Ja dit weer is niks.. Ik ben gelukkig wel droog op werk aangekomen.. Nu nog vanmiddag/vanavond terugquote:
dat valt dan reuze meequote:Op dinsdag 8 april 2014 11:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een tyfusweer!
Vakantieschade = + 1 kg, da's wel erg netjes naar liters sagria en bier en 2 x per dag buffet.
Zo, nu de ramen van binnen wassen, stoffen en dweilen, buiten kan je toch niet zijn, wandelen komt morgen wel weer
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou, net dus hardgelopen, en ik heb NU al het gevoel dat ik vocht vasthoud.. Iemand een idee hoe dat kan komen?
Omdat afvallen en aankomen niet a la minute op je weegschaal te zien is. Een keer zout eten of goed naar de wc en je gewicht is toch weer anders.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh oh en ik had vandaag een ATL!Van wel 0,2kg
Wat ik trouwens wel heel raar vind.. Ik ben een week ziek en eet bijna niks, en dan val ik niet af. Eet ik van vrijdag t/m zondag veel en slecht en op maandag 1 dag gezond, en ik zit ineens op een ATL.Wie kan me dat uitleggen.
Oh, en als ik weer fanatiek aan het sporten ga moet ik eigenlijk niet op gewicht letten want ik wil spiermassa bijkomen. Maar toch.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Ze heeft een glas water in haar hand?
Ik vind het zo vies.. Kreeg vorige week een zakje kiwi/aardbei om te proberen zo viesquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Zo maar eens een nieuwe pot whey bestellen. Kan nog 2x scheppen.
Ik vind de smaken buiten basissmaken als Strawberry, Banana, Vanille en Choco ook echt niet lekker. Krijg bij elke nieuwe bestelling een proefverpakking waarvan de smaak niet te kiezen is en krijg dan vaak smaken als White chocolat, Cappuccino e.d., maar vind die ook echt niet lekker!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef emily-p het volgende:
[..]
Ik vind het zo vies.. Kreeg vorige week een zakje kiwi/aardbei om te proberen zo vies
Hoe is die Isolaat? Heb tot nu toe Afslank eiwit (vind de naam niet echt toepasselijk, gaat mij meer om de inname van langzame eiwitten 's avonds en die zitten daar nou eenmaal het meeste in..)quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net een pot isolaat besteld ipv Whey Perfection (ik ben eigenwijs) in de smaak smakeloos. Door de yoghurt met wat frambozen in de blender, hopla.
Ik had van DE chocolade gekregen een zakje en een zakje cocos.. vond ik ook niet echt geweldig. En meng nu banaan met yoghurt en frambozen.
Omdat ik na het sporten een dikkere buik heb. -En dan niet van water drinken-quote:
Ik heb dat inderdaad ook, als ik hard sport voel ik me erna altijd eventjes dikker (opgeblazen)..quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:01 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Omdat ik na het sporten een dikkere buik heb. -En dan niet van water drinken-
Geen idee. Had whey van de tuinen om te proberen. Troep. Pot leeggemaakt en nu tijd voor goeie shit. Gekozen voor isolaat omdat het puurder is, plus minder suikers/KH en vet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Hoe is die Isolaat? Heb tot nu toe Afslank eiwit (vind de naam niet echt toepasselijk, gaat mij meer om de inname van langzame eiwitten 's avonds en die zitten daar nou eenmaal het meeste in..)
Ben benieuwd!
Als ie vullend was waarom dan nog een bth?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
Stom is dat he
Ohh mijn broodje ei was heel lekker en vullendAf en toe kan ik zo genieten van die simpele dingen
Denk wel dat ik er zo nog een broodje pindakaas achteraan prop.
Als Tquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ie vullend was waarom dan nog een bth?
Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Had whey van de tuinen om te proberen. Troep. Pot leeggemaakt en nu tijd voor goeie shit. Gekozen voor isolaat omdat het puurder is, plus minder suikers/KH en vet.
Doe 17,75 weken met zo'n pot (4x per week KT dus 4 shakes per week), dus vond de priks niet zo schokkend ten opzichte van de whey perfection.
Bodyenfitshop.nlquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:28 schreef emily-p het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?
Aaaaaah!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Als TOm 1 uur ei gehad, en nu die pindakaas.
Ik heb ook een grote pot choco, drink ik met water. Heerlijk!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:23 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Ik vind de smaken buiten basissmaken als Strawberry, Banana, Vanille en Choco ook echt niet lekker. Krijg bij elke nieuwe bestelling een proefverpakking waarvan de smaak niet te kiezen is en krijg dan vaak smaken als White chocolat, Cappuccino e.d., maar vind die ook echt niet lekker!
Drink het nu zelfs met water en vind het nog niet vies! Met melk is helemaal lekker![]()
Krijg vanmiddag weer Choco geleverd!
Ik heb die pudding trouwens uitgeprobeerd vanmorgen en het was best wel lekker!quote:
Ziet er goed uit, was het erg lekker of wel oke ?:)quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb die pudding trouwens uitgeprobeerd vanmorgen en het was best wel lekker!
Het receptje staat op mn blog: JamJum
Fotootje erbij
[ afbeelding ]
Gister hardlopen ging echt slecht trouwens. Oh en ik was zeiknat thuis..
Ging echt slechter dan ooit (qua snelheid dan bedoel ik) en ik kreeg alwéér last van mn scheenbenen. Al kan ik vandaag wel redelijk lopen. Heb zo veel mogelijk over gras gelopen ipv stoeptegels. Pff.. hoop dat het wel ooit weggaat, want ik wil zo graag ooit die 5km en daarna 10km rennen!
Het was lekker! Pudding op zichzelf wel ok, je hebt er wel een laagje fruit bij nodigquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef emily-p het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, was het erg lekker of wel oke ?:)
Hoeveel km en welke tijd heb je precies gelopen (kan ik even voor je kijken wat ik nog aan aantekeningen heb uit mijn scheenbeentijd, ik ging namelijk vaak nog te snel al zei mijn gevoel dat ik erg langzaam ging.. van de fysio moest ik dan nog langzamer rennen)? Misschien even paar weken laten rusten ? kun je in de tussentijd gaan fietsen/zwemmen/krachttrainen maar elke vorm van scheenbeen belasting even laten?
Ik vind het heel zoet/chemisch smaken (de kiwi/aardbei)quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote pot choco, drink ik met water. Heerlijk!
Heb ook nog zo'n doosje met verschillende smaken, heb alleen vanille en framboos nog geprobeerd en die vond ik eigenlijk ook beide wel lekker! Vooral framboos
Ik vind het niet per se chemisch smaken, wel zoet ja. Kiwi/aardbei nog nooit geprobeerd. Haal jij het ook van Body&Fit?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef emily-p het volgende:
[..]
Ik vind het heel zoet/chemisch smaken (de kiwi/aardbei)
O dat is inderdaad niet te snel.. 100 m per minuut mocht ik max doen geloof ik (zal het even voor je opzoeken) .. Mannen zijn vaak sneller en hebben betere basisconditie.. Rennen jullie altijd samen, want misschien ren je dan te snel om hem bij te houden (normaal). Ik weet niet wat zijn conditie is maar het kan zijn dat jij dan teveel bij hem in de buurt wil blijven en boven je eigen kunnen rent en je scheenbenen daardoor overbelast (ik denk even met je mee)quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef xuryah het volgende:
1,95 km in 26 min gedaan.. Normaal ren ik bijna 3km in dezelfde tijd! Fietsen en krachttrainen kan ik wel doen, maar mijn vriend is ook aan het hardlopen en hij is nu al zoveel verder dan ik met evy.. zo jammer dit.
Dat is zeker waar... En bovendien is de kans dan groot dat het een zwakke plek blijftquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt toch alsof je beter echt even rust gaat moeten houden xuryah. Hoe frustrerend ook, jezelf kapotlopen is nog frustrerender.
Ja ik had hem/het van body&fitquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik vind het niet per se chemisch smaken, wel zoet ja. Kiwi/aardbei nog nooit geprobeerd. Haal jij het ook van Body&Fit?
Chocola drink ik gewoon als chocolade melk, maar dan met water
Ja we rennen samen, maar niet naast elkaar. Hij gaat zijn eigen tempo, ik de mijne.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:35 schreef emily-p het volgende:
[..]
O dat is inderdaad niet te snel.. 100 m per minuut mocht ik max doen geloof ik (zal het even voor je opzoeken) .. Mannen zijn vaak sneller en hebben betere basisconditie.. Rennen jullie altijd samen, want misschien ren je dan te snel om hem bij te houden (normaal). Ik weet niet wat zijn conditie is maar het kan zijn dat jij dan teveel bij hem in de buurt wil blijven en boven je eigen kunnen rent en je scheenbenen daardoor overbelast (ik denk even met je mee)Maar je kan ook naast hem gaan fietsen, dan beweeg je toch en geef je je scheenbenen wat rust !
Ik vind van wel! En ik hoor meerdere mensen zeggen dat choco wel lekker isquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:42 schreef emily-p het volgende:
[..]
Ja ik had hem/het van body&fitMaar choco is dus wel te drinken?
De hardloopschoenen kun je altijd nog gebruiken in de sportschool of voor mooie wandelingen (mocht het echt niet gaan) maar neem even een paar weken met rust en dan ook echt rust voor de scheenbenen (en dat is super lastig ik weet het) .. De fiets op met dit weer is gelukkig ook geen straf (als het niet zoals gisteravond is)quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja we rennen samen, maar niet naast elkaar. Hij gaat zijn eigen tempo, ik de mijne.
Ik zal wel weer even niet meer hardlopen, maar ik hoop maar dat dat helpt. Heb wel dure schoenen gekocht enzo, pff..
Weet jij of je ergens een probeerverpakking of iets kunt kopen/krijgen? Welke versie heb je (ik wil niet weer zo'n vieze chemische smaak namelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik vind van wel! En ik hoor meerdere mensen zeggen dat choco wel lekker is
Je kunt wel een variety pack kopen bij B&F, daar zitten verschillende smaken in.. Verder is de kleinste verpakking voor 26 shakes.. Ze zijn wel zoet, maar ik vind ze zeker niet chemisch smaken, al helemaal niet met melk..quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef emily-p het volgende:
[..]
Weet jij of je ergens een probeerverpakking of iets kunt kopen/krijgen? Welke versie heb je (ik wil niet weer zo'n vieze chemische smaak namelijk)?
Het gaat er geloof ik om dat het water de juiste temperatuur is, anders wordt het niet lekker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit nu aan m'n allereerste kopje oploskoffie ooitAls arme student met een kapotte Senseo moet je wat.. Ben benieuwd of het te zuipen is
Lijstje van vandaag is dit geworden:
O: kwark/yoghurt/muesli/honing, banaan
T: niks
L: 2 boterhammen ei en chilisaus
T: boterham pindakaas
T: 250ml verse sinaasappelsap
D: garnalen met bloemkool en aardappels (misschien maak ik er stamppotje van)
Ik was zó blij verrast in de winkel! Bij onze Jumbo kun je bevroren zeevruchten scheppen. Dus ik dacht ik pak een stuk of 5 grote garnalen, daar red ik t wel mee. Dat was zó goedkoop dat ik er maar 10 heb geschept. Voor 75ct!Ik dacht dat ik als student nooit meer garnalen zou kunnen eten maar het tegendeel is dus waar.. goedkoper dan vlees!
*happymomentje*
Het mag niet koken geloof ik, dan wordt het echt heel bitter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Het gaat er geloof ik om dat het water de juiste temperatuur is, anders wordt het niet lekker.
Ja het is nog een hele techniekquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mag niet koken geloof ik, dan wordt het echt heel bitter.
OMG is dat een speciale Jumbo ofzo? En klun je dat scheppen bij de diepvries, of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit nu aan m'n allereerste kopje oploskoffie ooitAls arme student met een kapotte Senseo moet je wat.. Ben benieuwd of het te zuipen is
Ik was zó blij verrast in de winkel! Bij onze Jumbo kun je bevroren zeevruchten scheppen. Dus ik dacht ik pak een stuk of 5 grote garnalen, daar red ik t wel mee. Dat was zó goedkoop dat ik er maar 10 heb geschept. Voor 75ct!Ik dacht dat ik als student nooit meer garnalen zou kunnen eten maar het tegendeel is dus waar.. goedkoper dan vlees!
*happymomentje*
Ja welke jumbo is dat? Onze jumbo doet dat (nog) niet!quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
*happymomentje*
Misschien is het met melk dan wel beter.. Misschien een keer zo'n variety pack proberenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:21 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Je kunt wel een variety pack kopen bij B&F, daar zitten verschillende smaken in.. Verder is de kleinste verpakking voor 26 shakes.. Ze zijn wel zoet, maar ik vind ze zeker niet chemisch smaken, al helemaal niet met melk..
Geen idee, het is gewoon de Jumbo aan de Biltstraat in Utrecht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:56 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
OMG is dat een speciale Jumbo ofzo? En klun je dat scheppen bij de diepvries, of hoe werkt dat?
Ik vind de choco echt niet lekker. De kokos ook niet. Maar ik ben een zeikerd. Vandaar de neutraal, meng het toch met yoghurt en frambozenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:21 schreef emily-p het volgende:
[..]
Misschien is het met melk dan wel beter.. Misschien een keer zo'n variety pack proberen
T verscheelt ook wel met het soort whey. Perfection vond ik met water echt niet te drinken, maar die ik nu heb is wat dikker.. Zie net dat mn pakketje is bezorgd, krijg er dit keer een pannenkoeken mixje bijquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind de choco echt niet lekker. De kokos ook niet. Maar ik ben een zeikerd. Vandaar de neutraal, meng het toch met yoghurt en frambozen
Krijg er 2 gratis sample packs bij. Ben benieuwd welke het zijn.
Perfection vond ik ook echt niet te drinken. Isolaat ga ik niet proberen en mik ik wel gewoon door de yoghurtquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:09 schreef TailorMade het volgende:
[..]
T verscheelt ook wel met het soort whey. Perfection vond ik met water echt niet te drinken, maar die ik nu heb is wat dikker.. Zie net dat mn pakketje is bezorgd, krijg er dit keer een pannenkoeken mixje bij
Als ze daar over 5 jaar nog om vragen ben je er blij meequote:Op dinsdag 8 april 2014 18:41 schreef Probability het volgende:
Groene asperges, entrecote en Casillero del Diablo
Dan ga je toch niet m'n ID vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |