market staat dr gewoon opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Interessante telefoon voor die prijs. Heeft deze eigenlijk alle google apps (play store,gmail) geinstalleerd af fabriek of zou ik deze moeten rooten en achteraf dan de gapps installeren?
verouderd als we G3 krijgenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb nu in ieder geval al m'n SanDisk microSDHC 16GB Class 10 UHS-I binnen.
Dan kan je hem gelijk als antiek verder verkopen als ie binnen is xD en je kinderen vertellen dat dat vroeger gebruikt werd om te communicerenXDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef shiznuts het volgende:
Tegen die tijd ben ik zelf sterk verouderd.Vertel ik m'n kleinkinderen... 'vroegâh, toen je nog het internet had, bestelde opa eens een smartphone uit wat we toen kende als China'. 'Ik wacht er nog altijd op...'
Doorgerekend (rekening houdend met afschrijving, restwaarde, abonnementsprijs van deze telefoon en sim-only prijs voor bij Jiayu G3) scheelt het 6,67 euro per maand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:47 schreef Joosie200 het volgende:
En dat is van belang om hier te melden omdat?En wat had je dan verwacht? Tis niet voor niets Samsung hun flagship androidphone. Kost daarom ook een aardige duit. Lang leve: de keuze is reuze. Ben op het moment prima tevreden met mijn volstrekt qua specs achterhaalde ZTE Blade die dankzij CM10 mooi Jelly Bean draait.
Hoef niet zo nodig het nieuwste v/h nieuwste, laat staan dat ik daar het geld voor over heb
Draai het anders eens om: countdown has started, just another 7 weeks to go
Altijd maar de boel negatief benaderen terwijl je het ook positief kunt bekijken!
Ben wel benieuwd naar die berekening van jouquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Doorgerekend (rekening houdend met afschrijving, restwaarde, abonnementsprijs van deze telefoon en sim-only prijs voor bij Jiayu G3) scheelt het 6,67 euro per maand.
Daarnaast vind ik het leuk om gewoon een beetje in dit topic te blijven hangen, aangezien ik er vanaf het begin bij was.
Prijs totale looptijd Jiayu: 24 x 12 (sim-only prijs) + 135 = 423quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:02 schreef ebayaccountje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die berekening van jouwant daar zit zeker een foutje in (bijv. een kut/veel te duur sim only abbo XD of te hoge restwaarde)
12 euro per maand was voor 60 minuten/smsjes en 500MB data.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:42 schreef ebayaccountje het volgende:
In principe klopt je berekening wel ik zou alleen niet rekenen op 50%eerder 35-40% kijkend naar de prijs van de Iphones en die zijn denk! ik wat waardevaster dan de samsungs.
En je gaat wel uit van een stevig abbo voor de sim only gebruiker maar ik weet natuurlijk niet of je dat nodig hebt.
Ikzelf gebruik wel gewoon lekker wifi, simkaart van werk en één prive prepaid kaartje, dan komt de berekening er iets anders uit te zien lol
Bij simyo heb je overigens 100 min/sms en 500 mb voor 10,50, bij 300 min/sms is dan wel weer 14,50 heb je hetzelfde abbo als jij ongeveer. beide slechts 1 jaar contract. Ze zouden me hiervoor moeten betalenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
12 euro per maand was voor 60 minuten/smsjes en 500MB data.
Dit abonnement is voor 300 minuten/smsjes en 500MB data.
Als je vrijwel geen mobiele data gebruikt op een privé simkaart, dan komen de verhoudingen inderdaad anders te liggen.
Internetsnelheid bij simyo is helaas niet zo heel snelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:01 schreef ebayaccountje het volgende:
[..]
Bij simyo heb je overigens 100 min/sms en 500 mb voor 10,50, bij 300 min/sms is dan wel weer 14,50 heb je hetzelfde abbo als jij ongeveer. beide slechts 1 jaar contract. Ze zouden me hiervoor moeten betalen
2Mbps geven ze zelf aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:28 schreef Xu het volgende:
[..]
Internetsnelheid bij simyo is helaas niet zo heel snel
Volgens mij is het zo dat je alleen van sim 1 kan internetten. Een keuze maken of je je email wilt ophalen van internet van sim 1 of 2 is namelijk nogal lastig... Dus je constructie zou geen probleem moeten zijn, bellen doe je dan altijd met sim 2.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Melkunie het volgende:
Mocht ik op een sim-only terecht komen die ook internet (buiten de geselecteerde bundel) aanbied is er dan een manier om in te stellen dat SIM 1 wel mag internetten, maar SIM 2 niet ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |