En batterijduur? Ik heb nu nog een ouwe telefoon waarmee ik een week of 2 kan doen. Dat kan natuurlijk niet met een nieuwe smartphone, maar red je 2 dagen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
met qua specs met de Samsung Galaxy S2, en met de iphone 4s-5..
( al draaien laatste niet op android, dus das totaal niet te vergelijken)
kosten +-150 euro vs de S2 voor 360 ofzo (goedkoopste prijs volgens tweakers pricewatch)
en vergelijk hem maar helemaal niet met de iphone prijzen
en qua sommige specs haalt hij de S2 in, waaronder batterij grootte, groter scherm, betere resolutie..
Deze zien er goed uit, als ze ook echt er zo uitzien heb ik geen spijt va kleurkeuzequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Wat ik zelf heb kunnen vinden ziet er goed uit. Iemand die plaatjes heeft waarom de witte/zilvere versie er heel anders uitziet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn nog prototypes (te zien aan Jiayu voorop). Maar zien er prima uitquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Wat ik zelf heb kunnen vinden ziet er goed uit. Iemand die plaatjes heeft waarom de witte/zilvere versie er heel anders uitziet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel afhankelijk van wat je er mee doet natuurlijk, hier zit wel een grote accu inquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En batterijduur? Ik heb nu nog een ouwe telefoon waarmee ik een week of 2 kan doen. Dat kan natuurlijk niet met een nieuwe smartphone, maar red je 2 dagen?
Dat vermoeden had ik dus ook. Maar door onderstaande reactie ga je wel twijfelen. Ik vraag me daarmee wel af welke foto's dit waren waarom het niet goed zou zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat zijn nog prototypes (te zien aan Jiayu voorop). Maar zien er prima uit
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:36 schreef dramatic het volgende:
10/6/2012 2:01:43 PM Items Changed 客人要求将58229*1 换成 56925*1
vond de kleur toch tegenvallen in de foto's en filmpjes. De gerenderde pics zagen er matter/witter en 5x beter uit..
Hij is gelukkig al uit, echter wachten we nu tot de volgende batch weer uit komtquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
Enig idee wanneer die nieuw uitkomt?
Binnenkort.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
Enig idee wanneer die nieuw uitkomt?
Dan heb je hem wellicht wat eerderquote:
Ik wacht geduldig meequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan heb je hem wellicht wat eerdermaar zeker weten wanneer hij bij Lightake of Priceangels is weten we niet.
Sure, dat is het minste wat we kunnen doen als bedankje voor je mooie Mod-werkquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig meeKunnen jullie een pm sturen oid alssie er is? Kom niet dagelijks in dit topic.
Die PI maakt 't afquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Sure, dat is het minste wat we kunnen doen als bedankje voor je mooie Mod-werk
Dan mag Lightake op z'n minst wat van zich laten horen, zeker na de belofte dat ze niet later gingen verzenden dan andere aanbieders. Dat ze nog geen voorraad hebben kan ik me voorstellen, maar goede communicatie is in dat geval toch wel heel belangrijk.quote:55 Admin (Vandaag, 12:44)
Nieuws 1! Eerste batch van de verkochte pre-order, begonnen met het verschepen. Uv.Klienty wachten.
Lees eens terug enzo. Iets met eerste batch.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:13 schreef ikbenik het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld. Het blijkt dat er al winkels zijn die al leveren. Een stukje hele slechte vertaling uit een comment:
[..]
Dan mag Lightake op z'n minst wat van zich laten horen, zeker na de belofte dat ze niet later gingen verzenden dan andere aanbieders. Dat ze nog geen voorraad hebben kan ik me voorstellen, maar goede communicatie is in dat geval toch wel heel belangrijk.
Maar ja, dan ben ik zeker een heel ongeduldige Hollander
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
Lees eens terug enzo. Iets met eerste batch.
Die eerste batch zou zogezegd alleen door JiaYu geleverd worden. Dat blijkt nu dus niet helemaal waar te zijn, want wholesalers zijn al aan het uitleveren. En om de een of andere reden is Lightake nog niet aan het leveren, terwijl ze uitdrukkelijk hebben gemeld bij de eerste batch te zitten, dus wat bedoel je nu precies met je opmerking?quote:Announcement:
JiaYu G3 cell phone now is still waiting for the network license and hopefully it will be licensed before Chinese national day. Actually all online stores are still in pre-order, so do not believe any have in stock advertising. We guarantee that lightake won’t deliver later than others.
Geen échte wholesalers, dat zijn gewoon mensen die op een of andere manier een aantal hebben weten bemachtigen in pre-order.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef ikbenik het volgende:
[..]
JaLees dan ook even een stukje van Lightake:
[..]
Die eerste batch zou zogezegd alleen door JiaYu geleverd worden. Dat blijkt nu dus niet helemaal waar te zijn, want wholesalers zijn al aan het uitleveren. En om de een of andere reden is Lightake nog niet aan het leveren, terwijl ze uitdrukkelijk hebben gemeld bij de eerste batch te zitten, dus wat bedoel je nu precies met je opmerking?
Ik snap je punt. Misschien heeft die shop ze zelf opgehaald (als particulier), of die shop lult.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef ikbenik het volgende:
[..]
JaLees dan ook even een stukje van Lightake:
[..]
Die eerste batch zou zogezegd alleen door JiaYu geleverd worden. Dat blijkt nu dus niet helemaal waar te zijn, want wholesalers zijn al aan het uitleveren. En om de een of andere reden is Lightake nog niet aan het leveren, terwijl ze uitdrukkelijk hebben gemeld bij de eerste batch te zitten, dus wat bedoel je nu precies met je opmerking?
WTF krijgen we nu weerquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef Joerii90 het volgende:
Kwaliteits controle kennen ze niet in China ..
Inderdaad, maar dit zijn toch geen kleine foutjes ..quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
WTF krijgen we nu weerIk vind dit toch weer erg jammer..... Het idee van annuleren is misschien nog niet zo'n gek idee.. Maar dat zie ik morgen wel weer, geen overhaaaste beslissingen hier, krijg je geheid spijt van
Ligt eraan bij welk %, ik bedoel als je zalm gaat kopen kan het ook wel is gebeuren dat je salmonella mee krijgt, dat betekent niet dat zalm altijd een slecht product is en we het dus maar nooit eten. Maar liever inderdaad geen filmpjes van kapotte g3's natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:45 schreef Joerii90 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit zijn toch geen kleine foutjes ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |