What the fuck

Ik ging een huisdierenverzekering afsluiten bij Aegon (kruidvat) voor 19,25 per maand. Dus ik eerst alle aanbieders vergelijken, uiteindelijk dus voor Aegon gekozen. Hele algemene voorwaarden doorgelezen en polisvoorwaarden. Sommige dingen zijn uitgesloten van behandeling, zoals OCD en HD/ED. Oke, prima. Whatever.
Dus ik die zooi afsluiten (had toevallig iemand van Aegon aan de telefoon op dat moment en want ik had wat vragen en we gingen live afsluiten)... zoekt ze mijn polisnummer erbij om een notitie te maken, zegt ze tegen me :
"U weet dat er een clausule op de polis zit?"
-Ehm, nee?
"Jawel. Want ik heb hem hier voor mijn neus. Omdat u een labrador heeft is artrose uitgesloten van behandeling. Ook bij Goldens."
-Ehm, wtf, dat werd NERGENS aangegeven hoor

"Jawel, in de bijzondere voorwaarden"
-Ehm, nee. *polisvoorwaarden/bijzondere voorwaarden erbij pakt en zoekt op Artrose* *Ook algemene voorwaarden pakt en zoekt op artrose* Niks. Nee hoor, net een search gedaan, het staat NERGENS in vermeld.
"Ik ga even kijken. Ooh u heeft gelijk, het word idd niet vermeld. Maar wel op de polis hoor!"
-Ja hallo, die is mooi. Dus ACHTERAF na afsluiting komt er in ene een clausule op?

Dat kan toch nooit.
"Ja, ik zie hem staan. Hij zit erop. Maar u wist er dus niet van?"
-Het staat nergens, hoe moet ik er dan van weten?

"Wilt u hem opzeggen? Dat kan binnen 2 weken kostenloos"
Wtf

Je kan toch niet zomaar achteraf na afsluiting ergens een clausule opgooien?

Of ben ik nou dom? Nou kan ik er van af, maar het gaat mij om het principe. Rot op met je debiele praktijken

edit :
En dan ook NERGENS wat die clausule inhoudt het

!!!