Perfection vond ik ook echt niet te drinken. Isolaat ga ik niet proberen en mik ik wel gewoon door de yoghurtquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:09 schreef TailorMade het volgende:
[..]
T verscheelt ook wel met het soort whey. Perfection vond ik met water echt niet te drinken, maar die ik nu heb is wat dikker.. Zie net dat mn pakketje is bezorgd, krijg er dit keer een pannenkoeken mixje bij
Als ze daar over 5 jaar nog om vragen ben je er blij meequote:Op dinsdag 8 april 2014 18:41 schreef Probability het volgende:
Groene asperges, entrecote en Casillero del Diablo
Dan ga je toch niet m'n ID vragen
Ik kreeg laatst uitgebreide excuses dat ze om mn ID had gevraagd (geloof dat je vanaf 16 wijn mag kopen). En dat was tegelijk met de weekboodschappen, dus band vol met dingen als toiletpapier, veel groente, vlees, brood, schoonmaakmiddel etcquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:41 schreef Probability het volgende:
Groene asperges, entrecote en Casillero del Diablo
Dan ga je toch niet m'n ID vragen
Ga je je dan proppie vol zitten eten alleen om de kcals?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
Haha, jezus.. Ik had m'n eten maar weer eens ingevoerd in Myfitnesspal.
Kom ik nog maar op 1350kcal uit voor het hele lijstje dat ik eerder heb gepost..![]()
Kan ik straks iig nog lekker een bakkie kwark met honing eten![]()
En een peer en appel of banaan![]()
Da's weer ongeveer 400-450 kcal extra = 1800 kcal totaal. Daarna heb ik denk ik geen honger meer
Ben al bijna 30 hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als ze daar over 5 jaar nog om vragen ben je er blij mee
Hier aardappeltjes uit de oven, runderworst en tomatensalade met guacamole, lekkere restjesdag
O dan schelen wij echt net een jaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dus je bent er nu al blij mee?
Ben ook alweer bijna 28
Nee, ik vind kwark wel lekker als late night toetje en ik moest sowieso nog meer fruit eten vandaag. Bovendien val ik met 1800kcal nog langzaam af en is dat helemaal niet mijn hoofddoel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga je je dan proppie vol zitten eten alleen om de kcals?
Eerlijk gezegd durf ik dat bijna niet te zeggen. Maar ik weet het wel, want ik hou het vrij netjes bij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef An24 het volgende:
Sigme lijstjes![]()
![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, omdat je een hobby boerderij hebt...wat ben jij maandelijks nu kwijt aan kosten? Voor je boodschappen?Je eet super gevarieerd, als ik dat bij de appie wil halen ben ik volgens mij meer kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ok dan is het goed. In slank verschil ik nogal van mening over voedingsstoffen versus kcals, vandaar dat ik even checkquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik vind kwark wel lekker als late night toetje en ik moest sowieso nog meer fruit eten vandaag. Bovendien val ik met 1800kcal nog langzaam af en is dat helemaal niet mijn hoofddoel.
Ik ben ook gestopt met kcal tellen, maar af en toe voer ik het nog even in om te kijken of het een beetje goed gaat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Ok dan is het goed. In slank verschil ik nogal van mening over voedingsstoffen versus kcals, vandaar dat ik even check
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd durf ik dat bijna niet te zeggen. Maar ik weet het wel, want ik hou het vrij netjes bij.Super dat je het toch vertelt, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verschil is idd wel aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw ik tel ook hoor, maar meer omdat ik vastendagen heb en juist daarom wil bijhouden welke voedingsstoffen ik nog mis enzo. Meer als dagboek dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met kcal tellen, maar af en toe voer ik het nog even in om te kijken of het een beetje goed gaat.
Ik krijg vaak 's avonds trek en dan voel ik me soms schuldig als ik dan nog wat eet, maar zoals nu kwam ik erachter dat het nog zàt kan, dat is dan juist wel weer handig.
En wat zijn jou trucjes om het bedrag laag houden? Niet dat het gier nodig is, maar als ik iets mis, hoor ik het graagquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Wow. Wij zitten nog ruim onder de 500 euro voor boodschappen, met vier personen en incl. vlees enzo. Volgende week wordt er trouwens een half varken bezorgd
Wij hebben een ijzeren basisvoorraad groente en vlees en fruit. Daarnaast varieren we aan de hand van aanbiedingen. Eigenlijk maken we alles 'from scratch', behalve ijs en alcohol. Dat kopen we kant en klaar. En we halen onze boodschappen vooral bij de Aldi en Lidl, behalve vlees: dat kopen we direct van de boer of bij een goede slager.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:44 schreef An24 het volgende:
[..]
En wat zijn jou trucjes om het bedrag laag houden? Niet dat het gier nodig is, maar als ik iets mis, hoor ik het graag
Mij vragen ze niet meer om ID en toen laatst een agent naar m'n rijbewijs keek zei 'ie over het adres (studentenflat) "daar woon je zeker al heel lang niet meer?"quote:
Haha aaaahquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Mij vragen ze niet meer om ID en toen laatst een agent naar m'n rijbewijs keek zei 'ie over het adres (studentenflat) "daar woon je zeker al heel lang niet meer?"
*grmpf*
Niet eens door koffie. Er hangt een losse monitor aan omdat ik anders geen beeld meer hebquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:08 schreef Probability het volgende:
Wat is er met je oude laptop ?
Iets met koffie(omdat dat vaak op rare plaatsen zit bij jou)
Diepvrieswerk dus? Met groenten doen we dat niet. En we eten niet veel vlees. Kwestie van andere winkel dus. Jumbo schijnt ook goedkoper te zijn. En daar is het groente en fruit ook vers.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij hebben een ijzeren basisvoorraad groente en vlees en fruit. Daarnaast varieren we aan de hand van aanbiedingen. Eigenlijk maken we alles 'from scratch', behalve ijs en alcohol. Dat kopen we kant en klaar. En we halen onze boodschappen vooral bij de Aldi en Lidl, behalve vlees: dat kopen we direct van de boer of bij een goede slager.
gebruik Chrome, ondersteunt meerdere talen en eenvoudig wisselen tussen de talen ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ook een nieuwe Laptop (als voorbereiding op een eventueel zzp-schap). Heel blij mee, alleen lukt het me Maar niet om de tekt in IE op NL te krijgen. Als ik type is alles onderstreept en bepaalde worden worden nu in kapitaal geschreven
Ruim 8 euro per dag... Ik weet dat je veel groente en fruit eet.. Maar voor 8 euro heb je volgens mij mega veel fruit/groente??quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Al bijna 250 euro per maand aan alleen al groente en fruit
Vandaag geweest bij:
Lidl voor: 2 komkommers, 2 courgettes, 4 trostomaten, 1 bloemkool, 1 kg sperziebonen, 2 kiwi's, 4 appels, 500 gr geschrapte wortel, 2 kg uien, 2 bananen, 1kg mineola (goedkoper dan andere winkels)
Aldi: 2 kg (4 x 500 gr dus) broccoli want daar 0,39 cent per 500 gr. (mooie aanbieding)
Jumbo: zilveruitjes, diepvries bladspinazie (ook goedkoop)
Rekenenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ruim 8 euro per dag... Ik weet dat je veel groente en fruit eet.. Maar voor 8 euro heb je volgens mij mega veel fruit/groente??
Tsja, eigenlijk geldt dit voor mij ook wel. Ik vrees dat we gewoon heel véél eten (zeg maar uniekhoornachtige hoeveelheden groente). Maar ik koop uitsluitend goedkope groente (Lidl, markt). We eten wel aardig wat vis/schaaldieren, dat tikt wel aan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij hebben een ijzeren basisvoorraad groente en vlees en fruit. Daarnaast varieren we aan de hand van aanbiedingen. Eigenlijk maken we alles 'from scratch', behalve ijs en alcohol. Dat kopen we kant en klaar. En we halen onze boodschappen vooral bij de Aldi en Lidl, behalve vlees: dat kopen we direct van de boer of bij een goede slager.
Haha dat durf ik ook niet.. straks ook ff lekker sporten, want vanavond ga ik onbeperkt wokken en grillen met mn schoonouders....... hoop dat ik me een beetje in kan houden met de sushi enzoquote:Op woensdag 9 april 2014 10:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
Weer 0.3kg afgevallen sinds gisteren.
Ik ga zo maar eens de stoute schoenen aantrekken en naar de fitness om zelf met gewichten bezig te gaan. Ben benieuwd
Foodprocessor en keukenmachine zit nog wel veel verschil in. Keukenmachine is met een bak eronder en is meer om deeg te kneden enzoquote:Op woensdag 9 april 2014 11:25 schreef Probability het volgende:
Foodprocesser? Keukenmachine zeg maar?
Heb een blender die is heel fijn en een oude keukenmachine van m'n ouders die is ook heel fijn
Haha goed zo!quote:Op woensdag 9 april 2014 12:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou het is gelukt hoor. Het was een beetje aankloten, maar toch. Eerst even veilig op de machines gegaan en toen gewichten gepakt. Voor squats en lunges moest ik wel naar dat grote mannenrek, maar dat is ook gelukt. Alleen volgende keer doe ik die eerst want ik heb er echt een hekel aan en op het laatst had ik geen zin meer..
quote:
Muf is al van de markt, dus kijken is het hoogst haalbarequote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja heb jij dat ook? Pics please![]()
Lolquote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Muf is al van de markt, dus kijken is het hoogst haalbare
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Mufasa208 het volgende:
Zie je wel! Zie je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef Probability het volgende:
Wooooooow
Voor groepsproduct een 9
Net cijfer terug voor verslag: 8
Net voorlopig cijfer terug van tentamen van gister: 9,4
Hahaha waaaaaaaaaaaaaaat![]()
Jaaaa zo chill!!!!quote:
Altijd dat groepswerk waar anderen het cijfer omlaag halen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Jaaaa zo chill!!!!
Alleen wel herkansing voor groepsproduct helaas, maar zei al dat het niet goed was..
Strebertjequote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef Probability het volgende:
Wooooooow
Voor groepsproduct een 9
Net cijfer terug voor verslag: 8
Net voorlopig cijfer terug van tentamen van gister: 9,4
Hahaha waaaaaaaaaaaaaaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Strebertje
Het zijn geen tienen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vertelde mijn psycholoog kort over jouw analyse, vond ze wel leuk (en interessant)
Worry is a misuse of imagination
Wat leuk!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Het zijn geen tienen he![]()
Ik vertelde mijn psycholoog kort over jouw analyse, vond ze wel leuk (en interessant)
haha ja ik wist hem niet helemaal meer uit m'n hoofd, maar ze dacht misschien wel dat bepaalde dingen die ik doe daar ook wel mee overeen kwamenquote:
Twee keer de helftquote:Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef Probability het volgende:
uniek weet dit vast wel... hoeveel gram is een paprika ongeveer?
Ik kan wel een keer een klein verslagje maken hoor. Kan je het naast jullie mening leggenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef Probability het volgende:
[..]
haha ja ik wist hem niet helemaal meer uit m'n hoofd, maar ze dacht misschien wel dat bepaalde dingen die ik doe daar ook wel mee overeen kwamenen of ik dat ook zo zie
Leukquote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik kan wel een keer een klein verslagje maken hoor. Kan je het naast jullie mening leggen
weinig??quote:Op donderdag 10 april 2014 08:41 schreef emily-p het volgende:
Goedemorgen,
Mijn lijstje vandaag :
O:smoothie
T:fruit
L: brood met ei (omelet met spinazie,champignons en ui)
D: pasta
S:sportschool (cardio en kracht) en mijn huis een grote schoonmaakbeurt geven
Er moet nog een tussendoortje bij maar die heb ik nog niet beslotenquote:
misschien iets meer uitleggen wat je precies eet en hoeveel, is nu beetje lastig in te schatten...quote:Op donderdag 10 april 2014 08:43 schreef emily-p het volgende:
[..]
Er moet nog een tussendoortje bij maar die heb ik nog niet besloten(dus als je een idee hebt, graag)
Ok ik eet als lunch : 2 boterhammen met 2 eieren (champignons spinazie en ui) best wel een lekkere flinke lunchquote:Op donderdag 10 april 2014 09:10 schreef Probability het volgende:
[..]
misschien iets meer uitleggen wat je precies eet en hoeveel, is nu beetje lastig in te schatten...
gekookt eitje etc.
O je had al eieren haha sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 09:17 schreef emily-p het volgende:
[..]
Ok ik eet als lunch : 2 boterhammen met 2 eieren (champignons spinazie en ui) best wel een lekkere flinke lunch
Mijn pasta is volkoren met tomatensaus/gehakt/champignons/ui en dat soort dingenmijn smoothie :yoghurt en dit keer banaan/kiwi/aardbei/frambozen
en tussendoor een fruitsalade achtig iets met die fruitsoorten
Welke app is dat?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:40 schreef Probability het volgende:
[..]
O je had al eieren haha sorry
Rauwkost salade bij de lunch ?
Je kan je lijstjes invoeren in zo'n app om te zien of je voldoende micro en macro nutriënten binnenkrijgt, dat is nog belangrijker dan het aantal kcals
Myfitnesspal geeft ook een lijstje van je macro's en micro's.quote:
haha nu moet ik denken aan 'van 9 tot 5' met laurenz de hipsterquote:Op donderdag 10 april 2014 10:15 schreef TailorMade het volgende:
Ik gebruik ook my fitness pal en werkt prima! Vandaag broodjeslunch op het werk (lees: witte broodjes, kruidenboter en vaak belegd met veel plakken kaas en saus). Vind dat nog altijd lastig, t is nogal zakelijk en kan daar niet met mn crackertjes kipfilet aankomen haha..
Maargoed, zorg gewoon dat ik mn gezonde eten eromheen plan!
quote:Op donderdag 10 april 2014 10:01 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Myfitnesspal geeft ook een lijstje van je macro's en micro's.
Qwea, leuk van je vriend in de krant! Minder leuk van de ALS
Ik heb best wel spierpijnBehalve in m'n buikspieren, daar moet ik maar eens harder op gaan trainen want een paar setjes op machine met 36kg en wat crunches erna doen geen fuck meer
![]()
Morgenvroeg weer fitnessenvandaag toch maar een rustdag nemen.
Als je alleen zo'n machine tot je beschikking hebt zou ik gaan werken met super-/dropsets.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Voor sportschool heb ik anders wel goede buikspiersetje...
Moet er wel zo'n decline bench zijn, maar dan pak je een 20kg plate op je borst, gooi je die bench op z'n max. en doe je 3x30 crunches afbuigend naar links, 3x30 recht omhoog en 3x30 naar rechts.
Gegarandeerd dat je dan morgen niet normaal uit je bed kunt komen!
hahaha jaaa wel redelijk gelukt! ben iig bezigquote:Op donderdag 10 april 2014 12:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Is het gelukt Prob? Zo niet: *schop in je aars*
Thnx voor de tip V1z0R. Ik deed eerder altijd buikspierkwartier en dat werkte wel. Denk dat ik maar losse oefeningen met gewichten ga doen.
eigenlijk een aanrader dus (in mijn geval) ?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef Qwea het volgende:
Nou, die isolaat smakeloos smaakt idd smakeloos. M.a.w prima te nassen door de yoghurt en de frambozen
Smaken verschillen, maar ik had er totaaaaaal geen moeite mee iig. Schep in de yoghurt, frambozen erbij, wat water, klein drupje magere perzik yoghurt, blenden, opzuipenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:39 schreef emily-p het volgende:
[..]
eigenlijk een aanrader dus (in mijn geval) ?
quote:Op donderdag 10 april 2014 10:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
Als je alleen zo'n machine tot je beschikking hebt zou ik gaan werken met super-/dropsets.
Machine voor de obliques kun je dan echte combinatie van doen door te wisselen van kant.
En crunch machine dropsets met minimale tijd tussen elke drop.
Voorbeeld (gewichten er van zelf bepalen, geef de procenten aan van het zwaarst wat je doet):
Oblique-machine:
Warming-up L 10x 50%, 10x 70%
Warming-up R 10x 50%, 10x 70%
L 20x 95-100%, R 20x 95-100%
L 20x 80-90%, R 20x 80-90%
L 20x 70-80%, R 20x 70-80%
...
Dan telkens zo'n 10% zakken in gewicht tot je op zo'n 30% zit van je maximale gewicht.
Crunch:
Idem maar dan 10reps extra per drop
Dus: 20x 95-100%
30x 80-90%
40x 70-80%
...
Heb de cateraar nog net kunnen verzoeken een volkoren broodje met kipfilet te makenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Witte broodjesdan zou ik echt wel m'n eigen eten meenemen, stik maar in je witbrood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |