quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Asyniur het volgende:
Maar dan heb je wel van die friemelende handjes in je nek of in je zij
kom binnenkort maar een keertje oefenen danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hier moeten we ook maar weer eens gaan oefenen met Floris op de rug slingeren ;-).
De gastouder gaat een ringsling voor de kleine man laten maken toen ze hoorde dat wij hem graag dragen, zo leuk!
Yup. Zara's zijn er in 2 breedte'squote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het Paisleymotief niet mooi, dus dat houdt al snel op. Behalve natuurlijk als mrs V daar anders over denkt. Maar die hebben geen punten, toch?
Ik ben weer wat aan het rondkijken en zie wel eens opmerkingen over de breedte van Zara's. Zijn die echt smaller dan andere doeken?
Ik zal straks even voor je meten. Alhoewel ik vrij zeker ben dat de doek uit 2010 of 2011 is. Onder welk account zit jij daar?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:54 schreef Vanyel het volgende:
Das dus best handig om te weten voor je een doek van iemand koopt.
Wup, die zwarte 4 van jou, is die in de smalle of de brede variant?
SPOILER: jahoor
Eigenlijk is het hele stapeltje wel te koop, sommige zijn alleen best duur.
Die ik specifiek met plaatje heb gedaan zijn normale prijzen :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er recentelijk een stuk of 7 al verkochtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:40 schreef Nevertheless. het volgende:
Wow. Wat een mooie en dat nog alleen die die je verkoopt.. Hoeveel doeken heb je?
Oh voorzichtig. Das niks voor mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind zijde zelf niet fijn Vanyel.en ook dat je er zo retevoorzichtig mee moet zijnheb ik ook wel bij mn paisleys, vind het best 'breekbare' doeken itt indio, kruis/diamantkepers of gewoon streepweefjes
Ik wil eigenlijk gewoon dat ze er een in een mooi donkergrijs uitbrengen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Zara's vind ik ook heerlijk, ik heb nog een fresh en Nike en wil nog best een zara blossom of purple
Je kan er eventueel 1 in de verf mikken? Ik heb ooit een indio in de Antique grey gedaan en dat werd echt heel mooi olifantjesgrijs en glanzendquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon dat ze er een in een mooi donkergrijs uitbrengen.
En de ocean.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |