Hé, wat is dat voor knoop?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:39 schreef bitterend het volgende:
Mag ik mijn nieuwe Pfau effe showen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ook een buidelsling (van Seven Slings) liggen, die ik in een opwelling voor de peuter heb gekocht toen ze nog een dreumes was, en twee keer heb gebruikt, en toen wou ze niet meer gedragen worden, maar een baby van 1 maand krijg ik daar dus echt niet op een fatsoenlijke manier in. Hij is kennelijk toch een beetje ruim, wat niet heel erg is als je een dreumes even op je heup draagt, maar waardoor je een baby dus echt niet rechtop kan dragen, en kommahouding durf ik niet goed aan, kinnetje lag dan toch wel erg op de borst... Dus dat wordt toch maar m'n grote rekbare doek meenemen, denk ik zo. Of zou een kindje van een maand al in een mei tai kunnen? Want die heb ik ook nog liggen...
nee het is de nati ferns..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef bitterend het volgende:
Ja dat irriteert me want kim legt het zo goed uit, het zit ook wel simpel...maar als ik ermee bezig ben lukt die kreng me gewoon niet!
Wat voor print zit erop?? toch geen poezen of iets dergelijk?
Kan ik je ook mee helpenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef bitterend het volgende:
Ik ben echt flieft op die Pfau Pvoess!!
Ja die Kangeroo die heb ik aan de hand van die boekje gedaan die in de doos zat! (die zin loopt niet lekker)
Ik heb ook de Rebozo filmpje van webkim gekeken maar man die schuifknoop lukt me niet! ik doe echt iets verkeerd maar watterwijl je het zooo helder uitlegt!
quote:
Ow wauw!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef bitterend het volgende:
Wauw.....![]()
http://www.puursamen.nl/i(...)d=302&category_id=61
geen geld
Weh, een dubbelbungelquote:
"Much easier than a Moby Wrap"quote:
huuuuuuuuuuuuu!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:36 schreef bitterend het volgende:
......
http://www.parenting.com/(...)iew=home&pnid=257312
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |