abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117838707
Hopelijk duurt het niet tot november ?
http://www.etotalk.com/ji(...)&number_of_uploads=0
pi_117838957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ben ik nou zo dom of snap ik gewoon je vraag niet omdat er iets vet onduidelijk is :P??

allereest welke telefoon ben je nu vanplan te bestellen? ( zoals je aanduid in je eerste zin?)
en daarna is dit een Jiayu G2 of alleen hetzelfde moederbord? met welke tel vergelijk je hem :P?
Ja mijn fout, ik haalde twee dingen door elkaar. Zocht eerst op Jiayu en daarna op mtk6577, dacht dat dat een andere naam zou zijn voor de G2, maar dat is dus een type processor ofzo wat er gebruikt wordt. Wat dus ook weer in deze telefoon gebruikt wordt :P. Maar is er ook nog een ander topic dat over Chinese Telefoons gaat dan? Zit mobiel dus lastiger zoeken :P Sorry vor de spraakverwarring :D
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_117839019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:27 schreef stefke001 het volgende:
Lijkt me dat daar de verzendtijd ook al in is mee gerekend aangezien die italiaan ook vraagt hoelang het verzenden duurt.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:44:02 #184
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117839310
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:27 schreef stefke001 het volgende:
Gewoon een gok. (bijna) geen enkele wholesaler weet wanneer hij uitkomt.

quote:
6s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Sorry als ik misschien vragen stel die er al eerder zijn gesteld en ik weet dat jullie helemaal wauw van de G3 zijn (ik kijk veel in het China webshop topic). Maar, mijn telefoon is kapot (HTC Sensation), niet meer te repareren en ik heb nu tijdelijk een telefoon te leen die ik snel moet teruggeven.

Nu zit ik een beetje te kijken en die G2 voldoet in principe wel aan wat ik voor telefoon zoek. G3 kost me teveel tijd om te wachten.

Nu was ik aan het zoeken en kom ik deze tegen:

http://www.aliexpress.com(...)-WiFi/656449166.html

Ik lees alles zo door, maar:

Kan je net zo snel internetten als dat ik op mijn Sensation deed? (HSDPA), is WCDMA hetzelfde, of heb je alleen 3G?

En is dit een goede aanbieding, icm verzending via DHL 151,- dollar. Normaal koop ik alleen via eBay en ben dus niet bekend met aliexpress. Of is er misschien een betere aanbieding / telefoon die ik over het hoofd zie?

Thanks als jullie wat antwoorden voor me hebben :)
Matige telefoon qua geheugen en batterij zoals al aangegeven.

Zou spec wise eerder naar zoiets met DHL shipping kijken:
http://etotalk.com/zte-v9(...)ation-led_p3164.html
(dit is de eerste de beste shop die ik pak prijs kan dus vast lager zijn op Aliexpress en dergelijke).

Jiayu G2 (dualcore + 1GB)
Newman (heeft vast een telefoon met de zelfde specs als de ZTE hierboven)
Oppo (Idem als newman)
Zopo (item als newman)

Als je wat gevonden hebt kan je het wel melden in dit of het Chinese webshop topic ;) Dan laten we ons licht er wel even over schijnen :D!

Als je iets goedkoper wil kan je ook kijken naar een telefoon met MTK 6575 processor en 1 GB ram van de bovenstaande merken. Die doen het ook prima!
Ja bovenstaande telefoons zijn duurder als de G3 maar hij heeft haast en de G3 niet :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117844657
wie heeft hier eigenlijk die etotalk gepresenteerd..
wat een geldwolven zijn dat zeg.. een telefoon shippen naar NL via normale airmail kost bij hun alleen al 25$ :P!
pi_117846418
Mailtje naar Lightake gestuurd met het verzoek of ze mijn bestelling kunnen splitsen. Heb een aantal dingen met de G3 mee besteld die gewoon op voorraad zijn. Achteraf misschien niet zo slim natuurlijk, maargoed :+

Ik stuurde dit:
"Hello,
On 9 September 2012 I made an order with ordernummer Q123456789. This order includes the Jiayu G3 telephone. Is it possible to split the order so that you send the products that are ready now and the second shipment is the phone? Thanks a lot!
Best wishes,
Bram"

Krijg ik deze geweldige reply:

"Hi friend,
This is Tina from lightake.com
For JiaYu G3 cell phone, now we are still waiting for the goods from supplier, and we are not sure when it will be released.
Actually all online stores are still in pre-order, we hopefully it will be released within this month.
If you really want it, pls wait patiently, we will ship your order once it released.
If not, you can ask refund from us within 60 day after payment.
Thanks for your support and hope your understanding.
Have a nice day.
Best regards.
Tina"

En ik maar denken dat ik duidelijk genoeg was :'(
Maar weer een reply erachteraan. Gelukkig gaat om wat simpel niet noodzakelijk spul, een laserpennetje en een stylus :+
pi_117847398
If not, you can ask refund from us within 60 day after payment.

Dus als ze je geld langer dan 60 dagen hebben en de Jiayu is nog niet uitgeleverd dan krijg je geen refund meer als je zou willen cancellen??
pi_117847565
Was me nog niet opgevallen, maar dat klinkt inderdaad een beetje eng :{
pi_117848804
S3 komt zo binnen :D.

Werd wel eens tijd, na 3,5 jaar met de iPhone 3GS.
Geen referral hier.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:24:30 #190
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117849032
Hoezo krijg je jouw G3 nu al dan? Je woont in China en hebt via ejiayu besteld? :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117849182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef shiznuts het volgende:
Hoezo krijg je jouw G3 nu al dan? Je woont in China en hebt via ejiayu besteld? :o
S3 niet G3 weet n iet waarom die overloper hier nog is xD, wss omdat het G3 topic toch veel beter is.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:33:03 #192
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117849310
Dat was inderdaad de hint in mijn vraagstelling. Als je niet een phone uit China hebt besteld, wat moeten wij in dit topic dan in godsnaam aan met die voor ons oninteressante info over de levering van een Samsung-phone? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117850475
Hopelijk komt de g3 morgen bij lightake binnen.
10 dagen na de eerste lading.
Stoned ape theory
pi_117850559
fastcardtech zou er 19 in stock hebben :')

Zie reacties onderaan van een medewerker.

http://www.fastcardtech.c(...)reen-8MP-Camera.html
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:15:51 #195
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117850675
;( Fastcardtech responseteam. _O- Haha.
pi_117851012
Geloof het niet :P
pi_117851040
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:12 schreef rene90 het volgende:
fastcardtech zou er 19 in stock hebben :')

Zie reacties onderaan van een medewerker.

http://www.fastcardtech.c(...)reen-8MP-Camera.html
Fastcardtech :') - maar ze roepen misschien niet zomaar dat ze er 19 hebben, hun pre-order staat dicht nu omdat iedereen begint te krijsen wanneer hun phone verzonden wordt haha.
pi_117852490
Mail ontvangen van Lightake dat ze niet het adres willen wijzigen van de bestelling, mag 'm wel annuleren. Rare jongens.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:10:21 #199
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117852643
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:07 schreef DeHeer het volgende:
Mail ontvangen van Lightake dat ze niet het adres willen wijzigen van de bestelling, mag 'm wel annuleren. Rare jongens.
Is het niet een beveiliging? Ze sturen het standaard naar je paypal adres. Er zijn veel meer bedrijven (kijk maar op Ebay) die dat inmiddels doen, ze hebben zeker iets te vaak last gehad van fraude...
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117856905
Geen idee hoe accuraat de foto van Fastcardtech is. Maar daar zie je dus de grijze en de zilveren op (lijkt mij dan, gezien wit nergens verkocht wordt) Ze schijnen 20 stuks in voorraad te hebben sinds vandaag. Maargoed, lekker belangrijk: maar het ging mij om de kleur v/d exemplaren op de foto. Geen idee of dit al een oude foto is en dus een pre-productie exemplaar is of een nieuwe foto met het daadwerkelijke ontwerp. Inmiddels heb ik de mijne maar omgezet naar zwart, geen zin om bij grijs of zilver nog voor verrassingen komen te staan dat in het echie de kleur me niet aanstaat. En die zwarte vind ik heel donkergrijs ogen, niet eens echt zwart.
mag het weten
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:09:08 #201
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117857460
Is dat dan niet de lichtinval?
pi_117857723
Die plaatjes met al die opgestapelde Jiayu's zijn al maanden oud en komen van de fabriek zelf.
pi_117858095
Ok, ander nieuwtje (?): Lightake heeft de Jiayu G3 op hun site neergezet als sold out. Waar zou dat op duiden denken jullie? ;) Aangezien Lightake hun systeem werkt dat ze de spullen in preorder dus als 'in voorraad' moeten aanmerken en ze hem dus nu niet 'in voorraad' hebben, kan er niet langer een preorder geplaatst worden. En dat houdt ofwel in dat ze de eerste batch spoedig zullen ontvangen, al ontvangen hebben of gewoon genoeg preorders in handen hebben. Kan ook nog :P
mag het weten
pi_117858480
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Joosie200 het volgende:
Ok, ander nieuwtje (?): Lightake heeft de Jiayu G3 op hun site neergezet als sold out. Waar zou dat op duiden denken jullie? ;) Aangezien Lightake hun systeem werkt dat ze de spullen in preorder dus als 'in voorraad' moeten aanmerken en ze hem dus nu niet 'in voorraad' hebben, kan er niet langer een preorder geplaatst worden. En dat houdt ofwel in dat ze de eerste batch spoedig zullen ontvangen, al ontvangen hebben of gewoon genoeg preorders in handen hebben. Kan ook nog :P
Of dat ze hem gewoon maar op hold hebben gezet omdat ze nu al weten dat ze niet alle pre orders direct kunnen uitleveren en ook niet weten wanneer die komen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117858823
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Of dat ze hem gewoon maar op hold hebben gezet omdat ze nu al weten dat ze niet alle pre orders direct kunnen uitleveren en ook niet weten wanneer die komen.
Dit..

vanmorgen weer met lightake gepraat, zei maar ook alle andere webshops weten nog van niks..

daarnaast is het helemaal niet duidelijk of er morgen wel eens 10.000 klaar zijn, ik denk dat morgen net z'n dag al vandaag word.. eentje zonder echt nieuws over de G3s :(
pi_117858952
Denk dat het een kerst cadeautje gaat worden :P
pi_117859696
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_117860397
quote:
Zo, weer 5 minuten dichterbij de uitlevering van mijn G3 :9
Eindelijk een filmpje waarbij de stock browser werd gebruikt ipv al die vage chinese browsers die we toch niet gaan gebruiken :+ Tevens bevestigde het filmpje voor mij dat ook deze telefoon een chique notificatie-LED heeft :D
Ja.
pi_117860487
En in 480p! We maken al vooruitgang! :o
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:28:14 #210
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117860488
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef David_ het volgende:
Die plaatjes met al die opgestapelde Jiayu's zijn al maanden oud en komen van de fabriek zelf.
Sterker nog, alle plaatjes bij Fastcardtech zijn oud. Als je de merknaam op de voorkant ziet staan, dan is het een oude foto en dus niet wat er uitgeleverd gaat worden.

Ik heb bij die zaak toch een naar gevoel, een reviewsite zit de hele tijd daarheen te verwijzen (waarschijnlijk zijn ze van die site gewoon de eigenaar) en nu dus de melding dat ze voorraad hebben. Dat zou met al die bestellingen helemaal niet kunnen, er is gewoon een wachtrij.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')