abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108480541
Pagina bestaat niet meer. Welke doek zag je?
pi_108480732
Hennep indio petrol.
Of petrol indio hennep?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_108480933
LE Didymos Indio Petrol Hennep

Maar na dat ik de Paisley heb geprobeerd weet ik niet of hennep/bamboe voor mij is..ik kan helemaal niet knopen met zo'n gladde doek!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108482078
Gelukkig maar, had toch geen geld voor :D maar hij is prachtig O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108501905
Voor die bruiloft neem ik toch maar gewoon m'n rekbare doek mee, van t weekend ook in een drukke ruimte geknoopt, en dat ging gewoon prima. Over de kleurencombi moet ik me dan maar even heenzetten, het is ook weer niet heel afschuwelijk. En misschien blijft hij wel heel rustig in de wagen liggen...

Maar ik ben wel overstag; ik wil echt echt echt een geweven doek hebben. Maar welke? Waar let je op bij aanschaf?

Ik vind deze van Hoppediz mooi.

En deze van Calin Blue ook:

Zijn dat fijne doeken?
pi_108503158
CB ken ik niet, hopp wel. Die zijn gewoon goed. Let wel dat die lichte kleuren besmettelijk kunnen zijn bij een gebruiksvoorwerp als een doek.
pi_108508182
CB is echt HEEL dun... echt HEEL! Heerlijk in de zomer met een klein baby-tje, maar met een grotere zou ik het niet zo snel meer doen (maar ik heb dan ook mijn speklap als referentie kader :P)

Hopps zijn gewoon top! Vind ik dan... De Das Leichtes zijn ook erg fijn, die zijn ook dun (als je dun zoekt ;)) maar daar krijg je niet zo snel drukpunten (vond ik van CB wel..).

De gewone hopps zijn niet super dik, maar ook niet echt dun. Ik vind ze echt fijn! Heb de Timbuktu én de Miami :P
pi_108508328
Wat is dan het nadeel van een heel dunne doek? Pietje is in de zomer een half jaar. Ik merk nu dat ik zo'n rekbare doek (die best dik zijn), wel warm vindt, zelfs nu in de winter, dus als een dunne doek minder warm is, lijkt dat me wel fijn.
pi_108509356
Dat je echt heel secuur moet knopen om geen drukpunten te krijgen ;) een wat dikkere doek is vaak wat vergevingsgezinder ;) daar kun je wat minder secuur mee knopen en dan zit ie al goed :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:27:59 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108510677
Ik heb een CB gehad en ik vond hem niet fijn :N
Inderdaad ivm drukplekken bij knopen (bij zowel jou als de baby). Het kan echt snijden, zo dun zijn de doeken...
pi_108511418
Oh nee, dat klinkt niet fijn. Dan wordt t denk ik de hoppediz.
pi_108624216
quote:
Weh, een dubbelbungel |:(

Deze wordt voor me gemaakt O+

En ik kan toch niet zo goed overweg met mijn Oscha doek :'( Ik weet niet zo goed of het gewoon nog een beetje stugheid is of de dikte, maar ik krijg mijn meiske er gewoon niet lekker ingeknoopt.
pi_108625915
quote:
"Much easier than a Moby Wrap" _O- Dat rechter kindje kijkt ook heel beteuterd als hij zo hangt te bungelen ;(

octo, wat jammer dat je Oscha niet bevalt. reiswaardig? O-) Een Wompat lijkt me ook heel fijn.
pi_108626003
Wie is Oscha?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_108626155
wtf :X
pi_108626226
In plaats van een foto van je baby, je baby aan de muur :D
Handig joh :P
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:21:42 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108626239
Hmm, hij leek mij wel handig maar het is maar tot 18 maanden.
Dan heb ik er nu niks meer aan voor Harry :{w
pi_108626267
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:15 schreef Vanyel het volgende:
Wie is Oscha?
Volgens google:

pi_108626750
en daarom had mijn neefje gewoon altijd tuinbroekjes aan :o
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108626846
pi_108626930
quote:
huuuuuuuuuuuuu!

ja, sorrie. ik ben helemaal voor dingen juist en goed vertellen.tonen aan kinderen, maar dit gaat me wat ver. en dat mamahoofd is echt heul eng *ril*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108626955
Alleen haar hoofd? :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')