Ik heb het net gedaan via de contact mogelijkheid op de site.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:29 schreef Brawler7 het volgende:
Hoe hebben jullie dit doorgegeven ? En welke email adres ?
Lijkt me niet, meestal is het standaard een gift van 8 dollarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:33 schreef FreaZ het volgende:
Wat gaan ze er standaard opzetten dan? 165 dollar???
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Lijkt me niet, meestal is het standaard een gift van 8 dollar.
service(@)lightake.com even mailen met je verzoek en order nummer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:40 schreef Grijsbaard het volgende:
Snap nog steeds niet hoe ik dit moet doen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:36 schreef dramatic het volgende:
10/6/2012 2:01:43 PM Items Changed 客人要求将58229*1 换成 56925*1
vond de kleur toch tegenvallen in de foto's en filmpjes. De gerenderde pics zagen er matter/witter en 5x beter uit..
Welke filmpjes/foto's hebben jullie gezien dat jullie nu geen zilver willen? Die wil ik namelijk wel zien, want ik heb net mijn order van zwart naar zilver veranderdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welke kleur had je eerst in de bestelling staan? Want ik ga nu ook twijfelen of ik niet een verzoekje ga sturen om de kleur aan te passen van zilver naar grijs. Her en der vind ik de zilveren er ook best wit uit zien en als ik dan vervolgens een zilveren variant zie, lijkt die meer op de grijze kleur. Tel daar bovenop dat Gizchina het heeft over zwart, wit en grijs en het feest is compleet.Die verandering gaat toch geen bal uitmaken voor de uitlevering, want als Jiayu nu voornamelijk zwarte G3's en masse aan het produceren is boeit dat niet
quote:Geplaatst op gisteren 18:14 | Toon deze auteur
Lu Ren Jia professionele sojasaus ...
Ik denk dat Rusland ook wel een aardige afnemer is, aangezien ik bij vrijwel elk filmpje Russische comments zie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:58 schreef rene90 het volgende:
NiceLightake kent FOK! inmiddels wel denk ik. Ben benieuwd hoeveel orders lightake nou in totaal heeft voor de G3, zou dat om duizenden gaan? Of zal Nederland gelijk de grootste afnemer zijn
Precies, bij de "gemiddelde" Nederlander staan Chinese producten nog niet als alternatief voor westerse producten te boek.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:02 schreef shiznuts het volgende:
Neuh... denk zoals bij Fartcardtech, die hebben er 500 laten pre-orderen. Pre-order is nu dicht. Dus een paar honderd, ja, kan ik me voorstellen. Duizenden... neh, uiteraard wel in totaal bij alle webshops een paar duizend, maar de free shipping webshops moeten het voornamelijk van internationale klandizie hebben. De Chinezen zelf kijken op ejiayu.com / taobao.com / tmall.com enz etc. En daar de Jiayu G3 eigenlijk bestemd is voor de Chinese markt, moet je het van een paar fanatiekelingen hebben die weten dat Chinees spul helemaal niet zo slecht is en dat woord verspreiden onder hun community. Dat zijn niet schikbarend veel mensen op zich denk ik.
denk toch wel een paar honderd bij lightake.. (alleen wij al zijn er mogelijk 100+)..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:58 schreef rene90 het volgende:
NiceLightake kent FOK! inmiddels wel denk ik. Ben benieuwd hoeveel orders lightake nou in totaal heeft voor de G3, zou dat om duizenden gaan? Of zal Nederland gelijk de grootste afnemer zijn
Maakt geen donder uit, bijna alle pakketten uit China hebben een onzin waarde, daar kijkt de douane wel doorheen. Sowieso doen ze aan steekproeven, kans is niet zo heel groot dat je flink moet bijbetalen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:16 schreef FreaZ het volgende:
Wat denken jullie; is het verstandig om er 30$ op te laten zetten of zal dat geen donder uit maken?
Heb zelf tot nu toe enkel goedkoop spul besteld, dus nooit bij hoeven stil staan. Dit is de eerste aankoop boven de 40$Gelijk ook 2 haha
Tja, zoveel belasting hoef je ook niet bij te betalen als je gepakt wordt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:16 schreef FreaZ het volgende:
Wat denken jullie; is het verstandig om er 30$ op te laten zetten of zal dat geen donder uit maken?
Heb zelf tot nu toe enkel goedkoop spul besteld, dus nooit bij hoeven stil staan. Dit is de eerste aankoop boven de 40$Gelijk ook 2 haha
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:57 schreef shiznuts het volgende:
Wat betreft de screengaps e.d... LT gooit er in-house ook nog een quality control overheen voor ze de waren versturen. Scheelt ons weer een teleurstelling mocht er iets eenvoudig vast gesteld kunnen worden, scheelt hen weer gedoe met de klant.
En... m'n geheugenkaartje is dispatched.
EDIT:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef nodig het volgende:
laatse post :
Trouwens nog even een geruststellende reactie van Lightake voor mensen die bang zijn voor een gebroken/los scherm:
We will check carefully before shipment, if any quality problem, we will ask exchange from supplier. Pls don''t worry about it. Best regards. LT-Alice
Nou weet je het nooit 100% zeker met die chinezen of ze dit werkelijk waar doen, maar tot nu toe bericht Lightake redelijk eerlijk in vergelijking met andere jiayu g3 verkopers (priceangels met verzonnen leverdatum tot 2x toe bijv...)
Maar alsnog, een pakketje waar op staat 165 dollar zal eerder gecontroleerd worden dan een pakketje met 20 dollar. Bij 165 dollar pakketje zal het vrijwel nooit voorkomen dat er iets inzit van dat 20 dollar waard is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:49 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Tja, zoveel belasting hoef je ook niet bij te betalen als je gepakt wordt.
Alle pakketjes uit China zijn bij voorbaat verdacht. Wat dat betreft maakt het niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |