Ja maar ik val liever andere mensen er niet mee lastig.quote:Op maandag 7 april 2014 15:21 schreef emily-p het volgende:
[..]
ik vind het geen zeuren hoor.. Ik denk eerder dat het logisch is dat je daar mee zit... Heb je een recept van de pudding? Ben wel benieuwd!
En als je scheenbeen pijn doet.. stoppen.. Dat betekent dat het nog niet is geheeld..
Ik ga straks na werk ook hardlopen (als het niet gaat onweren waar het knmi maar over blijft zeuren/waarschuwen )
Ik stop om 5 uur vandaag.. ben dan rond half 6 thuis (moet fietsen dus hopelijk blijft het droog) en dan omkleden en rennen..quote:Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja maar ik val liever andere mensen er niet mee lastig.
Ik zal je mijn receptje geven als de pudding gelukt is! Is voor mij ook de eerste keer :p
Ja bluh.. het is nu nog droog enzo, dus geloof niet zo dat het straks onwijs gaat onweren. Hoe laat ben je vrij?
Uiteindelijk. Maar nog genoeg reserves om op te teren.quote:Op maandag 7 april 2014 14:40 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ik te lang niet eet ga ik dood
quote:Op maandag 7 april 2014 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteindelijk. Maar nog genoeg reserves om op te teren.
Welke regio zoek je? (er komen nog wel eens vacatures voorbij op mijn FB uit de omgeving Utrecht). En misschien een open deur: maar al bij zorgcentra geīnformeerd? Ik heb daar meerdere keren op de afdeling gewerkt; koffie/thee schenken, bedden afhalen, was naar wasruimte brengen, in de keuken etc. Allemaal zonder ervaring. Was toen betaald, maar doe het desnoods vrijwillig zodat je iets te dķen hebt? Want ik ken het gevoel: als het niet moet, kan ik niet uit bed komen (als het wel moet ook met moeite), er is een externe prikkel nodigquote:Op maandag 7 april 2014 15:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Strandtenten heb ik ook geprobeerd.. maar er is gewoon te veel aanbod voor hun en ik val dan al snel af zonder ervaring. Het is gewoon echt kut op t moment.
Ik betaal mn vaste lasten met een beetje spaargeld die ik had. En mn vriend betaald een hoop (we wonen samen). Maar zijn geld raakt ook een beetje op..en ik wil gewoon zelf alles kunnen betalen..
Werken bij de thuiszorg! Geen diploma nodig en er is heel veel werk in!quote:Op maandag 7 april 2014 16:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welke regio zoek je? (er komen nog wel eens vacatures voorbij op mijn FB uit de omgeving Utrecht). En misschien een open deur: maar al bij zorgcentra geīnformeerd? Ik heb daar meerdere keren op de afdeling gewerkt; koffie/thee schenken, bedden afhalen, was naar wasruimte brengen, in de keuken etc. Allemaal zonder ervaring. Was toen betaald, maar doe het desnoods vrijwillig zodat je iets te dķen hebt? Want ik ken het gevoel: als het niet moet, kan ik niet uit bed komen (als het wel moet ook met moeite), er is een externe prikkel nodig.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laiverds, ik ga naar de buren verhuizen. Voel me hier niet meer zo op m'n plek. Hopelijk over een tijdje weer
.
Wauw wat goed! En veelquote:Op maandag 7 april 2014 20:17 schreef DeLuna het volgende:
4cm buikomvang kwijt tussen 11 maart en 1 april.wtf.
Succesjes!quote:Op maandag 7 april 2014 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laiverds, ik ga naar de buren verhuizen. Voel me hier niet meer zo op m'n plek. Hopelijk over een tijdje weer
.
Geen XM en bijbehorende plaatjes meer...quote:Op maandag 7 april 2014 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Welke regio woon je?quote:Op maandag 7 april 2014 14:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Lukt me niet.
Ik heb geen studie en geen werk. Heb geen reden om vroeg op te staan. Sporten doe ik s avonds samen met mn vriend. Heb niks te doen. Ik haat het.
Wou dat ik gewoon eindelijk eens een baan had!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |