Ik heb hem voor 32 euro in de maand besteld (met abonnement dus, studentmobiel), waar geen toestellease oid op van toepassing is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef LittleBuddha het volgende:
apart plaatje.![]()
ik reken 6,25 per maand voor een 150 euro afschrijving in 2 jaar. Ik heb dan nog een sim only van 10 euro per maand dus kom ik op 16,25 per maand.
Samsung SIII 485,- (pw tweakers) / 24 = 20,21 euro per maand. + dan nog de kosten van een sim only.....
En het toestel icm een abbo kost ook zeker 40 tot 60 euro per maand...
idd, maar 2 dagen zullen zeker te doen moeten zijn..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:34 schreef shiznuts het volgende:
Ben trouwens bang dat mensen die accucapaciteit niet goed inschatten.Uit eigen ervaring haalde ik met normaal gebruik zo'n 36 uur uit m'n 2050mAh van de JY-G2. De G3 is dualcore en heeft een hogere resolutie, dat vertaalt zich waarschijnlijk in een hoger energieverbruik. Ik denk dus niet dat 'ie langer meegaat dan 40 uur bij normaal gebruik. Hij gaat dus niet een hele week mee omdat 'ie een gigantische 2750mAh accu heeft.
Het punt alleen is dat het in standby staan van een telefoon gewoon geen enkele vorm van noemenswaardige energie kost. Waarom denk je dat die dumbphones zo lang mee gaan? Omdat ze enkel in standby staan. Pas wanneer je actief een verbinding gaat gebruiken (e-mail, whatsapp,...) zal hij daadwerkelijk meer stroom gaan kosten. Die tweede dataverbinding is dus enkel een standby verbinding aangezien daar geen data overheen gaat, dat zijn de stroomkosten niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:21 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, weet je wat het is; normale accu's halen misschien op 1500~1800mAh die twee dagen. Niet dat mensen opeens denken dat ze met gemak vier dagen zonder op te laden weten te redden omdat er maar liefst 2750mAh beschikbaar is. Ik denk niet dat men beseft dat het dubbel ontvangen en versturen van signalen zoveel energie kost en daarom toch maar even iedereen realiteitsbewust maken dat ze zich niet moeten inbeelden dat 'ie dagenlang meegaat.
Voor mij is het ook meer een toegang tot alle informatie die ik wil op elk moment, of dat nou internet, email of bankieren is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef shiznuts het volgende:
Ik moet de eerste smartphoneuser nog tegenkomen die 'em alleen gebruikt om gesprekken mee aan te nemen. Dat is wel het laatste waar ik m'n smartphone voor gebruik eigenlijk.
Maar goed. I was just sayin'. Ik zet een referentie waarop weer aannamen gedaan kunnen worden. Mijn verwachting is 40 uur bij wat voor mij normaal gebruik is. Daar kun je natuurlijk boven en onder zitten met jouw intensiteit van gebruik, maar ik verwacht eigenlijk geen extreme afwijkingen daarvan. Doe met die info wat je wilt.
Hehe we zullen zien.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef rene90 het volgende:
Ik kreeg in een mailtje van Nicole dat de planning midden oktober is :p
Nee, we hebben het over volgend jaar oktoberquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef Schild het volgende:
En jullie denken serieus dat je die telefoon dit jaar nog in handen krijgt?
Om eerlijk te zijn maakt het mij de ballen uit, er is zo lang toch niks beters voor dat geld en ik heb al een telefoon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef Schild het volgende:
En jullie denken serieus dat je die telefoon dit jaar nog in handen krijgt?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:16 schreef LittleBuddha het volgende:
Leuk hoe mensen (die waarschijnlijk geen geld hebben) al jaloers worden voordat we het toestel hebben! Maakt het wachten alleen maar leuker!
En jij kan er niet tegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Grappig dat je je elitair voelt omdat je 150 euro aan een smartphone uitgeeft..
130,00 euroquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Grappig dat je je elitair voelt omdat je 150 euro aan een smartphone uitgeeft..
SPOILER: Verschrikkelijk verlekkerend offtopic nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door RobertNL op 09-10-2012 15:20:33 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |