Voor die bruiloft neem ik toch maar gewoon m'n rekbare doek mee, van t weekend ook in een drukke ruimte geknoopt, en dat ging gewoon prima. Over de kleurencombi moet ik me dan maar even heenzetten, het is ook weer niet heel afschuwelijk. En misschien blijft hij wel heel rustig in de wagen liggen...
Maar ik ben wel overstag; ik wil echt echt echt een geweven doek hebben. Maar welke? Waar let je op bij aanschaf?
CB is echt HEEL dun... echt HEEL! Heerlijk in de zomer met een klein baby-tje, maar met een grotere zou ik het niet zo snel meer doen (maar ik heb dan ook mijn speklap als referentie kader )
Hopps zijn gewoon top! Vind ik dan... De Das Leichtes zijn ook erg fijn, die zijn ook dun (als je dun zoekt ) maar daar krijg je niet zo snel drukpunten (vond ik van CB wel..).
De gewone hopps zijn niet super dik, maar ook niet echt dun. Ik vind ze echt fijn! Heb de Timbuktu én de Miami
Wat is dan het nadeel van een heel dunne doek? Pietje is in de zomer een half jaar. Ik merk nu dat ik zo'n rekbare doek (die best dik zijn), wel warm vindt, zelfs nu in de winter, dus als een dunne doek minder warm is, lijkt dat me wel fijn.
Dat je echt heel secuur moet knopen om geen drukpunten te krijgen een wat dikkere doek is vaak wat vergevingsgezinder daar kun je wat minder secuur mee knopen en dan zit ie al goed
Ik heb een CB gehad en ik vond hem niet fijn Inderdaad ivm drukplekken bij knopen (bij zowel jou als de baby). Het kan echt snijden, zo dun zijn de doeken...
En ik kan toch niet zo goed overweg met mijn Oscha doek Ik weet niet zo goed of het gewoon nog een beetje stugheid is of de dikte, maar ik krijg mijn meiske er gewoon niet lekker ingeknoopt.