abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2013 @ 16:19:38 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133845373
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je duld op de holle maan theorie? maan van metaal?
Of de Tom en Jerry theorie? de maan is van kaas?
Nee dat het niet een natuurlijke satelliet is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 16:21:52 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133845443
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat het niet een natuurlijke satelliet is.
oke de bovenste 2 ken ik ...
Vertel ik ben benieuwd,

de Holle maan

sorry mensen beetje off-topic maar ben benieuwd welke theorie er nog meer is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 december 2013 @ 16:25:04 #103
52357 Lambiekje
pi_133845554
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Gewoon je hele toon, vooral naar Lambiekje toe.
Ik wend me niet (meer) naar de persoon toe .,.. meer naar de algehele beroepsgroep.
Als ik claim dat zaken anders zitten wordt men wel persoonlijk naar mij toe.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 december 2013 @ 16:27:17 #104
52357 Lambiekje
pi_133845631
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is sindsdien flink aan banden gelegt.
mmm uit tros radar blijkt dat toch van niet.

Net als met de bonussen van banken... nu zitten ze al weer op het oude niveau. En wij maar lappen.
pi_133845818
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik wend me niet (meer) naar de persoon toe .,.. meer naar de algehele beroepsgroep.
Je weet dondersgoed dat hier wetenschappers posten :') dus lekker huichelachtig 'de hele beroepsgroep' ridiculiseren en 'misdadigers' noemen.. nee, wat een gewéldig persoon moet er toch achter deze poster zitten -O-
Ja doei.
pi_133845905
Lambiekje heeft ooit gezegd mij wel een goede wetenschapper te vinden O-)
Dus ik voel me wel gevalideerd
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 december 2013 @ 16:36:42 #107
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_133845988
quote:
Ik wend me niet (meer) naar de persoon toe
Nee, artsen en wetenschappers op één lijn zetten met corruptie en misdaad, dat is natuurlijk helemáál niet persoonlijk...

In een poging opnieuw op inhoud terecht te komen:
Ga je nog antwoorden op de eerder gestelde vragen?
Ga je nog in op mijn uitnodiging eens langs te komen om te zien hoe toegepaste wetenschap eruit ziet?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_133846152
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef oompaloompa het volgende:
Lambiekje heeft ooit gezegd mij wel een goede wetenschapper te vinden O-)
Dus ik voel me wel gevalideerd
Misschien ben jij wat meer kritisch en /of cynisch over t 'wetenschappelijk' wereld.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_133846224
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien ben jij wat meer kritisch en /of cynisch over t 'wetenschappelijk' wereld.
Je weet dat 'critisch denken' een van de fundamenten van wetenschap an sich is?
Ja doei.
pi_133846328
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Text boeken ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_133846354
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Text boeken ook.
En daarmee wil je zeggen....?
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 16:51:55 #112
52357 Lambiekje
pi_133846510
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Nee, artsen en wetenschappers op één lijn zetten met corruptie en misdaad, dat is natuurlijk helemáál niet persoonlijk...

In een poging opnieuw op inhoud terecht te komen:
Ga je nog antwoorden op de eerder gestelde vragen?
Ga je nog in op mijn uitnodiging eens langs te komen om te zien hoe toegepaste wetenschap eruit ziet?
Ik weet wel hoe dat er uit ziet. Een individu kan wel goed bezig zijn denkt ie. Maar is ook maar een schakel in het groter geheel. Een persoon kan buiten z'n werk in privé aardig zijn maar z'n functie niet. Tijdens de WO2 werden ook gewoon spullen verkocht. Willens en wetens voor wie en wat het gebruikt werd. Het is business as usual.

Wetenschap is niet meer voor (collectieve)kennis of vooruitgang. Het is geforceerd in korte termijn winsten en behoud van subsidies. Ja en amen roepen wat de opdrachtgever zegt. En resultaten zo verdraaien met phising, ghostwriting en meetgegevens vervalsing om tot dat resultaat te komen.
80% van alle onderzoeken is mee geknoeid op wat voor wijze dan ook.

Grenswetenschap daar waar we dus wel wat aan (kunnen)hebben .. daar worden zaken van verboden (bij wet). Of gewoon keihard in de brandgestoken, gesaboteerd. Of wetenschappers gaan op miraculeuze wijze dood. En uiteraard geridiculiseerd door de gevestigde orde van wetenschappers. (Uni Wageningen heeft daar een handje van. daar zitten echt worst of the worst).

Wil je onderzoek doen naar een onbekend terrein krijg je nul subsidie. Doe je ook maar iets met kanker dan zijn de miljarden zo beschikbaar (uiteraard niet voor preventie).

Wetenschap is niet meer integer. Het grote geld heeft het gecorrumpeerd. Kortom wetenschap is failliet.
  maandag 2 december 2013 @ 16:52:45 #113
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_133846537
quote:

[..]

Joh, je noemt meerdere mensen in dit topic corrupt en misdadig :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 december 2013 @ 16:55:31 #114
52357 Lambiekje
pi_133846626
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Joh, je noemt meerdere mensen in dit topic corrupt en misdadig :P
Het bedrog, manipulatie, doofpotten en ander misstanden zullen geopenbaard worden.
De geest is al uit de fles.

Edit.. maar weghalen dan

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 02-12-2013 17:02:42 ]
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 16:59:56 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_133846754
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het bedrog, manipulatie, doofpotten en ander misstanden zullen geopenbaard worden.
De geest is al uit de fles.

-edit- je gaat te ver
pi_133846773
Verkeerde knopje Lav..
Ja doei.
  maandag 2 december 2013 @ 17:02:00 #117
52357 Lambiekje
pi_133846819
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En eedere claims dat onze kleinkinderen ons hartgrondig zullen haten niet ?

Waarom zou ik niet mogen stellen dat iemand zich gaat schamen?! ..Ik vind namelijk de medische tak te ver is gegaan.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 17:05:22 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_133846905
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

En eedere claims dat onze kleinkinderen ons hartgrondig zullen haten niet ?

Waarom zou ik niet mogen stellen dat iemand zich gaat schamen?!
Wie maakte deze claim?

Je kunt niet zeggen dat iemand die zijn werk naar eer en geweten doet zich daarvoor moet schamen. Hoe durf je zoiets te beweren.
  maandag 2 december 2013 @ 17:07:36 #119
52357 Lambiekje
pi_133846976
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie maakte deze claim?

Je kunt niet zeggen dat iemand die zijn werk naar eer en geweten doet zich daarvoor moet schamen. Hoe durf je zoiets te beweren.
Misschien nu niet ... maar wel met de toekomstige kennis van dan (wat nu nog de in complotscene zit). Zeg maar in de trent van geopenbaarde doofpotten zoals nu met de NSA gebeurd.

Ik geloof ook best dat iemand met eer en geweten werkt ...maar dat deed men ook ten tijden van oorlog.

Ik zelf maark software om belasting te kunnen indienen. Maar ik heb persoonlijk aversie die belastingdienst. Maar er moet toch brood op plank komen.

In onze maatschappij zijn er maar heel weinig beroepen die 'clean' zijn. Zonder bloed aan je handen te hebben. Als je geen financiele buffer hebt kun je niet clean handelen. Ik ook niet .. en ja dat klinkt hypocriet ... maar zo is de middle class nu eenmaal gedwongen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 02-12-2013 17:17:29 ]
pi_133846993
Wetenschap is oké, olé olé!
Ja doei.
pi_133847048
Big Pharma doet ook Big Business met bejaardenhuizen/hospices.
Veel van de tijd Big Pharma en Big Business in bejaardenhuizen verdienen heel veel geld gewoon om mensen in 'leven' te houden.
Vriend van m'n familie was maandenlang heel erg ziek met Alzheimers en ze hebben gewoon door gegaan met volpompen van nutritient drankjes en weet ik veel wat voor 'medicijnen'.
Die vent wilde gewoon doodgaan.
  maandag 2 december 2013 @ 17:10:58 #122
52357 Lambiekje
pi_133847075
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie maakte deze claim?
ik zelf. Want ik denk namelijk dat dat gaat gebeuren als meer en meer doofpotten geopenbaard worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 02-12-2013 17:18:00 ]
  maandag 2 december 2013 @ 17:13:30 #123
52357 Lambiekje
pi_133847168
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:09 schreef Tingo het volgende:
Big Pharma doet ook Big Business met bejaardenhuizen/hospices.
Veel van de tijd Big Pharma en Big Business in bejaardenhuizen verdienen heel veel geld gewoon om mensen in 'leven' te houden.
Vriend van m'n familie was maandenlang heel erg ziek met Alzheimers en ze hebben gewoon door gegaan met volpompen van nutritient drankjes en weet ik veel wat voor 'medicijnen'.
Die vent wilde gewoon doodgaan.
Dat mag niet als je er aan toe hebt. Uitsmeren zodat er nog zoveel mogelijk medicijnen verkocht worden.

En zaterdag in de volkskrant ..dat de lompe vraag toch echt gesteld moet worden of extreem dure medicatie nodig is om het leven met een maand of wat te verlengen.
pi_133847320
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En daarmee wil je zeggen....?
Misschien dat er moeten wat meer 'critische denken' dan text boek lezen.
  maandag 2 december 2013 @ 17:19:18 #125
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133847335
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar zit heel veel verschil tussen. Meeste wetenschappers denken misschien wel kritisch maar wel met oogkleppen op. Maw ze denken niet out-of-the-box.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')