Ik heb prepaid van Simyo, die wil ik behouden voor bellen / sms.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Melkunie het volgende:
Ik zit te kijken voor een SIM kaartje van *bliep voor het (af en toe) internet aangezien de G3 toch dual-sim is. Dan wil ik voor de tweede sim-kaart een sim-only abonnement zonder internet gebruiken. Iemand anders met het zelfde (over vergelijkbaar) plan? Of al ervaringen met een dergelijke constructie?
Pfff, ik maakte alweer bijna een dansje na het zien van deze post. Ik supersnel de lightake my account refreshenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:34 schreef Melkunie het volgende:
OMG OMG OMG OMG!!!![]()
![]()
![]()
Dear Bram
Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems),You may logon to track your order a few days later with the tracking number.
Again, thank you for choosing lightake.com.
Sincerely,
Lightake.com
Alleen had ik het mailtje wat ik een paar uur daarvoor ontvangen had nog niet gezien:
Hi friend,
Thanks for your mail.
I have asked warehouse do a partial shipment for you.
All refund will be within 60 days after payment, or it is unaccepted by paypal.
So pls ask us provide a refund within 60 days if you cannot wait any more.
Hope your understanding.
Have a nice day.
best regards,
Tina
Heb ik mezelf even teleurgesteld zeg![]()
![]()
bron?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:01 schreef Terpentin07 het volgende:
In Duitsland heeft vandaag al iemand een G3 ontvangen, zo te horen een van de eerste in Europa?! Besteld via tmallbox.
Hmm 215$ met shipment... dit is gewoon een website die toevallig bij de eerste preorders had ingeschreven en zo doende dus 1 of 2 toestellen binnen heeft gehad, en er dus nu een hele hoop winst op maaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:06 schreef Terpentin07 het volgende:
http://chinamobiles.org/s(...)play-2750-mAh/page35
Hij zou vanavond ook een korte review geven. Tenminste als hij de waarheid verteld.
Toen hij had besteld was het nog 176 $quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm 215$ met shipment... dit is gewoon een website die toevallig bij de eerste preorders had ingeschreven en zo doende dus 1 of 2 toestellen binnen heeft gehad, en er dus nu een hele hoop winst op maakt
Laten we hopen op een keer een goede review idd
Incl. Youtube video's in HD kwaliteitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm 215$ met shipment... dit is gewoon een website die toevallig bij de eerste preorders had ingeschreven en zo doende dus 1 of 2 toestellen binnen heeft gehad, en er dus nu een hele hoop winst op maakt
Laten we hopen op een keer een goede review idd
Special price only for you!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef Downstar het volgende:
http://www.merimobiles.co(...)20_An_p/meri5684.htm
270$ voor de G3 word hier gevraagd..
deze shop zegt te kunnen leveren eind deze maand en zegt dat jiayu het tot 22ste heeft uitgesteld..![]()
als ze t doen voor het binnen halen van de preorders, waarom zeggen ze niet dat ze dan al stock hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Special price only for you!Volgens mij lullen ze ook maar wat, om nog wat extra pre-orders binnen te slepen
Aangezien je dan er nog onderuit kan komen met, JiaYu heeft de boel weer vertraagt of het transport van die dingen duurt nog wel 2 weken omdat de lokale postdienst is afgebrand ofzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
als ze t doen voor het binnen halen van de preorders, waarom zeggen ze niet dat ze dan al stock hebben?
haal je naar mijn weten meer binnen dan dat je zegt dat ze ze mogelijk pas eind deze maand krijgt..
jammer is dat er zo veel onduidelijkheid heerst, vandaag zouden dus ongeveer 10.000 stuks klaar moeten zijn.. echter hoor je natuurlijk niks vandaag meer
Dat kan toch ook wanneer ze nu zeggen dat ze stock hebben? trekken ze meer mensen meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Aangezien je dan er nog onderuit kan komen met, JiaYu heeft de boel weer vertraagt of het transport van die dingen duurt nog wel 2 weken omdat de lokale postdienst is afgebrand ofzoHoop stiekem dat er vandaag nog wel wat nieuws binnenkomt
van lightake?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef DeHeer het volgende:
Ik heb mijn twee toestellen geannuleerd, zijn er dus weer twee preorders vrijgekomen
Kreeg direct een mailtje dat ze de komende twee dagen onbereikbaar zijn ivm weekend
Lightake idd:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
van lightake?
lightake werkt normaliter op zaterdag ook gewoon..
volgens Duitser josi111 zit er standaard geen bumber of case bij de G3..
quote:We will have two days off for weekends from October 13th to October 14th (HKT), and will come to work on October 15th(HKT).
Klinkt goed, heb je ook een linkje van die thread?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:43 schreef nodig het volgende:
Ik heb (positief) nieuws mits dit een beetje redelijk vertaald is! Dit bericht is 3 uur geleden geplaatst door waden ofzo, een soort admin op het forum van JiaYu.
Het bericht luidt (vertaald met google translate naar engels):
[Information exchange] start shipping in the batch G3 tomorrow, next week will remain open payment
This batch G3 express a single print drawing to a close, G3 tomorrow begin shipping arrangements a variety of colors. Picking of 1 million units, packaged shipments workload is indeed not small, estimated to take a few days to complete.
G3 intentions registration payment orders will continue to open next week, time to be next week notice!
I wish you a nice weekend!
slecht vertaald denk ik, ze zouden er 10.000 klaar hebben dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
1 miljoen?
Is dat niet wat overdreven?
boven aan staat dus dat je volgende week kan betalen zover ik begrijp, maar ze willen morgen beginnen met verzenden? oftwel verzenden voor 't betalenquote:Information exchange] start shipping in the batch G3 tomorrow, next week will remain open payment
This batch G3 express a single print drawing to a close, G3 tomorrow begin shipping arrangements a variety of colors. Picking of 1 million units, packaged shipments workload is indeed not small, estimated to take a few days to complete.
G3 intentions registration payment orders will continue to open next week, time to be next week notice!
I wish you a nice weekend!
Nouja ik kan nergens de datum zien van de post die nodig hier heeft geplaatstquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:00 schreef Ravocs het volgende:
Met Google translate alleen even het getal eruit pakken geeft wel 10.000, dus het is inderdaad een vertaalfout. Desondanks, ze zijn onderweg
Wacht ik keek in t verkeerde topicquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:04 schreef Ravocs het volgende:
Dat linkje dat hij geeft staat bij mij 'posted 3 hours ago', recht boven "This batch G3", naast het oranje poppetje.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja ik kan nergens de datum zien van de post die nodig hier heeft geplaatst
nodig heeft het over 3 uur geleden, echter is het linkje dat hij geeft wel een oud topic..
en is er in dit topic: http://bbs.ejiayu.com/thread-256913-266-1.html
wat juist over die 10.000 batches gaat, nog niks gemeld over eventuele klaarmaken voor verzending
Had dat ondertussen ook al door toen ik in paint bezig was, maar ik dacht nu maak ik hem ook gewoon af ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef Ravocs het volgende:
En ondertussen had Downstar het al gevonden
Vergeleken met andere internetabbonementen is dit vrij langzaam, of 2 Mbps snel zat is voor een beetje browsen kan ik niet vertellen uit eigen ervaring, wellicht dat iemand anders hier ervaring mee heeft?quote:
Dus er zitten hier ook nog pre-orders tussen die heel volgende week hebben om te betalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:57 schreef nodig het volgende:
Hier het linkje:
http://bbs.ejiayu.com/thread-274702-1-1.html
Op een of andere manier lagt mijn computer enorm als ik firefox (nu 6 tabs) en met chrome het jiayu forum afspoor. Heb dan wel spotify nog open staan maar dat mag weinig uitmaken..
EDIT:
Hier de vertaling naar het nederlands:
Deze batch G3 express een enkele afdruk op zijn einde, G3 morgen beginnen regelingen voor verzending, een verscheidenheid van kleuren. Picking van 1 miljoen eenheden, verpakte zendingen werkdruk is inderdaad niet klein, naar schatting een paar dagen in beslag nemen.
G3 intenties registratie betalingsopdrachten blijven volgende week te openen, tijd tot de volgende week bericht zijn!
Ik wens je een fijn weekend!
En speciaal voor shiz:
Dieser Ansatz G3 ausdrückliche a single print neigt sich dem Ende, beginnen G3 morgen Versandkosten Regelungen eine Vielzahl von Farben. Kommissionierung von 1 Mio. Einheiten ist verpackten Sendungen Auslastung zwar nicht klein, schätzungsweise ein paar Tage dauern, um abzuschließen.
G3 Absichten Registrierung Zahlungsaufträge werden weiterhin die nächste Woche, Zeit bis zur nächsten Woche Bekanntmachung!
Ich wünsche Ihnen ein schönes Wochenende!
Snel zat, ik heb al jaren 1Mb en ik kan alles doen wat ik maar wil.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:23 schreef Xu het volgende:
[..]
Vergeleken met andere internetabbonementen is dit vrij langzaam, of 2 Mbps snel zat is voor een beetje browsen kan ik niet vertellen uit eigen ervaring, wellicht dat iemand anders hier ervaring mee heeft?
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:26 schreef Xetran het volgende:
[..]
Snel zat, ik heb al jaren 1Mb en ik kan alles doen wat ik maar wil.
Beetje offtopic mag toch wel? We zitten niet op tweakers.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:08 schreef gomez2010 het volgende:
Gaat het hier nou nog over de Jiayu G3??? Of over verschillende abonnements vormen?
Hoe kom je er bij dat 2 MBPs langzaam is?? KPN users hebben dit ook..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:23 schreef Xu het volgende:
[..]
Vergeleken met andere internetabbonementen is dit vrij langzaam, of 2 Mbps snel zat is voor een beetje browsen kan ik niet vertellen uit eigen ervaring, wellicht dat iemand anders hier ervaring mee heeft?
gaat hij door de Jiayu fabriek heenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Fijn Charbax is weer aan de gang.
Nee hij verpest m'n hele youtube homepage met 100 videos in 1 keerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
gaat hij door de Jiayu fabriek heen?
Als alleen een speaker die nogal resoneert het enige is en het scherm lang niet zo over gesatureerd is als een SGS2/3 vind ik het alleen maar goed.quote:Hi together,
enclose the promised overview. The IPS display has gorilla compared with the S3 to my wife, not so rich colors. But it also comes at the subject depends. The fruit wallpaper looks very tired and hot. Sharpness is good compared with the S3. Viewing angle to 180 degrees visible. GPS is just as good. 12-14 available SAT. Fix and 9-10 in a few seconds. Voice quality during calls is just as good. Only the speaker is e.g. at Angry Birds vibrant at full volume, so was negatively. You'd need 2/3 turn down. The only really negative. Otherwise everything runs smoothly. Wifi very good reception, and also a good GSM reception values. Unlike the S3 is noticeable, however, disconnect the phones even more than 250-300 Eur price performance is good. I think I do not gebs her first.
Gewoon een Nederlands kaartje erin stoppen. Ik denk dat ze vooral daar in China en dergelijke bedoelen dat je van die merkloze kaartjes hebt die de boosdoener zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Thorical het volgende:
Bij de Jiayu G2 is het belangrijk welke kwaliteit geheugen kaartje je er instopt.
De batterij gaat anders niet zo lang mee.
Maar hoe test je een geheugenkaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |