abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:54:54 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117728161

Als je een jaar geleden had gezegd 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes nog voornamelijk hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinige werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy versie van 2.2 of 2.3 zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig als je van plan bent een Chinese smartphone te kopen, dan ben jij degene die lachen kan!

Op de Chinese markt zijn de laatste jaren een aantal heel succesvolle spelers op het gebied van mobile telecommunicatie voor de consument opgestaan. Zo heb je bijvoorbeeld Meizu met de M9 , Xiaomi met de MI-One en Huawei met verschillende provider telefoons en de Ascend D1 Quad XL.
Omdat deze merken door hun marketing, R&D en het richten op de westerse markt ondertussen hoge prijzen hanteren staan er in China op dit moment verschillende nieuwe spelers op de Smartphone markt op die voor kleine prijzen grote telefoons kunnen aanbieden.


Éen van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is Jiayu(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerkt zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding.

Jiayu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied.

Het bedrijf Jiayu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in April 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productie lijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.


Jiayu G1:
De G1 was de eerste smartphone uit handen van Jiayu en had een singlecore Mediatek processor. Deze telefoon was vooral 13 in het dozijn maar had wel een degelijke kwaliteit en prijs voor dat moment.

Jiayu G2:
Na de komst van de G1 bracht Jiayu recentelijk de JY-G2, of kort: de G2 uit. Een dualSIM met dual-standby-principe 10.6mm slanke smartphone op Android 4.0 ICS.

SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.

Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.
SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.


Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.

De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.

Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.

Looks:

Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:





Specificaties:

quote:
Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz

Software: Android 4.0.x

Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Video's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jiayu G3 FAQ
SPOILER: Een Chinese telefoon in Nederland? werkt dat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help, mijn paypal claim loopt af! wat nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzenden:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Officiële site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3
Speciale Korting voor Nederlanders/Belgen op pre-order G3 (afgelopen)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117728169
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 12:51 schreef Xu het volgende:

[..]

[..]

Welke filmpjes/foto's hebben jullie gezien dat jullie nu geen zilver willen? Die wil ik namelijk wel zien, want ik heb net mijn order van zwart naar zilver veranderd :+
Hier ben ik ook benieuwd naar!
pi_117728188
Hoelang gaat het nog duren tot de zilveren worden geproduceerd? :P
pi_117728241
quote:
5s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:56 schreef emmyemmy het volgende:
Hoelang gaat het nog duren tot de zilveren worden geproduceerd? :P
hoelang is een chinees :{
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:02:48 #5
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117728364
En wielang is z'n zusje
pi_117728500
kreeg een bericht van mixeshop

//

dear
it is lack in stock at the moment
the next number of G3 will come back in 7days later
you can preorder it first
pls write down your color on Comment when paying
after paying pls retell me
thanks
cherry
pi_117728615
Die Chinezen lullen maar wat joh :P.
Geen referral hier.
pi_117728656
En over 7 dagen is het nog 14 dagen :P k hoop het niet maar heb nu al zoveel data's gehoord ven verschillende webshops......

24 september, 30 september, 1 oktober, 8 oktober en nu nog 7 dagen :P

P.S. Weet dat de webshops hier niet veel aan kunnen doen., krijgen deze data ook maar door van hun leveranciers, of Jiayu.

[ Bericht 20% gewijzigd door gomez2010 op 08-10-2012 13:18:15 ]
pi_117733936
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

hoelang is een chinees :{
Grappiiiig
pi_117734203
Titel had moeten zijn: Wachten op een Good Phone! :D
pi_117734621
Zou je met de G3 ook FLAC bestanden kunnen afspelen? of moet je daar een aparte app voor installeren.
pi_117734648
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef dj_ko het volgende:
Zou je met de G3 ook FLAC bestanden kunnen afspelen? of moet je daar een aparte app voor installeren.
Heeft weinig zin denk ik. Zijn weinig koptelefoons waarop je het verschil echt goed kan horen hoor :)
pi_117734823
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Heeft weinig zin denk ik. Zijn weinig koptelefoons waarop je het verschil echt goed kan horen hoor :)
Klopt, maar een deel van mn collectie heb ik alleen in FLAC formaat ;)
pi_117734932
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Klopt, maar een deel van mn collectie heb ik alleen in FLAC formaat ;)
Zet je het ff om in MP3 320kb/s :) Doe ik zelf ook, FLAC neemt op een telefoon alleen maar onnodig veel ruimte in...

Maar wellicht kan Winamp PRO wel FLAC lezen?! Op de PC iig wel...
pi_117735210
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Grappiiiig
tja.. wij kunnen ook niet zeggen hoelang het gaat duren toch :'(
pi_117735704
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Zet je het ff om in MP3 320kb/s :) Doe ik zelf ook, FLAC neemt op een telefoon alleen maar onnodig veel ruimte in...

Maar wellicht kan Winamp PRO wel FLAC lezen?! Op de PC iig wel...
Ik denk dat MXplayer er ook wel mee om kan gaan, die heeft iig heel veel plugins.
pi_117736016
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:24 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik denk dat MXplayer er ook wel mee om kan gaan, die heeft iig heel veel plugins.
Zou zomaar kunnen :) Ik heb het nog niet geprobeerd, kost me te veel ruimte op m'n geheugenkaartje :)
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:36:04 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117736236
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen :) Ik heb het nog niet geprobeerd, kost me te veel ruimte op m'n geheugenkaartje :)
Ik hoop dan ook dat de Jiayu de 64GB kaart pakt die ik al klaar heb liggen :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117736419
Misschien een klein nieuwtje: bij een retailer op Aliexpress (ugoodbuy) zag ik dat zij op 7 oktober 50 stuks van Jiayu hadden ontvangen. De volgende batch krijgen ze pas over 10 dagen (17 oktober dus). Een andere retailer had op 7 oktober een update geplaatst dat ze nog steeds niets hadden ontvangen. Als die webshops allemaal zo weinig binnen krijgen, kan het nog wel even gaan duren...
pi_117736445
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik hoop dan ook dat de Jiayu de 64GB kaart pakt die ik al klaar heb liggen :D!
Laat je even weten of hij het dan doet? :P Ik ga pas op zoek naar een kaartje wanneer ik hem binnen heb, kaartje heb je toch binnen een dag binnen :D
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:43:19 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117736612
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:39 schreef gz_robert het volgende:
Misschien een klein nieuwtje: bij een retailer op Aliexpress (ugoodbuy) zag ik dat zij op 7 oktober 50 stuks van Jiayu hadden ontvangen. De volgende batch krijgen ze pas over 10 dagen (17 oktober dus). Een andere retailer had op 7 oktober een update geplaatst dat ze nog steeds niets hadden ontvangen. Als die webshops allemaal zo weinig binnen krijgen, kan het nog wel even gaan duren...
Waar staat dat van die eerste 50 stuks? Ben wel benieuwd namelijk.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:40 schreef nodig het volgende:

[..]

Laat je even weten of hij het dan doet? :P Ik ga pas op zoek naar een kaartje wanneer ik hem binnen heb, kaartje heb je toch binnen een dag binnen :D
Doe ik :D! Chinese tablets die tot 32GB accepteerden volgens de specs deed hij het gewoon in dus ik voorzie geen grote problemen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117736678
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar staat dat van die eerste 50 stuks? Ben wel benieuwd namelijk.

[..]

Doe ik :D! Chinese tablets die tot 32GB accepteerden volgens de specs deed hij het gewoon in dus ik voorzie geen grote problemen
The first 50 PCS JIAYU G3(Black color) arrived on 7th October. The second batch of Jiayu G3 will arrive in 10 days. If you like this amazing phone, come on! and place your order in our store. We will arrange the shipment according the order time!!! The eariler you paid, the eariler you will get the JIAYU G3.

staat onderaan boven de foto's ;)
pi_117736684
Ik voorzie ook geen problemen. Dadelijk na het werk even mijn bestelde 16GB kaartje afhalen ;)
pi_117736710
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar staat dat van die eerste 50 stuks? Ben wel benieuwd namelijk.

Als je op het linkje klikt dan zie je het.

"The first 50 PCS JIAYU G3(Black color) arrived on 7th October. The second batch of Jiayu G3 will arrive in 10 days. If you like this amazing phone, come on! and place your order in our store. We will arrange the shipment according the order time!!! The eariler you paid, the eariler you will get the JIAYU G3."
pi_117736716
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef Downstar het volgende:

[..]

tja.. wij kunnen ook niet zeggen hoelang het gaat duren toch :'(
Dacht dat er misschien iets over bekend was waar ik overheen heb gelezen
pi_117736801


die seller lijkt ze inderdaad echt in stock te hebben, wss zat hij dus bij die 5000 preorders..
ik zal lightake dr morgen is op wijzen.. deze seller zegt over 10 dagen zijn volgende batch te krijgen...

dus dan zou lightake dit toch ook gewoon moeten kunnnen?
pi_117736906
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

die seller lijkt ze inderdaad echt in stock te hebben, wss zat hij dus bij die 5000 preorders..
ik zal lightake dr morgen is op wijzen.. deze seller zegt over 10 dagen zijn volgende batch te krijgen...

dus dan zou lightake dit toch ook gewoon moeten kunnnen?
Hopelijk heeft Lightake ze stiekem vandaag binnen gekregen :D :D :D :D

(er is een kans, ........... toch?)
pi_117737015
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

die seller lijkt ze inderdaad echt in stock te hebben, wss zat hij dus bij die 5000 preorders..
ik zal lightake dr morgen is op wijzen.. deze seller zegt over 10 dagen zijn volgende batch te krijgen...

dus dan zou lightake dit toch ook gewoon moeten kunnnen?
1G RAM?!?! Had hij niet 4GB?

Of verwar ik nu weer dingen :+ Werkgeheugen met opslaggeheugen... Lekker bezig :+
pi_117737064
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

1G RAM?!?! Had hij niet 4GB?

Of verwar ik nu weer dingen :+ Werkgeheugen met opslaggeheugen... Lekker bezig :+
1GB ram is al veel voor een telefoon hoor, de 4GB is flash geheugen (voor apps en android enzo)
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:52:12 #30
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117737067
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef nodig het volgende:

[..]

Hopelijk heeft Lightake ze stiekem vandaag binnen gekregen :D :D :D :D

(er is een kans, ........... toch?)
Nee die is er niet ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117737089
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:52 schreef nodig het volgende:

[..]

1GB ram is al veel voor een telefoon hoor, de 4GB is flash geheugen (voor apps en android enzo)
Ja op het moment dat ik het typte, dacht ik dat ook meteen...
pi_117737127
quote:
16s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:52 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee die is er niet ;)

Zeg dat nou niet, hou de stemming er een beetje in :D
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Ja op het moment dat ik het typte, dacht ik dat ook meteen...
Dan moette gij het bericht niet plaatsen maar verwijderen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:57:54 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117737364
:D Ik vind het altijd gaaf om te zien dat een seller al aardig wat op voorraad heeft en daar een foto van maakt. Deden ze bij de Ainol Fire ook, echt zo van: "oeh, mogelijk zit die van mij daartussen!". :P Des te meer anxious om em dan eindelijk te hebben je ervan wordt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117737372
Hmm, Etotalk.com zegt al tegen Europese klanten dat 'ie pas in november binnenkomt...
pi_117737586
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:58 schreef gz_robert het volgende:
Hmm, Etotalk.com zegt al tegen Europese klanten dat 'ie pas in november binnenkomt...
hmm en wie is etotalk dan? wij doen toch zaken met lighake?
2 verschillende shops, dus ook mogelijk 2 verschillende leveringen :)
pi_117737751
Twee verschillende shops ja, maar ze krijgen toch echt hun waar van een en dezelfde fabrikant... Ik ga er maar rekening mee houden dat het nog weken kan gaan duren. Dan ben je er ook minder mee bezig en is het wachten iets minder vervelend...
pi_117737984
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef gz_robert het volgende:
Twee verschillende shops ja, maar ze krijgen toch echt hun waar van een en dezelfde fabrikant... Ik ga er maar rekening mee houden dat het nog weken kan gaan duren. Dan ben je er ook minder mee bezig en is het wachten iets minder vervelend...
Ja van de zelfde shop, hoe kan t zijn dat er nu al mensen zijn die de G3 al hebben dan :)?
juist komt allemaal van zelfde shop, maar toch echt verschillende leveringen..

wie het eerst komt, wie het eerst maalt geld ook hier..

het is nog steeds preorder systeem bij Jiayu, dus de gene die er vroeg bij zijn geweest bij de eerste 5000, hebben dus nu al een G3..

kan maar zo zijn dat lightake bij de eerst volgende 10.000(2e batch) zit, en die ecotalk shop
nog moet wachten tot een 5e batch ofzo.. of anders om natuurlijk..

al geeft die shop aan over 10 dagen de volgende batch te ontvangen, dus blijkbaar kan hij er wel gewoon aan komen ?
pi_117738033
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef nodig het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet, hou de stemming er een beetje in :D

[..]

Dan moette gij het bericht niet plaatsen maar verwijderen.
Neuj
pi_117738176
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Neuj
Kom dan niet met zon ondankbare reactie dat je het al weet... pffff ik probeerde je alleen maar te helpen hoor, niet de grond in te trappen...
pi_117738367
Zou Aliexpress niet erg vertrouwen, ze hopen volgens mij op deze manier alleen maar snel wat meer ordertjes binnen te slepen. Ze hadden eerst ook al een foto van de jiayu site afgehaald met allemaal toestellen opgestapeld.
pi_117738470
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef gomez2010 het volgende:
Zou Aliexpress niet erg vertrouwen, ze hopen volgens mij op deze manier alleen maar snel wat meer ordertjes binnen te slepen. Ze hadden eerst ook al een foto van de jiayu site afgehaald met allemaal toestellen opgestapeld.
Aliexpress verkoopt zelf toch niks? alleen maar via andere resellers uit China.
pi_117738576
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef Xetran het volgende:

[..]

Aliexpress verkoopt zelf toch niks? alleen maar via andere resellers uit China.
Degene die dan zeggen er al 50 op voorraad te hebben dan :P

Heb al zoveel loze beloftes gezien bij resellers die aangaven de G3 al op voorraad te hebben of als eerste binnen te krijgen.

Mooie truc om natuurlijk meer te verkopen :P
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:31:59 #43
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117738880
Er staat trouwens nog een leuk plaatje bij, kijk maar naar #16 daar (plaatje kan je niet direct linken helaas). Vooral interessant: Android 4.0.4, build number G3 20120921-181216 (dus 21 september 2012?).
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117738901
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:16 schreef nodig het volgende:

[..]

Kom dan niet met zon ondankbare reactie dat je het al weet... pffff ik probeerde je alleen maar te helpen hoor, niet de grond in te trappen...
Nou ik maak alleen maar een grapje hoor :+ :) No hard feelings!
pi_117739347
Blijven gewoon wachten :)
Love is in the air!
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:10:12 #46
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117740483
Ben een absolute leek op 't gebied van smartphones. Die G3, met welke telefoons is die te vergelijken? En wat kost zoiets?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_117740566
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ben een absolute leek op 't gebied van smartphones. Die G3, met welke telefoons is die te vergelijken? En wat kost zoiets?
Eerst even inlezen had ook gekund. Maarja, vergelijkbaar met samsung galaxy sll voor ongeveer 140 euro
pi_117740748
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef ikbenik het volgende:
Er staat trouwens nog een leuk plaatje bij, kijk maar naar #16 daar (plaatje kan je niet direct linken helaas). Vooral interessant: Android 4.0.4, build number G3 20120921-181216 (dus 21 september 2012?).
Nee man, plaatje 9!
"Louder speaker", oh China O+
pi_117741495
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ben een absolute leek op 't gebied van smartphones. Die G3, met welke telefoons is die te vergelijken? En wat kost zoiets?
met qua specs met de Samsung Galaxy S2, en met de iphone 4s-5..
( al draaien laatste niet op android, dus das totaal niet te vergelijken ;) )

kosten +-150 euro vs de S2 voor 360 ofzo (goedkoopste prijs volgens tweakers pricewatch)
en vergelijk hem maar helemaal niet met de iphone prijzen :P

en qua sommige specs haalt hij de S2 in, waaronder batterij grootte, groter scherm, betere resolutie..
pi_117741552
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:55 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Hier ben ik ook benieuwd naar!
Wat ik zelf heb kunnen vinden ziet er goed uit. Iemand die plaatjes heeft waarom de witte/zilvere versie er heel anders uitziet?


  maandag 8 oktober 2012 @ 18:53:22 #51
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117742116
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef Downstar het volgende:

[..]

met qua specs met de Samsung Galaxy S2, en met de iphone 4s-5..
( al draaien laatste niet op android, dus das totaal niet te vergelijken ;) )

kosten +-150 euro vs de S2 voor 360 ofzo (goedkoopste prijs volgens tweakers pricewatch)
en vergelijk hem maar helemaal niet met de iphone prijzen :P

en qua sommige specs haalt hij de S2 in, waaronder batterij grootte, groter scherm, betere resolutie..
En batterijduur? Ik heb nu nog een ouwe telefoon waarmee ik een week of 2 kan doen. Dat kan natuurlijk niet met een nieuwe smartphone, maar red je 2 dagen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_117742617
Dit topic gaat vast weer volraken zonder dat er iets gebeurt
pi_117743711
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Wat ik zelf heb kunnen vinden ziet er goed uit. Iemand die plaatjes heeft waarom de witte/zilvere versie er heel anders uitziet?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zien er goed uit, als ze ook echt er zo uitzien heb ik geen spijt va kleurkeuze :)
Ja.
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:35:58 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117744158
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Wat ik zelf heb kunnen vinden ziet er goed uit. Iemand die plaatjes heeft waarom de witte/zilvere versie er heel anders uitziet?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn nog prototypes (te zien aan Jiayu voorop). Maar zien er prima uit :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117746872
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

En batterijduur? Ik heb nu nog een ouwe telefoon waarmee ik een week of 2 kan doen. Dat kan natuurlijk niet met een nieuwe smartphone, maar red je 2 dagen?
Heel afhankelijk van wat je er mee doet natuurlijk, hier zit wel een grote accu in
die accu van de S2 is geloof ik maar 1800 mah ofzo, hierin zit een 2750 mah..

2 dagen moet je wel kunnen redden met normaal gebruik
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:23:57 #56
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117747060
Enig idee wanneer die nieuw uitkomt?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_117747091
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat zijn nog prototypes (te zien aan Jiayu voorop). Maar zien er prima uit :D
Dat vermoeden had ik dus ook. Maar door onderstaande reactie ga je wel twijfelen. Ik vraag me daarmee wel af welke foto's dit waren waarom het niet goed zou zijn.
Al zouden er volgens de berichten nog geen zilvere gemaakt zijn in de eerste batches, het blijft waarschijnlijk dus afwachten maar als iemand al meer weet... Nu kan het nog gewijzigd worden ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 08:36 schreef dramatic het volgende:
10/6/2012 2:01:43 PM Items Changed 客人要求将58229*1 换成 56925*1

vond de kleur toch tegenvallen in de foto's en filmpjes. De gerenderde pics zagen er matter/witter en 5x beter uit..
pi_117747209
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
Enig idee wanneer die nieuw uitkomt?
Hij is gelukkig al uit, echter wachten we nu tot de volgende batch weer uit komt
dat zouden er 10.000 zijn, die volgende week ofzo klaar zouden zijn..

echter weten wij ook niet of tussen deze 10.000 ook toestellen zitten die naar wholesalers gaan
( en dus naar lightake)

beetje moeilijk om daar uitspraken over te doen...

ik heb ooit is in het topic hier gezegd dat ik denk dat mijne de 23ste word verzonden :P
gewoon als gokje.. maar ik denk dat we zeker naar die datum toe gaan (als we geluk hebben :p)
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:26:51 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117747218
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
Enig idee wanneer die nieuw uitkomt?
Binnenkort.

Hij is uit, wij zijn nu aan het wachten op de levering aan de tussenpersoon (lightake.com of Priceangels.com).

* RobertNL Optimisten modus: Dit kan door de grote vraag nog wel een weekje of twee gaan duren maar het kan ook deze week al zijn :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:28:39 #60
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117747307
Moet ik nu dan al bestellen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:35:10 #61
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117747685
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
Moet ik nu dan al bestellen?
Dan heb je hem wellicht wat eerder :) maar zeker weten wanneer hij bij Lightake of Priceangels is weten we niet.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:36:51 #62
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117747790
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dan heb je hem wellicht wat eerder :) maar zeker weten wanneer hij bij Lightake of Priceangels is weten we niet.
Ik wacht geduldig mee :) Kunnen jullie een pm sturen oid alssie er is? Kom niet dagelijks in dit topic.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:37:20 #63
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117747813
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik wacht geduldig mee :) Kunnen jullie een pm sturen oid alssie er is? Kom niet dagelijks in dit topic.
Sure, dat is het minste wat we kunnen doen als bedankje voor je mooie Mod-werk ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:38:46 #64
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117747890
quote:
16s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Sure, dat is het minste wat we kunnen doen als bedankje voor je mooie Mod-werk ;)
Die PI maakt 't af :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:13:08 #65
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117750006
Ik ben een beetje teleurgesteld. Het blijkt dat er al winkels zijn die al leveren. Een stukje hele slechte vertaling uit een comment:

quote:
55 Admin (Vandaag, 12:44)
Nieuws 1! Eerste batch van de verkochte pre-order, begonnen met het verschepen. Uv.Klienty wachten.
Dan mag Lightake op z'n minst wat van zich laten horen, zeker na de belofte dat ze niet later gingen verzenden dan andere aanbieders. Dat ze nog geen voorraad hebben kan ik me voorstellen, maar goede communicatie is in dat geval toch wel heel belangrijk.

Maar ja, dan ben ik zeker een heel ongeduldige Hollander ;)
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117750348
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:13 schreef ikbenik het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld. Het blijkt dat er al winkels zijn die al leveren. Een stukje hele slechte vertaling uit een comment:

[..]

Dan mag Lightake op z'n minst wat van zich laten horen, zeker na de belofte dat ze niet later gingen verzenden dan andere aanbieders. Dat ze nog geen voorraad hebben kan ik me voorstellen, maar goede communicatie is in dat geval toch wel heel belangrijk.

Maar ja, dan ben ik zeker een heel ongeduldige Hollander ;)
Lees eens terug enzo. Iets met eerste batch.
pi_117750910
Morgen is kijken wat priceangels te vertellen heeft met hun 30 september :P
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:40:06 #68
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117751733
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Xetran het volgende:

[..]

Lees eens terug enzo. Iets met eerste batch.
Ja :? Lees dan ook even een stukje van Lightake:

quote:
Announcement:

JiaYu G3 cell phone now is still waiting for the network license and hopefully it will be licensed before Chinese national day. Actually all online stores are still in pre-order, so do not believe any have in stock advertising. We guarantee that lightake won’t deliver later than others.
Die eerste batch zou zogezegd alleen door JiaYu geleverd worden. Dat blijkt nu dus niet helemaal waar te zijn, want wholesalers zijn al aan het uitleveren. En om de een of andere reden is Lightake nog niet aan het leveren, terwijl ze uitdrukkelijk hebben gemeld bij de eerste batch te zitten, dus wat bedoel je nu precies met je opmerking?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:47:09 #69
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117752223
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Ja :? Lees dan ook even een stukje van Lightake:

[..]

Die eerste batch zou zogezegd alleen door JiaYu geleverd worden. Dat blijkt nu dus niet helemaal waar te zijn, want wholesalers zijn al aan het uitleveren. En om de een of andere reden is Lightake nog niet aan het leveren, terwijl ze uitdrukkelijk hebben gemeld bij de eerste batch te zitten, dus wat bedoel je nu precies met je opmerking?
Geen échte wholesalers, dat zijn gewoon mensen die op een of andere manier een aantal hebben weten bemachtigen in pre-order.

De echte wholsale van 200+ stuks komen bij de normale batches. Niet de eerste kleine batch.

En wie ben jij om beetje de les te gaan lezen over hoe/wat LT zou meoten doen. Gewoon lekker wachten of anders annuleren. LT zal tegelijk met alle andere webshops die voor ons toegangkelijk zijn gaan leveren.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117752233
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Ja :? Lees dan ook even een stukje van Lightake:

[..]

Die eerste batch zou zogezegd alleen door JiaYu geleverd worden. Dat blijkt nu dus niet helemaal waar te zijn, want wholesalers zijn al aan het uitleveren. En om de een of andere reden is Lightake nog niet aan het leveren, terwijl ze uitdrukkelijk hebben gemeld bij de eerste batch te zitten, dus wat bedoel je nu precies met je opmerking?
Ik snap je punt. Misschien heeft die shop ze zelf opgehaald (als particulier), of die shop lult.
pi_117754834
Zodra priceangels en facstcardtech etc begint uit te leveren en Lightake niet dan kunnen we terecht gaan afvragen waarom Lightake niet leverd.
pi_117755299

Kwaliteits controle kennen ze niet in China ..
pi_117755413
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef Joerii90 het volgende:

Kwaliteits controle kennen ze niet in China ..
WTF krijgen we nu weer :( Ik vind dit toch weer erg jammer..... Het idee van annuleren is misschien nog niet zo'n gek idee.. Maar dat zie ik morgen wel weer, geen overhaaaste beslissingen hier, krijg je geheid spijt van :P

[ Bericht 12% gewijzigd door nodig op 08-10-2012 22:42:51 ]
pi_117755825
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:37 schreef nodig het volgende:

[..]

WTF krijgen we nu weer :( Ik vind dit toch weer erg jammer..... Het idee van annuleren is misschien nog niet zo'n gek idee.. Maar dat zie ik morgen wel weer, geen overhaaaste beslissingen hier, krijg je geheid spijt van :P
Inderdaad, maar dit zijn toch geen kleine foutjes ..
pi_117756002
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:45 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dit zijn toch geen kleine foutjes ..
Ligt eraan bij welk %, ik bedoel als je zalm gaat kopen kan het ook wel is gebeuren dat je salmonella mee krijgt, dat betekent niet dat zalm altijd een slecht product is en we het dus maar nooit eten. Maar liever inderdaad geen filmpjes van kapotte g3's natuurlijk
pi_117756151
De Xiaomi M2 komt ook binnenkort, misschien dat ik die ook nog ga bestellen als de jiayu niet goed bevalt. Verkoop ik die weer door :P
pi_117756229
Prachtig al die mensen die helemaal over de zeik raken hier van een filmpje, van die 5000 die nu zijn uitgeleverd heeft een klein wat kleine probleempjes, is een kwestie van niks op de grote hoop.
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:56:52 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117756434
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef Joerii90 het volgende:

Kwaliteits controle kennen ze niet in China ..
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:37 schreef nodig het volgende:

[..]

WTF krijgen we nu weer :( Ik vind dit toch weer erg jammer..... Het idee van annuleren is misschien nog niet zo'n gek idee.. Maar dat zie ik morgen wel weer, geen overhaaaste beslissingen hier, krijg je geheid spijt van :P
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:45 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dit zijn toch geen kleine foutjes ..
Allemaal snel annuleren dan maar.

Mijn Sony Xperia wa ook kapot uit de doos. Direct maar alles van sony het huis uit gegooid. Wat een troep zeg. Hoeveel telefoons hebben dit?
De HTC One X had een wifi probleem, denk dat niemand dat ooit meer koopt.

Als je zo gaat denken dan kan je net zo goed niks meer kopen.
Problemen zijn er altijd bij elk toestel. Wellicht moeten we ook blij zijn dat er nu tussen de 50 en 100 telefoons onderweg zijn naar ''westerse'' klanten, dan kunnen we echt kijken hoe ''erg'' het is met alle problemen.

Hoeveel toestellen hebben dit euvel? 1? 2? 100? 1000?
Wacht eerst eens aantallen en de tweede batch af van 10.000 stuks. Lightake doet er vast nog wel een dag of 2/3 over om te verzenden nadat de Chinezen hem zelf in handen hebben, dan kun je zien als er (veel) meer mensen met dit of andere problemen zoals het scherm zijn.
Daarnaast doet LT gewoon een nacontrole.

Naar mijn idee is dit gewoon stemmingmakerij, net zo als veel nieuwsberichten op Gizchina.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117756603
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef RobertNL het volgende:
Daarnaast doet LT gewoon een nacontrole.
Zou leuk zijn als ze daarvan een filmpje van opnemen en e-mailen voordat de G3 opgestuurd wordt.
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:01:06 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117756666
quote:
3s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:59 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als ze daarvan een filmpje van opnemen en opsturen (e-mail uiteraard) voordat de G3 opgestuurd wordt.
Denk niet dat ze dat doen. Verwacht niet te veel van die controle. Waarschijnlijk gewoon even opstarten en afsluiten en kijken of het scherm niet omhoog staat. Maar daar komen ze dit soort problemen dan wel tegen.

[ Bericht 26% gewijzigd door RobertNL op 08-10-2012 23:08:04 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:11:05 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117757181
Allemaal je order cancellen bitte! ~O>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117757297
Ik probeer geen sfeer te creeren hoor, maar die youtube user had al meerdere G3 filmpjes achter zijn naam staan, hij maakte dus niet speciaal een account om dit probleem aan het licht te brengen

Nu dacht ik later dat dit ook nog misschien weleens iets softwaretechnisch zou kunnen zijn, aangezien het bij hem dus eerst wel werkte, misschien heeft hij met de software geknoeid?

Die controle voorkomt dit probleem niet, dit probleem was nog niet bij binnenkomst maar trad later op..

P.s Tokko1 leuke DM, iets aardiger mag ook wel, Ik (en vele anderen) willen ook gewoon de mankementen weten van deze telefoon, ik ga ze echt niet in de doofpot stoppen hoor... Lijkt wel of je er belang bij hebt dat er zoveel mogelijk G3's worden verkocht.
pi_117757781
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef nodig het volgende:
Ik probeer geen sfeer te creeren hoor, maar die youtube user had al meerdere G3 filmpjes achter zijn naam staan, hij maakte dus niet speciaal een account om dit probleem aan het licht te brengen

Nu dacht ik later dat dit ook nog misschien weleens iets softwaretechnisch zou kunnen zijn, aangezien het bij hem dus eerst wel werkte, misschien heeft hij met de software geknoeid?

Die controle voorkomt dit probleem niet, dit probleem was nog niet bij binnenkomst maar trad later op..

P.s Tokko1 leuke DM, iets aardiger mag ook wel, Ik (en vele anderen) willen ook gewoon de mankementen weten van deze telefoon, ik ga ze echt niet in de doofpot stoppen hoor... Lijkt wel of je er belang bij hebt dat er zoveel mogelijk G3's worden verkocht.
Mankementen aan het licht brengen prima, maar je wekt er zoveel tegen reacties mee op
en je eigen reactie is ook wat overdreven.. en dat staat mensen ( toevallig de 'echte' ervaren chinashoppers nu) niet aan.. er word al genoeg paniek gezaaid in dit topic om niks..

Er worden noooooooit foutloze producten geproduceerd.. Bij sony niet, bij HTC niet, bij panasonic niet bij weet ik veel welk groot merk, daarom is er ooit garantie onstaan..
omdat er wel eens wat kapot ging, en zodoende dus lekker via garantie kan worden geregeld..

Ook bij Jiayu, zal er heus wel eens wat kapot worden verzonden.. maar hoeveel stuks zijn dit er?
Ik heb voorlopig nog maar 1 scherm gezien dat los kwam, en voorlopig nog maar 1 scherm gezien waarbij onderste laag dus nu niet reageert..

er zijn wat mensen die de naad niet zo mooi vonden, en het niet echt mooi vinden als deze 'open' stond.. omdat er dan stof in kwam.. ik kan je vertellen dat vrijwel 80% van alletoestellen op de markt( ja dus ook die van HTC en samsung!!) wel van deze naden heeft, waar eventueel stof achter kan blijven zitten..

laten we wel stellen dat de kwaliteit die jiayu altijd heeft geleverd nog redelijk tot heel goed is geweest! ( zie en hoor de ervaringen van G2 gebruikers..)

kortom, goed als je wat incidenten vind, en meld ze ook zeker hier zodat we op de hoogte zijn als er meer meldingen komen over een bepaald probleem. Maar maakt alsjeblieft ( niet alleen jij, maar ook andere fokkers) niet zo'n bombarie( als ik twijfel om hem te cancellen, grote fouten dit en dat) wanneer er 1 iemand is met een probleempje met zijn G3 heeft..

amen _O_
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:24:34 #84
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117757800
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef nodig het volgende:
Ik probeer geen sfeer te creeren hoor, maar die youtube user had al meerdere G3 filmpjes achter zijn naam staan, hij maakte dus niet speciaal een account om dit probleem aan het licht te brengen

Nu dacht ik later dat dit ook nog misschien weleens iets softwaretechnisch zou kunnen zijn, aangezien het bij hem dus eerst wel werkte, misschien heeft hij met de software geknoeid?

Die controle voorkomt dit probleem niet, dit probleem was nog niet bij binnenkomst maar trad later op..

P.s Tokko1 leuke DM, iets aardiger mag ook wel, Ik (en vele anderen) willen ook gewoon de mankementen weten van deze telefoon, ik ga ze echt niet in de doofpot stoppen hoor... Lijkt wel of je er belang bij hebt dat er zoveel mogelijk G3's worden verkocht.
Het gaat niet alleen om jou. Maar hoe meerdere mensen hier steeds als een streskip reageren:
"Kwaliteits controle kennen ze niet in China .."
"Inderdaad, maar dit zijn toch geen kleine foutjes .."
"WTF krijgen we nu weer Ik vind dit toch weer erg jammer..... Het idee van annuleren is misschien nog niet zo'n gek idee."

Oneliners zoals deze zijn naar mijn idee gewoon stemmingmakerij. Het kan dat je het niet zo bedoeld hebt maar zo kwam het hier wel over.

Natuurlijk willen wij dit zien en de info tot ons nemen maar dit soort filmpjes zeggen weinig/niks. Is er 1 stuk, hebben 1.000 er last van?

Doofpot is hier echt geen sprake van. Informatie van beide kanten (zowel levertijd, als problemen, goede dingen) representatief en eerlijk brengen is beter.

Een post met het filmpje en iets in de richting van:
quote:
Hardware of software probleem? Eerst werkte zijn toestel wel goed.
Zou al een stuk beter staan.

Dit is een algemeen bericht en niet rechtstreeks tegen Nodig gericht. Mensen die hier oneliners posten hebben we niks aan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117757922
"De G3 wordt top!"

Zo, mijn oneliner is eruit ;-)

Maar ik ben het met je eens hoor Robert...
pi_117758121
Ik zag dat sommige slimmeriken hier de G3 serieus vergelijken met de Samsung Galaxy S 2 (die overigens meer dan een jaar oud is). Ik wil jullie feestje hier niet bederven of zo, maar je moet wel een beetje realistisch blijven als je een advies aan iemand geeft en soms even je Jiayu-bril afzetten (ik ga maar weer even heerlijk dwarsliggen)...

Het prijsverschil tussen de S 2 en de G3 komt echt wel érgens vandaan hoor. De (oudere) S 2 is op bijna alle fronten beter dan de G3:

Pluspunten Samsung Galaxy S 2
+ 1,2GHz dual-core Exonys processor (G3: 1GHz MTK6675 dual-core)
+ 16GB interne opslagcapaciteit (G3: 4GB)
+ Wifi 802.11b/g/n (G3: alleen b/g)
+ Wi-Fi Direct, DLNA voor mediastreaming (heeft G3 allemaal niet)
+ Super AMOLED Plus-scherm (veel betere kleuren, helderheid en contrast dan ips)
+ veel betere camera (betere sensor, 1080p video (G3 alleen 720p)
+ NFC
+ Out-of-the-box 100% Google Play met alle Nederlandse apps (Google Play op G3 mist mogelijk apps)
+ 8,49 mm dik (G3: 10,8 mm)
+ 116 gram (G3: 131 gram)
+ Bluetooth 3.0 (G3: Bluetooth 2.0)
+ MHL/HDMI digitale tv-uitgang (G3: geen tv-uitgang)
+ Radio met RDS (G3: geen RDS)

Pluspunten G3
+ HD-scherm (1280x720 tegen 800x480 op de S 2)
+ batterij (heeft stuk hogere capaciteit, maar de praktijk moet nog uitwijzen hoeveel voordeel dit precies oplevert. Capaciteit zegt niet alles.)
+ Dual-SIM

En dan laat ik nog een aantal zaken buiten beschouwing, waaronder verouderde CPU-architectuur, garantie, ondersteuning, stabiliteit, bouwkwaliteit, gebruikte materialen, gevoeligheid gps-sensor, etc.. Je moet niet tegenover mensen gaan beweren dat je voor 130 euro een telefoon hebt die even goed is als een telefoon van 350 euro. En dan laat ik de iPhone 5, die hierboven ook genoemd wordt, maar helemaaaaaal buiten beschouwing...

De meeste punten zullen de gemiddelde gebruiker (en zeker de mensen op dit forum) misschien weinig interesseren omdat ze toch niet van de mogelijkheden gebruikmaken (wat ik ongetwijfeld als reactie krijg), maar het is onzin om dat allemaal maar even te negeren. De meesten hier willen dit denk ik niet horen, maar met de G3 haal je gewoon een (naar de huidige maatstaven) dikke telefoon met verouderde technologie en weinig extra's in huis als je gaat vergelijken met > 4 inch smartphones van A-merken.

ECHTER, als de lage prijs belangrijk is voor je dan is het dus onmogelijk om iets vergelijkbaars te vinden van een A-merk met ook een dual-core processor en een 4,5 inch HD-scherm. Als je dat per se wilt dan moet je bij een A-merk minstens 200 a 300 euro meer uittrekken, maar voor dat geld krijg je dan ook wel meteen veel meer (zie hierboven). Als je per se onder de 200 euro wilt blijven, dan kom je bij de 'bekende' merken terecht bij de Acer Liquid Gallant, maar die is weer minder dan de G3 qua scherm en processor (maar je kan er wel mee terug naar de winkel als er iets mis is).
pi_117758238
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om jou. Maar hoe meerdere mensen hier steeds als een streskip reageren:
"Kwaliteits controle kennen ze niet in China .."
"Inderdaad, maar dit zijn toch geen kleine foutjes .."
"WTF krijgen we nu weer Ik vind dit toch weer erg jammer..... Het idee van annuleren is misschien nog niet zo'n gek idee."

Oneliners zoals deze zijn naar mijn idee gewoon stemmingmakerij. Het kan dat je het niet zo bedoeld hebt maar zo kwam het hier wel over.

Natuurlijk willen wij dit zien en de info tot ons nemen maar dit soort filmpjes zeggen weinig/niks. Is er 1 stuk, hebben 1.000 er last van?

Doofpot is hier echt geen sprake van. Informatie van beide kanten (zowel levertijd, als problemen, goede dingen) representatief en eerlijk brengen is beter.

Een post met het filmpje en iets in de richting van:

[..]

Zou al een stuk beter staan.

Dit is een algemeen bericht en niet rechtstreeks tegen Nodig gericht. Mensen die hier oneliners posten hebben we niks aan.
Die ''one-liner'' van mij was ook inderdaad niet helemaal nodig geweest. Op het idee dat het ook een software probleem kon zijn kwam ik 5 minuten later pas :P Sorry hiervoor.

Het verschil met een Sony, Htc of whatever is natuurlijk wel dat je als die kapot is even terug naar de winkel gaat en de verkoper de kapotte telefoon onder de neus drukt. Met de G3 ligt dat net even iets moeilijker.

@gz_robert vergeet niet dat de G3 de mogelijkheid heeft om uit te breiden met een sd kaartje ;)
pi_117759062
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef gz_robert het volgende:
Ik zag dat sommige slimmeriken hier de G3 serieus vergelijken met de Samsung Galaxy S 2 (die overigens meer dan een jaar oud is). Ik wil jullie feestje hier niet bederven of zo, maar je moet wel een beetje realistisch blijven als je een advies aan iemand geeft en soms even je Jiayu-bril afzetten (ik ga maar weer even heerlijk dwarsliggen)...

Het prijsverschil tussen de S 2 en de G3 komt echt wel érgens vandaan hoor. De (oudere) S 2 is op bijna alle fronten beter dan de G3:

Pluspunten Samsung Galaxy S 2
+ 1,2GHz dual-core Exonys processor (G3: 1GHz MTK6675 dual-core)
+ 16GB interne opslagcapaciteit (G3: 4GB)
+ Wifi 802.11b/g/n (G3: alleen b/g)
+ Wi-Fi Direct, DLNA voor mediastreaming (heeft G3 allemaal niet)
+ Super AMOLED Plus-scherm (veel betere kleuren, helderheid en contrast dan ips)
+ veel betere camera (betere sensor, 1080p video (G3 alleen 720p)
+ NFC
+ Out-of-the-box 100% Google Play met alle Nederlandse apps (Google Play op G3 mist mogelijk apps)
+ 8,49 mm dik (G3: 10,8 mm)
+ 116 gram (G3: 131 gram)
+ Bluetooth 3.0 (G3: Bluetooth 2.0)
+ MHL/HDMI digitale tv-uitgang (G3: geen tv-uitgang)
+ Radio met RDS (G3: geen RDS)

Pluspunten G3
+ HD-scherm (1280x720 tegen 800x480 op de S 2)
+ batterij (heeft stuk hogere capaciteit, maar de praktijk moet nog uitwijzen hoeveel voordeel dit precies oplevert. Capaciteit zegt niet alles.)
+ Dual-SIM

En dan laat ik nog een aantal zaken buiten beschouwing, waaronder verouderde CPU-architectuur, garantie, ondersteuning, stabiliteit, bouwkwaliteit, gebruikte materialen, gevoeligheid gps-sensor, etc.. Je moet niet tegenover mensen gaan beweren dat je voor 130 euro een telefoon hebt die even goed is als een telefoon van 350 euro. En dan laat ik de iPhone 5, die hierboven ook genoemd wordt, maar helemaaaaaal buiten beschouwing...

De meeste punten zullen de gemiddelde gebruiker (en zeker de mensen op dit forum) misschien weinig interesseren omdat ze toch niet van de mogelijkheden gebruikmaken (wat ik ongetwijfeld als reactie krijg), maar het is onzin om dat allemaal maar even te negeren. De meesten hier willen dit denk ik niet horen, maar met de G3 haal je gewoon een (naar de huidige maatstaven) dikke telefoon met verouderde technologie en weinig extra's in huis als je gaat vergelijken met > 4 inch smartphones van A-merken.

ECHTER, als de lage prijs belangrijk is voor je dan is het dus onmogelijk om iets vergelijkbaars te vinden van een A-merk met ook een dual-core processor en een 4,5 inch HD-scherm. Als je dat per se wilt dan moet je bij een A-merk minstens 200 a 300 euro meer uittrekken, maar voor dat geld krijg je dan ook wel meteen veel meer (zie hierboven). Als je per se onder de 200 euro wilt blijven, dan kom je bij de 'bekende' merken terecht bij de Acer Liquid Gallant, maar die is weer minder dan de G3 qua scherm en processor (maar je kan er wel mee terug naar de winkel als er iets mis is).
Ik heb heb het over de hoofdspecs, die komen aardig overeen

dualcoreprocessor 1,2 ghz ( kan de MTK6577) ook gewoon draaien
1 GB ram..

Daarnaast een SD kaartje is zo gekocht toch? dus die 16 GB kan ook gewoon met de G3
(al heeft hij het idd niet standaard aanboord)
Na mijn weten maakt de G3 ook wel degelijk gebruik van een chip met B/G/N wifi mogelijkheden..

Daarnaast noem je wat dingen ( die mij in iedergeval weinig boeien), zeker prijs technisch gezien
zoals bluetooth 2.0 of 3.0

bluetooth is bluetooth voormij, bestanden verzenden via bluetooth is voor mij al verouderd
daarvoor heb je betere manieren nu.. bluetooth gebruik je tegenwoordig meer voor connectie met andere apparaten ( denk aan carkits etc) daarmee volstaat prima 2.0.

Radio met RDS, is ook wel iets wat je met de G3 en apps kan regelen lijkt mij? ( al ben ik daar niet zeker van)

Out of the box alle apps, zou gezien de gebruikers van de G2 ook gewoon bij G3 moeten zijn..

Camera zal ongetwijfeld wat slechter zijn, en mogelijk het scherm qua kleuren ook..
maar zal zeker niet slecht zijn..

Daarnaast denk ik dat mensen die paar milimeters of grammen niks boeit..
Denk ook niet dat mensen daarmee snel een vergelijking trekken, als ze vragen met welke telefoon een G3 vergelijkbaar is, denk ik dat ze eerder naar processor,ram, rom en screensize/resolutie gaan kijken..

Natuurlijk zal een A merk telefoon betere dingen kunnen leveren, maar een vergelijking mag naar mijn beleving best met een samsung galaxy S2 gemaakt worden.. en daarin heeft de S2 dus soms betere dingen, en soms de G3..

daarnaast kijk ik misschien ook te veel naar prijs/kwaliteitsaspect..
een telefoon die z'n 235 euro goedkoper is, mag je mogelijk ook wat minder verwachten..

een iphone 4-5 is qua hoofdspecs gelijk aan de G3.. wat er verder word gebruikt zal ongetwijfeld beter zijn.. en mijn vergelijking is dan ook wat krom met een iphone :P.. dat moet ik toegeven


Ben eigenlijk wel benieuwd welke phone jij zou willen vergelijken met een G3 dan(zonder op de prijs te hoeven letten)


Samenvattend: De hoofdspecs komen voor mij wel overeen, de extra functionalteiten zijn leuk maar hebben mij geen toegevoegde waarde om 235 euro meer voor neer te leggen..

ik denk zelf ook dat mensen er niet op zitten te wachten, meer zoiets als leuk dat het erin zit, of dat het kan.. maar zit het er niet in, of kan het niet jammer dan :P

de S2-S3 heeft NFC, de iphone 5 nog steeds niet.. dus telefoons zijn opeens niet vergelijkbaar meer?
S2 heeft geen voice ding zoals IOS siri heeft, opeens niet vergelijkbaar meer qua andere specs?

beetje dat gevoel heb ik erbij :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 09-10-2012 00:14:03 ]
pi_117759207
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef gz_robert het volgende:
Ik zag dat sommige slimmeriken hier de G3 serieus vergelijken met de Samsung Galaxy S 2 (die overigens meer dan een jaar oud is). Ik wil jullie feestje hier niet bederven of zo, maar je moet wel een beetje realistisch blijven als je een advies aan iemand geeft en soms even je Jiayu-bril afzetten (ik ga maar weer even heerlijk dwarsliggen)...
Volgens mij lig je niet dwars en maak jezelf een mooie vergelijking... Die voordelen van de S2 die zijn voor de meeste gebruikers denk ik minimaal te noemen zoals je zelf al zegt, voor mij in elk geval wel. De processor snelheid is wel leuk maar met de antutu scores die we tot nu toe gezien hebben is het verschil minimaal. Ik zal het je nog leuker vertellen de Dual-Sim en Batterij wegen voor mij persoonlijk erg zwaar en ik en ik ben hierin vast niet de enige zou op basis van jou vergelijking zeker op de Jiayu uitkomen :P.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 00:16:57 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117759605
De Samsung Galaxy SII is idd voor mij ook niet interessant, puur omdat de Jiayu G3 dualSIM is. Als je de dualSIM-markt gaat bekijken dat mag je je van geluk prijzen als je zoiets als de G3 tegenkomt en omdat dualstandby ook niet geheel zonder verhoogd energieverbruik gepaard gaat is de grootte accucapaciteit natuurlijk superwelkom.

Ik was al tevreden eigenlijk met m'n Jiayu JY-G2, maar omdat een collega er ook eentje wilde maar zich niet uit de voeten wist met spul uit China halen en de G3 ophanden leek ( ;( ), heb ik die van mij aan hem verkocht zodat ikzelf kon upgraden. :) Ik ben nu terug op m'n HTC Desire Z, die buiten de slechte accuduur en Android 2.3 verder wel top is eigenlijk en m'n simpele Sony Walkmanphone.

Mij gaat het in ieder geval vrijwel altijd om het bang-for-buck-gehalte van een product en ik vind dat ik gewoon uitzonderlijk veel krijg voor die prijs!

Dus ja, ik prefereer de Jiayu G3 boven een iPhone 5 en een Samsung Galaxy SIII, die ik toch eigenlijk niet zou halen, maar zelfs ook boven de mijn interesse verkregen Huawei Ascend D1 Quad XL, Xiaomi Mi2 en Meizu MX Quad omdat die toch niet helemaal hebben wat ik zoek. De G3 komt daar het dichtste bij in de buurt en heeft als bonus nog een waanzinnig lage prijs ook. De trade-off is het lange voortgesleep met de levering, maar ja, als ik ga huilen dan krijg ik 'em daar niet sneller door (als het wel zo is, begin ik er spontaan mee! :P ).

Maar ja, qua ervaring met een telefoon die op Android draait zullen de Jiayu G3 en Samsung Galaxy SII echt geen dag en nacht verschillen hoor. Ik zal niemand vertellen welke de beste is, dat hangt inderdaad gewoon van persoonlijke voorkeur af, maar de Jiayu G3 is wel een waanzinnige deal natuurlijk. :) My 50 cents.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 00:19:19 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117759666
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef gz_robert het volgende:
Ik zag dat sommige slimmeriken hier de G3 serieus vergelijken met de Samsung Galaxy S 2 (die overigens meer dan een jaar oud is). Ik wil jullie feestje hier niet bederven of zo, maar je moet wel een beetje realistisch blijven als je een advies aan iemand geeft en soms even je Jiayu-bril afzetten (ik ga maar weer even heerlijk dwarsliggen)...
Dat doe je niet. De vergelijking is tussen de S2 en G3 is niet terecht. Zat vanmiddag mobiel toen de post geplaatst werdt maar ik wou er nog op reageren. Terecht dat je iedereen er hier nog even op wijst.
quote:
Het prijsverschil tussen de S 2 en de G3 komt echt wel érgens vandaan hoor. De (oudere) S 2 is op bijna alle fronten beter dan de G3:

Pluspunten Samsung Galaxy S 2
+ 1,2GHz dual-core Exonys processor (G3: 1GHz MTK6675 dual-core)
Ik vraag me af hoe dit zich tot elkaar verhoud.


Verschil tussen de chips verschild per benchmark.
quote:
+ 16GB interne opslagcapaciteit (G3: 4GB)
Waar, maar met de uitbreiding geen groot probleem. SD kaartje kost niks meer.
quote:
+ Wifi 802.11b/g/n (G3: alleen b/g)
Je vergeet de N?:
http://bbs.ejiayu.com/forum.php?mod=viewthread&tid=230638
quote:
+ Wi-Fi Direct, DLNA voor mediastreaming (heeft G3 allemaal niet)
Correct, kost allemaal geld. Goed om te melden!
quote:
+ Super AMOLED Plus-scherm (veel betere kleuren, helderheid en contrast dan ips)
Zelf ben ik geen fan van Super AMOLED veel te nep. Maar ja de kleuren zijn vast beter dan de IPS van de G3. Al waren de kleuren van de G2 meer dan acceptabel.
quote:
+ veel betere camera (betere sensor, 1080p video (G3 alleen 720p)
+ NFC
+ Out-of-the-box 100% Google Play met alle Nederlandse apps (Google Play op G3 mist mogelijk apps)
Eerste berichten rapporteren full store (op app makers die geen onbekende toestellen actief weren na. Maar daar hebben meer budget telefoons last van (helaas/onzin).
quote:
+ 8,49 mm dik (G3: 10,8 mm)
+ 116 gram (G3: 131 gram)
+ Bluetooth 3.0 (G3: Bluetooth 2.0)
Jammer inderdaad :'(
quote:
+ MHL/HDMI digitale tv-uitgang (G3: geen tv-uitgang)
+ Radio met RDS (G3: geen RDS)
Weet je dit zeker?
quote:
Pluspunten G3
+ HD-scherm (1280x720 tegen 800x480 op de S 2)
+ batterij (heeft stuk hogere capaciteit, maar de praktijk moet nog uitwijzen hoeveel voordeel dit precies oplevert. Capaciteit zegt niet alles.)
+ Dual-SIM

En dan laat ik nog een aantal zaken buiten beschouwing, waaronder verouderde CPU-architectuur,
Welke verouderde Architectuur precies? A9 is nog heel courant? A15 is nog amper/niet te verkrijgen. De GPU kan beter maar zolang in high/mid end toestellen nog Adreno 205 / 210 GPU's zitten doet deze nog meer dan prima mee.
quote:
garantie, ondersteuning, stabiliteit,
Ook bij stabiliteit de kanttekening dat dit bij de G2 zeer goed was! Geen crash of vastloper gehad.
quote:
bouwkwaliteit, gebruikte materialen,
Ik durf hier nog wel eens tegen in te gaan. De G2 deed in ieder geval nergens onder voor de SII (aan gevoel).
quote:
gevoeligheid gps-sensor
Die is meer dan prima! Zelfde chip als de G2 en die staat als zeer goed te boek!
quote:
, etc.. Je moet niet tegenover mensen gaan beweren dat je voor 130 euro een telefoon hebt die even goed is als een telefoon van 350 euro. En dan laat ik de iPhone 5, die hierboven ook genoemd wordt, maar helemaaaaaal buiten beschouwing...
Zoals bovenaan al aangegeven mee eens.
quote:
De meeste punten zullen de gemiddelde gebruiker (en zeker de mensen op dit forum) misschien weinig interesseren omdat ze toch niet van de mogelijkheden gebruikmaken (wat ik ongetwijfeld als reactie krijg), maar het is onzin om dat allemaal maar even te negeren. De meesten hier willen dit denk ik niet horen, maar met de G3 haal je gewoon een (naar de huidige maatstaven) dikke telefoon met verouderde technologie en weinig extra's in huis als je gaat vergelijken met > 4 inch smartphones van A-merken.
Dat is ook deels waar :P? DLNA, NFC, HDMI, leuke gimmiks die ik persoonlijk nooit gebruik (paar keer voor de leuk). Ken verschillende mensen met een SII maar niemand die NFC gebruikt. (helaas mag je je OVchipkaart er niet op klonen, scheelt weer een pasje)
quote:
ECHTER, als de lage prijs belangrijk is voor je dan is het dus onmogelijk om iets vergelijkbaars te vinden van een A-merk met ook een dual-core processor en een 4,5 inch HD-scherm. Als je dat per se wilt dan moet je bij een A-merk minstens 200 a 300 euro meer uittrekken, maar voor dat geld krijg je dan ook wel meteen veel meer (zie hierboven). Als je per se onder de 200 euro wilt blijven, dan kom je bij de 'bekende' merken terecht bij de Acer Liquid Gallant, maar die is weer minder dan de G3 qua scherm en processor (maar je kan er wel mee terug naar de winkel als er iets mis is).
Acer :r , iemand hier thuis heeft zo'n ding maar ik ren hard bij die dingen weg. Al zou ik hem gratis krijgen bij een abbo :{w
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117759683
@gz_robert: alle waar naar zijn geld. Dus natuurlijk moet er wel verschil zitten tussen een SGS SII en de Jiayu G3. Zou niet goed zijn als dat niet zo was. Vraag is veel meer: ben je bereid de meerprijs te betalen voor die verschillen? M.a.w.: welke specs genieten de voorkeur boven andere specs? Dat is voor iedereen anders. Ik ben veel meer gedreven om voor zo min mogelijk geld een zo'n leuk mogelijk toestel te halen. Dus zoek ik het leukste toestel bij mijn maximale budget van grofweg 150 euro. Dat was vorig jaar voor mij de reden de ZTE Blade te kopen en dit jaar dus de Jiayu G3. Mooi meegenomen was bovendien de actieve community op modaco/xda voor custom roms waardoor ik nu Jelly Bean / Android 4.1 al draai met dank aan Cyanogen mod 10.

Dat de specs al bij lancering volstrekt achterhaald zijn kan mij niet interesseren. Ik hoef niet het nieuwste v/h nieuwste te hebben, voor mij geen dure SGSIII/HTC One X+/Apple iPhone 5. Ik wil gewoon een leuk toestel wat in de buurt komt voor een krappe beurs. Dus dat ik met de Jiayu G3 inlever t.o.v. een A-merk android toestel weet ik. Maar dingen als soort processor/bluetooth/nfc/radio/tv-uitgang maakt me niet uit, zolang ie een micro-SD slikt kan ik het geheugen uitbreiden tot 64GB (indien nodig) voor weinig. Ik gebruik mijn Blade met name als communicatiemiddel, niet als entertainment geval noch als camera/videocamera. En zolang ie maar werkt vind ik het wel best. Over garantie maak ik mij niet druk, een enkeltje binnenland NL is natuurlijk gemakkelijk zo gezegd, zo gedaan. Maar een enkeltje Lightake is ook zo geregeld hoor.

edit: en oh, dikte/zwaarte vind ik juist een pre. Heb je tenminste wat in je handen waarbij je niet het gevoel hebt dat het te fragiel is om goed vast te houden. En last but not least: flinke accu, yay for that *O* (dikte/zwaarte neem ik daar graag mee voor lief)
mag het weten
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 00:34:18 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117760074
Ben trouwens bang dat mensen die accucapaciteit niet goed inschatten. ;) Uit eigen ervaring haalde ik met normaal gebruik zo'n 36 uur uit m'n 2050mAh van de JY-G2. De G3 is dualcore en heeft een hogere resolutie, dat vertaalt zich waarschijnlijk in een hoger energieverbruik. Ik denk dus niet dat 'ie langer meegaat dan 40 uur bij normaal gebruik. Hij gaat dus niet een hele week mee omdat 'ie een gigantische 2750mAh accu heeft. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117761414
Ik ben afgehaakt :').

Het wachten duurde me te lang, zonder duidelijke streefdatum.

Hoop dat Lightake netjes en snel cancelt cq. terugstort.
Geen referral hier.
pi_117762203
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 01:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben afgehaakt :').

Het wachten duurde me te lang, zonder duidelijke streefdatum.

Hoop dat Lightake netjes en snel cancelt cq. terugstort.
Lightake doet dat zeker, binnen 2 dagen staat het geld weer teruggestort. Was in iedergeval bij mij met een gecancelde order zo.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 09:28:33 #96
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117763974
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef nodig het volgende:
Ik probeer geen sfeer te creeren hoor, maar die youtube user had al meerdere G3 filmpjes achter zijn naam staan, hij maakte dus niet speciaal een account om dit probleem aan het licht te brengen

Nu dacht ik later dat dit ook nog misschien weleens iets softwaretechnisch zou kunnen zijn, aangezien het bij hem dus eerst wel werkte, misschien heeft hij met de software geknoeid?

Die controle voorkomt dit probleem niet, dit probleem was nog niet bij binnenkomst maar trad later op..

P.s Tokko1 leuke DM, iets aardiger mag ook wel, Ik (en vele anderen) willen ook gewoon de mankementen weten van deze telefoon, ik ga ze echt niet in de doofpot stoppen hoor... Lijkt wel of je er belang bij hebt dat er zoveel mogelijk G3's worden verkocht.
Je loopt elke keer te miepen en zeggen dat je 'm beter kan annuleren. Dat lijkt em dan een goede keus.

En vind het allemaal prima dat álle negatieve dingen naar voren komen, dan zijn we hier teminste goed van op de hoogte :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117764192
goed zo lekker annulleren beetje omgekeerde druk uitvoeren om ervoor te zorgen dat ze de mijne snel leveren *O*

ik heb trouwens op mijn SII geen hdmi uitgang zitten... (in reactie op de specs post)

:9
pi_117764279
Was wel met pijn in m'n hart ( :') ), maar ik heb er niet genoeg geduld voor.

Ben nu voor een Galaxy S3 gegaan, als ik het totale plaatje doorreken kost me dat 9 euro extra per maand (gedurende 2 jaar) en daarvoor heb ik dan aan het einde een telefoon met een redelijke resale-waarde.
Geen referral hier.
pi_117764450
Zo ik heb de shippingmethod laten aanpassen naar DHL.
Kom maar op met die G3. :D
pi_117764640
apart plaatje. :?

ik reken 6,25 per maand voor een 150 euro afschrijving in 2 jaar. Ik heb dan nog een sim only van 10 euro per maand dus kom ik op 16,25 per maand.

Samsung SIII 485,- (pw tweakers) / 24 = 20,21 euro per maand. + dan nog de kosten van een sim only.....

En het toestel icm een abbo kost ook zeker 40 tot 60 euro per maand...
pi_117765039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef LittleBuddha het volgende:
apart plaatje. :?

ik reken 6,25 per maand voor een 150 euro afschrijving in 2 jaar. Ik heb dan nog een sim only van 10 euro per maand dus kom ik op 16,25 per maand.

Samsung SIII 485,- (pw tweakers) / 24 = 20,21 euro per maand. + dan nog de kosten van een sim only.....

En het toestel icm een abbo kost ook zeker 40 tot 60 euro per maand...
Ik heb hem voor 32 euro in de maand besteld (met abonnement dus, studentmobiel), waar geen toestellease oid op van toepassing is.

https://www.studentmobiel(...)1087#bestelformulier

Maar goed, ik zal niet teveel offtopic gaan. Blijf de ontwikkelingen wel volgen uiteraard :D.
Geen referral hier.
pi_117765823
Ik kreeg in een mailtje van Nicole dat de planning midden oktober is :p
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117766204
Ach, dat is het ook alweer bijna.
pi_117766684
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:34 schreef shiznuts het volgende:
Ben trouwens bang dat mensen die accucapaciteit niet goed inschatten. ;) Uit eigen ervaring haalde ik met normaal gebruik zo'n 36 uur uit m'n 2050mAh van de JY-G2. De G3 is dualcore en heeft een hogere resolutie, dat vertaalt zich waarschijnlijk in een hoger energieverbruik. Ik denk dus niet dat 'ie langer meegaat dan 40 uur bij normaal gebruik. Hij gaat dus niet een hele week mee omdat 'ie een gigantische 2750mAh accu heeft. :P
idd, maar 2 dagen zullen zeker te doen moeten zijn..
normaal gebruik is voor de 1 misschien toch nog meer dan de ander :P

en zoals ik die ene review toen zag over de accu, was hij een uur aan gamen ging er 15% af etc..
Gamen is CPU, GPU en RAM toch goed in gebruik dus dat viel me nog reuze mee..

een week haal je met normaal gebruik met geen 1 smartphone :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:21:04 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117767154
Nou ja, weet je wat het is; normale accu's halen misschien op 1500~1800mAh die twee dagen. Niet dat mensen opeens denken dat ze met gemak vier dagen zonder op te laden weten te redden omdat er maar liefst 2750mAh beschikbaar is. Ik denk niet dat men beseft dat het dubbel ontvangen en versturen van signalen zoveel energie kost en daarom toch maar even iedereen realiteitsbewust maken dat ze zich niet moeten inbeelden dat 'ie dagenlang meegaat. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117767265
En wat als je nu maar één sim gebruikt ;)?!
pi_117767404
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:21 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, weet je wat het is; normale accu's halen misschien op 1500~1800mAh die twee dagen. Niet dat mensen opeens denken dat ze met gemak vier dagen zonder op te laden weten te redden omdat er maar liefst 2750mAh beschikbaar is. Ik denk niet dat men beseft dat het dubbel ontvangen en versturen van signalen zoveel energie kost en daarom toch maar even iedereen realiteitsbewust maken dat ze zich niet moeten inbeelden dat 'ie dagenlang meegaat. :P
Het punt alleen is dat het in standby staan van een telefoon gewoon geen enkele vorm van noemenswaardige energie kost. Waarom denk je dat die dumbphones zo lang mee gaan? Omdat ze enkel in standby staan. Pas wanneer je actief een verbinding gaat gebruiken (e-mail, whatsapp,...) zal hij daadwerkelijk meer stroom gaan kosten. Die tweede dataverbinding is dus enkel een standby verbinding aangezien daar geen data overheen gaat, dat zijn de stroomkosten niet.

Daarnaast is een dual core processor ook vrij zuinig aangezien die ook gewoon idle kan draaien en daarnaast een veel snellere rush to idle heeft dan een single core processor.

Natuurlijk zal hij niet net zo zuinig zijn als een telefoon met kleiner scherm en zuinigere processor maar het is ook weer niet zo rampzalig dat hij echt zo onzuinig is.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:40:53 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117767801
Ik moet de eerste smartphoneuser nog tegenkomen die 'em alleen gebruikt om gesprekken mee aan te nemen. Dat is wel het laatste waar ik m'n smartphone voor gebruik eigenlijk. :@

Maar goed. I was just sayin'. Ik zet een referentie waarop weer aannamen gedaan kunnen worden. Mijn verwachting is 40 uur bij wat voor mij normaal gebruik is. Daar kun je natuurlijk boven en onder zitten met jouw intensiteit van gebruik, maar ik verwacht eigenlijk geen extreme afwijkingen daarvan. Doe met die info wat je wilt. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117767954
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef shiznuts het volgende:
Ik moet de eerste smartphoneuser nog tegenkomen die 'em alleen gebruikt om gesprekken mee aan te nemen. Dat is wel het laatste waar ik m'n smartphone voor gebruik eigenlijk. :@

Maar goed. I was just sayin'. Ik zet een referentie waarop weer aannamen gedaan kunnen worden. Mijn verwachting is 40 uur bij wat voor mij normaal gebruik is. Daar kun je natuurlijk boven en onder zitten met jouw intensiteit van gebruik, maar ik verwacht eigenlijk geen extreme afwijkingen daarvan. Doe met die info wat je wilt. :P
Voor mij is het ook meer een toegang tot alle informatie die ik wil op elk moment, of dat nou internet, email of bankieren is.

Bellen en sms/whatsapp is meer bijzaak :P.
Geen referral hier.
pi_117769845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef rene90 het volgende:
Ik kreeg in een mailtje van Nicole dat de planning midden oktober is :p
Hehe we zullen zien..... :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:02:29 #111
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_117770547
En jullie denken serieus dat je die telefoon dit jaar nog in handen krijgt? _O-
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:04:14 #112
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117770641
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef Schild het volgende:
En jullie denken serieus dat je die telefoon dit jaar nog in handen krijgt? _O-
Nee, we hebben het over volgend jaar oktober :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117773250
Leuk hoe mensen (die waarschijnlijk geen geld hebben) al jaloers worden voordat we het toestel hebben! Maakt het wachten alleen maar leuker!
pi_117773295
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef Schild het volgende:
En jullie denken serieus dat je die telefoon dit jaar nog in handen krijgt? _O-
Om eerlijk te zijn maakt het mij de ballen uit, er is zo lang toch niks beters voor dat geld en ik heb al een telefoon. :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:18:04 #115
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_117773315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:16 schreef LittleBuddha het volgende:
Leuk hoe mensen (die waarschijnlijk geen geld hebben) al jaloers worden voordat we het toestel hebben! Maakt het wachten alleen maar leuker!
:')

Grappig dat je je elitair voelt omdat je 150 euro aan een smartphone uitgeeft..
pi_117773395
Dat zie je verkeerd, ik geef 150 euro aan speelgoed uit.

Als ik echt geld wil uitgeven dan koop ik wel een S3, maar welkom in het gadgets forum :O
pi_117773532
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:')

Grappig dat je je elitair voelt omdat je 150 euro aan een smartphone uitgeeft..
En jij kan er niet tegen :D
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:47:39 #118
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_117774632
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Xetran het volgende:

[..]

En jij kan er niet tegen :D
Aparte observatie. Wat is je basis daarvoor?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:56:20 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117775011
;( Jongelui... waar zijn we nou HELEMAAL mee bezig?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117775314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:')

Grappig dat je je elitair voelt omdat je 150 euro aan een smartphone uitgeeft..
130,00 euro
pi_117775428
133 euro
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:14:31 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117775770
SPOILER: Verschrikkelijk verlekkerend offtopic nieuws
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door RobertNL op 09-10-2012 15:20:33 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117775991
Voordat die telefoon in iemands handen is is dit topic weer vol :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:21:15 #124
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_117776067
Hoe gaan jullie dat doen met garantie e.d. als je een telefoon krijgt waarvan het scherm half eruit flikkert en de knoppen niet werken?
pi_117776114
Scherm terugduwen en knoppen repareren. Als dat niet lukt: huilen.
pi_117776130
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:21 schreef Schild het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen met garantie e.d. als je een telefoon krijgt waarvan het scherm half eruit flikkert en de knoppen niet werken?
Lightake zegt een extra QC te doen, maar het is voor mij ook 1 van de redenen om er toch van af te zien.

Ook al verwacht ik niet dat het veel zal voorkomen.
Geen referral hier.
pi_117776133
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:14 schreef RobertNL het volgende:
SPOILER: Verschrikkelijk verlekkerend offtopic nieuws
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een render, echte fotos zijn lang niet zo spectaculair ;-)
Edit: ik dacht al een echte foto gezien te hebben, bleek van een ander toestel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tonkey op 09-10-2012 15:57:59 ]
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:27:51 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117776381
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:22 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Is een render, echte fotos zijn lang niet zo spectaculair ;-)
Er zijn alleen nog maar renders ;)!

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:21 schreef Schild het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen met garantie e.d. als je een telefoon krijgt waarvan het scherm half eruit flikkert en de knoppen niet werken?
Risico van het vak. Wat is de kans?
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Lightake zegt een extra QC te doen, maar het is voor mij ook 1 van de redenen om er toch van af te zien.

Ook al verwacht ik niet dat het veel zal voorkomen.
Dat dus.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:56:49 #129
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117777592
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:28 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je loopt elke keer te miepen en zeggen dat je 'm beter kan annuleren. Dat lijkt em dan een goede keus.

En vind het allemaal prima dat álle negatieve dingen naar voren komen, dan zijn we hier teminste goed van op de hoogte :)
Vind het een beetje jammer dat je zo overdreven reageerde. Dit was de eerste keer dat ik iets poste met annuleren. Jammer dat daarop die DM moest volgen, had naar mijn mening ook op een andere manier gekund (bijvoorbeeld op de manier van Downstar, RobertNL)
pi_117779223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:21 schreef Schild het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen met garantie e.d. als je een telefoon krijgt waarvan het scherm half eruit flikkert en de knoppen niet werken?
Een enkeltje China geven. Sim-pel. Dat de G3 omgerekend slechts 130 euro kost wil nog niet zeggen dat je genoegen moet nemen met een DoA. Daarnaast mag je gewoon een deugdelijk product verwachten, zelfs al koop je een toestel van Chinese makelij. Dus Lightake zal een goed functionerend toestel dienen te sturen, zo niet; dan gaat ie met eenzelfde gemak weer terug. Ben niet op de hoogte van IPR of Chinees consumentenrecht (als ze het al hebben :P), maarre if: Jiayu G3 = stuk, then: isniegoe, go to: seller. Dus nee nogmaals over garantie maak ik mij niet druk.

Bovendien, mocht mijn Blade het begeven, dan zal Wehkamp (in mijn geval) hem wel naar een of ander reparatiecentrum toesturen. Kun je doodleuk vier weken wachten. Nou in die tijd kan ik mijn toekomstige Jiayu G3 echt wel teruggestuurd hebben naar China en hem weer teruggekregen hebben via DHL. Niet zo moeilijk te bedenken ;)
mag het weten
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:02:53 #131
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117788115
JiaYu is jarig! *O*


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117788294
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef nodig het volgende:
JiaYu is jarig! *O*


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiephiep hoera!

Google translate geeft altijd ''good domain'' bij mij :P
Ja.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:31:41 #133
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117792852
Lightake heeft de Jiayu op ''sold out'' gezet, betreft alle kleuren! Of heeft iemand dit stiekem al eerder gepost :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:33:58 #134
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117792960
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef nodig het volgende:
Lightake heeft de Jiayu op ''sold out'' gezet, betreft alle kleuren! Of heeft iemand dit stiekem al eerder gepost :P
Nee, nog niet gezien inderdaad. Pre-order zit vol wellicht?

Priceangels heeft alle data weg gehaald.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:51:09 #135
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117793915
Als ik via Chinaprices naar Priceangels ga, dan is de pagina inderdaad weg. Maar ga ik zoeken op de site, dan staat die er toch wel

Ze zullen bij Lightake de ongeduldige berichten wel zat zijn ;) Eerst maar eens de huidige orders afhandelen, ik ben benieuwd hoeveel ze daar al moeten gaan uitleveren :)
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:59:48 #136
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117794400
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:51 schreef ikbenik het volgende:
Als ik via Chinaprices naar Priceangels ga, dan is de pagina inderdaad weg. Maar ga ik zoeken op de site, dan staat die er toch wel

Ze zullen bij Lightake de ongeduldige berichten wel zat zijn ;) Eerst maar eens de huidige orders afhandelen, ik ben benieuwd hoeveel ze daar al moeten gaan uitleveren :)
Denk omdat priceangels 3x ofzo die link heeft veranderd aangezien er telkens de datum instond dat ze dachten te gaan leveren, eerst 24 september daarna 30 september.. Dan duurt het weer even voordat Chinaprices hem opnieuw toevoegd aan zijn bestand.
pi_117795564
Laten we hopen dat LT heeft doorgekregen hoeveel G3's er aan komen en nu maar ff de rem op de pre-orders gooit voordat ze echt knetter worden? :7 O-)
pi_117799133
Vanmorgen met LT gesproken, en zodoende ook gehoord dat lightake van plan is samen met Priceangels G3s af te nemen, nu zul je denken af te nemen?

hebben ze dat nog niet gedaan dan :o ?!? .. wees gerust, heeft niks met lightake te maken,
maar jiayu wil nog geen bestellingen of eventuele betalingen ontvangen...

het is dus voor geen enkele andere shop mogelijk om het toestel dus in grote wholesale getallen binnen te slepen.. geen idee waarom Jiayu hier zo moeilijk over doet..

Daarnaast weet ik nu dat Jack en de baas van Priceangels elkaar wel goed kennen, en jack vertelde me ook dat de baas van PA expres fictieve data op zijn website heeeft gezet om zo meer preorders binnen te slepen..

volgens jack lopen er op Priceangels een aantal duizend orders voor de G3, hoeveel op lightake dit er zijn ben ik niet wijzer van geworden helaas..

Het is dus maargewoon weer afwachten tot jiayu die 10.000 klaar heeft, dan moet Lightake dus snel inspringen, en zodoende aangeven geintressseerd te zijn in de G3's en zoveel aantal blablaa..

het is dus gewoon nog even afwachten op de volgende batch, wanneer die klaar is zal lightake er zeker alles aan doen om uit die 10.000 stuks in iedergeval wat G3's binnen te sprokkelen :P!

waarom trouwens het plan van lightake is om met priceangels af te nemen, is mij ook een volstrekt raadsel 8)7
pi_117799566
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:32 schreef Downstar het volgende:
Vanmorgen met LT gesproken, en zodoende ook gehoord dat lightake van plan is samen met Priceangels G3s af te nemen, nu zul je denken af te nemen?

hebben ze dat nog niet gedaan dan :o ?!? .. wees gerust, heeft niks met lightake te maken,
maar jiayu wil nog geen bestellingen of eventuele betalingen ontvangen...

het is dus voor geen enkele andere shop mogelijk om het toestel dus in grote wholesale getallen binnen te slepen.. geen idee waarom Jiayu hier zo moeilijk over doet..

Daarnaast weet ik nu dat Jack en de baas van Priceangels elkaar wel goed kennen, en jack vertelde me ook dat de baas van PA expres fictieve data op zijn website heeeft gezet om zo meer preorders binnen te slepen..

volgens jack lopen er op Priceangels een aantal duizend orders voor de G3, hoeveel op lightake dit er zijn ben ik niet wijzer van geworden helaas..

Het is dus maargewoon weer afwachten tot jiayu die 10.000 klaar heeft, dan moet Lightake dus snel inspringen, en zodoende aangeven geintressseerd te zijn in de G3's en zoveel aantal blablaa..

het is dus gewoon nog even afwachten op de volgende batch, wanneer die klaar is zal lightake er zeker alles aan doen om uit die 10.000 stuks in iedergeval wat G3's binnen te sprokkelen :P!

waarom trouwens het plan van lightake is om met priceangels af te nemen, is mij ook een volstrekt raadsel 8)7
Is het sowieso niet veel dat al die Chinese websites uiteindelijk gewoon samen onder 1 grote baas vallen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117801276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Is het sowieso niet veel dat al die Chinese websites uiteindelijk gewoon samen onder 1 grote baas vallen?
Hmm, dat denk ik niet. Wat ik wil denk is dat ze best veel zaken met elkaar doen.
pi_117803431
Reactie van Nicole op mijn vraag welk bedrag op de verpakking komt:

quote:
Besides, you like us help you write more lower custom price on your package.
We can help you do that. Could you please give us a amount?
Meteen een wedervraag :+ Valt me wel op dat berichten via my account niet aan komen en een email wel. Achja.. :)
mag het weten
pi_117803465
Daar gaan vast nog een paar weken overheen, jammer! Maar daar krijgen we wel steeds meer zin van.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 07:41:32 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117803501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:32 schreef Downstar het volgende:

waarom trouwens het plan van lightake is om met priceangels af te nemen, is mij ook een volstrekt raadsel 8)7
Druk zetten.

Iemand die 2.500 telefoons af wil nemen komt hoger op de lijst dan iemand die 250 af wil nemen. Tenminste als ik zo een gok moet doen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117803724
Dat lijkt mij inderdaad logisch, eerst uitleveren aan je grootste klanten en niet aan de kleinere. Dat is een stuk makkelijker en een stuk kosten efficiënter.
pi_117804298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 07:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Druk zetten.

Iemand die 2.500 telefoons af wil nemen komt hoger op de lijst dan iemand die 250 af wil nemen. Tenminste als ik zo een gok moet doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 08:12 schreef Tsurany het volgende:
Dat lijkt mij inderdaad logisch, eerst uitleveren aan je grootste klanten en niet aan de kleinere. Dat is een stuk makkelijker en een stuk kosten efficiënter.
dat is juist wat ik aan geef, Jiayu wil totaal geen preorders of uberhaupt geld ontvangen lijkt het..
er gaan juist eerder kleine orders weg ( 1 stuk of in iedergeval onder de 10 ) dan naar grotere afnemers :(
  woensdag 10 oktober 2012 @ 09:32:47 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117804854
quote:
Recent the Jiayu engineering department has received a number of issues with the G2 phone. The standby time of these phones was very short. After careful examination by our engineers we did lead it back back to inferior memory cards.

When a inferior memory card gets used the standy consumption increases several times, greatly reducing the normal standby time of the battery.

If your phone does have a insufficient battery time please first check the SD card (witch does not have to show faulty). it is recommended to buy quality from the official good domain Mall or other formal channels memory card.
Lijkt mij dat dit voor eleke telefoon het geval is. Nog een reden om goed geheugen van officele sellers (Hier, de UK of uit China) te halen en niet van Ebay of DX e.d. De kans dat de kaartjes van DX niet van de echte fabrikant komen is helaas goed aanwezig (mijn 8gig kaartje was zeker niet ''Genuine''
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117806081
Ik weet niet of dit een echt artikel is maar dit zou een veel betere telefoon zijn;


Quad-core Dream S in the works

If this wasn’t enough to shake JiaYu then news that there is a quad-core version of the Dream X called the Dream S is in the works ought to worry them a little. Specification’s for the quad-core Dream S include a quad-core 1.7Ghz Nvidia Tegra 3 CPU, 2GB RAM, 4.5 inch IPS screen with full 1920 x 1080 HD resolution, 13 mega-pixel camera, and a larger 3500mAh battery.

There is no release date scheduled for the Dream S however expect prices to be around 1450 Yuan at launch! ($230) (whatt?!)

(site: http://www.gizchina.com/2(...)x-quad-core-dream-s/ )
pi_117806324
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:25 schreef krullendhaar het volgende:
Ik weet niet of dit een echt artikel is maar dit zou een veel betere telefoon zijn;

Quad-core Dream S in the works

If this wasn’t enough to shake JiaYu then news that there is a quad-core version of the Dream X called the Dream S is in the works ought to worry them a little. Specification’s for the quad-core Dream S include a quad-core 1.7Ghz Nvidia Tegra 3 CPU, 2GB RAM, 4.5 inch IPS screen with full 1920 x 1080 HD resolution, 13 mega-pixel camera, and a larger 3500mAh battery.

There is no release date scheduled for the Dream S however expect prices to be around 1450 Yuan at launch! ($230) (whatt?!)

(site: http://www.gizchina.com/2(...)x-quad-core-dream-s/ )
no release date scheduled
pi_117808991
Kreeg een mail van Priceangels dat ze nu nog steeds pre-orders aan het verzamelen zijn en zo snel mogelijk proberen uit te leveren :P nou dat kan dus nog wel ff gaan duren.
pi_117809153
Gaat het alleen nog maar om de zwarte?
pi_117809381
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:25 schreef krullendhaar het volgende:
Ik weet niet of dit een echt artikel is maar dit zou een veel betere telefoon zijn;

Quad-core Dream S in the works

If this wasn’t enough to shake JiaYu then news that there is a quad-core version of the Dream X called the Dream S is in the works ought to worry them a little. Specification’s for the quad-core Dream S include a quad-core 1.7Ghz Nvidia Tegra 3 CPU, 2GB RAM, 4.5 inch IPS screen with full 1920 x 1080 HD resolution, 13 mega-pixel camera, and a larger 3500mAh battery.

There is no release date scheduled for the Dream S however expect prices to be around 1450 Yuan at launch! ($230) (whatt?!)

(site: http://www.gizchina.com/2(...)x-quad-core-dream-s/ )
2 GB RAM wil ik wel geloven, die schermresolutie lijkt me overdreven. En die 13 megapixel zal ook weinig voorstellen (in ieder geval niet aanvoelen als 13 mp). Lijkt mij te mooi om waar te zijn. En zoals iemand al zei, geen releasedatum...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 12:13:22 ]
pi_117809514
Filmpje:
http://v.youku.com/v_show/id_XNDU5MzY5OTcy.html

wel crappy kwaliteit filmpje :P

en nog een unbox filmpje:
http://v.youku.com/v_show/id_XNDU4MDg4OTk2.html
pi_117809936
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef emmyemmy het volgende:
Gaat het alleen nog maar om de zwarte?
Er is nog niets uitgeleverd door de wholesalers.
pi_117810098
Dat weet ik, maar er worden dus alleen nog maar zwarte gemaakt?
pi_117810280
Yay S3 is verzonden :D.

Mailtje van Lightake na mijn annuleringsverzoek:

quote:
Hi friend,

Thanks for your order Q---.

This is Nicole from lightake.com.

For JiaYu G3 cell phone, now we are still waiting for the goods from supplier, and we are not sure when it will be released.

Actually all online stores are still in pre-order, we hopefully it will be released within this month.

If you still want it, pls wait patiently, we will ship your order once it released.

If not,how about you choose other items to make a exchange?

Our table PC is sold well, maybe, you can choose this kind of items to change Jiayu G3.

If you like a refund, we will do it as your requirement.

Thanks for your support and hope your understanding.

Best regards.

Nicole
Geen referral hier.
pi_117810354
Lol ook altijd dat waarom koop je niet wat anders xD. Je besteld een telefoon waarom zou je dan in plaats van die telefoon een tablet kopen. Als je iets anders wil dan had je dat wel al besteld..
pi_117810568
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:45 schreef ebayaccountje het volgende:
Lol ook altijd dat waarom koop je niet wat anders xD. Je besteld een telefoon waarom zou je dan in plaats van die telefoon een tablet kopen. Als je iets anders wil dan had je dat wel al besteld..
Ach je kan het toch proberen. Latente behoeftes... Ze geven ook duidelijk aan dat ze het geld ook terug willen sturen, dus prima gedaan :)
pi_117814441
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:53 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Ach je kan het toch proberen. Latente behoeftes... Ze geven ook duidelijk aan dat ze het geld ook terug willen sturen, dus prima gedaan :)
Je kan het proberen ja :p maar beter lijkt mij gewoon het geld direct terug te sturen dat is voor de klant heel positief. Nu krijg je het idee dat ze denken die kut westerlingen hebben toch geld zat en kopen toch wel rotzooi dat ze niet nodig hebben xD. Maar ja kan ook wel zo zijn dat alleen ik dat zo zie lol.
pi_117818407
Vind het netjes, en ook dit gebeurt toch in westerse landen ook
maak het zeker wel een aantal keer per jaar mee, dat hier in NL ergens een aanbieding is..
je naar de winkel gaat of hem snel via internet al besteld, deze dan wil ophalen en vervolgens uit verkocht blijkt te zijn... vaak krijg je dan nog wel ff te horen: Maar we hebben wel dit vergelijkbare model, of misschien is dit iets voor u?

heel normaal lijkt mij :P? daarnaast staat er ook netjes dat indien er geen interesse is voor een ander product, je gewoon je geld terug kan krijgen :)
pi_117818466
Mijn bestelling blijft staan, alleen vind ik het raar dat er blijkbaar weinig communicatie is tussen lightake en Jiayu.

Ten tijden van preorder heb je toch iets van communicatie, om bijvoorbeeld de prijsafspraken ed te maken en als je klanten vragen naar wanneer er uitgeleverd wordt kan je toch iets melden richting je afnemers. Ik begrijp dat het product erg nieuw is, er kan altijd iets niet goed lopen op je productie lijn oid, maar iets meer info is altijd welkom..
pi_117818666
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:35 schreef henkieve het volgende:
Mijn bestelling blijft staan, alleen vind ik het raar dat er blijkbaar weinig communicatie is tussen lightake en Jiayu.

Ten tijden van preorder heb je toch iets van communicatie, om bijvoorbeeld de prijsafspraken ed te maken en als je klanten vragen naar wanneer er uitgeleverd wordt kan je toch iets melden richting je afnemers. Ik begrijp dat het product erg nieuw is, er kan altijd iets niet goed lopen op je productie lijn oid, maar iets meer info is altijd welkom..
Dat is dus iets wat jiayu inderdaad niet goed voor me kaar heeft, prima telefoon met prima prijs..
maar communicatie naar klanten toe is echt enorm slecht.. ook al die delays en dergelijke..
zijn we met zijn alle blij dat de Jiayu G3 eindelijk zijn netwerklicentie heeft, dat er productie is..
dat er 10.000 over 2-3 dagen klaar zouden liggen.. Weten we weer niet wanneer lightake ze uberhaupt krijgt, omdat Jiayu geen preordering accepteert :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:42:28 #162
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117818739
Van het Jiayu forum:
quote:
G3 simple standby absolutely exceed the performance of the G2 wade standby 5 days no problem, provided that the telephone is not a lot, play less games. 4.5-inch screen is certainly very power-hungry, recommendations usually used according to the actual needs as much as possible to reduce the screen brightness to reduce power consumption. Other currently due to the MTK underlying code reasons, the battery is calculated display is not accurate, and I found that the last 15% is very durable, so the battery percentage is for reference only. Later we will be improved through the optimization of ROM.
5 dagen standby tijd dus :) (geclaimd, ja, het moet zich nog maar bewijzen, maar toch!)

En volgens mij suggereert deze beste meneer/mevrouw dat je het scherm van je telefoon goed plat kan krijgen (als het scherm wat omhoog komt) door wat boeken er op te stapelen :P
quote:
slightly warped screen how to deal with? The external screen recommendations seriously warped screen Depot processing. G3 fixed screen using double-sided tape, double-sided adhesive itself is flexible, the slight loosening is a normal phenomenon. Do not worry if you can use books pressed the screen for some time.
Bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-259411-1-1.html
pi_117818847
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat is dus iets wat jiayu inderdaad niet goed voor me kaar heeft, prima telefoon met prima prijs..
maar communicatie naar klanten toe is echt enorm slecht.. ook al die delays en dergelijke..
zijn we met zijn alle blij dat de Jiayu G3 eindelijk zijn netwerklicentie heeft, dat er productie is..
dat er 10.000 over 2-3 dagen klaar zouden liggen.. Weten we weer niet wanneer lightake ze uberhaupt krijgt, omdat Jiayu geen preordering accepteert :')
Ik heb ergens gelezen dat door de hoge aantal fouten in de eerste batch (10% vertoonde blijkbaar mankementen) dat de tweede batch goed gecontroleerd wordt en daarmee vertraging oploopt. Ze waren in feite klaar, door klagen van mensen worden ze gewoon goed gecontroleerd.

Liever dit dan net 1 van die 10 telefoons te krijgen waarvan het scherm los zit ofzo ;)
pi_117819113
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:45 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen dat door de hoge aantal fouten in de eerste batch (10% vertoonde blijkbaar mankementen) dat de tweede batch goed gecontroleerd wordt en daarmee vertraging oploopt. Ze waren in feite klaar, door klagen van mensen worden ze gewoon goed gecontroleerd.

Liever dit dan net 1 van die 10 telefoons te krijgen waarvan het scherm los zit ofzo ;)
Ben hiermee inderdaad eens, wat mij betreft liever een maand extra wachten en 0-1% foutmarge dan nu uitleveren en 10% foutmarge.
pi_117820245
Achja, heb er sowieso wel vertrouwen in dat het goed komt.
Had alleen gehoopt hem voor het eind van oktober te hebben, en die deadline wordt zeer moeilijk denk ik :P
pi_117821248
Die kans is inderdaad denk niet heel groot :P

@dj_ko: Thanks voor nieuwe filmpjes, blijft leuk die unboxingen. Hopen dat ik zelf ook nog is zo'n filmpje mag maken van deze telefoon :7
pi_117822067
Heb toch nog even een mailtje gestuurd naar LighTake met de vermelding dat over de prijs op het pakketje en aanduiden als Java Phone. Had dit al aangegeven op de support pagina 10 dagen geleden maar daar kreeg ik dus geen antwoord op. Ook natuurlijk even gevraagd wat de status van de JiaYu's is en of ze al meer weten :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:16:42 #168
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117822365
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:16 schreef RobertNL het volgende:

Dames en heren: Let er wel even op dat je met het veranderen van de prijs de verkoper aanzet tot valsheid in geschrifte. Erg handig om dit hier te melden is het wellicht niet! (aka, niet meer doen dus!) Doen we in het China-shopping-topic ook niet!

Dat ze er vaak uit zich zelf een lage prijs opzetten kunnen wij ook niks aan doen O-)
pi_117822849
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik een andere prijs wil in mijn bericht :P
pi_117822981
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:31 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik een andere prijs wil in mijn bericht :P
Het duid daar op. en ook dat mag niet..
daarnaast staat er wel duidelijk dat je hem wil aanduiden als javaphone, en ook dat is tegen de regels om een ander product op te geven dan de werkelijke inhoud :P
pi_117823451
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

Het duid daar op. en ook dat mag niet..
daarnaast staat er wel duidelijk dat je hem wil aanduiden als javaphone, en ook dat is tegen de regels om een ander product op te geven dan de werkelijke inhoud :P
Oke ik zal er voortaan rekening mee houden :P
pi_117825694
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:33 schreef Downstar het volgende:
Vind het netjes, en ook dit gebeurt toch in westerse landen ook
maak het zeker wel een aantal keer per jaar mee, dat hier in NL ergens een aanbieding is..
je naar de winkel gaat of hem snel via internet al besteld, deze dan wil ophalen en vervolgens uit verkocht blijkt te zijn... vaak krijg je dan nog wel ff te horen: Maar we hebben wel dit vergelijkbare model, of misschien is dit iets voor u?

heel normaal lijkt mij :P? daarnaast staat er ook netjes dat indien er geen interesse is voor een ander product, je gewoon je geld terug kan krijgen :)
Dat is nog veel erger want dan bestellen ze vaak ook expres te weinig. laat ik het zo zeggen; ik ga normaal niet naar de winkels waar ze een 'week' aanbieding ofzo hebben dat je er op maandag ochtend staat en het is al uitverkocht pure afzetterij en ik zou alleen sagarijnig/boos worden en er niet meer komen. (maar ik jaag niet op aanbiedingen normaal)
pi_117827488
Laten we ervan uit gaan dat men idd de qualiteit slag maakt en dat het gewoon iets langer duurt, het gaat ons allen natuurlijk om een goede phone..
pi_117828291
Sorry als ik misschien vragen stel die er al eerder zijn gesteld en ik weet dat jullie helemaal wauw van de G3 zijn (ik kijk veel in het China webshop topic). Maar, mijn telefoon is kapot (HTC Sensation), niet meer te repareren en ik heb nu tijdelijk een telefoon te leen die ik snel moet teruggeven.

Nu zit ik een beetje te kijken en die G2 voldoet in principe wel aan wat ik voor telefoon zoek. G3 kost me teveel tijd om te wachten.

Nu was ik aan het zoeken en kom ik deze tegen:

http://www.aliexpress.com(...)-WiFi/656449166.html

Ik lees alles zo door, maar:

Kan je net zo snel internetten als dat ik op mijn Sensation deed? (HSDPA), is WCDMA hetzelfde, of heb je alleen 3G?

En is dit een goede aanbieding, icm verzending via DHL 151,- dollar. Normaal koop ik alleen via eBay en ben dus niet bekend met aliexpress. Of is er misschien een betere aanbieding / telefoon die ik over het hoofd zie?

Thanks als jullie wat antwoorden voor me hebben :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:43:07 #175
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117828978
Frequentiebereik Sensation: 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz
(http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info)
Frequentiebereik Tianji: 800/850/1800/1900/2100
(http://www.aliexpress.com(...)-WiFi/656449166.html)

Lijkt er op van wel :)

Maar mag ik vragen waarom dit in het Jiayu G3 forum wordt gesteld? :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:44:20 #176
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117829037
Die Tianji S3 vind ik wel twijfelachtig. Op verschillende sites staat dat de batterij bijvoorbeeld maar 1200mah is, dat is wel heel erg weinig. Alleen daarom zou ik er al niet voor gaan, dan kan je er nog geen dag mee doen. En dan laat ik het matige scherm en 512MB geheugen nog buiten beschouwing...
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117829253
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:43 schreef Ravocs het volgende:
Frequentiebereik Sensation: 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz
(http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info)
Frequentiebereik Tianji: 800/850/1800/1900/2100
(http://www.aliexpress.com(...)-WiFi/656449166.html)

Lijkt er op van wel :)

Maar mag ik vragen waarom dit in het Jiayu G3 forum wordt gesteld? :P
Thanks, wist niet precies hoe dat allemaal zat.

Maar ik dacht dat dit het Jiayu topic was gezien de OP, de topicnaam en aangezien het webshop topic niet vervuild mag worden daarmee vroeg ik het maar hier :P

Dan die maar bestellen :) Ben benieuwd dan ;). Is dit een Jiayu G2 of heb is het alleen hetzelfde moederbord ofzo? :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_117832761
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:45 schreef tharonny het volgende:
Die kans is inderdaad denk niet heel groot :P

@dj_ko: Thanks voor nieuwe filmpjes, blijft leuk die unboxingen. Hopen dat ik zelf ook nog is zo'n filmpje mag maken van deze telefoon :7
No problem, als ik hem met mn dhl shipping op tijd binnen heb ga ik er denk ik ook 1 maken ;)
pi_117834911
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:43 schreef Ravocs het volgende:
Frequentiebereik Sensation: 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz
(http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info)
Frequentiebereik Tianji: 800/850/1800/1900/2100
(http://www.aliexpress.com(...)-WiFi/656449166.html)

Lijkt er op van wel :)

Maar mag ik vragen waarom dit in het Jiayu G3 forum wordt gesteld? :P
Waarom niet dan? hij vraagt toch of de Jiayu g2 een goede deal is?
dit topic is geen G3 topic opzich, maar meer een Jiayu topic in het algemeen..

Daarnaast worden ook andere telefoons hier besproken, dus..

@peejie_ je vraag kan ik helaas niet zo beantwoorden qua snelheden.. ik heb daar geen idee over :P.. toch vin dik 150 niet heel gek, maar toch wat zonde gezien de G3 ( wat toch wel een stukje beter is.. en eventueel volgende maand in je bezit kan zijn... maargoed als je echt niet langer kan wachten is een g2 een prima telefoon :D!

UPDATE: wacht ik dacht dat de link zal leiden naar een G2 op aliexpress :P.. bovenstaande kun je dus beschouwen als niet goed gelezen :P ( toch blijft de geupdate G2 ook een prima telefoon :D, al is die geloof ik ook nog niet uit :P)
pi_117835242
quote:
6s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:48 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Thanks, wist niet precies hoe dat allemaal zat.

Maar ik dacht dat dit het Jiayu topic was gezien de OP, de topicnaam en aangezien het webshop topic niet vervuild mag worden daarmee vroeg ik het maar hier :P

[b]Dan die maar bestellen :) Ben benieuwd dan ;). Is dit een Jiayu G2 of heb is het alleen hetzelfde moederbord ofzo? :P [/b]
Ben ik nou zo dom of snap ik gewoon je vraag niet omdat er iets vet onduidelijk is :P??

allereest welke telefoon ben je nu vanplan te bestellen? ( zoals je aanduid in je eerste zin?)
en daarna is dit een Jiayu G2 of alleen hetzelfde moederbord? met welke tel vergelijk je hem :P?
pi_117838707
Hopelijk duurt het niet tot november ?
http://www.etotalk.com/ji(...)&number_of_uploads=0
pi_117838957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ben ik nou zo dom of snap ik gewoon je vraag niet omdat er iets vet onduidelijk is :P??

allereest welke telefoon ben je nu vanplan te bestellen? ( zoals je aanduid in je eerste zin?)
en daarna is dit een Jiayu G2 of alleen hetzelfde moederbord? met welke tel vergelijk je hem :P?
Ja mijn fout, ik haalde twee dingen door elkaar. Zocht eerst op Jiayu en daarna op mtk6577, dacht dat dat een andere naam zou zijn voor de G2, maar dat is dus een type processor ofzo wat er gebruikt wordt. Wat dus ook weer in deze telefoon gebruikt wordt :P. Maar is er ook nog een ander topic dat over Chinese Telefoons gaat dan? Zit mobiel dus lastiger zoeken :P Sorry vor de spraakverwarring :D
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_117839019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:27 schreef stefke001 het volgende:
Hopelijk duurt het niet tot november ?
http://www.etotalk.com/ji(...)&number_of_uploads=0
Lijkt me dat daar de verzendtijd ook al in is mee gerekend aangezien die italiaan ook vraagt hoelang het verzenden duurt.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:44:02 #184
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117839310
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:27 schreef stefke001 het volgende:
Hopelijk duurt het niet tot november ?
http://www.etotalk.com/ji(...)&number_of_uploads=0
Gewoon een gok. (bijna) geen enkele wholesaler weet wanneer hij uitkomt.

quote:
6s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Sorry als ik misschien vragen stel die er al eerder zijn gesteld en ik weet dat jullie helemaal wauw van de G3 zijn (ik kijk veel in het China webshop topic). Maar, mijn telefoon is kapot (HTC Sensation), niet meer te repareren en ik heb nu tijdelijk een telefoon te leen die ik snel moet teruggeven.

Nu zit ik een beetje te kijken en die G2 voldoet in principe wel aan wat ik voor telefoon zoek. G3 kost me teveel tijd om te wachten.

Nu was ik aan het zoeken en kom ik deze tegen:

http://www.aliexpress.com(...)-WiFi/656449166.html

Ik lees alles zo door, maar:

Kan je net zo snel internetten als dat ik op mijn Sensation deed? (HSDPA), is WCDMA hetzelfde, of heb je alleen 3G?

En is dit een goede aanbieding, icm verzending via DHL 151,- dollar. Normaal koop ik alleen via eBay en ben dus niet bekend met aliexpress. Of is er misschien een betere aanbieding / telefoon die ik over het hoofd zie?

Thanks als jullie wat antwoorden voor me hebben :)
Matige telefoon qua geheugen en batterij zoals al aangegeven.

Zou spec wise eerder naar zoiets met DHL shipping kijken:
http://etotalk.com/zte-v9(...)ation-led_p3164.html
(dit is de eerste de beste shop die ik pak prijs kan dus vast lager zijn op Aliexpress en dergelijke).

Jiayu G2 (dualcore + 1GB)
Newman (heeft vast een telefoon met de zelfde specs als de ZTE hierboven)
Oppo (Idem als newman)
Zopo (item als newman)

Als je wat gevonden hebt kan je het wel melden in dit of het Chinese webshop topic ;) Dan laten we ons licht er wel even over schijnen :D!

Als je iets goedkoper wil kan je ook kijken naar een telefoon met MTK 6575 processor en 1 GB ram van de bovenstaande merken. Die doen het ook prima!
Ja bovenstaande telefoons zijn duurder als de G3 maar hij heeft haast en de G3 niet :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117844657
wie heeft hier eigenlijk die etotalk gepresenteerd..
wat een geldwolven zijn dat zeg.. een telefoon shippen naar NL via normale airmail kost bij hun alleen al 25$ :P!
pi_117846418
Mailtje naar Lightake gestuurd met het verzoek of ze mijn bestelling kunnen splitsen. Heb een aantal dingen met de G3 mee besteld die gewoon op voorraad zijn. Achteraf misschien niet zo slim natuurlijk, maargoed :+

Ik stuurde dit:
"Hello,
On 9 September 2012 I made an order with ordernummer Q123456789. This order includes the Jiayu G3 telephone. Is it possible to split the order so that you send the products that are ready now and the second shipment is the phone? Thanks a lot!
Best wishes,
Bram"

Krijg ik deze geweldige reply:

"Hi friend,
This is Tina from lightake.com
For JiaYu G3 cell phone, now we are still waiting for the goods from supplier, and we are not sure when it will be released.
Actually all online stores are still in pre-order, we hopefully it will be released within this month.
If you really want it, pls wait patiently, we will ship your order once it released.
If not, you can ask refund from us within 60 day after payment.
Thanks for your support and hope your understanding.
Have a nice day.
Best regards.
Tina"

En ik maar denken dat ik duidelijk genoeg was :'(
Maar weer een reply erachteraan. Gelukkig gaat om wat simpel niet noodzakelijk spul, een laserpennetje en een stylus :+
pi_117847398
If not, you can ask refund from us within 60 day after payment.

Dus als ze je geld langer dan 60 dagen hebben en de Jiayu is nog niet uitgeleverd dan krijg je geen refund meer als je zou willen cancellen??
pi_117847565
Was me nog niet opgevallen, maar dat klinkt inderdaad een beetje eng :{
pi_117848804
S3 komt zo binnen :D.

Werd wel eens tijd, na 3,5 jaar met de iPhone 3GS.
Geen referral hier.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:24:30 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117849032
Hoezo krijg je jouw G3 nu al dan? Je woont in China en hebt via ejiayu besteld? :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117849182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef shiznuts het volgende:
Hoezo krijg je jouw G3 nu al dan? Je woont in China en hebt via ejiayu besteld? :o
S3 niet G3 weet n iet waarom die overloper hier nog is xD, wss omdat het G3 topic toch veel beter is.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:33:03 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117849310
Dat was inderdaad de hint in mijn vraagstelling. Als je niet een phone uit China hebt besteld, wat moeten wij in dit topic dan in godsnaam aan met die voor ons oninteressante info over de levering van een Samsung-phone? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117850475
Hopelijk komt de g3 morgen bij lightake binnen.
10 dagen na de eerste lading.
Stoned ape theory
pi_117850559
fastcardtech zou er 19 in stock hebben :')

Zie reacties onderaan van een medewerker.

http://www.fastcardtech.c(...)reen-8MP-Camera.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:15:51 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117850675
;( Fastcardtech responseteam. _O- Haha.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117851012
Geloof het niet :P
pi_117851040
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:12 schreef rene90 het volgende:
fastcardtech zou er 19 in stock hebben :')

Zie reacties onderaan van een medewerker.

http://www.fastcardtech.c(...)reen-8MP-Camera.html
Fastcardtech :') - maar ze roepen misschien niet zomaar dat ze er 19 hebben, hun pre-order staat dicht nu omdat iedereen begint te krijsen wanneer hun phone verzonden wordt haha.
pi_117852490
Mail ontvangen van Lightake dat ze niet het adres willen wijzigen van de bestelling, mag 'm wel annuleren. Rare jongens.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:10:21 #199
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117852643
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:07 schreef DeHeer het volgende:
Mail ontvangen van Lightake dat ze niet het adres willen wijzigen van de bestelling, mag 'm wel annuleren. Rare jongens.
Is het niet een beveiliging? Ze sturen het standaard naar je paypal adres. Er zijn veel meer bedrijven (kijk maar op Ebay) die dat inmiddels doen, ze hebben zeker iets te vaak last gehad van fraude...
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117856905
Geen idee hoe accuraat de foto van Fastcardtech is. Maar daar zie je dus de grijze en de zilveren op (lijkt mij dan, gezien wit nergens verkocht wordt) Ze schijnen 20 stuks in voorraad te hebben sinds vandaag. Maargoed, lekker belangrijk: maar het ging mij om de kleur v/d exemplaren op de foto. Geen idee of dit al een oude foto is en dus een pre-productie exemplaar is of een nieuwe foto met het daadwerkelijke ontwerp. Inmiddels heb ik de mijne maar omgezet naar zwart, geen zin om bij grijs of zilver nog voor verrassingen komen te staan dat in het echie de kleur me niet aanstaat. En die zwarte vind ik heel donkergrijs ogen, niet eens echt zwart.
mag het weten
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:09:08 #201
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117857460
Is dat dan niet de lichtinval?
pi_117857723
Die plaatjes met al die opgestapelde Jiayu's zijn al maanden oud en komen van de fabriek zelf.
pi_117858095
Ok, ander nieuwtje (?): Lightake heeft de Jiayu G3 op hun site neergezet als sold out. Waar zou dat op duiden denken jullie? ;) Aangezien Lightake hun systeem werkt dat ze de spullen in preorder dus als 'in voorraad' moeten aanmerken en ze hem dus nu niet 'in voorraad' hebben, kan er niet langer een preorder geplaatst worden. En dat houdt ofwel in dat ze de eerste batch spoedig zullen ontvangen, al ontvangen hebben of gewoon genoeg preorders in handen hebben. Kan ook nog :P
mag het weten
pi_117858480
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Joosie200 het volgende:
Ok, ander nieuwtje (?): Lightake heeft de Jiayu G3 op hun site neergezet als sold out. Waar zou dat op duiden denken jullie? ;) Aangezien Lightake hun systeem werkt dat ze de spullen in preorder dus als 'in voorraad' moeten aanmerken en ze hem dus nu niet 'in voorraad' hebben, kan er niet langer een preorder geplaatst worden. En dat houdt ofwel in dat ze de eerste batch spoedig zullen ontvangen, al ontvangen hebben of gewoon genoeg preorders in handen hebben. Kan ook nog :P
Of dat ze hem gewoon maar op hold hebben gezet omdat ze nu al weten dat ze niet alle pre orders direct kunnen uitleveren en ook niet weten wanneer die komen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117858823
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Of dat ze hem gewoon maar op hold hebben gezet omdat ze nu al weten dat ze niet alle pre orders direct kunnen uitleveren en ook niet weten wanneer die komen.
Dit..

vanmorgen weer met lightake gepraat, zei maar ook alle andere webshops weten nog van niks..

daarnaast is het helemaal niet duidelijk of er morgen wel eens 10.000 klaar zijn, ik denk dat morgen net z'n dag al vandaag word.. eentje zonder echt nieuws over de G3s :(
pi_117858952
Denk dat het een kerst cadeautje gaat worden :P
pi_117859696
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_117860397
quote:
Zo, weer 5 minuten dichterbij de uitlevering van mijn G3 :9
Eindelijk een filmpje waarbij de stock browser werd gebruikt ipv al die vage chinese browsers die we toch niet gaan gebruiken :+ Tevens bevestigde het filmpje voor mij dat ook deze telefoon een chique notificatie-LED heeft :D
Ja.
pi_117860487
En in 480p! We maken al vooruitgang! :o
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:28:14 #210
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117860488
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef David_ het volgende:
Die plaatjes met al die opgestapelde Jiayu's zijn al maanden oud en komen van de fabriek zelf.
Sterker nog, alle plaatjes bij Fastcardtech zijn oud. Als je de merknaam op de voorkant ziet staan, dan is het een oude foto en dus niet wat er uitgeleverd gaat worden.

Ik heb bij die zaak toch een naar gevoel, een reviewsite zit de hele tijd daarheen te verwijzen (waarschijnlijk zijn ze van die site gewoon de eigenaar) en nu dus de melding dat ze voorraad hebben. Dat zou met al die bestellingen helemaal niet kunnen, er is gewoon een wachtrij.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117860518
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef gomez2010 het volgende:
Denk dat het een kerst cadeautje gaat worden :P
Tijd voor een poll. 10.gif

Poll: De Jiayu G3 wordt een...
kado voor in de schoen!
kado voor onder de boom!
kado waar je op kunt wachten tot Sint-Juttemis!
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ik zeg: 5 december :P
mag het weten
pi_117860559
In de schoen, aangezien de beste man al zo'n week of 2 voor 5 december hier komt :P
pi_117860683
Onder de boom. Laat de 2e batch nog maar naar de Chinezen zelf gaan. Krijgen wij lucky #3 :)
pi_117860686
Ik blijf erbij dat ik hem deze maand nog in huis heb :P
EDIT:
Mail van Lightake terug, zelfde reactie als iedereen hier krijgt:

For JiaYu G3 cell phone, now we are still waiting for the goods from supplier, and we are not sure when it will be released.

Actually all online stores are still in pre-order, we hopefully it will be released within this month.

If you really want it, pls wait patiently, we will ship your order once it released.

If not, you can ask refund from us within 60 day after payment.

Thanks for your support and hope your understanding.

Have a nice day.

Best regards.

Tina

EDIT 2:
Herinneren jullie nog die persoon waarvan de knopjes niet meer werkte? Ik heb goed nieuws, de persoon in kwestie heeft een nieuwe G3 video geupload waarin ze wel weer gewoon werken , zal dus wel aan de software gelegen hebben :D

[ Bericht 51% gewijzigd door nodig op 11-10-2012 17:40:58 ]
pi_117860916
Die 60 dagen refund vind ik wel k#t. Wat als Jiayu nu onverwacht productie problemen krijgt en niet meer kan leveren...

Moet je maar genoegen gaan nemen met een tablet of zo 8)7
pi_117860962
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:41 schreef FreaZ het volgende:
Die 60 dagen refund vind ik wel k#t. Wat als Jiayu nu onverwacht productie problemen krijgt en niet meer kan leveren...

Moet je maar genoegen gaan nemen met een tablet of zo 8)7
Maar 60 dagen refund is inderdaad vaag, kan je dan niet een geschil aanmaken bij paypal ofzo?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117860993
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar 60 dagen refund is inderdaad vaag, kan je dan niet een geschil aanmaken bij paypal ofzo?
PayPal heeft maar kopersbescherming tot dag 45 na aankoop ;) Dus daar kan je geen geschil meer op aanmaken op dag 60.
pi_117861001
paypal claim verloopt na 45 dagen...
pi_117861024
Dan is het afwachten tot die 60 dagen inderdaad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117861102
6 november. Kom op Jiayu! Je kunt 't!
pi_117862628
ik had een hele poos terug gezegd dat het 23( of 25 weet ffniet meer :P) oktober zou worden..
daar blijf ik nog bij.. :D
pi_117865010
Maar wat nou als er 60 dagen zijn verstreken en de telefoon blijkt niet geleverd te kunnen worden? Ben je dan gewoon je geld kwijt?!

Ahh nice. Mijn order date is 15/09/12, dus ik heb nog effies :)
pi_117870241
De topics slijten hier sneller dan die chinezen produceren kunnen! :%
pi_117871079
Mijn geduld word echt op de proef gesteld :P GIVE ME MY JIAAAAYUUUU!
Zal natuurlijk wel mooi zijn als hij nu eindelijk in de herfstvakantie word verzonden
pi_117873648
Interessante telefoon voor die prijs. Heeft deze eigenlijk alle google apps (play store,gmail) geinstalleerd af fabriek of zou ik deze moeten rooten en achteraf dan de gapps installeren?
pi_117874562
Deze heeft eigenlijk alle google apps (play store,gmail) geinstalleerd af fabriek.
pi_117875868
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Interessante telefoon voor die prijs. Heeft deze eigenlijk alle google apps (play store,gmail) geinstalleerd af fabriek of zou ik deze moeten rooten en achteraf dan de gapps installeren?
market staat dr gewoon op
pi_117877804
na die 60 dagen zul je niet geld kwijt zijn, kan alleen zijn dat lightake minder uitbetaald,
omdat ze dan de paypal fee moeten betalen weer, is toch z'n 5% geloof ik..

Kan ook gewoon zijn dat ze gewoon je geld terug geven en hun gewoon voor de kosten opdraaien ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:22:57 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117879059
'k Heb nu in ieder geval al m'n SanDisk microSDHC 16GB Class 10 UHS-I binnen. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117879101
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb nu in ieder geval al m'n SanDisk microSDHC 16GB Class 10 UHS-I binnen. :7
verouderd als we G3 krijgen :'( O-)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:30:23 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117879379
Tegen die tijd ben ik zelf sterk verouderd. :D Vertel ik m'n kleinkinderen... 'vroegâh, toen je nog het internet had, bestelde opa eens een smartphone uit wat we toen kende als China'. 'Ik wacht er nog altijd op...'
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117880141
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef shiznuts het volgende:
Tegen die tijd ben ik zelf sterk verouderd. :D Vertel ik m'n kleinkinderen... 'vroegâh, toen je nog het internet had, bestelde opa eens een smartphone uit wat we toen kende als China'. 'Ik wacht er nog altijd op...'
Dan kan je hem gelijk als antiek verder verkopen als ie binnen is xD en je kinderen vertellen dat dat vroeger gebruikt werd om te communicerenXD
pi_117881411
Overloper update: Galaxy S3 :9~ , wat een smartphone.

Hoop natuurlijk voor jullie dat de Jiayu ook goed is en een beetje snel geleverd wordt, maar ik heb geen spijt van mijn opgave :P.
Geen referral hier.
pi_117881632
En dat is van belang om hier te melden omdat? :? En wat had je dan verwacht? Tis niet voor niets Samsung hun flagship androidphone. Kost daarom ook een aardige duit. Lang leve: de keuze is reuze. Ben op het moment prima tevreden met mijn volstrekt qua specs achterhaalde ZTE Blade die dankzij CM10 mooi Jelly Bean draait. :) Hoef niet zo nodig het nieuwste v/h nieuwste, laat staan dat ik daar het geld voor over heb :{w Draai het anders eens om: countdown has started, just another 7 weeks to go :+ Altijd maar de boel negatief benaderen terwijl je het ook positief kunt bekijken!
mag het weten
pi_117881735
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 00:47 schreef Joosie200 het volgende:
En dat is van belang om hier te melden omdat? :? En wat had je dan verwacht? Tis niet voor niets Samsung hun flagship androidphone. Kost daarom ook een aardige duit. Lang leve: de keuze is reuze. Ben op het moment prima tevreden met mijn volstrekt qua specs achterhaalde ZTE Blade die dankzij CM10 mooi Jelly Bean draait. :) Hoef niet zo nodig het nieuwste v/h nieuwste, laat staan dat ik daar het geld voor over heb :{w Draai het anders eens om: countdown has started, just another 7 weeks to go :+ Altijd maar de boel negatief benaderen terwijl je het ook positief kunt bekijken!
Doorgerekend (rekening houdend met afschrijving, restwaarde, abonnementsprijs van deze telefoon en sim-only prijs voor bij Jiayu G3) scheelt het 6,67 euro per maand.

Daarnaast vind ik het leuk om gewoon een beetje in dit topic te blijven hangen, aangezien ik er vanaf het begin bij was.
Geen referral hier.
pi_117881912
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 00:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Doorgerekend (rekening houdend met afschrijving, restwaarde, abonnementsprijs van deze telefoon en sim-only prijs voor bij Jiayu G3) scheelt het 6,67 euro per maand.

Daarnaast vind ik het leuk om gewoon een beetje in dit topic te blijven hangen, aangezien ik er vanaf het begin bij was.
Ben wel benieuwd naar die berekening van jou :P want daar zit zeker een foutje in (bijv. een kut/veel te duur sim only abbo XD of te hoge restwaarde)
pi_117882022
:') Werd gister ook echt door Hi opgebeld of ik mijn contract wou verlengen voor een mooi nieuw high-end mobieltje van rond de 550 piek(zoals die ik nu heb). Dus ik vragen naar de prijs: ~40-44 euro. Kom op man, ik betaal nu 22 en ik heb geen achterlijke databundels. Blijf mooi bij deze en de G3 dus.
pi_117882682
22 euro voor? :P.
pi_117883176
Nadeel van dit wachten is natuurlijk wel dat er binnenkort november/december/januari weer ECHT nieuwe Chineze telefoons op de markt komen......

Kortom: de G3 verouderd per maand, dat is jammer :'(
Love is in the air!
pi_117883340
Zul je zien dat de G3 binnenkomt als ik net een weekje niet thuis ben....
pi_117886105
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 01:02 schreef ebayaccountje het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar die berekening van jou :P want daar zit zeker een foutje in (bijv. een kut/veel te duur sim only abbo XD of te hoge restwaarde)
Prijs totale looptijd Jiayu: 24 x 12 (sim-only prijs) + 135 = 423
Prijs totale looptijd Galaxy S3 24 x 32 = 768

Rekening houdend met afschrijving van 50% (nieuwprijs 135 en 478 euro) maakt dat voor de Jiayu een verkoopwaarde van ongeveer 70 euro, dus 353 kosten over gehele periode van 2 jaar, voor de samsung een restwaarde van 239 euro, maakt 529 aan kosten.

529 - 353 = 176
176/24 = 7,3

Plaatje is hier net iets anders omdat ik de prijs van de Jiayu wat hoger heb gezet, waarschijnlijk wat te optimistisch, en de Samsung net iets goedkoper is geworden.
Geen referral hier.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:32:46 #242
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117888122
Tja, ik reken het liever wat realistischer, oftewel onafhankelijk van providers of andere zaken:
G3: 135
S3: 478
Verschil: 343 euro.

De S3 is daardoor 354% duurder, dat is voor mij toch echt teveel van het goede. En dan komt natuurlijk ook de vraag bij me op, of de S3 dan minimaal 354% meer weet te bieden (o.a. snelheid, kwaliteit, mogelijkheden). Zoals ik het nu zie, is dat niet zo.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117888455
Krijg net een mail van priceangels:

It will be shipped in 7-10 working days.

het gaat volgens hun dus nog 7 tot 10 dagen duren dat ze hem kunnen shippen, maar ze hebben wel meer datas gegeven die ze niet gehaald hebben :P
pi_117888506
In principe klopt je berekening wel ik zou alleen niet rekenen op 50% :P eerder 35-40% kijkend naar de prijs van de Iphones en die zijn denk! ik wat waardevaster dan de samsungs.

En je gaat wel uit van een stevig abbo voor de sim only gebruiker maar ik weet natuurlijk niet of je dat nodig hebt.

Ikzelf gebruik wel gewoon lekker wifi, simkaart van werk en één prive prepaid kaartje, dan komt de berekening er iets anders uit te zien lol
pi_117888649
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:42 schreef ebayaccountje het volgende:
In principe klopt je berekening wel ik zou alleen niet rekenen op 50% :P eerder 35-40% kijkend naar de prijs van de Iphones en die zijn denk! ik wat waardevaster dan de samsungs.

En je gaat wel uit van een stevig abbo voor de sim only gebruiker maar ik weet natuurlijk niet of je dat nodig hebt.

Ikzelf gebruik wel gewoon lekker wifi, simkaart van werk en één prive prepaid kaartje, dan komt de berekening er iets anders uit te zien lol
12 euro per maand was voor 60 minuten/smsjes en 500MB data.
Dit abonnement is voor 300 minuten/smsjes en 500MB data.

Als je vrijwel geen mobiele data gebruikt op een privé simkaart, dan komen de verhoudingen inderdaad anders te liggen.
Geen referral hier.
pi_117889164
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

12 euro per maand was voor 60 minuten/smsjes en 500MB data.
Dit abonnement is voor 300 minuten/smsjes en 500MB data.

Als je vrijwel geen mobiele data gebruikt op een privé simkaart, dan komen de verhoudingen inderdaad anders te liggen.
Bij simyo heb je overigens 100 min/sms en 500 mb voor 10,50, bij 300 min/sms is dan wel weer 14,50 heb je hetzelfde abbo als jij ongeveer. beide slechts 1 jaar contract. Ze zouden me hiervoor moeten betalen :P
pi_117890004
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:01 schreef ebayaccountje het volgende:

[..]

Bij simyo heb je overigens 100 min/sms en 500 mb voor 10,50, bij 300 min/sms is dan wel weer 14,50 heb je hetzelfde abbo als jij ongeveer. beide slechts 1 jaar contract. Ze zouden me hiervoor moeten betalen :P
Internetsnelheid bij simyo is helaas niet zo heel snel
Ja.
pi_117890445
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:28 schreef Xu het volgende:

[..]

Internetsnelheid bij simyo is helaas niet zo heel snel
2Mbps geven ze zelf aan :P
pi_117891286
Snelheid maakt me niet uit, ik stream toch nooit muziek of filmpjes ofzo en op de meeste plekken waar ik kom heb ik toch WiFi :)

Ik zit te kijken voor een SIM kaartje van *bliep voor het (af en toe) internet aangezien de G3 toch dual-sim is. Dan wil ik voor de tweede sim-kaart een sim-only abonnement zonder internet gebruiken. Iemand anders met het zelfde (over vergelijkbaar) plan? Of al ervaringen met een dergelijke constructie?

Mocht ik op een sim-only terecht komen die ook internet (buiten de geselecteerde bundel) aanbied is er dan een manier om in te stellen dat SIM 1 wel mag internetten, maar SIM 2 niet ofzo? :)
pi_117891658
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Melkunie het volgende:

Mocht ik op een sim-only terecht komen die ook internet (buiten de geselecteerde bundel) aanbied is er dan een manier om in te stellen dat SIM 1 wel mag internetten, maar SIM 2 niet ofzo? :)
Volgens mij is het zo dat je alleen van sim 1 kan internetten. Een keuze maken of je je email wilt ophalen van internet van sim 1 of 2 is namelijk nogal lastig... Dus je constructie zou geen probleem moeten zijn, bellen doe je dan altijd met sim 2.
pi_117891966
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Melkunie het volgende:
Ik zit te kijken voor een SIM kaartje van *bliep voor het (af en toe) internet aangezien de G3 toch dual-sim is. Dan wil ik voor de tweede sim-kaart een sim-only abonnement zonder internet gebruiken. Iemand anders met het zelfde (over vergelijkbaar) plan? Of al ervaringen met een dergelijke constructie?
Ik heb prepaid van Simyo, die wil ik behouden voor bellen / sms.
Bij tele2 betaal je 5 euro voor 100MB (geldig 1 maand): http://www.tele2.nl/mobiel/prepaid/plusbundel.html
Simkaart kost 5 euro en dan krijg je in totaal 20 euro 'tegoed'. Dus voor de eerste 4 maanden ben je in totaal 5 euro kwijt voor 100 MB per maand. Tegen die tijd hoop ik dat er betere alternatieven bestaan en misschien is het mogelijk om deze truc opnieuw te doen op de naam van iemand anders (bv familie).

Hema biedt een simkaart voor 5 euro met 5 euro tegoed. Kost 30 cent per MB. Best wel prijzig, maar stel je verbruikt 3 MB per maand aan WhatsApp en verder gebruik je internet niet, kan het wel bruikbaar zijn.

Geen ervaringen mee, dus ben wel benieuwd wat voor combinatie jullie kiezen om de dual sim mogelijkheid optimaal te kunnen gebruiken.

[ Bericht 1% gewijzigd door FastFox91 op 12-10-2012 13:45:01 ]
pi_117893615
Gaat het hier nou nog over de Jiayu G3??? Of over verschillende abonnements vormen?

Op het lighttake "comments" gedeelte heeft LT Alice net het volgende gezegd:

for JiaYu G3 cell phone, there is no accurate release time from supplier until now.
If you still want this phone, we will ship your order once it released, but you may wait long time.
If not, please contact: service@lightake.com to ask refund from us, we will arrange it for you immediately. Thanks for your support and hope your understanding. Best regards. LT-Alice

Het but you may wait long time staat me niet zo aan eerlijk gezegd :P
pi_117894582
OMG OMG OMG OMG!!! *O* *O* *O*

Dear Bram

Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems),You may logon to track your order a few days later with the tracking number.
Again, thank you for choosing lightake.com.
Sincerely,
Lightake.com

Alleen had ik het mailtje wat ik een paar uur daarvoor ontvangen had nog niet gezien:

Hi friend,
Thanks for your mail.
I have asked warehouse do a partial shipment for you.
All refund will be within 60 days after payment, or it is unaccepted by paypal.
So pls ask us provide a refund within 60 days if you cannot wait any more.
Hope your understanding.
Have a nice day.
best regards,
Tina

Heb ik mezelf even teleurgesteld zeg -O- -O- -O-
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:54:16 #254
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117895303
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:34 schreef Melkunie het volgende:
OMG OMG OMG OMG!!! *O* *O* *O*

Dear Bram

Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems),You may logon to track your order a few days later with the tracking number.
Again, thank you for choosing lightake.com.
Sincerely,
Lightake.com

Alleen had ik het mailtje wat ik een paar uur daarvoor ontvangen had nog niet gezien:

Hi friend,
Thanks for your mail.
I have asked warehouse do a partial shipment for you.
All refund will be within 60 days after payment, or it is unaccepted by paypal.
So pls ask us provide a refund within 60 days if you cannot wait any more.
Hope your understanding.
Have a nice day.
best regards,
Tina

Heb ik mezelf even teleurgesteld zeg -O- -O- -O-
Pfff, ik maakte alweer bijna een dansje na het zien van deze post. Ik supersnel de lightake my account refreshen :P
pi_117895479
Ik blij met een dode mus, jullie blij met een dode mus })
pi_117895591
In Duitsland heeft vandaag al iemand een G3 ontvangen, zo te horen een van de eerste in Europa?! Besteld via tmallbox.
pi_117895684
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:01 schreef Terpentin07 het volgende:
In Duitsland heeft vandaag al iemand een G3 ontvangen, zo te horen een van de eerste in Europa?! Besteld via tmallbox.
bron?
pi_117895821
http://chinamobiles.org/s(...)play-2750-mAh/page35

Hij zou vanavond ook een korte review geven. Tenminste als hij de waarheid verteld. :P
pi_117895926
Staat wel de gehele verzending op, dus lijkt me de waarheid :D
pi_117895937
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:06 schreef Terpentin07 het volgende:
http://chinamobiles.org/s(...)play-2750-mAh/page35

Hij zou vanavond ook een korte review geven. Tenminste als hij de waarheid verteld. :P
Hmm 215$ met shipment... dit is gewoon een website die toevallig bij de eerste preorders had ingeschreven en zo doende dus 1 of 2 toestellen binnen heeft gehad, en er dus nu een hele hoop winst op maakt :P

Laten we hopen op een keer een goede review idd :)
pi_117895976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hmm 215$ met shipment... dit is gewoon een website die toevallig bij de eerste preorders had ingeschreven en zo doende dus 1 of 2 toestellen binnen heeft gehad, en er dus nu een hele hoop winst op maakt :P

Laten we hopen op een keer een goede review idd :)
Toen hij had besteld was het nog 176 $
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:11:07 #262
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117895978
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hmm 215$ met shipment... dit is gewoon een website die toevallig bij de eerste preorders had ingeschreven en zo doende dus 1 of 2 toestellen binnen heeft gehad, en er dus nu een hele hoop winst op maakt :P

Laten we hopen op een keer een goede review idd :)
Incl. Youtube video's in HD kwaliteit :D
pi_117896029
http://www.merimobiles.co(...)20_An_p/meri5684.htm

270$ voor de G3 word hier gevraagd :P..

deze shop zegt te kunnen leveren eind deze maand en zegt dat jiayu het tot 22ste heeft uitgesteld.. :{ :'(
pi_117896035
Nah, ik geloof niet meer in HD filmpjes van de G3 :+
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:16:34 #265
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117896199
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef Downstar het volgende:
http://www.merimobiles.co(...)20_An_p/meri5684.htm

270$ voor de G3 word hier gevraagd :P..

deze shop zegt te kunnen leveren eind deze maand en zegt dat jiayu het tot 22ste heeft uitgesteld.. :{ :'(
Special price only for you!
:P Volgens mij lullen ze ook maar wat, om nog wat extra pre-orders binnen te slepen
pi_117896285
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef nodig het volgende:

[..]

Special price only for you!
:P Volgens mij lullen ze ook maar wat, om nog wat extra pre-orders binnen te slepen
als ze t doen voor het binnen halen van de preorders, waarom zeggen ze niet dat ze dan al stock hebben :P?

haal je naar mijn weten meer binnen dan dat je zegt dat ze ze mogelijk pas eind deze maand krijgt :P..

jammer is dat er zo veel onduidelijkheid heerst, vandaag zouden dus ongeveer 10.000 stuks klaar moeten zijn.. echter hoor je natuurlijk niks vandaag meer :(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:21:53 #267
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117896419
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

als ze t doen voor het binnen halen van de preorders, waarom zeggen ze niet dat ze dan al stock hebben :P?

haal je naar mijn weten meer binnen dan dat je zegt dat ze ze mogelijk pas eind deze maand krijgt :P..

jammer is dat er zo veel onduidelijkheid heerst, vandaag zouden dus ongeveer 10.000 stuks klaar moeten zijn.. echter hoor je natuurlijk niks vandaag meer :(
Aangezien je dan er nog onderuit kan komen met, JiaYu heeft de boel weer vertraagt of het transport van die dingen duurt nog wel 2 weken omdat de lokale postdienst is afgebrand ofzo :P Hoop stiekem dat er vandaag nog wel wat nieuws binnenkomt :D

Had gister trouwens een Sll gezien en in handen gehad (normaal zie ik op school de hele dag iPhone4s en nu ook al 5's, of let ik er niet zo op) had hem een stuk kleiner ingeschat maar dat ding was van een mooi formaat :D De Jiayu is nog 0,2 inch groter ook.
pi_117896514
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef nodig het volgende:

[..]

Aangezien je dan er nog onderuit kan komen met, JiaYu heeft de boel weer vertraagt of het transport van die dingen duurt nog wel 2 weken omdat de lokale postdienst is afgebrand ofzo :P Hoop stiekem dat er vandaag nog wel wat nieuws binnenkomt :D
Dat kan toch ook wanneer ze nu zeggen dat ze stock hebben? trekken ze meer mensen mee
en dan vervolgens meld je van, jaa we hebben de eerste verstuurd, maar we zijn nu door de voorraad blablaa :P rest komt over 2 weekjes.. heb je in iedergeval al de preorders binnnen :P

maar genoeg over dit soort verkoop trucs :P, vanaf nu weer een beetje ontopic blijven iedereen..:P


trouwens best leuk dat (duitse?) forum.. staan nog wel leuke updates/weetjes tussen etc :)
pi_117896760
Ik heb mijn twee toestellen geannuleerd, zijn er dus weer twee preorders vrijgekomen ;)
Kreeg direct een mailtje dat ze de komende twee dagen onbereikbaar zijn ivm weekend :P
pi_117896954
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef DeHeer het volgende:
Ik heb mijn twee toestellen geannuleerd, zijn er dus weer twee preorders vrijgekomen ;)
Kreeg direct een mailtje dat ze de komende twee dagen onbereikbaar zijn ivm weekend :P
van lightake?

lightake werkt normaliter op zaterdag ook gewoon..

volgens Duitser josi111 zit er standaard geen bumber of case bij de G3..
pi_117897006
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

van lightake?

lightake werkt normaliter op zaterdag ook gewoon..

volgens Duitser josi111 zit er standaard geen bumber of case bij de G3..
Lightake idd:
quote:
We will have two days off for weekends from October 13th to October 14th (HKT), and will come to work on October 15th(HKT).
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:43:22 #272
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117897150
Ik heb (positief) nieuws mits dit een beetje redelijk vertaald is! Dit bericht is 3 uur geleden geplaatst door waden ofzo, een soort admin op het forum van JiaYu.

Het bericht luidt (vertaald met google translate naar engels):

[Information exchange] start shipping in the batch G3 tomorrow, next week will remain open payment

This batch G3 express a single print drawing to a close, G3 tomorrow begin shipping arrangements a variety of colors. Picking of 1 million units, packaged shipments workload is indeed not small, estimated to take a few days to complete.
G3 intentions registration payment orders will continue to open next week, time to be next week notice!
I wish you a nice weekend!
pi_117897246
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:43 schreef nodig het volgende:
Ik heb (positief) nieuws mits dit een beetje redelijk vertaald is! Dit bericht is 3 uur geleden geplaatst door waden ofzo, een soort admin op het forum van JiaYu.

Het bericht luidt (vertaald met google translate naar engels):

[Information exchange] start shipping in the batch G3 tomorrow, next week will remain open payment

This batch G3 express a single print drawing to a close, G3 tomorrow begin shipping arrangements a variety of colors. Picking of 1 million units, packaged shipments workload is indeed not small, estimated to take a few days to complete.
G3 intentions registration payment orders will continue to open next week, time to be next week notice!
I wish you a nice weekend!
Klinkt goed, heb je ook een linkje van die thread?
pi_117897255
1 miljoen?

Is dat niet wat overdreven?
Geen referral hier.
pi_117897277
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
1 miljoen?

Is dat niet wat overdreven?
slecht vertaald denk ik, ze zouden er 10.000 klaar hebben dus :P
maar 1 miljoen zou helemaal geweldig zijn natuurlijk :P (al is dat onmogelijk haha)

toch snap ik bepaalde dingen ook niet, mogelijk door slecht vertaling:

quote:
Information exchange] start shipping in the batch G3 tomorrow, next week will remain open payment

This batch G3 express a single print drawing to a close, G3 tomorrow begin shipping arrangements a variety of colors. Picking of 1 million units, packaged shipments workload is indeed not small, estimated to take a few days to complete.
G3 intentions registration payment orders will continue to open next week, time to be next week notice!
I wish you a nice weekend!
boven aan staat dus dat je volgende week kan betalen zover ik begrijp, maar ze willen morgen beginnen met verzenden? oftwel verzenden voor 't betalen :P???

oeps woordje arrangements gemist :P

Morgen maar ff kijken of ik met LT kan babbelen, lightake moet er gewoon boven op gaan zitten en zorgen dat ze nu wel G3s krijgen :P
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:57:08 #276
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117897682
Hier het linkje:
http://bbs.ejiayu.com/thread-274702-1-1.html

Op een of andere manier lagt mijn computer enorm als ik firefox (nu 6 tabs) en met chrome het jiayu forum afspoor. Heb dan wel spotify nog open staan maar dat mag weinig uitmaken..

EDIT:
Hier de vertaling naar het nederlands:

Deze batch G3 express een enkele afdruk op zijn einde, G3 morgen beginnen regelingen voor verzending, een verscheidenheid van kleuren. Picking van 1 miljoen eenheden, verpakte zendingen werkdruk is inderdaad niet klein, naar schatting een paar dagen in beslag nemen.
G3 intenties registratie betalingsopdrachten blijven volgende week te openen, tijd tot de volgende week bericht zijn!
Ik wens je een fijn weekend!

En speciaal voor shiz:

Dieser Ansatz G3 ausdrückliche a single print neigt sich dem Ende, beginnen G3 morgen Versandkosten Regelungen eine Vielzahl von Farben. Kommissionierung von 1 Mio. Einheiten ist verpackten Sendungen Auslastung zwar nicht klein, schätzungsweise ein paar Tage dauern, um abzuschließen.
G3 Absichten Registrierung Zahlungsaufträge werden weiterhin die nächste Woche, Zeit bis zur nächsten Woche Bekanntmachung!
Ich wünsche Ihnen ein schönes Wochenende!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:00:32 #277
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117897835
Met Google translate alleen even het getal eruit pakken geeft wel 10.000, dus het is inderdaad een vertaalfout. Desondanks, ze zijn onderweg :D
pi_117897915
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:00 schreef Ravocs het volgende:
Met Google translate alleen even het getal eruit pakken geeft wel 10.000, dus het is inderdaad een vertaalfout. Desondanks, ze zijn onderweg :D
Nouja ik kan nergens de datum zien van de post die nodig hier heeft geplaatst
nodig heeft het over 3 uur geleden, echter is het linkje dat hij geeft wel een oud topic..

en is er in dit topic: http://bbs.ejiayu.com/thread-256913-266-1.html
wat juist over die 10.000 batches gaat, nog niks gemeld over eventuele klaarmaken voor verzending :(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:04:30 #279
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117898000
Dat linkje dat hij geeft staat bij mij 'posted 3 hours ago', recht boven "This batch G3", naast het oranje poppetje.
pi_117898031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:04 schreef Ravocs het volgende:
Dat linkje dat hij geeft staat bij mij 'posted 3 hours ago', recht boven "This batch G3", naast het oranje poppetje.
Wacht ik keek in t verkeerde topic :P, heb er inmiddels 3 openstaan..
nouja gewoon afwachten :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:14:48 #281
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117898391
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nouja ik kan nergens de datum zien van de post die nodig hier heeft geplaatst
nodig heeft het over 3 uur geleden, echter is het linkje dat hij geeft wel een oud topic..

en is er in dit topic: http://bbs.ejiayu.com/thread-256913-266-1.html
wat juist over die 10.000 batches gaat, nog niks gemeld over eventuele klaarmaken voor verzending :(
Heb ik 10 minuten op moeten wachten, vuile lag pc :P
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:18:20 #282
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117898497
En ondertussen had Downstar het al gevonden _O-
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:20:20 #283
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117898559
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef Ravocs het volgende:
En ondertussen had Downstar het al gevonden _O-
Had dat ondertussen ook al door toen ik in paint bezig was, maar ik dacht nu maak ik hem ook gewoon af ook :+
pi_117898688
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:44 schreef ebayaccountje het volgende:

[..]

2Mbps geven ze zelf aan :P
Vergeleken met andere internetabbonementen is dit vrij langzaam, of 2 Mbps snel zat is voor een beetje browsen kan ik niet vertellen uit eigen ervaring, wellicht dat iemand anders hier ervaring mee heeft?
Ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:24:24 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117898710
Dus 10.000 stuks zijn klaar! Goed nieuws!

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:57 schreef nodig het volgende:
Hier het linkje:
http://bbs.ejiayu.com/thread-274702-1-1.html

Op een of andere manier lagt mijn computer enorm als ik firefox (nu 6 tabs) en met chrome het jiayu forum afspoor. Heb dan wel spotify nog open staan maar dat mag weinig uitmaken..

EDIT:
Hier de vertaling naar het nederlands:

Deze batch G3 express een enkele afdruk op zijn einde, G3 morgen beginnen regelingen voor verzending, een verscheidenheid van kleuren. Picking van 1 miljoen eenheden, verpakte zendingen werkdruk is inderdaad niet klein, naar schatting een paar dagen in beslag nemen.
G3 intenties registratie betalingsopdrachten blijven volgende week te openen, tijd tot de volgende week bericht zijn!
Ik wens je een fijn weekend!

En speciaal voor shiz:

Dieser Ansatz G3 ausdrückliche a single print neigt sich dem Ende, beginnen G3 morgen Versandkosten Regelungen eine Vielzahl von Farben. Kommissionierung von 1 Mio. Einheiten ist verpackten Sendungen Auslastung zwar nicht klein, schätzungsweise ein paar Tage dauern, um abzuschließen.
G3 Absichten Registrierung Zahlungsaufträge werden weiterhin die nächste Woche, Zeit bis zur nächsten Woche Bekanntmachung!
Ich wünsche Ihnen ein schönes Wochenende!
Dus er zitten hier ook nog pre-orders tussen die heel volgende week hebben om te betalen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117898782
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:23 schreef Xu het volgende:

[..]

Vergeleken met andere internetabbonementen is dit vrij langzaam, of 2 Mbps snel zat is voor een beetje browsen kan ik niet vertellen uit eigen ervaring, wellicht dat iemand anders hier ervaring mee heeft?
Snel zat, ik heb al jaren 1Mb en ik kan alles doen wat ik maar wil.
pi_117898898
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:26 schreef Xetran het volgende:

[..]

Snel zat, ik heb al jaren 1Mb en ik kan alles doen wat ik maar wil.
Goed om te weten :D Ik zit nu toch al bij Simyo, misschien eens een keertje voor een maandje proberen om te kijken of het bevalt, maar eerst de G3 eens binnen krijgen.
Ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:36:51 #288
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117899156
Heb z'on gevoel dat Lightake en Priceangels niks krijgen van die 10.000, er zitten nog zoveel individuele klanten te wachten op de Jiayu.. Maar toch fijn dat er weer schot in de zaak zit, kunnen we igg weer wat reviews verwachten komende dagen :D Krijgen wij misschien de 3e batch (die hopelijk nog meer verbeterd is :P)
pi_117900205
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:08 schreef gomez2010 het volgende:
Gaat het hier nou nog over de Jiayu G3??? Of over verschillende abonnements vormen?
Beetje offtopic mag toch wel? We zitten niet op tweakers.
pi_117900891
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:23 schreef Xu het volgende:

[..]

Vergeleken met andere internetabbonementen is dit vrij langzaam, of 2 Mbps snel zat is voor een beetje browsen kan ik niet vertellen uit eigen ervaring, wellicht dat iemand anders hier ervaring mee heeft?
Hoe kom je er bij dat 2 MBPs langzaam is?? KPN users hebben dit ook..
alleen een klein gedeelte(mensen die een abbo hebben lopen vanaf 2006 ofzo) van KPN is voor 2 weken terug overgegaan naar een nieuwe snelheid van 14 MBPS ofzo..

2 MBPS is wel prima te doen, maar sneller is altijd beter :D

Ben het ook eens dat we wat afdwalen van de daadwerkelijke bedoeling van dit topic..
echter is er toch geen nieuws, dus mag dit topic best even in leven worden gehouden met G3 gerelateerd nieuws, als abbo's, sdkaartjes etc... zolang t maar bij de G3 kan/past :P

[ Bericht 15% gewijzigd door Downstar op 12-10-2012 17:44:57 ]
pi_117904369
Fijn Charbax is weer aan de gang :').
Geen referral hier.
pi_117905060
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Fijn Charbax is weer aan de gang :').
gaat hij door de Jiayu fabriek heen :P?
pi_117905278
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

gaat hij door de Jiayu fabriek heen :P?
Nee hij verpest m'n hele youtube homepage met 100 videos in 1 keer :').
Geen referral hier.
pi_117911021
Korte vergelijking met de Galaxy S3 qua scherm en de speaker lijkt crap te zijn.

http://chinamobiles.org/s(...)&p=340498#post340498
pi_117911431
Wunderbar
pi_117911534
Ik vind de screens er prima uitzien :) Zin in dat ding zeg :)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:58:12 #297
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117911863
4.0.4 dus.
pi_117912321
Voor de scholiertjes comme moi die Duits maar wat graag lieten vallen, Google translate to the rescue

quote:
Hi together,
enclose the promised overview. The IPS display has gorilla compared with the S3 to my wife, not so rich colors. But it also comes at the subject depends. The fruit wallpaper looks very tired and hot. Sharpness is good compared with the S3. Viewing angle to 180 degrees visible. GPS is just as good. 12-14 available SAT. Fix and 9-10 in a few seconds. Voice quality during calls is just as good. Only the speaker is e.g. at Angry Birds vibrant at full volume, so was negatively. You'd need 2/3 turn down. The only really negative. Otherwise everything runs smoothly. Wifi very good reception, and also a good GSM reception values​​. Unlike the S3 is noticeable, however, disconnect the phones even more than 250-300 Eur price performance is good. I think I do not gebs her first.
Als alleen een speaker die nogal resoneert het enige is en het scherm lang niet zo over gesatureerd is als een SGS2/3 vind ik het alleen maar goed. :)
mag het weten
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:28:05 #299
97745 Thorical
finding a way
pi_117913741
Bij de Jiayu G2 is het belangrijk welke kwaliteit geheugen kaartje je er instopt.
De batterij gaat anders niet zo lang mee.
Maar hoe test je een geheugenkaart?
pi_117913807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Thorical het volgende:
Bij de Jiayu G2 is het belangrijk welke kwaliteit geheugen kaartje je er instopt.
De batterij gaat anders niet zo lang mee.
Maar hoe test je een geheugenkaart?
Gewoon een Nederlands kaartje erin stoppen. Ik denk dat ze vooral daar in China en dergelijke bedoelen dat je van die merkloze kaartjes hebt die de boosdoener zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117914798
op naar het volgende draadje.. [Jiayu]#7 - nog steeds wachten op een Chinaphone!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')