjes O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 10 april 2014 @ 20:03:05 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138738341
close
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')