abonnement Unibet Coolblue
pi_108017458
Rekbare doeken, geweven doeken, ringslings, mei tai's, bondolino's, manduca's, papatum's en nog veel meer. Welkom in het draagdoekentopic!

Stel hier al je vragen, show hier je foto's, vertel hoe handig het is en hoe fijn jij en je kindje het vinden!

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai met slaapkapje zelf maken - engels
Mei Tai zelf maken
Mei Tai/Poppenlifter voor je kind maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekbare doek en niet rekbare doek


Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Pvoesss op 17-02-2012 16:34:44 ]
pi_108017637
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:24 schreef Pvoesss het volgende:
ik was ook spuit 11 :D

Hier een foto van hoe ze gewoon echt heel vrij zijn voorop maar wel in prima houding :D

pi_108017876
Mijn eerste meet ooit, was een draagmeet in mijn eigen atelier, in Amsterdam. :D
Bitterend, misschien kun je er een organiseren? Ik heb zelf geen puf.... :)
Het was heel erg leuk maar wel overweldigend.

Pssst Pvoess, in het vorig topic maak je een foutje over de geschiktheid van de BB, misschien toch nog even verbeteren?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:34:44 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108020776
Pvoess, wat is dat voor knoop in de eerste post?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108021476
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:33 schreef oeke het volgende:
Mijn eerste meet ooit, was een draagmeet in mijn eigen atelier, in Amsterdam. :D
Bitterend, misschien kun je er een organiseren? Ik heb zelf geen puf.... :)
Het was heel erg leuk maar wel overweldigend.

Pssst Pvoess, in het vorig topic maak je een foutje over de geschiktheid van de BB, misschien toch nog even verbeteren?
Dat wil ik best wel maar waar? mijn huis is echt veel te klein voor

Harry in de doek <3
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108021507
Okey,

ik ben aan het zoeken geweest en ik kom nu op de volgende (geweven) doeken uit:

Hoppediz

Neobulle

Girasol

Iemand hier ervaring mee?
pi_108022597
ik zou de girasol doen. neobulle heb ik nooit gevoeld.
mijn dochter heeft de hoppediz maar heel eerlijk vind ik mijn girasol veel fijnere stof.
NTS heeft ook een girasol.
mama van 3 kids!
pi_108022690
ik heb ze alle 3 gehad, ik vond de neobulle en hoppediz t meest draagkrachtig en de girasols t mooist :P t zijn gewoon allemaal goede doeken hoor :)
pi_108022719
Ik heb een Hoppediz die heel fijn voelt. Zijn die niet ergens een tijd geleden volledig veranderd?

Ik vind hem trouwens wel lekker, maar mis toch altijd de punten van de Zara als ik met de Hopp knoop.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108022802
uiteindelijk blijf ik indio en zarafan.. maar mijn paisleys zijn het mooist :+
pi_108022814
Ik ga het wijzigen zo oeke.

Popples de Hoppedis doeken zijn recentelijk heel anders geworden..
De nieuwe hoppediz doeken zijn zon beetje de zachtste doeken die er zijn.. echt heerlijk.

Girasols zijn toch nog best vaak aardig wat werk.. (al zijn het prima doeken)

En een neobulle is heel moeilijk knopen in het begin doordat die heel dik is..
Prima merk maar ik zou hem niet aanraden want het kost wat tijd (2ehands en ingedragen zou ik wel doen)
pi_108022860
aah ja dat dus wat Vanyel zegt, ik zou zonder twijfel voor een hoppediz dus gaan..
pi_108022948
pvoesss en tussen een zara en een hoppediz wat zou je aanraden?
ben ik nieuwsgierig naar!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108023024
Vanyel zegt Zara! Hands down.
Maar Vanyel is geen Poess Pvoess
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108023045
Ik doe hem gewoon nog eens over :P
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Vanyel het volgende:
Pvoess, wat is dat voor knoop in de eerste post?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108023075
Rustig rustig uno momento :D
pi_108023109
Ja zara vind ik ook geweldig! ben zo blij met mijn keuze O+
maar ben benieuwd naar de mening van de experts :+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108023165
Even herhaling!! ik kan niet meer veranderen maar de Babybjorn is dus NIET GOED!
pi_108023216
Ik zou ook gaan voor een Zara :D
pi_108023264
En Vanyel dat is de Kanguru!
pi_108023326
Ik ben helemaal geen Zara tegengekomen in mijn zoektocht :? Iemand een linkje?

De hoppendiz is ook het gunstigst geprijsd dus dat komt mooi uit :D
pi_108023355
Ik wil graag een Zara of Jade maatje 4 erbij voor het rugdragen.
Vandaag weer 2x zelfstandig op de rug geknoopt. Ging heel goed. Heel erg fijn.
Heb nu een Didymos maatje 4 maar mis de hele schuine punten.

Ik heb nog geen Zara, dus denk wel dat ik een Zara wil.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108023406
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108023601
hey wacht es even! sling n things verkopen elleville niet meer :? :?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108023706
Bijna geen enkele shop meer het is ook echt een afschuwelijk bedrijf..
De doeken zijn mooi maar de service en de communicatie is afschuwelijk...

Ze hebben leveringsproblemen waar je U tegen zegt.
pi_108023723
die zara vind ik niet mooi.....
pi_108023756
okey, dan ga ik daar niet bestellen. Bedankt voor de tip. Bespaart een boel ellende....
pi_108023783
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
Bijna geen enkele shop meer het is ook echt een afschuwelijk bedrijf..
De doeken zijn mooi maar de service en de communicatie is afschuwelijk...

Ze hebben leveringsproblemen waar je U tegen zegt.
ow -O- ik heb hem daar gekocht
bij babybij ook geen zara...waar wel?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108023828
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef Kyara het volgende:
die zara vind ik niet mooi.....
:o
http://www.ellevill.com/index.php?cPath=65_57_22
o|O :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108023837
Ik doelde op Ellevill he Slings en things is prima!!!!!
pi_108023911
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
Bijna geen enkele shop meer het is ook echt een afschuwelijk bedrijf..
De doeken zijn mooi maar de service en de communicatie is afschuwelijk...

Ze hebben leveringsproblemen waar je U tegen zegt.
Mijn ene bestelling daar ging helemaal fijn. En hij is zo moooooooi en fijijijiijijn!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108023949
Nou dat vroeg ik me af waarom slings n things zara's niet meer verkoopt? is het door de service bij Ellevill?
Waar kan je nu een zara kopen pvoesssss?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108023952
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:15 schreef bitterend het volgende:
Ja zara vind ik ook geweldig! ben zo blij met mijn keuze O+
maar ben benieuwd naar de mening van de experts :+
:6
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108023970
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:18 schreef Pvoesss het volgende:
En Vanyel dat is de Kanguru!
:*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108024044
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef bitterend het volgende:
Nou dat vroeg ik me af waarom slings n things zara's niet meer verkoopt? is het door de service bij Ellevill?
Waar kan je nu een zara kopen pvoesssss?
Bij de buren
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108024052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef bitterend het volgende:
Nou dat vroeg ik me af waarom slings n things zara's niet meer verkoopt? is het door de service bij Ellevill?
Waar kan je nu een zara kopen pvoesssss?
Alle doekenwinkels die ik gebruik verkopen geen Ellevills meer..
Ik kan je heel wat persoonlijke Ellevill horror verhalen vertellen.. :r
pi_108024066
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:6
:D ik bedoelde hoe mooi pvoess en kd het uitlegde van de doeken..die is dikker die heeft fijnere uiteinde enzovoort...was benieuwd wat ze van de zara vonden!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108024141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bij de buren
ja maar daar is al gepoept/gekotst op :{w

nee hoor dankje dacht er even niet aan!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108024602
Dan weet je in elk geval dat ie ertegen kan :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108024719
quote:
die zijn wel mooi maar ik kan de tekst niet lezen. En ik ga niet bij Ellevill bestellen :D
pi_108027260
bitterend ik sloeg even achterover van je linkje(gelukkig lig ik plat) :P wat een prijzen. :@

dat van de hoppediz wist ik niet dat ze vernieuwd waren. ik vind die nog al stroef van dochter.
mama van 3 kids!
pi_108027580
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Popples het volgende:
bitterend ik sloeg even achterover van je linkje(gelukkig lig ik plat) :P wat een prijzen. :@

dat van de hoppediz wist ik niet dat ze vernieuwd waren. ik vind die nog al stroef van dochter.
Val mee hoor. Euro of 95. De prijzen staan in Noorse Kronen ;)
pi_108027613
Oh ik zou van die drie zonder twijfel de girasol kiezen! Als die eenmaal is gebroken kan daar geen doek tegenop. Didymos, ellevil, natibaby enz maken ze 1000 keer mooier, maar als het om draagkracht, zachtheid en gemakkelijk knopen gaat, doe mij dan die girasol.
pi_108027669
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Val mee hoor. Euro of 95. De prijzen staan in Noorse Kronen ;)
En dan nog de verzendkosten en de invoerkosten....
pi_108027782
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef WupWup het volgende:

[..]

En dan nog de verzendkosten en de invoerkosten....
ohja, invoerkosten.

Noorwegen is geen lid van de EU.

Maar dan nog is het een flink verschil tussen 790 of 95
pi_108028058
ik heb nog een zara ocean; twee keer gedragen ermee... mooie doek, maar pak hem niet..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108028437
Ik wil best een draagdoekmeeting hier thuis organiseren, als Almere een optie voor jullie is.
Kunnen jullie eens aan mijn nieuwe Oscha voelen O+

Mijn gemakkelijkste knoopdoek (naast mijn ringsling) is denk ik de Didymos Ellipsen. Die is lekker zacht en precies goed qua dikte. Ik zit net te denken dat ik mijn Beco butterfly ook te koop ga zetten. Als ik een beetje weer in het dragen kom dan wil ik hem vervangen door een Wompat.
pi_108028977
ik gebruik eigenlijk de laatste tijd het meest mijn Bondolino. Lekker snel en makkelijk.
En mijn Neobulle Petit Princesse blijft mijn favo-doek.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108035224
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb nog een zara ocean; twee keer gedragen ermee... mooie doek, maar pak hem niet..
Welke maat? O-)

Ik heb mijn Zara rechtstreeks bij Ellevill besteld voor nog geen 70 euro inclusief verzendkosten en die werd binnen twee weken bezorgd. De site spreekt ook Engels :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108035579
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Val mee hoor. Euro of 95. De prijzen staan in Noorse Kronen ;)
oke dan valt het nog mee. (ik was gisteren ook niet aan het opletten zag alleen de prijzen maar geen idee welk land dat was :@ )

ik heb voor mijn girasol 89 betaald maar die was 5 meter 20 ik kon hem gelijk ophalen de volgende ochtend O+ maar dat was ook meer omdat er spoed achter zat.
mama van 3 kids!
pi_108035836
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef WupWup het volgende:
Oh ik zou van die drie zonder twijfel de girasol kiezen! Als die eenmaal is gebroken kan daar geen doek tegenop. Didymos, ellevil, natibaby enz maken ze 1000 keer mooier, maar als het om draagkracht, zachtheid en gemakkelijk knopen gaat, doe mij dan die girasol.
Als het echt alleen om draagkrachtigheid gaat en niet om mooiheid, dan zeker een kruiskeperweving!
pi_108041450
Zojuist de Hoppediz besteld. *O*

Als het bevalt, zullen er wel meer doeken volgen (zelfkennis :@ )

Nu nog een duidelijk instructiefilmpje of zo. Is het wel handig om meteen met een kind te gaan oefenen? De maxicosi hebben we ook eerst met een knuffelkoalabeer uitgetest :')
pi_108041480
*O*



Ik heb dit meteen met ukkie gedaan...maar ja ik ben gewoon zo van gaan met die banaan! ze vond het prima al het gefrimmel enzo gelukkig :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108041974
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef octopussy het volgende:
Ik wil best een draagdoekmeeting hier thuis organiseren, als Almere een optie voor jullie is.
Kunnen jullie eens aan mijn nieuwe Oscha voelen O+

Mijn gemakkelijkste knoopdoek (naast mijn ringsling) is denk ik de Didymos Ellipsen. Die is lekker zacht en precies goed qua dikte. Ik zit net te denken dat ik mijn Beco butterfly ook te koop ga zetten. Als ik een beetje weer in het dragen kom dan wil ik hem vervangen door een Wompat.
Ik heb een Ergo baby carrier gekregen maar hij is niet mooi...die Beco daarentegen...ooooh :9~
Als er een meet komt ben ik erbij :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:59:38 #56
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_108042122
Grappig die verschillende meningen. Ik vind juist didymos indio het allerlekkerst. Die girasol knoopt zo dik. En hij was niet meer prettig bij Eli (oké, 20kg maar dan nog). Owlet heeft hem omgebouwd tot MT, ben er nu erg blij mee.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_108042610
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:54 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik heb een Ergo baby carrier gekregen maar hij is niet mooi...die Beco daarentegen...ooooh :9~
Als er een meet komt ben ik erbij :Y
Ik heb ook een ergo, en saai.. maar het dragen is zo fijn met dat ding. Past beter bij mijn lijf dan de beco, die ik ook gebruikt heb. Postuur maakt denk ik wel uit qua comfort bij de verschillende draagsystemen..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_108043412
Oh ja inderdaad! ik heb hem nog niet goed kunnen testen van mijn ukkie is er nog te klein voor!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108044099
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef bitterend het volgende:
Nou dat vroeg ik me af waarom slings n things zara's niet meer verkoopt? is het door de service bij Ellevill?
Waar kan je nu een zara kopen pvoesssss?
er staan er ook nog een paar bij mama i te koop zie ik. Ocean, pearl, tri brown, tri blue en tri sugar.
pi_108044607
Dank ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108045804
Duidelijk filmpje! Bedankt Bitterend.

Knoop je de doek op je rug met een enkele of dubbele knoop?
pi_108045896
dubbel voelt voor mij steviger :Y de doek is lang genoeg dus dat kan!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 16 februari 2012 @ 15:19:40 #63
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_108046016
Ik knoop ook dubbel, maar mijn doek is eigenlijk net iets te lang voor mij, want ik kan em bij een fwcc aan de voorkant knopen :') !
Desalniettemin is de Girasol wel een fijne doek! Hij werd al vrij snel zacht, alleen een 'nadeel' is dat de doek best dik knoopt. Maarja, het is ook een vrij dikke doek.
pi_108046702
ik knoop achter en voor nog een keer :D
pi_108047567
Wie heeft ervaring met de bondolino bij pasgeborene? En is het erg warm t.o.v bijvoorbeeld Een hoppediz doek?
Ben midden september uitgerekend dus ga er vanuit dat we de warmste maanden wel gehad hebben dan.
pi_108048324
En dan sta je daar bij de auto met een kar vol boodschappen en geen tas of krat te bekennen... Eén van mijn doeken gepakt en daar alle spullen ingeknoopt :D multifunctioneel die dingen!
  donderdag 16 februari 2012 @ 16:44:44 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108048621
Ik achter enkel en Dan voor dubbel :D
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2012 @ 19:59:17 #68
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_108055044
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:13 schreef Frups het volgende:
Wie heeft ervaring met de bondolino bij pasgeborene? En is het erg warm t.o.v bijvoorbeeld Een hoppediz doek?
Ben midden september uitgerekend dus ga er vanuit dat we de warmste maanden wel gehad hebben dan.
Bondolino gaat goed vanaf maatje 62. Er is geloof ik een wat luchtiger versie van ook. Ik ken alleen de versie van een paar jaar geleden en die vond ik wel erg warm ten opzichte van een doek.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2012 @ 20:00:55 #69
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_108055115
Lovely Maternity (com) heeft wat Zara's maatje 5 en 4 in de uitverkoop.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_108055868
Ik vind de zomer Bondolino prima voor warmer weer.
Ik heb er ook met hele hoge temperaturen veel plezier van gehad.
pi_108056661
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 06:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Welke maat? O-)

Ik heb mijn Zara rechtstreeks bij Ellevill besteld voor nog geen 70 euro inclusief verzendkosten en die werd binnen twee weken bezorgd. De site spreekt ook Engels :Y
maat 5
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108057183
Dat is precies de maat waarvanik me afvraag of die nou wel handig is. 4 is fijn voor ruck, 6 voor fwcc en double hammock, maar wat doe je met een 5?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108057469
alles :) ik knoop echt alles met een 5.
pi_108057711
Ja jij bent dun. Ik niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108057919
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:57 schreef Vanyel het volgende:
Ja jij bent dun. Ik niet.
ik ook niet; maar ik kan met een 5 wel een fwcc? en heb momenteel toch echt mt 42 hoor ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2012 @ 21:03:55 #76
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_108057941
Een 5 is ook de 4 voor mensen die een 7 gebruiken ipv een 6 :+

De ene 5 is de andere niet overigens. Een Hoppediz 5 is 4 m, Storchenwiege 5 is 4 m 10 en een Didymos 5 is 4 m 20. Bij Didymos zit er onderling nog wel eens verschil in lengte.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_108058123
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik ook niet; maar ik kan met een 5 wel een fwcc? en heb momenteel toch echt mt 42 hoor ;)
Dottir is 1, dat scheelt misschien nog (of had jij geen relatief verse?)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108058246
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef Macka66 het volgende:
Een 5 is ook de 4 voor mensen die een 7 gebruiken ipv een 6 :+

De ene 5 is de andere niet overigens. Een Storchenwiege 5 is 4.10 en een Didymos 5 is 4.20. Bij Didymos zit er onderling nog wel eens verschil in lengte.
:)
Zolang ik met de 6 kan knopen is 5 dus niet handig.
Helder.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108058366
ik kan met 5 voor afknopen met een fwcc en ik ben onlangs bevallen dus dat valt idd wel mee :P
pi_108058751
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dottir is 1, dat scheelt misschien nog (of had jij geen relatief verse?)
morgen een half jaar... :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 08:42:34 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108069994
Ik heb ook maat 40/42 en ik draag ook met een maat 5.
Ook met een niet-verse ;)
pi_108070215
Ik heb inmiddels denk ik 42/44. Ik vind het soms al lastig genoeg afknopen met de 6. Daar kan ik een fwcc echt niet meer voor mee afknopen.
Is natuurlijk ook afhankelijk van hoe mooi (niet) en wat je knoopt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 09:27:44 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108070688
Het ís ook persoonlijke voorkeur hoor!
Waar de een zijn jas/kleding liever wat strak heeft, wil de ander liever een floddertrui.
Zo ook met doeken.

En ik zou ook nog steeds met een 6 dragen als Pvoesss mij indertijd niet overtuigd had dat de Millefiori Kapok maat 5 mij heus wel ging passen ;)
en ik hem toen gekocht heb omdat ik zo verliefd was op die doek en nog steeds ben! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 17-02-2012 11:04:54 ]
pi_108072725
Altijd naar mij luisteren is dus wat Asyniur wil zeggen! *) :+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:05:33 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108072965
uhm, nou ja, niet helemaal :D
pi_108072999
-O-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:10:54 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108073161
Maar soms zegt ze wel zinnige dingen...
pi_108081380
Ik wil graag op de rug leren dragen want kind is bijna 7 kilo's en ik vind het zwaar op de buik...
nu zat ik op youtube te kijken maareh...is dit echt de bedoeling?? met je kind zo swingen?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:44:33 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108081540
Wat bedoel je met swingen bitterend?
Dat op je rug slingeren? (Santa toss)
pi_108081941
ja sorry slingeren!
is dat de bedoeling dat ik haar zo slinger??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:57:17 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108082188
Ja, dat kan. :Y
Of je schuift haar door via je heup (zoals die mevrouw eerst ook half voordoet) maar dat vind ik persoonlijk bij zo'n kleintje enger dan slingeren.
Je kunt ook superman toss doen, maar zelf (heel persoonlijk) vind ik dat alleen prettig bij grotere kinderen.
pi_108083620
Ik zweer weer bij de supermantoss :D
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:27:16 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108083751
Ook bij een mini, Pvoess?
Ik vind het juist zo fijn dat de baby dan al 'vast' zit bij de Santa toss
Maar daarom zei ik al: het is gewoon ook hier weer voorkeur :Y
pi_108083812
Jammergenoeg wurmt Bartje zich los tijdens het op de rug slingeren... Ik moet toch wat vaker gaan oefenen, hij wil zo graag alles zien, dus rugdragen zou een oplossing zijn..
pi_108083832
Ja ik vind de superman dan ook wel fijn.


Heel goed filmpje met alle manieren
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:35:28 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108084147
laiv, dan zou ik het eens proberen met de superman toss of via je heup :Y
pi_108084172
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:13 schreef Frups het volgende:
Wie heeft ervaring met de bondolino bij pasgeborene? En is het erg warm t.o.v bijvoorbeeld Een hoppediz doek?
Ben midden september uitgerekend dus ga er vanuit dat we de warmste maanden wel gehad hebben dan.
Ik heb onlangs de bondolino uitgeprobeerd maar ben er nog geen fan van bij mijn mini. Hij vond het zelf helemaal niet fijn om er in gezet te worden en hij verzoop er helemaal in. Terwijl hij het in de didymos heerlijk vindt. Ik denk dat hij nog een beetje te klein is en dat het vanaf maat 62 beter zal gaan, over een tijdje nog maar eens proberen hier.

Zojuist lekker buiten gaan wandelen, echt heerlijk! Ik wist niet zo goed wat ik mini en mezelf aan moest doen, had nu zelf een dun truitje aan, mini een extra dun vestje van katoen, sloffen aan en muts op en mijn winterjas erover, waarvan alleen de onderste 2 knopen dicht konden. Dit was echter wel veel te warm voor mezelf, kwam bezweet thuis en mini had het ook goed warm.

Ik heb geen idee welke maat ik heb, denk 5 aangezien hij van kd afkomt en ze hierboven zegt dat ze alles 5 heeft :+ Ik kan m net aan de voorkant knopen, vind achter niet fijn als er een jas overheen gaat.

Rugdragen lijkt me voor mini heel fijn over een tijdje, alleen dat er op slingeren lijkt me lastig. Nu nog even lekker aan de voorkant, dicht tegen me aan O+
pi_108084249
Op je rug zitten ze ook dicht tegen je aan hoor ;) O+
pi_108084364
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef Pvoesss het volgende:
Op je rug zitten ze ook dicht tegen je aan hoor ;) O+
Ja, maar dan zie ik hem niet :6 En kan ik niet aan hem snuffelen en kusjes geven O+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:40:47 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108084424
Maar dan heb je wel van die friemelende handjes in je nek of in je zij O+
pi_108084484
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Asyniur het volgende:
Maar dan heb je wel van die friemelende handjes in je nek of in je zij O+
O+ Dat is voor laaaaater, die van mij weet nog niet eens dat hij handjes heeft :')
pi_108084866
Hier moeten we ook maar weer eens gaan oefenen met Floris op de rug slingeren ;-).
De gastouder gaat een ringsling voor de kleine man laten maken toen ze hoorde dat wij hem graag dragen, zo leuk!
pi_108094730
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hier moeten we ook maar weer eens gaan oefenen met Floris op de rug slingeren ;-).
De gastouder gaat een ringsling voor de kleine man laten maken toen ze hoorde dat wij hem graag dragen, zo leuk!
kom binnenkort maar een keertje oefenen dan :D
pi_108098157
Ik heb zin in een nieuwe doek voor de zomer :9~
wat is handig? linnen? bamboe? wol?
mmm
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108098763
bamboe? :?
pi_108098895
Bamboe is lekker voor in de zomer en hennep vind ik ook heerlijk. :Y
Linnen vind ik pas fijn als ze iets ouder zijn :D
pi_108098958
nog nooit van bamboe-doeken gehoord. Krijg toch wat pandabeer associaties.
pi_108098976
Pvoess Thanks dame!

Hahaha Kyara
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108099083
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108099685
Out of stock ;) Ik heb nog een indio maatje 6 met hennep te koop O-)
pi_108099721
Zien? :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108100132

Foto is wat overbelicht. De doek is grijs met donkergrijs. Het is een indio anthrazit geverfd met procion charcoal.

Deze is kleurechter (zelfde doek, andere fotograaf ;) ):
pi_108100591
Nice job
pi_108109094
Ohh die heb ik ook in maatje 4, kopen bitterend? :Y)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 09:41:46 #115
258612 nytar
boys boys boys
pi_108109546
wat een mooie doek! (denk te prijzig voor mijn budget :( )
pi_108109722
Ik word er ook een beetje hebberig van. Nog meer van die zwarte Zara die je ook verkoopt als ik het goed zie.

Heeft iemand ervaring met Zara He (volgens mij was dat Caelum in jadepatroon maar nu dus anders)? Daar word ik het hebberigst van.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108109750
ja eerst was het met jadepatroon.. en nu met zarapatroon. Ik vind ze niet specialer dan een normale zara..

Nytar een maatje 4 verkoopt voor rond de 80 euro een maatje 6 voor rond de 90
pi_108109838
Die hele zijde doet niks met het draagcomfort?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108109863
Het is direct lekker zacht.. Maar dat vind ik met een zara sowieso al snel.
Ik vind dat flanellerige heel lekker het zijde maakt het wat gladder.
Het is voor die extra prijs het voor mij niet waard.. Dan zou ik eerder een Paisley kopen.
pi_108109919
ohhh wat is die mooi :9~
maat 4 of 6 hmm moeilijke keus...en het is geen ellevill :')
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108110057
Ik vind het Paisleymotief niet mooi, dus dat houdt al snel op. Behalve natuurlijk als mrs V daar anders over denkt. Maar die hebben geen punten, toch?

Ik ben weer wat aan het rondkijken en zie wel eens opmerkingen over de breedte van Zara's. Zijn die echt smaller dan andere doeken?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108110091
heeft paisley geen punten of indio niet? die zijn wel erg handig
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108110152
Indio zeker niet (niet de Zarapunten iig) en Paisley weet ik niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 10:38:06 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108110220
indio heeft zeker wel punten alleen niet zulke lange punten als de zara.
Maar ik vind juist de lange punten van Zara niet prettig...
pi_108110277
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 10:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het Paisleymotief niet mooi, dus dat houdt al snel op. Behalve natuurlijk als mrs V daar anders over denkt. Maar die hebben geen punten, toch?

Ik ben weer wat aan het rondkijken en zie wel eens opmerkingen over de breedte van Zara's. Zijn die echt smaller dan andere doeken?
Yup. Zara's zijn er in 2 breedte's
pi_108110301
Dit zijn de punten van de paisleys




En zara's zijn er idd in 2 breedtes. Eerst was de kleinere breedte dus standaard.
Dat is nu niet meer zo, bij oudere modellen is dit dus nog wel het geval. (maar dan hebben we het over 2008/2009 modellen ongeveer.)
pi_108110463
Das dus best handig om te weten voor je een doek van iemand koopt.
Wup, die zwarte 4 van jou, is die in de smalle of de brede variant?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108110705
de 4 is toch van pvoess?

ik vind de zara iets mooier dan paisley maar ik vraag me af of hij de zara niet te warm is in de zomer...humm
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108110801
Geinspireerd door de discussie van gister en na het kijken van vele filmpjes rugdragen eens geprobeerd. Moet zeggen dat ik het wat lastig knopen vond vooral omdat je niet kan zien wat je doet . Voorlopig hou ik het nog wel voor. Hoewel meisje het heel fijn vond want ze kon veel meer zien!
pi_108110868
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 10:54 schreef Vanyel het volgende:
Das dus best handig om te weten voor je een doek van iemand koopt.
Wup, die zwarte 4 van jou, is die in de smalle of de brede variant?
Ik zal straks even voor je meten. Alhoewel ik vrij zeker ben dat de doek uit 2010 of 2011 is. Onder welk account zit jij daar?
pi_108110937
Niet eigenlijk. Ik heb er ooit een aangemaakt om een doek te kopen, maar nog nooit iets gepost :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108111887
ik vind zijde zelf niet fijn Vanyel.en ook dat je er zo retevoorzichtig mee moet zijn :( heb ik ook wel bij mn paisleys, vind het best 'breekbare' doeken itt indio, kruis/diamantkepers of gewoon streepweefjes
pi_108113320
waarom hebben jullie zulke donkere doeken pvoess en Wup :( had graag een wat lichtere gewild...
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108115214
lieve meid ik heb er nog veel meer hoor :D
pi_108115494
te koop? *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108116301
SPOILER: jahoor
Eigenlijk is het hele stapeltje wel te koop, sommige zijn alleen best duur.
Die ik specifiek met plaatje heb gedaan zijn normale prijzen :D
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108116480
Wow. Wat een mooie en dat nog alleen die die je verkoopt.. Hoeveel doeken heb je?
pi_108116567
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:40 schreef Nevertheless. het volgende:
Wow. Wat een mooie en dat nog alleen die die je verkoopt.. Hoeveel doeken heb je?
Ik heb er recentelijk een stuk of 7 al verkocht :@ :@ moet je nagaan :X
Ik had en heb er veel laten we het daar maar op houden :+
pi_108116657
Bitterend, ik heb.nog een witte indio met wol te.koop maat 6!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108117058
Haha wat heerlijk zeg zoveel. Ik heb er 1 en kan lief nog niet overtuigen dat ik er meer nodig heb! :( Anders had ik je er graag vanaf geholpen..
pi_108119888
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind zijde zelf niet fijn Vanyel.en ook dat je er zo retevoorzichtig mee moet zijn :( heb ik ook wel bij mn paisleys, vind het best 'breekbare' doeken itt indio, kruis/diamantkepers of gewoon streepweefjes
Oh voorzichtig. Das niks voor mij.

MAAR IK WIL EEN NIEUWE DOEK!
Als het ff kan iets koels voor de zomer maar ik hou zo van de punten van Zara... Verder heb ik een Hopp (akaso) waarvan de niet-punten echt een reden voor me zijn om m nauwelijks te gebruiken en een nino mt 4 die ik op een of andere reden wel weer fijn vind.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108120319
Zara's vind ik ook heerlijk, ik heb nog een fresh en Nike en wil nog best een zara blossom of purple :)
pi_108121450
Ben gek van Zara maar nu zit ik naar Natibaby te kijken en jeeee daar zou ik ook iets van willen :@ :X

pvoess O+ zijn het allemaal didy? welke is die flamingos?
Vanyel jij wil precies wat ik wil...iets zomers met lekkere punten en maat 4-5 O+ :D
miss ik ben bang dat een witte wel erg vies wordt :@ want maat 6 wil best op de grond komen hier als ik buiten knoop en wordt dan wel vies
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108121747
Flamingo's is nati's en 1 is de Hoppediz pune. (groen /blauwe) verder allemaal didy
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:07:36 #145
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_108122216
Ik heb eventueel een Nati Lutea rood maat 6 in de aanbieding.
Maar die is niet echt goedkoop.. :@

Het draakje wil niet veel meer gedragen worden ;( en als ze het wel wil dan is het alleen in de 'vogeltjesdoek" (Wompat) of de "pauw!" :D
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_108122219
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Zara's vind ik ook heerlijk, ik heb nog een fresh en Nike en wil nog best een zara blossom of purple :)
Ik wil eigenlijk gewoon dat ze er een in een mooi donkergrijs uitbrengen.
En de ocean.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108122317
Mijn doek is binnen. Morgen maar eens uitproberen. Hij is in elk geval erg mooi en zacht O+
pi_108122522
Pvoesss, die Manduca, heb je daar nog een fotootje van? En wat vraag je daarvoor?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108123234
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk gewoon dat ze er een in een mooi donkergrijs uitbrengen.
En de ocean.
Je kan er eventueel 1 in de verf mikken? Ik heb ooit een indio in de Antique grey gedaan en dat werd echt heel mooi olifantjesgrijs en glanzend :)
pi_108123304



Hij is gloedje nieuw 3 keer gebruikt ik heb er nieuw 117 excl verzenden voor betaald.
Dus ik dacht aan 100 inclusief verzenden!
pi_108123526
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Je kan er eventueel 1 in de verf mikken? Ik heb ooit een indio in de Antique grey gedaan en dat werd echt heel mooi olifantjesgrijs en glanzend :)
Ik geloof dat ik daar te lui voor ben.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108124207
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik daar te lui voor ben.
Och, pakje verf kopen, in de wasmachine mikken, zout erbij. Et voila.
pi_108125486
Mijn manduca gaat waarschijnlijk ook in de verkoop na de reis die hij nu doet. Een wompat en een manduca is wel een beetje dubbel zeg maar...
pi_108127441
Pvoess, die 2e doek. Hoppediz pune, is dat een makkelijke doek voor een beginner? En dun? Die is mooi!

Ik ben zelf ook op zoek. Ik heb een ByKay maar wil nog een niet rekbare.

De hoppediz lijkt me wel wat. Wil een zomerdoek, dus ik dacht iets van de Das Leichte ofzo.
Welke doek is makkelijk voor een beginner? :)

En zat ook te kijken naar een drager, De wompat, Beco of bondolino. De bondolino lijkt me het fijnst, is dat zo? :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_108127732
De hoppediz pune is dunner dan de das leichte ik ben nog geen dunnere doek tegengekomen die zo lekker zacht is. O+ O+ Maar door het dunne moet je altijd wel iets netter knopen.. Ik denk dat die voor een beginner wel geschikt is. Je moet netter knopen maar doordat die zo lekker zacht is kom je wel weg met schoonheidsfoutjes :P

Een drager is persoonlijk, ik ben groot fan van de bondolino en de manduca..
Ik doe mijn manduca alleen maar weg omdat ik 24/7 verzuurde spieren heb ;( en dus ook niet veel meer draag. Ik vind zelf de wompat pas echt fijner vanaf de preschool versie :) De bondolino zou ik gebruiken tot een jaar of 1,5.. Daarom heb ik rond het jaar dus de manduca gekocht.
pi_108128168
Is de pune nog te koop? :) en voor hoeveel ;)

Ik zag ook de MySol van Girasol, iemand daar bekend mee? maar die lijkt me niet echt fijn voor de zomer omdat ie 2 lagen heeft.

De bondolino ga ik denk ik zeker bestellen.
Nu nog een gewone doek erbij.

Edit: en de Calin Bleu? Is ook een zomerdoek lees ik.
Pffff misschien toch maar eens naar den Bosch voor een draagconsult.

[ Bericht 13% gewijzigd door CrazyMoon op 18-02-2012 21:18:32 ]
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_108129004
Hey pvoesssss heb je een actie foto van de nati? is hij grijs of meer zwart?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108129338


Ja de pune moet ik even kijken waar anderen hem voor verkopen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:31:26 #159
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_108133944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef bitterend het volgende:
Nou dat vroeg ik me af waarom slings n things zara's niet meer verkoopt? is het door de service bij Ellevill?
Waar kan je nu een zara kopen pvoesssss?
ooiebeest heeft er nog een paar, nu met korting, weet niet of ze nog nieuwe krijgen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:48:08 #160
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_108134563
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik daar te lui voor ben.
Zara Ash? Of is die niet donker genoeg?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_108140796
Idd bijna goed, maar nog te licht.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108142675
Wup heb je bij onze buren een bericht achter gelaten
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108143157
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
SPOILER: jahoor
Eigenlijk is het hele stapeltje wel te koop, sommige zijn alleen best duur.
Die ik specifiek met plaatje heb gedaan zijn normale prijzen :D
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die maat 4 van jou...die donkerrood
vertel eens meer erover? wat voor stof is het? katoen of nog wat en wat kost het en kan ik een leuke schuifknoop ermee doen (tip van asy O+ ) en en en :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108143226
Een 4 kan je heel veel knopen mee doen!
Hij is van katoen en lekker zacht. prijs is 80 excl verznd


Links
pi_108143382
^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108148390
Gezien bitterend.

Vanyel, de Zara is ong 63cm breed
pi_108148422
Is dat burgund of weinrot?
pi_108148521
same :D dat is dezelfde..
pi_108148846
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:38 schreef WupWup het volgende:
Gezien bitterend.

Vanyel, de Zara is ong 63cm breed
Ik ben nu onderweg richting zuiden voor carnaval. Als ik de mijne gemeten heb, weet ik of ik blij word van de jouwe. Welke regio woon jij ong?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108149065
Je hebt bij mij die co-sleeper opgehaald scheet
pi_108149155
De Pfau komt hier wonen!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108149319
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef WupWup het volgende:
Je hebt bij mij die co-sleeper opgehaald scheet
Had ik al eens verteld dat ik dat steeds vergeet? :D
Toen kwam ik nog alleen in Z&G dus was jij 'willekeurige Fokker met schattig kind'...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108149810
:D
pi_108149912
Wat een leuke cosleeper had je trouwens ^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108149968
Hoi, ik kom hier ook meelezen :).

Ik denk dat ik na de bevalling eerst een rekbare doek wil uitproberen. Bevalt dat goed, ga ik eens kijken naar geweven doeken. Wil nu eigenlijk al van alles kopen, maar het zou wel erg zonde van het geld zijn als het uiteindelijk niet werkt (ik heb nogal snel last van mijn schouder- en nekspieren).

Bitterend, hoe lang ben jij (of anderen met doeken in kleinere maten)? Omdat je het hebt over punten van mt 6 die op de grond komen. Kan je met mt 4 of 5 ook genoeg knopen? Ik wil namelijk niet over 1 schouder dragen, dat is vragen om problemen ;). Zelf ben ik 1.53 m met maat 34.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108150042
Ik ben 1.75 en 85 kilo's! ik heb een zara maat 6 en inderdaad de puntjes komen op de grond bij het knopen!
Jij bent veel kleiner dus wellicht heb je genoeg aan een maat 4-5!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108150151
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef bitterend het volgende:
Ik ben 1.75 en 85 kilo's! ik heb een zara maat 6 en inderdaad de puntjes komen op de grond bij het knopen!
Jij bent veel kleiner dus wellicht heb je genoeg aan een maat 4-5!!
Ah thanks! Ik wil ook weer niet te veel stof overhouden, zeker in de zomer een beetje warm :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108150244
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah thanks! Ik wil ook weer niet te veel stof overhouden, zeker in de zomer een beetje warm :P.
http://didymos.com/index.php?s=groesse&t=sling%20sizes
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108150380
Phaidra ik zie dat je gaat bevallen in de zomer idd.
Een rekbare doek is heel heel heeel warm.. (op een enkeling met bamboo na)
Ik zou in de zomer niet snel beginnen met een rekbare doek.. Maar gelijk voor een dunnere geweven gaan.
pi_108150570
Sowieso vond ik geweven ook stukken prettiger dragen dan rekbaar.
Dat zal ook aan mijn knooptechniek hebben gelegen maar toch :)
pi_108150695
Dat is ook bij bijna iedereen het probleem met rekbare doeken.
Die moet je zooo strak gebruiken wil het een beetje zitten..
En het is toch wennen, en dan moet je dat kleintje er ook nog in proppen :D
pi_108150842
Haha dat ja!
pi_108150851
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:16 schreef Vanyel het volgende:
Wat een leuke cosleeper had je trouwens ^O^
Ja he. Het is dat we gewoon geen ruimte voor opslag hadden, anders was ie gebleven. Moet meneer een volgende keer maar weer een nieuwe knutselen.
Maar wilde je de doek vandaag komen bekijken danwel meenemen?
pi_108150876
Ik vond het heerlijk, dat kleintje in de rekbare proppen. De draagconsulent zei bij ons consult ws niet voor niks dat mijn geweven best iets losser mocht.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108150936
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ja he. Het is dat we gewoon geen ruimte voor opslag hadden, anders was ie gebleven. Moet meneer een volgende keer maar weer een nieuwe knutselen.
Maar wilde je de doek vandaag komen bekijken danwel meenemen?
Als je het goed timet kunnen we misschien wel wat regelen ;)

Doek niet vandaag, zijn in Limburg. Eerst meten, dan verder weten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 19 februari 2012 @ 15:48:10 #186
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_108150977
M. z'n neef+vrouw waren hier vanmiddag om de Yamo te komen lenen. Ik heb een demonstratie gegeven met hun dochter van 5 maanden O+
Nog een halve zwangerschap uitzitten en dan mag ik ook weer dragen *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_108151290
Met je mooie Zara LE.. ik mis hem ineens heel erg :') en je hebt hem al eeuwen :D
  zondag 19 februari 2012 @ 15:57:20 #188
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_108151343
Hij is ook zo mooi O+ Ben er nog steeds blij mee!
.... met gevoel voor drama....
pi_108151484
vanmiddag Lucas voor het eerst in de draagdoek gehad. Had em alleen te warm aangekleed, volgende keer is een jasje genoeg denk ik.. zit onder mn zwangerschapsjas, die ik helemaal dicht kan doen.

En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_108151534
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:48 schreef Kersjes het volgende:
M. z'n neef+vrouw waren hier vanmiddag om de Yamo te komen lenen. Ik heb een demonstratie gegeven met hun dochter van 5 maanden O+
Nog een halve zwangerschap uitzitten en dan mag ik ook weer dragen *O*
*O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108151602
Haha das goed ;)
pi_108151958
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef Pvoesss het volgende:
Phaidra ik zie dat je gaat bevallen in de zomer idd.
Een rekbare doek is heel heel heeel warm.. (op een enkeling met bamboo na)
Ik zou in de zomer niet snel beginnen met een rekbare doek.. Maar gelijk voor een dunnere geweven gaan.
Hmm, daar zeg je wat... Niet bij stilgestaan :@.

Het leek me zo fijn dat je in het begin eerst kan knopen en daarna pas de baby erin hoeft te stoppen. Met een geweven doek wil ik misschien eerst op knoopcursus :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108152119
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hmm, daar zeg je wat... Niet bij stilgestaan :@.

Het leek me zo fijn dat je in het begin eerst kan knopen en daarna pas de baby erin hoeft te stoppen. Met een geweven doek wil ik misschien eerst op knoopcursus :D.
Je kan ook de instructies van webkim op youtube volgen voor de eerste keer knopen!
maar een draagconsult is ook een goed idee!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108152242
Het is echt geen hogere wiskunde hoor. Zelfs wij kunnen het ;)
pi_108152535
Wat Wup en Pvoess zeggen :Y Ik heb muppet 1 keer in een rekbare doek gehad en daarna nooit meer... (zij is van eind juli) deze keer heb ik niet eens een rekbare doek... ik vind een geweven véél en veel fijner (maar dat is persoonlijk).

En de FWCC kun je ook al helemaal voorbereiden, dan pas beeb erin stoppen, en aanspannen verder :Y

Ik ben terug naar 7 doeken! :o wowow!! (maar heb er wel nog 3 ringslings, 2 wompats en een bondolino bíj :')) maar aangezien ik van 20+ doeken kom :@ best een prestatie! En heb zowaar niet meer de drang alle nieuwe doeken, of alle 2e hands :') doeken te moeten opkopen :P

Nu nog een beetje 'fine-tunen' (ruilen mag wel van mezelf :P )
  zondag 19 februari 2012 @ 16:30:39 #196
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108152569
Mooi Crazymoon!

Ik ga morgen oefenen met doek + kind

vind t wel spannend.....

wow, Gerberaatje, wat een hoeveelheid doeken :o
pi_108152879
Ja dat was wat dolletjes :P

Maar leuk was het wel, veel geprobeerd :Y we komen nu pas in de fase dat we de wagen wat gaan gebruiken (ook door mijn zwangerschap, echt lange stukken dragen lukt me nu niet echt lekker met haar zwaargewicht) alhoewel ik haar nu nog wel zoveel mogelijk draag.. (weer veel meer met de Wompat nu, die is het comfortabelst)

Maar gelukkig straks een nieuw hummeltje wat ik weer zoveel mogelijk kan gaan dragen O+ O+ (zucht.. is het al juli??? O+ O+ )
pi_108153105
Ik ben ook van plan veel meer.te gaan dragen straks. Bij Floris niet zoveel gedaan, maar vermoed dat het straks bij de 2e wel makkelijker is. Moet wel een andere doek hebben. Die k nu heb daar kan ik niet lekker mee knopen.

Goed gereduceerd je stash gerbera!
Wel handig dat je mij advies kan geven :P
pi_108153290
Vanmorgen O+ heel vroeg (want uitslapen is voor watjes vind de muppet :P )
Had haar al ffies niet meer gedragen, dus even in de wompat gegooid O+ O+ ging ze me gelijk knuffelen..... *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108153311
Ik kan niet wachten om straks ook te gaan dragen, het lijkt me echt heerlijk! Heb een rekbare doek van een vriendin gekregen en er is een geweven doek naar me onderweg. Ik wil ook graag nog een ringsling, maar die moet ik nog ergens op de kop tikken O-)
Die lijkt me fijn voor korte stukjes en lekker snel!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 19 februari 2012 @ 16:51:41 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108153349
Ik kan ook niet wachten totdat ik weer kan dragen O+
Gelukkig is het bijna maart... O-)
pi_108153367
Oh die foto had.k gezien O+
Ik dacht dat je een andere wompat had :? Of is dat je maatje groter?
pi_108153415
Dit is de preschool :) Pine Tree. Hij is nog wel flink ruim, ze wilde alleen persé met haar armen erboven :')

Wilde hem even proberen omdat we straks op Wintersport een Wompat mee willen en in deze zit ze met skipak denk ik nét wat lekkerder :)
pi_108154745
Ik dacht dat het je bondolino was :)
Goed gedaan het halveren!
pi_108155065
Hij komt qua kleur wel heel erg overeen ja :Y hij is helemaal (ook de binnenkant en banden) uit draagdoek stof...
  zondag 19 februari 2012 @ 17:47:14 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108155454
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kan niet wachten om straks ook te gaan dragen, het lijkt me echt heerlijk! Heb een rekbare doek van een vriendin gekregen en er is een geweven doek naar me onderweg. Ik wil ook graag nog een ringsling, maar die moet ik nog ergens op de kop tikken O-)
Die lijkt me fijn voor korte stukjes en lekker snel!
behoefte aan een goedkope roze RS? ik heb nog een Hopp Miami?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108155724
Altijd fijn om te kijken hoe het bevalt ja! :Y Kan samen met je boxpakjes verstuurd worden dan toch? ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 19 februari 2012 @ 18:38:28 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108157401
Ja dat kan zeker, ik ga deze week voor je op zoek.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108178270
jaaaaa, het is gelukt!

Midas zit nu 10 minuten in de doek en is al bijna helemaal vertrokken. Moest alleen een paar keer een speen uit mijn decoletté vissen....
  maandag 20 februari 2012 @ 10:19:59 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108178477
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef Kyara het volgende:
jaaaaa, het is gelukt!

Midas zit nu 10 minuten in de doek en is al bijna helemaal vertrokken. Moest alleen een paar keer een speen uit mijn decoletté vissen....
O+

Maaruh waar is de foto die hierbij hoort? ;)
pi_108178529
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef Kyara het volgende:
jaaaaa, het is gelukt!

Midas zit nu 10 minuten in de doek en is al bijna helemaal vertrokken. Moest alleen een paar keer een speen uit mijn decoletté vissen....
Speenkoordje aan de doek klikken!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_108178633
speenkoordje moeten we inderdaad nog een keertje kopen/maken....

foto komt later.... ik heb de doek nu over mijn pyjama....... (we zijn een beetje laat vandaag... :@ )
  maandag 20 februari 2012 @ 10:29:59 #214
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_108178717
Kyara in pyama is heus niet erg hoor!
Remember? Z&G, onze garagevloer nat houden in de Kruidvat-pyama ;-)
  maandag 20 februari 2012 @ 10:31:42 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108178747
Alsof wij naar jou en je pyjama kijken :{w als jij een slapend frummeltje op je buik hebt O+
pi_108178864
Ik heb vanmorgen Bartje op mijn rug geknoopt, alleen toen ik bij de gastouder was was de doek om hem heen allang weer uit zijn knieholtes geschoven, en zat al halverwege zijn billen... Hoe voorkom ik dat, is dat gewoon een kwestie van niet genoeg aanspannen?
pi_108179401
Wat voor knoop had je gedaan? Goed spannen is zeker belangrijk, maar de doek ook goed onder de billen (tot tussen jullie in) en tot in de knieholtes. Een ruck staat bekend om buttpoppen, vooral bij die knoop moet je letten op een goed zitbuideltje en die verankeren met de zijbanen.
pi_108180127
Het was volgens mij een ruck WupWup. En ik heb de band ook naar achteren gedaan en de doek eronderdoor getrokken, maar ik voelde hem ook al weer wat losser gaan tijdens het knopen.. Dus dan ga ik daar nog even goed op letten. Bedankt!
pi_108180644
quote:
12s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:31 schreef Asyniur het volgende:
Alsof wij naar jou en je pyjama kijken :{w als jij een slapend frummeltje op je buik hebt O+
Dat ja!! schiet beetje op met die foto's! :P

Ik wil zo graag dragen!! nu nu nu!!! maar ja kind is in de opvang en ik moet zo naar de uni
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108181114
Heb je geen knuffelbeer :P
  maandag 20 februari 2012 @ 14:52:27 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_108187087
Even een vraagje. Een vriendin van mij wil gaan dragen (ze is nu nog zwanger) en haar oog is gevallen op een bondolino.
Nu zag ze op marktplaats een bondolino voor de wat kleinere vrouw. Ze is zelf heel slank (wanneer ze niet zwanger is :D )
Iemand ervaring met deze 'speciale' bondolino? En ze vraagt zich ook af of de prijs goed is, of lager kan? En of er meer varianten zijn voor de kleinere vrouw.

http://kind-baby.marktpla(...)euwde-bondolino.html
pi_108188644
Ik vraag me eigenlijk af of dat wel een echte bondolino is Amaranta. Het lijkt mij heel erg op een nagemaakte versie
pi_108189016
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef mrien het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of dat wel een echte bondolino is Amaranta. Het lijkt mij heel erg op een nagemaakte versie
Dat was ook het eerste wat ik dacht..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_108189644
Ze staan zo wel op de site van hoppediz. En dan hebben ze het over een slim fit.
*poef* nu is het weg
pi_108190338
Is de nieuwe versie inderdaad :Y
pi_108190464


Ik voorzie wel problemen. Meneer slaapt heerlijk in de doek. Normaal slaapt ie overdag amper maar 's nachts wel..... hopelijk blijft hij vannacht wel doorslapen.

Hij zakt trouwens wel een beetje scheef. Heb ik de doek dan niet strak genoeg getrokken?
pi_108190556
Mooi geknoopt, kan wel inderdaad nog strakker.
pi_108190567
O+ Kyara O+

Barjte zakte bij mij ook wel wat scheef in het begin, ook al knoopte ik volgens mij best strak..

Ik heb net nog even weer Bartje op mijn rug geknoopt, en dat voelde al beter.. Nu de bovenkant nog even beter aanspannen..
pi_108190630
thanx! Filmpje van webkim is geweldig! _O_ echt superduidelijk.
pi_108191627
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Ze staan zo wel op de site van hoppediz. En dan hebben ze het over een slim fit.
Noh, en ik had daar nog wel gekeken.. Met m'n neus blijkbaar :@
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 20 februari 2012 @ 17:13:27 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_108192860
En is hij goed aan de prijs?
pi_108193090
Hoppediz verkoopt ze zelf ook voor ¤99, is gewoon de nieuwprijs. Maar deze dame heeft ook een webshop zag ik..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 20 februari 2012 @ 17:37:55 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108193914
Ik had ook al even gespiekt bij Hoppediz. Ze hebben allemaal nieuwe versies. Eigenlijk zou ik wel een zomerbondolino willen. :@

Kyara O+
pi_108195027
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:56 schreef WupWup het volgende:
Heb je geen knuffelbeer :P
heb mijn knuffeltje weer van de opvang gehaald :D

Kyara schatje O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108224444
Even een crosspost vanuit V&A :@

Zo, nu ik toch bezig ben, zet ik ook mijn Bondolino te koop.

Kleur Zwart-Zand, zgan. Incl. orginele doos, handleiding, draagtasje ed.


En ook Didymos Eva mt. 6 zoekt nog steeds een nieuw huisje.


Graag PM bij interesse :)


Allebei weg *O*

[ Bericht 44% gewijzigd door Linda2205 op 23-02-2012 12:18:35 ]
Lotte!
Noah!
pi_108224502
Huh? Is die niet marineblauw? :D Wij hebben hem zelf ook.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108224724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huh? Is die niet marineblauw? :D Wij hebben hem zelf ook.
Die Bondolino? Ik vind 'm zwart..

Die dus. De marine-blauwe is er niet gecombineerd met zand
Lotte!
Noah!
pi_108224818
Dan zijn de instellingen van mijn scherm beroerd i.c.m. de flits denk ik :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108224835
De kleur is niet zo duidelijk nee.. hij is de kleur van het tasje, die is op mijn scherm wel kleurecht :P
Lotte!
Noah!
pi_108224878
Ja die wel iid :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108300461
Mag ik mijn nieuwe Pfau effe showen O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108301378
O+
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_108304539
Omgggg die pfau is mooi, waarom heb ik niet een mooie rode pfau -O- :') _O-
pi_108304567
:D _O-
:6
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108304698
Oooh bitterend wat een mooie doek!! En wat een schatje zit erin!
pi_108307708
ik heb een nieuwe doek gekocht :D
pi_108307873
Ik vinnem echt heel lelijk pvoesss :@ => de kleur dan... hoog contrast en iets dikker en ik had hem ws jummie gevonden...(en ik had mijn meneer me nog wel om 3 uur wakker laten maken zodat ik kon kijken of het wat was en ik hem misschien zou klikken :P maar ik zit heel erg safe!)
pi_108307940
Foto?
Of is mijn tablet gewoon traag?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108308029
Nee je bent niet traag :P ... op het andere forum loopt een topic ;)

  donderdag 23 februari 2012 @ 18:18:23 #250
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_108310265
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:39 schreef bitterend het volgende:
Mag ik mijn nieuwe Pfau effe showen O+
[ afbeelding ]
Hé, wat is dat voor knoop? ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_108311713
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hé, wat is dat voor knoop? ^O^
Een keurige Kangaroo Carry. :)
Hardloper.
IG @webkim
pi_108311957
Is die nog een beetje houdbaar met een ouder kind (lees dreumes)?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108314244
Ja hoor :)
pi_108316920
Enne... Is die voor een niet al te groot mens met een maatje 38 oid een beetje te knopen met een 4?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108317674
Absoluut :Y
pi_108318704
Ik ben echt flieft op die Pfau Pvoess!!
Ja die Kangeroo die heb ik aan de hand van die boekje gedaan die in de doos zat! (die zin loopt niet lekker }:| )

Ik heb ook de Rebozo filmpje van webkim gekeken maar man die schuifknoop lukt me niet! ik doe echt iets verkeerd maar wat :@ terwijl je het zooo helder uitlegt!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108319445
Hahaha de schuifknoop..ik heb er zo mee zitten klooien...blijkt ie achterlijk simpel, je moet het alleen ff zien :D

ik ben aan het twijfelen over een doek. en ik zou het eigenlijk moeten doen, maar het printje erop stoort.

maar prijs + kleur = <3
pi_108320720
Ja dat irriteert me want kim legt het zo goed uit, het zit ook wel simpel...maar als ik ermee bezig ben lukt die kreng me gewoon niet!

Wat voor print zit erop?? toch geen poezen of iets dergelijk? :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108322599
Niet doen, het printje zal je blijven storen.
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:47:17 #260
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_108322728
Ja foootoo!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_108322740
bitterend, mooie foto! O+
en leuk jurkje, die heb ik ook!
pi_108322761
Hema O+ Dank!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108393050
:'( We hebben vrijdag een bruiloft, en nemen Pietje dan in principe in de wagen mee, maar t leek me ook handig om een doek mee te nemen (o.a. om in te voeden, maar ook voor als hij onrustig wordt of zo), maar daar knopen zie ik niet zo heel erg zitten, toch wel wat gedoe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb ook een buidelsling (van Seven Slings) liggen, die ik in een opwelling voor de peuter heb gekocht toen ze nog een dreumes was, en twee keer heb gebruikt, en toen wou ze niet meer gedragen worden, maar een baby van 1 maand krijg ik daar dus echt niet op een fatsoenlijke manier in. Hij is kennelijk toch een beetje ruim, wat niet heel erg is als je een dreumes even op je heup draagt, maar waardoor je een baby dus echt niet rechtop kan dragen, en kommahouding durf ik niet goed aan, kinnetje lag dan toch wel erg op de borst... Dus dat wordt toch maar m'n grote rekbare doek meenemen, denk ik zo. Of zou een kindje van een maand al in een mei tai kunnen? Want die heb ik ook nog liggen...
pi_108394718
Kun je er geen lenen die wel staat? Of je man draagt?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108394912
knopen valt toch wel mee? Zeker als je man even kan helpen.
pi_108395271
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef bitterend het volgende:
Ja dat irriteert me want kim legt het zo goed uit, het zit ook wel simpel...maar als ik ermee bezig ben lukt die kreng me gewoon niet!

Wat voor print zit erop?? toch geen poezen of iets dergelijk? :D
nee het is de nati ferns..
pi_108395493
Ohh die vind ik ook zo mooi maar net niet mooi genoeg om te dragen :')
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108395529
ik ben dus ook zo verdomde selectief :')
pi_108395533
Die is mooi, maar de lichtere rand stoort me....
pi_108395705
beetje verschoven draden ofzo geloof ik? Ik weet alleen dat de kleurstelling me wel aanstaat maar dan kan ik me beter focussen op een girasol.
Wel blijf ik kwijlen van die verdomde Burgund, maar ik zie mijzelf gewoon niet dragen met roze :(
Koralle stond me trouwens wel verrassend goed maar ik vond de kleur zelf te lafjes.

Maarrrr ik heb nu wel een doek waar iik heel heel heel hard over twijfel en ik ben bang dat ik het zo ga doen ook :P
pi_108473092
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:10:02 #272
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_108473525
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef bitterend het volgende:
Ik ben echt flieft op die Pfau Pvoess!!
Ja die Kangeroo die heb ik aan de hand van die boekje gedaan die in de doos zat! (die zin loopt niet lekker }:| )

Ik heb ook de Rebozo filmpje van webkim gekeken maar man die schuifknoop lukt me niet! ik doe echt iets verkeerd maar wat :@ terwijl je het zooo helder uitlegt!
Kan ik je ook mee helpen :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_108473659
Ik heb je adres nog niet he :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:14:14 #274
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_108473731
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:12 schreef bitterend het volgende:
Ik heb je adres nog niet he :P
O-)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_108475440
quote:
Ow wauw!
pi_108480541
Pagina bestaat niet meer. Welke doek zag je?
pi_108480732
Hennep indio petrol.
Of petrol indio hennep?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108480933
LE Didymos Indio Petrol Hennep


Maar na dat ik de Paisley heb geprobeerd weet ik niet of hennep/bamboe voor mij is..ik kan helemaal niet knopen met zo'n gladde doek!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108482078
Gelukkig maar, had toch geen geld voor :D maar hij is prachtig O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108501905
Voor die bruiloft neem ik toch maar gewoon m'n rekbare doek mee, van t weekend ook in een drukke ruimte geknoopt, en dat ging gewoon prima. Over de kleurencombi moet ik me dan maar even heenzetten, het is ook weer niet heel afschuwelijk. En misschien blijft hij wel heel rustig in de wagen liggen...

Maar ik ben wel overstag; ik wil echt echt echt een geweven doek hebben. Maar welke? Waar let je op bij aanschaf?

Ik vind deze van Hoppediz mooi.


En deze van Calin Blue ook:



Zijn dat fijne doeken?
pi_108503158
CB ken ik niet, hopp wel. Die zijn gewoon goed. Let wel dat die lichte kleuren besmettelijk kunnen zijn bij een gebruiksvoorwerp als een doek.
pi_108508182
CB is echt HEEL dun... echt HEEL! Heerlijk in de zomer met een klein baby-tje, maar met een grotere zou ik het niet zo snel meer doen (maar ik heb dan ook mijn speklap als referentie kader :P)

Hopps zijn gewoon top! Vind ik dan... De Das Leichtes zijn ook erg fijn, die zijn ook dun (als je dun zoekt ;)) maar daar krijg je niet zo snel drukpunten (vond ik van CB wel..).

De gewone hopps zijn niet super dik, maar ook niet echt dun. Ik vind ze echt fijn! Heb de Timbuktu én de Miami :P
pi_108508328
Wat is dan het nadeel van een heel dunne doek? Pietje is in de zomer een half jaar. Ik merk nu dat ik zo'n rekbare doek (die best dik zijn), wel warm vindt, zelfs nu in de winter, dus als een dunne doek minder warm is, lijkt dat me wel fijn.
pi_108509356
Dat je echt heel secuur moet knopen om geen drukpunten te krijgen ;) een wat dikkere doek is vaak wat vergevingsgezinder ;) daar kun je wat minder secuur mee knopen en dan zit ie al goed :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:27:59 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108510677
Ik heb een CB gehad en ik vond hem niet fijn :N
Inderdaad ivm drukplekken bij knopen (bij zowel jou als de baby). Het kan echt snijden, zo dun zijn de doeken...
pi_108511418
Oh nee, dat klinkt niet fijn. Dan wordt t denk ik de hoppediz.
pi_108624216
quote:
Weh, een dubbelbungel |:(

Deze wordt voor me gemaakt O+


En ik kan toch niet zo goed overweg met mijn Oscha doek :'( Ik weet niet zo goed of het gewoon nog een beetje stugheid is of de dikte, maar ik krijg mijn meiske er gewoon niet lekker ingeknoopt.
pi_108625915
quote:
"Much easier than a Moby Wrap" _O- Dat rechter kindje kijkt ook heel beteuterd als hij zo hangt te bungelen ;(

octo, wat jammer dat je Oscha niet bevalt. reiswaardig? O-) Een Wompat lijkt me ook heel fijn.
pi_108626003
Wie is Oscha?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_108626155
wtf :X
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108626226
In plaats van een foto van je baby, je baby aan de muur :D
Handig joh :P
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:21:42 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108626239
Hmm, hij leek mij wel handig maar het is maar tot 18 maanden.
Dan heb ik er nu niks meer aan voor Harry :{w
pi_108626267
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:15 schreef Vanyel het volgende:
Wie is Oscha?
Volgens google:

**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108626750
en daarom had mijn neefje gewoon altijd tuinbroekjes aan :o
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108626846
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108626930
quote:
huuuuuuuuuuuuu!

ja, sorrie. ik ben helemaal voor dingen juist en goed vertellen.tonen aan kinderen, maar dit gaat me wat ver. en dat mamahoofd is echt heul eng *ril*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108626955
Alleen haar hoofd? :X
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108627967
Wehehe...the grudge: giving birth

Wup, de Oscha op reis sturen is een goed idee!

Vanyel; het gaat om deze doek (let niet op de brakke foto):
Een Oscha Eden Blue Ice


Misschien ligt het wel gewoon aan mijn stijfpootje trouwens. Ze doet aan planking _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')