abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 mei 2013 @ 18:42:11 #1
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127074852
Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: TRV / [TRV] Nieuws en aanbiedingen #7: Betaalde ruimbagage bij KLM

Voor je vluchtverslag deze: TRV / Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #9

Voor algemene vragen over vliegen => TRV / Vragen over vliegen #20 (e-tickets, bagage, belasting etc)
Voor algemene vragen over de trein => TRV / Met de trein door Europa (Interrail enzo) #3

En voor je reisverslag, je persoonlijke reisadvies of epische dilemma's mag je natuurlijk ook een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/38/360 (en dan zoeken met ctrl+f)

Handige links voor vliegtickets:

http://www.vliegverbindingen.nl/ (voor een wereldkaart met alle verbindingen tussen luchthavens)
www.skyscanner.nl (voor random zoeken)
www.drungli.com (voor de goedkoopste tickets vanaf een vliegveld ongeacht bestemming)
ITA Software
www.kayak.com
www.connections.be
Opodo
www.budgetair.nl
www.expedia.nl (voor combinaties met hotels en autohuur)
http://www.wegolo.nl
http://www.cheaptickets.com
www.qfly.nl
www.lowcostairlines.nl

Goedkope vliegtickets, vaak zonder belasting, voor de goedkoopste vluchten vanuit Nederland:
www.wizzair.com
www.ryanair.com

www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, Budgetair nog zo'n 30 euro, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro.... All-in prijzen zijn absoluut nog geen all-in prijzen. Blijf dus goed opletten totdat je echt bij het betaalvenster bent.

Als je niet bij de maatschappij zelf boekt, maar via andere aanbieders, moet je vaak (misschien niet altijd) een relatief hoog bedrag (20-50¤) aan "administratiekosten" betalen als je iets wil wijzigen. En dat is dan bovenop de de kosten die de luchtvaartmaatschappij zelf rekent.

Via www.haalmeeruitjecard.nl krijg je bij veel boekingsites cashback korting als je betaalt met je Mastercard. Helaas is dat betalen met creditcard vaak net zoveel duurder als met Ideal of overschrijving.

voor de trein kijk je op:

http://www.ns.nl
http://bahn.hafas.de
http://fahrplan.oebb.at
http://www.treinreiswinkel.nl

En al je overige vragen kun je dus hier posten :)

Vorige delen:

TRV / Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12
TRV / Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #13
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #14
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #15
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #16
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #17
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #18
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #19
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #20
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #22
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #23
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #24

[ Bericht 0% gewijzigd door UIO_AMS op 03-09-2013 16:41:00 ]
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 27 mei 2013 @ 18:42:24 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127074860
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:41 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil rond 22 juni naar Engeland toe met de motor. Wat is dan het voordeligst? :o Met de Stena Line is het 120 euro voor een retourtje, wat volgens mij nog goedkoper kan. :D Anyone?
repost :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 12:03:51 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_127103341
Voor vliegtickets is www.drungli.com ook wel handig. Zal hem toevoegen aan de OP.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_127131677
Nog niet definitief, wel zo goed als, is een reis deze zomer naar Moldavië. Iemand toevallig ervaring mee, of al vooraf bepaalde tips?
Zelf nog weinig tot niks uitgezocht, dus alle info is welkom.
pi_127238374
Heb er ook eentje waarvan de prijzen me nog wat tegenvallen;

Rond 2 oktober naar Athene, 6 oktober terug.

Goedkoopste: 205 Euro (Transavia vanuit Rotterdam).

Iemand die een leuk alternatief weet?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 21:46:41 #6
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_127266182
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb er ook eentje waarvan de prijzen me nog wat tegenvallen;

Rond 2 oktober naar Athene, 6 oktober terug.

Goedkoopste: 205 Euro (Transavia vanuit Rotterdam).

Iemand die een leuk alternatief weet?
Toevallig moet ik ook in die periode, de terugvlucht heb ik al gekocht bij Transvertragia, tegen mijn principes in eigenlijk, maar qua tijd van vertrek op Athene en aankomsttijd op Amsterdam met mijn werkzaamheden op Schiphol is die vlucht dusdanig goed dat ik geen enkele andere optie kan rechtvaardigen, maar die was toch ook al 80 euro. (Transavia vliegt overigens naar Athene enkel vanaf Amsterdam).

Heen ben ik nog mee bezig, opzich zou je kunnen kijken met vertrek vanaf Brussel of Dusseldorf met Aegean, die prijzen wisselen dagelijks en bij een retour kan je rond de 130-140 euro zitten, al moet je natuurlijk nog wel daar zien te geraken, eventueel ook nog via Milaan, maar dan heb je weer een Easyjet vlucht nodig om in Milaan te geraken.

Een andere optie kan zijn om via Istanbul te vliegen, maar eigenlijk rechtvaardigt de extra reis en stopovertijd de besparing niet, kan je bijna beter de stopovervlucht met Air France pakken die ook rond de 210 euro zit.

Ik verwacht eigenlijk dat Lufthansa nog wel met redelijke tarieven gaat komen in een later stadium, maar garantie voor deze data is er natuurlijk niet.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_127279735
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb er ook eentje waarvan de prijzen me nog wat tegenvallen;

Rond 2 oktober naar Athene, 6 oktober terug.

Goedkoopste: 205 Euro (Transavia vanuit Rotterdam).

Iemand die een leuk alternatief weet?
goedkoopste wat ik zier van af Keulen , goedkoopste prijs 80,- en dan Brussel 100,- van af prijs. ik weet niet waar je woont, maar misschien zijn dat oplossingen ?
http://www.lowcostairlines.nl/griekenland/athene#
pi_127286403
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 09:17 schreef Roger_ het volgende:

[..]

goedkoopste wat ik zier van af Keulen , goedkoopste prijs 80,- en dan Brussel 100,- van af prijs. ik weet niet waar je woont, maar misschien zijn dat oplossingen ?
http://www.lowcostairlines.nl/griekenland/athene#
Ik woon in Tilburg. Keulen of Brussel is bijna net zo vet als Schiphol. Ik zie alleen niet de tickets van 80 en 100 euro op die site (van 2 tot 6 oktober). Alleen duurdere tickets. Waar zie je ze precies?
pi_127286630
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik woon in Tilburg. Keulen of Brussel is bijna net zo vet als Schiphol. Ik zie alleen niet de tickets van 80 en 100 euro op die site (van 2 tot 6 oktober). Alleen duurdere tickets. Waar zie je ze precies?
vreemd, vanmorgen waren ze er nog.
excuses
pi_127322469
Vraagje:

Vriendin en ik gaan over 2,5 week naar Cancun. Gisteren bericht gekregen van een (ongunstige) vluchtwijziging, naar aanleiding daarvan gebeld met United en zij hebben ons omgeboekt naar een andere vlucht.

Nu bekijk ik zojuist onze reservering en zie ik dat ik voor deze vlucht nog maar één Economy stoel kan selecteren (in Economy Plus zijn er wel nog stoelen beschikbaar).

Iemand enig idee wat de gebruikelijke gang van zaken is in een dergelijke situatie?
pi_127323081
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:31 schreef Gauner het volgende:
Vraagje:

Vriendin en ik gaan over 2,5 week naar Cancun. Gisteren bericht gekregen van een (ongunstige) vluchtwijziging, naar aanleiding daarvan gebeld met United en zij hebben ons omgeboekt naar een andere vlucht.

Nu bekijk ik zojuist onze reservering en zie ik dat ik voor deze vlucht nog maar één Economy stoel kan selecteren (in Economy Plus zijn er wel nog stoelen beschikbaar).

Iemand enig idee wat de gebruikelijke gang van zaken is in een dergelijke situatie?
Dan ben je automatisch al ergens geplaatst en kan je niet meer zelf een stoel kiezen. Hadden wij anderhalve week geleden ook op een United vlucht (en ook vanuit Cancun (naar Houston)). We waren laat bij de checkin dus konden niet meer naast elkaar zitten, vriendin had 30F en ik 31A oid :') als je op tijd bij de balie bent kan je waarschijnlijk nog wel het eea kiezen.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_127323175
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Dan ben je automatisch al ergens geplaatst en kan je niet meer zelf een stoel kiezen. Hadden wij anderhalve week geleden ook op een United vlucht (en ook vanuit Cancun (naar Houston)). We waren laat bij de checkin dus konden niet meer naast elkaar zitten, vriendin had 30F en ik 31A oid :') als je op tijd bij de balie bent kan je waarschijnlijk nog wel het eea kiezen.
Zeker weten? Ik heb namelijk bij alle vluchten al een stoelnummer staan, echter alleen bij de vlucht van LHR naar Houston (met de nieuwe 787 *O*) staat er: --- (oftewel: geen stoel).

Even afwachten en anders morgen nog maar eens bellen.
pi_127323232
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:52 schreef Gauner het volgende:

[..]

Zeker weten? Ik heb namelijk bij alle vluchten al een stoelnummer staan, echter alleen bij de vlucht van LHR naar Houston (met de nieuwe 787 *O*) staat er: --- (oftewel: geen stoel).

Even afwachten en anders morgen nog maar eens bellen.
jep, ik had er ook streepjes staan, en kon niks anders selecteren dan Economy Premium (tegen bijbetaling)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_127323279
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:53 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

jep, ik had er ook streepjes staan, en kon niks anders selecteren dan Economy Premium (tegen bijbetaling)
Oké thanks!
pi_127330149
Jullie hulp nodig voor een retourtje Brisbane.

Vertrek: Amsterdam of omgeving
Wanneer: Eind november / begin december t/m 6 weken later (half januari)
Waarheen: Brisbane (Australie)

Tot nu toe is iets van 1100 euro (Korean Air), 1200 euro (Cathay) en 1300 euro (Singapore airlines) hetgeen ik vind.

Lange tussenstop is geen probleem als ik de mogelijkheid heb om die dag of dagen iets van de betreffende stad te zien.

Thanks!
  zondag 2 juni 2013 @ 21:28:31 #16
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_127335416
1 keer overstappen en een fatsoenlijke wachttijd


of je moet graag 20u in seoul door willen brengen.
pi_127338930
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef onlybynight het volgende:
Nog niet definitief, wel zo goed als, is een reis deze zomer naar Moldavië. Iemand toevallig ervaring mee, of al vooraf bepaalde tips?
Oké, iets specifieker kan ik het wel maken. Misschien kunnen jullie me dan helpen in opties en prijzen.

Reizend vanuit NL (Brabant) met een vlucht naar Moldavië.
Aankomst op 14 augustus en terugvlucht op 28 augustus.

Liefst zo efficiënt mogelijk. :)
  zondag 2 juni 2013 @ 22:51:45 #18
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_127340143
Wat heb je al gevonden?
pi_127340479
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:29 schreef onlybynight het volgende:

[..]

Oké, iets specifieker kan ik het wel maken. Misschien kunnen jullie me dan helpen in opties en prijzen.

Reizend vanuit NL (Brabant) met een vlucht naar Moldavië.
Aankomst op 14 augustus en terugvlucht op 28 augustus.

Liefst zo efficiënt mogelijk. :)
Moldavie, volgensmij is het enigste vliegveld Chisisnau. Dus je hebt eigenlijk weinig keus.
pi_127354747
7 juli moet er iemand die ik ken in Montpellier zijn. Wat is de beste/goedkoopste manier om er te komen?
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  maandag 3 juni 2013 @ 12:40:39 #21
67174 Dos37
Come on Twente
pi_127354845
Waar komt ie weg? Montpellier heeft een vliegveld. Maar ook een treinstation.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_127374383
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:28 schreef Gnittoo het volgende:
1 keer overstappen en een fatsoenlijke wachttijd
[ afbeelding ]

of je moet graag 20u in seoul door willen brengen.
Thanks! Waar heb je deze gevonden? Singapore website?
pi_127375537
Kan iemand mij vertellen hoe je een vliegreis via boekt. Zoals eerder aangegeven ga ik volgend jaar in Taiwan studeren en zit nu al met de voorpret van boeken. Nu gaat Lufthansa vanaf september dagelijks Frankfurt-Shanghai vliegen met de A380. Ik kwam die vlucht één keer tegen in mijn boeking: Amsterdam-Frankfurt-Shanghai-Taipei. Maar ik kan hem nu niet meer vliegen. Dus nu de vraag of dat überhaupt mogelijk is om aan te geven als je via een bepaalde luchthaven wil vliegen, in mijn geval Shanghai.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_127375977
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je een vliegreis via boekt. Zoals eerder aangegeven ga ik volgend jaar in Taiwan studeren en zit nu al met de voorpret van boeken. Nu gaat Lufthansa vanaf september dagelijks Frankfurt-Shanghai vliegen met de A380. Ik kwam die vlucht één keer tegen in mijn boeking: Amsterdam-Frankfurt-Shanghai-Taipei. Maar ik kan hem nu niet meer vliegen. Dus nu de vraag of dat überhaupt mogelijk is om aan te geven als je via een bepaalde luchthaven wil vliegen, in mijn geval Shanghai.
Wil je gewoon met een A380 vliegen of wil je deze route vliegen : AMS-FRA-PVG-TPE
pi_127378035
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:00 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Wil je gewoon met een A380 vliegen of wil je deze route vliegen : AMS-FRA-PVG-TPE
Gewoon met de A380. :P En het liefst ook met Lufthansa (want gewoon fijne maatschappij). Maar moet dus wel van Amsterdam naar Taipei komen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_127380235
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:31 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Gewoon met de A380. :P En het liefst ook met Lufthansa (want gewoon fijne maatschappij). Maar moet dus wel van Amsterdam naar Taipei komen.
Pas vanaf 23 September vliegt Lufthansa naar Shanghai met een A380. Ik kan zelf alleen de vlucht vinden met een A380 als je vanaf Frankfurt vertrekt.
Ik raad je aan om eens bij Emirates te kijken, Je vliegt dan naar Dubai met een A380.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:39:32 #27
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_127388255
Weet iemand misschien hoe ik het goedkoopst van station Hoorn naar station Stuttgart-Zuffenhausen (Duitsland) kan komen?
De heenreis moet op 1 augustus en de terugreis op 6 augustus. Het maakt niet uit op welke manier, als het maar zo goedkoop mogelijk en haalbaar is. Auto is alleen geen mogelijkheid (en fietsen is ook best ver :P) De enige mogelijkheden zijn dus treinen, bussen en vliegtuigen.
Het maakt niet uit op welke manier ik reis, als ik er maar kom :P Ik heb zelf qua treinen alleen maar prijzen boven de 200 euro (voor retourtje) gevonden, en sommigen rekenen zelfs 400 :\
Ik heb verschillende vliegsites gechecked, en het goedkoopste waar ik op uitkom is 122,-(Lufthansa). Het probleem is dat ik dan 8 uur lang op een vliegveld mag staan wachten. Weet iemand hoe ik er het goedkoopst kan komen? :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:14:07 #28
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_127391526
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:34 schreef JTB85 het volgende:

[..]

Thanks! Waar heb je deze gevonden? Singapore website?
yes

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:39 schreef Skateboard het volgende:
Ik heb zelf qua treinen alleen maar prijzen boven de 200 euro (voor retourtje) gevonden, en sommigen rekenen zelfs 400 :\
nshispeed geeft prijzen vanaf zo'n ¤140, of nog minder als je 6x wil overstappen :')

quote:
Ik heb verschillende vliegsites gechecked, en het goedkoopste waar ik op uitkom is 122,-(Lufthansa). Het probleem is dat ik dan 8 uur lang op een vliegveld mag staan wachten.


via budgetair.nl, alleen ga je op de heenreis ams>fra per vliegtuig en fra>stuttgart met de trein.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:27:51 #29
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_127395358
Mijn mooiste maar ook een van de goedkoopste treinreizen van van Oslo naar Bodo, 28 uur voor 33 euro (miniprix), met de nachttrein vanaf Trondheim, in Juni (wordt niet donker).
Er is zelfs gratis wifi en stroom aan boord.
Daarna verder met de veerboot naar de Lofoten (mooiste eilandengroep ter wereld).
Miniprix is maar beperkt verkrijgbaar, maar als je vroeg boejt, vanaf 3 maanden van tevoren dan lukt het vrijwel altijd.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_127395491
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:40 schreef Dos37 het volgende:
Waar komt ie weg? Montpellier heeft een vliegveld. Maar ook een treinstation.
Den Haag
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_127398299
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Pas vanaf 23 September vliegt Lufthansa naar Shanghai met een A380. Ik kan zelf alleen de vlucht vinden met een A380 als je vanaf Frankfurt vertrekt.
Ik raad je aan om eens bij Emirates te kijken, Je vliegt dan naar Dubai met een A380.
I know, ik reis ook pas in januari 2014. ;) Via Dubai bedacht ik me ook al. Maar dat kom ik verder nergens tegen als ik kijk naar vluchten dus dat zal wel aanzienlijk duurder worden om via daar te vliegen. Wil best ietsje meer betalen om mijn zin te krijgen maar het moet wel leuk blijven.

Maar dan nog, ik kan nergens een optie vinden om 'via' een vlucht te boeken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:27 schreef sorcees het volgende:
Mijn mooiste maar ook een van de goedkoopste treinreizen van van Oslo naar Bodo, 28 uur voor 33 euro (miniprix), met de nachttrein vanaf Trondheim, in Juni (wordt niet donker).
Er is zelfs gratis wifi en stroom aan boord.
Daarna verder met de veerboot naar de Lofoten (mooiste eilandengroep ter wereld).
Miniprix is maar beperkt verkrijgbaar, maar als je vroeg boejt, vanaf 3 maanden van tevoren dan lukt het vrijwel altijd.
Dit moet ik eens onthouden! Thanks voor de tip!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_127398739
welke site is het beste qwa vergelijking van prijzen?
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_127399736
Ieder heeft zijn favoriet, maar bij mij is het altijd kayak.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_127503072
Aankomst op 14 augustus en terugvlucht op 28 augustus.

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:57 schreef lokpokken het volgende:
Moldavie, volgensmij is het enigste vliegveld Chisisnau. Dus je hebt eigenlijk weinig keus.
Yup, I know & overstappen is ook een móetje.

Wordt helemaal simpel van alle mogelijkheden. :{ 380 met Tarom gevonden..
pi_127580558
Hoi allemaal,

Misschien hoort het hier nog niet thuis, want ik ben wel erg vroeg ermee, maar wat zouden redelijke prijzen zijn om naar Hawaï te vliegen in juli 2014. Het gaat er vooral om zodat ik een richtprijs heb, om te zoeken over een half jaartje. Tegen die tijd kom ik nog een keer vragen om echt te helpen met zoeken!
Waarvandaan: maakt niet zoveel uit. Amsterdam, brussel, dusseldorf
Naar: Honolulu International Airport

Zelf heb ik even gekeken en kwam rond de 1200 euro voor nu in juli 2013.

Alvast bedankt.
pi_127592789
Wie helpt ons aan een zo goedkoop mogelijke optie naar San Francisco of Los Angeles?

• 1. waarvandaan
Omgeving van brabant. Schiphol is de meeste logische optie, maar als het goedkoper kan via Brussel of Dusseldorf willen we dat ook overwegen.

• 2. wanneer je wilt reizen,
Heen op 6 september (5 september in de avond kan ook). Terug op 29 september (aankomst in NL de 30e).

• 3. waarnaartoe je wilt reizen,
San Francisco of Los Angeles. Geen voorkeur, we kiezen de goedkoopste optie. Terugvlucht vanuit dezelfde stad. Of je moet een bijzondere aanbieding hebben die ineens veel goedkoper is, maar dat lijkt me sterk.

• 4. hoe je wilt reizen,
Vliegtuig

• 5. op welke manier je wilt reizen,
Liefst zo goedkoop mogelijk. Maar ook niet langer dan 18 uur vliegen. 1 overstap is prima.

• 6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Zelf komen we uit op ¤640,- via skyscanner. Vlucht
AMS-SFO 10:50 vrijdag 6 september 2013, met overstap in Philadelphia
SFO-AMS 08:15 zondag 29 september 2013, wederom overstap Philadelphia
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_127624166
1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam
2. wanneer je wilt reizen: 15-25 augustus tot 3 - 7 januari
3. waarnaartoe je wilt reizen: Shanghai
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤600

Zijn er goedkopere opties? Moet ik nog een aantal weken wachten met boeken? Bvd!
pi_127625414
Goedkoopste wat ik kom vinden was 598 met Etihad, ws dezelfde die je al gevonden had.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_127625594
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:56 schreef brurd het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam
2. wanneer je wilt reizen: 15-25 augustus tot 3 - 7 januari
3. waarnaartoe je wilt reizen: Shanghai
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤600

Zijn er goedkopere opties? Moet ik nog een aantal weken wachten met boeken? Bvd!
15.08 - 03.01 Amsterdam - Istanbul - Shanghai. Met Turkish Airlines.
¤528 (Betalen met iDeal) ¤538 (Betalen met een Credictcard) - Boeken bij Kilroy.

http://travels.kilroyworld.nl
pi_127645570
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Bajskorv het volgende:
Goedkoopste wat ik kom vinden was 598 met Etihad, ws dezelfde die je al gevonden had.
Yes, klopt.

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef lokpokken het volgende:

[..]

15.08 - 03.01 Amsterdam - Istanbul - Shanghai. Met Turkish Airlines.
¤528 (Betalen met iDeal) ¤538 (Betalen met een Credictcard) - Boeken bij Kilroy.

http://travels.kilroyworld.nl
Nice!
  maandag 10 juni 2013 @ 23:52:04 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_127645858
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef lokpokken het volgende:

[..]

15.08 - 03.01 Amsterdam - Istanbul - Shanghai. Met Turkish Airlines.
¤528 (Betalen met iDeal) ¤538 (Betalen met een Credictcard) - Boeken bij Kilroy.

http://travels.kilroyworld.nl
Niet zo goed als Etihad, maar TA is ook goed te doen hoor :Y
Prima eten en snelle transit in Istanbul.
pi_127700074
Ben zelf al hard op zoek maar zie haast door de bomen het bos niet meer, ik hoop dat iemand me hier wil helpen. :) Ik hoop onder mijn budget van 400 euro te blijven met de volgende eisen:

Amsterdam <-> Moscow (maakt niet uit welk vliegveld)
14/07 (vaste datum) tot 19, 20 of 21 juli
Aankomst moet echt op de 14e zijn, tot max 23.00 uur.
Reisduur: niet achterlijk lang, max 8 uur.
Prijs: onder de 400 euro

Heeft er verder nog iemand ervaring met van een van de vliegvelden naar het centrum van Moskou komen? Is openbaar vervoer te doen, of zou een taxi beter zijn (en zo ja, zijn die duur?).
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_127709885
Reisje 1

Nederland (EHV/R'Dam/A'dam) of eventueel Brussel of Charlerio -> Malaga
5/07
Gevonden: 98 vanaf Dusseldorf (:'() met Ryanair, 138 vanaf R'dam met Transavia

Reisje 2 :)

Nice -> Nederland (EHV/R'Dam/A'dam) of eventueel Brussel of Charleroi
2/08
Gevonden: 133 Nice -> EHV met Transavia

Of is de TGV een reële optie vanaf Nice richting A'dam/Brussel? Ik kan hier zeer slecht informatie over vinden ;) .

Iemand anders nog tips voor goedkopere opties ?
pi_127710965
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:39 schreef opabrutus het volgende:
Reisje 1

Nederland (EHV/R'Dam/A'dam) of eventueel Brussel of Charlerio -> Malaga
5/07
Gevonden: 98 vanaf Dusseldorf (:'() met Ryanair, 138 vanaf R'dam met Transavia

Reisje 2 :)

Nice -> Nederland (EHV/R'Dam/A'dam) of eventueel Brussel of Charleroi
2/08
Gevonden: 133 Nice -> EHV met Transavia

Of is de TGV een reële optie vanaf Nice richting A'dam/Brussel? Ik kan hier zeer slecht informatie over vinden ;) .

Iemand anders nog tips voor goedkopere opties ?
TGV Nice-Amsterdam (Ik heb Amsterdam ff aangehouden aangezien ik niet weet waar je precies naartoe moet.) voor 120 euro. Voor 123 euro heb je zelfs 1e klas. 8)7
Nice 07:31
Paris Gare de Lyon 13:11
Paris Nord 14:25
Amsterdam 17:41
pi_127711043
Hee, dat klinkt interessant :) . De langere reistijd vind ik geen probleem in dit geval, aangezien met de TGV door Frankrijk toch ook een hele beleving is :P . Waar vind jij deze prijs?
pi_127711073
http://nl.voyages-sncf.com
Vergeet trouwens niet je cookies weg te gooien en je cache te legen voordat je boekt. Zowel luchtvaart- als treinmaatschappijen zetten nog wel eens expres hogere prijzen neer als ze weten dat je al een keer naar een bepaalde reis gezocht hebt.
pi_127711378
Rotterdam zou iets gunstiger zijn, dat zou 112 kosten.

Kan ik deze treintickets ook makkelijk in Nice boeken op de dag zelf (of de dag ervoor)? Of zouden de prijzen dan ineens ¤250 zijn ?
pi_127711452
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:14 schreef opabrutus het volgende:
Rotterdam zou iets gunstiger zijn, dat zou 112 kosten.

Kan ik deze treintickets ook makkelijk in Nice boeken op de dag zelf (of de dag ervoor)? Of zouden de prijzen dan ineens ¤250 zijn ?
Hoe later je boekt hoe hoger de prijzen. Dus je moet wel op tijd boeken. Maar kijk voor treinkaartjes ook eens op nshispeed (al is de prijs daar in 90% van de gevallen hoger) en bij de treinreiswinkel. Daar zie ik staan dat ze tickets naar Nice vanaf 58 euro aanbieden.
pi_127711488
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:54 schreef Sinceria het volgende:
Ben zelf al hard op zoek maar zie haast door de bomen het bos niet meer, ik hoop dat iemand me hier wil helpen. :) Ik hoop onder mijn budget van 400 euro te blijven met de volgende eisen:

Amsterdam <-> Moscow (maakt niet uit welk vliegveld)
14/07 (vaste datum) tot 19, 20 of 21 juli
Aankomst moet echt op de 14e zijn, tot max 23.00 uur.
Reisduur: niet achterlijk lang, max 8 uur.
Prijs: onder de 400 euro

Heeft er verder nog iemand ervaring met van een van de vliegvelden naar het centrum van Moskou komen? Is openbaar vervoer te doen, of zou een taxi beter zijn (en zo ja, zijn die duur?).
14/07 heen, 21/07 terug. Via cheaptickets.nl ¤ 290,40 excl. boekingskosten, wel maar 1 stoel nog voor de heenreis

14/07 - 07:15 Amsterdam - 16:25 Moskou,Domodedovo 1 overstap
21/07 - 07:05 Moskou,Domodedovo 14:10 Amsterdam 1 overstap

Terugreis is 9 uur door langere overstap in Frankfurt (4 uur) maar wel op tijd terug in NL
pi_127711537
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:16 schreef remcoP het volgende:

[..]

Hoe later je boekt hoe hoger de prijzen. Dus je moet wel op tijd boeken. Maar kijk voor treinkaartjes ook eens op nshispeed (al is de prijs daar in 90% van de gevallen hoger) en bij de treinreiswinkel.
Oke, duidelijk. Over de reistijd, die bedraagt 9:30 hr over een afstand van 1400km. Ik dacht dat de TGV gemiddeld zo'n 300 kmh reed, maar hij redt maar een gemiddelde van ca. 150 :'(
pi_127711601
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef opabrutus het volgende:

[..]

Oke, duidelijk. Over de reistijd, die bedraagt 9:30 hr over een afstand van 1400km. Ik dacht dat de TGV gemiddeld zo'n 300 kmh reed, maar hij redt maar een gemiddelde van ca. 150 :'(
Topsneheid is 300 km/h ;) Hij stopt onderweg nog weleens ergens en je moet parijs nog door. Bovendien ligt er in belgie niet overal hogesnelheidsspoor.
pi_127711649
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef opabrutus het volgende:

[..]

Oke, duidelijk. Over de reistijd, die bedraagt 9:30 hr over een afstand van 1400km. Ik dacht dat de TGV gemiddeld zo'n 300 kmh reed, maar hij redt maar een gemiddelde van ca. 150 :'(
Ik heb zelf een keer TGV gepakt van Brussel naar Perpignan. Doet er wel een tijdje over maar wel een leuke manier van reizen. Je ziet t hele land, kan beetje heen en weer lopen, beetje lezen. Vliegt voorbij :)
pi_127722579
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:17 schreef M90 het volgende:

[..]

14/07 heen, 21/07 terug. Via cheaptickets.nl ¤ 290,40 excl. boekingskosten, wel maar 1 stoel nog voor de heenreis

14/07 - 07:15 Amsterdam - 16:25 Moskou,Domodedovo 1 overstap
21/07 - 07:05 Moskou,Domodedovo 14:10 Amsterdam 1 overstap

Terugreis is 9 uur door langere overstap in Frankfurt (4 uur) maar wel op tijd terug in NL
Die was ideaal geweest! Helaas reizen we met zijn 3en. (sorry, dat was ik vergeten erbij te vermelden, dat wist ik nog niet vanmiddag).
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:44:01 #54
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_127723247
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Die was ideaal geweest! Helaas reizen we met zijn 3en. (sorry, dat was ik vergeten erbij te vermelden, dat wist ik nog niet vanmiddag).


dat is dus dezelfde vlucht :') geen melding over beperkt aantal plaatsen overigens

[ Bericht 12% gewijzigd door Gnittoo op 12-06-2013 20:50:17 ]
pi_127724579
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:44 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

dat is dus dezelfde vlucht :') geen melding over beperkt aantal plaatsen overigens
Dat ziet er goed uit, welke website heb je gebruikt?
Bedankt in ieder geval!
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:47:44 #56
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_127726612
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Dat ziet er goed uit, welke website heb je gebruikt?
Bedankt in ieder geval!
Momondo ^O^
pi_127733550
Ik zoek:

Naar: Istanbul
Vertrek: Vliegvelden NL en Dusseldorf
Verblijf: 14 dagen (ongeveer)
Wanneer: Zo snel mogelijk

Ik kwam zelf via Transavia.com op ongeveer 170 euro (incl bagage)
Eskimo Joe
pi_127738039
Dringend op zoek naar een goedkoop enkeltje van Bangkok naar Amsterdam op 31 augustus, eventueel een dag eerder/later, maar liever niet. :)
Zelf vind ik de goedkoopste met Royal Jordanië voor 500 euro maar dat lijkt me eigenlijk niet echt wat :') Het liefst wel een beetje een fijne (goed aangeschreven) maatschappij voor een vlucht van 11 uur.
pi_127742015
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Momondo ^O^
Hij is geboekt, dank. :)
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:46:44 #60
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_127742710
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:30 schreef _Loki het volgende:
Dringend op zoek naar een goedkoop enkeltje van Bangkok naar Amsterdam op 31 augustus, eventueel een dag eerder/later, maar liever niet. :)
Zelf vind ik de goedkoopste met Royal Jordanië voor 500 euro maar dat lijkt me eigenlijk niet echt wat :') Het liefst wel een beetje een fijne (goed aangeschreven) maatschappij voor een vlucht van 11 uur.


opnieuw via momondo
pi_127744695
Ik zit binnenkort voor een paar dagen in Venetië (Mestro). En ik overweeg om misschien een dagtripje naar Verona te maken.

Hoe kun je dit het beste doen? Is dit wel te doen voor een dagje heen/weer?
Iemand tips? Ik word nog niet echt wijs van de treinen en de websites. Maar ben ook nog maar sinds vanochtend aan het rondkijken.
pi_127744856
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:48 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik zit binnenkort voor een paar dagen in Venetië (Mestro). En ik overweeg om misschien een dagtripje naar Verona te maken.

Hoe kun je dit het beste doen? Is dit wel te doen voor een dagje heen/weer?
Iemand tips? Ik word nog niet echt wijs van de treinen en de websites. Maar ben ook nog maar sinds vanochtend aan het rondkijken.
Kijk op www.trenitalia.it

Met de regionale trein (stoptrein) een enkeltje voor ¤7.50, reistijd ongeveer 2 uur (van Venezia Mestre rechtstreeks naar Verona). Kan ook sneller met de intercitys maar dan loopt de prijs op.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_127744916
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Kijk op www.trenitalia.it

Met de regionale trein (stoptrein) een enkeltje voor ¤7.50, reistijd ongeveer 2 uur (van Venezia Mestre rechtstreeks naar Verona). Kan ook sneller met de intercitys maar dan loopt de prijs op.
En kom je dan redelijk in het centrum van Verona uit? Of moet je nog flink lopen?
Maar 7,5 euro enkele reis is prima te doen. 2u is misschien wel wat lang alleen.
Ik ga even de website doorspitten! Thanks!
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:16:42 #64
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_127745781
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:54 schreef smurfinnetje78 het volgende:
flink lopen?
Maar 7,5 euro enkele reis is prima te doen. 2u is misschien wel wat lang alleen.
Ik ga even de website doorspitten! Thanks!
probeer anders google maps, routebeschijving met ov. kun je gelijk zien waar je uitkomt :)
pi_127745980
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Kijk op www.trenitalia.it

Met de regionale trein (stoptrein) een enkeltje voor ¤7.50, reistijd ongeveer 2 uur (van Venezia Mestre rechtstreeks naar Verona). Kan ook sneller met de intercitys maar dan loopt de prijs op.
Heb laatst ook de regionale trein genomen. Was goed te doen. De intercity's/frecciabiancia zijn iets sneller maar hebben nauwelijks voordeel. Als je de goede regionaaltrein uitkiest stopt hij bijna net zo weinig als de intercity/frecciabianca. Let wel op dat je in een wagon met airco gaat zitten. Dat hebben ze namelijk niet allemaal.
pi_127746274
Ok, thanks all so far! Heb dit weekend even wat uit te pluizen :-)
pi_127746580
Vanaf het station in Verona naar het centrum is prima te lopen. Denk als je het in 1 stuk loopt dat je in 15-20 minuten de rand van het centrum bereikt.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_127748846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:30 schreef _Loki het volgende:
Dringend op zoek naar een goedkoop enkeltje van Bangkok naar Amsterdam op 31 augustus, eventueel een dag eerder/later, maar liever niet. :)
Zelf vind ik de goedkoopste met Royal Jordanië voor 500 euro maar dat lijkt me eigenlijk niet echt wat :') Het liefst wel een beetje een fijne (goed aangeschreven) maatschappij voor een vlucht van 11 uur.
Dat dacht ik eerst ook dat Royal Jordanian niks is, maar voor die prijs is het super!
Edit : Oh 500 euro voor een enkele reis, dat betaalde ik vorig jaar voor een retour reis ;p
pi_127777850
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:30 schreef _Loki het volgende:
Dringend op zoek naar een goedkoop enkeltje van Bangkok naar Amsterdam op 31 augustus, eventueel een dag eerder/later, maar liever niet. :)
Zelf vind ik de goedkoopste met Royal Jordanië voor 500 euro maar dat lijkt me eigenlijk niet echt wat :') Het liefst wel een beetje een fijne (goed aangeschreven) maatschappij voor een vlucht van 11 uur.
Oke faal, ik bedoel eigenlijk 31 juli.
Sorry. :')

Alsnog bedankt Gnittoo voor het zoeken!
En Lokpokken, enkeltjes zijn echt een bitch. Veel te duur.
pi_127779033
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 03:09 schreef _Loki het volgende:

[..]

Oke faal, ik bedoel eigenlijk 31 juli.
Sorry. :')

Alsnog bedankt Gnittoo voor het zoeken!
En Lokpokken, enkeltjes zijn echt een bitch. Veel te duur.
Ik ga ook met Royal Jordanian naar Bangkok. Lange vliegreis is sowieso kut, heb niet het idee dat je bij andere maatschappijen nou zoveel beter zit dat het de prijs waard is. Zou zelf alleen overwegen meer te betalen voor een directe vlucht.

Edit: ik heb het dan wel over economy. BC zie je wel regelmatig behoorlijk verschil tussen maatschappijen.
pi_127821726
Wie kan mij helpen. Ik wil 16 augustus naar Bang Kok en 6 september terug via Kuala Lumpur

Wie heeft voor mij tips..
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_127822193
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef Meki het volgende:
Wie kan mij helpen. Ik wil 16 augustus naar Bang Kok en 6 september terug via Kuala Lumpur

Wie heeft voor mij tips..
Goedkoper dan dit kan ik nu niet vinden:

Emirates:
16/08 - 15:30 Amsterdam - Bangkok
06/09 - 19:30 - Kuala Lumpur - Amsterdam

¤717, te boeken via o.a. cheaptickets, tix.nl, killroy en Emirates zelf
pi_127822355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:38 schreef M90 het volgende:

[..]

Goedkoper dan dit kan ik nu niet vinden:

Emirates:
16/08 - 15:30 Amsterdam - Bangkok
06/09 - 19:30 - Kuala Lumpur - Amsterdam

¤717, te boeken via o.a. cheaptickets, tix.nl, killroy en Emirates zelf
Ik wil nog goedkoper. Een vriend vertelde mij over China airways voor 495 euro maar die kan ik niet vinden.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 13:56:11 #74
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_127824102
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef Meki het volgende:
Wie kan mij helpen. Ik wil 16 augustus naar Bang Kok en 6 september terug via Kuala Lumpur

Wie heeft voor mij tips..
Meer kans wanneer je er een enkeltje KUL - BKK bij AirAsia voor een paar tientjes bijkoopt.

Klm.be had vorige week voor die periode aanbiedingen vanaf Antwepen voor 407 euro.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_127832656
AirAsia vliegt niet meer op BKK, maar op DMK.
Dus dan moet je eerst de bus nemen of een taxi.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:26:49 #76
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_127833212
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef Meki het volgende:
Wie kan mij helpen. Ik wil 16 augustus naar Bang Kok en 6 september terug via Kuala Lumpur

Wie heeft voor mij tips..
http://ticketspy.nl/deals(...)ngkok-open-jaw-e409/
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:04:12 #77
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_127834388
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef lokpokken het volgende:
AirAsia vliegt niet meer op BKK, maar op DMK.
Dus dan moet je eerst de bus nemen of een taxi.
Tsja, het zit er nog nog steeds zo ingebakken dat BKK. Maar je hebt gelijk. Ik geloof zelfs een gratis? shuttle bus die je in minder dan een uur van DMK naar BKK brengt. Fact blijft gewoon hetzelfde, want ook bij aankomst op BKK moet je altijd weer opnieuw inchecken. En AirAsia en Thai immigration kennende, kan een aankomst op DMK wel eens gunstiger zijn qua tijd dan aankomst / immigration en opnieuw in moeten checken op BKK.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_127834652
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Tsja, het zit er nog nog steeds zo ingebakken dat BKK. Maar je hebt gelijk. Ik geloof zelfs een gratis? shuttle bus die je in minder dan een uur van DMK naar BKK brengt. Fact blijft gewoon hetzelfde, want ook bij aankomst op BKK moet je altijd weer opnieuw inchecken. En AirAsia en Thai immigration kennende, kan een aankomst op DMK wel eens gunstiger zijn qua tijd dan aankomst / immigration en opnieuw in moeten checken op BKK.
Ja, de bus kost volgens mij rond de 1/2 euro.
pi_127837253
Van amsterdam naar san francisco of orlando. Van 19 oktober tot 24 oktober ongeveer. We zijn met 2 volwassene en 3 kinderen. Goedkoopste wat ik heb gevonden voor Orlando is 3.800 met vliegen hotel en huurauto daar. Is dat heel goedkoop of kan die nog goedkoper?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:47:14 #80
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_127839256
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef larsvh12 het volgende:
Van amsterdam naar san francisco of orlando. Van 19 oktober tot 24 oktober ongeveer. We zijn met 2 volwassene en 3 kinderen. Goedkoopste wat ik heb gevonden voor Orlando is 3.800 met vliegen hotel en huurauto daar. Is dat heel goedkoop of kan die nog goedkoper?
Pfooeee sjeminee.. ik vind dat echt een bak geld!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 22:40:05 #81
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_127842169
Vlucht naar orlando - 3200 - kilroy
Huurauto Ford escape - 160 - easyterra
3 sterren ramada resort - 426 - booking.com

Kom ik aardig in de buurt van de 3800 :D
pi_127842820
Ja maar ik doe het liever samen in een pakket is niet zo'n gedoe allemaal. Grijsbaard ben je wel eens in amerika geweest in het hoogseizoen? Dat is nog veel duurder. Goedkoopste 6000 ofzo?
pi_127843034
Ga nou eerst uberhaubt eens met je ouders praten :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:09:53 #84
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_127843535
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ga nou eerst uberhaubt eens met je ouders praten :')
Zie net zijn andere topic :')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:14:39 #85
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_127843761
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef larsvh12 het volgende:
Ja maar ik doe het liever samen in een pakket is niet zo'n gedoe allemaal. Grijsbaard ben je wel eens in amerika geweest in het hoogseizoen? Dat is nog veel duurder. Goedkoopste 6000 ofzo?
Jij hebt dat geld niet eens op je rekening..
pi_127899410
Ik heb het idee dat het goedkoper kan maar ik kan het zelf niet vinden (misschien kan het gewoonweg niet goedkoper maar ik probeer toch)

Ik wil in september of oktober naar New York (2 personen)
Ik kom nu telkens uit rond de 700/800 euro per ticket.

Voorkeur voor vertrek (Amsterdam of de vliegvelden in Duitsland in de grensstreek) heb ik niet. Dus het mag ook prima Dusseldorf of Bremen zijn.

Oh ja en circa 7 dagen (zondag tot zondag bijvoorbeeld)
pi_127901186
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb het idee dat het goedkoper kan maar ik kan het zelf niet vinden (misschien kan het gewoonweg niet goedkoper maar ik probeer toch)

Ik wil in september of oktober naar New York (2 personen)
Ik kom nu telkens uit rond de 700/800 euro per ticket.

Voorkeur voor vertrek (Amsterdam of de vliegvelden in Duitsland in de grensstreek) heb ik niet. Dus het mag ook prima Dusseldorf of Bremen zijn.

Oh ja en circa 7 dagen (zondag tot zondag bijvoorbeeld)
Kijk even via skyscanner. Vanaf Amsterda zie ik genoeg van rond de 500 (zelfs wat minder) en rechtstreeks voor zo'n 550,-
Vanaf Dusseldorf zelfs voor 450,-
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:00:50 #88
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_127964717
Wie wil mij helpen..?

1. Vertrek kan vanaf Amsterdam, Dusseldorf of Brussel.
2. Datum vertrek: ergens tussen 8-14 augustus, mijn retourvlucht moet op zondag 18 augustus zijn
3. Boston
4. Vliegtuig
5. zo goedkoop mogelijk
6. ¤ 940

Dit moet toch goedkoper kunnen of niet????
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_127983998
Ik kom via skyscanner op 917. Het is hoogseizoen dus goedkoper vind je denk ik niet meer en al helemaak niet naar boston...
http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2013.html
pi_127985402
En waarschijnlijk moet je de 18e terug omdat je kind de 19e of 20e weer moet beginnen op school (middelbare school)
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:59:10 #91
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_128044972
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef larsvh12 het volgende:
Ik kom via skyscanner op 917. Het is hoogseizoen dus goedkoper vind je denk ik niet meer en al helemaak niet naar boston...
http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2013.html
Thanks voor het zoeken, 3 weken geleden had ik er namelijk 1 van 650 euro.

Wist niet dat het zo snel ging met die ticket prijzen... :(
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_128232787
1. Vertrek kan vanaf Milaan Bergamo of Venetië Treviso
2. Datum vertrek: 23/07/2013, landt om 21:00 en retour 25/07/2013 vertrek om 08:35 (Venetië) of via Milaan met tijden 14:05 of 20:55 en terug om 8:25 of 14:30 of 19:45.
3. Naar Trento
4. Openbaar vervoer
5. zo goedkoop mogelijk
6. Rond ¤ 60,- retour

Iemand een beetje bekend met OV in Italië?
pi_128235990
Binnenkort moet ik een keer naar Cottbus in Duitsland, maar kan niet echt vinden hoe ik er kan komen (liefst vliegtuig)
Wat is nou een voordelige optie om daar te komen?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:39:23 #94
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_128236346
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Binnenkort moet ik een keer naar Cottbus in Duitsland, maar kan niet echt vinden hoe ik er kan komen (liefst vliegtuig)
Wat is nou een voordelige optie om daar te komen?

Heeft iemand hier ervaring mee?
trein? wel een reis van 9 uur :') met het vliegtuig kom je in berlijn of dresden uit.
pi_128236524
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

trein? wel een reis van 9 uur :') met het vliegtuig kom je in berlijn of dresden uit.
Trein lijkt me geen optie dan. Is er een goedkope verbinding tussen Nederland (ongeacht welk vliegveld) en Berlijn?
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:45:23 #96
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_128236618
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Trein lijkt me geen optie dan. Is er een goedkope verbinding tussen Nederland (ongeacht welk vliegveld) en Berlijn?
easyjet ams > schonefeld
pi_128236698
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:45 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

easyjet ams > schonefeld
Yes, thanks! Ik vond hem ook net. Vliegt ook vanaf Brussel :D
Abracadabra, tapate guarra!
pi_128242460
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Yes, thanks! Ik vond hem ook net. Vliegt ook vanaf Brussel :D
En transavia.com Eindhoven - Tegel
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_128243011
ik heb gezien via skyscanner dat de tickets Milaan Bergamo en venetië Treviso, maar ¤40 tot ¤50 kosten tijdens de zomervakantie.mijn probleem is namelijk, dat ik geen goedkope hotel of appartement kan vinden in deze plaatsen of dichtbij gelegen plaatsen. nu vroeg ik me af, of jullie iets goedkoops weten?


wij zijn met 5 personen en ons budget is max 400 voor hotel of app

[ Bericht 12% gewijzigd door henk3412 op 25-06-2013 19:00:09 ]
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_128246234
1. Amsterdam (of evt elders in Nederland/net over de Duitse grens)
2. Ongeveer 13 juli t/m 18 juli
3. Naar Athene
4. Per vliegtuig
5. Liefst niet overstappen.. Tenzij het een hele korte overstap is.
6. Ik kom niet goedkoper dan 400 voor directe vlucht of 350 maar waardeloze overstap

Hopelijk weet iemand raad! Heb al veel budgetmaatschappijen e.d. bekeken..
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:20:01 #101
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_128251606
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
1. Amsterdam (of evt elders in Nederland/net over de Duitse grens)
2. Ongeveer 13 juli t/m 18 juli
3. Naar Athene
4. Per vliegtuig
5. Liefst niet overstappen.. Tenzij het een hele korte overstap is.
6. Ik kom niet goedkoper dan 400 voor directe vlucht of 350 maar waardeloze overstap

Hopelijk weet iemand raad! Heb al veel budgetmaatschappijen e.d. bekeken..
Jij wilt in het begin van de zomervakantie, wat al over 2 weken is, op een goedkope manier naar Athene.
Helaas hebben de luchtvaartmaatschappijen ook de kalender van de schoolvakanties, en zullen kort voor vertrek zeker niet bij de huidige loadfactoren naar deze populaire zuidelijke bestemming nog met leuke aanbiedingen komen.

400 euro is duur, maar die prijs gaat niet meer zakken, niet met budgetairliners, niet met de KLM.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_128275093
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Jij wilt in het begin van de zomervakantie, wat al over 2 weken is, op een goedkope manier naar Athene.
Helaas hebben de luchtvaartmaatschappijen ook de kalender van de schoolvakanties, en zullen kort voor vertrek zeker niet bij de huidige loadfactoren naar deze populaire zuidelijke bestemming nog met leuke aanbiedingen komen.

400 euro is duur, maar die prijs gaat niet meer zakken, niet met budgetairliners, niet met de KLM.
Dat gokte ik al inderdaad ;) dan wordt het gewoon betalen. Thanks anyway.
pi_128362002
kan iemand me uitleggen waar ik op moet letten bij het huren van een villa met zwembad via marktplaats?
want dat lijkt me goedkoper dan hotel of appartement toch?
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_128423631
Heeft iemand een idee hoe wij zo goedkoop mogelijk van Nepal naar Kirgizië kan komen.
Wij willen deze vlucht in April 2014 maken. Data zijn flexibel.
We komen zelf vaak op prijzen rond de de 1000 euro pp, maar ik neem aan dat dit veel goedkoper moet kunnen. Lange wachttijden enzo maakt ons niets uit.
  zondag 30 juni 2013 @ 17:03:15 #105
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_128425033
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 16:18 schreef Argonath het volgende:
Nepal naar Kirgizië
zie op momondo zat opties tussen kathmandu en bishkek, prijzen vanaf ¤500
  zondag 30 juni 2013 @ 17:44:42 #106
208890 June.
Seriously?
pi_128426747
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
1. Amsterdam (of evt elders in Nederland/net over de Duitse grens)
2. Ongeveer 13 juli t/m 18 juli
3. Naar Athene
4. Per vliegtuig
5. Liefst niet overstappen.. Tenzij het een hele korte overstap is.
6. Ik kom niet goedkoper dan 400 voor directe vlucht of 350 maar waardeloze overstap

Hopelijk weet iemand raad! Heb al veel budgetmaatschappijen e.d. bekeken..
Is het dan niet goedkoper om een lastminute via een reisbureau te boeken?
Shine bright like a diamond.
pi_128429066
ik heb heel veel goedkope hotels van rond de 400 gevonden in gran canaria, maar jammer dat de tickets zo duur zijn :'( :'( :'(
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_128449913
Wie kan mij nog aan een goedkoop treinticket helpen.

1. Treinstation in NL
2. vrijdag(middag) 5 juli en terug op maandag 8 juli
3. Parijs (gare du nord)
4. Trein
5.
6. Kom zelf prijzen tegen van flink over de 100 eu p.p. Dan is het flink goedkoper om gewoon de auto te nemen.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_128456245
quote:
99s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
gewoon de auto te nemen.
-Real power isn't given, it must be taken-
  maandag 1 juli 2013 @ 13:57:04 #110
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_128458161
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef henk3412 het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen?
pi_128458512
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen?
dat hij de oplossing al heeft gevonden
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_128458861
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:05 schreef henk3412 het volgende:

[..]

dat hij de oplossing al heeft gevonden
Maar als ik voor een klein beetje extra mezelf lekker kan laten rijden met de trein, dan heeft dat mijn voorkeur. Dus vandaar de vraag hier :)
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 1 juli 2013 @ 14:19:32 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_128459096
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:05 schreef henk3412 het volgende:

[..]

dat hij de oplossing al heeft gevonden
Is dat ook niet afhankelijk van de kosten van je auto?
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 21:13:57 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_128513502
Ik ben uitgenodigd voor een huwelijk in Mombasa Kenia in december en dat lijkt me erg tof O+ Nu nog een goedkoop ticket vinden :D

waarvandaan: liefst Nederland
wanneer: rondom 10 december
waar naartoe: Mombasa of Nairobi
hoe: vliegtuig lijkt me het handigst :P
manier: zo min mogelijk overstappen

Het goedkoopste dat ik gevonden heb is 720 euro met een overstap in Istanboel. Zou het goedkoper kunnen? :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_128520683
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:13 schreef MaJo het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een huwelijk in Mombasa Kenia in december en dat lijkt me erg tof O+ Nu nog een goedkoop ticket vinden :D

waarvandaan: liefst Nederland
wanneer: rondom 10 december
waar naartoe: Mombasa of Nairobi
hoe: vliegtuig lijkt me het handigst :P
manier: zo min mogelijk overstappen

Het goedkoopste dat ik gevonden heb is 720 euro met een overstap in Istanboel. Zou het goedkoper kunnen? :s)
460,- naar Nairobi. Brussel-Nairobi,Nairobi-Amsterdam met Alitalia
Bv 8 tm 14 december.
En 520,- heen en terug Amsterdam met Egypt air
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 12:53:29 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_128534240
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

460,- naar Nairobi. Brussel-Nairobi,Nairobi-Amsterdam met Alitalia
Bv 8 tm 14 december.
En 520,- heen en terug Amsterdam met Egypt air
oeh dat zijn goeie deals! Alleen even uitvinden hoe makkelijk je van Nairobi naar mombasa komt :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_128535679
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

oeh dat zijn goeie deals! Alleen even uitvinden hoe makkelijk je van Nairobi naar mombasa komt :)
Met de bus is het goedkoopst.Kost je rond de 25,- voor een retourtje in een airconbus maar je kan evt ook vliegen met Kenya Airways voor zo'n 100 retour/50 enkeltje. Ben je nog steeds goedkoper uit.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_128535850
Brussel - Mombasa met Jetairfly ¤615 in december. Misschien iets duurder maar wel rechtstreeks vliegen (heen wel een stop in Zanzibar maar daar kan je blijven zitten)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_128551482
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:44 schreef June. het volgende:

[..]

Is het dan niet goedkoper om een lastminute via een reisbureau te boeken?
Uiteindelijk voor 300 geboekt, prima tevreden. Ik hou niet van lastminutes :P
  Moderator zondag 7 juli 2013 @ 21:38:50 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_128699895
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef Thetallguy het volgende:
Brussel - Mombasa met Jetairfly ¤615 in december. Misschien iets duurder maar wel rechtstreeks vliegen (heen wel een stop in Zanzibar maar daar kan je blijven zitten)
ik kom er net achter dat ik de datum verkeerd had omdat de datum in Amerikaanse volgorde was :') het huwelijk is dus 10 oktober in plaats van 12 december :D nog goede deals voor oktober?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 7 juli 2013 @ 23:05:29 #121
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128704074
Ik ben op zoek naar een retour ticket van 25 juli t/m 26 augustus naar of Amerika of Thailand.

Ik wil gaan backpacken en ik kies gewoon voor de meest voordelige (relatief gezien) optie. Ik hoop een beetje een gelukstreffertje te vinden 8-)
pi_128831272
Ik wil graag in november met de vriendin naar Londen voor 2 dagen. Het liefst op een donderdagmorgen heen en vrijdagavond terug. De exacte week maakt (vooralsnog) niet zoveel uit.

Liefst vanuit Nederland of net over de Duitse grens bij Nijmegen/Venlo.
Heb zelf alleen tickets vanaf Schiphol kunnen vinden, maar die kosten al gauw 150 euro per persoon, terwijl ik van veel vrienden/bekenden hoor dat het ook voor 2-3 tientjes per persoon kan :o

Het liefst zouden we trouwens landen op een vliegveld bij Londen waar je makkelijk met de bus of trein naar hartje centrum kan.

(Het wordt m'n eerste bezoek aan Londen, dus heel ervaren ben ik er nog niet in :+ )

Alvast bedankt!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_128843258
quote:
19s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil graag in november met de vriendin naar Londen voor 2 dagen. Het liefst op een donderdagmorgen heen en vrijdagavond terug. De exacte week maakt (vooralsnog) niet zoveel uit.

Liefst vanuit Nederland of net over de Duitse grens bij Nijmegen/Venlo.
Heb zelf alleen tickets vanaf Schiphol kunnen vinden, maar die kosten al gauw 150 euro per persoon, terwijl ik van veel vrienden/bekenden hoor dat het ook voor 2-3 tientjes per persoon kan :o

Het liefst zouden we trouwens landen op een vliegveld bij Londen waar je makkelijk met de bus of trein naar hartje centrum kan.

(Het wordt m'n eerste bezoek aan Londen, dus heel ervaren ben ik er nog niet in :+ )

Alvast bedankt!
7/8 November +- 74¤ Ryanair van eindhoven naar stansted
of
7/8 November +- 88¤ Easyjet van amsterdam naar gatwick

2 dagen is trouwens erg krap voor london
pi_128906877
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:42 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

7/8 November +- 74¤ Ryanair van eindhoven naar stansted
of
7/8 November +- 88¤ Easyjet van amsterdam naar gatwick

2 dagen is trouwens erg krap voor london
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:42 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

7/8 November +- 74¤ Ryanair van eindhoven naar stansted
of
7/8 November +- 88¤ Easyjet van amsterdam naar gatwick

2 dagen is trouwens erg krap voor london
Thanks voor de tips :)

Het is ook niet voor een standaard stadsbezoek, maar we willen naar de opnames van de Graham Norton Show ;)
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 17 juli 2013 @ 20:33:46 #125
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_129058475
Hoi, ik wil graag vanuit Amsterdam naar Bangkok vliegen en dan weer terug vanuit Ho Chi Minh City. Goedkoopste tickets om dat te doen die ik via Skyscanner etc kan vinden zijn 963 EUR. Weet iemand iets goedkopers?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 18 juli 2013 @ 00:10:20 #126
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_129068501
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:33 schreef darktower het volgende:
Hoi, ik wil graag vanuit Amsterdam naar Bangkok vliegen en dan weer terug vanuit Ho Chi Minh City. Goedkoopste tickets om dat te doen die ik via Skyscanner etc kan vinden zijn 963 EUR. Weet iemand iets goedkopers?
Data?
pi_129081440
Ik ben op zoek naar de goedkoopste manier om Australie tijdelijk (aantal dagen tot 2 weken) te verlaten om een visum aan te vragen. Heeft iemand een idee wat, tussen nu en eind augustus, de goedkoopste optie is? Vertrek vanuit Brisbane, Cairns of Darwin.
Pain is temporary, pride is forever
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:53:31 #128
355735 Koning_Kaak
Fan van reizen!
pi_129082199
Low cost vluchtje richting Nieuw Zeeland?
Edit: Maar als je 2 weken weggaat pak je lekker een pakketje naar Bali ofzo
  vrijdag 19 juli 2013 @ 14:59:33 #129
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_129122904
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 00:10 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Data?
Oh, pfff.. dom van me, sorry: 21-08 weg en 02-09 moet ik uiterlijk om 10:00 op Schiphol zijn. Dus of dan terug, of 01-09 al. Goedkoopste so far is 945 EUR en dat vind ik véél te veel. :/
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  vrijdag 19 juli 2013 @ 15:45:01 #130
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_129124373
china airlines voor 767:

via momondo
  vrijdag 19 juli 2013 @ 16:37:18 #131
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_129126486
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:33 schreef darktower het volgende:
Hoi, ik wil graag vanuit Amsterdam naar Bangkok vliegen en dan weer terug vanuit Ho Chi Minh City. Goedkoopste tickets om dat te doen die ik via Skyscanner etc kan vinden zijn 963 EUR. Weet iemand iets goedkopers?
Retour Ams - bkk opzoeken en er voor 77 dollar een enkeltje Saigon-DMK bijkopen. Ben je waarschijnlijk voor minder dat 700 euro klaar en blijft d reistijd ook nog redelijk binnen de perken.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_129127796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:53 schreef Koning_Kaak het volgende:
Low cost vluchtje richting Nieuw Zeeland?
Edit: Maar als je 2 weken weggaat pak je lekker een pakketje naar Bali ofzo
Yup dit.
Ligt er ook aan waar je heen wilt. Kijk eens op Airasia voor azië (duh) en jetstar voor nieuw zeeland, die hebben vaak goede aanbiedingen. :)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:58:53 #133
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_129144111
Momondo... nooit van gehoord maar als het 200 EUR goedkoper is dan alle andere sites so far ben ik nu al fan, DANK JE!!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_129199276
Ik wil graag komend weekend ( 26 avond of 27 juli ochtend vroeg) en retour op 27 of 28 juli (afhankelijk van de vertekdatum, 26 retour 27 of 27 retour 28)goedkoop naar birmingham vanuit amsterdam,weeze of eindhoven. Ik kan alleen maar ¤500 vluchten vinden. Kan iemand goedkopere vinden?
pi_129207366
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:55 schreef duivelin1 het volgende:
Ik wil graag komend weekend ( 26 avond of 27 juli ochtend vroeg) en retour op 27 of 28 juli (afhankelijk van de vertekdatum, 26 retour 27 of 27 retour 28)goedkoop naar birmingham vanuit amsterdam,weeze of eindhoven. Ik kan alleen maar ¤500 vluchten vinden. Kan iemand goedkopere vinden?
Ook bij Flybe gekeken?
www.flybe.com
pi_129208314
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:03 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Ook bij Flybe gekeken?
www.flybe.com
ja :-(
pi_129208371
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:37 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

ja :-(
Ik kom uit op ¤200,65. (Zonder bagage en boekingskosten etc.)
  maandag 22 juli 2013 @ 09:03:16 #138
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_129211661
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:40 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Ik kom uit op ¤200,65. (Zonder bagage en boekingskosten etc.)
of klm voor ¤250, 27>28.
pi_129211920
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:40 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Ik kom uit op ¤200,65. (Zonder bagage en boekingskosten etc.)
ik ga mn cookies verwijderen en kijken, thanks
pi_129273217
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:03 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

of klm voor ¤250, 27>28.
ik kom op 320 uit met KLM?
pi_129277671
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:30 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

ik kom op 320 uit met KLM?
De prijzen kunnen steeds veranderen. Je komt steeds dichterbij de datum wanneer je wilt vertrekken.
pi_129321312
Ik zit binnenkort in Landerrouet sur Ségur (Aquitain). Heeft iemand enig idee hoe je vanaf daar in vredesnaam met het ov in Bordeaux komt?

http://goo.gl/maps/gH559

[ Bericht 0% gewijzigd door EddyAlbena op 25-07-2013 10:11:14 ]
  donderdag 25 juli 2013 @ 10:30:29 #143
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_129322144
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 09:55 schreef EddyAlbena het volgende:
Landerrouet sur Ségur
je verwacht ov in een frans dorp met 120 inwoners? :')
quote:
La gare SNCF la plus proche est celle, distante de 10 km par la route vers le sud, de La Réole sur la ligne Bordeaux-Sète du TER Aquitaine.
volgens de wiki
pi_129322300
Nee, maar misschien iets in de buurt en mijn Frans is echt meer dan dramatisch :')

Op 10km zit iets wat naar Bordeaux gaat? Ah, de trein. Tof!

Dank overigens.

[ Bericht 3% gewijzigd door EddyAlbena op 25-07-2013 10:43:04 ]
pi_129356277
Heeft iemand een idee hoe ik voor max 200 euro met de trein van Nederland (Amsterdam) naar Italie (Rome of nabij) kan geraken? :s)
Vliegen is zo 120 euro maar de trein lijkt mij ook wel een ervaring, opzich is de datum flexibel. ;)
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:08:19 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_129359464
1. waarvandaan Willekeurig vliegveld Nederland, Düsseldorf, Dortmund, Keulen, Antwerpen, Brussel.

2. wanneer Bij voorkeur maandag 29, eventueel dinsdag 30 juli.
In het geval van maandag vertrekken, dinsdagavond of woensdag terug.
In het geval van dinsdag vertrekken, woensdagavond of donderdag terug.

3. waarnaartoe Chișinău
4. hoe vliegen
5. op welke manier Ik wil graag snel reizen, dus direct of met een korte overstap.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Maandag
18:20 CGN Keulen Austrian Airlines OS8724
19:45 VIE Wenen 1 u. 25 min.
Overstappen op vliegveld
21:30 VIE Wenen Austrian Airlines OS657
00:25 (+1) KIV Chisinau 1 u. 55 min.
5.05u

woensdag terug
12:55 KIV Chisinau Lufthansa LH1743
14:15 MUC München 2 u. 20 min.
Overstappen op vliegveld
15:35 MUC München Lufthansa LH1990
16:45 CGN Keulen 1 u. 10 min.
4.50u

Eur 540,-

maandag
19:00 CGN Keulen Lufthansa LH1993
20:05 MUC München 1 u. 05 min.
Overstappen op vliegveld
21:20 MUC München Lufthansa LH1744
00:20 (+1) KIV Chisinau 2u.
4.20u

woensdag terug
12:55 KIV Chisinau Lufthansa LH1743
14:15 MUC München 2 u. 20 min.
Overstappen op vliegveld
15:35 MUC München Lufthansa LH1990
16:45 CGN Keulen 1 u. 10 min.
4.50u

Eur 556,-
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:15:02 #147
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_129361276
vanaf ¤476 bij lastminutes.de
http://imgur.com/GfT4qAF
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:17:19 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_129363674
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:15 schreef Gnittoo het volgende:
vanaf ¤476 bij lastminutes.de
http://imgur.com/GfT4qAF
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:15 schreef Gnittoo het volgende:
vanaf ¤476 bij lastminutes.de
http://imgur.com/GfT4qAF
Bedankt! Maar op die site van lastminutes.de kan ik het niet vinden. Denk dat het lastminutes.com is?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:34:00 #149
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_129364360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[..]

Bedankt! Maar op die site van lastminutes.de kan ik het niet vinden. Denk dat het lastminutes.com is?
lastminute.de ;) my bad
pi_129366303
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 03:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik voor max 200 euro met de trein van Nederland (Amsterdam) naar Italie (Rome of nabij) kan geraken? :s)
Vliegen is zo 120 euro maar de trein lijkt mij ook wel een ervaring, opzich is de datum flexibel. ;)
Met de Citynightline kun je voor 29 euro enkele reis tot Zurich komen. Vervolgens kun je met de Zwitserse spoorwegen vanaf 19 euro van Zurich naar Milaan en met de Italiaanse vanaf 39 euro naar Rome. Voor minder dan 90 euro (enkele reis) en maar twee overstappen moet het dus te doen zijn mits je op tijd boekt.
pi_129383049
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

1 We vertrekken vanaf Amersfoort, kan per auto of trein, voorkeur voor luchthaven Schiphol
2 weg in de herfstvakantie, vertrek op zijn vroegst 18/10 om 8.00 vanaf Amersfoort, terug uiterlijk 26/10, liefst 25/10
3 We willen naar iets middelandse zeegebied, met nog een beetje kans op redelijk weer. Bv Portugal, Spanje, Italie, Griekenland. Plan is dan een accommodatie (B&B, agriturismo, klein vakantiehuisje) en huurauto.
4 Bij voorkeur per vliegtuig
5 We hebben 2 kinderen van 2 en 6 jaar oud, dus liefst makkelijk, goedkoop en bovenal normale vluchttijden. Iig laten we zeggen max 500euro voor 4 personen vliegtickets retour.
6 Ik zag al dat je met bijvoorbeeld transavia voor 75 euro pp retour naar turijn vliegt

We hebben geen specifieke voorkeur voor een plaats, qua datum zijn we ook enigszins flexibel, wel minimaal 4 nachten weg. Ik zie door alle vliegtuigmaatschappijen en vliegticketwebsites het bos niet meer. Waar kan ik nou handig zoeken of wie heeft er tips. Per maatschappij alle luchthavens rond de middellandse zee af is wat omslachtig.
Als iemand tips heeft voor hoe de vliegtickets te zoeken, dan zoek ik daarna wel verder voor een B&B, agriturismo of iets dergelijks en huurauto.
pi_129385742
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:36 schreef p_iglet het volgende:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

1 We vertrekken vanaf Amersfoort, kan per auto of trein, voorkeur voor luchthaven Schiphol
2 weg in de herfstvakantie, vertrek op zijn vroegst 18/10 om 8.00 vanaf Amersfoort, terug uiterlijk 26/10, liefst 25/10
3 We willen naar iets middelandse zeegebied, met nog een beetje kans op redelijk weer. Bv Portugal, Spanje, Italie, Griekenland. Plan is dan een accommodatie (B&B, agriturismo, klein vakantiehuisje) en huurauto.
4 Bij voorkeur per vliegtuig
5 We hebben 2 kinderen van 2 en 6 jaar oud, dus liefst makkelijk, goedkoop en bovenal normale vluchttijden. Iig laten we zeggen max 500euro voor 4 personen vliegtickets retour.
6 Ik zag al dat je met bijvoorbeeld transavia voor 75 euro pp retour naar turijn vliegt

We hebben geen specifieke voorkeur voor een plaats, qua datum zijn we ook enigszins flexibel, wel minimaal 4 nachten weg. Ik zie door alle vliegtuigmaatschappijen en vliegticketwebsites het bos niet meer. Waar kan ik nou handig zoeken of wie heeft er tips. Per maatschappij alle luchthavens rond de middellandse zee af is wat omslachtig.
Als iemand tips heeft voor hoe de vliegtickets te zoeken, dan zoek ik daarna wel verder voor een B&B, agriturismo of iets dergelijks en huurauto.
Wil je bagage meenemen? (15KG / 20KG / 23KG) Per persoon.
Eten in het vliegtuig?
Van te voren een stoel kiezen?

Vakantiebestemmingen zijn het best te bereiken met Vueling (Spanje)**, Ryanair**, Transavia**, Arkefly*, vanaf Brussel Jetairfly*, vanaf Dusseldorf Airberlin ***.
* = Gratis bagage meenemen, Betalen voor eten in het vliegtuig.
** = Betalen voor bagege en eten.
*** = Gratis bagage en eten.

Vliegtickets zijn het goedkoopst als je 6 weken van te voren je vliegticket boekt.
Boek je ticket via de site van de luchtvaartmaatschappij.
Wees flexibel in tijden en dagen.
Kijk voor een appartement waar kinderen gratis zijn.

Parkeren is het goedkoopst op Eindhoven Airport vanaf ¤4,00 per dag! (Als je van te voren reserveert)

[ Bericht 2% gewijzigd door lokpokken op 26-07-2013 22:48:46 ]
pi_129386411
kijk dat zijn handige tips.
Bagage hoeft niet per se... veelal is 10kg handbagage pp toegestaan zag ik. met 4x 10kg komen we ook al een eind.
Eten vind ik niet relevant, dat nemen we wel mee. Luiers voor de jongste verkopen ze ook overal en meer als wat kleding en toiletspullen hoeft er dus niet mee.

is het dus zinnig om qua vlucht nog te wachten met boeken? het is nu 12 weken voor vertrek.
pi_129386786
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef p_iglet het volgende:
kijk dat zijn handige tips.
Bagage hoeft niet per se... veelal is 10kg handbagage pp toegestaan zag ik. met 4x 10kg komen we ook al een eind.
Eten vind ik niet relevant, dat nemen we wel mee. Luiers voor de jongste verkopen ze ook overal en meer als wat kleding en toiletspullen hoeft er dus niet mee.

is het dus zinnig om qua vlucht nog te wachten met boeken? het is nu 12 weken voor vertrek.
Let wel op de hangbagage afmetingen van de luchtvaartmaatschappijen.
Eten kun je van thuis meenemen (behalve drinken).
Vloeibare spullen kunnen tot 100ml mee in je handbagage.

Het zal misschien een paar tientjes per persoon schelen, als je over een paar weken boekt.
Bekijk een paar keer per week de sites Skyscanner / Momondo en vergelijk de vliegprijzen.
Je kunt ook vanaf de vliegvelden : Dusseldorf Weeze (Bij Boxmeer (Nijmegen)), Eindhoven vliegen.
pi_129392865
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:27 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Met de Citynightline kun je voor 29 euro enkele reis tot Zurich komen. Vervolgens kun je met de Zwitserse spoorwegen vanaf 19 euro van Zurich naar Milaan en met de Italiaanse vanaf 39 euro naar Rome. Voor minder dan 90 euro (enkele reis) en maar twee overstappen moet het dus te doen zijn mits je op tijd boekt.
Bedankt voor je tip! :)
Heb ondertussen ook via www.thalys.nl een reis Amsterdam-Parijs en via www.thello.com Parijs-Rome kunnen vinden voor 2x35=70 Euro :)
Misschien dat ik via Zwitserland heen en Parijs terug wil gaan tsjoeken :s)
  maandag 29 juli 2013 @ 19:18:21 #156
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_129478504
Ik wil in het najaar met m'n vriendin een weekendje naar Marrakech. Ik zie zo af en toe op dag/weekaanbieding sites van die semi goedkope deals voorbij komen.

Iemand toevallig nog wat gezien? We zitten niet gebonden aan een vaste periode, ook niet aan een vertrekplaats. Eindhoven/Amsterdam/Rotterdam is allemaal prima :)
pi_129478571
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil in het najaar met m'n vriendin een weekendje naar Marrakech. Ik zie zo af en toe op dag/weekaanbieding sites van die semi goedkope deals voorbij komen.

Iemand toevallig nog wat gezien? We zitten niet gebonden aan een vaste periode, ook niet aan een vertrekplaats. Eindhoven/Amsterdam/Rotterdam is allemaal prima :)
Je kunt met Ryanair vanaf Eindhoven naar Marrakech, en met transavia.com vanaf Amsterdam en Rotterdam. Beetje spelen met data/prijzen en je kunt er vast wel een mooi weekendje uit combineren :)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_129478602
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil in het najaar met m'n vriendin een weekendje naar Marrakech. Ik zie zo af en toe op dag/weekaanbieding sites van die semi goedkope deals voorbij komen.

Iemand toevallig nog wat gezien? We zitten niet gebonden aan een vaste periode, ook niet aan een vertrekplaats. Eindhoven/Amsterdam/Rotterdam is allemaal prima :)
Snelle blik op transavia.nl levert dit op: Rotterdam The Hague - Marrakech donderdag 7/11 t/m dinsdag 12/11 zo'n ¤ 175 voor een retour. 1 tas van 15 kilo evt erbij kom je op ¤ 195.
  maandag 29 juli 2013 @ 19:23:21 #159
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_129478649
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:20 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Je kunt met Ryanair vanaf Eindhoven naar Marrakech, en met transavia.com vanaf Amsterdam en Rotterdam. Beetje spelen met data/prijzen en je kunt er vast wel een mooi weekendje uit combineren :)
Ja klopt, alleen nadeel van Ryanair is dat ze op de een of andere manier niet vrijdag vliegen maar dat het dan gelijk donderdag-zondag is. In principe ook redelijk prima maar ik weet dat niet of we dan net niet met werk/studie zitten.

En transavia is gelijk 2x zo duur.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:21:25 #160
380484 De_Fietser
Just Biking
pi_129501359
Ik ben op zoek naar goedkope vliegtickets vanuit Athene naar Düsseldorf. Het gaat om de week van 22 November. Ik kom zelf op 187 via aegeanair, iemand een goedkoper alternatief?
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:24:45 #161
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_129501464
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:21 schreef De_Fietser het volgende:
Ik ben op zoek naar goedkope vliegtickets vanuit Athene naar Düsseldorf. Het gaat om de week van 22 November. Ik kom zelf op 187 via aegeanair, iemand een goedkoper alternatief?
enkeltje of retour (datum?)?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:25:43 #162
380484 De_Fietser
Just Biking
pi_129501493
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

enkeltje of retour (datum?)?
retourtje, datum is ongeveer 22 november heen, week erna terug.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:08:05 #163
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_129515374
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:21 schreef De_Fietser het volgende:
Ik ben op zoek naar goedkope vliegtickets vanuit Athene naar Düsseldorf. Het gaat om de week van 22 November. Ik kom zelf op 187 via aegeanair, iemand een goedkoper alternatief?
Griekenland is niet echt goedkoop bereikbaar, die 187 euro is qua tarief (en rechtstreekse vlucht, alhoewel eventueel met een tussenstop in Thessaloniki) nog helemaal zo gek nog niet.
De enige andere goedkopere concurrent is Easyjet vanaf Berlijn, maar daar heb je eigenlijk niets aan als je van Dusseldorf wilt vertrekken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_129583763
Ik wil graag in november één weekend naar madrid, vertrek op donderdag of vrijdag en retour op zondag of maandag, dat maakt niet zoveel uit. Gaat om één ticket, liefst vanaf rotterdam, amsterdam of eindhoven evt
  donderdag 1 augustus 2013 @ 17:04:58 #165
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_129584009
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:56 schreef Ansu het volgende:
Ik wil graag in november één weekend naar madrid, vertrek op donderdag of vrijdag en retour op zondag of maandag, dat maakt niet zoveel uit. Gaat om één ticket, liefst vanaf rotterdam, amsterdam of eindhoven evt
Dit is niet zo moeilijk, november is geen hoogseizoen, dus KLM heeft voldoende tickets beschikbaar voor en vanaf 99 euro retour.

http://vakantie.klm.com/nl_nl/index.html#!europe

Bestemming Madrid uitkiezen en je kan gemakkelijk de juiste data uitzoeken. Elke andere optie is met een overstap dus minder comfortabel en wanneer er bagage bij moet niet veel goedkoper.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_129584208
Ik heb laatst nog een ticket geboekt naar Madrid met Aireuropa voor ¤74,-
pi_129585454
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:04 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Dit is niet zo moeilijk, november is geen hoogseizoen, dus KLM heeft voldoende tickets beschikbaar voor en vanaf 99 euro retour.

http://vakantie.klm.com/nl_nl/index.html#!europe

Bestemming Madrid uitkiezen en je kan gemakkelijk de juiste data uitzoeken. Elke andere optie is met een overstap dus minder comfortabel en wanneer er bagage bij moet niet veel goedkoper.
Is klm niet relatief 'duur' of is dat iets wat in mijn hoofd zit? :)
pi_129585624
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:06 schreef Ansu het volgende:

[..]

Is klm niet relatief 'duur' of is dat iets wat in mijn hoofd zit? :)
Vanaf ¤99,- exclusief ¤10,- boekingskosten en creditcardkosten.
Inclusief Bagage (Voor Flying Blue leden -> Gratis) + Snack & Drinken

Valt opzich wel mee. Je kunt ook met Transavia vanaf Eindhoven / Rotterdam.
Je auto parkeren op Eindhoven Airport vanaf ¤4,- per dag !
  donderdag 1 augustus 2013 @ 19:23:17 #169
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_129587578
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:06 schreef Ansu het volgende:

[..]

Is klm niet relatief 'duur' of is dat iets wat in mijn hoofd zit? :)
99 euro voor een retourvlucht met bagage en versnapering is niet duur, zeker niet gezien de afstand van deze vucht. Toen Easyjet nog vloog naar Madrid was het zonder bagage tussen de 45-70 euro retour, een Transavia vanaf Eindhoven tegen het goedkoopste tarief is op dit moment 85 euro zonder bagage, tja dan is de keuze niet zo moeilijk in mijn optiek.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_129588958
Ik wil voor een paar dagen vrienden opzoeken in Sunny Beach (Bourgas), maar kan geen fatsoenlijke aanbieding vinden. Misschien dat iemand van jullie iets beters kan vinden?

1. waarvandaan je wilt reizen: bij voorkeur Amsterdam.
2. wanneer je wilt reizen: 10-12 augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen: Sunny Beach
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Belachelijk hoge. Laagste wat ik heb gevonden was 330,- bij Transavia.
pi_129589599
Ik wil voor een paar dagen vrienden opzoeken op Malta, maar kan geen fatsoenlijke aanbieding vinden. Misschien dat iemand van jullie iets beters kan vinden?

1. waarvandaan je wilt reizen: bij voorkeur Amsterdam.
2. wanneer je wilt reizen: 6 of 7 augustus heen, uiterlijk 11 augustus terug
3. waarnaartoe je wilt reizen: Malta
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Belachelijk hoge. Laagste wat ik heb gevonden was 379 met Lufthansa.
pi_129599731
Altijd klote midden in de zomer met die toeristische bestemmingen. 2 jaar terug bijna 400 betaald voor een retourtje Larnaca (Cyprus). In november betaal je mss 250 of zo
pi_129624361
Enorm duur in de zomer inderdaad. Ik vlieg begin september voor ruim 500,- naar New York en had verwacht om wel een ticket van rond de 150,- naar Bourgas te vinden..
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:22:39 #174
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_129690042
Ik wil naar Zadar (Kroatie), maar ik vind geen goede aanbieding.

1. waarvandaan je wilt reizen: Het liefst Nederland (amsterdam, eindhoven, maar brussel kan ook)
2. wanneer je wilt reizen: 10 augustus heen, 15/16/17 augustus terug
3. waarnaartoe je wilt reizen: Zadar, Kroatie
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk. Ik sta open voor last minutes.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Prijzen vanaf 320 euro met Ryanair maar dan moet ik ook nog vanuit Brussel (wat ook weer reisgeld kost).
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_129702684
Lijkt een mission impossible. Heb gekeken voor Transavia vanaf R'dam naar Split (nog anderhalf uur van Zadar af) en goedkoopste optie hiervoor is ¤ 270 (10 aug t/m 14 aug)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:51:06 #176
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_129796127
Thanks! Ik heb inmiddels een enkeltje Zadar geboekt bij Ryanair vanaf charleroi. Door allerlei verborgen kosten is het uiteindelijk op 170 euro uitgekomen. De terugweg kan ik gelukkig met alsnog met de auto mee, dus dat scheelt weer wat.

Alleen nu zie ik dus opeens dat je bij transavia maar 100 kwijtbent voor een enkeltje. ;(

Al moet je dan nog wel reizen vanaf Split naar Zadar. ;)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_129815187
Altijd klote zulke bestemmingen in de zomer.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:03:36 #178
408037 de__vakantieman
Wanneer ga ik weg?
pi_129831907
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:04 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Dit is niet zo moeilijk, november is geen hoogseizoen, dus KLM heeft voldoende tickets beschikbaar voor en vanaf 99 euro retour.

http://vakantie.klm.com/nl_nl/index.html#!europe

Bestemming Madrid uitkiezen en je kan gemakkelijk de juiste data uitzoeken. Elke andere optie is met een overstap dus minder comfortabel en wanneer er bagage bij moet niet veel goedkoper.
Let nog wel even op de minimumstay van de laagste tariefsklasse bij KLM. en ook bij Air Europa want die kan nog wel eens roet in het eten gooien bij het zoeken van een korte vakantie
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:52:27 #179
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_129839037
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:03 schreef de__vakantieman het volgende:

[..]

Let nog wel even op de minimumstay van de laagste tariefsklasse bij KLM. en ook bij Air Europa want die kan nog wel eens roet in het eten gooien bij het zoeken van een korte vakantie
Klopt, maar deze persoon wilde een weekje weg, en een zaterdagnacht in het verblijf is ook al voldoende. Gezien er niet echt meer budget airliners op deze route rechtstreeks vliegen is er eigenlijk weinig alternatief. (Gelukkig blijft de prijs wel relatief laag, want verhoging van de prijs zal direct tot concurrentie lijden).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_129842584
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:03 schreef de__vakantieman het volgende:

[..]

Let nog wel even op de minimumstay van de laagste tariefsklasse bij KLM. en ook bij Air Europa want die kan nog wel eens roet in het eten gooien bij het zoeken van een korte vakantie
Dat is goed dat je het zegt, wil inderdaad een weekendje, wel iets om nog even mee te nemen :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:57:24 #181
408037 de__vakantieman
Wanneer ga ik weg?
pi_129856303
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:41 schreef Ansu het volgende:

[..]

Dat is goed dat je het zegt, wil inderdaad een weekendje, wel iets om nog even mee te nemen :)
Dat is iets wat velen niet weten en de reden waarom mensen zweren bij de lowcost jongens. Met een beetje moeite, kennis en zoekwerk kan je voor weinig geld ook goedkoop met de netwerkcarriers vliegen. Maargoed, transparantie in de luchtvaart zal er niet snel komen, hoe hard ik ook m'n best doe om dit voor elkaar te krijgen :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:19:38 #182
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_129856765
waarvandaan: Delft naar Salzburg, vertrek per vliegtuig mag vanaf Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven, met 2 personen
wanneer: Heen: maandag 9 september, terug woensdag 11 september
hoe: trein, vliegtuig, maakt niet zoveel uit.
op welke manier: liever zo snel mogelijk, vooral op de terugweg.
Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: per vlieguitg kan alleen als je 2 keer overstapt en dat kost 800 euro. Of je kan vanaf Dusseldorf voor 200 euro, maar dat is vanaf Delft ook niet makkelijk te bereiken.
Trein kost ook meer dan 500 euro retour, en kost 10 uur reizen heen en 10 terug.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_129857152
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:19 schreef SaskiaR het volgende:
waarvandaan: Delft naar Salzburg, vertrek per vliegtuig mag vanaf Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven, met 2 personen
wanneer: Heen: maandag 9 september, terug woensdag 11 september
hoe: trein, vliegtuig, maakt niet zoveel uit.
op welke manier: liever zo snel mogelijk, vooral op de terugweg.
Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: per vlieguitg kan alleen als je 2 keer overstapt en dat kost 800 euro. Of je kan vanaf Dusseldorf voor 200 euro, maar dat is vanaf Delft ook niet makkelijk te bereiken.
Trein kost ook meer dan 500 euro retour, en kost 10 uur reizen heen en 10 terug.
Delft O+

Heb je vliegen naar Munchen niet overwogen? Is 2 uur met de trein volgens mij. Misschien kan je goedkoop een auto'tje huren, ben je er nog sneller. Vliegen vanaf Amsterdam naar Munchen kan al voor 214 euro met SAS (1 overstap, ongeveer 3.5 uur in totaal).

En anders vliegen met Austrian, met 1 overstap vanaf Amsterdam voor 567 euro of Lufthanse voor 584 euro? Hartstikke veel verschillende tijden.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:41:55 #184
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_129857302
naast munchen zou je nog wenen kunnen overwegen.
pi_129857330
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:35 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Delft O+

Heb je vliegen naar Munchen niet overwogen? Is 2 uur met de trein volgens mij. Misschien kan je goedkoop een auto'tje huren, ben je er nog sneller. Vliegen vanaf Amsterdam naar Munchen kan al voor 214 euro met SAS (1 overstap, ongeveer 3.5 uur in totaal).

En anders vliegen met Austrian, met 1 overstap vanaf Amsterdam voor 567 euro of Lufthanse voor 584 euro? Hartstikke veel verschillende tijden.
Mocht Munchen een interessante optie zijn dan vlieg je natuurlijk het snelste rechtstreeks vanaf Rotterdam the Hague O+ +/- 220 met Lufthansa, iets meer dan een uurtje vliegen.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_129857515
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:43 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Mocht Munchen een interessante optie zijn dan vlieg je natuurlijk het snelste rechtstreeks vanaf Rotterdam the Hague O+ +/- 220 met Lufthansa, iets meer dan een uurtje vliegen.
Hm, die zag ik niet online voor die data. Goeie optie voor die prijs!
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:18:16 #187
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_129858217
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:43 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Mocht Munchen een interessante optie zijn dan vlieg je natuurlijk het snelste rechtstreeks vanaf Rotterdam the Hague O+ +/- 220 met Lufthansa, iets meer dan een uurtje vliegen.
Dat is voor 1 persoon neem ik aan? Ik zie op de Lufthansa site nu idd retoturs voor 239 pp.

Amsterdam - Wenen is het goedkoopst met Austrian voor 290 pp.
Echt goedkoop gaat het niet worden zo :(
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:40:04 #188
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_129858817
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:18 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Dat is voor 1 persoon neem ik aan? Ik zie op de Lufthansa site nu idd retoturs voor 239 pp.

Amsterdam - Wenen is het goedkoopst met Austrian voor 290 pp.
Echt goedkoop gaat het niet worden zo :(
ams-wenen zie ik al voor ¤220 met lufthansa, munchen is vanaf ¤215 te vinden.
http://www.momondo.nl/
pi_129861124
Op 11 september heb je voor 50 euro p.p. Innsbruck-Amsterdam met Transavia. Heenvlucht gaat echter op 7 september en kost 125 euro p.p. Treinreis Delft-Salzburg is 89 euro p.p. Is de Citynightline van Amsterdam naar Munchen, dus je slaapt lekker in de trein en bent de volgende morgen in Munchen. Als kosten dus het belangrijkste zijn kun je dus heen met de trein en terug vliegen vanaf Innsbruck.
pi_129861198
deze kan weg

[ Bericht 97% gewijzigd door opperkleurder op 09-08-2013 12:49:25 (foutje) ]
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:53:21 #191
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129861333
Besten,

Ik wil graag naar glasgow in oktober. Ik kom zelf op een ticket van 115 euro. Goedkoop, prima, niet aan doen.

Vraag me alleen af; kan het met de trein goedkoper? Trein is altijd wel gaver in de zin van dat je ook nog wat ziet van de omgeving. Iemand ervaring mee?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129861546
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef Boterbartje het volgende:
Besten,

Ik wil graag naar glasgow in oktober. Ik kom zelf op een ticket van 115 euro. Goedkoop, prima, niet aan doen.

Vraag me alleen af; kan het met de trein goedkoper? Trein is altijd wel gaver in de zin van dat je ook nog wat ziet van de omgeving. Iemand ervaring mee?
Vanaftarief enkele reis Amsterdam - Londen is ¤69 wat ik zo snel zie. Londen - Glasgow 29 pond dus reken maar uit ;) Kost je wel een dag reizen (5u50m + 4u30m)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:01:51 #193
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129861563
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:01 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Vanaftarief enkele reis Amsterdam - Londen is ¤69 wat ik zo snel zie. Londen - Glasgow 29 pond dus reken maar uit ;) Kost je wel een dag reizen (5u50m + 4u30m)
Hmm, dan scheelt zo weinig maar wel een dag. Dat wordt gewoon vliegen dus!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129863122
Met de trein kan je toch evt gewoon een interrail pas kopen van ¤ 160? kan je 5 dagen treinen binnen 10 dagen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:48:10 #195
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129863270
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:43 schreef LUFC het volgende:
Met de trein kan je toch evt gewoon een interrail pas kopen van ¤ 160? kan je 5 dagen treinen binnen 10 dagen.
Oei, dat is ook wel een leuke.
Maar ik denk dat ik ook qua tijd beter niet kan doen..dilemma's !
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129863353
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:48 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Oei, dat is ook wel een leuke.
Maar ik denk dat ik ook qua tijd beter niet kan doen..dilemma's !
Was eigenlijk als optie voor Salzburg ;) 115 vliegen is goedkoper in jouw geval :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:01:22 #197
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129863737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef LUFC het volgende:

[..]

Was eigenlijk als optie voor Salzburg ;) 115 vliegen is goedkoper in jouw geval :P
True, maar ik wil de west highland way lopen, dus ik moet dan sowieso al een trein van fort williams terug naar glasgow
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129865211
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:01 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

True, maar ik wil de west highland way lopen, dus ik moet dan sowieso al een trein van fort williams terug naar glasgow
Welnee, gewoon de bus pakken. Vaak genoeg gedaan. heerlijke reis.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:44:25 #199
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865289
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:42 schreef maartend het volgende:

[..]

Welnee, gewoon de bus pakken. Vaak genoeg gedaan. heerlijke reis.
Ah, vaker gelopen die route? Is mijn eerste keer. Wil in de herfstvakantie (jeej, lang leve de rechtenfaculteit met z'n herfstvakantie) dat gaan lopen. Mooi midden oktober, lekker herfstig. Nice.

Gewoon op glasgow vliegen, dan met x (wat?) naar milngavie, dan lopen en dan in fort williams bus terug naar het vliegveld?

Nog tips?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129865681
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:44 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ah, vaker gelopen die route? Is mijn eerste keer. Wil in de herfstvakantie (jeej, lang leve de rechtenfaculteit met z'n herfstvakantie) dat gaan lopen. Mooi midden oktober, lekker herfstig. Nice.

Gewoon op glasgow vliegen, dan met x (wat?) naar milngavie, dan lopen en dan in fort williams bus terug naar het vliegveld?

Nog tips?
Ja, 1 hele grote tip en een vraag en nog een tip.
Tip 1 ; kijk eens wat voor weer daar hangt 1/2 october. Ik ben nooit later dan september gegaan.
Tip 2 ; Drovers Inn aan eind van Loch Lomond.
Vraag ; waar slaap je in?

Oja, bus naar Milngavie
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:57:06 #201
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865819
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:53 schreef maartend het volgende:

[..]

Ja, 1 hele grote tip en een vraag en nog een tip.
Tip 1 ; kijk eens wat voor weer daar hangt 1/2 october. Ik ben nooit later dan september gegaan.
Tip 2 ; Drovers Inn aan eind van Loch Lomond.
Vraag ; waar slaap je in?

Oja, bus naar Milngavie
Ja, beetje regen doet mij niets. Ik hoorde dat eind september, begin oktober tof was ivm herfst. Ik vind herfst een mooi seizoen dus prima.

Tentje ;)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129865914
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja, beetje regen doet mij niets. Ik hoorde dat eind september, begin oktober tof was ivm herfst. Ik vind herfst een mooi seizoen dus prima.

Tentje ;)
Ging me niet om regen. Eerder heel vroeg heel slecht weer. Maar oke, das niet belangrijk.

Oke, tentje.
Er zijn ook 2 bothies onderweg, 1 langs loch lomond. Kun je ook in slapen.

En doe ze de groeten in de Drovers Inn uit Nederland.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:00:29 #203
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129865999
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:58 schreef maartend het volgende:

[..]

Ging me niet om regen. Eerder heel vroeg heel slecht weer. Maar oke, das niet belangrijk.

Oke, tentje.
Er zijn ook 2 bothies onderweg, 1 langs loch lomond. Kun je ook in slapen.

En doe ze de groeten in de Drovers Inn uit Nederland.
Oh tof. Denk je dat het heel slecht weer is dan in oktober?
Zat zelf te denken van 12 tot 21 oktober (incl reis etc, beetje ruim aangehouden).
Hoe lang loop jij er meestal over?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129866328
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:00 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Oh tof. Denk je dat het heel slecht weer is dan in oktober?
Zat zelf te denken van 12 tot 21 oktober (incl reis etc, beetje ruim aangehouden).
Hoe lang loop jij er meestal over?
Pak er lekker een week tot 10 dagen voor. Kun je ook nog de Ben Nevis op.
En ja, ik denk dat het heel slecht kan zijn eind oktober.

Ik zou dat even op een hiking forum navragen als ik jou was.

Anders ga je toch naar Corsica? Ligt ook een hele mooie GR.
pi_129866425
Hoe kom ik zo goedkoop mogelijk van Amsterdam naar Austin Texas, ik vertrek donderdag of vrijdag aanstaande.


1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Maakt mij niet uit
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 16-18 augustus 2013 t/m 15-21 januari 2014
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Naar Austin Texas
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Maakt me niet uit
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Rond de 1100 kwam ik uit.

Graag hulp! :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:09:36 #206
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129866433
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:07 schreef maartend het volgende:

[..]

Pak er lekker een week tot 10 dagen voor. Kun je ook nog de Ben Nevis op.
En ja, ik denk dat het heel slecht kan zijn eind oktober.

Ik zou dat even op een hiking forum navragen als ik jou was.

Anders ga je toch naar Corsica? Ligt ook een hele mooie GR.
Nah, ik heb toch iets met schotland eerlijk gezegd :P

Zal ik even navragen, tip voor een goed forum? Ik pak dus 12-21 incl reis. Dat is eigenlijk 8 dagen en dan 1 extra om te reizen. Kan niet langer ivm studie en ik ga in december ook al maandje chili en daar wil ik dan de torres del paine trek doen ;)

West highland way is ook een klein beetje een voorbereiding op december in dat opzich, aangezien mijn conditie nog vrij slecht is.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129866696
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:09 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Nah, ik heb toch iets met schotland eerlijk gezegd :P

Zal ik even navragen, tip voor een goed forum? Ik pak dus 12-21 incl reis. Dat is eigenlijk 8 dagen en dan 1 extra om te reizen. Kan niet langer ivm studie en ik ga in december ook al maandje chili en daar wil ik dan de torres del paine trek doen ;)

West highland way is ook een klein beetje een voorbereiding op december in dat opzich, aangezien mijn conditie nog vrij slecht is.
Hiking-forum.nl

En vergis je niet in de WHW. Kan een monster zijn. Heb een keer zware problemen gehad omdat ik mijn knie verdraaide met een afdaling en toen nog die dag en de volgende dag door moest lopen voor ik ergens hulp kon vragen.
Maar wel mijn favoriete wandeling. Alhoewel ik er ook 1 in Spanje heb die ik nogmaals wil gaan doen.

En wat is vrij slecht? Je moet wel voor meerdere dagen alles zelf meenemen.
pi_129866751
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:09 schreef JohnSpek het volgende:
Hoe kom ik zo goedkoop mogelijk van Amsterdam naar Austin Texas, ik vertrek donderdag of vrijdag aanstaande.

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Maakt mij niet uit
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 16-18 augustus 2013 t/m 15-21 januari 2014
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Naar Austin Texas
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Maakt me niet uit
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Rond de 1100 kwam ik uit.

Graag hulp! :)
54 euro. retour.
http://www.bol.com/nl/p/k(...)vy/1004004012166710/
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:17:37 #209
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_129866768
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef maartend het volgende:

[..]

Hiking-forum.nl

En vergis je niet in de WHW. Kan een monster zijn. Heb een keer zware problemen gehad omdat ik mijn knie verdraaide met een afdaling en toen nog die dag en de volgende dag door moest lopen voor ik ergens hulp kon vragen.
Maar wel mijn favoriete wandeling. Alhoewel ik er ook 1 in Spanje heb die ik nogmaals wil gaan doen.

En wat is vrij slecht? Je moet wel voor meerdere dagen alles zelf meenemen.
Ja weet ik, ik begin volgende week weer met lopen ;)
Vrij slecht als in dat ik gestopt ben met sporten ivm werk en studie en dat ik nog wel veel hamburgers eet. Maar goed, ik ben 20 jaar jong en ik kan wel wat hebben. Zo heb ik ook wel met 40 graden heel angkor wat doorgefietst en andere lange wandelingen. Weliswaar zonder zware backpack, maar dat moet goed komen :)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_129866796
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja weet ik, ik begin volgende week weer met lopen ;)
Vrij slecht als in dat ik gestopt ben met sporten ivm werk en studie en dat ik nog wel veel hamburgers eet. Maar goed, ik ben 20 jaar jong en ik kan wel wat hebben. Zo heb ik ook wel met 40 graden heel angkor wat doorgefietst en andere lange wandelingen. Weliswaar zonder zware backpack, maar dat moet goed komen :)
geweldig!!!!!

Heel veel plezier..
Maar nogmaals, vergis je niet in de WHW.
pi_129866885
Mag best een West highland way-topic geopend worden, dan kunnen we het hier ontopic houden :) (zoals voor hoe je goedkoop in Glasgow komt ;) )
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_129870747
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:09 schreef JohnSpek het volgende:
Hoe kom ik zo goedkoop mogelijk van Amsterdam naar Austin Texas, ik vertrek donderdag of vrijdag aanstaande.

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Maakt mij niet uit
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 16-18 augustus 2013 t/m 15-21 januari 2014
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Naar Austin Texas
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Maakt me niet uit
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Rond de 1100 kwam ik uit.

Graag hulp! :)
-Brussel - Austin, 20 aug - 21 januari, ¤938, 1 overstap
-Brussel - Houston, 20 aug - 21 januari, ¤801, 1 overstap
-Brussel - Dallas, 20 aug - 21 januari, ¤816, 1 overstap
-Londen - Austin, 20 aug - 21 januari, ¤883, 1 overstap
-London - Dallas, 20 aug - 21 januari, ¤823, 1 overstap
-London - Dallas, 20 aug - 21 januari, ¤776, 2/1 overstap

Enige data/luchthavens om onder de ¤1100,- te komen.
pi_129870883
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:09 schreef JohnSpek het volgende:
Hoe kom ik zo goedkoop mogelijk van Amsterdam naar Austin Texas, ik vertrek donderdag of vrijdag aanstaande.

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Maakt mij niet uit
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 16-18 augustus 2013 t/m 15-21 januari 2014
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Naar Austin Texas
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Maakt me niet uit
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Rond de 1100 kwam ik uit.

Graag hulp! :)
Misschien dit nog iets om mee te combineren:
http://www.holidaypirates(...)ound-trip-incl-taxes

Je zei zo goedkoop mogelijk, ben je bereid 5x over te stappen? :P
pi_130065757
Hoe kom ik zo goed mogelijk van Nederland naar Marrakech?

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Het liefste vanaf Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? Helaas ben ik gebonden aan exacte data. Heen op 2 oktober terug op 16 oktober
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Naar Marrakech
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Combinatie van OV en vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Overstappen zijn prima, wil niet langer dan een dag onderweg zijn
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Ryanair vanaf Weeze en Eindhoven, prijzen ¤130 voor een retourtje maar alleen helaas niet beschikbaar op de beide woensdagen :(
pi_130066404
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:13 schreef badkuipje het volgende:
Hoe kom ik zo goed mogelijk van Nederland naar Marrakech?

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Het liefste vanaf Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? Helaas ben ik gebonden aan exacte data. Heen op 2 oktober terug op 16 oktober
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Naar Marrakech
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Combinatie van OV en vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Overstappen zijn prima, wil niet langer dan een dag onderweg zijn
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Ryanair vanaf Weeze en Eindhoven, prijzen ¤130 voor een retourtje maar alleen helaas niet beschikbaar op de beide woensdagen :(
Ryanair vanaf Eindhoven gaat inderdaad niet lukken ivm met de data.
Hieronder een paar andere opties:
Brussel Charleroi - Marrakech, 2 oktober - 16 oktober, ¤91,-, Ryanair
Amsterdam - Marrakech, 2 oktober - 16 oktober, ¤198,-, Vueling

Voor goedkopere/opties dichterbij zal je toch echt flexibeler met de data moeten zijn...
pi_130068473
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:37 schreef larsico het volgende:

[..]

Ryanair vanaf Eindhoven gaat inderdaad niet lukken ivm met de data.
Hieronder een paar andere opties:
Brussel Charleroi - Marrakech, 2 oktober - 16 oktober, ¤91,-, Ryanair
Amsterdam - Marrakech, 2 oktober - 16 oktober, ¤198,-, Vueling

Voor goedkopere/opties dichterbij zal je toch echt flexibeler met de data moeten zijn...
Het meest flexibele wat ik ben is dat ik een dag eerder aankom of een dag later wegga.
Zou het nog wat uitmaken als ik nog een weken wacht met boeken zodat ik op het moment van 6 weken voor vertrek kom?
pi_130068823
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef badkuipje het volgende:

[..]

Het meest flexibele wat ik ben is dat ik een dag eerder aankom of een dag later wegga.
Zou het nog wat uitmaken als ik nog een weken wacht met boeken zodat ik op het moment van 6 weken voor vertrek kom?
Dan zijn dit de extra opties:
Eindhoven - Marrakech, 1-17 oktober, ¤92,-
Weeze - Marrakech, 1-15 oktober, ¤94,-

Wachten op nieuwe vluchten heeft geen zin, er is namelijk een vaste dienstregeling.
pi_130095773
Moeilijkere vraag:

Beijing naar Jiuzhaigou Valley
en van daaruit naar Shanghai.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:02:12 #219
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_130096727
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Moeilijkere vraag:

Beijing naar Jiuzhaigou Valley
en van daaruit naar Shanghai.
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
pi_130098889
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:02 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Sorry was idd wat vergeten :') .

Waarvandaan zijn de steden. Luchthaven maakt mij niets uit.
ik wil weg gaan in peking op 25-9. en weggaan uit de vallei op 29-9
Liefst per vliegtuig omdat de trein best lang duurt.

5. tussenin geen hele dag onderweg als het kan.
6 rond de ¤700
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_130107087
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Sorry was idd wat vergeten :') .

Waarvandaan zijn de steden. Luchthaven maakt mij niets uit.
ik wil weg gaan in peking op 25-9. en weggaan uit de vallei op 29-9
Liefst per vliegtuig omdat de trein best lang duurt.

5. tussenin geen hele dag onderweg als het kan.
6 rond de ¤700
Vlucht 25 september naar Song Pan (JZH)
Sichuan Airlines, 1 tussenstop in Tsjoengking, 06:50 - 11:40, ¤229
Air China, direct, 11:15 - 14:05 of 15:30 - 18:25, ¤264

Vlucht 29 september naar Shanghai
Air China, direct, 08:20 - 11:00, ¤285
China Eastern, direct, 09:25 - 12:05, ¤287

Totaal vanaf: ¤514,-
Totaal, alleen directe vluchten vanaf: ¤549,-

Stuk goedkoper dan die ¤700,- dus ;)
pi_130107548
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:20 schreef larsico het volgende:

[..]

Vlucht 25 september naar Song Pan (JZH)
Sichuan Airlines, 1 tussenstop in Tsjoengking, 06:50 - 11:40, ¤229
Air China, direct, 11:15 - 14:05 of 15:30 - 18:25, ¤264

Vlucht 29 september naar Shanghai
Air China, direct, 08:20 - 11:00, ¤285
China Eastern, direct, 09:25 - 12:05, ¤287

Totaal vanaf: ¤514,-
Totaal, alleen directe vluchten vanaf: ¤549,-

Stuk goedkoper dan die ¤700,- dus ;)
Nog steeds erg prijzig voor 4 dagen.

Overigens zaten we daarom aan sanya te denken echter het moment dat je de site veranderd naar NL of een ander buitenland verdubellen de prijzen. Valt daar iets aan te doen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_130107584
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nog steeds erg prijzig voor 4 dagen.

Overigens zaten we daarom aan sanya te denken echter het moment dat je de site veranderd naar NL of een ander buitenland verdubellen de prijzen. Valt daar iets aan te doen?
De site op de originele taal laten staan?
pi_130107637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:34 schreef larsico het volgende:

[..]

De site op de originele taal laten staan?
Dan heb je een chinees tel nummer nodig anders kom je niet verder.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_130107852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dan heb je een chinees tel nummer nodig anders kom je niet verder.
Ik moet bekennen dat ik niet bekend ben met het boeken van binnenlandse vluchten in China dus een oplossing van dat probleem zou ik niet weten.
Op welke site probeer je het te boeken?
pi_130107951
www.elong.com schijnt een goede (Chinese, al is het nu onderdeel van Expedia) online travel agent voor binnenlandse vluchten te zijn
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_130107961
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef larsico het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik niet bekend ben met het boeken van binnenlandse vluchten in China dus een oplossing van dat probleem zou ik niet weten.
Op welke site probeer je het te boeken?
china southern.
Het lijkt erop dat vluchten voor chinezen zelf gesubsidieerd worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_130108311
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

china southern.
Het lijkt erop dat vluchten voor chinezen zelf gesubsidieerd worden.
Daar weet ik het fijne ook niet van, sorry...
pi_130108608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:43 schreef Thetallguy het volgende:
www.elong.com schijnt een goede (Chinese, al is het nu onderdeel van Expedia) online travel agent voor binnenlandse vluchten te zijn
Scheelt zo'n 20 euro per vlucht
pi_130376072
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Maakt verder niet zoveel uit.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? Tussen November en Januari voor een week of 2.
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Chiang Mai, Thailand.
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Overstappen zijn prima maar als het maar geen dag duurt dat ik moet wachten.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Prijzen rond de 800-1000
pi_130377042
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:45 schreef Xeor het volgende:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Maakt verder niet zoveel uit.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? Tussen November en Januari voor een week of 2.
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Chiang Mai, Thailand.
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Overstappen zijn prima maar als het maar geen dag duurt dat ik moet wachten.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Prijzen rond de 800-1000
Goedkoopste prijs die ik kan vinden is 730 in januari, 2 tussenstops van maximaal 2,5 uur.
pi_130377113
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:32 schreef larsico het volgende:

[..]

Goedkoopste prijs die ik kan vinden is 730 in januari, 2 tussenstops van maximaal 2,5 uur.
Linkje ?
pi_130377224
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:45 schreef Xeor het volgende:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Maakt verder niet zoveel uit.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? Tussen November en Januari voor een week of 2.
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Chiang Mai, Thailand.
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Overstappen zijn prima maar als het maar geen dag duurt dat ik moet wachten.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Prijzen rond de 800-1000
Wil je direct op Chiang Mai vliegen of via Bangkok?
pi_130377275
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:35 schreef Xeor het volgende:

[..]

Linkje ?
Betere optie met etihad:

Amsterdam - Bangkok op 11 november.
Bangkok - Dusseldorf op 26 november
497 euro.

Veel plezier. Er gaan genoeg treinen en bussen vanaf Bangkok naar Chiang Mai en terug. Ben je 20 euro voor kwijt. Van Düsseldorf naar Nederland is ongeveer 19 euro met de trein.

Er zijn trouwens meerdere data te vinden voor deze prijs.
pi_130377454
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:40 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Wil je direct op Chiang Mai vliegen of via Bangkok?
Maakt niet uit, vind het ook niet erg om een binnenlandse vlucht van Bangkok naar Chiang Mai te pakken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:43 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Betere optie met etihad:

Amsterdam - Bangkok op 11 november.
Bangkok - Dusseldorf op 26 november
497 euro.

Veel plezier. Er gaan genoeg treinen en bussen vanaf Bangkok naar Chiang Mai en terug. Ben je 20 euro voor kwijt. Van Düsseldorf naar Nederland is ongeveer 19 euro met de trein.

Er zijn trouwens meerdere data te vinden voor deze prijs.
Ik ga eens even kijken, volgens mij zag ik dit ook al voorbij komen op ticketspy :) Thnx voor de info.
pi_130377646
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:50 schreef Xeor het volgende:

[..]

Maakt niet uit, vind het ook niet erg om een binnenlandse vlucht van Bangkok naar Chiang Mai te pakken.

[..]

Ik ga eens even kijken, volgens mij zag ik dit ook al voorbij komen op ticketspy :) Thnx voor de info.
Air Asia vliegt ook van Bangkok naar Chiang Mai (wel op het andere vliegveld van Bangkok). Daar was ik 2 jaar geleden 45 euro voor kwijt.
pi_130377835
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:35 schreef Xeor het volgende:

[..]

Linkje ?
Gevonden op skyscanner
pi_130377892
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Air Asia vliegt ook van Bangkok naar Chiang Mai (wel op het andere vliegveld van Bangkok). Daar was ik 2 jaar geleden 45 euro voor kwijt.
Dan lijkt mij een binnenlandse vlucht prettiger als de trein, had je die vooraf geboekt of op de luchthaven zelf?
pi_130379843
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef Xeor het volgende:

[..]

Dan lijkt mij een binnenlandse vlucht prettiger als de trein, had je die vooraf geboekt of op de luchthaven zelf?
Vlucht is inderdaad fijner dan met de trein, zeker als de vlucht door een (redelijk) goede maatschappij wordt uitgevoerd.
pi_130381083
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:13 schreef larsico het volgende:

[..]

Vlucht is inderdaad fijner dan met de trein, zeker als de vlucht door een (redelijk) goede maatschappij wordt uitgevoerd.
Bangkok - Chiang Mai is 800KM dus met het vliegtuig een 45 minuten tot een uur, is nog wel te doen ook al is de maatschappij niet zo best.
pi_130381490
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:06 schreef Xeor het volgende:

[..]

Bangkok - Chiang Mai is 800KM dus met het vliegtuig een 45 minuten tot een uur, is nog wel te doen ook al is de maatschappij niet zo best.
Ja, dat is waar :). De vlucht duurt trouwens 1:10-1:20 ;)
pi_130381676
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:22 schreef larsico het volgende:

[..]

Ja, dat is waar :). De vlucht duurt trouwens 1:10-1:20 ;)
Valt dus reuze mee, Met Etihad kun je wel heel voordelig vliegen :o
pi_130381732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Xeor het volgende:

[..]

Valt dus reuze mee, Met Etihad kun je wel heel voordelig vliegen :o
Ja inderdaad, Etihad + binnenlandse vlucht zou dus inderdaad de beste oplossing zijn denk ik :)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:52:11 #244
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_130382496
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:06 schreef Xeor het volgende:

[..]

Bangkok - Chiang Mai is 800KM dus met het vliegtuig een 45 minuten tot een uur, is nog wel te doen ook al is de maatschappij niet zo best.
Of je hebt geluk en een andere maatschappij voert de vlucht uit.
Zo had ik Jakarta-Denpasar geboekt bij Lionair, een lowcost maatschappij die niet zo heel goed bekend staat. Uiteindelijk voerde Batik Air de vlucht uit, een gloednieuwe fullservice maatschappij met extra beenruimte, een volledige maaltijd en een schermpje in de stoel :)
Wie weet gebeurt dat in Thailand ook wel eens...
pi_130383147
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:52 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Of je hebt geluk en een andere maatschappij voert de vlucht uit.
Zo had ik Jakarta-Denpasar geboekt bij Lionair, een lowcost maatschappij die niet zo heel goed bekend staat. Uiteindelijk voerde Batik Air de vlucht uit, een gloednieuwe fullservice maatschappij met extra beenruimte, een volledige maaltijd en een schermpje in de stoel :)
Wie weet gebeurt dat in Thailand ook wel eens...
Ja wie weet, wie heeft er eigenlijk ervaring met Etihad?
pi_130383547
1. Waarvandaan je wilt reizen: Geen voorkeur (Amsterdam is wel het makkelijkst)
2. Wanneer je wilt reizen: Eind januari heen, eind april terug
3. Waarnaartoe je wilt reizen: Nieuw-Zeeland
4. Hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. Op welke manier je wilt reizen: Overstappen geen probleem, hoe gemakkelijker hoe beter. Het is een lange vlucht dus een beetje (met nadruk op beetje) comfort is altijd meegenomen. Dit alles lieftst zo voordelig mogelijk! Tevens vroeg ik me af of ik bij de terugweg een stop van ong. een week kon maken om even uit te rusten van mijn 3 maanden backpacken... een strand in de buurt zou handig zijn... (Tahiti of Fiji?)!
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Ong. 1550 euro (maar dan geen stopover in Sydney)

[ Bericht 4% gewijzigd door Levis op 23-08-2013 14:43:35 ]
pi_130387488
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:27 schreef Levis het volgende:
1. Waarvandaan je wilt reizen: Geen voorkeur (Amsterdam is wel het makkelijkst)
2. Wanneer je wilt reizen: Eind januari heen, eind april terug
3. Waarnaartoe je wilt reizen: Nieuw-Zeeland
4. Hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. Op welke manier je wilt reizen: Overstappen geen probleem, hoe gemakkelijker hoe beter. Het is een lange vlucht dus een beetje (met nadruk op beetje) comfort is altijd meegenomen. Dit alles lieftst zo voordelig mogelijk! Tevens vroeg ik me af of ik bij de terugweg een stop van ong. een week kon maken om even uit te rusten van mijn 3 maanden backpacken... een strand in de buurt zou handig zijn... (Tahiti of Fiji?)!
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Ong. 1550 euro (maar dan geen stopover in Sydney)
¤1212.14 met Etihad Airlines, vertrek op 03-02-2014 en terug op 30-04-2014, beide met een overstap op Abu Dhabi.
pi_130402406
1. waarvandaan: Fortaleza Brasil
2. wanneer: laatste week december heen en 2/3 deel februari terug
3. waarnaartoe: Amsterdam
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig en rondom NL evt met auto
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen: 1053 via TAP en tussenstop Lissabon

Hallo iedereen,

Ik heb sinds een jaar een relatie met een Braziliaanse. Lang verhaal bla bla bla.... Nu studeren we beiden nog en willen we elkaar toch wel erg graag twee keer per jaar zien. Dat hebben we ook al gedaan. Zij in de winter 1,5 maand naar mij en ik in de zomer idem. Nu betalen we telkens een volle mep met geld om elkaar te zien terwijl we voor diezelfde prijs ook in b.v. Australië kunnen zitten. Zo ver vliegen is het niet naar Fortaleza. Ik vraag mij dan ook af of iemand een beter of ander alternatief weet.
Waar ik nu naar op zoek ben is een ticket voor haar om in de laatste dagen van december of eerste dagen in januari tot 15-20 februari. Ik kan haar ophalen met een auto op gas op andere vliegvelden.
Als iemand iets weet, laat het alsjeblieft weten. Het leven van een student is al zo duur en dit maakt het bijna onmogelijk.
pi_130405289
volgend jaar november willen wij voor 4 weken naar Australie.
heen naar Brisbane en terug vanaf Melbourne.

Wanneer kunnen wij de voordeligste vluchten vinden?????
alvast bedankt. ^O^
pi_130408270
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:59 schreef jenb2002 het volgende:
volgend jaar november willen wij voor 4 weken naar Australie.
heen naar Brisbane en terug vanaf Melbourne.

Wanneer kunnen wij de voordeligste vluchten vinden?????
alvast bedankt. ^O^
Aangezien je nog zo lang hebt om te boeken zou ik gewoon de acties in de gaten houden en dan kom je vanzelf wel wat tegen.
pi_130408290
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:36 schreef cheeks86 het volgende:
1. waarvandaan: Fortaleza Brasil
2. wanneer: laatste week december heen en 2/3 deel februari terug
3. waarnaartoe: Amsterdam
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig en rondom NL evt met auto
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen: 1053 via TAP en tussenstop Lissabon

Hallo iedereen,

Ik heb sinds een jaar een relatie met een Braziliaanse. Lang verhaal bla bla bla.... Nu studeren we beiden nog en willen we elkaar toch wel erg graag twee keer per jaar zien. Dat hebben we ook al gedaan. Zij in de winter 1,5 maand naar mij en ik in de zomer idem. Nu betalen we telkens een volle mep met geld om elkaar te zien terwijl we voor diezelfde prijs ook in b.v. Australië kunnen zitten. Zo ver vliegen is het niet naar Fortaleza. Ik vraag mij dan ook af of iemand een beter of ander alternatief weet.
Waar ik nu naar op zoek ben is een ticket voor haar om in de laatste dagen van december of eerste dagen in januari tot 15-20 februari. Ik kan haar ophalen met een auto op gas op andere vliegvelden.
Als iemand iets weet, laat het alsjeblieft weten. Het leven van een student is al zo duur en dit maakt het bijna onmogelijk.
Ik heb even gekeken en volgens mij zijn er op dit moment weinig goedkopere opties voor de genoemde data.
Het goedkoopste tarief dat ik kan vinden is ¤1.026 met TAP via Lissabon naar Brussel, heen 31 december en terug 11 februari.
pi_130410839
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:36 schreef cheeks86 het volgende:
1. waarvandaan: Fortaleza Brasil
2. wanneer: laatste week december heen en 2/3 deel februari terug
3. waarnaartoe: Amsterdam
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig en rondom NL evt met auto
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen: 1053 via TAP en tussenstop Lissabon

Hallo iedereen,

Ik heb sinds een jaar een relatie met een Braziliaanse. Lang verhaal bla bla bla.... Nu studeren we beiden nog en willen we elkaar toch wel erg graag twee keer per jaar zien. Dat hebben we ook al gedaan. Zij in de winter 1,5 maand naar mij en ik in de zomer idem. Nu betalen we telkens een volle mep met geld om elkaar te zien terwijl we voor diezelfde prijs ook in b.v. Australië kunnen zitten. Zo ver vliegen is het niet naar Fortaleza. Ik vraag mij dan ook af of iemand een beter of ander alternatief weet.
Waar ik nu naar op zoek ben is een ticket voor haar om in de laatste dagen van december of eerste dagen in januari tot 15-20 februari. Ik kan haar ophalen met een auto op gas op andere vliegvelden.
Als iemand iets weet, laat het alsjeblieft weten. Het leven van een student is al zo duur en dit maakt het bijna onmogelijk.
Klote inderdaad. Heb nu 1tje gevonden met 2 tussenstops (Madrid + Sao Paulo, zowel heen als terug) voor ¤ 748 (vr 27 dec - zat 15 feb) maar ben je zowel heen als terug dik 35 uur onderweg. Verre van ideaal dus. Zal dalijk kijken of je die vluchten niet apart kan boeken van die vluchten en ze dan iets korter op elkaar doen.

Edit: volgens mij is het kutte de vlucht Madrid - Sao Paulo. Goedkoopste tarief die ik ff snel kan vinden is ¤ 450 maar dan ben je 20 uur onderweg.

[ Bericht 3% gewijzigd door LUFC op 24-08-2013 12:06:51 ]
pi_130411445
@larsico,

Tnx ;) , er volgen vast nog wel wat acties idd.
een goede prijs is tussen 1000 en 1200 euries _O_ ????
met een niet al te lange overstaptijd!? :P
onder de 1000 gaat waarschijnlijk echt niet lukken!! :{
pi_130411919
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:20 schreef jenb2002 het volgende:
@larsico,

Tnx ;) , er volgen vast nog wel wat acties idd.
een goede prijs is tussen 1000 en 1200 euries _O_ ????
met een niet al te lange overstaptijd!? :P
onder de 1000 gaat waarschijnlijk echt niet lukken!! :{

Met een actie kan je best onder de 1.000 zitten hoor, gewoon alles een beetje in de gaten houden.
pi_130553973
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:36 schreef cheeks86 het volgende:
1. waarvandaan: Fortaleza Brasil
2. wanneer: laatste week december heen en 2/3 deel februari terug
3. waarnaartoe: Amsterdam
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig en rondom NL evt met auto
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen: 1053 via TAP en tussenstop Lissabon

Hallo iedereen,

Ik heb sinds een jaar een relatie met een Braziliaanse. Lang verhaal bla bla bla.... Nu studeren we beiden nog en willen we elkaar toch wel erg graag twee keer per jaar zien. Dat hebben we ook al gedaan. Zij in de winter 1,5 maand naar mij en ik in de zomer idem. Nu betalen we telkens een volle mep met geld om elkaar te zien terwijl we voor diezelfde prijs ook in b.v. Australië kunnen zitten. Zo ver vliegen is het niet naar Fortaleza. Ik vraag mij dan ook af of iemand een beter of ander alternatief weet.
Waar ik nu naar op zoek ben is een ticket voor haar om in de laatste dagen van december of eerste dagen in januari tot 15-20 februari. Ik kan haar ophalen met een auto op gas op andere vliegvelden.
Als iemand iets weet, laat het alsjeblieft weten. Het leven van een student is al zo duur en dit maakt het bijna onmogelijk.
KLM heeft nu wereldweken. Je kan voor 705 euro een retourtje naar Rio boeken. Zijn er geen low cost carriers in Brazilië zelf die je goedkoop naar Fortaleza kunnen brengen?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:55:36 #256
408037 de__vakantieman
Wanneer ga ik weg?
pi_130554712
Met Gol, Azul en andere lokale meuk kom je een heel eind!

Fortaleza kan je ook bij Arkefly boeken als ik me niet vergis
pi_130567348
Vlucht is geboekt via KLM :)
pi_130567784
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:26 schreef Xeor het volgende:
Vlucht is geboekt via KLM :)
Voor 700 euro naar Rio?
pi_130567804
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Voor 700 euro naar Rio?
Nee voor 650 naar Bangkok :)
pi_130568030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Xeor het volgende:

[..]

Nee voor 650 naar Bangkok :)
Leuk! Geniet ervan!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:16:28 #261
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_130628536
Ik ga deze dagen ook eens zoeken. We willen in het voorjaar (maart/april ongeveer) een vette reis maken. Budget voor tickets alleen zal zo rond de 1000-1200 zijn. Rio staat heel hoog op de lijst dus dat willen we eigenlijk sowieso doen. Dat zou zo'n 600-650 retour kosten. Wat zou nog een leuke uitstap zijn om vanuit daar te maken?
pi_130629448
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga deze dagen ook eens zoeken. We willen in het voorjaar (maart/april ongeveer) een vette reis maken. Budget voor tickets alleen zal zo rond de 1000-1200 zijn. Rio staat heel hoog op de lijst dus dat willen we eigenlijk sowieso doen. Dat zou zo'n 600-650 retour kosten. Wat zou nog een leuke uitstap zijn om vanuit daar te maken?
Naar wat voor andere bestemming ben je op zoek? Iets in Zuid-Amerika, of wil je meer de kant op van Midden/Noord-Amerika, of misschien naar Curaçao oid?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:47:05 #263
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_130629653
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef larsico het volgende:

[..]

Naar wat voor andere bestemming ben je op zoek? Iets in Zuid-Amerika, of wil je meer de kant op van Midden/Noord-Amerika, of misschien naar Curaçao oid?
Ja dan wel ook liever Noord Amerika, maar qua dat is Rio weer niet heel chill als uitvalsbasis.
pi_130629792
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:47 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ja dan wel ook liever Noord Amerika, maar qua dat is Rio weer niet heel chill als uitvalsbasis.
Retourtickets naar de VS zijn vanaf zo'n 500 euro, meestal naar bestemmingen in Florida voor die prijs. Andere plaatsen zijn vanaf Rio wel een stuk duurder idd
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:04:03 #265
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_130630297
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:51 schreef larsico het volgende:

[..]

Retourtickets naar de VS zijn vanaf zo'n 500 euro, meestal naar bestemmingen in Florida voor die prijs. Andere plaatsen zijn vanaf Rio wel een stuk duurder idd
Ja ik zit nu te kijken om retour te vliegen naar Miami, tussendoor een uitstap te maken naar de Bahama's met de Ferry en een retourtje New York voor een paar dagen. Dan kom je nog onder de ¤1000,-

edit
Net een retour AMS-Miami gevonden voor ¤404,-

[ Bericht 4% gewijzigd door Dribbel_ op 30-08-2013 12:21:50 ]
  Moderator dinsdag 3 september 2013 @ 12:24:16 #266
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130773644
Krijg net een nette PM van iemand die zijn site kenbaar wil maken. Normaliter spam, maar omdat ze het zo netjes vroegen en omdat ik het wel een handige tool vind:

quote:
Recent hebben wij een website gelanceerd waarop alle vliegverbindingen wereldwijd op een kaart worden weer gegeven zie:

http://www.vliegverbindingen.nl/

Hier kun je een luchthaven aanklikken, en zie je in 1 oogopslag welke routes er vanaf deze luchthaven gevlogen worden. Door te klikken op 1 van de bestemmingen, zie je welke maatschappijen de betreffende route vliegen, en op welke tijden.

Een andere zoekmogelijkheid die een nog beter antwoord geeft op de vraag 'hoe kom ik van A naar B' is het zoeken van plaats naar plaats.

Je kunt dan 2 locaties invoeren (postcode of plaats of straatnaam, etc) en het systeem berekent dan de meest relevante vliegroute, waarbij je zo weinig mogelijk kilometers hoeft te rijden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 3 september 2013 @ 12:30:27 #267
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130773823
Ow, en voordat ik het in de OP zet, wil ik natuurlijk eerst jullie mening horen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_130775843
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Krijg net een nette PM van iemand die zijn site kenbaar wil maken. Normaliter spam, maar omdat ze het zo netjes vroegen en omdat ik het wel een handige tool vind:

[..]

Wel een handige tool eigenlijk. Zover ik kan zien is het nog best compleet ook. Binnenlandse trajecten geven ook allemaal keurig de 'onbekende' airlines aan die niet bij cheaptickets of vliegtickets voorkomen.
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:07:10 #269
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_130776403
1. waarvandaan: Nederland (evt Duitsland)
2. wanneer: medio Oktober
3. waarnaartoe: Baku (azerbaijan)
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen: +-70 euro Wizzair overstap in Boedapest

Zijn er nog andere mogelijkheden waar ik wellicht niet aan heb gedacht?
pi_130777247
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Krijg net een nette PM van iemand die zijn site kenbaar wil maken. Normaliter spam, maar omdat ze het zo netjes vroegen en omdat ik het wel een handige tool vind:

[..]

Handig! ^O^
Ben een trip door Azie aan het plannen en kan zo goed zien wat de mogelijkheden zijn. Al schiet het dan weer niet op dat veel kleinere maatschappijen geen online boekingssysteem hebben, maar goed ;)
pi_130779107
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:07 schreef werkman1 het volgende:
1. waarvandaan: Nederland (evt Duitsland)
2. wanneer: medio Oktober
3. waarnaartoe: Baku (azerbaijan)
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen: +-70 euro Wizzair overstap in Boedapest

Zijn er nog andere mogelijkheden waar ik wellicht niet aan heb gedacht?
Baku voor ¤70 gaat je nooit goedkoper lukken. Is ongeveer ook het laagste vanaftarief met Wizz.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  Moderator dinsdag 3 september 2013 @ 15:57:08 #272
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130779208
Ik merk nu wel bij die site een affiliate-program voor het boeken van vluchten. Maar dat was natuurlijk te verwachten.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:35:09 #273
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130780360
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow, en voordat ik het in de OP zet, wil ik natuurlijk eerst jullie mening horen.
Ziet er aardig compleet uit.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:36:13 #274
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_130780395
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:40 schreef Miless het volgende:

[..]

Handig! ^O^
Al schiet het dan weer niet op dat veel kleinere maatschappijen geen online boekingssysteem hebben, maar goed ;)
Noem er dan eens een? Want die ben ik nog niet tegengekomen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_130780577
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik merk nu wel bij die site een affiliate-program voor het boeken van vluchten. Maar dat was natuurlijk te verwachten.
Ik heb al een bug gevonden op die website.

Klik maar is op airport Knokke-heist. Dat klopt denk ik niet :P

(tot zover schijnt het meeste wel te kloppen)

pi_130781159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:40 schreef Miless het volgende:

[..]

Handig! ^O^
Ben een trip door Azie aan het plannen en kan zo goed zien wat de mogelijkheden zijn. Al schiet het dan weer niet op dat veel kleinere maatschappijen geen online boekingssysteem hebben, maar goed ;)
Wacht maar tot je ergens vlucht wil betalen en ze nog geen Mastercard of andere westerse creditcards accepteren. :+
  Moderator dinsdag 3 september 2013 @ 17:00:16 #277
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130781172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:41 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

Ik heb al een bug gevonden op die website.

Klik maar is op airport Knokke-heist. Dat klopt denk ik niet :P

(tot zover schijnt het meeste wel te kloppen)

[ afbeelding ]
Afgaande op de vliegmaatschappijen en de vliegtijden, moet het een luchthaven in Zuidoost Azië zijn en niet Knokke-Heist.

Edit
KNO is niet Knokke, maar http://en.wikipedia.org/wiki/Kuala_Namu_International_Airport
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_130782171
Al met al een handige site ^O^

Zeker voor het zoeken naar verbindingen naar allerlei eilandjes in de pacific

edit: falkland eilanden naar georgetown kan met de royal airforce zie ik :+

Nu stop ik erover :9

[ Bericht 41% gewijzigd door Straatklinker op 03-09-2013 17:35:06 ]
pi_130783190
knokke is aangepast :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:37:03 #280
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_130784293
Daarnaast zie ik Weeze niet staan.

En maatschappijen als Arke bieden soms losse vluchten aan, die nu niet zichtbaar zijn.
Bijvoorbeeld vanaf zanzibar
pi_130784523
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef werkman1 het volgende:
Daarnaast zie ik Weeze niet staan.

En maatschappijen als Arke bieden soms losse vluchten aan, die nu niet zichtbaar zijn.
Bijvoorbeeld vanaf zanzibar
Weeze staat er gewoon bij hoor ;)

Edit - alleen heet het op een of andere manier soms Dalaman Airport...

Als je bijv eerst NRN selecteert, dan BZG en kiest voor de opties met een tussenstops heet NRN plotseling Dalaman :)
pi_130785315
Weeze staat er als 'Dusseldorf Weeze'.
De website geeft alleen scheduled vluchten weer, geen charters etc.
Foutje met Dalaman is opgelost
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 10:34:41 #283
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130806002
Die website is best verslavend.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_130809977
Dankjewel voor de reacties voor de vlucht Fortaleza-Amsterdam.

Ik heb inmiddels geboekt en voor het bedrag van rond de 1100 via TAP. Via Rio of Sau paulo is inderdaad goedkoper maar de reistijd is inderdaad erg lang en ook de binnenlandse vlucht is niet goedkoop. Er zit helaas niks anders op om in de winter te vliegen en goedkoop uit te komen. In de zomer als je er op tijd bij bent kan Arkefly inderdaad een leuke prijs aanbieden. Ben ik afgelopen zomer al mee geweest maar de service is wel stukken minder. 1 keer een gratis maaltijd en 1 keer een gratis water/appelsap voor 15 uur vliegen en geen persoonlijke entertainment maar een algemeen schermpje voor iedereen. Ook is de stoelruimte echt minimaal. Ook maar 20 KG bagage is niet veel. Toch gezien de scherpe prijs goed overweegbaar.
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 15:41:09 #285
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130814633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef jimmyjoy het volgende:
Weeze staat er als 'Dusseldorf Weeze'.
De website geeft alleen scheduled vluchten weer, geen charters etc.
Foutje met Dalaman is opgelost
Volgens mij heb je bij het vliegveld van Esmeraldas (Ecuador) bij de coördinaten noorderbreedte verwisseld met zuiderbreedte. Het vliegveld ligt op de kaart namelijk midden in het land, terwijl het toch echt aan de kust ligt (precies aan de andere kant van de evenaar). :P
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_130833840
Ah inderdaad, die locatie klopt niet.
Dit zal aangepast zijn bij de volgende update!
Bedankt.
pi_131058065
Van: Nederland (of Duitsland / België indien stuk goedkoper)
Naar: Aruba
Wanneer 2-3 weken tussen 14 december en 15 januari, ben erg flexibel
Goedkoopste prijs tot nu toe: 681 euro via Skyscanner

Iemand nog goedkoper? :)

[ Bericht 2% gewijzigd door MaxC op 11-09-2013 14:43:31 ]
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_131123797
Edit- onzin om te vragen met skyscanner tegenwoordig :')
pi_131124127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef MaxC het volgende:
Van: Nederland (of Duitsland / België indien stuk goedkoper)
Naar: Aruba
Wanneer 2-3 weken tussen 14 december en 15 januari, ben erg flexibel
Goedkoopste prijs tot nu toe: 681 euro via Skyscanner

Iemand nog goedkoper? :)
Dit zijn de goedkoopste opties, liggen wel deels buiten de genoemde data:
AMS - AUA, heen (ArkeFly, 1 tussenstop) op 6 jan, terug (ArkeFly, rechtstreeks) op 20 jan, ¤630,-
AMS - AUA, heen (ArkeFly, 1 tussenstop) op 6 jan, terug (ArkeFly, 1 tussenstop) op 26 jan, ¤518,-
pi_131220862
Hallo!

Ben op zoek naar de goedkoopste opties van Nederland naar Madrid. Vertrek op ergens tussen donderdag en zaterdagochtend en retour tussen zaterdagmiddag en maandagochtend. Gaat om het weekend van 1 of 22 november, wat het goedkoopst uitkomt! Alvast bedankt!
pi_131281497
1. waarvandaan: Amsterdam, maar andere plaats op max 2 uur rijden vanaf Amsterdam kan ook
2. wanneer: Vertrek zaterdag 9 november, 16 of 17 november terug in Amsterdam
3. waarnaartoe: Senegal
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, maar wel normale vluchttijden
6. Welke prijzen: EUR 537 met Deccan Aviation vanaf Brussel. EUR 849 met klm vanaf amsterdam
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 16:04:32 #292
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_131281654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:59 schreef sportgekje1985 het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam, maar andere plaats op max 2 uur rijden vanaf Amsterdam kan ook
2. wanneer: Vertrek zaterdag 9 november, 16 of 17 november terug in Amsterdam
3. waarnaartoe: Senegal
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, maar wel normale vluchttijden
6. Welke prijzen: EUR 537 met Deccan Aviation vanaf Brussel. EUR 849 met klm vanaf amsterdam
Denk niet dat het veel goedkoper kan dan wat je gevonden hebt met Deccan Aviation. Brussels Airlines heeft een directe vlucht voor ¤ 771 retour.

[ Bericht 74% gewijzigd door UIO_AMS op 17-09-2013 16:17:44 ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 16:14:37 #293
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_131282017
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:59 schreef sportgekje1985 het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam, maar andere plaats op max 2 uur rijden vanaf Amsterdam kan ook
2. wanneer: Vertrek zaterdag 9 november, 16 of 17 november terug in Amsterdam
3. waarnaartoe: Senegal
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, maar wel normale vluchttijden
6. Welke prijzen: EUR 537 met Deccan Aviation vanaf Brussel. EUR 849 met klm vanaf amsterdam
Met 1 stop vanuit Amsterdam:
Royal Air Maroc voor ¤ 750
TAP Portugal voor ¤ 590
AirEuropa vanaf ¤ 565 (maar geen beste overstap op de heenweg, kan wel beter maar is iets duurder)
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 16:19:59 #294
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_131282173
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Ansu het volgende:
Hallo!

Ben op zoek naar de goedkoopste opties van Nederland naar Madrid. Vertrek op ergens tussen donderdag en zaterdagochtend en retour tussen zaterdagmiddag en maandagochtend. Gaat om het weekend van 1 of 22 november, wat het goedkoopst uitkomt! Alvast bedankt!
De mogelijkheden zijn vrijwel eindeloos op deze manier. Wat heb je zelf al gevonden?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:36:55 #295
62913 Blik
The one and Only!
pi_131282745
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Ansu het volgende:
Hallo!

Ben op zoek naar de goedkoopste opties van Nederland naar Madrid. Vertrek op ergens tussen donderdag en zaterdagochtend en retour tussen zaterdagmiddag en maandagochtend. Gaat om het weekend van 1 of 22 november, wat het goedkoopst uitkomt! Alvast bedankt!
Probeer Ryanair eens vanuit Charleroi of Dusseldorf :)

Wat hierboven ook al gezegd wordt, de mogelijkheden zijn redelijk omvangrijk met de opties die je noemt.
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:45:07 #296
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_131283083
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga deze dagen ook eens zoeken. We willen in het voorjaar (maart/april ongeveer) een vette reis maken. Budget voor tickets alleen zal zo rond de 1000-1200 zijn. Rio staat heel hoog op de lijst dus dat willen we eigenlijk sowieso doen. Dat zou zo'n 600-650 retour kosten. Wat zou nog een leuke uitstap zijn om vanuit daar te maken?
Iguazu natuurlijk!
pi_131287929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:36 schreef Blik het volgende:

[..]

Probeer Ryanair eens vanuit Charleroi of Dusseldorf :)

Wat hierboven ook al gezegd wordt, de mogelijkheden zijn redelijk omvangrijk met de opties die je noemt.
Het wordt nu vertrek uit Rotterdam en terug naar Brussel, dan blijf ik inclusief treinkosten onder de 100 euro. Of iemand mocht toevallig nog iets beters vinden, das altijd welkom :)
pi_131288112
1. AMS
2. 14 of 15 maart a.s., voor ongeveer een week t/m de 22e of 23e
3. Chicago
4. Vliegtuig
5. Rechtstreeks, zo goedkoop mogelijk
6. Kayak.com, ongeveer 490-495¤ retour.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_131289637
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:59 schreef sportgekje1985 het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam, maar andere plaats op max 2 uur rijden vanaf Amsterdam kan ook
2. wanneer: Vertrek zaterdag 9 november, 16 of 17 november terug in Amsterdam
3. waarnaartoe: Senegal
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk, maar wel normale vluchttijden
6. Welke prijzen: EUR 537 met Deccan Aviation vanaf Brussel. EUR 849 met klm vanaf amsterdam
Mocht je een beetje moeite geen probleem vinden kan je voor 277,- euro vliegen. Vertrek Milaan en terug op Madrid of Barcelona
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_131289764
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:45 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Iguazu natuurlijk!
Dit! en ilha grande
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_131290614
Iha Grande is echt een hele relaxte mooie stek. Prima te doen vanuit Rio met de bus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')