Lightake zegt een extra QC te doen, maar het is voor mij ook 1 van de redenen om er toch van af te zien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:21 schreef Schild het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen met garantie e.d. als je een telefoon krijgt waarvan het scherm half eruit flikkert en de knoppen niet werken?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:14 schreef RobertNL het volgende:
Is een render, echte fotos zijn lang niet zo spectaculair ;-)SPOILER: Verschrikkelijk verlekkerend offtopic nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik dacht al een echte foto gezien te hebben, bleek van een ander toestel.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tonkey op 09-10-2012 15:57:59 ]
Er zijn alleen nog maar rendersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:22 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Is een render, echte fotos zijn lang niet zo spectaculair ;-)
Risico van het vak. Wat is de kans?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:21 schreef Schild het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen met garantie e.d. als je een telefoon krijgt waarvan het scherm half eruit flikkert en de knoppen niet werken?
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Lightake zegt een extra QC te doen, maar het is voor mij ook 1 van de redenen om er toch van af te zien.
Ook al verwacht ik niet dat het veel zal voorkomen.
Vind het een beetje jammer dat je zo overdreven reageerde. Dit was de eerste keer dat ik iets poste met annuleren. Jammer dat daarop die DM moest volgen, had naar mijn mening ook op een andere manier gekund (bijvoorbeeld op de manier van Downstar, RobertNL)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je loopt elke keer te miepen en zeggen dat je 'm beter kan annuleren. Dat lijkt em dan een goede keus.
En vind het allemaal prima dat álle negatieve dingen naar voren komen, dan zijn we hier teminste goed van op de hoogte
Een enkeltje China geven. Sim-pel. Dat de G3 omgerekend slechts 130 euro kost wil nog niet zeggen dat je genoegen moet nemen met een DoA. Daarnaast mag je gewoon een deugdelijk product verwachten, zelfs al koop je een toestel van Chinese makelij. Dus Lightake zal een goed functionerend toestel dienen te sturen, zo niet; dan gaat ie met eenzelfde gemak weer terug. Ben niet op de hoogte van IPR of Chinees consumentenrecht (als ze het al hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:21 schreef Schild het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef nodig het volgende:
JiaYu is jarig!
Hiephiep hoera!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google translate geeft altijd ''good domain'' bij mij
Ja.
Nee, nog niet gezien inderdaad. Pre-order zit vol wellicht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef nodig het volgende:
Lightake heeft de Jiayu op ''sold out'' gezet, betreft alle kleuren! Of heeft iemand dit stiekem al eerder gepost
Denk omdat priceangels 3x ofzo die link heeft veranderd aangezien er telkens de datum instond dat ze dachten te gaan leveren, eerst 24 september daarna 30 september.. Dan duurt het weer even voordat Chinaprices hem opnieuw toevoegd aan zijn bestand.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:51 schreef ikbenik het volgende:
Als ik via Chinaprices naar Priceangels ga, dan is de pagina inderdaad weg. Maar ga ik zoeken op de site, dan staat die er toch wel
Ze zullen bij Lightake de ongeduldige berichten wel zat zijnEerst maar eens de huidige orders afhandelen, ik ben benieuwd hoeveel ze daar al moeten gaan uitleveren
Is het sowieso niet veel dat al die Chinese websites uiteindelijk gewoon samen onder 1 grote baas vallen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:32 schreef Downstar het volgende:
Vanmorgen met LT gesproken, en zodoende ook gehoord dat lightake van plan is samen met Priceangels G3s af te nemen, nu zul je denken af te nemen?
hebben ze dat nog niet gedaan dan?!? .. wees gerust, heeft niks met lightake te maken,
maar jiayu wil nog geen bestellingen of eventuele betalingen ontvangen...
het is dus voor geen enkele andere shop mogelijk om het toestel dus in grote wholesale getallen binnen te slepen.. geen idee waarom Jiayu hier zo moeilijk over doet..
Daarnaast weet ik nu dat Jack en de baas van Priceangels elkaar wel goed kennen, en jack vertelde me ook dat de baas van PA expres fictieve data op zijn website heeeft gezet om zo meer preorders binnen te slepen..
volgens jack lopen er op Priceangels een aantal duizend orders voor de G3, hoeveel op lightake dit er zijn ben ik niet wijzer van geworden helaas..
Het is dus maargewoon weer afwachten tot jiayu die 10.000 klaar heeft, dan moet Lightake dus snel inspringen, en zodoende aangeven geintressseerd te zijn in de G3's en zoveel aantal blablaa..
het is dus gewoon nog even afwachten op de volgende batch, wanneer die klaar is zal lightake er zeker alles aan doen om uit die 10.000 stuks in iedergeval wat G3's binnen te sprokkelen!
waarom trouwens het plan van lightake is om met priceangels af te nemen, is mij ook een volstrekt raadsel![]()
Hmm, dat denk ik niet. Wat ik wil denk is dat ze best veel zaken met elkaar doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is het sowieso niet veel dat al die Chinese websites uiteindelijk gewoon samen onder 1 grote baas vallen?
Meteen een wedervraagquote:Besides, you like us help you write more lower custom price on your package.
We can help you do that. Could you please give us a amount?
Druk zetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:32 schreef Downstar het volgende:
waarom trouwens het plan van lightake is om met priceangels af te nemen, is mij ook een volstrekt raadsel![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Druk zetten.
Iemand die 2.500 telefoons af wil nemen komt hoger op de lijst dan iemand die 250 af wil nemen. Tenminste als ik zo een gok moet doen.
dat is juist wat ik aan geef, Jiayu wil totaal geen preorders of uberhaupt geld ontvangen lijkt het..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:12 schreef Tsurany het volgende:
Dat lijkt mij inderdaad logisch, eerst uitleveren aan je grootste klanten en niet aan de kleinere. Dat is een stuk makkelijker en een stuk kosten efficiënter.
Lijkt mij dat dit voor eleke telefoon het geval is. Nog een reden om goed geheugen van officele sellers (Hier, de UK of uit China) te halen en niet van Ebay of DX e.d. De kans dat de kaartjes van DX niet van de echte fabrikant komen is helaas goed aanwezig (mijn 8gig kaartje was zeker niet ''Genuine''quote:Recent the Jiayu engineering department has received a number of issues with the G2 phone. The standby time of these phones was very short. After careful examination by our engineers we did lead it back back to inferior memory cards.
When a inferior memory card gets used the standy consumption increases several times, greatly reducing the normal standby time of the battery.
If your phone does have a insufficient battery time please first check the SD card (witch does not have to show faulty). it is recommended to buy quality from the official good domain Mall or other formal channels memory card.
no release date scheduledquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:25 schreef krullendhaar het volgende:
Ik weet niet of dit een echt artikel is maar dit zou een veel betere telefoon zijn;
Quad-core Dream S in the works
If this wasn’t enough to shake JiaYu then news that there is a quad-core version of the Dream X called the Dream S is in the works ought to worry them a little. Specification’s for the quad-core Dream S include a quad-core 1.7Ghz Nvidia Tegra 3 CPU, 2GB RAM, 4.5 inch IPS screen with full 1920 x 1080 HD resolution, 13 mega-pixel camera, and a larger 3500mAh battery.
There is no release date scheduled for the Dream S however expect prices to be around 1450 Yuan at launch! ($230) (whatt?!)
(site: http://www.gizchina.com/2(...)x-quad-core-dream-s/ )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |