abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:11:05 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117757181
Allemaal je order cancellen bitte! ~O>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117757297
Ik probeer geen sfeer te creeren hoor, maar die youtube user had al meerdere G3 filmpjes achter zijn naam staan, hij maakte dus niet speciaal een account om dit probleem aan het licht te brengen

Nu dacht ik later dat dit ook nog misschien weleens iets softwaretechnisch zou kunnen zijn, aangezien het bij hem dus eerst wel werkte, misschien heeft hij met de software geknoeid?

Die controle voorkomt dit probleem niet, dit probleem was nog niet bij binnenkomst maar trad later op..

P.s Tokko1 leuke DM, iets aardiger mag ook wel, Ik (en vele anderen) willen ook gewoon de mankementen weten van deze telefoon, ik ga ze echt niet in de doofpot stoppen hoor... Lijkt wel of je er belang bij hebt dat er zoveel mogelijk G3's worden verkocht.
pi_117757781
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef nodig het volgende:
Ik probeer geen sfeer te creeren hoor, maar die youtube user had al meerdere G3 filmpjes achter zijn naam staan, hij maakte dus niet speciaal een account om dit probleem aan het licht te brengen

Nu dacht ik later dat dit ook nog misschien weleens iets softwaretechnisch zou kunnen zijn, aangezien het bij hem dus eerst wel werkte, misschien heeft hij met de software geknoeid?

Die controle voorkomt dit probleem niet, dit probleem was nog niet bij binnenkomst maar trad later op..

P.s Tokko1 leuke DM, iets aardiger mag ook wel, Ik (en vele anderen) willen ook gewoon de mankementen weten van deze telefoon, ik ga ze echt niet in de doofpot stoppen hoor... Lijkt wel of je er belang bij hebt dat er zoveel mogelijk G3's worden verkocht.
Mankementen aan het licht brengen prima, maar je wekt er zoveel tegen reacties mee op
en je eigen reactie is ook wat overdreven.. en dat staat mensen ( toevallig de 'echte' ervaren chinashoppers nu) niet aan.. er word al genoeg paniek gezaaid in dit topic om niks..

Er worden noooooooit foutloze producten geproduceerd.. Bij sony niet, bij HTC niet, bij panasonic niet bij weet ik veel welk groot merk, daarom is er ooit garantie onstaan..
omdat er wel eens wat kapot ging, en zodoende dus lekker via garantie kan worden geregeld..

Ook bij Jiayu, zal er heus wel eens wat kapot worden verzonden.. maar hoeveel stuks zijn dit er?
Ik heb voorlopig nog maar 1 scherm gezien dat los kwam, en voorlopig nog maar 1 scherm gezien waarbij onderste laag dus nu niet reageert..

er zijn wat mensen die de naad niet zo mooi vonden, en het niet echt mooi vinden als deze 'open' stond.. omdat er dan stof in kwam.. ik kan je vertellen dat vrijwel 80% van alletoestellen op de markt( ja dus ook die van HTC en samsung!!) wel van deze naden heeft, waar eventueel stof achter kan blijven zitten..

laten we wel stellen dat de kwaliteit die jiayu altijd heeft geleverd nog redelijk tot heel goed is geweest! ( zie en hoor de ervaringen van G2 gebruikers..)

kortom, goed als je wat incidenten vind, en meld ze ook zeker hier zodat we op de hoogte zijn als er meer meldingen komen over een bepaald probleem. Maar maakt alsjeblieft ( niet alleen jij, maar ook andere fokkers) niet zo'n bombarie( als ik twijfel om hem te cancellen, grote fouten dit en dat) wanneer er 1 iemand is met een probleempje met zijn G3 heeft..

amen _O_
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:24:34 #84
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117757800
quote:

Het gaat niet alleen om jou. Maar hoe meerdere mensen hier steeds als een streskip reageren:
"Kwaliteits controle kennen ze niet in China .."
"Inderdaad, maar dit zijn toch geen kleine foutjes .."
"WTF krijgen we nu weer Ik vind dit toch weer erg jammer..... Het idee van annuleren is misschien nog niet zo'n gek idee."

Oneliners zoals deze zijn naar mijn idee gewoon stemmingmakerij. Het kan dat je het niet zo bedoeld hebt maar zo kwam het hier wel over.

Natuurlijk willen wij dit zien en de info tot ons nemen maar dit soort filmpjes zeggen weinig/niks. Is er 1 stuk, hebben 1.000 er last van?

Doofpot is hier echt geen sprake van. Informatie van beide kanten (zowel levertijd, als problemen, goede dingen) representatief en eerlijk brengen is beter.

Een post met het filmpje en iets in de richting van:
quote:
Hardware of software probleem? Eerst werkte zijn toestel wel goed.
Zou al een stuk beter staan.

Dit is een algemeen bericht en niet rechtstreeks tegen Nodig gericht. Mensen die hier oneliners posten hebben we niks aan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117757922
"De G3 wordt top!"

Zo, mijn oneliner is eruit ;-)

Maar ik ben het met je eens hoor Robert...
pi_117758121
Ik zag dat sommige slimmeriken hier de G3 serieus vergelijken met de Samsung Galaxy S 2 (die overigens meer dan een jaar oud is). Ik wil jullie feestje hier niet bederven of zo, maar je moet wel een beetje realistisch blijven als je een advies aan iemand geeft en soms even je Jiayu-bril afzetten (ik ga maar weer even heerlijk dwarsliggen)...

Het prijsverschil tussen de S 2 en de G3 komt echt wel érgens vandaan hoor. De (oudere) S 2 is op bijna alle fronten beter dan de G3:

Pluspunten Samsung Galaxy S 2
+ 1,2GHz dual-core Exonys processor (G3: 1GHz MTK6675 dual-core)
+ 16GB interne opslagcapaciteit (G3: 4GB)
+ Wifi 802.11b/g/n (G3: alleen b/g)
+ Wi-Fi Direct, DLNA voor mediastreaming (heeft G3 allemaal niet)
+ Super AMOLED Plus-scherm (veel betere kleuren, helderheid en contrast dan ips)
+ veel betere camera (betere sensor, 1080p video (G3 alleen 720p)
+ NFC
+ Out-of-the-box 100% Google Play met alle Nederlandse apps (Google Play op G3 mist mogelijk apps)
+ 8,49 mm dik (G3: 10,8 mm)
+ 116 gram (G3: 131 gram)
+ Bluetooth 3.0 (G3: Bluetooth 2.0)
+ MHL/HDMI digitale tv-uitgang (G3: geen tv-uitgang)
+ Radio met RDS (G3: geen RDS)

Pluspunten G3
+ HD-scherm (1280x720 tegen 800x480 op de S 2)
+ batterij (heeft stuk hogere capaciteit, maar de praktijk moet nog uitwijzen hoeveel voordeel dit precies oplevert. Capaciteit zegt niet alles.)
+ Dual-SIM

En dan laat ik nog een aantal zaken buiten beschouwing, waaronder verouderde CPU-architectuur, garantie, ondersteuning, stabiliteit, bouwkwaliteit, gebruikte materialen, gevoeligheid gps-sensor, etc.. Je moet niet tegenover mensen gaan beweren dat je voor 130 euro een telefoon hebt die even goed is als een telefoon van 350 euro. En dan laat ik de iPhone 5, die hierboven ook genoemd wordt, maar helemaaaaaal buiten beschouwing...

De meeste punten zullen de gemiddelde gebruiker (en zeker de mensen op dit forum) misschien weinig interesseren omdat ze toch niet van de mogelijkheden gebruikmaken (wat ik ongetwijfeld als reactie krijg), maar het is onzin om dat allemaal maar even te negeren. De meesten hier willen dit denk ik niet horen, maar met de G3 haal je gewoon een (naar de huidige maatstaven) dikke telefoon met verouderde technologie en weinig extra's in huis als je gaat vergelijken met > 4 inch smartphones van A-merken.

ECHTER, als de lage prijs belangrijk is voor je dan is het dus onmogelijk om iets vergelijkbaars te vinden van een A-merk met ook een dual-core processor en een 4,5 inch HD-scherm. Als je dat per se wilt dan moet je bij een A-merk minstens 200 a 300 euro meer uittrekken, maar voor dat geld krijg je dan ook wel meteen veel meer (zie hierboven). Als je per se onder de 200 euro wilt blijven, dan kom je bij de 'bekende' merken terecht bij de Acer Liquid Gallant, maar die is weer minder dan de G3 qua scherm en processor (maar je kan er wel mee terug naar de winkel als er iets mis is).
pi_117758238
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om jou. Maar hoe meerdere mensen hier steeds als een streskip reageren:
"Kwaliteits controle kennen ze niet in China .."
"Inderdaad, maar dit zijn toch geen kleine foutjes .."
"WTF krijgen we nu weer Ik vind dit toch weer erg jammer..... Het idee van annuleren is misschien nog niet zo'n gek idee."

Oneliners zoals deze zijn naar mijn idee gewoon stemmingmakerij. Het kan dat je het niet zo bedoeld hebt maar zo kwam het hier wel over.

Natuurlijk willen wij dit zien en de info tot ons nemen maar dit soort filmpjes zeggen weinig/niks. Is er 1 stuk, hebben 1.000 er last van?

Doofpot is hier echt geen sprake van. Informatie van beide kanten (zowel levertijd, als problemen, goede dingen) representatief en eerlijk brengen is beter.

Een post met het filmpje en iets in de richting van:

[..]

Zou al een stuk beter staan.

Dit is een algemeen bericht en niet rechtstreeks tegen Nodig gericht. Mensen die hier oneliners posten hebben we niks aan.
Die ''one-liner'' van mij was ook inderdaad niet helemaal nodig geweest. Op het idee dat het ook een software probleem kon zijn kwam ik 5 minuten later pas :P Sorry hiervoor.

Het verschil met een Sony, Htc of whatever is natuurlijk wel dat je als die kapot is even terug naar de winkel gaat en de verkoper de kapotte telefoon onder de neus drukt. Met de G3 ligt dat net even iets moeilijker.

@gz_robert vergeet niet dat de G3 de mogelijkheid heeft om uit te breiden met een sd kaartje ;)
pi_117759062
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef gz_robert het volgende:
Ik zag dat sommige slimmeriken hier de G3 serieus vergelijken met de Samsung Galaxy S 2 (die overigens meer dan een jaar oud is). Ik wil jullie feestje hier niet bederven of zo, maar je moet wel een beetje realistisch blijven als je een advies aan iemand geeft en soms even je Jiayu-bril afzetten (ik ga maar weer even heerlijk dwarsliggen)...

Het prijsverschil tussen de S 2 en de G3 komt echt wel érgens vandaan hoor. De (oudere) S 2 is op bijna alle fronten beter dan de G3:

+ Super AMOLED Plus-scherm (veel betere kleuren, helderheid en contrast dan ips)
+ NFC
+ Out-of-the-box 100% Google Play met alle Nederlandse apps (Google Play op G3 mist mogelijk apps)

Pluspunten G3
+ batterij (heeft stuk hogere capaciteit, maar de praktijk moet nog uitwijzen hoeveel voordeel dit precies oplevert. Capaciteit zegt niet alles.)
+ Dual-SIM

En dan laat ik nog een aantal zaken buiten beschouwing, waaronder verouderde CPU-architectuur, garantie, ondersteuning, stabiliteit, bouwkwaliteit, gebruikte materialen, gevoeligheid gps-sensor, etc.. Je moet niet tegenover mensen gaan beweren dat je voor 130 euro een telefoon hebt die even goed is als een telefoon van 350 euro. En dan laat ik de iPhone 5, die hierboven ook genoemd wordt, maar helemaaaaaal buiten beschouwing...

De meeste punten zullen de gemiddelde gebruiker (en zeker de mensen op dit forum) misschien weinig interesseren omdat ze toch niet van de mogelijkheden gebruikmaken (wat ik ongetwijfeld als reactie krijg), maar het is onzin om dat allemaal maar even te negeren. De meesten hier willen dit denk ik niet horen, maar met de G3 haal je gewoon een (naar de huidige maatstaven) dikke telefoon met verouderde technologie en weinig extra's in huis als je gaat vergelijken met > 4 inch smartphones van A-merken.

ECHTER, als de lage prijs belangrijk is voor je dan is het dus onmogelijk om iets vergelijkbaars te vinden van een A-merk met ook een dual-core processor en een 4,5 inch HD-scherm. Als je dat per se wilt dan moet je bij een A-merk minstens 200 a 300 euro meer uittrekken, maar voor dat geld krijg je dan ook wel meteen veel meer (zie hierboven). Als je per se onder de 200 euro wilt blijven, dan kom je bij de 'bekende' merken terecht bij de Acer Liquid Gallant, maar die is weer minder dan de G3 qua scherm en processor (maar je kan er wel mee terug naar de winkel als er iets mis is).
Ik heb heb het over de hoofdspecs, die komen aardig overeen

dualcoreprocessor 1,2 ghz ( kan de MTK6577) ook gewoon draaien
1 GB ram..

Daarnaast een SD kaartje is zo gekocht toch? dus die 16 GB kan ook gewoon met de G3
(al heeft hij het idd niet standaard aanboord)
Na mijn weten maakt de G3 ook wel degelijk gebruik van een chip met B/G/N wifi mogelijkheden..

Daarnaast noem je wat dingen ( die mij in iedergeval weinig boeien), zeker prijs technisch gezien
zoals bluetooth 2.0 of 3.0

bluetooth is bluetooth voormij, bestanden verzenden via bluetooth is voor mij al verouderd
daarvoor heb je betere manieren nu.. bluetooth gebruik je tegenwoordig meer voor connectie met andere apparaten ( denk aan carkits etc) daarmee volstaat prima 2.0.

Radio met RDS, is ook wel iets wat je met de G3 en apps kan regelen lijkt mij? ( al ben ik daar niet zeker van)

Out of the box alle apps, zou gezien de gebruikers van de G2 ook gewoon bij G3 moeten zijn..

Camera zal ongetwijfeld wat slechter zijn, en mogelijk het scherm qua kleuren ook..
maar zal zeker niet slecht zijn..

Daarnaast denk ik dat mensen die paar milimeters of grammen niks boeit..
Denk ook niet dat mensen daarmee snel een vergelijking trekken, als ze vragen met welke telefoon een G3 vergelijkbaar is, denk ik dat ze eerder naar processor,ram, rom en screensize/resolutie gaan kijken..

Natuurlijk zal een A merk telefoon betere dingen kunnen leveren, maar een vergelijking mag naar mijn beleving best met een samsung galaxy S2 gemaakt worden.. en daarin heeft de S2 dus soms betere dingen, en soms de G3..

daarnaast kijk ik misschien ook te veel naar prijs/kwaliteitsaspect..
een telefoon die z'n 235 euro goedkoper is, mag je mogelijk ook wat minder verwachten..

een iphone 4-5 is qua hoofdspecs gelijk aan de G3.. wat er verder word gebruikt zal ongetwijfeld beter zijn.. en mijn vergelijking is dan ook wat krom met een iphone :P.. dat moet ik toegeven

Ben eigenlijk wel benieuwd welke phone jij zou willen vergelijken met een G3 dan(zonder op de prijs te hoeven letten)

Samenvattend: De hoofdspecs komen voor mij wel overeen, de extra functionalteiten zijn leuk maar hebben mij geen toegevoegde waarde om 235 euro meer voor neer te leggen..

ik denk zelf ook dat mensen er niet op zitten te wachten, meer zoiets als leuk dat het erin zit, of dat het kan.. maar zit het er niet in, of kan het niet jammer dan :P

de S2-S3 heeft NFC, de iphone 5 nog steeds niet.. dus telefoons zijn opeens niet vergelijkbaar meer?
S2 heeft geen voice ding zoals IOS siri heeft, opeens niet vergelijkbaar meer qua andere specs?

beetje dat gevoel heb ik erbij :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 09-10-2012 00:14:03 ]
pi_117759207
quote:
Volgens mij lig je niet dwars en maak jezelf een mooie vergelijking... Die voordelen van de S2 die zijn voor de meeste gebruikers denk ik minimaal te noemen zoals je zelf al zegt, voor mij in elk geval wel. De processor snelheid is wel leuk maar met de antutu scores die we tot nu toe gezien hebben is het verschil minimaal. Ik zal het je nog leuker vertellen de Dual-Sim en Batterij wegen voor mij persoonlijk erg zwaar en ik en ik ben hierin vast niet de enige zou op basis van jou vergelijking zeker op de Jiayu uitkomen :P.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 00:16:57 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117759605
De Samsung Galaxy SII is idd voor mij ook niet interessant, puur omdat de Jiayu G3 dualSIM is. Als je de dualSIM-markt gaat bekijken dat mag je je van geluk prijzen als je zoiets als de G3 tegenkomt en omdat dualstandby ook niet geheel zonder verhoogd energieverbruik gepaard gaat is de grootte accucapaciteit natuurlijk superwelkom.

Ik was al tevreden eigenlijk met m'n Jiayu JY-G2, maar omdat een collega er ook eentje wilde maar zich niet uit de voeten wist met spul uit China halen en de G3 ophanden leek ( ;( ), heb ik die van mij aan hem verkocht zodat ikzelf kon upgraden. :) Ik ben nu terug op m'n HTC Desire Z, die buiten de slechte accuduur en Android 2.3 verder wel top is eigenlijk en m'n simpele Sony Walkmanphone.

Mij gaat het in ieder geval vrijwel altijd om het bang-for-buck-gehalte van een product en ik vind dat ik gewoon uitzonderlijk veel krijg voor die prijs!

Dus ja, ik prefereer de Jiayu G3 boven een iPhone 5 en een Samsung Galaxy SIII, die ik toch eigenlijk niet zou halen, maar zelfs ook boven de mijn interesse verkregen Huawei Ascend D1 Quad XL, Xiaomi Mi2 en Meizu MX Quad omdat die toch niet helemaal hebben wat ik zoek. De G3 komt daar het dichtste bij in de buurt en heeft als bonus nog een waanzinnig lage prijs ook. De trade-off is het lange voortgesleep met de levering, maar ja, als ik ga huilen dan krijg ik 'em daar niet sneller door (als het wel zo is, begin ik er spontaan mee! :P ).

Maar ja, qua ervaring met een telefoon die op Android draait zullen de Jiayu G3 en Samsung Galaxy SII echt geen dag en nacht verschillen hoor. Ik zal niemand vertellen welke de beste is, dat hangt inderdaad gewoon van persoonlijke voorkeur af, maar de Jiayu G3 is wel een waanzinnige deal natuurlijk. :) My 50 cents.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 00:19:19 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117759666
quote:
Dat doe je niet. De vergelijking is tussen de S2 en G3 is niet terecht. Zat vanmiddag mobiel toen de post geplaatst werdt maar ik wou er nog op reageren. Terecht dat je iedereen er hier nog even op wijst.
quote:

Ik vraag me af hoe dit zich tot elkaar verhoud.

Verschil tussen de chips verschild per benchmark.
quote:
Waar, maar met de uitbreiding geen groot probleem. SD kaartje kost niks meer.
quote:
Je vergeet de N?:
http://bbs.ejiayu.com/forum.php?mod=viewthread&tid=230638
quote:
Correct, kost allemaal geld. Goed om te melden!
quote:
Zelf ben ik geen fan van Super AMOLED veel te nep. Maar ja de kleuren zijn vast beter dan de IPS van de G3. Al waren de kleuren van de G2 meer dan acceptabel.
quote:
+ NFC
Eerste berichten rapporteren full store (op app makers die geen onbekende toestellen actief weren na. Maar daar hebben meer budget telefoons last van (helaas/onzin).
quote:
Jammer inderdaad :'(
quote:
Weet je dit zeker?
quote:
Pluspunten G3
+ Dual-SIM

En dan laat ik nog een aantal zaken buiten beschouwing, waaronder verouderde CPU-architectuur,
Welke verouderde Architectuur precies? A9 is nog heel courant? A15 is nog amper/niet te verkrijgen. De GPU kan beter maar zolang in high/mid end toestellen nog Adreno 205 / 210 GPU's zitten doet deze nog meer dan prima mee.
quote:
garantie, ondersteuning, stabiliteit,
Ook bij stabiliteit de kanttekening dat dit bij de G2 zeer goed was! Geen crash of vastloper gehad.
quote:
bouwkwaliteit, gebruikte materialen,
Ik durf hier nog wel eens tegen in te gaan. De G2 deed in ieder geval nergens onder voor de SII (aan gevoel).
quote:
gevoeligheid gps-sensor
Die is meer dan prima! Zelfde chip als de G2 en die staat als zeer goed te boek!
quote:
, etc.. Je moet niet tegenover mensen gaan beweren dat je voor 130 euro een telefoon hebt die even goed is als een telefoon van 350 euro. En dan laat ik de iPhone 5, die hierboven ook genoemd wordt, maar helemaaaaaal buiten beschouwing...
Zoals bovenaan al aangegeven mee eens.
quote:
Dat is ook deels waar :P? DLNA, NFC, HDMI, leuke gimmiks die ik persoonlijk nooit gebruik (paar keer voor de leuk). Ken verschillende mensen met een SII maar niemand die NFC gebruikt. (helaas mag je je OVchipkaart er niet op klonen, scheelt weer een pasje)
quote:
Acer :r , iemand hier thuis heeft zo'n ding maar ik ren hard bij die dingen weg. Al zou ik hem gratis krijgen bij een abbo :{w
pi_117759683
@gz_robert: alle waar naar zijn geld. Dus natuurlijk moet er wel verschil zitten tussen een SGS SII en de Jiayu G3. Zou niet goed zijn als dat niet zo was. Vraag is veel meer: ben je bereid de meerprijs te betalen voor die verschillen? M.a.w.: welke specs genieten de voorkeur boven andere specs? Dat is voor iedereen anders. Ik ben veel meer gedreven om voor zo min mogelijk geld een zo'n leuk mogelijk toestel te halen. Dus zoek ik het leukste toestel bij mijn maximale budget van grofweg 150 euro. Dat was vorig jaar voor mij de reden de ZTE Blade te kopen en dit jaar dus de Jiayu G3. Mooi meegenomen was bovendien de actieve community op modaco/xda voor custom roms waardoor ik nu Jelly Bean / Android 4.1 al draai met dank aan Cyanogen mod 10.

Dat de specs al bij lancering volstrekt achterhaald zijn kan mij niet interesseren. Ik hoef niet het nieuwste v/h nieuwste te hebben, voor mij geen dure SGSIII/HTC One X+/Apple iPhone 5. Ik wil gewoon een leuk toestel wat in de buurt komt voor een krappe beurs. Dus dat ik met de Jiayu G3 inlever t.o.v. een A-merk android toestel weet ik. Maar dingen als soort processor/bluetooth/nfc/radio/tv-uitgang maakt me niet uit, zolang ie een micro-SD slikt kan ik het geheugen uitbreiden tot 64GB (indien nodig) voor weinig. Ik gebruik mijn Blade met name als communicatiemiddel, niet als entertainment geval noch als camera/videocamera. En zolang ie maar werkt vind ik het wel best. Over garantie maak ik mij niet druk, een enkeltje binnenland NL is natuurlijk gemakkelijk zo gezegd, zo gedaan. Maar een enkeltje Lightake is ook zo geregeld hoor.

edit: en oh, dikte/zwaarte vind ik juist een pre. Heb je tenminste wat in je handen waarbij je niet het gevoel hebt dat het te fragiel is om goed vast te houden. En last but not least: flinke accu, yay for that *O* (dikte/zwaarte neem ik daar graag mee voor lief)
mag het weten
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 00:34:18 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117760074
Ben trouwens bang dat mensen die accucapaciteit niet goed inschatten. ;) Uit eigen ervaring haalde ik met normaal gebruik zo'n 36 uur uit m'n 2050mAh van de JY-G2. De G3 is dualcore en heeft een hogere resolutie, dat vertaalt zich waarschijnlijk in een hoger energieverbruik. Ik denk dus niet dat 'ie langer meegaat dan 40 uur bij normaal gebruik. Hij gaat dus niet een hele week mee omdat 'ie een gigantische 2750mAh accu heeft. :P
pi_117761414
Ik ben afgehaakt :').

Het wachten duurde me te lang, zonder duidelijke streefdatum.

Hoop dat Lightake netjes en snel cancelt cq. terugstort.
Geen referral hier.
pi_117762203
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 01:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben afgehaakt :').

Het wachten duurde me te lang, zonder duidelijke streefdatum.

Hoop dat Lightake netjes en snel cancelt cq. terugstort.
Lightake doet dat zeker, binnen 2 dagen staat het geld weer teruggestort. Was in iedergeval bij mij met een gecancelde order zo.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 09:28:33 #96
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117763974
quote:

Je loopt elke keer te miepen en zeggen dat je 'm beter kan annuleren. Dat lijkt em dan een goede keus.

En vind het allemaal prima dat álle negatieve dingen naar voren komen, dan zijn we hier teminste goed van op de hoogte :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_117764192
goed zo lekker annulleren beetje omgekeerde druk uitvoeren om ervoor te zorgen dat ze de mijne snel leveren *O*

ik heb trouwens op mijn SII geen hdmi uitgang zitten... (in reactie op de specs post)

:9
pi_117764279
Was wel met pijn in m'n hart ( :') ), maar ik heb er niet genoeg geduld voor.

Ben nu voor een Galaxy S3 gegaan, als ik het totale plaatje doorreken kost me dat 9 euro extra per maand (gedurende 2 jaar) en daarvoor heb ik dan aan het einde een telefoon met een redelijke resale-waarde.
Geen referral hier.
pi_117764450
Zo ik heb de shippingmethod laten aanpassen naar DHL.
Kom maar op met die G3. :D
pi_117764640
apart plaatje. :?

ik reken 6,25 per maand voor een 150 euro afschrijving in 2 jaar. Ik heb dan nog een sim only van 10 euro per maand dus kom ik op 16,25 per maand.

Samsung SIII 485,- (pw tweakers) / 24 = 20,21 euro per maand. + dan nog de kosten van een sim only.....

En het toestel icm een abbo kost ook zeker 40 tot 60 euro per maand...
pi_117765039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:59 schreef LittleBuddha het volgende:
apart plaatje. :?

ik reken 6,25 per maand voor een 150 euro afschrijving in 2 jaar. Ik heb dan nog een sim only van 10 euro per maand dus kom ik op 16,25 per maand.

Samsung SIII 485,- (pw tweakers) / 24 = 20,21 euro per maand. + dan nog de kosten van een sim only.....

En het toestel icm een abbo kost ook zeker 40 tot 60 euro per maand...
Ik heb hem voor 32 euro in de maand besteld (met abonnement dus, studentmobiel), waar geen toestellease oid op van toepassing is.

https://www.studentmobiel(...)1087#bestelformulier

Maar goed, ik zal niet teveel offtopic gaan. Blijf de ontwikkelingen wel volgen uiteraard :D.
Geen referral hier.
pi_117765823
Ik kreeg in een mailtje van Nicole dat de planning midden oktober is :p
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117766204
Ach, dat is het ook alweer bijna.
pi_117766684
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:34 schreef shiznuts het volgende:
Ben trouwens bang dat mensen die accucapaciteit niet goed inschatten. ;) Uit eigen ervaring haalde ik met normaal gebruik zo'n 36 uur uit m'n 2050mAh van de JY-G2. De G3 is dualcore en heeft een hogere resolutie, dat vertaalt zich waarschijnlijk in een hoger energieverbruik. Ik denk dus niet dat 'ie langer meegaat dan 40 uur bij normaal gebruik. Hij gaat dus niet een hele week mee omdat 'ie een gigantische 2750mAh accu heeft. :P
idd, maar 2 dagen zullen zeker te doen moeten zijn..
normaal gebruik is voor de 1 misschien toch nog meer dan de ander :P

en zoals ik die ene review toen zag over de accu, was hij een uur aan gamen ging er 15% af etc..
Gamen is CPU, GPU en RAM toch goed in gebruik dus dat viel me nog reuze mee..

een week haal je met normaal gebruik met geen 1 smartphone :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:21:04 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117767154
Nou ja, weet je wat het is; normale accu's halen misschien op 1500~1800mAh die twee dagen. Niet dat mensen opeens denken dat ze met gemak vier dagen zonder op te laden weten te redden omdat er maar liefst 2750mAh beschikbaar is. Ik denk niet dat men beseft dat het dubbel ontvangen en versturen van signalen zoveel energie kost en daarom toch maar even iedereen realiteitsbewust maken dat ze zich niet moeten inbeelden dat 'ie dagenlang meegaat. :P
pi_117767265
En wat als je nu maar één sim gebruikt ;)?!
pi_117767404
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:21 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, weet je wat het is; normale accu's halen misschien op 1500~1800mAh die twee dagen. Niet dat mensen opeens denken dat ze met gemak vier dagen zonder op te laden weten te redden omdat er maar liefst 2750mAh beschikbaar is. Ik denk niet dat men beseft dat het dubbel ontvangen en versturen van signalen zoveel energie kost en daarom toch maar even iedereen realiteitsbewust maken dat ze zich niet moeten inbeelden dat 'ie dagenlang meegaat. :P
Het punt alleen is dat het in standby staan van een telefoon gewoon geen enkele vorm van noemenswaardige energie kost. Waarom denk je dat die dumbphones zo lang mee gaan? Omdat ze enkel in standby staan. Pas wanneer je actief een verbinding gaat gebruiken (e-mail, whatsapp,...) zal hij daadwerkelijk meer stroom gaan kosten. Die tweede dataverbinding is dus enkel een standby verbinding aangezien daar geen data overheen gaat, dat zijn de stroomkosten niet.

Daarnaast is een dual core processor ook vrij zuinig aangezien die ook gewoon idle kan draaien en daarnaast een veel snellere rush to idle heeft dan een single core processor.

Natuurlijk zal hij niet net zo zuinig zijn als een telefoon met kleiner scherm en zuinigere processor maar het is ook weer niet zo rampzalig dat hij echt zo onzuinig is.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:40:53 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117767801
Ik moet de eerste smartphoneuser nog tegenkomen die 'em alleen gebruikt om gesprekken mee aan te nemen. Dat is wel het laatste waar ik m'n smartphone voor gebruik eigenlijk. :@

Maar goed. I was just sayin'. Ik zet een referentie waarop weer aannamen gedaan kunnen worden. Mijn verwachting is 40 uur bij wat voor mij normaal gebruik is. Daar kun je natuurlijk boven en onder zitten met jouw intensiteit van gebruik, maar ik verwacht eigenlijk geen extreme afwijkingen daarvan. Doe met die info wat je wilt. :P
pi_117767954
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef shiznuts het volgende:
Ik moet de eerste smartphoneuser nog tegenkomen die 'em alleen gebruikt om gesprekken mee aan te nemen. Dat is wel het laatste waar ik m'n smartphone voor gebruik eigenlijk. :@

Maar goed. I was just sayin'. Ik zet een referentie waarop weer aannamen gedaan kunnen worden. Mijn verwachting is 40 uur bij wat voor mij normaal gebruik is. Daar kun je natuurlijk boven en onder zitten met jouw intensiteit van gebruik, maar ik verwacht eigenlijk geen extreme afwijkingen daarvan. Doe met die info wat je wilt. :P
Voor mij is het ook meer een toegang tot alle informatie die ik wil op elk moment, of dat nou internet, email of bankieren is.

Bellen en sms/whatsapp is meer bijzaak :P.
Geen referral hier.
pi_117769845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef rene90 het volgende:
Ik kreeg in een mailtje van Nicole dat de planning midden oktober is :p
Hehe we zullen zien..... :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:02:29 #111
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_117770547
En jullie denken serieus dat je die telefoon dit jaar nog in handen krijgt? _O-
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:04:14 #112
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117770641
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef Schild het volgende:
Nee, we hebben het over volgend jaar oktober :D!
pi_117773250
Leuk hoe mensen (die waarschijnlijk geen geld hebben) al jaloers worden voordat we het toestel hebben! Maakt het wachten alleen maar leuker!
pi_117773295
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef Schild het volgende:
Om eerlijk te zijn maakt het mij de ballen uit, er is zo lang toch niks beters voor dat geld en ik heb al een telefoon. :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:18:04 #115
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_117773315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:16 schreef LittleBuddha het volgende:
Leuk hoe mensen (die waarschijnlijk geen geld hebben) al jaloers worden voordat we het toestel hebben! Maakt het wachten alleen maar leuker!
:')

Grappig dat je je elitair voelt omdat je 150 euro aan een smartphone uitgeeft..
pi_117773395
Dat zie je verkeerd, ik geef 150 euro aan speelgoed uit.

Als ik echt geld wil uitgeven dan koop ik wel een S3, maar welkom in het gadgets forum :O
pi_117773532
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En jij kan er niet tegen :D
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:47:39 #118
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_117774632
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Xetran het volgende:

[..]

En jij kan er niet tegen :D
Aparte observatie. Wat is je basis daarvoor?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:56:20 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117775011
;( Jongelui... waar zijn we nou HELEMAAL mee bezig?
pi_117775314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

130,00 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')