Let nog wel even op de minimumstay van de laagste tariefsklasse bij KLM. en ook bij Air Europa want die kan nog wel eens roet in het eten gooien bij het zoeken van een korte vakantiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:04 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Dit is niet zo moeilijk, november is geen hoogseizoen, dus KLM heeft voldoende tickets beschikbaar voor en vanaf 99 euro retour.
http://vakantie.klm.com/nl_nl/index.html#!europe
Bestemming Madrid uitkiezen en je kan gemakkelijk de juiste data uitzoeken. Elke andere optie is met een overstap dus minder comfortabel en wanneer er bagage bij moet niet veel goedkoper.
Klopt, maar deze persoon wilde een weekje weg, en een zaterdagnacht in het verblijf is ook al voldoende. Gezien er niet echt meer budget airliners op deze route rechtstreeks vliegen is er eigenlijk weinig alternatief. (Gelukkig blijft de prijs wel relatief laag, want verhoging van de prijs zal direct tot concurrentie lijden).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:03 schreef de__vakantieman het volgende:
[..]
Let nog wel even op de minimumstay van de laagste tariefsklasse bij KLM. en ook bij Air Europa want die kan nog wel eens roet in het eten gooien bij het zoeken van een korte vakantie
Dat is goed dat je het zegt, wil inderdaad een weekendje, wel iets om nog even mee te nemenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:03 schreef de__vakantieman het volgende:
[..]
Let nog wel even op de minimumstay van de laagste tariefsklasse bij KLM. en ook bij Air Europa want die kan nog wel eens roet in het eten gooien bij het zoeken van een korte vakantie
Dat is iets wat velen niet weten en de reden waarom mensen zweren bij de lowcost jongens. Met een beetje moeite, kennis en zoekwerk kan je voor weinig geld ook goedkoop met de netwerkcarriers vliegen. Maargoed, transparantie in de luchtvaart zal er niet snel komen, hoe hard ik ook m'n best doe om dit voor elkaar te krijgenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:41 schreef Ansu het volgende:
[..]
Dat is goed dat je het zegt, wil inderdaad een weekendje, wel iets om nog even mee te nemen
Delftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:19 schreef SaskiaR het volgende:
waarvandaan: Delft naar Salzburg, vertrek per vliegtuig mag vanaf Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven, met 2 personen
wanneer: Heen: maandag 9 september, terug woensdag 11 september
hoe: trein, vliegtuig, maakt niet zoveel uit.
op welke manier: liever zo snel mogelijk, vooral op de terugweg.
Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: per vlieguitg kan alleen als je 2 keer overstapt en dat kost 800 euro. Of je kan vanaf Dusseldorf voor 200 euro, maar dat is vanaf Delft ook niet makkelijk te bereiken.
Trein kost ook meer dan 500 euro retour, en kost 10 uur reizen heen en 10 terug.
Mocht Munchen een interessante optie zijn dan vlieg je natuurlijk het snelste rechtstreeks vanaf Rotterdam the Haguequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:35 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Delft![]()
Heb je vliegen naar Munchen niet overwogen? Is 2 uur met de trein volgens mij. Misschien kan je goedkoop een auto'tje huren, ben je er nog sneller. Vliegen vanaf Amsterdam naar Munchen kan al voor 214 euro met SAS (1 overstap, ongeveer 3.5 uur in totaal).
En anders vliegen met Austrian, met 1 overstap vanaf Amsterdam voor 567 euro of Lufthanse voor 584 euro? Hartstikke veel verschillende tijden.
Hm, die zag ik niet online voor die data. Goeie optie voor die prijs!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:43 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Mocht Munchen een interessante optie zijn dan vlieg je natuurlijk het snelste rechtstreeks vanaf Rotterdam the Hague+/- 220 met Lufthansa, iets meer dan een uurtje vliegen.
Dat is voor 1 persoon neem ik aan? Ik zie op de Lufthansa site nu idd retoturs voor 239 pp.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:43 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Mocht Munchen een interessante optie zijn dan vlieg je natuurlijk het snelste rechtstreeks vanaf Rotterdam the Hague+/- 220 met Lufthansa, iets meer dan een uurtje vliegen.
ams-wenen zie ik al voor ¤220 met lufthansa, munchen is vanaf ¤215 te vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:18 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat is voor 1 persoon neem ik aan? Ik zie op de Lufthansa site nu idd retoturs voor 239 pp.
Amsterdam - Wenen is het goedkoopst met Austrian voor 290 pp.
Echt goedkoop gaat het niet worden zo
Vanaftarief enkele reis Amsterdam - Londen is ¤69 wat ik zo snel zie. Londen - Glasgow 29 pond dus reken maar uitquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef Boterbartje het volgende:
Besten,
Ik wil graag naar glasgow in oktober. Ik kom zelf op een ticket van 115 euro. Goedkoop, prima, niet aan doen.
Vraag me alleen af; kan het met de trein goedkoper? Trein is altijd wel gaver in de zin van dat je ook nog wat ziet van de omgeving. Iemand ervaring mee?
Hmm, dan scheelt zo weinig maar wel een dag. Dat wordt gewoon vliegen dus!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:01 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vanaftarief enkele reis Amsterdam - Londen is ¤69 wat ik zo snel zie. Londen - Glasgow 29 pond dus reken maar uitKost je wel een dag reizen (5u50m + 4u30m)
Oei, dat is ook wel een leuke.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:43 schreef LUFC het volgende:
Met de trein kan je toch evt gewoon een interrail pas kopen van ¤ 160? kan je 5 dagen treinen binnen 10 dagen.
Was eigenlijk als optie voor Salzburgquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oei, dat is ook wel een leuke.
Maar ik denk dat ik ook qua tijd beter niet kan doen..dilemma's !
True, maar ik wil de west highland way lopen, dus ik moet dan sowieso al een trein van fort williams terug naar glasgowquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef LUFC het volgende:
[..]
Was eigenlijk als optie voor Salzburg115 vliegen is goedkoper in jouw geval
Welnee, gewoon de bus pakken. Vaak genoeg gedaan. heerlijke reis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True, maar ik wil de west highland way lopen, dus ik moet dan sowieso al een trein van fort williams terug naar glasgow
Ah, vaker gelopen die route? Is mijn eerste keer. Wil in de herfstvakantie (jeej, lang leve de rechtenfaculteit met z'n herfstvakantie) dat gaan lopen. Mooi midden oktober, lekker herfstig. Nice.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:42 schreef maartend het volgende:
[..]
Welnee, gewoon de bus pakken. Vaak genoeg gedaan. heerlijke reis.
Ja, 1 hele grote tip en een vraag en nog een tip.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah, vaker gelopen die route? Is mijn eerste keer. Wil in de herfstvakantie (jeej, lang leve de rechtenfaculteit met z'n herfstvakantie) dat gaan lopen. Mooi midden oktober, lekker herfstig. Nice.
Gewoon op glasgow vliegen, dan met x (wat?) naar milngavie, dan lopen en dan in fort williams bus terug naar het vliegveld?
Nog tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |