abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 december 2013 @ 14:49:09 #1
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133804288
quote:
De farmaceutische industrie is een hot topic, voor en tegenstanders van deze tak van sport raken altijd in felle discussies over het nut van deze industrie. Maken ze mensen beter of juist zieker?

Dus discussieer hier over dit onderwerp in het licht van BNW
Link naar vorige delen:
BNW / Algemeen Bigpharma topic
BNW / Algemeen BigPharma topic #2
BNW / Algemeen BigPharma topic #3
BNW / Algemeen BigPharma topic #4
BNW / Algemeen bigPharma topic #5
BNW / Algemeen bigPharma topic #6
BNW / Algemeen bigPharma topic #7
BNW / Algemeen bigPharma topic #8
BNW / Algemeen bigPharma topic #9 Bron? Bron? Ik voel het aan mijn water.
BNW / Algemeen bigPharma topic #10 Pilletje hier, poedertje daar....
BNW / Algemeen bigPharma topic #12 Vaccinprik of in het gevang
BNW / Algemeen bigPharma topic #13 Vaccinprik of in het gevang
BNW / Algemeen bigPharma topic #14 99,9% van alle medicatie is goed.
BNW / Algemeen bigPharma topic #15 nummer 15? wat is de bron voor die claim
BNW / BigPharma topic #16 ik heb nog wel een salmoniak D30 tegen
BNW / BigPharma topic #17 Waar we rondjes om de school rennen!
BNW / BigPharma topic #18 Waar de BigPharma toch niet zo big is!
BNW / BigPharma topic #19 Waar bronnen selectief gebruikt worden!
BNW / BigPharma topic #20 Waar we nieuwe woordjes leren: Schaduwwetenschap
BNW / BigPharma topic #21 Over voedsel wat kanker voorkomen kan ?
BNW / BigPharma topic #22 Waar donor zijn een level bereikt
BNW / BigPharma topic #23 Waar een pit je uit de put zou halen
BNW / BigPharma topic #24 Griepprik halen, ja of nee?
BNW / BigPharma topic #25 Waar het al erg genoeg is
BNW / BigPharma topic #26 Geld of Gezondheid
BNW / BigPharma topic #27 de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!
Over dit onderwerp ...
In het kort...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go!

[ Bericht 1% gewijzigd door ajacied4lf op 01-12-2013 14:54:07 ]
Feyenoord!
pi_133804794
..volgens Japie77.
Ik vul de TT even aan, omdat daar verschillend over gedacht wordt.
  zondag 1 december 2013 @ 15:50:00 #3
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133807004
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
..volgens Japie77.
Ik vul de TT even aan, omdat daar verschillend over gedacht wordt.
Dat kan ,,, Maar ik blijf het echt absurd vinden. Er is namelijk 0 niets nada zero bewijs.

Dat er zo massaal voor de griepprik gaan. Het collectieve IQ komt niet eens boven dat van een knolraap. Zo extreem achterlijk vind ik het.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 1 december 2013 @ 16:00:48 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133807551
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat kan ,,, Maar ik blijf het echt absurd vinden. Er is namelijk 0 niets nada zero bewijs.

Dat er zo massaal voor de griepprik gaan. Het collectieve IQ komt niet eens boven dat van een knolraap. Zo extreem achterlijk vind ik het.
Haal die plaat eens voor je kop weg joh :) Japie deed zoiets eerder ook al, zeggen dat er geen studies zijn die de werking aantonen. Zowel ik als een andere user konden zonder problemen binnen een minuut meerdere van die studies vinden. De eerste keer ben je gewoon slecht geinformeerd. Daarna is het gewoon moedwillig de feiten verdraaien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133808695
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Daar is NU bewijst voor inderdaad. Daar was vroeger geen bewijs voor. En zo zou dat met aspartaam dus ook kunnen gaan.

Verder ben jij hier degene die beledigt dus wie vertoont er dan kleutergedrag?
Hetzelfde geldt voor knofllook or mandarijnen of kokos of ui of kaas of ei of boter of pesto of brood of chocolade of koekjes of chips of melk of yoghurt of koffie of thee of cola of fanta of appelsap of tomatensap of olijfolie of azijn of aanlengranja of pindakaas of chocoladepasta of bruine bonen of witte bonen of erwten of tomatensaus of pizza of spaghetti of boerenkool or zuurkool of andijvie of aardappelen of spruitjes of bami of nasi of mihoen of wortel of bamboescheuten of rode bieten of quinoa of bulgur of tahini of hummus of peterselie of koriander of citroen of limoen of honing of pinda's of pistachenoten of soesjes of slagroom
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133808774
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor knofllook or mandarijnen of kokos of ui of kaas of ei of boter of pesto of brood of chocolade of koekjes of chips of melk of yoghurt of koffie of thee of cola of fanta of appelsap of tomatensap of olijfolie of azijn of aanlengranja of pindakaas of chocoladepasta of bruine bonen of witte bonen of erwten of tomatensaus of pizza of spaghetti of boerenkool or zuurkool of andijvie of aardappelen of spruitjes of bami of nasi of mihoen of wortel of bamboescheuten of rode bieten of quinoa of bulgur of tahini of hummus of peterselie of koriander of citroen of limoen of honing of pinda's of pistachenoten of soesjes of slagroom
Niet de pindakaas :'(
pi_133808820
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 16:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet de pindakaas :'(
Ja helaas, er is geen bewijs dat het schadelijk is, maar dat kan altijd nog later blijken dus ik zou het voor de zekerheid maar niet meer gebruiken. Hetzelfde geldt overigens ook voor douchen dus ik zou mezelf ook maar niet meer wassen, gewoon voor de zekerheid heh want je weet maar nooit.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133809198
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat kan ,,, Maar ik blijf het echt absurd vinden. Er is namelijk 0 niets nada zero bewijs.

Dat er zo massaal voor de griepprik gaan. Het collectieve IQ komt niet eens boven dat van een knolraap. Zo extreem achterlijk vind ik het.
Er is een verschil tussen 'er is geen bewijs' en 'ik zie het niet als bewijs'. :)
★★★
pi_133809952
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen 'er is geen bewijs' en 'ik zie het niet als bewijs'. :)
Daarom vind ik de TT ook niet ok.
  zondag 1 december 2013 @ 17:16:46 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133810571
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daarom vind ik de TT ook niet ok.
Aanpassen dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 17:59:57 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_133811950
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 17:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Aanpassen dan?
Zo dan.
  zondag 1 december 2013 @ 18:02:59 #12
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133812073
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo dan.
Beter :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 06:15:14 #13
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_133832941
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hahaha wie haalt er nou nog een griepprik waar geen bewijs voor is dat ie werkt en waar allemaal troep in zit? Gelukkig zijn de meeste mensen in mijn omgeving wat beter voor gelicht.
Ja, ik weet het allemaal ook niet, maar het werd me aangeraden via mijn werk. En voorlopig heb ik nog geen griep, dus het werkt.

Maar even serieus; thiomersal is blijkbaar nogal controversieel, is er geen alternatief conserveringsmiddel voor seizoensvaccins wat vergelijkbaar effectief is?
  maandag 2 december 2013 @ 06:52:47 #14
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_133833056
Nog even een mooie casus over vaccineren (misschien niet helemaal on topic maar er zitten hier meer vaccinatie experts dan in OUD bv ;));

Mijn kind had in NL waterpokken toen hij 11 maanden oud was. Behoorlijk serieus, ik heb geen twijfel over of hij het daadwerkelijk heeft gehad.

In Canada worden kinderen standaard gevaccineerd tegen Varicella. Vind ik in principe goed, want Varicella kan op latere leeftijd gordelroos veroorzaken, wat niet cool is.

Maar nu moet mijn zoon hier dus eigenlijk gevaccineerd worden tegen Varicella, omdat hij waterpokken heeft gehad voordat hij een jaar oud was en dus volgens de geldende richtlijnen niet gegarandeerd immuun is. Als we destijds met hem naar de huisarts waren geweest en er een diagnose was gesteld was hij overigens wel gevalideerd immuun geweest.

Schijnbaar kun je behoorlijk beroerd worden van het Varicella vaccin als je al antistoffen hebt. Wat zouden jullie doen?
  maandag 2 december 2013 @ 07:24:33 #15
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133833169
Ik vind waterpokken een beetje in de categorie van de griep vallen.
Goed om te doen in geval van lage weerstand of groot risico. Maar standaard vaccineren tegen waterpokken vind ik zelf iets te ver gaan. Het is toch een stuk minder risicovol dan een tetanus, mazelen, polio.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 2 december 2013 @ 08:18:30 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133833489
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Haal die plaat eens voor je kop weg joh :) Japie deed zoiets eerder ook al, zeggen dat er geen studies zijn die de werking aantonen. Zowel ik als een andere user konden zonder problemen binnen een minuut meerdere van die studies vinden. De eerste keer ben je gewoon slecht geinformeerd. Daarna is het gewoon moedwillig de feiten verdraaien.
Wanneer dringt het tot je door dat dat dus gefabriceerde nonsens is. Net als met WTC7's die zouden kunnen storten door vuur. Magic Bullit en en andere ongein. Vaccind kunnen met geen enkelijk mogelijk werken. NOOIT.

En die wetenschapper die een publicatie heeft die zegt van wel is een klootzak, een misdader en een bedrieger.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 08:21:27 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133833517
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 16:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja helaas, er is geen bewijs dat het schadelijk is, maar dat kan altijd nog later blijken dus ik zou het voor de zekerheid maar niet meer gebruiken. Hetzelfde geldt overigens ook voor douchen dus ik zou mezelf ook maar niet meer wassen, gewoon voor de zekerheid heh want je weet maar nooit.
De A-merken zit vol met parabenen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133833617
One-liners zijn geen bewijs, dat weet je?
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 08:47:08 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133833706
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wanneer dringt het tot je door dat dat dus gefabriceerde nonsens is. Net als met WTC7's die zouden kunnen storten door vuur. Magic Bullit en en andere ongein. Vaccind kunnen met geen enkelijk mogelijk werken. NOOIT.

En die wetenschapper die een publicatie heeft die zegt van wel is een klootzak, een misdader en een bedrieger.
Uhu, gelukkig weet jij wel beter he..
Gelukkig hebben we lambiekje nog die het beter weet dan duizenden doktoren wetenschappers etc.
Ben je al genomineerd voor een Nobelprijs voor Literatuur en Wetenschap?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 december 2013 @ 08:47:37 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133833714
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Uhu, gelukkig weet jij wel beter he..
Gelukkig hebben we lambiekje nog die het beter weet dan duizenden doktoren wetenschappers etc.
Ben je al genomineerd voor een Nobelprijs voor Literatuur en Wetenschap?
Penn & teller zijn helemaal dwazen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 08:50:17 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133833736
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Penn & teller zijn helemaal dwazen.
Zeg ik jij weet het beter toch?
Jij hebt een medische achtergrond en we moeten je maar weer op je bolle ogen geloven, want echt bewijs, kan niet worden aangetoont.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 december 2013 @ 08:51:53 #22
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133833762
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:18 schreef Lambiekje het volgende:
En die wetenschapper die een publicatie heeft die zegt van wel is een klootzak, een misdader en een bedrieger.
En wat maakt jou dat?

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:21 schreef Lambiekje het volgende:
De A-merken zit vol met parabenen.
Nou, het staat er stijf van!
Heb je ook een bron van deze nonsens of ga je op de oude toer verder en structureel naar een ander onderwerp nu je om duiding gevraagd wordt?

Hoe zit dat met dat Allesomvattende Bewijs Over Aspartaam dat ik van je vroeg?

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:47 schreef Lambiekje het volgende:
Penn & teller zijn helemaal dwazen.
En wat maakt jou dat?

Zet die oogkleppen eens af knul.

Je bant van harte welkom op bij mij eens je licht op te steken om te zien hoe wetenschap bedreven wordt in een toegepaste context.
Ik wed dat je bang bent om die uitnodiging aan te nemen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 2 december 2013 @ 08:54:56 #23
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133833795
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:51 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

En wat maakt jou dat?

[..]

Nou, het staat er stijf van!
Heb je ook een bron van deze nonsens of ga je op de oude toer verder en structureel naar een ander onderwerp nu je om duiding gevraagd wordt?

Hoe zit dat met dat Allesomvattende Bewijs Over Aspartaam dat ik van je vroeg?

[..]

En wat maakt jou dat?

Zet die oogkleppen eens af knul.

Je bant van harte welkom op bij mij eens je licht op te steken om te zien hoe wetenschap bedreven wordt in een toegepaste context.
Ik wed dat je bang bent om die uitnodiging aan te nemen.
Waarom roept men dat ik oog kleppen terwijl jullie niet eens je ogen open hebben.

Wetenschap (alle disiplinces), Zorg (psychisch en fysiek), medicatie is een hypercorrupt bedrog.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 08:56:02 #24
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133833804
NOGMAALS:

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:51 schreef Worteltjestaart het volgende:
Heb je ook een bron van deze nonsens of ga je op de oude toer verder en structureel naar een ander onderwerp nu je om duiding gevraagd wordt?
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:51 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hoe zit dat met dat Allesomvattende Bewijs Over Aspartaam dat ik van je vroeg?
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:51 schreef Worteltjestaart het volgende:
Je bant van harte welkom op bij mij eens je licht op te steken om te zien hoe wetenschap bedreven wordt in een toegepaste context.
Ik wed dat je bang bent om die uitnodiging aan te nemen.
Kom op dan, antwoord eens!
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 2 december 2013 @ 08:56:09 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133833805
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom roept men dat ik oog kleppen terwijl jullie niet eens je ogen open hebben.

Wetenschap (alle disiplinces), Zorg (psychisch en fysiek), medicatie is een hypercorrupt bedrog.

Dankzij de wetenschap kan ik weer lopen .. wist je dat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133833814
POST HET ANDERS EVEN IN HOOFDLETTERS ZONDER VERDER ENIGE BRONVERMELDING WELKE DAADWERKELIJK OP ENIGE MANIER ZOU KUNNEN AANTONEN DAT JE WELLICHT WEL EENS ÉRGENS DIEP VAN BINNEN ALS JE 3 KEER MET JE OGEN KNIPPERT GELIJK ZOU KUNNEN HEBBEN.

Wetenschappers 'misdadigers' noemen, zonder discriminatie, en maar een beetje kansloos en debiel met oneliners proberen 'jouw waarheid' te verkondigen, veel sneuer moet het niet worden.

Hoera voor de wetenschap, hoera voor écht kritisch denken.
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 09:00:13 #27
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133833858
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hoera voor de wetenschap, hoera voor écht kritisch denken.
QFT.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 2 december 2013 @ 09:08:12 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133833952
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
POST HET ANDERS EVEN IN HOOFDLETTERS ZONDER VERDER ENIGE BRONVERMELDING WELKE DAADWERKELIJK OP ENIGE MANIER ZOU KUNNEN AANTONEN DAT JE WELLICHT WEL EENS ÉRGENS DIEP VAN BINNEN ALS JE 3 KEER MET JE OGEN KNIPPERT GELIJK ZOU KUNNEN HEBBEN.

Wetenschappers 'misdadigers' noemen, zonder discriminatie, en maar een beetje kansloos en debiel met oneliners proberen 'jouw waarheid' te verkondigen, veel sneuer moet het niet worden.

Hoera voor de wetenschap, hoera voor écht kritisch denken.
Hoera voor de bionische knie die ik heb waardoor ik kan hardlopen.
Hoera voor de doktoren die bij mijn broertje een tumor hebben verwijdert 20 jaar geleden.
Hoera voor artsen die mijn nichtje hebben gered door middel van operatie aan haar hart.
Hoera dat ze mijn vriendin hebben genezen van een gewisse dood tijdens de bevalling.

QFT!!! *O*
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 09:23:54 #29
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_133834209
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccins kunnen met geen enkelijk mogelijk werken. NOOIT.

En die wetenschapper die een publicatie heeft die zegt van wel is een klootzak, een misdader en een bedrieger.
:D ;( :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_133834250
Triest eigenlijk wel.
Ja doei.
pi_133835046
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wanneer dringt het tot je door dat dat dus gefabriceerde nonsens is. Net als met WTC7's die zouden kunnen storten door vuur. Magic Bullit en en andere ongein. Vaccind kunnen met geen enkelijk mogelijk werken. NOOIT.

En die wetenschapper die een publicatie heeft die zegt van wel is een klootzak, een misdader en een bedrieger.
Beetje inbinden met het gescheld Lambiekje.
  maandag 2 december 2013 @ 10:58:20 #32
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133836055
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wanneer dringt het tot je door dat dat dus gefabriceerde nonsens is. Net als met WTC7's die zouden kunnen storten door vuur. Magic Bullit en en andere ongein. Vaccind kunnen met geen enkelijk mogelijk werken. NOOIT.

En die wetenschapper die een publicatie heeft die zegt van wel is een klootzak, een misdader en een bedrieger.
Gesproken als een True Believer :Y

Ik heb je wel eerder gevraagt waarom die vaccins niet kunnen werken. Je kwam toen niet veel verder dan een incoherent verhaal over hoe synthetische stoffen slechter zijn dan de natuurlijke varianten. Kan je dat ondertussen beter? Leg nou eens uit waarom een vaccin niet kan werken. Het idee is zo simpel. Je leert het lichaam een ziekte verwekker herkennen door hem bijvoorbeeld (een stukje van) zijn omhulsel aan te bieden. Alsof iemand jou leert bepaalde type auto's te herkennen door kale stukken van de body te laten zien. Waarom zou dat nou niet kunnen werken? Daar moet je toch een erg goede reden voor hebben gezien de sterkte van je overtuiging!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 12:05:50 #34
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133837896
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef .SP. het volgende:
Mooi aanpakken die oplichters!

http://www.richarddawkins(...)orced-to-change-name
Goede zaak.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_133837926
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef .SP. het volgende:
Mooi aanpakken die oplichters!

http://www.richarddawkins(...)orced-to-change-name
Hulde.
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 12:11:48 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133838068
hoezee *O*
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 december 2013 @ 12:18:18 #37
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133838246
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:51 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

En wat maakt jou dat?

[..]

Nou, het staat er stijf van!
Heb je ook een bron van deze nonsens of ga je op de oude toer verder en structureel naar een ander onderwerp nu je om duiding gevraagd wordt?

Hoe zit dat met dat Allesomvattende Bewijs Over Aspartaam dat ik van je vroeg?

[..]

En wat maakt jou dat?

Zet die oogkleppen eens af knul.

Je bant van harte welkom op bij mij eens je licht op te steken om te zien hoe wetenschap bedreven wordt in een toegepaste context.
Ik wed dat je bang bent om die uitnodiging aan te nemen.
Ben jij een wetenschapper? Serieus?

Hekje komt op mij wel redelijk wetenschappelijk over maar jij totaal niet, eerlijk gezegd.
Feyenoord!
  maandag 2 december 2013 @ 12:33:32 #38
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133838649
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef .SP. het volgende:
Mooi aanpakken die oplichters!

http://www.richarddawkins(...)orced-to-change-name
Wat een giller. Ongelooflijk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133838719
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat een giller. Ongelooflijk
Neen Biekje, het resultaat van objectiviteit en redelijkheid.
  maandag 2 december 2013 @ 12:36:41 #40
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133838734
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Japie77 het volgende:
Ben jij een wetenschapper? Serieus?
Ja, zij het niet in de academische wereld.
Op grond waarvan geloof je dat niet?

quote:
Hekje komt op mij wel redelijk wetenschappelijk over maar jij totaal niet, eerlijk gezegd.
En jij kunt dat bepalen? _O-

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:33 schreef Lambiekje het volgende:
Wat een giller. Ongelooflijk
Achachach. De droefheid.

Wanneer ga je eens antwoorden, Biek?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 2 december 2013 @ 12:48:58 #41
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133839038
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:36 schreef .SP. het volgende:

[..]

Neen Biekje, het resultaat van objectiviteit en redelijkheid.
Redelijk?!

Net zo redelijk als niet kwik vermelden opverpakkingen. Of nog erger dat je geheel niet hoeft te vermelden dat het product GMO is.

Zelfs met de EU richtlijnen van dat alle ingredienten vermeld moeten worden houd geen producent zich aan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 12:51:32 #42
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133839093
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
Wanneer ga je eens antwoorden, Biek?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 2 december 2013 @ 12:51:38 #43
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133839098
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
POST HET ANDERS EVEN IN HOOFDLETTERS ZONDER VERDER ENIGE BRONVERMELDING WELKE DAADWERKELIJK OP ENIGE MANIER ZOU KUNNEN AANTONEN DAT JE WELLICHT WEL EENS ÉRGENS DIEP VAN BINNEN ALS JE 3 KEER MET JE OGEN KNIPPERT GELIJK ZOU KUNNEN HEBBEN.

Wetenschappers 'misdadigers' noemen, zonder discriminatie, en maar een beetje kansloos en debiel met oneliners proberen 'jouw waarheid' te verkondigen, veel sneuer moet het niet worden.

Hoera voor de wetenschap, hoera voor écht kritisch denken.
Geld maakt dat niet kritische gedacht mag en kan worden. Wetenschap is tot op het bot gecorrumpeerd.

Er is geen wetenschap die er echt toedoet. Of nog vernieuwing brengt. Het is sneue geneuzel in de marge.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133839143
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geld maakt dat niet kritische gedacht mag en kan worden. Wetenschap is tot op het bot gecorrumpeerd.

Er is geen wetenschap die er echt toedoet. Of nog vernieuwing brengt. Het is sneue geneuzel in de marge.
Jouw on-onderbouwde leken mening is helaas sneu geneuzel in de marge geworden, vroeger had een discussie met jou nog wel eens wat diepgang. Helaas.
  maandag 2 december 2013 @ 12:54:36 #45
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133839178
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:53 schreef .SP. het volgende:

[..]

Jouw on-onderbouwde leken mening is helaas sneu geneuzel in de marge geworden, vroeger had een discussie met jou nog wel eens wat diepgang. Helaas.
Je krijgt nog wel eens in gezicht terug ... ik kun je niets anders dan toegeven dat biekje toch gelijk had.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133839210
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geld maakt dat niet kritische gedacht mag en kan worden. Wetenschap is tot op het bot gecorrumpeerd.

Er is geen wetenschap die er echt toedoet. Of nog vernieuwing brengt. Het is sneue geneuzel in de marge.
Hier past maar één reactie op: :')
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 12:57:41 #47
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133839258
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hier past maar één reactie op: :')
jij wil zeggen dat geld niet corrumpeerd en dat een onderzoek daardoor in een richting wordt gemanipuleerd. ??!

Oef men is nog naiever dan ik dacht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133839289
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij wil zeggen dat geld niet corrumpeerd en dat een onderzoek daardoor in een richting wordt gemanipuleerd. ??!

Oef men is nog naiever dan ik dacht.
Er zijn vast mensen/wetenschappers die helaas niet zo zuiver van geweten en drive zijn. Dat heeft niemand ooit ontkend. Dat maakt niet de gehele wetenschap corrupt, dat maakt enkele mensen corrupt.
Ja doei.
pi_133839296
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor knofllook or mandarijnen of kokos of ui of kaas of ei of boter of pesto of brood of chocolade of koekjes of chips of melk of yoghurt of koffie of thee of cola of fanta of appelsap of tomatensap of olijfolie of azijn of aanlengranja of pindakaas of chocoladepasta of bruine bonen of witte bonen of erwten of tomatensaus of pizza of spaghetti of boerenkool or zuurkool of andijvie of aardappelen of spruitjes of bami of nasi of mihoen of wortel of bamboescheuten of rode bieten of quinoa of bulgur of tahini of hummus of peterselie of koriander of citroen of limoen of honing of pinda's of pistachenoten of soesjes of slagroom
Bier en kebabs ook?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 2 december 2013 @ 13:07:41 #50
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133839519
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er zijn vast mensen/wetenschappers die helaas niet zo zuiver van geweten en drive zijn. Dat heeft niemand ooit ontkend. Dat maakt niet de gehele wetenschap corrupt, dat maakt enkele mensen corrupt.
Overheid, Zorg, wetenschap, onderwijs, media en religie zijn de afgelopen 150 jaar compleet gecorrumpeerd.

De wereld is zo hyperextreemcorrupt dat met geen pen te beschrijven valt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133839533
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Overheid, Zorg, wetenschap, onderwijs, media en religie zijn de afgelopen 150 jaar compleet gecorrumpeerd.

De wereld is zo hyperextreemcorrupt dat met geen pen te beschrijven valt.
Nou, verlaat deze wereld. Bouw een raket en ga in een hutje op de maan zitten ofzo.
Ja doei.
pi_133839544
Ga ik ondertussen even door met het bedrijven van wetenschap. O+
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 13:09:36 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133839576
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, verlaat deze wereld. Bouw een raket en ga in een hutje op de maan zitten ofzo.
De maan is fabricated.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133839606
Ok man.

:D!
Ja doei.
pi_133839736
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Bier en kebabs ook?
Helaas :'(

En ook shoarma..

En het lezen van posts van Japie77

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 13:21:46 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133839904
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De maan is fabricated.
Je duld op de holle maan theorie? maan van metaal?
Of de Tom en Jerry theorie? de maan is van kaas?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133839919
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je duld op de holle maan theorie? maan van metaal?
Of de Tom en Jerry theorie? de maan is van kaas?
Toch wel oude kaas dan? :9
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 13:23:34 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133839957
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Toch wel oude kaas dan? :9
zeker + - 4,527 miljard jaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 december 2013 @ 13:25:39 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133840021
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij wil zeggen dat geld niet corrumpeerd en dat een onderzoek daardoor in een richting wordt gemanipuleerd. ??!

Oef men is nog naiever dan ik dacht.
De data die ik voor mijn onderzoek gebruik is publiek toegankelijk, en dat gaat ook gebeuren met de software die we hebben geschreven om de analyse uit te voeren. Hoe wil je dat nou in een bepaalde richting manipuleren? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133840155
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Helaas :'(

En ook shoarma..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje.
Zonder griepprik vind ik niet erg maaar....bier en kebabs?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 2 december 2013 @ 13:31:45 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133840188
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Overheid, Zorg, wetenschap, onderwijs, media en religie zijn de afgelopen 150 jaar compleet gecorrumpeerd.

De wereld is zo hyperextreemcorrupt dat met geen pen te beschrijven valt.
Ey, je hoeft niet persoonlijk te worden }:| Ik ben niet corrupt, en ben er niet van gediend dusdanig beledigd te worden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133840614
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ey, je hoeft niet persoonlijk te worden }:| Ik ben niet corrupt, en ben er niet van gediend dusdanig beledigd te worden.
Trek het je niet aan Hek, je weet zelf dat het niet waar is.
pi_133840649
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ey, je hoeft niet persoonlijk te worden }:| Ik ben niet corrupt, en ben er niet van gediend dusdanig beledigd te worden.
Je weet wie 't zegt, hè? Je weet ook prima dat je wél 'te vertrouwen' bent en dat je maar beter een grote berg medelijden met die poster kunt hebben?
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 13:47:50 #64
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133840725
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Ey, je hoeft niet persoonlijk te worden }:| Ik ben niet corrupt, en ben er niet van gediend dusdanig beledigd te worden.
+1

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
Je weet wie 't zegt, hè? Je weet ook prima dat je wél 'te vertrouwen' bent en dat je maar beter een grote berg medelijden met die poster kunt hebben?
Toch is het wel een beetje twijfelachtig aan het worden.
Er is helemaal geen discussie op inhoud, alleen moddersmijten.
Doodsbedreigen mag niet (terecht), waar ligt de grens in dit geval??

Lambiekje heeft recht te vinden wat hij vindt (hoe absurd ik het ook vind), maar wat hij doet, nl. een grote groep mensen (wetenschappers, artsen) voor grote misdadigers uitmaken gaat te ver.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_133840826
Ik voel me in elk geval niet persoonlijk aangesproken door de generaliserende beschuldigingen van zo'n malloot. Dat het wat triest begint te worden ben ik met je eens.
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 13:55:20 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133841001
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

+1

[..]

Toch is het wel een beetje twijfelachtig aan het worden.
Er is helemaal geen discussie op inhoud, alleen moddersmijten.
Doodsbedreigen mag niet (terecht), waar ligt de grens in dit geval??

Lambiekje heeft recht te vinden wat hij vindt (hoe absurd ik het ook vind), maar wat hij doet, nl. een grote groep mensen (wetenschappers, artsen) voor grote misdadigers uitmaken gaat te ver.
Je zou bijna denken dat er tijdens een ziekenhuis bezoek een termometer in zijn reet is blijven zitten ...
En nu overdwars zit..

wat ik begreep is dat hij .. op een klachten lijn zit, voor medische problemen en zo..
Dus hoort hij ook maar 1 kant van het verhaal, zo heb ik in het verleden bij zorgverzekeraar gewerkt helpdesk ( bijbaantje) en dan krijg je alleen de problemen te horen, nooit de positieve kanten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133841219
ik weet niet wat saaier is, een pagina incoherent gezanik van Lambiekje of een pagina gezanik over Lambiekje.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 14:06:28 #68
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133841330
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:02 schreef oompaloompa het volgende:
ik weet niet wat saaier is, een pagina incoherent gezanik van Lambiekje of een pagina gezanik over Lambiekje.
Als het eerste er niet was, was het tweede ook niet nodig.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_133841411
Zullen we het nu weer over de griepprik of andere Big Pharma-zaken hebben?
pi_133841436
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we het nu weer over de griepprik of andere Big Pharma-zaken hebben?
Heb net een ibuprofen genomen omdat een van m'n blaren is gaan ontsteken. Er komt pus uit. Niet leuk ;(

Nu hopen dat de ibuprofen werkt en niet zorgt dat m'n voet eraf valt ;( zou niet zo handig uitkomen met m'n marathontraining..
Ja doei.
pi_133841482
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb net een ibuprofen genomen omdat een van m'n blaren is gaan ontsteken. Er komt pus uit. Niet leuk ;(

Nu hopen dat de ibuprofen werkt en niet zorgt dat m'n voet eraf valt ;( zou niet zo handig uitkomen met m'n marathontraining..
Sodabadje? Of groene zeep. Schijnt ook te helpen.
Klote zeg. Dat zal zeer doen.
pi_133841516
Nee, maar even zonder dollen hè? Zaken als ibuprofen, alledaagse ontstekingsremmers: vallen die ook onder de source of all evil? Of kan ik gewoon veilig m'n roze smarties blijven slikken? Niet 10 per dag natuurlijk, maar stuk of 3.
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 14:13:32 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133841538
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voel me in elk geval niet persoonlijk aangesproken door de generaliserende beschuldigingen van zo'n malloot. Dat het wat triest begint te worden ben ik met je eens.
Oh dat doe ik ook niet :P Net zo men dat je door een tantrum van een driejarige kleuter je nou erg aangedaan bent.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133841544
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, maar even zonder dollen hè? Zaken als ibuprofen, alledaagse ontstekingsremmers: vallen die ook onder de source of all evil? Of kan ik gewoon veilig m'n roze smarties blijven slikken? Niet 10 per dag natuurlijk, maar stuk of 3.
Tuurlijk kun je die slikken.
Is veilig en zorgt ervoor dat de ontsteking verdwijnt. Niks mis mee.
  maandag 2 december 2013 @ 14:14:13 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133841548
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

+1

[..]

Toch is het wel een beetje twijfelachtig aan het worden.
Er is helemaal geen discussie op inhoud, alleen moddersmijten.
Doodsbedreigen mag niet (terecht), waar ligt de grens in dit geval??

Lambiekje heeft recht te vinden wat hij vindt (hoe absurd ik het ook vind), maar wat hij doet, nl. een grote groep mensen (wetenschappers, artsen) voor grote misdadigers uitmaken gaat te ver.
Deed hij eerder ook al, en toen een tijd onvrijwillig niet meer ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133841552
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je die slikken.
Is veilig en zorgt ervoor dat de ontsteking verdwijnt. Niks mis mee.
Ja, maar vraag me af wat de sceptici er van vinden :+
Ja doei.
pi_133841560
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, maar even zonder dollen hè? Zaken als ibuprofen, alledaagse ontstekingsremmers: vallen die ook onder de source of all evil? Of kan ik gewoon veilig m'n roze smarties blijven slikken? Niet 10 per dag natuurlijk, maar stuk of 3.
Nou....

Had deze een tijdje geleden al gepost, maar aanrader: http://www.thisamericanli(...)use-only-as-directed

gaat over paracetamol i.p.v. ibuprofen maar een beetje zelfde categorie dus.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133841566
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geld maakt dat niet kritische gedacht mag en kan worden. Wetenschap is tot op het bot gecorrumpeerd.

Er is geen wetenschap die er echt toedoet. Of nog vernieuwing brengt. Het is sneue geneuzel in de marge.
"They would eat sh!t and say it tasted good - if there was money in it " - Dirt by Lou Reed(RIP)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 2 december 2013 @ 14:15:12 #79
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133841575
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, maar even zonder dollen hè? Zaken als ibuprofen, alledaagse ontstekingsremmers: vallen die ook onder de source of all evil? Of kan ik gewoon veilig m'n roze smarties blijven slikken? Niet 10 per dag natuurlijk, maar stuk of 3.
Ibu moet je niet te lang achter elkaar gebruiken, want dan kan je maagklachten krijgen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133841600
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ibu moet je niet te lang achter elkaar gebruiken, want dan kan je maagklachten krijgen.
Sowieso :) Vandaag m'n eerste maar 's genomen.. hopen dat 't helpt! Lees sowieso altijd de bijsluiters als ik iets nieuws/nieuw merk gebruik.
Ja doei.
pi_133841602
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ibu moet je niet te lang achter elkaar gebruiken, want dan kan je maagklachten krijgen.
Kunt er altijd een maagbeschermer bij nemen.
Bij diclofenac sowieso altijd doen.
pi_133841622
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou....

Had deze een tijdje geleden al gepost, maar aanrader: http://www.thisamericanli(...)use-only-as-directed

gaat over paracetamol i.p.v. ibuprofen maar een beetje zelfde categorie dus.
Even opgeslagen in m'n bookmarks!
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 14:18:59 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133841681
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, maar vraag me af wat de sceptici er van vinden :+
Die roepen eigenhandig amputeren.
wortel en kropje sla op de wond leggen en niet meer aanstellen :+
en hechten met een breinaald en prikkeldraad word je hard van :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 december 2013 @ 14:22:31 #84
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133841784
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef oompaloompa het volgende:
gaat over paracetamol i.p.v. ibuprofen maar een beetje zelfde categorie dus.
Is niet helemaal een eerlijke vergelijking :)
Paracetamol geeft bij overdosis meer kans op leverproblemen, ibuprofen juist maagproblemen.

Volgens mij kun je beter paracetamol slikken dan ibuprofen als je het min-of-meer chronisch nodig hebt, of inderdaad bij de ibuprofen een maagbeschermer zoals omeprazol.
De huisarts zal bij langdurige inname van ibuprofen ook snel iets dergelijks meenemen; zo moest ik na een verplichte kuur van 3x600mg per dag (ibuprofen dus) verplicht 2 weken extra omeprazol innemen (fijn joh, slijmbeursontsteking).

Maar mijn punt was eigenlijk, ibuprofen en paracetamol zijn wel heel anders qua werking, hoewel het uiteindelijke doel hetzelfde is :)
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_133841932
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:22 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Is niet helemaal een eerlijke vergelijking :)
Paracetamol geeft bij overdosis meer kans op leverproblemen, ibuprofen juist maagproblemen.

Volgens mij kun je beter paracetamol slikken dan ibuprofen als je het min-of-meer chronisch nodig hebt, of inderdaad bij de ibuprofen een maagbeschermer zoals omeprazol.
De huisarts zal bij langdurige inname van ibuprofen ook snel iets dergelijks meenemen; zo moest ik na een verplichte kuur van 3x600mg per dag (ibuprofen dus) verplicht 2 weken extra omeprazol innemen (fijn joh, slijmbeursontsteking).

Maar mijn punt was eigenlijk, ibuprofen en paracetamol zijn wel heel anders qua werking, hoewel het uiteindelijke doel hetzelfde is :)
Zeker, ik bedoelde meer de categorie over-the-counter drugs waar ik dacht dat motorbloempje op doelde :)

Hwt is sowieso een enorm goede show waarvoor ik een kans maak hem te pluggen niet laat liggen :P

Tegelijkertijd is dat stuk ook een goed voorbeeld hoe je kritisch maar tegelijkertijd genuanceerd kunt zijn, misschien inspireert het wel 1 van de "critici" :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 14:34:58 #86
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133842164
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:36 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ja, zij het niet in de academische wereld.
Op grond waarvan geloof je dat niet?

[..]

En jij kunt dat bepalen? _O-

[..]

Achachach. De droefheid.

Wanneer ga je eens antwoorden, Biek?
Op grond van je kinderachtige en arrogante gedrag hier op het forum. Komt op mij totaal niet wetenschappelijk over.
Feyenoord!
  maandag 2 december 2013 @ 14:36:30 #87
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133842210
Waar ben ik dan kinderachtig en arrogant?
Als in, méér dan jij?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 2 december 2013 @ 14:38:07 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133842259
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Op grond van je kinderachtige en arrogante gedrag hier op het forum. Komt op mij totaal niet wetenschappelijk over.
kinderachtig gedrag, geen antwoord geven , radom dingen forum op spuwen zonder bron.
en als er gevraagd word om een bron gewoon negeren.
Alles maar uitmaken voor leugenaars misdadiger etc is wel normaal?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133843190
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kunt er altijd een maagbeschermer bij nemen.
Bij diclofenac sowieso altijd doen.
en als je kan niet slapen door t diclofenac kan je ook Mogadon nemen en als je voelt 'n beetje flauw die dag daarna kan je ook Dexedrine nemen als opkikker,en als je voelt 'n beetje angstig van de dexedrine bent kan je ook Valium namen.Dan als je lever klachten krijgt van al die troep in je lichaam is er ook wat wondermiddel voor.
Maakt je geen zorgen over hoor! Wij zijn wetenschappers en we doen het alleen voor jou!
en onze lieve aandeelhouders!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 2 december 2013 @ 15:12:52 #90
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133843230
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
Waar ben ik dan kinderachtig en arrogant?
Als in, méér dan jij?
Gewoon je hele toon, vooral naar Lambiekje toe.
Feyenoord!
pi_133843340
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

en als je kan niet slapen door t diclofenac kan je ook Mogadon nemen en als je voelt 'n beetje flauw die dag daarna kan je ook Dexedrine nemen als opkikker,en als je voelt 'n beetje angstig van de dexedrine bent kan je ook Valium namen.Dan als je lever klachten krijgt van al die troep in je lichaam is er ook wat wondermiddel voor.
Maakt je geen zorgen over hoor! Wij zijn wetenschappers en we doen het alleen voor jou!
en onze lieve aandeelhouders!
Zo'n reactie voelde ik al aankomen.
  maandag 2 december 2013 @ 15:23:26 #92
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133843518
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

en als je kan niet slapen door t diclofenac kan je ook Mogadon nemen en als je voelt 'n beetje flauw die dag daarna kan je ook Dexedrine nemen als opkikker,en als je voelt 'n beetje angstig van de dexedrine bent kan je ook Valium namen.Dan als je lever klachten krijgt van al die troep in je lichaam is er ook wat wondermiddel voor.
Maakt je geen zorgen over hoor! Wij zijn wetenschappers en we doen het alleen voor jou!
en onze lieve aandeelhouders!
Heel goed verwoord.
Feyenoord!
  maandag 2 december 2013 @ 15:25:26 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133843570
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Gewoon je hele toon, vooral naar Lambiekje toe.
Wacht ff de toon die hij uitslaat is gewoon normaal?

Btw Tingo, ik zou geen combi van doen ... ik houd het wel bij een kopje koffie, c_/

Ibruprofen handig middeltje maar slecht voor je lever bij ovbertollig gebruik, + als je veel gebruikt mist het de doel van de werking, lever maakt stofje aan maar bij te veel gebruik werkt het gewoon niet meer.
En tja en de soepkip die niet beseft of de bijsluiten niet leest dat overmatig gebruik slecht is.. |:(

+
Raadpleeg daarom altijd een arts voordat u dit middel gelijktijdig met andere middelen gebruikt.
Lambiekjes arts ( dr Mengele) zou dit natuurlijk ten allertijde aanraden })
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133843615
Sowieso, teveel van veel dingen is niet goed... behalve geluk dan, natuurlijk, en gezondheid. Je kunt nooit teveel geluk en gezondheid hebben! O+
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 15:29:38 #95
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133843707
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Gewoon je hele toon, vooral naar Lambiekje toe.
Ah, zelfs hiervan heb je geen concreet bewijs. Zó ken ik je O+
Jij bent zelf geen haar beter. Aan het einde van het vorige topic in deze reeks kwam je met een linkdump wat het Alomvattende Bewijs Van Het Kwaad Zijn Van Aspartaam zou moeten zijn, maar één eenvoudige inhoudelijke reply van mij erop was voor jou genoeg reden om het verder dood te zwijgen.

Ik kan heel goed discussiëren op inhoud, als de tegenpartij ook met inhoudelijke argumentatie zou komen. Na herhaaldelijk er op aandringen komt dat niet, dan heb je ook niet veel te discussiëren over hè.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_133843731
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo'n reactie voelde ik al aankomen.
Sorry lavender dat was 'n beetje te makkelijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_133843864
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sorry lavender dat was 'n beetje te makkelijk.
Het was vooral voorspelbaar.
pi_133843882
En een beetje sneu.
Ja doei.
pi_133843916
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heel goed verwoord.
Dankje.
Twas wel grappig bedoelt maar er is wel waarheid tussen.
Jaren terug heb ik in 'big pharma' gewerkt.
Huisarts die heeft ''n gratis diner in 'n leuke restaurant of soms gratis weekendjes weg als ze zoveel van 'n bepaalde middel had prescribed (uitgegeven?)
Ik weet niet als het nu zo is, maar ik verdacht dat het nog erger is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 2 december 2013 @ 16:01:38 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133844747
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje.
Twas wel grappig bedoelt maar er is wel waarheid tussen.
Jaren terug heb ik in 'big pharma' gewerkt.
Huisarts die heeft ''n gratis diner in 'n leuke restaurant of soms gratis weekendjes weg als ze zoveel van 'n bepaalde middel had prescribed (uitgegeven?)
Ik weet niet als het nu zo is, maar ik verdacht dat het nog erger is.
Dat is sindsdien flink aan banden gelegt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 16:19:38 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133845373
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je duld op de holle maan theorie? maan van metaal?
Of de Tom en Jerry theorie? de maan is van kaas?
Nee dat het niet een natuurlijke satelliet is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 16:21:52 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133845443
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat het niet een natuurlijke satelliet is.
oke de bovenste 2 ken ik ...
Vertel ik ben benieuwd,

de Holle maan

sorry mensen beetje off-topic maar ben benieuwd welke theorie er nog meer is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 december 2013 @ 16:25:04 #103
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133845554
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Gewoon je hele toon, vooral naar Lambiekje toe.
Ik wend me niet (meer) naar de persoon toe .,.. meer naar de algehele beroepsgroep.
Als ik claim dat zaken anders zitten wordt men wel persoonlijk naar mij toe.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 16:27:17 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133845631
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is sindsdien flink aan banden gelegt.
mmm uit tros radar blijkt dat toch van niet.

Net als met de bonussen van banken... nu zitten ze al weer op het oude niveau. En wij maar lappen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133845818
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik wend me niet (meer) naar de persoon toe .,.. meer naar de algehele beroepsgroep.
Als ik claim dat zaken anders zitten wordt men wel persoonlijk naar mij toe.
Je weet dondersgoed dat hier wetenschappers posten :') dus lekker huichelachtig 'de hele beroepsgroep' ridiculiseren en 'misdadigers' noemen.. nee, wat een gewéldig persoon moet er toch achter deze poster zitten -O-
Ja doei.
pi_133845905
Lambiekje heeft ooit gezegd mij wel een goede wetenschapper te vinden O-)
Dus ik voel me wel gevalideerd
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 16:36:42 #107
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133845988
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef Lambiekje het volgende:
Ik wend me niet (meer) naar de persoon toe
Nee, artsen en wetenschappers op één lijn zetten met corruptie en misdaad, dat is natuurlijk helemáál niet persoonlijk...

In een poging opnieuw op inhoud terecht te komen:
Ga je nog antwoorden op de eerder gestelde vragen?
Ga je nog in op mijn uitnodiging eens langs te komen om te zien hoe toegepaste wetenschap eruit ziet?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_133846152
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef oompaloompa het volgende:
Lambiekje heeft ooit gezegd mij wel een goede wetenschapper te vinden O-)
Dus ik voel me wel gevalideerd
Misschien ben jij wat meer kritisch en /of cynisch over t 'wetenschappelijk' wereld.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_133846224
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien ben jij wat meer kritisch en /of cynisch over t 'wetenschappelijk' wereld.
Je weet dat 'critisch denken' een van de fundamenten van wetenschap an sich is?
Ja doei.
pi_133846328
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je weet dat 'critisch denken' een van de fundamenten van wetenschap an sich is?
Text boeken ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_133846354
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Text boeken ook.
En daarmee wil je zeggen....?
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 16:51:55 #112
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133846510
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Nee, artsen en wetenschappers op één lijn zetten met corruptie en misdaad, dat is natuurlijk helemáál niet persoonlijk...

In een poging opnieuw op inhoud terecht te komen:
Ga je nog antwoorden op de eerder gestelde vragen?
Ga je nog in op mijn uitnodiging eens langs te komen om te zien hoe toegepaste wetenschap eruit ziet?
Ik weet wel hoe dat er uit ziet. Een individu kan wel goed bezig zijn denkt ie. Maar is ook maar een schakel in het groter geheel. Een persoon kan buiten z'n werk in privé aardig zijn maar z'n functie niet. Tijdens de WO2 werden ook gewoon spullen verkocht. Willens en wetens voor wie en wat het gebruikt werd. Het is business as usual.

Wetenschap is niet meer voor (collectieve)kennis of vooruitgang. Het is geforceerd in korte termijn winsten en behoud van subsidies. Ja en amen roepen wat de opdrachtgever zegt. En resultaten zo verdraaien met phising, ghostwriting en meetgegevens vervalsing om tot dat resultaat te komen.
80% van alle onderzoeken is mee geknoeid op wat voor wijze dan ook.

Grenswetenschap daar waar we dus wel wat aan (kunnen)hebben .. daar worden zaken van verboden (bij wet). Of gewoon keihard in de brandgestoken, gesaboteerd. Of wetenschappers gaan op miraculeuze wijze dood. En uiteraard geridiculiseerd door de gevestigde orde van wetenschappers. (Uni Wageningen heeft daar een handje van. daar zitten echt worst of the worst).

Wil je onderzoek doen naar een onbekend terrein krijg je nul subsidie. Doe je ook maar iets met kanker dan zijn de miljarden zo beschikbaar (uiteraard niet voor preventie).

Wetenschap is niet meer integer. Het grote geld heeft het gecorrumpeerd. Kortom wetenschap is failliet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 16:52:45 #113
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133846537
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik wend me niet (meer) naar de persoon toe .,.. meer naar de algehele beroepsgroep.
Als ik claim dat zaken anders zitten wordt men wel persoonlijk naar mij toe.
Joh, je noemt meerdere mensen in dit topic corrupt en misdadig :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 16:55:31 #114
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133846626
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Joh, je noemt meerdere mensen in dit topic corrupt en misdadig :P
Het bedrog, manipulatie, doofpotten en ander misstanden zullen geopenbaard worden.
De geest is al uit de fles.

Edit.. maar weghalen dan

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 02-12-2013 17:02:42 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 16:59:56 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_133846754
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het bedrog, manipulatie, doofpotten en ander misstanden zullen geopenbaard worden.
De geest is al uit de fles.

-edit- je gaat te ver
pi_133846773
Verkeerde knopje Lav..
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 17:02:00 #117
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133846819
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En eedere claims dat onze kleinkinderen ons hartgrondig zullen haten niet ?

Waarom zou ik niet mogen stellen dat iemand zich gaat schamen?! ..Ik vind namelijk de medische tak te ver is gegaan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 17:05:22 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_133846905
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

En eedere claims dat onze kleinkinderen ons hartgrondig zullen haten niet ?

Waarom zou ik niet mogen stellen dat iemand zich gaat schamen?!
Wie maakte deze claim?

Je kunt niet zeggen dat iemand die zijn werk naar eer en geweten doet zich daarvoor moet schamen. Hoe durf je zoiets te beweren.
  maandag 2 december 2013 @ 17:07:36 #119
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133846976
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie maakte deze claim?

Je kunt niet zeggen dat iemand die zijn werk naar eer en geweten doet zich daarvoor moet schamen. Hoe durf je zoiets te beweren.
Misschien nu niet ... maar wel met de toekomstige kennis van dan (wat nu nog de in complotscene zit). Zeg maar in de trent van geopenbaarde doofpotten zoals nu met de NSA gebeurd.

Ik geloof ook best dat iemand met eer en geweten werkt ...maar dat deed men ook ten tijden van oorlog.

Ik zelf maark software om belasting te kunnen indienen. Maar ik heb persoonlijk aversie die belastingdienst. Maar er moet toch brood op plank komen.

In onze maatschappij zijn er maar heel weinig beroepen die 'clean' zijn. Zonder bloed aan je handen te hebben. Als je geen financiele buffer hebt kun je niet clean handelen. Ik ook niet .. en ja dat klinkt hypocriet ... maar zo is de middle class nu eenmaal gedwongen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 02-12-2013 17:17:29 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133846993
Wetenschap is oké, olé olé!
Ja doei.
pi_133847048
Big Pharma doet ook Big Business met bejaardenhuizen/hospices.
Veel van de tijd Big Pharma en Big Business in bejaardenhuizen verdienen heel veel geld gewoon om mensen in 'leven' te houden.
Vriend van m'n familie was maandenlang heel erg ziek met Alzheimers en ze hebben gewoon door gegaan met volpompen van nutritient drankjes en weet ik veel wat voor 'medicijnen'.
Die vent wilde gewoon doodgaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 2 december 2013 @ 17:10:58 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133847075
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie maakte deze claim?
ik zelf. Want ik denk namelijk dat dat gaat gebeuren als meer en meer doofpotten geopenbaard worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 02-12-2013 17:18:00 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 17:13:30 #123
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133847168
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:09 schreef Tingo het volgende:
Big Pharma doet ook Big Business met bejaardenhuizen/hospices.
Veel van de tijd Big Pharma en Big Business in bejaardenhuizen verdienen heel veel geld gewoon om mensen in 'leven' te houden.
Vriend van m'n familie was maandenlang heel erg ziek met Alzheimers en ze hebben gewoon door gegaan met volpompen van nutritient drankjes en weet ik veel wat voor 'medicijnen'.
Die vent wilde gewoon doodgaan.
Dat mag niet als je er aan toe hebt. Uitsmeren zodat er nog zoveel mogelijk medicijnen verkocht worden.

En zaterdag in de volkskrant ..dat de lompe vraag toch echt gesteld moet worden of extreem dure medicatie nodig is om het leven met een maand of wat te verlengen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133847320
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En daarmee wil je zeggen....?
Misschien dat er moeten wat meer 'critische denken' dan text boek lezen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 2 december 2013 @ 17:19:18 #125
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133847335
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je weet dat 'critisch denken' een van de fundamenten van wetenschap an sich is?
Daar zit heel veel verschil tussen. Meeste wetenschappers denken misschien wel kritisch maar wel met oogkleppen op. Maw ze denken niet out-of-the-box.
Feyenoord!
  maandag 2 december 2013 @ 17:20:51 #126
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133847371
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Daar zit heel veel verschil tussen. Meeste wetenschappers denken misschien wel kritisch maar wel met oogkleppen op. Maw ze denken niet out-of-the-box.
op universiteiten weten ze wel hoe je kritisch denken moet afstompen. Hoe je een spons moet verstoppen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 17:21:13 #127
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133847384
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik zelf. Want ik denk namelijk dat dat gaat gebeuren als meer en meer doofpotten geopenbaard worden.
Klopt dat denk ik ook. Je ziet nu al langzaam steeds meer schandalen openbaar worden. Dat is het mooie van deze tijd. The veil will be lifted! :)
Feyenoord!
pi_133847816
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Daar zit heel veel verschil tussen. Meeste wetenschappers denken misschien wel kritisch maar wel met oogkleppen op. Maw ze denken niet out-of-the-box.
Wat bedoel je daar mee?

Op het eerste gezicht klonk het als een goede one-liner (als in wetenschappers moeten beter werken, ja duh) maar nu ik er over na ga denken begrijp ik eigenlijk helemaal niet wat je wilt zeggen.

Wat bedoel je met out-of-the-box denken? Moet de wetenschappelijke methode overboord?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 17:42:20 #129
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133847948
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:37 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar mee?

Op het eerste gezicht klonk het als een goede one-liner (als in wetenschappers moeten beter werken, ja duh) maar nu ik er over na ga denken begrijp ik eigenlijk helemaal niet wat je wilt zeggen.

Wat bedoel je met out-of-the-box denken? Moet de wetenschappelijke methode overboord?
Ik bedoel dat wetenschappers die aan de randen van de gevestigde wetenschap opereren zoals Nassim Harramein vaak belachelijk gemaakt worden door de gevestigde orde. Juist creatievelingen die anders denken dan de rest maken vaak de belangrijke doorbraken waar we wat aan hebben. Bv zo'n Hawkins heb je geen ene reet aan. Die kauwt alleen verder wat anderen al voorgekauwd hebben.
Feyenoord!
pi_133847989
Ik denk dat wetenschappers kunnen en willen hun werk beter doen zonder de drukte van bepaalde organisaties die gooien heel veel geld aan hun toe om bepaalde cijphers te krijgen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_133848044
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat wetenschappers die aan de randen van de gevestigde wetenschap opereren zoals Nassim Harramein vaak belachelijk gemaakt worden door de gevestigde orde. Juist creatievelingen die anders denken dan de rest maken vaak de belangrijke doorbraken waar we wat aan hebben. Bv zo'n Hawkins heb je geen ene reet aan. Die kauwt alleen verder wat anderen al voorgekauwd hebben.
Maar wat houdt dat in? Wetenschappelijke methode overboord of mensen dwingen iets te onderzoeken dat ze niet interessant vinden?

Meeste doorbraken komen overigens gewoon uit de reguliere wetenschap, de reden is ook erg logisch, je moet wel geld hebben om wetenschap te kunnen beoefenen.

Als zo'n Nassim Harramein daadwerkelijk iets interessants zou hebben ontdekt, zou ie overal beurzen binnentrekken.

edit: en als het eerste, vervangen door wat? Als het tweede, wie moet dat organiseren?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 18:17:31 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133848918
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Misschien nu niet ... maar wel met de toekomstige kennis van dan (wat nu nog de in complotscene zit). Zeg maar in de trent van geopenbaarde doofpotten zoals nu met de NSA gebeurd.

Ik geloof ook best dat iemand met eer en geweten werkt ...maar dat deed men ook ten tijden van oorlog.

Ik zelf maark software om belasting te kunnen indienen. Maar ik heb persoonlijk aversie die belastingdienst. Maar er moet toch brood op plank komen.

In onze maatschappij zijn er maar heel weinig beroepen die 'clean' zijn. Zonder bloed aan je handen te hebben. Als je geen financiele buffer hebt kun je niet clean handelen. Ik ook niet .. en ja dat klinkt hypocriet ... maar zo is de middle class nu eenmaal gedwongen.

Jij monster! :o Voor de belastingdienst werken!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133849058
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij monster! :o Voor de belastingdienst werken!
Ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik voor die bloedzuigers zou werken... :N kun je toch beter in de wetenschap zitten O+
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 18:37:01 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133849517
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat wetenschappers die aan de randen van de gevestigde wetenschap opereren zoals Nassim Harramein vaak belachelijk gemaakt worden door de gevestigde orde. Juist creatievelingen die anders denken dan de rest maken vaak de belangrijke doorbraken waar we wat aan hebben. Bv zo'n Hawkins heb je geen ene reet aan. Die kauwt alleen verder wat anderen al voorgekauwd hebben.
Die kerel opereert zover over de randen heen dat het niets meer te maken heeft met wetenschap...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 19:17:55 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133851071
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat wetenschappers die aan de randen van de gevestigde wetenschap opereren zoals Nassim Harramein vaak belachelijk gemaakt worden door de gevestigde orde. Juist creatievelingen die anders denken dan de rest maken vaak de belangrijke doorbraken waar we wat aan hebben. Bv zo'n Hawkins heb je geen ene reet aan. Die kauwt alleen verder wat anderen al voorgekauwd hebben.
heb ff opgezocht wat de reden is..

We zeggen dit overigens niet om Haramein als persoon aan te vallen, het gaat om de inhoud en om de feiten. We proberen zo weinig mogelijk in te kleuren, want we weten dat Haramein een grote schare fans heeft die spontaan jaknikken als hij het woordje kwantum uitspreekt. Velen daarvan kunnen verblind zijn door bepaalde aspecten. Dat moet haast wel, want er is letterlijk geen enkele fysicus te vinden die de Schwarzchild Proton-theorie ernstig neemt. Letterlijk geen enkele. De enigen die hem serieus nemen zijn mensen die geen kaas hebben gegeten van fysica, en zijn wilde hypotheses volgen omwille van het redelijk makkelijk te verteren spirituele randje.

Nou moet ik zeggen de site kraakt hem wel behoorlijk af, maar hij heeft geen enkel diploma, en de gene met een diploma die geven al aan dat er niks van klopt, ondanks het bekijken vanuit een ander perspectiuef komen ze gewoon tot de conclusie: leuk bedacht maar het kan niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 december 2013 @ 19:34:31 #136
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133851772
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe dat er uit ziet. Een individu kan wel goed bezig zijn denkt ie. Maar is ook maar een schakel in het groter geheel. Een persoon kan buiten z'n werk in privé aardig zijn maar z'n functie niet. Tijdens de WO2 werden ook gewoon spullen verkocht. Willens en wetens voor wie en wat het gebruikt werd. Het is business as usual.

Wetenschap is niet meer voor (collectieve)kennis of vooruitgang. Het is geforceerd in korte termijn winsten en behoud van subsidies.

(...)

Wetenschap is niet meer integer.
Je hebt dus gewoon geen idee en je hebt een te grote bek om een oprechte uitnodiging om je wereldbeeld te verbreden te accepteren.

1. Door te zeggen dat een wetenschapper blind is omdat hij DENKT goed werk te doen maar het niet te doen, classificeer je jezelf als de grootste ezel.
2. Een Godwin, echt???
3. Mijn werk is slechts deels subsidiegedreven, en feitelijk aantoonbaar WEL voor vooruitgang. Als je mijn bijdrage aan dit topic beter volgde, had je zelfs geweten dat ik iets ontwikkel wat een financiële bedreiging zou kunnen zijn voor de door jou verfoeide BigPharma! Oogkleppen, iemand?
4. Wetenschap niet integer? Dat jij dat durft te beweren terwijl je te chicken bent om bij mijn werk langs te komen.

Man, jij faalt zooooo hard...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 2 december 2013 @ 19:36:45 #137
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133851879
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die kerel opereert zover over de randen heen dat het niets meer te maken heeft met wetenschap...
Tja dat bedoel ik nou. Dat zeiden ze vroeger over alle briljante mensen. Briljant en gek ligt heel dicht bij elkaar. Maar de gevestigde orde kan dat niet zien helaas. Die zijn daar te closeminded voor.
Feyenoord!
  maandag 2 december 2013 @ 19:41:23 #138
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133852114
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

heb ff opgezocht wat de reden is..

We zeggen dit overigens niet om Haramein als persoon aan te vallen, het gaat om de inhoud en om de feiten. We proberen zo weinig mogelijk in te kleuren, want we weten dat Haramein een grote schare fans heeft die spontaan jaknikken als hij het woordje kwantum uitspreekt. Velen daarvan kunnen verblind zijn door bepaalde aspecten. Dat moet haast wel, want er is letterlijk geen enkele fysicus te vinden die de Schwarzchild Proton-theorie ernstig neemt. Letterlijk geen enkele. De enigen die hem serieus nemen zijn mensen die geen kaas hebben gegeten van fysica, en zijn wilde hypotheses volgen omwille van het redelijk makkelijk te verteren spirituele randje.

Nou moet ik zeggen de site kraakt hem wel behoorlijk af, maar hij heeft geen enkel diploma, en de gene met een diploma die geven al aan dat er niks van klopt, ondanks het bekijken vanuit een ander perspectiuef komen ze gewoon tot de conclusie: leuk bedacht maar het kan niet.
Tja wat is dat weer voor site? Skeptic.com of zoiets waarschijnlijk. Geef het tijd en je zal zien dat de Mainstream Science het gaat omarmen.
Feyenoord!
pi_133852149
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja dat bedoel ik nou. Dat zeiden ze vroeger over alle briljante mensen. Briljant en gek ligt heel dicht bij elkaar. Maar de gevestigde orde kan dat niet zien helaas. Die zijn daar te closeminded voor.
Nogmaals, wat stel jij dan voor? Moet de wetenschappelijke methode aangepast worden? Andere eisen voor wanneer iets als bewijs of waarheid gezien wordt?

Uitgebreidere versie:

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:45 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar wat houdt dat in? Wetenschappelijke methode overboord of mensen dwingen iets te onderzoeken dat ze niet interessant vinden?

Meeste doorbraken komen overigens gewoon uit de reguliere wetenschap, de reden is ook erg logisch, je moet wel geld hebben om wetenschap te kunnen beoefenen.

Als zo'n Nassim Harramein daadwerkelijk iets interessants zou hebben ontdekt, zou ie overal beurzen binnentrekken.

edit: en als het eerste, vervangen door wat? Als het tweede, wie moet dat organiseren?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 19:56:13 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133852765
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja dat bedoel ik nou. Dat zeiden ze vroeger over alle briljante mensen. Briljant en gek ligt heel dicht bij elkaar. Maar de gevestigde orde kan dat niet zien helaas. Die zijn daar te closeminded voor.
Noem dan eens een voorbeeld van een briljant persoon waar ze dat vroeger van zeiden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 20:19:42 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_133853928
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja wat is dat weer voor site? Skeptic.com of zoiets waarschijnlijk. Geef het tijd en je zal zien dat de Mainstream Science het gaat omarmen.
Dat denk ik echt niet.
pi_133854667
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

op universiteiten weten ze wel hoe je kritisch denken moet afstompen. Hoe je een spons moet verstoppen.
Volgens mij ben jij nog nooit op een universiteit geweest. :')
  maandag 2 december 2013 @ 21:21:08 #143
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133857098
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij monster! :o Voor de belastingdienst werken!
nee onafhankelijk van de belastingdienst ... maar wel dat je met onze software belastingaangiftes kan indienen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 21:21:43 #144
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133857133
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Noem dan eens een voorbeeld van een briljant persoon waar ze dat vroeger van zeiden?
Daar kan je zo veel voorbeelden van noemen. Bv Columbus en andere mensen die niet geloofden dat de Aarde plat was zoals de gevestigde orde wel deed. En de uitvinders van het vliegtuig bv waar iedereen tegen zei dat ze gek waren. En ga zo maar door. Alle visionairen door de hele geschiedenis heen werden niet geloofd en tegen gewerkt door de gevestigde orde.
Feyenoord!
  maandag 2 december 2013 @ 21:23:37 #145
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133857248
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:42 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nogmaals, wat stel jij dan voor? Moet de wetenschappelijke methode aangepast worden? Andere eisen voor wanneer iets als bewijs of waarheid gezien wordt?

Uitgebreidere versie:

[..]

Ik stel een compleet andere maatschappij voor. Maar dat gaat te ver om hier te bespreken. Waar het om gaat hier is zien hoe geld de boel verziekt. Je moet eerst zien hoe ziek de situatie is (om het toepasselijk te houden) voordat je verandering zoekt.
Feyenoord!
  maandag 2 december 2013 @ 21:28:22 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133857515
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Daar kan je zo veel voorbeelden van noemen. Bv Columbus en andere mensen die niet geloofden dat de Aarde plat was zoals de gevestigde orde wel deed. En de uitvinders van het vliegtuig bv waar iedereen tegen zei dat ze gek waren. En ga zo maar door. Alle visionairen door de hele geschiedenis heen werden niet geloofd en tegen gewerkt door de gevestigde orde.
Daar was ik al bang voor :) Slecht geinformeerd. In de tijd van Columbus wist de wetenschap allang dat de aarde rond was, al zo'n 2000 jaar zelfs. En welke uitvinder van het vliegtuig precies? Daar is een mooie ontwikkeling over duizenden jaren in te zien. Van simpele vliegers naar de eerste powered flight.

Dus ik herhaal, heb je een paar voorbeelden van briljante mensen waar ze dat vroeger van zeiden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133857635
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Daar kan je zo veel voorbeelden van noemen. Bv Columbus en andere mensen die niet geloofden dat de Aarde plat was zoals de gevestigde orde wel deed. En de uitvinders van het vliegtuig bv waar iedereen tegen zei dat ze gek waren. En ga zo maar door. Alle visionairen door de hele geschiedenis heen werden niet geloofd en tegen gewerkt door de gevestigde orde.
lol x2

ten eerste wisten mensen in die tijd al lang dat de aarde rond was, ten tweede was Columbus een tyran die ook nog tegen alle bewijzen in dom bleeg geloven dat hij in India zat, niet echt een visionair te noemen :P

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik stel een compleet andere maatschappij voor. Maar dat gaat te ver om hier te bespreken. Waar het om gaat hier is zien hoe geld de boel verziekt. Je moet eerst zien hoe ziek de situatie is (om het toepasselijk te houden) voordat je verandering zoekt.
Dat is te gemakkelijk, je zegt dat wetenschappers meer "out of the box" moeten denken, wat is out of the box in die context? Ben je het oneens met de huidige bewijslast of de keuze van onderwerpen? Waar is die box waar we uit moeten en waar moeten we dan heen?

Je klaagt al maandan dat mensen niet serieus dingen willen weten en alleen maar one-liners posten, maar nu reageer ik met interesse en wil ik graag weten hoe jij er dan over denkt en lever je niet...

edit: shit door mijn tweede reactie was a-tuin sneller ;(
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 21:31:26 #148
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133857676
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Noem dan eens een voorbeeld van een briljant persoon waar ze dat vroeger van zeiden?
Einstein
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133857761
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 21:36:03 #150
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133857891
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

heb ff opgezocht wat de reden is..

We zeggen dit overigens niet om Haramein als persoon aan te vallen, het gaat om de inhoud en om de feiten. We proberen zo weinig mogelijk in te kleuren, want we weten dat Haramein een grote schare fans heeft die spontaan jaknikken als hij het woordje kwantum uitspreekt. Velen daarvan kunnen verblind zijn door bepaalde aspecten. Dat moet haast wel, want er is letterlijk geen enkele fysicus te vinden die de Schwarzchild Proton-theorie ernstig neemt. Letterlijk geen enkele. De enigen die hem serieus nemen zijn mensen die geen kaas hebben gegeten van fysica, en zijn wilde hypotheses volgen omwille van het redelijk makkelijk te verteren spirituele randje.

Nou moet ik zeggen de site kraakt hem wel behoorlijk af, maar hij heeft geen enkel diploma, en de gene met een diploma die geven al aan dat er niks van klopt, ondanks het bekijken vanuit een ander perspectiuef komen ze gewoon tot de conclusie: leuk bedacht maar het kan niet.
een diploma zegt niets echt helemaal niets. Eerder dat je goed in napraten bent en examen uit het hoofdleren.

Het is als met met je rijbewijs dat je hebt behaald, je mag rijden maar je kunt het (nog) niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 21:39:05 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133858061
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Einstein
Erm nee. Het werk waar jij hem waarschijnlijk van kent bouwde gewoon voort op werk van zijn voorgangers. Bovendien gaven zijn hypothesen voorspellingen die te testen waren, en nauwkeurig overeen bleken te komen met de werkelijkheid.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 21:40:04 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133858116
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

lol x2

ten eerste wisten mensen in die tijd al lang dat de aarde rond was, ten tweede was Columbus een tyran die ook nog tegen alle bewijzen in dom bleeg geloven dat hij in India zat, niet echt een visionair te noemen :P
Net als dat men nu ook weet dat kanker geen ziekte is en dat vaccins niet werken.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het de algemene consensus is.

Men dacht weldegelijk dat de wereld plat was...en anders was het de brandstapel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 21:42:07 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_133858201
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Net als dat men nu ook weet dat kanker [b]geen ziekte is[/b] en dat vaccins niet werken.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het de algemene consensus is.

Men dacht weldegelijk dat de wereld plat was...en anders was het de brandstapel.

|:(
  maandag 2 december 2013 @ 21:43:25 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133858258
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Net als dat men nu ook weet dat kanker geen ziekte is en dat vaccins niet werken.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het de algemene consensus is.

Men dacht weldegelijk dat de wereld plat was...en anders was het de brandstapel.

Zoveel onwetendheid op een stokje ;(
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133858304
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Net als dat men nu ook weet dat kanker geen ziekte is en dat vaccins niet werken.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het de algemene consensus is.

Men dacht weldegelijk dat de wereld plat was...en anders was het de brandstapel.

Dat is gewoon niet waar Lambiekje, neem in ieder geval even de moeite zoiets te googlen voordat je het als de ultieme waarheid verkondigt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 21:45:11 #156
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133858337
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:45 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar wat houdt dat in? Wetenschappelijke methode overboord of mensen dwingen iets te onderzoeken dat ze niet interessant vinden?
ja dat mag overboard. Ruim 80% is gefabriceerde gemanipuleerde lariekoek.
Peer review stelt geen snars voor.
Publiceren om het publiceren.

quote:
Meeste doorbraken komen overigens gewoon uit de reguliere wetenschap, de reden is ook erg logisch, je moet wel geld hebben om wetenschap te kunnen beoefenen.
Nee doorbraken kamen door stomme ongelukjes. En daardoor afweken van het geijkte pad.

quote:
Als zo'n Nassim Harramein daadwerkelijk iets interessants zou hebben ontdekt, zou ie overal beurzen binnentrekken.
dat is dus niet waar. Als je te veel overhoop haalt met jouw stellingen ook al is het de waarheid zal het niet gebeuren. Tenzij er direct op korte termijn bakken met geld binnen gehaald gaat worden.
Het gaat al lang niet meer om waarheidsbevinding. Daar zijn nu te veel machtige partijen voor omdat te laten gebeuren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 21:46:38 #157
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133858413
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

|:(
dat het als ziekte wordt gepropageerd en geëxploiteerd is iets anders.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 21:48:01 #158
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133858488
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoveel onwetendheid op een stokje ;(
dat heb ik nu constant behalve bij een paar hier
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133858524
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat het als ziekte wordt gepropageerd en geëxploiteerd is iets anders.
Wat is kanker dan, oh grote denker?
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 21:49:15 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_133858578
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat het als ziekte wordt gepropageerd en geëxploiteerd is iets anders.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Wat is kanker dan wel volgens jou?
Oh wacht, laat ook maar. Geen zin in een voor kankerpatienten beledigende tekst.
  maandag 2 december 2013 @ 21:50:29 #161
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133858648
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Wat is kanker dan, oh grote denker?
Het laatste redmiddel van een lichaam omdat er stelselmatig eerdere signalen zijn genegeerd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 21:51:18 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_133858699
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het laatste redmiddel van een lichaam omdat er stelselmatig eerdere signalen zijn genegeerd.
rédmiddel?
Ik sta gewoon perplex.
  maandag 2 december 2013 @ 21:51:46 #163
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133858728
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Wat is kanker dan wel volgens jou?
Oh wacht, laat ook maar. Geen zin in een voor kankerpatienten beledigende tekst.
Het is al veel vaker voorbij gekomen .. en men zou het antwoord nog moeten weten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133858731
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja dat mag overboard. Ruim 80% is gefabriceerde gemanipuleerde lariekoek.
Dat is dus geen probleem met de methode, maar misbruik van fraudeurs, maar die krijg je niet weg door de methode weg te gooien, daar zul je betere checks and balances voor nodig hebben.

quote:
Peer review stelt geen snars voor.
Maar watdan in plaats van peer-review? Je weet dat vrijwel alle bekende fraudegevallen juist aangekaart zijn door peers?

quote:
Publiceren om het publiceren.
Zeker een probleem, maar een gevolg van de beloningsstructuur, niet een gevolg van de wetenschappelijk methode

quote:
Nee doorbraken kamen door stomme ongelukjes. En daardoor afweken van het geijkte pad.
Dat is een leuk iets om in te geloven maar niet de werekelijkheid. de meeste doorbraken zijn gewoon het resultaat van veel mensen die heel erg hard op de vierkante milimeter werken.

quote:
dat is dus niet waar. Als je te veel overhoop haalt met jouw stellingen ook al is het de waarheid zal het niet gebeuren. Tenzij er direct op korte termijn bakken met geld binnen gehaald gaat worden.
Het gaat al lang niet meer om waarheidsbevinding. Daar zijn nu te veel machtige partijen voor omdat te laten gebeuren.
Natuurlijk wel, vrijwel elk nieuw fundamenteel inzicht kan gebruikt worden om of veel geld mee te verdienen, of de wereld beter te maken. Als er geld is voor allerlei parapsychologisch onderzoek, is dat er zeker voor praktischere nuttige ideeeen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133858794
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het laatste redmiddel van een lichaam omdat er stelselmatig eerdere signalen zijn genegeerd.
Ik vind dit echt walgelijk dat je met zoveel zelfingenomenheid zoiets durft te zeggen. Prima wat je allemaal over organisaties uitkraamt, maar dit is ongefundeerd je eigen waarheid verkondigen.
  maandag 2 december 2013 @ 21:54:30 #166
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133858840
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

rédmiddel?
Ik sta gewoon perplex.
Waarom denk je dat er geen oplossing komt... en oplossingen die er de afgelopen 100 jaar zijn bedacht die WEL werken wordt met groteske overmacht vermorzeld, vermoord, vernietigd en verguist.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133858884
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat er geen oplossing komt... en oplossingen die er de afgelopen 100 jaar zijn bedacht die WEL werken wordt met groteske overmacht vermorzeld, vermoord, vernietigd en verguist.
:N hetzelfde geld natuurlijk voor MS, ALS, Alzheimer en alle andere nu nog niet geneesbare ziektes.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 21:58:03 ]
  maandag 2 december 2013 @ 21:59:34 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133859042
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat heb ik nu constant behalve bij een paar hier
Jij hebt het gewoon aantoonbaar fout.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 22:00:28 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_133859102
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat er geen oplossing komt... en oplossingen die er de afgelopen 100 jaar zijn bedacht die WEL werken wordt met groteske overmacht vermorzeld, vermoord, vernietigd en verguist.
Er wordt momenteel al een aantal soorten kanker genezen, dus wat klets je nou? En men blijft bezig met het ontwikkelen van steeds nieuwe geneesmiddelen voor kanker. Door die door jou zo geminachte wetenschappers.
  maandag 2 december 2013 @ 22:01:45 #170
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133859168
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is dus geen probleem met de methode, maar misbruik van fraudeurs, maar die krijg je niet weg door de methode weg te gooien, daar zul je betere checks and balances voor nodig hebben.

[..]

Maar watdan in plaats van peer-review? Je weet dat vrijwel alle bekende fraudegevallen juist aangekaart zijn door peers?
Stapel was toch gepakt doordat een newby/stagiair dacht van hè dit klopt niet.? .. 100n publicaties er voor zijn gewoon door ervaren gasten compleet gemist.

quote:
[..]

Zeker een probleem, maar een gevolg van de beloningsstructuur, niet een gevolg van de wetenschappelijk methode
er is geen onafhankelijk controle meer, die vervolgens opdrachtgevers en onderzoeksteam snoeihard aanpakt. De boetes die nu worden uitgedeeld zijn geen boetes. Kortom er zit nul sancties op wanpraktijken. En dus kan het heerlijk door etteren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 22:02:28 #171
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133859195
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij hebt het gewoon aantoonbaar fout.
Wat jij aantoonbaar vindt is juist de crux.. dat staat ter discussie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 22:03:18 #172
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133859243
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:53 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik vind dit echt walgelijk dat je met zoveel zelfingenomenheid zoiets durft te zeggen. Prima wat je allemaal over organisaties uitkraamt, maar dit is ongefundeerd je eigen waarheid verkondigen.
Het is geen zelfingenomenheid.. Dergelijke info is al minstens 40 jaar oud.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133859360
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Stapel was toch gepakt doordat een newby/stagiair dacht van hè dit klopt niet.? .. 100n publicaties er voor zijn gewoon door ervaren gasten compleet gemist.

[..]
Nope

quote:
er is geen onafhankelijk controle meer, die vervolgens opdrachtgevers en onderzoeksteam snoeihard aanpakt. De boetes die nu worden uitgedeeld zijn geen boetes. Kortom er zit nul sancties op wanpraktijken. En dus kan het heerlijk door etteren.
Dat is de beloningsstructuur, niet de wetenschappelijke methode van kennisvergaring, is een groot verschil.
Figuren zoals degene die Japie noemde, worden niet tegengeouden door de belningsstructuur maar omdat "bewijzen" die zij leveren niet aan de eisen voor wetenschappelijk bewijs voldoen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 22:10:03 #174
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133859511
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er wordt momenteel al een aantal soorten kanker genezen, dus wat klets je nou? En men blijft bezig met het ontwikkelen van steeds nieuwe geneesmiddelen voor kanker. Door die door jou zo geminachte wetenschappers.
onderdrukkingsmiddel .. waardoor het probleem ergens anders erger opkomt.
BigPharma heeft geen geneesmiddelen. Die term is fout die gehanteerd wordt.

De reguliere kijk op kanker is zo (doelbewust - het is een industrie) fundamenteel fout.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 22:11:46 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_133859573
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

onderdrukkingsmiddel .. waardoor het probleem ergens anders erger opkomt.

De reguliere kijk op kanker is zo (doelbewust - het is een industrie) fundamenteel fout.
Dat vind ik dus zo onverteerbaar als je dit soort dingen zegt.
pi_133859594
...... Dit soort mensen moet de mond gesnoerd worden. Echt. Schandalig.
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 22:12:20 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133859603
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat jij aantoonbaar vindt is juist de crux.. dat staat ter discussie.
Genoeg documenten uit die tijd en daarvoor te vinden die laten zien dat jij het fout hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 22:12:36 #178
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133859611
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik dus zo onverteerbaar als je dit soort dingen zegt.
dat snap ik... maar dat is de realiteit.. dat bedrog wordt op enerlei wijze geopenbaard ala Snowden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 22:13:55 #179
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133859661
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
...... Dit soort mensen moet de mond gesnoerd worden. Echt. Schandalig.
en chemo chemo chemo nog meer chemo.. dat niet ?!
Terwijl het is gebleken uit onderzoek dat het verergerd?

Het verbaast mij hogelijk dat men zo ongeïnformeerd is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133859666
Nee. Je bent ziek in je hoofd. Ziek. Compleet gestoord.
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 22:14:55 #181
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133859712
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Nee. Je bent ziek in je hoofd. Ziek. Compleet gestoord.
Over een tijd geef je mij gelijk.

Nee dat is de kankerindustrie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133859733
Nee.
Ja doei.
pi_133859736
Ziekelijk arrogant om te claimen dat je weet hoe kanker wel moet worden genezen terwijl er duizende mensen aan creperen, met de bewering dat het express zo wordt gedaan.

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 22:19:10 ]
  maandag 2 december 2013 @ 22:17:22 #184
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133859835
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor :) Slecht geinformeerd. In de tijd van Columbus wist de wetenschap allang dat de aarde rond was, al zo'n 2000 jaar zelfs. En welke uitvinder van het vliegtuig precies? Daar is een mooie ontwikkeling over duizenden jaren in te zien. Van simpele vliegers naar de eerste powered flight.

Dus ik herhaal, heb je een paar voorbeelden van briljante mensen waar ze dat vroeger van zeiden?
Kom op zeg. Ga je nou echt deze discussie voeren? Ok wat jij wil dan. Er zijn nooit visionaire mensen geweest met ideeen die tegen de gevestigde wetenschap ingingen en enorme veranderingen hebben veroorzaakt. Dat was altijd de gevestigde orde. Het is alleen al logisch denken hier om te zien dat dat niet waar is en dat altijd mensen die out-of-the-box dachten de grootste veranderingen teweeg hebben gebracht. Als was het alleen om het idee te opperen.

Denk je nou serieus dat toen de eerste persoon zei: misschien kunnen we een vliegtuig bouwen zodat mensen ook kunnen vliegen, iedereen zei: JA FANTASTISCH dat zou zeker kunnen?
Feyenoord!
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 22:18:36 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_133859909
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:15 schreef hoink581 het volgende:
Je zou toch bijna iemand kanker toe wensen. :N
Nou nee, dat gaat een brug te ver maar kwaad word ik er wel van.
  maandag 2 december 2013 @ 22:19:48 #186
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133859984
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Erm nee. Het werk waar jij hem waarschijnlijk van kent bouwde gewoon voort op werk van zijn voorgangers. Bovendien gaven zijn hypothesen voorspellingen die te testen waren, en nauwkeurig overeen bleken te komen met de werkelijkheid.
Dat iemand voorbouwt op werk van voorgangers zegt toch helemaal niks. Het gaat erom dat iemand de genialiteit en het lef heeft om out-of-the-box te denken. Iets wat jij waarschijnlijk nooit zult hebben helaas.
Feyenoord!
pi_133860015
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nee, dat gaat een brug te ver maar kwaad word ik er wel van.
Lambiekje mag wel eens een rondleiding over de afdeling oncologie krijgen.
  maandag 2 december 2013 @ 22:20:48 #188
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133860041
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het laatste redmiddel van een lichaam omdat er stelselmatig eerdere signalen zijn genegeerd.
Precies.
Feyenoord!
  maandag 2 december 2013 @ 22:21:52 #189
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133860092
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:53 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik vind dit echt walgelijk dat je met zoveel zelfingenomenheid zoiets durft te zeggen. Prima wat je allemaal over organisaties uitkraamt, maar dit is ongefundeerd je eigen waarheid verkondigen.
Dit is algemeen aangenomen kennis in de alternatieve therapieen.
Feyenoord!
  maandag 2 december 2013 @ 22:22:40 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133860130
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kom op zeg. Ga je nou echt deze discussie voeren? Ok wat jij wil dan. Er zijn nooit visionaire mensen geweest met ideeen die tegen de gevestigde wetenschap ingingen en enorme veranderingen hebben veroorzaakt. Dat was altijd de gevestigde orde. Het is alleen al logisch denken hier om te zien dat dat niet waar is en dat altijd mensen die out-of-the-box dachten de grootste veranderingen teweeg hebben gebracht. Als was het alleen om het idee te opperen.

Denk je nou serieus dat toen de eerste persoon zei: misschien kunnen we een vliegtuig bouwen zodat mensen ook kunnen vliegen, iedereen zei: JA FANTASTISCH dat zou zeker kunnen?
Ey jij kwam daar mee :P Dan moet je niet moeilijk gaan doen als dat niet blijkt te kloppen. Ik zie dit soort dingen wel vaker langskomen, doorgaans met een soort achterliggende gedachte van die briljante mensen werden eerst voor gek verklaard, dus deze mensen die nu voor gek verklaard worden zullen wel briljant zijn. Zelfs al zou het kloppen dat al die briljante mensen voor gek werden verklaard (ze zullen er vast zijn hoor, maar het is bij lange na niet zo algemeen als jij lijkt te denken) dan kan je nog niet dit verband leggen.

Tegen de gevestigde orde ingaan onslaat je niet van de noodzaak om in overeenstemming met experimentele resultaten te zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133860131
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat iemand voorbouwt op werk van voorgangers zegt toch helemaal niks. Het gaat erom dat iemand de genialiteit en het lef heeft om out-of-the-box te denken. Iets wat jij waarschijnlijk nooit zult hebben helaas.
Einstein had 315 peer reviewed publicaties, niet echt een miskend genie te noemen
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kom op zeg. Ga je nou echt deze discussie voeren? Ok wat jij wil dan. Er zijn nooit visionaire mensen geweest met ideeen die tegen de gevestigde wetenschap ingingen en enorme veranderingen hebben veroorzaakt. Dat was altijd de gevestigde orde. Het is alleen al logisch denken hier om te zien dat dat niet waar is en dat altijd mensen die out-of-the-box dachten de grootste veranderingen teweeg hebben gebracht. Als was het alleen om het idee te opperen.

Denk je nou serieus dat toen de eerste persoon zei: misschien kunnen we een vliegtuig bouwen zodat mensen ook kunnen vliegen, iedereen zei: JA FANTASTISCH dat zou zeker kunnen?
Het is gewoon niet waar wat je zei, zou je eren dat toe te geven.
Als het allemaal zo logisch was, zou een voorbeeld geven ook niet zo moeilijk moeten zijn...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 22:23:17 #192
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133860161
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
...... Dit soort mensen moet de mond gesnoerd worden. Echt. Schandalig.
Ga solliciteren bij de NSA als je zo graag een politiestaat wil.
Feyenoord!
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 22:23:39 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_133860187
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Precies.
Nee, helemaal niet 'precies'.
  maandag 2 december 2013 @ 22:24:44 #194
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133860241
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Nee. Je bent ziek in je hoofd. Ziek. Compleet gestoord.
Dat een mod dit zegt. Ongelofelijk. Pas je eigen bericht maar aan. Iemand met een andere mening zo beledigen?
Feyenoord!
  maandag 2 december 2013 @ 22:25:20 #195
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133860278
http://sprword.com/health.html

griebels wat weet men weinig
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133860360
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dit is algemeen aangenomen kennis in de alternatieve therapieen.
Dus toen er kankerpatiënten stierven door foutieve behandelingen van alternatieve praktijken deden jullie je ogen en oren dicht?
  maandag 2 december 2013 @ 22:26:56 #197
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133860364
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet 'precies'.
natuurlijk wel. Doe research in alternatieve circuit. Het is de algemene strekking.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 22:27:48 #198
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133860404
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dus toen er kankerpatiënten stierven door foutieve behandelingen van alternatieve praktijken deden jullie je ogen en oren dicht?
1 tegen 100.000 regulier ?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133860515
Lol, ik lees toevallig net een stuk over wetenschappers die lastig gevallen worden omdat ze dingen aantonen die mensen niet tof vinden en daarom bescherming etc. in moeten huren.

Raad eens waar het over gaat...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133860524
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1 tegen 100.000 regulier ?!
Jij durft te beweren dat dit de relatieve getallen zijn?
  maandag 2 december 2013 @ 22:32:16 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133860602
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat iemand voorbouwt op werk van voorgangers zegt toch helemaal niks. Het gaat erom dat iemand de genialiteit en het lef heeft om out-of-the-box te denken. Iets wat jij waarschijnlijk nooit zult hebben helaas.
Kom nou, je hoeft niet persoonlijk te worden. Ik heb je in het verleden wel vaker uit proberen te leggen hoe het onderzoek waar ik mee bezig is de grenzen probeert te verleggen en het buiten de huidige kaders zoekt.

En zo gaat het toch echt :) Darwin bouwde voort op de inzichten van de personen voor hem. Sterker nog, er zijn meerdere mensen voor hem geweest die een theorie over evolutie dmv natuurlijke selectie hadden. Watt wordt doorgaans als de uitvinder van de stoommachine gezien. Is totale onzin, want hij heeft een bestaand ontwerp voor een stoommachine genomen (werden toen allang ingezet om bijvoorbeeld mijnen droog te pompen) en dit flink verbeterd. Special relativity van Einstein spreekt bijvoorbeeld over referentie kaders, op een manier waar Gallileo het ook al over had. Lorentz schreef ook al over de onafhankelijkheid van de snelheid van het licht van het referentie kader, en Poincare had zijn eigen versie van relativity. Een echt uniek origineel idee (het andere werk van Einstein zou daar wel eens onder kunnen vallen, zou ik na moeten zoeken) is vrij zeldzaam.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 22:34:55 #202
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133860711
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:30 schreef oompaloompa het volgende:
Lol, ik lees toevallig net een stuk over wetenschappers die lastig gevallen worden omdat ze dingen aantonen die mensen niet tof vinden en daarom bescherming etc. in moeten huren.

Raad eens waar het over gaat...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles wat gesteld wordt als maanlanding, climate enz. IS de realiteit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 22:36:38 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133860775
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:34 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe kan men nu in BNW mee discusieren als er echt totaal niets bekend is buiten de reguliere.

[..]

alles wat gesteld wordt als maanlanding, climate enz. IS de realiteit.
Waarom denk jij toch altijd dat als mensen het niet met je eens zijn, ze de stof niet kennen? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 22:37:22 #204
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133860812
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kom nou, je hoeft niet persoonlijk te worden. Ik heb je in het verleden wel vaker uit proberen te leggen hoe het onderzoek waar ik mee bezig is de grenzen probeert te verleggen en het buiten de huidige kaders zoekt.

En zo gaat het toch echt :) Darwin bouwde voort op de inzichten van de personen voor hem. Sterker nog, er zijn meerdere mensen voor hem geweest die een theorie over evolutie dmv natuurlijke selectie hadden. Watt wordt doorgaans als de uitvinder van de stoommachine gezien. Is totale onzin, want hij heeft een bestaand ontwerp voor een stoommachine genomen (werden toen allang ingezet om bijvoorbeeld mijnen droog te pompen) en dit flink verbeterd. Special relativity van Einstein spreekt bijvoorbeeld over referentie kaders, op een manier waar Gallileo het ook al over had. Lorentz schreef ook al over de onafhankelijkheid van de snelheid van het licht van het referentie kader, en Poincare had zijn eigen versie van relativity. Een echt uniek origineel idee (het andere werk van Einstein zou daar wel eens onder kunnen vallen, zou ik na moeten zoeken) is vrij zeldzaam.
Darwin als voorbeeld is wel heel erg belachelijk. Die theorie van hem die wankelt wel niet zo dat je dat niet eens serieus kan nemen.

Verder probeer ik je in te laten zien(gebruik ook maar even een arrogant toontje) dat mensen die die binnen de gebaande paden denken en werken weinig hebben toegedragen aan de ontwikkeling. Aangezien heel veel uitvindingen per ongeluk zijn ontdekt of juist door mensen die buiten de normale paden dachten en werkten. Maar dat wil je blijkbaar niet inzien. Beetje hetzelfde als gerenomeerde onderzoeksdocs als Tegenlicht en Zembla niet serieus nemen.
Feyenoord!
pi_133860864
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom denk jij toch altijd dat als mensen het niet met je eens zijn, ze de stof niet kennen? :D
Omdat in zijn optiek de mensen die het wel kennen het met hem eens zouden zijn.
pi_133860884
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Darwin als voorbeeld is wel heel erg belachelijk. Die theorie van hem die wankelt wel niet zo dat je dat niet eens serieus kan nemen.

Verder probeer ik je in te laten zien(gebruik ook maar even een arrogant toontje) dat mensen die die binnen de gebaande paden denken en werken weinig hebben toegedragen aan de ontwikkeling. Aangezien heel veel uitvindingen per ongeluk zijn ontdekt of juist door mensen die buiten de normale paden dachten en werkten. Maar dat wil je blijkbaar niet inzien. Beetje hetzelfde als gerenomeerde onderzoeksdocs als Tegenlicht en Zembla niet serieus nemen.
Geef eens een voorbeeld dan als het om heel veel wetenschap gaat. We vragen er al 3 paginas om maar tot nu toe heb je alleen 3 slechte voorbeelden gegeven die niet kloppen.

Even voor de duidelijkheid, je had het om mensen die buiten de gebaande paden dachten en met originele ideeen kwamen die daarna om die ideeen onderdrukt werden en waarvan pas later bleek dat die ideeen superbelangrijk waren.

tot nu toe hadden we:

columbus - aarde is rond, wist iedereen toen al
einstein - minskend genie, nee werd super erkend
uitvinder vliegtuig, nee was marginale vooruitgang van veel onderzoekers
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 22:40:04 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133860918
Hoe kan men nu in BNW mee discusieren als er echt totaal niets bekend is buiten de reguliere.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 22:41:43 #208
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133860990
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Omdat in zijn optiek de mensen die het wel kennen het met hem eens zouden zijn.
In zekere zin... ja
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133861054
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef Japie77 het volgende:

Verder probeer ik je in te laten zien(gebruik ook maar even een arrogant toontje).
Dat toontje sla je al dit gehele topic aan, wat resulteerd in geagiteerde 'non-believers'.
  maandag 2 december 2013 @ 22:43:46 #210
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133861075
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld dan als het om heel veel wetenschap gaat. We vragen er al 3 paginas om maar tot nu toe heb je alleen 3 slechte voorbeelden gegeven die niet kloppen.

Even voor de duidelijkheid, je had het om mensen die buiten de gebaande paden dachten en met originele ideeen kwamen die daarna om die ideeen onderdrukt werden en waarvan pas later bleek dat die ideeen superbelangrijk waren.

tot nu toe hadden we:

columbus - aarde is rond, wist iedereen toen al
einstein - minskend genie, nee werd super erkend
uitvinder vliegtuig, nee was marginale vooruitgang van veel onderzoekers
laat dat reguliere onjuiste nu eens los.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 22:43:48 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133861076
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Darwin als voorbeeld is wel heel erg belachelijk. Die theorie van hem die wankelt wel niet zo dat je dat niet eens serieus kan nemen.

Verder probeer ik je in te laten zien(gebruik ook maar even een arrogant toontje) dat mensen die die binnen de gebaande paden denken en werken weinig hebben toegedragen aan de ontwikkeling. Aangezien heel veel uitvindingen per ongeluk zijn ontdekt of juist door mensen die buiten de normale paden dachten en werkten. Maar dat wil je blijkbaar niet inzien. Beetje hetzelfde als gerenomeerde onderzoeksdocs als Tegenlicht en Zembla niet serieus nemen.
Darwin is een prima voorbeeld :) Evolutie als concept was in zijn tijd al vrij algemeen geaccepteerd. Zijn opa deed er zelfs al onderzoek naar. De vraag was wat het mechanisme er achter was.

Denk toch niet zo zwart-wit joh :) Natuurlijk heb je ook ontdekkingen die per ongeluk worden gedaan. Anti-biotica is daar een mooi voorbeeld van. Dat hoef je me echt niet uit te leggen. Wat jij je eens moet beseffen is dat veel grote ontdekkingen misschien niet zo zeer binnen de begaande paden werden gedaan, maar wel in het natuurlijke verlengde ervan. Zie de diverse voorbeelden die ik net gaf.

Ik neem onderzoeksdocs serieus als ze goed werk leveren. Dat had Zembla toen niet gedaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133861085
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe kan men nu in BNW mee discusieren als er echt totaal niets bekend is buiten de reguliere.
Dat denk jij alleen omdat jij nog niet onderdeel bent van de wetentrix jij denkt dat je alles weet maar dat is alleen omdat wij met onze chemtrails en neuropharma ju zo gemnaipuleerd hebben dat je denkt alles te weten maar je eigenlijk bezig houdt met futiliteiten waardoor wij ondertussen de wereld over kunnen nemen.

Sorry voor dit slechte nieuws maar eigenlijk weet je te weinig om echt mee te kunnen discusieren op bnw
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133861101
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat een mod dit zegt. Ongelofelijk. Pas je eigen bericht maar aan. Iemand met een andere mening zo beledigen?
Ja. Met liefde. Het 'beledigen' dan. Niet het aanpassen. En ik ben hier, buiten mijn eigen fora, ook gewoon 'user'. Blieft het de BNW mods om dit te editen, dan is dat aan hun. Ik blijf bij mijn standpunt ^O^
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 22:44:30 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133861108
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Omdat in zijn optiek de mensen die het wel kennen het met hem eens zouden zijn.
Zoiets zal het zijn ja. Maar 1 conclusie mogelijk, en voor alles wat daar van af kan leiden gaat de plaat voor de kop omhoog.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133861117
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

laat dat reguliere onjuiste nu eens los.
Ik weet niet eens wat die zin zou moeten betekenen :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 22:46:01 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133861168
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

laat dat reguliere onjuiste nu eens los.
Geef daar maar eens een goede reden voor :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 22:46:44 #217
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133861199
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geef daar maar eens een goede reden voor :D
dat het alles vernietigend onjuist is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 22:47:22 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133861227
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat het alles vernietigend onjuist is.
Dat is geen reden, dat is een mening.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133861247
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat het alles vernietigend onjuist is.
Wat bedoel je met die reactie, dat Einstein geen 315 publicaties had of dat mensen in 1600 echt nog niet door hadden dat de aarde rond was, ondanks dat ze dat in 500 al wel hadden?

Japies voorbeelden waren gewoon feitelijk onjuist en daar kun je niet omheen draaien.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 22:48:00 #220
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133861254
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is geen reden, dat is een mening.
nee geen mening ... je weet alles wat ik claim heeft fundering in tegenstelling tot het reguliere.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133861262
of nou ja misschien als je ze uitprint en op de grond legt
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133861305
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee geen mening ... je weet alles wat ik claim heeft fundering in tegenstelling tot het reguliere.
Misschien moet je dan die huizen rond de noord-zuid lijn eens claimen

ba doom tish

hahahahahaahahahahahahaha :')
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 22:49:17 #223
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133861309
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:47 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die reactie, dat Einstein geen 315 publicaties had of dat mensen in 1600 echt nog niet door hadden dat de aarde rond was, ondanks dat ze dat in 500 al wel hadden?

Japies voorbeelden waren gewoon feitelijk onjuist en daar kun je niet omheen draaien.
nee de toegepaste kennis van het reguliere vernietigend is. Genocidaal zeg maar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133861389
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee de reguliere toegepaste kennis van het reguliere vernietigend is. Genocidaal zeg maar.
Maar daar ging het helemaal niet om :?

Het ging er om dat Japie claimt dat bijne alle wetenschappelijke kennis die er toe doet een gevolg was van miskende genien die out of the box dachten en individueel met een vernieuwend idee kwamen en vervolgens met 3 foute voorbeelden aan kwam zetten.

Daarop reageerde jij dat die voorbeelden wel degelijk goed zouden zijn.

Leg maar uit, want ik zie niet hoe het goede voorbeelden kunnen zijn.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133861419
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee de toegepaste kennis van het reguliere vernietigend is. Genocidaal zeg maar.
Lambiekje, als jij blijft roepen dat wat jij roept het enige juiste is, iets wat een fundering heeft in tegenstelling tot het reguliere, dan zie ik graag deze fundering van jouw verschijnen.

Blijven stellen dat het vernietigend onjuist is, is tot die tijd niet meer dan een mening. Een onorthodoxe, gevaarlijke mening.
  maandag 2 december 2013 @ 22:59:10 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133861701
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee geen mening ... je weet alles wat ik claim heeft fundering in tegenstelling tot het reguliere.
Ik weet dat jij dat ondanks alles wat men je in de loop van de tijd heeft laten zien nog steeds gelooft ja. Er is geen enkele vorm van bewijs die jouw van dat geloof af kan krijgen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 23:00:55 #227
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133861780
Het behoeft hopelijk geen onderbouwing dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf te stellen dat de AIVD Lambiekje beschouwt als een person of interest
pi_133861806
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik weet dat jij dat ondanks alles wat men je in de loop van de tijd heeft laten zien nog steeds gelooft ja. Er is geen enkele vorm van bewijs die jouw van dat geloof af kan krijgen.
Zo vreemd dat het kritische geluid van non-conspiracy gelovende nooit als kritisch wordt gezien en de conspiracy gelovers ook vrij staan van het aanleveren van solide bewijs. Frustrerend ook om een discussie mee te voeren.
pi_133861822
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:00 schreef hugecooll het volgende:
Het behoeft hopelijk geen onderbouwing dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf te stellen dat de AIVD Lambiekje beschouwt als een person of interest
Ach, als zijn geblaat echt zo belangrijk zou zijn, dan zou hij nu niet meer kunnen posten.
pi_133861898
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:00 schreef hugecooll het volgende:
Het behoeft hopelijk geen onderbouwing dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf te stellen dat de AIVD Lambiekje beschouwt als een person of interest
De AIVD volgt helemaal niemand

https://twitter.com/AIVD
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 23:04:46 #231
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133861932
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De AIVD volgt helemaal niemand

https://twitter.com/AIVD
Hij is leuk
pi_133861950
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De AIVD volgt helemaal niemand

https://twitter.com/AIVD
Ghihihi :')
Ja doei.
pi_133862688
Sorry, ik moet een paper typen maar ben zo inspiratieloos dat ik een beetje in een flauwe bui beland ben :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 23:27:33 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133863109
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
Sorry, ik moet een paper typen maar ben zo inspiratieloos dat ik een beetje in een flauwe bui beland ben :P
Ik wacht al sinds 14 oktober op feedback op de mijne :') Mijn prof is ietwat druk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 23:33:54 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133863443
wow ben ook ff avondje in beslag genomen..
kan iemand het stukje over kanker ff samenvatten?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 december 2013 @ 23:36:25 #236
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133863554
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef theguyver het volgende:
wow ben ook ff avondje in beslag genomen..
kan iemand het stukje over kanker ff samenvatten?
Wat valt er samen te vatten? Wat incoherente kreten over hoe het geen ziekte is maar een laatste redmiddel van je eigen lichaam.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 23:37:54 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133863609
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat valt er samen te vatten? Wat incoherente kreten over hoe het geen ziekte is maar een laatste redmiddel van je eigen lichaam.
De wat?
Waar gingen mijn vrienden famillie kennisen aan dood dan? to much awesomeness?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133863654
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef theguyver het volgende:
wow ben ook ff avondje in beslag genomen..
kan iemand het stukje over kanker ff samenvatten?
Weinig nieuwe dingen. Is al vaker voorbij gekomen, alleen in andere bewoordingen deze keer. :)

Het zal nog veel vaker voorbij komen, hopelijk komt er een keertje een einde aan, want dat zou betekenen dat het te genezen valt. :{
★★★
  maandag 2 december 2013 @ 23:40:17 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133863701
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Weinig nieuwe dingen. Is al vaker voorbij gekomen, alleen in andere bewoordingen deze keer. :)

Het zal nog veel vaker voorbij komen, hopelijk komt er een keertje een einde aan, want dat zou betekenen dat het te genezen valt. :{
De belastingdienst..
Leuker kunnen we het niet maken...

de grootste anti overheid held van het forum werkt gewoon INDIRECT voor de Overheid.. wut?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133864002
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik wacht al sinds 14 oktober op feedback op de mijne :') Mijn prof is ietwat druk.
Beuh :(

Ik zit aan de andere kant van het verhaal, te veel mensen wachten op mij...

Wel dit weekend iets ingediend, spannond.

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef theguyver het volgende:
wow ben ook ff avondje in beslag genomen..
kan iemand het stukje over kanker ff samenvatten?
kanker bestaat niet en is je eigen schuld verder als je het er niet mee eens bent weet je dus te weinig om mee te mogen discussieren.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 23:54:38 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133864211
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Beuh :(

Ik zit aan de andere kant van het verhaal, te veel mensen wachten op mij...

Wel dit weekend iets ingediend, spannond.

[..]

kanker bestaat niet en is je eigen schuld verder als je het er niet mee eens bent weet je dus te weinig om mee te mogen discussieren.
Nou ik heb veel oorzaken gehoord, dat ik het krijg van mijn rook gedrag kan ik me voorstellen.
Ik hoop dat ze het lef hebben dat tegen hun vrienden en famillie, hunzelf hebben mochten ze dat krijgen.

maar begrijp ik het nu goed Lambiekje is medewerker van de Politie staat?? dus... aangezien we hier verder niemand hebben die voor de overheid werkt etc kunnen we dus hem op de kop geven?
VOOR ALLES WAT ER SLECHT GAAT IN DIT LAND?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133864267
We zijn dan ook illumintie :)
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 23:59:55 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133864384
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Beuh :(

Ik zit aan de andere kant van het verhaal, te veel mensen wachten op mij...

Wel dit weekend iets ingediend, spannond.

[..]

kanker bestaat niet en is je eigen schuld verder als je het er niet mee eens bent weet je dus te weinig om mee te mogen discussieren.
Ik heb een week of wat geleden ook weer wat voor revisie opgestuurd. Beetje moeilijk verhaal, met reviewers die het wel prima vonden, maar een editor die een extra analyse nodig vond. Achja...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133864420
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb een week of wat geleden ook weer wat voor revisie opgestuurd. Beetje moeilijk verhaal, met reviewers die het wel prima vonden, maar een editor die een extra analyse nodig vond. Achja...
Nou ja, het voordeel van zo'n directe vraag is dat wanneer je levert ze weinig meer te klagen hebben en je dus wel moeten accepteren :)

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Precies. En beledigingen van "regulars" hier worden wel ge-edit bij beledigingen. En ondanks ik dit gepmd heb aan Lavender (waar ik als reactie terug kreeg dat ik maar moest klagen bij FA) en het knopje heb gebruikt van een ongepaste post met als extra tekst belediging erbij wordt deze post van jou niet aangepast. Wat mijn punt van de mod Lavender die totaal niet objectief is extra wordt aangetoond. En hier zal ze me waarschijnlijk wel weer voor bannen. Corruptie ten top.
Voor iemand die klaagt dat het nooit om inhoud gaat en altijd alleen op de man gespeeld wordt, besteedt je erg veel tijd aan het zeuren over andere mensen en heb je nog steeds mijn simpele oprechte vraag niet beantwoord....
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:03:01 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133864471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:01 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou ja, het voordeel van zo'n directe vraag is dat wanneer je levert ze weinig meer te klagen hebben en je dus wel moeten accepteren :)
Hebben we ook gedaan :P Heeft alleen een tijd geduurt door verschillende andere projecten die voorrang hadden. Kreeg net voor het weekend bericht dat er wat verwarring was over het ontbreken van een antwoord op de reviewers (klopte ook, want we hadden alleen commentaar van de editor gehad bij de laatste ronde) en toen was het thanksgiving :P Even afwachten dus.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:03:44 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133864487
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Precies. En beledigingen van "regulars" hier worden wel ge-edit bij beledigingen. En ondanks ik dit gepmd heb aan Lavender (waar ik als reactie terug kreeg dat ik maar moest klagen bij FA) en het knopje heb gebruikt van een ongepaste post met als extra tekst belediging erbij wordt deze post van jou niet aangepast. Wat mijn punt van de mod Lavender die totaal niet objectief is extra wordt aangetoond. En hier zal ze me waarschijnlijk wel weer voor bannen. Corruptie ten top.
Heb je ondertussen al wat voorbeelden bedacht van miskende briljante personen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:06:16 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133864570
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je ondertussen al wat voorbeelden bedacht van miskende briljante personen?
Lambiekje zelf?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:57:39 #248
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133865666
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je ondertussen al wat voorbeelden bedacht van miskende briljante personen?
Ach wat heeft dat voor zin. Je hebt er toch wel weer een of ander ontwijkend antwoord op. Je mag van mij best geloven dat de meeste doorbraken en uitvindingen kwamen door mensen die niet out-of-the-box dachten als jij dat graag wilt. Heb niet zoveel zin om je dat precies met voorbeelden en links te gaan staven aangezien je dat toch wel weer op een of andere manier teniet zal doen. Dus wat is the point?
Feyenoord!
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:05:19 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133865775
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ach wat heeft dat voor zin. Je hebt er toch wel weer een of ander ontwijkend antwoord op. Je mag van mij best geloven dat de meeste doorbraken en uitvindingen kwamen door mensen die niet out-of-the-box dachten als jij dat graag wilt. Heb niet zoveel zin om je dat precies met voorbeelden en links te gaan staven aangezien je dat toch wel weer op een of andere manier teniet zal doen. Dus wat is the point?
Je hebt echt een apparte kijk op de wereld Japie. Ik vertel je hoe en waarom je fout zat, en dat is dan volgens jou een ontwijkend antwoord. Als je in je illusie wil blijven vind ik dat ook prima. Doe dan alleen niet zo kinderachtig he?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_133865839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ach wat heeft dat voor zin. Je hebt er toch wel weer een of ander ontwijkend antwoord op. Je mag van mij best geloven dat de meeste doorbraken en uitvindingen kwamen door mensen die niet out-of-the-box dachten als jij dat graag wilt. Heb niet zoveel zin om je dat precies met voorbeelden en links te gaan staven aangezien je dat toch wel weer op een of andere manier teniet zal doen. Dus wat is the point?
Jij komt met een bewering. Hij vraagt om voorbeelden waarna jij met Columbus als voorbeeld komt die hij gewoon feitelijk ontkracht. Dat noem jij dan een ontwijkend antwoord?

Weet je wat ontwijkend is? Iets beweren en dan aan komen zetten met: heb geen zin om met voorbeelden en links te komen. :)
★★★
pi_133865873
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:01 schreef oompaloompa het volgende:

Voor iemand die klaagt dat het nooit om inhoud gaat en altijd alleen op de man gespeeld wordt, besteedt je erg veel tijd aan het zeuren over andere mensen en heb je nog steeds mijn simpele oprechte vraag niet beantwoord....
point proven

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ach wat heeft dat voor zin. Je hebt er toch wel weer een of ander ontwijkend antwoord op. Je mag van mij best geloven dat de meeste doorbraken en uitvindingen kwamen door mensen die niet out-of-the-box dachten als jij dat graag wilt. Heb niet zoveel zin om je dat precies met voorbeelden en links te gaan staven aangezien je dat toch wel weer op een of andere manier teniet zal doen. Dus wat is the point?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:15:24 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133865909
Zowel out the box als op een normale manier dingen uitvinden is mogelijk.
het ligt er wel beetje aan is het plausible of niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:18:53 #253
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133865961
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je hebt echt een apparte kijk op de wereld Japie. Ik vertel je hoe en waarom je fout zat, en dat is dan volgens jou een ontwijkend antwoord. Als je in je illusie wil blijven vind ik dat ook prima. Doe dan alleen niet zo kinderachtig he?
Doe niet zo arrogant. Ik vertel je waarom je fout zat. Alleen daarom al ga ik hier niet verder op in. Als je wilt discussieren met mensen (van gedachten wilt wisselen) probeer dan een andere toon. Ik heb inderdaad een aparte kijk op de wereld. Maak er gebruik van zou ik zeggen. Misschien leer je nog wat. ;)

En dat klinkt ook arrogant van mijn kant. Weet ik. Maar ik pas me nu aan, aan de algehele tendens hier. Persoonlijk discussieer ik liever op een andere manier.
Feyenoord!
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:22:26 #254
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133866010
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Jij komt met een bewering. Hij vraagt om voorbeelden waarna jij met Columbus als voorbeeld komt die hij gewoon feitelijk ontkracht. Dat noem jij dan een ontwijkend antwoord?

Weet je wat ontwijkend is? Iets beweren en dan aan komen zetten met: heb geen zin om met voorbeelden en links te komen. :)
Ach alleen al het idee om te gaan discussieren over het feit of de meeste doorbraken komen door mensen die de gebaande paden volgen of van mensen die out-of-the-box denken is belachelijk. Als dat al niet gezien word door mensen.....Vermoeiend is het.
Feyenoord!
pi_133866029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Doe niet zo arrogant. Ik vertel je waarom je fout zat. Alleen daarom al ga ik hier niet verder op in. Als je wilt discussieren met mensen (van gedachten wilt wisselen) probeer dan een andere toon. Ik heb inderdaad een aparte kijk op de wereld. Maak er gebruik van zou ik zeggen. Misschien leer je nog wat. ;)

En dat klinkt ook arrogant van mijn kant. Weet ik. Maar ik pas me nu aan, aan de algehele tendens hier. Persoonlijk discussieer ik liever op een andere manier.
Houdt die aparte kijk het totaal herschrijven van geschiedenis in?

Hoe kun je nou zien dat er superveel bewijs is dat mensen in 500 al doorhadden dat de aarde rond was, en doodleuk blijven roepen dat ten tijde van columbus het heersende wereldbeeld was dat de aarde plat was?
Hoe krijg je dat rechtgefabriceerd in een statement dat je toch echt gelijk had?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:26:39 #256
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133866057
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:23 schreef oompaloompa het volgende:
Hoe kun je nou zien dat er superveel bewijs is dat mensen in 500 al doorhadden dat de aarde rond was, en doodleuk blijven roepen dat ten tijde van columbus het heersende wereldbeeld was dat de aarde plat was?
^dat is gewoon mogelijk
pi_133866102
Fair enough, niet de beste woordkeuze. Hier de daadwerkelijke tekst :P

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Daar kan je zo veel voorbeelden van noemen. Bv Columbus en andere mensen die niet geloofden dat de Aarde plat was zoals de gevestigde orde wel deed. En de uitvinders van het vliegtuig bv waar iedereen tegen zei dat ze gek waren. En ga zo maar door. Alle visionairen door de hele geschiedenis heen werden niet geloofd en tegen gewerkt door de gevestigde orde.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:33:26 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133866124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Doe niet zo arrogant. Ik vertel je waarom je fout zat. Alleen daarom al ga ik hier niet verder op in. Als je wilt discussieren met mensen (van gedachten wilt wisselen) probeer dan een andere toon. Ik heb inderdaad een aparte kijk op de wereld. Maak er gebruik van zou ik zeggen. Misschien leer je nog wat. ;)

En dat klinkt ook arrogant van mijn kant. Weet ik. Maar ik pas me nu aan, aan de algehele tendens hier. Persoonlijk discussieer ik liever op een andere manier.
Pardon? Waar heb jij mij precies verteld waarom ik het fout heb? Je hebt alleen wat zitten beweren over hoe grote ontdekkingen worden gedaan. Ik heb je al meerdere voorbeelden gegeven waarom hetgeen je beweerde niet klopte :D Nou moet je de zaken niet om gaan keren zeg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ach alleen al het idee om te gaan discussieren over het feit of de meeste doorbraken komen door mensen die de gebaande paden volgen of van mensen die out-of-the-box denken is belachelijk. Als dat al niet gezien word door mensen.....Vermoeiend is het.
Ja natuurlijk wordt dat niet gezien door mensen, want het is niet zo zwart-wit of simpel als jij lijkt te denken! Jij bent hier degene die nog flink kan leren hier.

Bijv:
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_special_relativity
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_evolutionary_thought
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_steam_engine

Veel leesplezier.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:45:39 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133866240
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Pardon? Waar heb jij mij precies verteld waarom ik het fout heb? Je hebt alleen wat zitten beweren over hoe grote ontdekkingen worden gedaan. Ik heb je al meerdere voorbeelden gegeven waarom hetgeen je beweerde niet klopte :D Nou moet je de zaken niet om gaan keren zeg.

[..]

Ja natuurlijk wordt dat niet gezien door mensen, want het is niet zo zwart-wit of simpel als jij lijkt te denken! Jij bent hier degene die nog flink kan leren hier.

Bijv:
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_special_relativity
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_evolutionary_thought
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_steam_engine

Veel leesplezier.
Oeh thx voor de 2e .. ga morgen even lekker doorlezen in de pauze :)

Blijf er bij deze is de meest geniale :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 02:45:45 #260
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133866553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:31 schreef oompaloompa het volgende:
Fair enough, niet de beste woordkeuze. Hier de daadwerkelijke tekst :P

[..]

Haal de naam Columbus weg en mijn statement klopt nog steeds. Maar jij en anderen zijn zulke azijnpissers dat je snacht om half drie hier nog steeds hier een big deal van maken. Dit is mijn night off, maar jullie zitten hier constant alleen om dit soort zielige puntjes te maken om jezelf beter te voelen dan een ander. What a life. :)
Feyenoord!
pi_133866591
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 02:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Haal de naam Columbus weg en mijn statement klopt nog steeds. Maar jij en anderen zijn zulke azijnpissers dat je snacht om half drie hier nog steeds hier een big deal van maken. Dit is mijn night off, maar jullie zitten hier constant alleen om dit soort zielige puntjes te maken om jezelf beter te voelen dan een ander. What a life. :)
Ok dus je geeft toe dat je voorbeelden onjuist waren maar blijft bij je algemene punt als ik het zo goed begrijp?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 03:07:32 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133866592
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 02:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Haal de naam Columbus weg en mijn statement klopt nog steeds. Maar jij en anderen zijn zulke azijnpissers dat je snacht om half drie hier nog steeds hier een big deal van maken. Dit is mijn night off, maar jullie zitten hier constant alleen om dit soort zielige puntjes te maken om jezelf beter te voelen dan een ander. What a life. :)
je spreekt jezelf tegen in je laatste post..
een uur later dan de laatste post reageren.
En de reacties die ik vanavond ben tegen gekomen, slaan werkelijk nergens op, nou ben ik best meegaand in veel dingen maar jou en edie van lambiekje zien alles behalve onderbouwd of überhaupt logisch.
Btw waarom leg je je vertrouwen bij iemand die werkt voor onze overheid?

i rest my case!

ik ga weer verder met mijn scriptie :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133866593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

je spreekt jezelf tegen in je laatste post..
een uur later dan de laatste post reageren.
En de reacties die ik vanavond ben tegen gekomen, slaan werkelijk nergens op, nou ben ik best meegaand in veel dingen maar jou en edie van lambiekje zien alles behalve onderbouwd of überhaupt logisch.
Btw waarom leg je je vertrouwen bij iemand die werkt voor onze overheid?

i rest my case!

ik ga weer verder met mijn scriptie :)
whoa enge timing daar :o

Ik ga verder met statistiek niet begrijpen :(
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 03:14:32 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133866604
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

whoa enge timing daar :o

Ik ga verder met statistiek niet begrijpen :(
Echt he, bijna op de seconde ..
Maare, Ik snap hun logica ... nee wacht ik snap hun idee wel, de gedachten gang ook.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 03:20:51 #265
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133866617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:07 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok dus je geeft toe dat je voorbeelden onjuist waren maar blijft bij je algemene punt als ik het zo goed begrijp?
Als jij je daar beter door voelt dan ja. Ik blijf sowieso bij mijn punt maar heb gewoon geen zin om de moeite te doen om het te onderzoeken op dit moment.

Let je op? Want iets toegeven komt in jouw woordenboek niet voor volgens mij? Alleen als het woordje wetenschappelijk ervoor staat is het waarheid toch?
Feyenoord!
pi_133866618
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Echt he, bijna op de seconde ..
Maare, Ik snap hun logica ... nee wacht ik snap hun idee wel, de gedachten gang ook.
Snap je toevallig ook waarom met exact dezelfde data een unbiased ordinary least squares tot hogere mean errors kan leiden dan een biased OLS? Dan zou je namelijk de redder van mijn nachtrust zijn :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 03:22:04 #267
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133866619
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Echt he, bijna op de seconde ..
Maare, Ik snap hun logica ... nee wacht ik snap hun idee wel, de gedachten gang ook.
Zou me maar bezig houden met je scriptie als ik jou was. Als jij ooit slaagt zegt dat ook wel weer genoeg over ons onderwijs systeem. :)
Feyenoord!
pi_133866620
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:20 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als jij je daar beter door voelt dan ja. Ik blijf sowieso bij mijn punt maar heb gewoon geen zin om de moeite te doen om het te onderzoeken op dit moment.

Let je op? Want iets toegeven komt in jouw woordenboek niet voor volgens mij? Alleen als het woordje wetenschappelijk ervoor staat is het waarheid toch?
Op deze pagina nog gedaan:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:31 schreef oompaloompa het volgende:
Fair enough, niet de beste woordkeuze. Hier de daadwerkelijke tekst :P

[..]

Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 03:23:12 #269
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133866622
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:21 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Snap je toevallig ook waarom met exact dezelfde data een unbiased ordinary least squares tot hogere mean errors kan leiden dan een biased OLS? Dan zou je namelijk de redder van mijn nachtrust zijn :P
Ik zou zeggen ga lekker slapen. Misschien word je morgen wakker met wat meer wijsheid. ;)
Feyenoord!
pi_133866624
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen ga lekker slapen. Misschien word je morgen wakker met wat meer wijsheid. ;)
ik zit er heel dicht bij maar het laatste kwartje wil maar niet vallen, kan dan toch niet slapen
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 03:28:50 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133866628
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zou me maar bezig houden met je scriptie als ik jou was. Als jij ooit slaagt zegt dat ook wel weer genoeg over ons onderwijs systeem. :)
Je weet dat ik in februari daarvoor ga werken?

Jullie manier van denken is simpel.
Ik citeer een klein stukje van Summers.
ik had een aantal mensen in een hokje geplaatst hier op bnw maar zij zegt ik ben juist een mens,.
Helemaal gelijk ze is een individu, ook jij bent een individu, je hebt niks gebakken van je studie omdat je overal maar tegenaan schopt, het systeem je baalt je hebt moeite met het systeem.
dus je gaat verder zoeken en stuit op bepaalde dingen die je wel aan staat.
niet omdat je ervaring mee hebt maar meer omdat je het denkt te begrijpen.
Je vind een forum en op het forum ben je geen onderdeel meer van het systeem en kan je er gewoon lekker tegen aan gaan schoppen, want je bent gewoon zwaar gefrustreerd dat je buiten de boot valt, je niet kan mee draaien in het systeem.

hier op BNW ben je een individu en mooiste is ook al heb je totaal geen gelijk en loop je maar te raaskallen je kan mooi tegen het systeem schoppen.
En je word boos wanneer je er achter komt wanneer anderen het gewoon volledig correct hebben en je idee onderuitschoppen.
en dan... ga je op de man spelen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133866632
BREAKING NEWS

kwartje is gevallen
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 03:33:06 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133866637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:21 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Snap je toevallig ook waarom met exact dezelfde data een unbiased ordinary least squares tot hogere mean errors kan leiden dan een biased OLS? Dan zou je namelijk de redder van mijn nachtrust zijn :P
haha nee sorry heb ik geen kaas van gegeten.
Ik kan u helpen met films.muziek, games, administratie, audio video witgoed, geschiedenis, Ict, klussen, en Psychiatrie< en vrouwen dingetjes ( maar goed u is vrouw dus..) internet netwerken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 03:33:31 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133866638
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:32 schreef oompaloompa het volgende:
BREAKING NEWS

kwartje is gevallen
slaap lekker meid ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133866648
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

slaap lekker meid ;)
thanks!

morgen graag wat meer uitleg over jouw expertise in vrouwendingetjes...
Succes met je scriptie!
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 03:37:43 #276
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133866653
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je weet dat ik in februari daarvoor ga werken?

Jullie manier van denken is simpel.
Ik citeer een klein stukje van Summers.
ik had een aantal mensen in een hokje geplaatst hier op bnw maar zij zegt ik ben juist een mens,.
Helemaal gelijk ze is een individu, ook jij bent een individu, je hebt niks gebakken van je studie omdat je overal maar tegenaan schopt, het systeem je baalt je hebt moeite met het systeem.
dus je gaat verder zoeken en stuit op bepaalde dingen die je wel aan staat.
niet omdat je ervaring mee hebt maar meer omdat je het denkt te begrijpen.
Je vind een forum en op het forum ben je geen onderdeel meer van het systeem en kan je er gewoon lekker tegen aan gaan schoppen, want je bent gewoon zwaar gefrustreerd dat je buiten de boot valt, je niet kan mee draaien in het systeem.

hier op BNW ben je een individu en mooiste is ook al heb je totaal geen gelijk en loop je maar te raaskallen je kan mooi tegen het systeem schoppen.
En je word boos wanneer je er achter komt wanneer anderen het gewoon volledig correct hebben en je idee onderuitschoppen.
en dan... ga je op de man spelen ;)
Ach jij (en de rest) spelen juist constant op de man. Ik doe dat eigenlijk liever niet maar laat me opfokken tot dat niveau. Maar je hebt gelijk hoor wat dat stuk betreft. Dat de mensen hier lekker gefrustreerd tegen dingen aanschoppen en zo het gevoel hebben dat ze onderdeel uit maken van het systeem. Maar dat geld voor jullie net zo goed als voor mij.

En ik doe dit omdat ik het gevoel heb dat ik dit moet doen. Waarom? Omdat ik geloof dat hoe eerder mensen zien hoe fucked up deze wereld is, hoe sneller de dingen veranderen.

Waarom doe jij het?
Feyenoord!
  dinsdag 3 december 2013 @ 03:41:58 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133866666
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ach jij (en de rest) spelen juist constant op de man. Ik doe dat eigenlijk liever niet maar laat me opfokken tot dat niveau. Maar je hebt gelijk hoor wat dat stuk betreft. Dat de mensen hier lekker gefrustreerd tegen dingen aanschoppen en zo het gevoel hebben dat ze onderdeel uit maken van het systeem. Maar dat geld voor jullie net zo goed als voor mij.

En ik doe dit omdat ik het gevoel heb dat ik dit moet doen. Waarom? Omdat ik geloof dat hoe eerder mensen zien hoe fucked up deze wereld is, hoe sneller de dingen veranderen.

Waarom doe jij het?
waarom doe ik wat?

En geef me een voorbeeld waarop ik op de man speel? want schijnbaar voel je je behoorlijk aangesproken door mijn stukje tekst terwijl ik niet specifiek naar jou refereerde.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

thanks!

morgen graag wat meer uitleg over jouw expertise in vrouwendingetjes...
Succes met je scriptie!
Ik verwijs u door naar SC vraag een Lavje een dottke of een motorbloempje Ess of copycat :)
en stel u vraag daar ik reageer wel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 03:57:00 #278
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133866710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

waarom doe ik wat?

En geef me een voorbeeld waarop ik op de man speel? want schijnbaar voel je je behoorlijk aangesproken door mijn stukje tekst terwijl ik niet specifiek naar jou refereerde.

[..]

Ik verwijs u door naar SC vraag een Lavje een dottke of een motorbloempje Ess of copycat :)
en stel u vraag daar ik reageer wel.
Hier op dit forum reageren. Want dat stukje dat je quote slaat net zo goed op jou als op mij en anderen. Zie je dat niet?
Feyenoord!
  dinsdag 3 december 2013 @ 04:00:02 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133866715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hier op dit forum reageren. Want dat stukje dat je quote slaat net zo goed op jou als op mij en anderen. Zie je dat niet?
Ik was een believer in veel dingen, 9/11 JFK Moonhoax, en bigpharma + truth forum.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 04:58:41 #280
314582 Japie77
Alle harten naar links!
  dinsdag 3 december 2013 @ 07:34:59 #281
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133867188
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 03:37 schreef Japie77 het volgende:
Ach jij (en de rest) spelen juist constant op de man. Ik doe dat eigenlijk liever niet maar laat me opfokken tot dat niveau.
Ik wacht nog steeds op concrete voorbeelden van jou waaruit blijkt dat ik geen wetenschapper zou zijn.

Nou? Loze kreet weer zeker?
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_133869424
Zullen we anders van voorbeelden van miskende genien overstapen naar voorbeelden van op de man richting jou spelen Japie?
Dat mensen aangeven dat je voorbeelden fout zijn, is geen op de man spelen.

Ik vermoed eigenlijk dat jij in deze thread veel meer irrelevante persoonlijke aanvallen op anderen hebt getypt, dan anderen over jou...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133869570
Semi relevant in het wetenschap vs. anecdotes verhaal, en vooral erg grappig: http://etwasluft.blogspot(...)ice-infographic.html
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:22:39 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133869578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:34 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op concrete voorbeelden van jou waaruit blijkt dat ik geen wetenschapper zou zijn.

Nou? Loze kreet weer zeker?


Maare worteltjestaart wat doe jij op wetenschappelijk gebied als ik vragen mag?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:33:46 #285
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133869784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 02:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Haal de naam Columbus weg en mijn statement klopt nog steeds. Maar jij en anderen zijn zulke azijnpissers dat je snacht om half drie hier nog steeds hier een big deal van maken. Dit is mijn night off, maar jullie zitten hier constant alleen om dit soort zielige puntjes te maken om jezelf beter te voelen dan een ander. What a life. :)
Nee die statement klopt dan nog steeds niet. Zie bijvoorbeeld de werken van Darwin en Einstein, en de ontwikkeling van de stoommachine.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:45:56 #286
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133870041
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:22 schreef theguyver het volgende:
Maare worteltjestaart wat doe jij op wetenschappelijk gebied als ik vragen mag?
Dat mag :)

Ik werk bij TNO, ik ontwikkel optochemische en spectroscopische sensorsystemen voor het MKB, specifiek op toepassingen in voeding, milieu en biomedisch. En ik heb 4 jaar ervaring (promotietraject) in de ontwikkeling van medisch-diagnostische instrumentatie voor ziekenhuispathogenen (MRSA, VREF).
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:08:19 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133870483
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:45 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Dat mag :)

Ik werk bij TNO, ik ontwikkel optochemische en spectroscopische sensorsystemen voor het MKB, specifiek op toepassingen in voeding, milieu en biomedisch. En ik heb 4 jaar ervaring (promotietraject) in de ontwikkeling van medisch-diagnostische instrumentatie voor ziekenhuispathogenen (MRSA, VREF).
Nou kom ik geregeld tegen hier op dit topic dat een goede voeding dus er voor kan zorgen dat je nooit kanker zal krijgen.

Als ik uit eigen ervaring spreek ben 2 vrienden verloren waarvan 1 vegetarier en een fanatieke sportster, die ook op haar voeding let.
Ik heb in totaal al 8 vrienden en famiilie leden verloren door deze ziekte 3x borstkanker.2 x leukemie waarvan de beide jongens niet ouder werd dan 21, 2x longkanker en een 1x baarmoederhalskanker

Ik vind het nogal wat hier boven staat, en naar voren komt, En als ik uit eigen ervaring spreek, veel van deze mensen waren zeer gezonde mensen, en momenteel ken ik nog 2 die tegen deze ziekte strijden.

wat is jou beoordeling ik geloof graag dat je met bepaalde voeding gezonder leeft en het wel iets invloed heeft op het voorkomen van kanker, maar mijn ervaring er in geeft toch een beetje een ander beeld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133870587
Pro-tip: Lambiekje en Japie zijn beide de komende tijd niet in staat om te antwoorden op vragen gezien de streep door hun namen ;)
Ja doei.
pi_133870631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Pro-tip: Lambiekje en Japie zijn beide de komende tijd niet in staat om te antwoorden op vragen gezien de streep door hun namen ;)
Horen wij dat ook te zien, want ik zie niets?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133870641
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Horen wij dat ook te zien, want ik zie niets?
Niet in de topics, maar als je op hun profiel ( profiel.png ) klikt zien jullie het als het goed is wel :)
Ja doei.
pi_133870660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet in de topics, maar als je op hun profiel (naam) klikt zien jullie het als het goed is wel :)
ok :)

Vraag aan onderzoekers hier die in farma zitten, in hoeverre bestaat er pub bias in jullie veld? Is het mogelijk null-findings te publiceren en zo ja is dat net zo gemakkelijk als sig of verdwijnen niet-sog standaard in de filedrawer?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:28:28 #292
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133870932
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:08 schreef theguyver het volgende:
wat is jou beoordeling ik geloof graag dat je met bepaalde voeding gezonder leeft en het wel iets invloed heeft op het voorkomen van kanker, maar mijn ervaring er in geeft toch een beetje een ander beeld.
Vooropgesteld ben ik geen kanker-expert, maar weet door opleiding en ervaring er iets van, niet te vergelijken met een oncoloog o.i.d.!

Mijn mening over kanker is, dat het in principe een welvaartsziekte is.
Waarom?
Omdat mensen tegenwoordig door betere zorg en betere kennis ouder en ook gezonder oud worden. Kanker is vooral het gevolg van een defect in celdelingen, dat zich naarmate je ouder wordt meer gaat profileren en minder goed gecorrigeerd wordt. Hoe ouder je wordt, hoe meer kans je krijgt, zogezegd.
Dat houdt niet in dat kanker alleen van binnenuit komt. Er zijn legio voorbeelden van stoffen of omstandigheden die de kans op het ontwikkelen van kanker verhogen. Straling is een voorbeeld, omdat dat directe schade aan het DNA kan veroorzaken, maar ook bijvoorbeeld bepaalde groepen polyaromatische koolwaterstoffen staan er om bekend blokkades in de DNA-helix te kunnen veroorzaken waardoor er fouten in de replicatie ontstaan.

Kun je dat voorkomen met voeding?
In mijn nederige mening: nee, je kunt het niet voorkomen. Maar door gezond te leven zorg je er wel voor dat in principe het lichaam in goede conditie is om bijvoorbeeld opgetreden problemen zelf op te lossen. Dat heeft echter ook weer weinig zin als je genetisch beladen bent met een gen dat een structureel probleem oplevert. Zo is er een bepaald gen wat, als je vrouw bent, voor iets van 80% zekerheid geeft dat je vóór je 35 borstkanker ontwikkelt. Daar helpt geen gezonde voeding tegen.

Bij mijn vorige werknemer trof ik eens een aardige stelling aan in een proefschrift: The ultimate goal of medicine is to make sure everybody dies of unnatural diseases. Heel aardig illustrerend dat de medische wetenschap er in slaagt om de levensverwachting structureel omhoog te brengen, én ook nog eens de kwaliteit van leven daarmee verbetert. Ik geloof dat meisjes die nu geboren worden, al een heel redelijke kans lopen om de 100 jaar aan te tikken.

Maar nogmaals, ik ben geen kankerexpert. Bovenstaand is mijn mening die zich gevormd heeft uit ervaring en gesprekken met vele mensen (o.a. artsen) in het kader van interesse wekken voor technologie die ik ontwikkel in het kader van diagnose.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:41:50 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133871210
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ok :)

Vraag aan onderzoekers hier die in farma zitten, in hoeverre bestaat er pub bias in jullie veld? Is het mogelijk null-findings te publiceren en zo ja is dat net zo gemakkelijk als sig of verdwijnen niet-sog standaard in de filedrawer?
Binnen neuroimaging is dat vrijwel onmogelijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 11:53:40 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_133871441
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:28 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Vooropgesteld ben ik geen kanker-expert, maar weet door opleiding en ervaring er iets van, niet te vergelijken met een oncoloog o.i.d.!

Mijn mening over kanker is, dat het in principe een welvaartsziekte is.
Waarom?
Omdat mensen tegenwoordig door betere zorg en betere kennis ouder en ook gezonder oud worden. Kanker is vooral het gevolg van een defect in celdelingen, dat zich naarmate je ouder wordt meer gaat profileren en minder goed gecorrigeerd wordt. Hoe ouder je wordt, hoe meer kans je krijgt, zogezegd.
Dat houdt niet in dat kanker alleen van binnenuit komt. Er zijn legio voorbeelden van stoffen of omstandigheden die de kans op het ontwikkelen van kanker verhogen. Straling is een voorbeeld, omdat dat directe schade aan het DNA kan veroorzaken, maar ook bijvoorbeeld bepaalde groepen polyaromatische koolwaterstoffen staan er om bekend blokkades in de DNA-helix te kunnen veroorzaken waardoor er fouten in de replicatie ontstaan.

Kun je dat voorkomen met voeding?
In mijn nederige mening: nee, je kunt het niet voorkomen. Maar door gezond te leven zorg je er wel voor dat in principe het lichaam in goede conditie is om bijvoorbeeld opgetreden problemen zelf op te lossen. Dat heeft echter ook weer weinig zin als je genetisch beladen bent met een gen dat een structureel probleem oplevert. Zo is er een bepaald gen wat, als je vrouw bent, voor iets van 80% zekerheid geeft dat je vóór je 35 borstkanker ontwikkelt. Daar helpt geen gezonde voeding tegen.

Bij mijn vorige werknemer trof ik eens een aardige stelling aan in een proefschrift: The ultimate goal of medicine is to make sure everybody dies of unnatural diseases. Heel aardig illustrerend dat de medische wetenschap er in slaagt om de levensverwachting structureel omhoog te brengen, én ook nog eens de kwaliteit van leven daarmee verbetert. Ik geloof dat meisjes die nu geboren worden, al een heel redelijke kans lopen om de 100 jaar aan te tikken.

Maar nogmaals, ik ben geen kankerexpert. Bovenstaand is mijn mening die zich gevormd heeft uit ervaring en gesprekken met vele mensen (o.a. artsen) in het kader van interesse wekken voor technologie die ik ontwikkel in het kader van diagnose.
Zo fijn om ook eens zoiets te lezen na al die negativiteit.
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:11:15 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133871836
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:28 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Vooropgesteld ben ik geen kanker-expert, maar weet door opleiding en ervaring er iets van, niet te vergelijken met een oncoloog o.i.d.!

Mijn mening over kanker is, dat het in principe een welvaartsziekte is.
Waarom?
Omdat mensen tegenwoordig door betere zorg en betere kennis ouder en ook gezonder oud worden. Kanker is vooral het gevolg van een defect in celdelingen, dat zich naarmate je ouder wordt meer gaat profileren en minder goed gecorrigeerd wordt. Hoe ouder je wordt, hoe meer kans je krijgt, zogezegd.
Dat houdt niet in dat kanker alleen van binnenuit komt. Er zijn legio voorbeelden van stoffen of omstandigheden die de kans op het ontwikkelen van kanker verhogen. Straling is een voorbeeld, omdat dat directe schade aan het DNA kan veroorzaken, maar ook bijvoorbeeld bepaalde groepen polyaromatische koolwaterstoffen staan er om bekend blokkades in de DNA-helix te kunnen veroorzaken waardoor er fouten in de replicatie ontstaan.

Kun je dat voorkomen met voeding?
In mijn nederige mening: nee, je kunt het niet voorkomen. Maar door gezond te leven zorg je er wel voor dat in principe het lichaam in goede conditie is om bijvoorbeeld opgetreden problemen zelf op te lossen. Dat heeft echter ook weer weinig zin als je genetisch beladen bent met een gen dat een structureel probleem oplevert. Zo is er een bepaald gen wat, als je vrouw bent, voor iets van 80% zekerheid geeft dat je vóór je 35 borstkanker ontwikkelt. Daar helpt geen gezonde voeding tegen.

Bij mijn vorige werknemer trof ik eens een aardige stelling aan in een proefschrift: The ultimate goal of medicine is to make sure everybody dies of unnatural diseases. Heel aardig illustrerend dat de medische wetenschap er in slaagt om de levensverwachting structureel omhoog te brengen, én ook nog eens de kwaliteit van leven daarmee verbetert. Ik geloof dat meisjes die nu geboren worden, al een heel redelijke kans lopen om de 100 jaar aan te tikken.

Maar nogmaals, ik ben geen kankerexpert. Bovenstaand is mijn mening die zich gevormd heeft uit ervaring en gesprekken met vele mensen (o.a. artsen) in het kader van interesse wekken voor technologie die ik ontwikkel in het kader van diagnose.
My thoughts exactly.

Met betrekking tot de hoofdgroepen van de ICD overleden in 2011 de meeste mensen aan kanker (goedaardige en kwaadaardige nieuwvormingen samen). Sinds 2007 is de absolute sterfte aan kanker groter dan aan hart- en vaatziekten. Van de 135.741 personen die in 2011 in Nederland overleden, stierven 44.038 personen (32,4%) aan kanker en 38.132 personen (28,1%) aan hart- en vaatziekten. Van de totale sterfte ging 9,8% dood aan een ziekte van de ademhalingswegen en 5,6% aan een psychische stoornis. De overige ICD-hoofdgroepen waren ieder verantwoordelijk voor minder dan 5% van de totale sterfte

De mens heeft niet het eewig leven en een natuurlijke dood is altijd door een mankement door uitval van een belangrijk orgaan of ziekte.

De reden waarom we er nu gewoon meer mee te maken krijgen de nederlander leeft gewoon langer dan in het verleden, en als er daadwerkelijk een wonder middel voor deze ziekte is zal deze leeftijds grens nog hoger worden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133871917
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:28 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Vooropgesteld ben ik geen kanker-expert, maar weet door opleiding en ervaring er iets van, niet te vergelijken met een oncoloog o.i.d.!

Mijn mening over kanker is, dat het in principe een welvaartsziekte is.
Waarom?
Omdat mensen tegenwoordig door betere zorg en betere kennis ouder en ook gezonder oud worden. Kanker is vooral het gevolg van een defect in celdelingen, dat zich naarmate je ouder wordt meer gaat profileren en minder goed gecorrigeerd wordt. Hoe ouder je wordt, hoe meer kans je krijgt, zogezegd.
Dat houdt niet in dat kanker alleen van binnenuit komt. Er zijn legio voorbeelden van stoffen of omstandigheden die de kans op het ontwikkelen van kanker verhogen. Straling is een voorbeeld, omdat dat directe schade aan het DNA kan veroorzaken, maar ook bijvoorbeeld bepaalde groepen polyaromatische koolwaterstoffen staan er om bekend blokkades in de DNA-helix te kunnen veroorzaken waardoor er fouten in de replicatie ontstaan.

Kun je dat voorkomen met voeding?
In mijn nederige mening: nee, je kunt het niet voorkomen. Maar door gezond te leven zorg je er wel voor dat in principe het lichaam in goede conditie is om bijvoorbeeld opgetreden problemen zelf op te lossen. Dat heeft echter ook weer weinig zin als je genetisch beladen bent met een gen dat een structureel probleem oplevert. Zo is er een bepaald gen wat, als je vrouw bent, voor iets van 80% zekerheid geeft dat je vóór je 35 borstkanker ontwikkelt. Daar helpt geen gezonde voeding tegen.

Bij mijn vorige werknemer trof ik eens een aardige stelling aan in een proefschrift: The ultimate goal of medicine is to make sure everybody dies of unnatural diseases. Heel aardig illustrerend dat de medische wetenschap er in slaagt om de levensverwachting structureel omhoog te brengen, én ook nog eens de kwaliteit van leven daarmee verbetert. Ik geloof dat meisjes die nu geboren worden, al een heel redelijke kans lopen om de 100 jaar aan te tikken.

Maar nogmaals, ik ben geen kankerexpert. Bovenstaand is mijn mening die zich gevormd heeft uit ervaring en gesprekken met vele mensen (o.a. artsen) in het kader van interesse wekken voor technologie die ik ontwikkel in het kader van diagnose.
Ik vind dat een beetje een onhandige term, verder ben ik het helemaal met je analyse eens. Bij de term welvaartsziekte denk je toch snel dat welvaart de oorzaak van de ziekte is. Zoals toename in obesitas b.v. een gevolg is van de toename in beschikbaarheid van voedsel (dus een gevolg van welvaart). Bij kanker (en alzheimer?) is het meer het geval dat welvaart niet een oorzakelijke relatie heeft maar dat andere ziektes beter aangepakt kunnen worden waardoor er kanker overblijft. (nou ja nogal wazig verhaal maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel :P )
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:18:24 #297
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133872006
Ik begrijp precies wat je bedoelt :) welvaartsziekte is inderdaad een wat ongelukkige term vergeleken met diabetes of obesitas, welke echt oorzakelijk verband houden met toegenomen welvaart.

Inderdaad wat ik bedoel is dus dat, imho, kanker vooral door toegenomen welvaart zich meer kan profileren :)

En helaas ben ik bang dat ik het van dichtbij mee ga maken, want er bestaat een vermoeden dat mijn moeder deze k*tziekte ook heeft... ;(
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_133872630
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:18 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik begrijp precies wat je bedoelt :) welvaartsziekte is inderdaad een wat ongelukkige term vergeleken met diabetes of obesitas, welke echt oorzakelijk verband houden met toegenomen welvaart.

Inderdaad wat ik bedoel is dus dat, imho, kanker vooral door toegenomen welvaart zich meer kan profileren :)

En helaas ben ik bang dat ik het van dichtbij mee ga maken, want er bestaat een vermoeden dat mijn moeder deze k*tziekte ook heeft... ;(
Schijt, de mijne heeft het ook gehad, heel veel sterkte en laat je niet persoonlijk opfokken door domme uitspraken (en dan heb ik het niet alleen over conspiracy-uitspraken, sommige mensen kunnen gewoon per ongelijk hele kwetsende dingen zeggen).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:19:18 #299
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133873851
Thanks.
Eerst maar afwachten wat de uitslagen gaan worden... probleem is dat de artsen al veel andere zaken hebben uitgesloten of minder waarschijnlijk achten.

Ik sta er nu nog vrij neutraal in, heeft niet zoveel zin me er druk over te maken totdat e.e.a. zeker is.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" &gt;maandag 29 januari 2018 10:31&lt;/a&gt; schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:21:42 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133873918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:42 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Schijt, de mijne heeft het ook gehad, heel veel sterkte en laat je niet persoonlijk opfokken door domme uitspraken (en dan heb ik het niet alleen over conspiracy-uitspraken, sommige mensen kunnen gewoon per ongelijk hele kwetsende dingen zeggen).
Wat deze dame hierboven zegt.
Leuk dat je dat soort dingen gelooft.
Maar denk ook dat ze het alleen op internet durven te zeggen, in real life zullen ze de ballen niet hebben.

En Worteltjestaart veel sterkte ... zal duimen dat het niet zo is.. en dat je moeder snel weer beter is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133873952
Sterkte Worteltjestaart! -O-
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')