abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108311713
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hé, wat is dat voor knoop? ^O^
Een keurige Kangaroo Carry. :)
Hardloper.
IG @webkim
pi_108311957
Is die nog een beetje houdbaar met een ouder kind (lees dreumes)?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_108314244
Ja hoor :)
pi_108316920
Enne... Is die voor een niet al te groot mens met een maatje 38 oid een beetje te knopen met een 4?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_108317674
Absoluut :Y
pi_108318704
Ik ben echt flieft op die Pfau Pvoess!!
Ja die Kangeroo die heb ik aan de hand van die boekje gedaan die in de doos zat! (die zin loopt niet lekker }:| )

Ik heb ook de Rebozo filmpje van webkim gekeken maar man die schuifknoop lukt me niet! ik doe echt iets verkeerd maar wat :@ terwijl je het zooo helder uitlegt!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108319445
Hahaha de schuifknoop..ik heb er zo mee zitten klooien...blijkt ie achterlijk simpel, je moet het alleen ff zien :D

ik ben aan het twijfelen over een doek. en ik zou het eigenlijk moeten doen, maar het printje erop stoort.

maar prijs + kleur = <3
pi_108320720
Ja dat irriteert me want kim legt het zo goed uit, het zit ook wel simpel...maar als ik ermee bezig ben lukt die kreng me gewoon niet!

Wat voor print zit erop?? toch geen poezen of iets dergelijk? :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108322599
Niet doen, het printje zal je blijven storen.
pi_108322728
Ja foootoo!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_108322740
bitterend, mooie foto! O+
en leuk jurkje, die heb ik ook!
pi_108322761
Hema O+ Dank!
pi_108393050
:'( We hebben vrijdag een bruiloft, en nemen Pietje dan in principe in de wagen mee, maar t leek me ook handig om een doek mee te nemen (o.a. om in te voeden, maar ook voor als hij onrustig wordt of zo), maar daar knopen zie ik niet zo heel erg zitten, toch wel wat gedoe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb ook een buidelsling (van Seven Slings) liggen, die ik in een opwelling voor de peuter heb gekocht toen ze nog een dreumes was, en twee keer heb gebruikt, en toen wou ze niet meer gedragen worden, maar een baby van 1 maand krijg ik daar dus echt niet op een fatsoenlijke manier in. Hij is kennelijk toch een beetje ruim, wat niet heel erg is als je een dreumes even op je heup draagt, maar waardoor je een baby dus echt niet rechtop kan dragen, en kommahouding durf ik niet goed aan, kinnetje lag dan toch wel erg op de borst... Dus dat wordt toch maar m'n grote rekbare doek meenemen, denk ik zo. Of zou een kindje van een maand al in een mei tai kunnen? Want die heb ik ook nog liggen...
pi_108394718
Kun je er geen lenen die wel staat? Of je man draagt?
pi_108394912
knopen valt toch wel mee? Zeker als je man even kan helpen.
pi_108395271
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef bitterend het volgende:
Ja dat irriteert me want kim legt het zo goed uit, het zit ook wel simpel...maar als ik ermee bezig ben lukt die kreng me gewoon niet!

Wat voor print zit erop?? toch geen poezen of iets dergelijk? :D
nee het is de nati ferns..
pi_108395493
Ohh die vind ik ook zo mooi maar net niet mooi genoeg om te dragen :')
pi_108395529
ik ben dus ook zo verdomde selectief :')
pi_108395533
Die is mooi, maar de lichtere rand stoort me....
pi_108395705
beetje verschoven draden ofzo geloof ik? Ik weet alleen dat de kleurstelling me wel aanstaat maar dan kan ik me beter focussen op een girasol.
Wel blijf ik kwijlen van die verdomde Burgund, maar ik zie mijzelf gewoon niet dragen met roze :(
Koralle stond me trouwens wel verrassend goed maar ik vond de kleur zelf te lafjes.

Maarrrr ik heb nu wel een doek waar iik heel heel heel hard over twijfel en ik ben bang dat ik het zo ga doen ook :P
pi_108473092
  maandag 27 februari 2012 @ 19:10:02 #272
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_108473525
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef bitterend het volgende:
Ik ben echt flieft op die Pfau Pvoess!!
Ja die Kangeroo die heb ik aan de hand van die boekje gedaan die in de doos zat! (die zin loopt niet lekker }:| )

Ik heb ook de Rebozo filmpje van webkim gekeken maar man die schuifknoop lukt me niet! ik doe echt iets verkeerd maar wat :@ terwijl je het zooo helder uitlegt!
Kan ik je ook mee helpen :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_108473659
Ik heb je adres nog niet he :P
  maandag 27 februari 2012 @ 19:14:14 #274
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_108473731
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:12 schreef bitterend het volgende:
Ik heb je adres nog niet he :P
O-)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_108475440
quote:
Ow wauw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')