repostquote:Op maandag 27 mei 2013 18:41 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil rond 22 juni naar Engeland toe met de motor. Wat is dan het voordeligst?Met de Stena Line is het 120 euro voor een retourtje, wat volgens mij nog goedkoper kan.
Anyone?
Toevallig moet ik ook in die periode, de terugvlucht heb ik al gekocht bij Transvertragia, tegen mijn principes in eigenlijk, maar qua tijd van vertrek op Athene en aankomsttijd op Amsterdam met mijn werkzaamheden op Schiphol is die vlucht dusdanig goed dat ik geen enkele andere optie kan rechtvaardigen, maar die was toch ook al 80 euro. (Transavia vliegt overigens naar Athene enkel vanaf Amsterdam).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb er ook eentje waarvan de prijzen me nog wat tegenvallen;
Rond 2 oktober naar Athene, 6 oktober terug.
Goedkoopste: 205 Euro (Transavia vanuit Rotterdam).
Iemand die een leuk alternatief weet?
goedkoopste wat ik zier van af Keulen , goedkoopste prijs 80,- en dan Brussel 100,- van af prijs. ik weet niet waar je woont, maar misschien zijn dat oplossingen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb er ook eentje waarvan de prijzen me nog wat tegenvallen;
Rond 2 oktober naar Athene, 6 oktober terug.
Goedkoopste: 205 Euro (Transavia vanuit Rotterdam).
Iemand die een leuk alternatief weet?
Ik woon in Tilburg. Keulen of Brussel is bijna net zo vet als Schiphol. Ik zie alleen niet de tickets van 80 en 100 euro op die site (van 2 tot 6 oktober). Alleen duurdere tickets. Waar zie je ze precies?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:17 schreef Roger_ het volgende:
[..]
goedkoopste wat ik zier van af Keulen , goedkoopste prijs 80,- en dan Brussel 100,- van af prijs. ik weet niet waar je woont, maar misschien zijn dat oplossingen ?
http://www.lowcostairlines.nl/griekenland/athene#
vreemd, vanmorgen waren ze er nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik woon in Tilburg. Keulen of Brussel is bijna net zo vet als Schiphol. Ik zie alleen niet de tickets van 80 en 100 euro op die site (van 2 tot 6 oktober). Alleen duurdere tickets. Waar zie je ze precies?
Dan ben je automatisch al ergens geplaatst en kan je niet meer zelf een stoel kiezen. Hadden wij anderhalve week geleden ook op een United vlucht (en ook vanuit Cancun (naar Houston)). We waren laat bij de checkin dus konden niet meer naast elkaar zitten, vriendin had 30F en ik 31A oidquote:Op zondag 2 juni 2013 15:31 schreef Gauner het volgende:
Vraagje:
Vriendin en ik gaan over 2,5 week naar Cancun. Gisteren bericht gekregen van een (ongunstige) vluchtwijziging, naar aanleiding daarvan gebeld met United en zij hebben ons omgeboekt naar een andere vlucht.
Nu bekijk ik zojuist onze reservering en zie ik dat ik voor deze vlucht nog maar één Economy stoel kan selecteren (in Economy Plus zijn er wel nog stoelen beschikbaar).
Iemand enig idee wat de gebruikelijke gang van zaken is in een dergelijke situatie?
Zeker weten? Ik heb namelijk bij alle vluchten al een stoelnummer staan, echter alleen bij de vlucht van LHR naar Houston (met de nieuwe 787quote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dan ben je automatisch al ergens geplaatst en kan je niet meer zelf een stoel kiezen. Hadden wij anderhalve week geleden ook op een United vlucht (en ook vanuit Cancun (naar Houston)). We waren laat bij de checkin dus konden niet meer naast elkaar zitten, vriendin had 30F en ik 31A oidals je op tijd bij de balie bent kan je waarschijnlijk nog wel het eea kiezen.
jep, ik had er ook streepjes staan, en kon niks anders selecteren dan Economy Premium (tegen bijbetaling)quote:Op zondag 2 juni 2013 15:52 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik heb namelijk bij alle vluchten al een stoelnummer staan, echter alleen bij de vlucht van LHR naar Houston (met de nieuwe 787) staat er: --- (oftewel: geen stoel).
Even afwachten en anders morgen nog maar eens bellen.
Oké thanks!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:53 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
jep, ik had er ook streepjes staan, en kon niks anders selecteren dan Economy Premium (tegen bijbetaling)
Oké, iets specifieker kan ik het wel maken. Misschien kunnen jullie me dan helpen in opties en prijzen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef onlybynight het volgende:
Nog niet definitief, wel zo goed als, is een reis deze zomer naar Moldavië. Iemand toevallig ervaring mee, of al vooraf bepaalde tips?
Moldavie, volgensmij is het enigste vliegveld Chisisnau. Dus je hebt eigenlijk weinig keus.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:29 schreef onlybynight het volgende:
[..]
Oké, iets specifieker kan ik het wel maken. Misschien kunnen jullie me dan helpen in opties en prijzen.
Reizend vanuit NL (Brabant) met een vlucht naar Moldavië.
Aankomst op 14 augustus en terugvlucht op 28 augustus.
Liefst zo efficiënt mogelijk.
Thanks! Waar heb je deze gevonden? Singapore website?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:28 schreef Gnittoo het volgende:
1 keer overstappen en een fatsoenlijke wachttijd
[ afbeelding ]
of je moet graag 20u in seoul door willen brengen.
Wil je gewoon met een A380 vliegen of wil je deze route vliegen : AMS-FRA-PVG-TPEquote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je een vliegreis via boekt. Zoals eerder aangegeven ga ik volgend jaar in Taiwan studeren en zit nu al met de voorpret van boeken. Nu gaat Lufthansa vanaf september dagelijks Frankfurt-Shanghai vliegen met de A380. Ik kwam die vlucht één keer tegen in mijn boeking: Amsterdam-Frankfurt-Shanghai-Taipei. Maar ik kan hem nu niet meer vliegen. Dus nu de vraag of dat überhaupt mogelijk is om aan te geven als je via een bepaalde luchthaven wil vliegen, in mijn geval Shanghai.
Gewoon met de A380.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:00 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Wil je gewoon met een A380 vliegen of wil je deze route vliegen : AMS-FRA-PVG-TPE
Pas vanaf 23 September vliegt Lufthansa naar Shanghai met een A380. Ik kan zelf alleen de vlucht vinden met een A380 als je vanaf Frankfurt vertrekt.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:31 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Gewoon met de A380.En het liefst ook met Lufthansa (want gewoon fijne maatschappij). Maar moet dus wel van Amsterdam naar Taipei komen.
yesquote:Op maandag 3 juni 2013 20:34 schreef JTB85 het volgende:
[..]
Thanks! Waar heb je deze gevonden? Singapore website?
nshispeed geeft prijzen vanaf zo'n ¤140, of nog minder als je 6x wil overstappenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:39 schreef Skateboard het volgende:
Ik heb zelf qua treinen alleen maar prijzen boven de 200 euro (voor retourtje) gevonden, en sommigen rekenen zelfs 400 :\
quote:Ik heb verschillende vliegsites gechecked, en het goedkoopste waar ik op uitkom is 122,-(Lufthansa). Het probleem is dat ik dan 8 uur lang op een vliegveld mag staan wachten.
Den Haagquote:Op maandag 3 juni 2013 12:40 schreef Dos37 het volgende:
Waar komt ie weg? Montpellier heeft een vliegveld. Maar ook een treinstation.
I know, ik reis ook pas in januari 2014.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Pas vanaf 23 September vliegt Lufthansa naar Shanghai met een A380. Ik kan zelf alleen de vlucht vinden met een A380 als je vanaf Frankfurt vertrekt.
Ik raad je aan om eens bij Emirates te kijken, Je vliegt dan naar Dubai met een A380.
Dit moet ik eens onthouden! Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:27 schreef sorcees het volgende:
Mijn mooiste maar ook een van de goedkoopste treinreizen van van Oslo naar Bodo, 28 uur voor 33 euro (miniprix), met de nachttrein vanaf Trondheim, in Juni (wordt niet donker).
Er is zelfs gratis wifi en stroom aan boord.
Daarna verder met de veerboot naar de Lofoten (mooiste eilandengroep ter wereld).
Miniprix is maar beperkt verkrijgbaar, maar als je vroeg boejt, vanaf 3 maanden van tevoren dan lukt het vrijwel altijd.
Yup, I know & overstappen is ook een móetje.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:57 schreef lokpokken het volgende:
Moldavie, volgensmij is het enigste vliegveld Chisisnau. Dus je hebt eigenlijk weinig keus.
15.08 - 03.01 Amsterdam - Istanbul - Shanghai. Met Turkish Airlines.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:56 schreef brurd het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam
2. wanneer je wilt reizen: 15-25 augustus tot 3 - 7 januari
3. waarnaartoe je wilt reizen: Shanghai
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤600
Zijn er goedkopere opties? Moet ik nog een aantal weken wachten met boeken? Bvd!
Yes, klopt.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Bajskorv het volgende:
Goedkoopste wat ik kom vinden was 598 met Etihad, ws dezelfde die je al gevonden had.
Nice!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef lokpokken het volgende:
[..]
15.08 - 03.01 Amsterdam - Istanbul - Shanghai. Met Turkish Airlines.
¤528 (Betalen met iDeal) ¤538 (Betalen met een Credictcard) - Boeken bij Kilroy.
http://travels.kilroyworld.nl
Niet zo goed als Etihad, maar TA is ook goed te doen hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef lokpokken het volgende:
[..]
15.08 - 03.01 Amsterdam - Istanbul - Shanghai. Met Turkish Airlines.
¤528 (Betalen met iDeal) ¤538 (Betalen met een Credictcard) - Boeken bij Kilroy.
http://travels.kilroyworld.nl
TGV Nice-Amsterdam (Ik heb Amsterdam ff aangehouden aangezien ik niet weet waar je precies naartoe moet.) voor 120 euro. Voor 123 euro heb je zelfs 1e klas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:39 schreef opabrutus het volgende:
Reisje 1
Nederland (EHV/R'Dam/A'dam) of eventueel Brussel of Charlerio -> Malaga
5/07
Gevonden: 98 vanaf Dusseldorf (:'() met Ryanair, 138 vanaf R'dam met Transavia
Reisje 2![]()
Nice -> Nederland (EHV/R'Dam/A'dam) of eventueel Brussel of Charleroi
2/08
Gevonden: 133 Nice -> EHV met Transavia
Of is de TGV een reële optie vanaf Nice richting A'dam/Brussel? Ik kan hier zeer slecht informatie over vinden.
Iemand anders nog tips voor goedkopere opties ?
Hoe later je boekt hoe hoger de prijzen. Dus je moet wel op tijd boeken. Maar kijk voor treinkaartjes ook eens op nshispeed (al is de prijs daar in 90% van de gevallen hoger) en bij de treinreiswinkel. Daar zie ik staan dat ze tickets naar Nice vanaf 58 euro aanbieden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:14 schreef opabrutus het volgende:
Rotterdam zou iets gunstiger zijn, dat zou 112 kosten.
Kan ik deze treintickets ook makkelijk in Nice boeken op de dag zelf (of de dag ervoor)? Of zouden de prijzen dan ineens ¤250 zijn ?
14/07 heen, 21/07 terug. Via cheaptickets.nl ¤ 290,40 excl. boekingskosten, wel maar 1 stoel nog voor de heenreisquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:54 schreef Sinceria het volgende:
Ben zelf al hard op zoek maar zie haast door de bomen het bos niet meer, ik hoop dat iemand me hier wil helpen.Ik hoop onder mijn budget van 400 euro te blijven met de volgende eisen:
Amsterdam <-> Moscow (maakt niet uit welk vliegveld)
14/07 (vaste datum) tot 19, 20 of 21 juli
Aankomst moet echt op de 14e zijn, tot max 23.00 uur.
Reisduur: niet achterlijk lang, max 8 uur.
Prijs: onder de 400 euro
Heeft er verder nog iemand ervaring met van een van de vliegvelden naar het centrum van Moskou komen? Is openbaar vervoer te doen, of zou een taxi beter zijn (en zo ja, zijn die duur?).
Oke, duidelijk. Over de reistijd, die bedraagt 9:30 hr over een afstand van 1400km. Ik dacht dat de TGV gemiddeld zo'n 300 kmh reed, maar hij redt maar een gemiddelde van ca. 150quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:16 schreef remcoP het volgende:
[..]
Hoe later je boekt hoe hoger de prijzen. Dus je moet wel op tijd boeken. Maar kijk voor treinkaartjes ook eens op nshispeed (al is de prijs daar in 90% van de gevallen hoger) en bij de treinreiswinkel.
Topsneheid is 300 km/hquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef opabrutus het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Over de reistijd, die bedraagt 9:30 hr over een afstand van 1400km. Ik dacht dat de TGV gemiddeld zo'n 300 kmh reed, maar hij redt maar een gemiddelde van ca. 150
Ik heb zelf een keer TGV gepakt van Brussel naar Perpignan. Doet er wel een tijdje over maar wel een leuke manier van reizen. Je ziet t hele land, kan beetje heen en weer lopen, beetje lezen. Vliegt voorbijquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef opabrutus het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Over de reistijd, die bedraagt 9:30 hr over een afstand van 1400km. Ik dacht dat de TGV gemiddeld zo'n 300 kmh reed, maar hij redt maar een gemiddelde van ca. 150
Die was ideaal geweest! Helaas reizen we met zijn 3en. (sorry, dat was ik vergeten erbij te vermelden, dat wist ik nog niet vanmiddag).quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:17 schreef M90 het volgende:
[..]
14/07 heen, 21/07 terug. Via cheaptickets.nl ¤ 290,40 excl. boekingskosten, wel maar 1 stoel nog voor de heenreis
14/07 - 07:15 Amsterdam - 16:25 Moskou,Domodedovo 1 overstap
21/07 - 07:05 Moskou,Domodedovo 14:10 Amsterdam 1 overstap
Terugreis is 9 uur door langere overstap in Frankfurt (4 uur) maar wel op tijd terug in NL
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die was ideaal geweest! Helaas reizen we met zijn 3en. (sorry, dat was ik vergeten erbij te vermelden, dat wist ik nog niet vanmiddag).
Dat ziet er goed uit, welke website heb je gebruikt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:44 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is dus dezelfde vluchtgeen melding over beperkt aantal plaatsen overigens
Momondoquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit, welke website heb je gebruikt?
Bedankt in ieder geval!
Hij is geboekt, dank.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:30 schreef _Loki het volgende:
Dringend op zoek naar een goedkoop enkeltje van Bangkok naar Amsterdam op 31 augustus, eventueel een dag eerder/later, maar liever niet.
Zelf vind ik de goedkoopste met Royal Jordanië voor 500 euro maar dat lijkt me eigenlijk niet echt watHet liefst wel een beetje een fijne (goed aangeschreven) maatschappij voor een vlucht van 11 uur.
Kijk op www.trenitalia.itquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:48 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik zit binnenkort voor een paar dagen in Venetië (Mestro). En ik overweeg om misschien een dagtripje naar Verona te maken.
Hoe kun je dit het beste doen? Is dit wel te doen voor een dagje heen/weer?
Iemand tips? Ik word nog niet echt wijs van de treinen en de websites. Maar ben ook nog maar sinds vanochtend aan het rondkijken.
En kom je dan redelijk in het centrum van Verona uit? Of moet je nog flink lopen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Kijk op www.trenitalia.it
Met de regionale trein (stoptrein) een enkeltje voor ¤7.50, reistijd ongeveer 2 uur (van Venezia Mestre rechtstreeks naar Verona). Kan ook sneller met de intercitys maar dan loopt de prijs op.
probeer anders google maps, routebeschijving met ov. kun je gelijk zien waar je uitkomtquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:54 schreef smurfinnetje78 het volgende:
flink lopen?
Maar 7,5 euro enkele reis is prima te doen. 2u is misschien wel wat lang alleen.
Ik ga even de website doorspitten! Thanks!
Heb laatst ook de regionale trein genomen. Was goed te doen. De intercity's/frecciabiancia zijn iets sneller maar hebben nauwelijks voordeel. Als je de goede regionaaltrein uitkiest stopt hij bijna net zo weinig als de intercity/frecciabianca. Let wel op dat je in een wagon met airco gaat zitten. Dat hebben ze namelijk niet allemaal.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Kijk op www.trenitalia.it
Met de regionale trein (stoptrein) een enkeltje voor ¤7.50, reistijd ongeveer 2 uur (van Venezia Mestre rechtstreeks naar Verona). Kan ook sneller met de intercitys maar dan loopt de prijs op.
Dat dacht ik eerst ook dat Royal Jordanian niks is, maar voor die prijs is het super!quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:30 schreef _Loki het volgende:
Dringend op zoek naar een goedkoop enkeltje van Bangkok naar Amsterdam op 31 augustus, eventueel een dag eerder/later, maar liever niet.
Zelf vind ik de goedkoopste met Royal Jordanië voor 500 euro maar dat lijkt me eigenlijk niet echt watHet liefst wel een beetje een fijne (goed aangeschreven) maatschappij voor een vlucht van 11 uur.
Oke faal, ik bedoel eigenlijk 31 juli.quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:30 schreef _Loki het volgende:
Ik ga ook met Royal Jordanian naar Bangkok. Lange vliegreis is sowieso kut, heb niet het idee dat je bij andere maatschappijen nou zoveel beter zit dat het de prijs waard is. Zou zelf alleen overwegen meer te betalen voor een directe vlucht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 03:09 schreef _Loki het volgende:
[..]
Oke faal, ik bedoel eigenlijk 31 juli.
Sorry.
Alsnog bedankt Gnittoo voor het zoeken!
En Lokpokken, enkeltjes zijn echt een bitch. Veel te duur.
Goedkoper dan dit kan ik nu niet vinden:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef Meki het volgende:
Wie kan mij helpen. Ik wil 16 augustus naar Bang Kok en 6 september terug via Kuala Lumpur
Wie heeft voor mij tips..
Ik wil nog goedkoper. Een vriend vertelde mij over China airways voor 495 euro maar die kan ik niet vinden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:38 schreef M90 het volgende:
[..]
Goedkoper dan dit kan ik nu niet vinden:
Emirates:
16/08 - 15:30 Amsterdam - Bangkok
06/09 - 19:30 - Kuala Lumpur - Amsterdam
¤717, te boeken via o.a. cheaptickets, tix.nl, killroy en Emirates zelf
Meer kans wanneer je er een enkeltje KUL - BKK bij AirAsia voor een paar tientjes bijkoopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef Meki het volgende:
Wie kan mij helpen. Ik wil 16 augustus naar Bang Kok en 6 september terug via Kuala Lumpur
http://ticketspy.nl/deals(...)ngkok-open-jaw-e409/quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef Meki het volgende:
Tsja, het zit er nog nog steeds zo ingebakken dat BKK. Maar je hebt gelijk. Ik geloof zelfs een gratis? shuttle bus die je in minder dan een uur van DMK naar BKK brengt. Fact blijft gewoon hetzelfde, want ook bij aankomst op BKK moet je altijd weer opnieuw inchecken. En AirAsia en Thai immigration kennende, kan een aankomst op DMK wel eens gunstiger zijn qua tijd dan aankomst / immigration en opnieuw in moeten checken op BKK.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef lokpokken het volgende:
AirAsia vliegt niet meer op BKK, maar op DMK.
Dus dan moet je eerst de bus nemen of een taxi.
Ja, de bus kost volgens mij rond de 1/2 euro.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tsja, het zit er nog nog steeds zo ingebakken dat BKK. Maar je hebt gelijk. Ik geloof zelfs een gratis? shuttle bus die je in minder dan een uur van DMK naar BKK brengt. Fact blijft gewoon hetzelfde, want ook bij aankomst op BKK moet je altijd weer opnieuw inchecken. En AirAsia en Thai immigration kennende, kan een aankomst op DMK wel eens gunstiger zijn qua tijd dan aankomst / immigration en opnieuw in moeten checken op BKK.
Pfooeee sjeminee.. ik vind dat echt een bak geld!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef larsvh12 het volgende:
Van amsterdam naar san francisco of orlando. Van 19 oktober tot 24 oktober ongeveer. We zijn met 2 volwassene en 3 kinderen. Goedkoopste wat ik heb gevonden voor Orlando is 3.800 met vliegen hotel en huurauto daar. Is dat heel goedkoop of kan die nog goedkoper?
Zie net zijn andere topicquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ga nou eerst uberhaubt eens met je ouders praten
Jij hebt dat geld niet eens op je rekening..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef larsvh12 het volgende:
Ja maar ik doe het liever samen in een pakket is niet zo'n gedoe allemaal. Grijsbaard ben je wel eens in amerika geweest in het hoogseizoen? Dat is nog veel duurder. Goedkoopste 6000 ofzo?
Kijk even via skyscanner. Vanaf Amsterda zie ik genoeg van rond de 500 (zelfs wat minder) en rechtstreeks voor zo'n 550,-quote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb het idee dat het goedkoper kan maar ik kan het zelf niet vinden (misschien kan het gewoonweg niet goedkoper maar ik probeer toch)
Ik wil in september of oktober naar New York (2 personen)
Ik kom nu telkens uit rond de 700/800 euro per ticket.
Voorkeur voor vertrek (Amsterdam of de vliegvelden in Duitsland in de grensstreek) heb ik niet. Dus het mag ook prima Dusseldorf of Bremen zijn.
Oh ja en circa 7 dagen (zondag tot zondag bijvoorbeeld)
Thanks voor het zoeken, 3 weken geleden had ik er namelijk 1 van 650 euro.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef larsvh12 het volgende:
Ik kom via skyscanner op 917. Het is hoogseizoen dus goedkoper vind je denk ik niet meer en al helemaak niet naar boston...
http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2013.html
trein? wel een reis van 9 uurquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Binnenkort moet ik een keer naar Cottbus in Duitsland, maar kan niet echt vinden hoe ik er kan komen (liefst vliegtuig)
Wat is nou een voordelige optie om daar te komen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Trein lijkt me geen optie dan. Is er een goedkope verbinding tussen Nederland (ongeacht welk vliegveld) en Berlijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
trein? wel een reis van 9 uurmet het vliegtuig kom je in berlijn of dresden uit.
easyjet ams > schonefeldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Trein lijkt me geen optie dan. Is er een goedkope verbinding tussen Nederland (ongeacht welk vliegveld) en Berlijn?
En transavia.com Eindhoven - Tegelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Yes, thanks! Ik vond hem ook net. Vliegt ook vanaf Brussel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |