Nee dat het niet een natuurlijke satelliet is.quote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je duld op de holle maan theorie? maan van metaal?
Of de Tom en Jerry theorie? de maan is van kaas?
oke de bovenste 2 ken ik ...quote:Op maandag 2 december 2013 16:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat het niet een natuurlijke satelliet is.
Ik wend me niet (meer) naar de persoon toe .,.. meer naar de algehele beroepsgroep.quote:Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gewoon je hele toon, vooral naar Lambiekje toe.
mmm uit tros radar blijkt dat toch van niet.quote:Op maandag 2 december 2013 16:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is sindsdien flink aan banden gelegt.
Je weet dondersgoed dat hier wetenschappers postenquote:Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik wend me niet (meer) naar de persoon toe .,.. meer naar de algehele beroepsgroep.
Als ik claim dat zaken anders zitten wordt men wel persoonlijk naar mij toe.
Nee, artsen en wetenschappers op één lijn zetten met corruptie en misdaad, dat is natuurlijk helemáál niet persoonlijk...quote:Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef Lambiekje het volgende:
Ik wend me niet (meer) naar de persoon toe
Misschien ben jij wat meer kritisch en /of cynisch over t 'wetenschappelijk' wereld.quote:Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef oompaloompa het volgende:
Lambiekje heeft ooit gezegd mij wel een goede wetenschapper te vinden
Dus ik voel me wel gevalideerd
Je weet dat 'critisch denken' een van de fundamenten van wetenschap an sich is?quote:Op maandag 2 december 2013 16:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien ben jij wat meer kritisch en /of cynisch over t 'wetenschappelijk' wereld.
Text boeken ook.quote:Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet dat 'critisch denken' een van de fundamenten van wetenschap an sich is?
Ik weet wel hoe dat er uit ziet. Een individu kan wel goed bezig zijn denkt ie. Maar is ook maar een schakel in het groter geheel. Een persoon kan buiten z'n werk in privé aardig zijn maar z'n functie niet. Tijdens de WO2 werden ook gewoon spullen verkocht. Willens en wetens voor wie en wat het gebruikt werd. Het is business as usual.quote:Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee, artsen en wetenschappers op één lijn zetten met corruptie en misdaad, dat is natuurlijk helemáál niet persoonlijk...
In een poging opnieuw op inhoud terecht te komen:
Ga je nog antwoorden op de eerder gestelde vragen?
Ga je nog in op mijn uitnodiging eens langs te komen om te zien hoe toegepaste wetenschap eruit ziet?
Joh, je noemt meerdere mensen in dit topic corrupt en misdadigquote:Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik wend me niet (meer) naar de persoon toe .,.. meer naar de algehele beroepsgroep.
Als ik claim dat zaken anders zitten wordt men wel persoonlijk naar mij toe.
Het bedrog, manipulatie, doofpotten en ander misstanden zullen geopenbaard worden.quote:Op maandag 2 december 2013 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Joh, je noemt meerdere mensen in dit topic corrupt en misdadig
quote:Op maandag 2 december 2013 16:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het bedrog, manipulatie, doofpotten en ander misstanden zullen geopenbaard worden.
De geest is al uit de fles.
-edit- je gaat te ver
quote:
En eedere claims dat onze kleinkinderen ons hartgrondig zullen haten niet ?quote:
Wie maakte deze claim?quote:Op maandag 2 december 2013 17:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
En eedere claims dat onze kleinkinderen ons hartgrondig zullen haten niet ?
Waarom zou ik niet mogen stellen dat iemand zich gaat schamen?!
Misschien nu niet ... maar wel met de toekomstige kennis van dan (wat nu nog de in complotscene zit). Zeg maar in de trent van geopenbaarde doofpotten zoals nu met de NSA gebeurd.quote:Op maandag 2 december 2013 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie maakte deze claim?
Je kunt niet zeggen dat iemand die zijn werk naar eer en geweten doet zich daarvoor moet schamen. Hoe durf je zoiets te beweren.
ik zelf. Want ik denk namelijk dat dat gaat gebeuren als meer en meer doofpotten geopenbaard worden.quote:
Dat mag niet als je er aan toe hebt. Uitsmeren zodat er nog zoveel mogelijk medicijnen verkocht worden.quote:Op maandag 2 december 2013 17:09 schreef Tingo het volgende:
Big Pharma doet ook Big Business met bejaardenhuizen/hospices.
Veel van de tijd Big Pharma en Big Business in bejaardenhuizen verdienen heel veel geld gewoon om mensen in 'leven' te houden.
Vriend van m'n familie was maandenlang heel erg ziek met Alzheimers en ze hebben gewoon door gegaan met volpompen van nutritient drankjes en weet ik veel wat voor 'medicijnen'.
Die vent wilde gewoon doodgaan.
Misschien dat er moeten wat meer 'critische denken' dan text boek lezen.quote:Op maandag 2 december 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En daarmee wil je zeggen....?
Daar zit heel veel verschil tussen. Meeste wetenschappers denken misschien wel kritisch maar wel met oogkleppen op. Maw ze denken niet out-of-the-box.quote:Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet dat 'critisch denken' een van de fundamenten van wetenschap an sich is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |